Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA čempioni – "Lakers" basketbolisti

Jānis Celmiņš

NBA čempioni – "Lakers" basketbolisti
Losandželosas "Lakers" basketbolisti
Foto: AP/Scanpix

Losandželosas "Lakers" basketbolisti aizvadītajā naktī notikušajā Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) izšķirošajā septītajā finālsērijas spēlē ar rezultātu 83:79 pieveica Bostonas "Celtics" komandu, jau otro gadu pēc kārtas un 16. reizi komandas vēsturē izcīnot NBA čempionu titulu.

Pēc pirmā puslaika Bostonas "Celtics" basketbolisti bija paveikuši pusi no uzdevumu un atradās vadībā ar 40:34. Slikti metot no spēles Kobem Braientam (precīzi bija tikai trīs no 14 viņa izpildītajiem metieniem pirmajā puslaikā) un Pau Gazolam (3/12), līdera nastu uzņēmās finālsērijas laikā daudz kritizētais Rons Artests.

Otrā puslaika sākumā rezultāta starpība pieauga līdz 13 punktiem. "Celtics" pilnībā kontrolēja mača gaitu, droši soļojot pretī savam 18. čempionu titulam kluba vēsturē, taču "Lakers" savas čempionu pilnvaras nolikt nevēlējās. Pēc jau pieminētā Artesta trīs punktu gājiena ceturtās ceturtdaļas ievadā rezultāts kļuva neizšķirts 61:61. Līdz pat mača galotnei laukumā ritēja līdzīga cīņa, komandas slikti meta no spēles, taču izpildīja ļoti daudz tālmetienu. 16 sekundes līdz spēles pamatlaika beigām, pie plus divi "Lakers" (81:79) uz soda metienu līnijas stājās Saša Vujačičs un parādīja, ka spēj būt aukstasinīgs – precīzi abi soda metieni un "Lakers" jau plus četri (83:79). Lai arī Rondo vēl bija iespēja rezultāta starpību samazināt, tā palika neizmantota un "Lakers" izcīnīja savu 16. NBA čempionu titulu komandas vēsturē.

Braients finālsērijas septītajā spēlē guva 23 punktus un izcīnīja 15 atlēkušās bumbas. Artesta rēķinā 20 punkti, bet Gazola 19 punkti un 18 atlēkušās bumbas (deviņas uzbrukumā). "Celtics" labā 18 punkti un 10 atlēkušās bumbas Polam Pīrsam.

Finālsērijas MVP - Kobe Braients

Par NBA finālsērijas vērtīgāko spēlētāju (MVP) tika atzīts Losandželosas "Lakers" līderis Kobe Braients, kuram šis ir jau piektais NBA čempionu tituls. Braients šajā finālsērijā vidēji guva 28,6 punktus, izcīnīja 8 atlēkušās bumbas kā arī atdeva 3,9 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
nba.com

+240 [+] [-]

, 2010-06-18 08:07, pirms 15 gadiem
Laicīgi gan tā ziņa ielikta, ja ņem vērā to, kāda ir ažiotāža ap šo pasākumu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +38 [+] [-]

, 2010-06-18 08:08, pirms 15 gadiem
Apsveicu Lakers.

 +28 [+] [-]

, 2010-06-18 08:08, pirms 15 gadiem
Labais!

+188 [+] [-]

, 2010-06-18 08:08, pirms 15 gadiem
Dēlu nosakšu par Filu, meitu par Kobi, kaimiņienei uz sētas uzrakstīšu C'S zaudēja, bet sev uztetovēšu LAKERS LABĀKIE !!!!!!

 +23 [+] [-]

, 2010-06-18 08:08, pirms 15 gadiem
Kas par speeli Apsveicu Lakers ar pelniitu uzvaru, visas sezonas garumaa bija loti parlieconosa..
Slēpts komentārs: arturs210292

 +29 [+] [-]

, 2010-06-18 08:09, pirms 15 gadiem
Uzvarēja labākie

 +21 [+] [-]

, 2010-06-18 08:09, pirms 15 gadiem
PELNĪTI. galvenais, ka bija 7 spēles, kas vienmēr NBA fināla padara par lielisku notikumu ! malači, divi gadi pēc kārtas jau ir kaut kas

 +17 [+] [-]

, 2010-06-18 08:09, pirms 15 gadiem
Spele sen beigusies,bet informacija vel teik paildinata!

 +14 [+] [-]

, 2010-06-18 08:09, pirms 15 gadiem
vnk - lakers

     [+] [-]

, 2010-06-18 08:10, pirms 15 gadiem
basketbols rakstīja: Dēlu nosakšu par Filu, meitu par Kobi, kaimiņienei uz sētas uzrakstīšu C'S zaudēja, bet sev uztetovēšu LAKERS LABĀKIE !!!!!!
mAtealjaus tetovejumu uztaisit?

 +26 [+] [-]

, 2010-06-18 08:10, pirms 15 gadiem
Skaists, intriģējošs fināls! Apsveicu Lakers ar 16.čempiontitulu vēsturē un Kobes 5. gredzenu!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 08:10, pirms 15 gadiem
Apsveicu LA
arī derības uzvarētas uz litru absolut

 +22 [+] [-]

, 2010-06-18 08:10, pirms 15 gadiem
basketbols rakstīja: Dēlu nosakšu par Filu, meitu par Kobi, kaimiņienei uz sētas uzrakstīšu C'S zaudēja, bet sev uztetovēšu LAKERS LABĀKIE !!!!!!
Nu tik traki arī nevajg pārspēlēt..
Bet lai nu kā - apsveicu LAL ar otro titulu pēc kārtas, un KB uz vienas rokas jau varēs uzlikt visus 5 gredzenus!

 +25 [+] [-]

, 2010-06-18 08:11, pirms 15 gadiem
Kurš gredzens tas ir Filam?
Vai ar roku pirkstiem pietiks? Nebūs jāvelk nost zandales?

 +72 [+] [-]

, 2010-06-18 08:12, pirms 15 gadiem
biezais rakstīja: Kurš gredzens tas ir Filam?
Vai ar roku pirkstiem pietiks? Nebūs jāvelk nost zandales?
11
Slēpts komentārs: biezais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-18 08:14, pirms 15 gadiem
Gazols MVP...nākamsezon Maiami Heat jūs gaida finālā!

 +44 [+] [-]

, 2010-06-18 08:14, pirms 15 gadiem
vinji jau sen to bija pelnijusi apsveicu LA un visu komandu prieks par Polu Gazolu vinjs pat apraudajas!!!

 +10 [+] [-]

, 2010-06-18 08:16, pirms 15 gadiem
APSVEICU!!!!!
zjeel celtics, bet uzvar speeciigaakaiss.
ja vien taas peerkinsa saites.... domaaju ka speele buutu nedaudz savaadaaka.
rondo atkal elementaa!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-18 08:16, pirms 15 gadiem
Esmu par to dusmīgs.
Gribēju,lai ķelti izfuko tos leikerus.

 +21 [+] [-]

, 2010-06-18 08:17, pirms 15 gadiem
Nez kur Fils uzliks 11 gredzenu

 +25 [+] [-]

, 2010-06-18 08:17, pirms 15 gadiem
Woooot! Pirms playoffiem teicu, ka Lakers paņems un arī paņēma, bet respect Celtics - visi labi cīnijās, bet Lakers tomēr beigās ar komandas spēli uzvarēja Kobem spēle negāja, bet kapāja aizsardzībā + 15 reboundi - iespaidīgi!

 +15 [+] [-]

, 2010-06-18 08:19, pirms 15 gadiem
biezais rakstīja: Esi Pārliecināts? Man it kā sanāca 12
atceries pagājušogad bija X gredzens ? nu desmitais ? 10 + 1 manuprāt vēl vakar četros bija 11.

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 08:21, pirms 15 gadiem
Valts11 rakstīja: Nez kur Fils uzliks 11 gredzenu
Viņam ir 14 gredzeni,jo spelējot Knicks viņš 1970 un 1973. gados izcīnija divus gredzenus kā spēlētājs.

 +26 [+] [-]

, 2010-06-18 08:23, pirms 15 gadiem
Žēl, ko lai saka, lai tad bravūrīgi LA fani tagad priecājas!

Bišķi sāpi gan uzdzen 20 soda metieni LA pēdējā ceturtdaļā... Bet Bostona paši vien vainīgi, jāsaka esmu ļoti vīlies Rejā...

Diemžēl šis laikam ir šī Bostonas sastāva pēdējais fināls.

 +21 [+] [-]

, 2010-06-18 08:24, pirms 15 gadiem
Kobe nebija šis speles MVP, tas ir viennozīmīgi, bet visas finālsērijas gan! Katrā ziņā cepuri nost LA priekšā, kas metot ar tik sliktu procentu spēja izcīnīt čempi un ja tā objektīvi daudz maz mēģina skatīties, tad LA tomēr bija mazliet labāki, bet tikai mazliet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-06-18 08:25, pirms 15 gadiem
Biju par Celtics, bet tik un tā apsveicu Lakers. Šogad viņi bija labākie, bet nākošgad daudzkas arī var mainīties. Viss būs atkarīgs no dažiem spēlētājiem un komandām uz kurām viņi ies.

 +30 [+] [-]

, 2010-06-18 08:27, pirms 15 gadiem
Kur tad palikuši bravūrīgie Celtics fani? Kaut kā klusē, diez kapēc?!

 +13 [+] [-]

, 2010-06-18 08:29, pirms 15 gadiem
Yozz rakstīja: Kur tad palikuši bravūrīgie Celtics fani? Kaut kā klusē, diez kapēc?!
aizrijās vienkārši un gaidīs nākamo iespēju kad gudri parunāt

     [+] [-]

, 2010-06-18 08:29, pirms 15 gadiem
celtic bija labaaki,bet lakers izslideeja takaa suuds starp pirkstiem!apsveicu!

 +29 [+] [-]

, 2010-06-18 08:29, pirms 15 gadiem
un tagad parekini cik ir 11+2? hahaha
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņam ir 14 gredzeni,jo spelējot Knicks viņš 1970 un 1973. gados izcīnija divus gredzenus kā spēlētājs.

 +14 [+] [-]

, 2010-06-18 08:29, pirms 15 gadiem
Yozz rakstīja: Kur tad palikuši bravūrīgie Celtics fani? Kaut kā klusē, diez kapēc?!
bravūrīgi ir LA fani ''Kobe labākais'' ''LA čempioni'' utt.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-18 08:32, pirms 15 gadiem
arturs210292 rakstīja: ka var Kobei pec sadas pedejas speles dot MVP, tad jau Gasols vairak bija pelnijis. tas ir smiekligi
tur neskatās pēc 1 spēles,bet pēc visām 7!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 08:32, pirms 15 gadiem
basiiiccc rakstīja: un tagad parekini cik ir 11+2? hahaha
en.wikipedia.org: Phil Jackson - Wikipedia, the free encyclopedia

 +27 [+] [-]

, 2010-06-18 08:33, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: bravūrīgi ir LA fani ''Kobe labākais'' ''LA čempioni'' utt.
un ko tu teiktu ja celtics būtu čempioni?

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 08:36, pirms 15 gadiem
basketbols rakstīja: Dēlu nosakšu par Filu, meitu par Kobi, kaimiņienei uz sētas uzrakstīšu C'S zaudēja, bet sev uztetovēšu LAKERS LABĀKIE !!!!!!
Saņemies ,un neieeij tak galējībās !!!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 08:36, pirms 15 gadiem
superkobe rakstīja: un ko tu teiktu ja celtics būtu čempioni?
katrā ziņā neteiktu ka LA sūka vai ko tamlīdzīgu, ja neskaita Gasola aizskaršanu nedaudz, izdzertu litru polša un miers!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 08:36, pirms 15 gadiem
Bija pelnījuši! Ja jau Bostona nespēja izmantot viņu katastrofālo % no spēles un soda metienu līnijas...nu tad. un pluss vēl cīņā par atlēkušajām bumbām Lakers viņus pārspēja. Apsveicu Fišeru un Kobe ar piektajiem un Filu, protams, ar vienpadsmito!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-18 08:39, pirms 15 gadiem
JĀĀĀĀĀ!!!! Ļoti forša spēēeēlēeeeēēeē!!!
PALDIES BRYANT'am, ARTEST'am, GASOL'am un visiem pārējiem protams!!!!

 +11 [+] [-]

, 2010-06-18 08:40, pirms 15 gadiem
dēļ Celtics zaudējuma, saplēsu austiņas, spēle vienkārši burvīga, neskatoties pat uz rezultātu, īsts trilleris. Ar šo arī apsveicu Lakers!

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 08:42, pirms 15 gadiem
Kaut kādi spēki mani vilka skatīties tikai šo spēli, jo zināju ka būs septiņas spēles un tā arī bija. Prieks bija skatīties kā Lakers uzvar. Bet šī spēle bija pamatīga nervu pārbaudīšana, it sevišķi pēdēja ceturtdaļā pie soda metieniem un tiem truļiem. Fils tiešām ir labākais treneri pasaulē, šķiet, ka Ķeizarmežu līdz Eirolīgai aizvilktu.. Pēc Čigāgas Bulls norieta esmu vienmēr bijis par Lakers. Tā turēt, un nākamgad noķert Celtics, titulu ziņā, vislabāk jau tādā pašā veidā kā šogad un septītajā spēlē!

 +13 [+] [-]

, 2010-06-18 08:49, pirms 15 gadiem
Es ceru ka tagad atkal nesāksies Pokemonu kari šeit... Dažreiz mums vajadzētu ņemt piemēru no pašiem sportistiem - kamēr notiek cīņas, mēs esam ienaidnieki, taču kad viss ir galā, tev ir jābūt iekšā pietiekoši daudz pašcieņai, lai apsveiktu pretinieku...

Man kā Lakers fanam šobrīd ir viegli runāt, taču es ļoti labi zinu, kā šobrīd jūtas daudzi no maniem draugiem, kuri juta līdzi Celtics tik pat stipri, kā es jutu līdzi Lakers...

Katru rītu ceļoties, vai pat gaidot spēles neguļot, tu sāc saprast, ko nozīmē šāda līdzjušana, un es gribu apsveikt visus fanus, kas izgāja cauri šim maratonam, un tajā pašā laikā arī mierināt Celtics līdzjutējus - Bostona spēlēja fantastiski - Weids, LBJ, Howards un Kobe - pret šiem vīriem Bostonas komandai nācās cīnīties pēdējo 2 mēnešu garumā, un beigās zaudēt finālu 7. spēles pēdējā minutē - tas varbūt ir sāpīgi, taču pāies laiks, un šis sasniegums liksies kaut kas īpašs, pat ja tagad tas ir pat ļoti sāpīgs...

Tā kā velreiz - apsveicu visus ar manuprāt aizraujošu NBA sezonu, un novēlu visiem tagad labi izgulēties, īpaši tiem, kuriem jau dienas režims galīgi ir sagājis sviestā... Bet hei - pēc nedēļas jau drafts, un viss sāksies no jauna...

P.S - Tiem, kas redzēja Ārtesta prese konferenci - neko jocīgāku nebiju redzējis... Kad viņš raksturojot savu truli 4. ceturtdaļā pateicā: AK, DIEVS, KOBE MAN BEIDZOT IEDEVA PIESPĒLI... škiet smieklīgāka epizode kādu nācies redzēt pēcspēlēs preses konferencēs pēdējā laikā noteikti...
Slēpts komentārs: mazais19

  +5 [+] [-]

, 2010-06-18 08:51, pirms 15 gadiem
Kā neitrālam līdzjutējam, man tomēr liekas, ka šoreiz tīri nospēlēja Lakers mājas arēna, jo, lai arī visa spēle tika tiesāta labi, tomēr pēdējā ceturtdaļā tiesneši baidījos pieņemt drosmīgus lēmumus, kas noteikti bija jābūt Lakers par sliktu..Neesmu skatījies statistiku, bet likās, ka Lakers pēdējā ceturtdaļā lielāko daļu punktus guva no soda metiena līnijas, turklāt Gazolam bija travelling, kad neilgi pirms beigām iemeta grūtu metienu un panāca +6, kuru lielā mērā var uzskatīt par vienu no izšķirošajiem metieniem. Atkārtojumā to labi varēja redzēt...

  -2 [+] [-]

, 2010-06-18 08:52, pirms 15 gadiem
Jēē! malači!! Jocīgi, ka tagad neviens Celtic fans neraksta !!

Kobe tagad uz visiem rokas pirkstiem varēs likt gredzenus!!!

     [+] [-]

, 2010-06-18 08:53, pirms 15 gadiem
basketbols rakstīja: http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Jackson
Tur ir kļūda, jo Jackson's ar Laikers ir vinnējis tikai 5 čempiontitulus.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 08:53, pirms 15 gadiem
_BasketBolists#16_ rakstīja: Jēē! malači!! Jocīgi, ka tagad neviens Celtic fans neraksta !!

Kobe tagad uz visiem rokas pirkstiem varēs likt gredzenus!!!
Vēl tā kā otrai rokai vajadzētu, vēl jau laiks viņam ir! :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 09:08, pirms 15 gadiem
Bostona daudz bumbu atdeva pie sava groza Fišers atkal ielika vienu svarīgu trīni!
Uz sezonas beigām vēl daudzi teica, ka LA šosezon varētu nebūt čempioni, jo sāka daudziem zaudēt

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 09:09, pirms 15 gadiem
Emka95 rakstīja: MANA DIENA IR SABOJāTA lakers nerulle Celtic vajadzeja uzvaret viņi bija vairak pelnijuši nekā Lakers
Kā viņi varēja būt vairāk pelnījuši? Izskaidro..

     [+] [-]

, 2010-06-18 09:11, pirms 15 gadiem
Kobe pierādīja ka ir līderis. puisis ne tikai sameta bet aizsardzībā nokapāja izcīnot 15 bumbas !!!! MVP un Kalifornijas violetie.

 +21 [+] [-]

, 2010-06-18 09:12, pirms 15 gadiem
CiCinSH rakstīja: Kā viņi varēja būt vairāk pelnījuši? Izskaidro..
jo viņi uzvarēja daudz nopietnākas komandas ceļā uz finālu, viņiem bija lielāks komandas gars, un viņi spēlēja kā komanda kā vienots mehānisms, šermuļi vien uzmetas kad Dok`s pārtraukumos stāsta ka viņiem jāuzticas komandas biedriem, bet Fils tikai pasaka vāciet bumbas vai Kobij ej iemet..

     [+] [-]

, 2010-06-18 09:13, pirms 15 gadiem
The Mashine arī centrā ielīdis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-18 09:21, pirms 15 gadiem
Ko lai saka,spēle bija vnk superīga, tas tik bija kkas.
Bostona ļoti labi turējās, bet nekā...
Apsveicu Lakers.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 09:22, pirms 15 gadiem
basketbols rakstīja: Dēlu nosakšu par Filu, meitu par Kobi, kaimiņienei uz sētas uzrakstīšu C'S zaudēja, bet sev uztetovēšu LAKERS LABĀKIE !!!!!!
paskatoties uz tavu avataru tā vis neteiktu!
Bet prieks par Lakers, viennozīmīgi labākie + labākais basketbolists pasaulē Kobe...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 09:23, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Bostonai , pietrūka Pērkinsa..

Malači LAL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 09:45, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Žēl, ko lai saka, lai tad bravūrīgi LA fani tagad priecājas!

Bišķi sāpi gan uzdzen 20 soda metieni LA pēdējā ceturtdaļā... Bet Bostona paši vien vainīgi, jāsaka esmu ļoti vīlies Rejā...

Diemžēl šis laikam ir šī Bostonas sastāva pēdējais fināls.
Pasaki Alenam lielu paldies ,ka vins komandu lidz teienei atveda

     [+] [-]

, 2010-06-18 09:47, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Esmu dziļi vīlies!
Zaudēt 7.spēlē no pārliecinošas vadības..
Bet ko gan var gribēt, ja vajadzīgajā brīdī neviens neko nevar izdarīt?
Eh, tik žēl paliek, iedomājoties, ja šodien vēl pieplusotu Pērku - pāris bumbas nesavāktu Lakers un viss

Apsveicu ezernieku līdzjutējus!

P.S. Gaidam vasaru un ceram, ka izveidosies kāda laba komanda, kas spēs stāties pretī Lakers, jo ķelti diez vai spēs vēl vienu gadu noturēt šo līmeni, lai gan kas to lai zin? Nav jau tur 40 visiem
Paldies ,paldies

Orlando ar Wizards var cinīties

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 09:50, pirms 15 gadiem
"beat LA" ha ha,kauns nav, vēl nākt ar šiem avatariem?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 10:01, pirms 15 gadiem
nezin_ko rakstīja: "beat LA" ha ha,kauns nav, vēl nākt ar šiem avatariem?
+

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 10:03, pirms 15 gadiem
nu forši

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 10:09, pirms 15 gadiem
Yozz rakstīja: Kur tad palikuši bravūrīgie Celtics fani? Kaut kā klusē, diez kapēc?!
Te pat vien esmu! Atkal visa diena sabojāta dēļ Lakers!!! Tāpat Celtics ir un būs labākie priekš manis!

     [+] [-]

, 2010-06-18 10:11, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņam ir 14 gredzeni,jo spelējot Knicks viņš 1970 un 1973. gados izcīnija divus gredzenus kā spēlētājs.
Nesaproti šo joku ?

  +7 [+] [-]

, 2010-06-18 10:15, pirms 15 gadiem
BE LA!

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 10:16, pirms 15 gadiem
basketbols rakstīja: Dēlu nosakšu par Filu, meitu par Kobi, kaimiņienei uz sētas uzrakstīšu C'S zaudēja, bet sev uztetovēšu LAKERS LABĀKIE !!!!!!
Atvaino, bet pārāk gudrs tu nēsi.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 10:21, pirms 15 gadiem
Ideāli! beidzot Bostona varēs novākt tos sūda plakātus ar Beat LA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 10:23, pirms 15 gadiem
Malači Lakers .

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 10:27, pirms 15 gadiem
Ko Ķeltu cilts tagad klusē?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 10:36, pirms 15 gadiem
Agrāk bija "baltie" "Celtics" pret "melnajiem" "Lakers", katrs zināja, par kuru komandu jāfano. Tagad palikušas tikai tradīcijas...bet tik un tā patīkami, ka joprojām šāda finālsērija tiek uztverta kā īsta "klasika"

Prieks par "Lakers" un Kobi. 5.spēlē jau šķita, ka "Lakers" ir vakars uz ezera, bet viņi pierādīja, ka ir spējīgi lauzt sērijas gaitu un nosargāt titulu. Super!!!

 +10 [+] [-]

, 2010-06-18 10:37, pirms 15 gadiem
hamuts rakstīja: Ko Ķeltu cilts tagad klusē?
Gudrākie paklusē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 10:42, pirms 15 gadiem
malači lakers

     [+] [-]

, 2010-06-18 10:49, pirms 15 gadiem
Apsveicu Lakers, burtiski izkapaja to kausu (it ipasi pedejas 2 speles). Artestu bija patikami sodien verot. Ka vins tas bumbas izkapaja un Pirsu sedza + megasvarigs trulis beigas.

Un nevajag te teikt, ka neuzvareja komanda. Ta ir komanda ar izteiktu vienu lideri, kas ir shaja play-off biezi vilcis komandu aiz ausim (pret Suns, shaja pasha serija vairakas speles) un parejie dara lieliski savu darbu - Artests aizsardziba, Gazols un Bainams pie groziem, Fishers ar kadu zilu trini izskirosa bridi utt. Un aizsardziba Lakers sodien darbojas lieliski tiesi ka komanda. Ne velti to pat van Gandijs utt. atzina, ka sis ir viens no labakajiem Lakers sniegumiem aizsardziba kads ir redzets.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 10:57, pirms 15 gadiem
Malači Lakers. Saņemat Bostonas faniii!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-18 10:57, pirms 15 gadiem
Bostonai 17 soda metieni, LA - 37!!! Nav tā kā drusku pa lielu atšķirība priekš 7 spēles?!? Un tas notiek spēlē, kurā LAL ne vella nespēj iemest no spēles - 32,5%. Pēdējā ceturtdaļā vispār LAL izmeta 20 soda metienus. Tur arī ir iemesls šādam rezultātam! Nesākšu tagad apgalvot, ka tiesneši tīšām pietiesāja LAL, bet pēdējā ceturtdaļā saskatīju vairākas epizodes, kur uz vienu pusi svilpa tādus pārkāpumus kādus u otru pusi neredzēja
Katrā ziņā neuzskatu, ka Lakers kaut ko īpašu šogad parādija. Atšķirībā no Bostonas, kuri ar savu spēli pozitīvi pārsteidza daudzus, izsita no PO visus austrumu favorītus, un daudz netrūka arī līdz uzvarai finālā

     [+] [-]

, 2010-06-18 10:57, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņam ir 14 gredzeni,jo spelējot Knicks viņš 1970 un 1973. gados izcīnija divus gredzenus kā spēlētājs.
ar Knicks kaa speletajs vins dabuja 1 gredzenu. Kopa laikam sanak 12

  +5 [+] [-]

, 2010-06-18 10:58, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Bostonai 17 soda metieni, LA - 37!!! Nav tā kā drusku pa lielu atšķirība priekš 7 spēles?!? Un tas notiek spēlē, kurā LAL ne vella nespēj iemest no spēles - 32,5%. Pēdējā ceturtdaļā vispār LAL izmeta 20 soda metienus. Tur arī ir iemesls šādam rezultātam! Nesākšu tagad apgalvot, ka tiesneši tīšām pietiesāja LAL, bet pēdējā ceturtdaļā saskatīju vairākas epizodes, kur uz vienu pusi svilpa tādus pārkāpumus kādus u otru pusi neredzēja
Katrā ziņā neuzskatu, ka Lakers kaut ko īpašu šogad parādija. Atšķirībā no Bostonas, kuri ar savu spēli pozitīvi pārsteidza daudzus, izsita no PO visus austrumu favorītus, un daudz netrūka arī līdz uzvarai finālā
izklausaas ka kadam tevi vajadzetu apskaut, samilot. nu nepardzivo tik loti

     [+] [-]

, 2010-06-18 10:58, pirms 15 gadiem
Apsveicu ezerniekus un viņu fanus

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 11:01, pirms 15 gadiem
Smieklīgi palasīt te pumpaini radījumu komentārus kuri Kobem labprāt kājas pamasētu un vēl piemaksātu. Jā Lakers vinnēja ,bet labāka komanda bija Celtics un to jebkurš normāls cilvēks saprot. Visi wannabe lakers fani varat droši pafapot mazliet uz visu šito un cerēt ,ka nākošgad šada veiksme atkārtosies.

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 11:03, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Starpcitu, gaidu TV reitingus. Vajadzētu būt augstākajiem vēsturē.
Es savukārt gaidu, kad tu beidzot nomainīsi avataru, sapņi un cerības izgaisušas, nepiepildijās viņi!

  +4 [+] [-]

, 2010-06-18 11:07, pirms 15 gadiem
ar4iks rakstīja: Paldies ,paldies

Orlando ar Wizards var cinīties
Orlando nākamgad būs čempioni vecīt!

     [+] [-]

, 2010-06-18 11:08, pirms 15 gadiem
Spēles laikā nevarēju saprast, vai aizsarsdzība ir tik laba, vai uzbrukums tik bezzobains (jāsaka, ka abām komandām diezgan līdzvērtīgi). Perkinsa trūkumu nevajadzētu īpaši izcelt, jo Bainams arī nospēlēja tikai dažas minūtes un būtībā abas komandas spēlēja bez izteiktiem centra spēlētājiem. Kaut gan Gasols noteikti ir vairāk centrs nekā Volless vai Deiviss. Interesanti, kas būtu MVP, ja vinnētu Bostona? Rondo? Lai arī līdzi jutu LA, tomēr šamējais čalis bez stabila pustālā metiena šosezon ir ļoti progresējis un tieši viņa spēle ir patiešām baudāma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 11:40, pirms 15 gadiem
Jāaaaa! Teicu, ka Lakers paņems, teicu, ka Lakers labāks sastāvs. Šādi saņemties 7 spēlē! Atspēlēties no -13! Un atkal Fishers izšķirošajā spēlē nospēlē teicami! Neizsakāms prieks!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-06-18 12:03, pirms 15 gadiem
Nezveeriii :d

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 12:04, pirms 15 gadiem
z-scarss rakstīja: vinji jau sen to bija pelnijusi apsveicu LA un visu komandu prieks par Polu Gazolu vinjs pat apraudajas!!!
Sen bija pelnījuši. Es saprastu ja vini nebūtu dabūjuši to kausu kādus 10 gadus, bet viņi tak uzvarēja arī pagājušogad.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 12:34, pirms 15 gadiem
Jāsaka kā ir: nevis Lakers uzvarēja, bet Celtics zaudēja šo spēli, varēja salauzt spēli līdz galam nevis sākt visu 3šo ceturdaļu spēlēt isolation 1 uz 1, būsim godīgi līdz tam bos kontrolēja spēli, bet pēc tam pazaudējot ritmu pilnībā pajuka tas basketbols ko redzējām pirmajā spēles daļā..
Tiešām žēl, jo tieši šīs komandas spēles dēļ viņi arī tika tik tālu, un ieguva tik daudzu skatītāju simpātijas, tai skaitā arī manas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-18 12:46, pirms 15 gadiem
arturs210292 rakstīja: ka var Kobei pec sadas pedejas speles dot MVP, tad jau Gasols vairak bija pelnijis. tas ir smiekligi
Pilnīgi piekrītu - Kobem nu ļoti slikta spēle. Muģījās nereāli - jebkuru citu pēc šādiem pāris gājieniem nosēdinātu uz visu spēli, bet viņam šādā stilā ļauj spēlēt visu maču. Lai nu kā arī nebūtu, esmu priecīgs par Leikeriem, gribēju, lai viņi vinnē!

  +9 [+] [-]

, 2010-06-18 12:48, pirms 15 gadiem
Real kings have rings (Džeimsa faniem)

     [+] [-]

, 2010-06-18 12:50, pirms 15 gadiem
Apsveicu Lakers! Vienīgi tiesneši beigās nedaudz intrigu nozaga, jo ieskaitīja Gazola metienu, kad patiesībā bija izlēkts. Tā būtu bijusi niča un nebūtu jāsit sodi Celticiem - būtu daudz saspringtāka galotne.

     [+] [-]

, 2010-06-18 12:52, pirms 15 gadiem
Ja butu Perkins bijis es domaju rezultats vareja but citadaks,iegaza cina zem groza tas ir galvenais zaudejuma iemesls. isteniba nesaprotu ka var fanot per tadu komandu ka Lakers, viniem ir tik vienveidigs uzbraukums kobe vai gasols tik met, tas ir vnk garlaicigi.

     [+] [-]

, 2010-06-18 12:58, pirms 15 gadiem
prieks dzirdēt ka lakers atkal uzvar

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 13:01, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Lai gan šajā finālā biju Bostonas fans,mani Bostona kaut kā nepārliecināja..Paši vainīgi,ka šitā izniekoja 2spēles!
Apsveicu Lakers un Filu ar lielisko panākumu Tomēr par MVP Kobem nepiekrītu,tā jau drīzāk izskatās irsā līšana dēļ reklāmu tirgus!
Nu bet kam citam tad tu dotu???? Tas ir visas fināl sērijas MVP nevis pēdējās spēles.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 13:02, pirms 15 gadiem
arturs210292 rakstīja: Ja butu Perkins bijis es domaju rezultats vareja but citadaks,iegaza cina zem groza tas ir galvenais zaudejuma iemesls. isteniba nesaprotu ka var fanot per tadu komandu ka Lakers, viniem ir tik vienveidigs uzbraukums kobe vai gasols tik met, tas ir vnk garlaicigi.
ja vecmammai būtu riteņi viņa arī būtu tramvajs!! beidziet meklēt šeit atmazkas!! bļaujat, ka Celtics bija labāki kā komanda utt.. tad kapēc viņi to nepierādīja laukumā??
vaina tiesnešos?? iepriekšējās spēles skatījāties? tur nevienā vien vietā par labu Celtics nosvilpa..
LA ir čempioni un tur neko neizmainīsi.. nevajag te čurāt komentāros, ka pats Dievs bija sazvērējies pret Bostonu un tapēc viņi zaudēja!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 13:04, pirms 15 gadiem
Zoverags rakstīja: Pilnīgi piekrītu - Kobem nu ļoti slikta spēle. Muģījās nereāli - jebkuru citu pēc šādiem pāris gājieniem nosēdinātu uz visu spēli, bet viņam šādā stilā ļauj spēlēt visu maču. Lai nu kā arī nebūtu, esmu priecīgs par Leikeriem, gribēju, lai viņi vinnē!
Kobe nospēlēja aizsardzībā + viņš ir komandas līderis. Bez Kobes Lakers būtu kā bez sirds, kā bez iedvesmas. Viņu laukumā vajag kaut vai tikai viņa dižās personības pēc.

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:04, pirms 15 gadiem
Lūdzu nekad, nekad, nekad MŪŽĀ nesalīdzinam Kobi ar MJ, pēc šīs spēles es sapratu, ka Kobe nav ne tuvu MJ līmenim, ne TUVU! Iespējams labākais līgā, bet ne tuvu Michael Jordan.

Spēle bija diez gan interesanta, LAL prata atgūties un vispār intrigas pēc būtu atļāvuši Allenam paņemt to Rondo bumbu Tiesnešu darbs tāpat bija ļoti briesmīgs, epizode klāt neko nemainītu

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 13:05, pirms 15 gadiem
eddybear rakstīja: ja vecmammai būtu riteņi viņa arī būtu tramvajs!! beidziet meklēt šeit atmazkas!! bļaujat, ka Celtics bija labāki kā komanda utt.. tad kapēc viņi to nepierādīja laukumā??
vaina tiesnešos?? iepriekšējās spēles skatījāties? tur nevienā vien vietā par labu Celtics nosvilpa..
LA ir čempioni un tur neko neizmainīsi.. nevajag te čurāt komentāros, ka pats Dievs bija sazvērējies pret Bostonu un tapēc viņi zaudēja!!!
Dabīgi ka soģi vainīgi, ja apskaties cik daudz sodu bija Celtics, bez komentāriem, turklāt vēl tādi kuri aiz matiem bija pievilkti.

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:07, pirms 15 gadiem
arturs210292 rakstīja: Ja butu Perkins bijis es domaju rezultats vareja but citadaks,iegaza cina zem groza tas ir galvenais zaudejuma iemesls. isteniba nesaprotu ka var fanot per tadu komandu ka Lakers, viniem ir tik vienveidigs uzbraukums kobe vai gasols tik met, tas ir vnk garlaicigi.
Kā var nepatikt un šķist garlaicīgs uz uzbrukumu tendēts basketbols?

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:08, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Kā var nepatikt un šķist garlaicīgs uz uzbrukumu tendēts basketbols?
Vienveidīgs?

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:11, pirms 15 gadiem
arturs210292 rakstīja: ka var Kobei pec sadas pedejas speles dot MVP, tad jau Gasols vairak bija pelnijis. tas ir smiekligi
Piemēram Tad jau ja Artest samet normāli daudz punktus MVP uzreiz viņam??
Tu esi mazliet smieklīgs.:
To titulu izvērtē visas sezonas laikā un playoff laika, nevis Tu labi aizvadi spēli un tev uzreiz dod playoff MVP.
lol

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:14, pirms 15 gadiem
JAAAA, liels prieks!!!! Kobe labākais!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 13:15, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Lūdzu nekad, nekad, nekad MŪŽĀ nesalīdzinam Kobi ar MJ, pēc šīs spēles es sapratu, ka Kobe nav ne tuvu MJ līmenim, ne TUVU! Iespējams labākais līgā, bet ne tuvu Michael Jordan.

Spēle bija diez gan interesanta, LAL prata atgūties un vispār intrigas pēc būtu atļāvuši Allenam paņemt to Rondo bumbu Tiesnešu darbs tāpat bija ļoti briesmīgs, epizode klāt neko nemainītu
Šī Kobem bija viena no sliktākajām spēlēm play-off viņa karjerā, un tu tieši pēc spēles kurā viņam vnk neveicās saprati, ka viņš nav salīdzināms ar Maiklu...

Tu pēc 1 neveiksmīgas spēles uzspļauj visām statistikām, čempijonu tituliem, līdera dotībām u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 13:15, pirms 15 gadiem
nu lai nu buutu....bet lakers nebija pelniiijussi....lai kaaa tiesnessi tiesaatu.....tiesaaja par labu lakers.....pat beigaas kad gasols iemeta ka jau bija izleekts.......kaa pieskaraas taa sods kaa pieskaras taa sods....turpretiii bostonai preteeji taaa nesvilpa......

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:17, pirms 15 gadiem
ko te visi var saliidzinaat kur labaikais kurss nee.......kobe nekad nebuus maikls,lai arii 10 gredzeni vinnam buutu......MJ ir tikai viens un tas arii viss....

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 13:18, pirms 15 gadiem
luicalvin rakstīja: nu lai nu buutu....bet lakers nebija pelniiijussi....lai kaaa tiesnessi tiesaatu.....tiesaaja par labu lakers.....pat beigaas kad gasols iemeta ka jau bija izleekts.......kaa pieskaraas taa sods kaa pieskaras taa sods....turpretiii bostonai preteeji taaa nesvilpa......
Kas traucēja Allenam kaut ko trāpīt? Ķelti paši sevi noraka!

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:18, pirms 15 gadiem
luicalvin rakstīja: nu lai nu buutu....bet lakers nebija pelniiijussi....lai kaaa tiesnessi tiesaatu.....tiesaaja par labu lakers.....pat beigaas kad gasols iemeta ka jau bija izleekts.......kaa pieskaraas taa sods kaa pieskaras taa sods....turpretiii bostonai preteeji taaa nesvilpa......
Pagāšgad bija otrādi.

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:19, pirms 15 gadiem
kikis114 rakstīja: Pagāšgad bija otrādi.
Lakers pret Magic vispār nebīja nekādu problēmu ar tiesnešiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-18 13:19, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Šī Kobem bija viena no sliktākajām spēlēm play-off viņa karjerā, un tu tieši pēc spēles kurā viņam vnk neveicās saprati, ka viņš nav salīdzināms ar Maiklu...

Tu pēc 1 neveiksmīgas spēles uzspļauj visām statistikām, čempijonu tituliem, līdera dotībām u.t.t.
Tu laikam nesaproti, šī nav viena vienkārša spēle... Šī bija iespējams desmitgades lielākā spēlē... Ja viņš viņu nospēlē kā C klases spēlētājs kā Tu vari viņu salīdzināt ar Maiklu.... Maikls nekad nav bijis septītajās spēlēs finālos, taču visās sestajās viņam ir bijušas labas spēles, viņš nebija tāds dunduks kurš met cauri double-team un nepiespēlē brīvajiem. Un tiklīdz kādā citā spēlē kurā draudēja izslēgšana Maikls parādija savu labāko spēli. Pret Knicks, pret Cavaliers, pret Pacers. Jūs vēl atļaujaties saukt Kobiju par labāko ''clutch'' spēlētāju jo viņš ir sametis pāris uzvaras metienu regulārajā sezonā.... Tas ir smieklīgi. Man likās, ja Kobe uzvarēs titulu tad viņš ļoti stipri klauvēs pie top 5 labāko spēlētāju durvīm, bet nu pēc šādas spēles man nav ko teikt. Lielākā spēle viņa karjērā un viņš viņu nospēlē nevieksmīgi, tas nav atļauts tāda tipa spēlētājiem kurus vēl dēvē par labākajiem clutch spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:21, pirms 15 gadiem
luicalvin rakstīja: ko te visi var saliidzinaat kur labaikais kurss nee.......kobe nekad nebuus maikls,lai arii 10 gredzeni vinnam buutu......MJ ir tikai viens un tas arii viss....
Esmu ievērojis, ka šeti daži negrib, lai Kobe ir Maikls, viņi grib/domā, ka Kobe ir labāks par Maiklu.

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:24, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Esmu ievērojis, ka šeti daži negrib, lai Kobe ir Maikls, viņi grib/domā, ka Kobe ir labāks par Maiklu.
Neviens neapgalvo, ka Kobe ir labāk par Maiklu!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 13:27, pirms 15 gadiem
MALAČĪ!

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:27, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Neviens neapgalvo, ka Kobe ir labāk par Maiklu!
Pagaidi kādu brītiņu, drīz uzvirmos Kobe`s nutthugeri.

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:31, pirms 15 gadiem
Lielisks mačs, lieliska Lakers uzvara!

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:43, pirms 15 gadiem
Es uzskatu ka nevar salīdzināt šos divus spēlētājus, MJ ir un paliks labākais, lai arī ko teiktu, ja kādreiz ir redzētas MJ spēles, tad noteikti nepagrieztos mēle pateikt ka Kobe ir labāks.

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:45, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Lakers pret Magic vispār nebīja nekādu problēmu ar tiesnešiem.
Sajaucu aizpagašgad

     [+] [-]

, 2010-06-18 13:46, pirms 15 gadiem
Viss būtu baigi labi, ja vien Bostonieši nenolaistu burkas 2. puslaikā!!! Ja nebūtu kaut kādi izmisīgi metieni pa groziem, tad arī būtu uzvarējuši!!!
Ko padarīs, apsveicu Lakers

     [+] [-]

, 2010-06-18 14:05, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Lūdzu nekad, nekad, nekad MŪŽĀ nesalīdzinam Kobi ar MJ, pēc šīs spēles es sapratu, ka Kobe nav ne tuvu MJ līmenim, ne TUVU! Iespējams labākais līgā, bet ne tuvu Michael Jordan.
Nesaprotu, kā vispār kādam var ienākt prātā doma nosaukt Kobi par labāku kā MJ!?

     [+] [-]

, 2010-06-18 14:19, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Tu laikam nesaproti, šī nav viena vienkārša spēle... Šī bija iespējams desmitgades lielākā spēlē... Ja viņš viņu nospēlē kā C klases spēlētājs kā Tu vari viņu salīdzināt ar Maiklu.... Maikls nekad nav bijis septītajās spēlēs finālos, taču visās sestajās viņam ir bijušas labas spēles, viņš nebija tāds dunduks kurš met cauri double-team un nepiespēlē brīvajiem. Un tiklīdz kādā citā spēlē kurā draudēja izslēgšana Maikls parādija savu labāko spēli. Pret Knicks, pret Cavaliers, pret Pacers. Jūs vēl atļaujaties saukt Kobiju par labāko ''clutch'' spēlētāju jo viņš ir sametis pāris uzvaras metienu regulārajā sezonā.... Tas ir smieklīgi. Man likās, ja Kobe uzvarēs titulu tad viņš ļoti stipri klauvēs pie top 5 labāko spēlētāju durvīm, bet nu pēc šādas spēles man nav ko teikt. Lielākā spēle viņa karjērā un viņš viņu nospēlē nevieksmīgi, tas nav atļauts tāda tipa spēlētājiem kurus vēl dēvē par labākajiem clutch spēlētājiem.
Jaa, par tiem double-team varu piekrist, ari ienaca prata tada doma. Kgan varbut raustijas dot bumbu un uztaisit kludu. Bija jau saja serija, kad vinam 6 vai 7 kludas bija tai skaita pasa speles galotne. Bostona tomer lieliski roteja pec palidzesanas atpakal pie saviem speletajiem. Starp citu, speles starplaika bija neliels salidzinajums starp Kobi un MJ un Magic Dzonsons un parejie nonaca ari pie secinajuma, ka Kobe ir labakais patreiz aktivais NBA vecis un ka vins tuvojas MJ limenim, BET tikai tuvojas.
Kgan pilniba pateikt, ka loti slikti nospeleja ari nevar. Uzbrukuma ja, bet aizsardziba bija limeni.

P.S. Starp citu ir aizdomas, ka pret MJ pie sadiem double-team butu svilpusi vairak sodu. Kobi kaut ka visu seriju mazak respekteja tiesnesi un joprojam palieku pie domas, ka finalus stipri sud....i notiesaja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 14:25, pirms 15 gadiem
Artests: " Paldies Mammai, Teetim un manam Psihiatram" Muusu izlasei tas ljoti nodereetu!

Super Leikers uzvara, Kobe neaizmirsa arii par Po un Filu, bet Leikers faniem milziigs fui pat peec uzvaras izsvilpj Bostonu un vel, jo lielaaks fui par to, ka izsvilpa Raselu, kursh pasniedza Mvp finals balvu...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-18 14:49, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Jaa, par tiem double-team varu piekrist, ari ienaca prata tada doma. Kgan varbut raustijas dot bumbu un uztaisit kludu. Bija jau saja serija, kad vinam 6 vai 7 kludas bija tai skaita pasa speles galotne. Bostona tomer lieliski roteja pec palidzesanas atpakal pie saviem speletajiem. Starp citu, speles starplaika bija neliels salidzinajums starp Kobi un MJ un Magic Dzonsons un parejie nonaca ari pie secinajuma, ka Kobe ir labakais patreiz aktivais NBA vecis un ka vins tuvojas MJ limenim, BET tikai tuvojas.
Kgan pilniba pateikt, ka loti slikti nospeleja ari nevar. Uzbrukuma ja, bet aizsardziba bija limeni.

P.S. Starp citu ir aizdomas, ka pret MJ pie sadiem double-team butu svilpusi vairak sodu. Kobi kaut ka visu seriju mazak respekteja tiesnesi un joprojam palieku pie domas, ka finalus stipri sud....i notiesaja.
Kobe nevar nākt tuvu MJ līmenim, jo viņš spēlē vāļākā ērā un viņa sasniegumi nav ne tuvu tik labi kā MJ. MJ ir labāks:
perimetra aizsardzībā,
posta aizsardzībā,
stīlos,
blokos,
clutch situācijās,
atrast brīvo spēlētāju,
''slahers'',
komandas līderis,
atlēkušajās bumbās,
metienos no tuvas distances,
metienos no posta,
labāks fade-away(tas dēļ augstā lēciena),
labāks mid-range shooter`is.

Un vispār Kobe pat nav labākais Lakers spēlētājs. Kobe ir ''overhyped''. Līdzīgi kā MJ bija līdz kamēr uzvarēja savu pirmo titulu. Vispār Lakers jau otro gadu pēc kārtas ir ''nopirkuši'' savu titulu, bet nu tas tikai ir lielāks + komandas GM.

     [+] [-]

, 2010-06-18 15:02, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Vai cik patīkami rīts iesācies.
[/quote]
[quote kaaja]
pamostos ar patiikamam zinjaam viss kas nav labi ar Lakers I like
šodien ir mana diena, pirmdien pec kaujas Bostonas fani gavileja , es gavileju pec kara

  +8 [+] [-]

, 2010-06-18 15:04, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Kobe nevar nākt tuvu MJ līmenim, jo viņš spēlē vāļākā ērā un viņa sasniegumi nav ne tuvu tik labi kā MJ. MJ ir labāks:
perimetra aizsardzībā,
posta aizsardzībā,
stīlos,
blokos,
clutch situācijās,
atrast brīvo spēlētāju,
''slahers'',
komandas līderis,
atlēkušajās bumbās,
metienos no tuvas distances,
metienos no posta,
labāks fade-away(tas dēļ augstā lēciena),
labāks mid-range shooter`is.

Un vispār Kobe pat nav labākais Lakers spēlētājs. Kobe ir ''overhyped''. Līdzīgi kā MJ bija līdz kamēr uzvarēja savu pirmo titulu. Vispār Lakers jau otro gadu pēc kārtas ir ''nopirkuši'' savu titulu, bet nu tas tikai ir lielāks + komandas GM.
ļoti smieklīgs komentārs , skatos esi basketbola eksperts

 +11 [+] [-]

, 2010-06-18 15:09, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Kobe nevar nākt tuvu MJ līmenim, jo viņš spēlē vāļākā ērā un viņa sasniegumi nav ne tuvu tik labi kā MJ. MJ ir labāks:
perimetra aizsardzībā,
posta aizsardzībā,
stīlos,
blokos,
clutch situācijās,
atrast brīvo spēlētāju,
''slahers'',
komandas līderis,
atlēkušajās bumbās,
metienos no tuvas distances,
metienos no posta,
labāks fade-away(tas dēļ augstā lēciena),
labāks mid-range shooter`is.

Un vispār Kobe pat nav labākais Lakers spēlētājs. Kobe ir ''overhyped''. Līdzīgi kā MJ bija līdz kamēr uzvarēja savu pirmo titulu. Vispār Lakers jau otro gadu pēc kārtas ir ''nopirkuši'' savu titulu, bet nu tas tikai ir lielāks + komandas GM.
tevi bērnībā neviens nemīl?

     [+] [-]

, 2010-06-18 15:17, pirms 15 gadiem
neznez rakstīja: tevi bērnībā neviens nemīl?
+3

     [+] [-]

, 2010-06-18 15:42, pirms 15 gadiem
dekstors rakstīja: Kas traucēja Allenam kaut ko trāpīt? Ķelti paši sevi noraka!
Tu laikam nezini ka ir spelet kad tiesa tikai uz vienu pusi.
Tu runa par divam dazhadam lietam , precizitate-tiesasana..

     [+] [-]

, 2010-06-18 17:14, pirms 15 gadiem
basketbols rakstīja: Dēlu nosakšu par Filu, meitu par Kobi, kaimiņienei uz sētas uzrakstīšu C'S zaudēja, bet sev uztetovēšu LAKERS LABĀKIE !!!!!!
Haha!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-06-18 17:27, pirms 15 gadiem
Apsveicu leikerus! Prieks, ka Kobem jau ir veseli 5 tituli! NBA legend

  +6 [+] [-]

, 2010-06-18 17:50, pirms 15 gadiem
Rasheed Wallace outside of the refs locker room. Security telling him they're not coming out. Shed says "just wanna talk".

     [+] [-]

, 2010-06-18 18:08, pirms 15 gadiem
hamuts rakstīja: Ko Ķeltu cilts tagad klusē?
Ko tu gribi dzirdēt? Ka kāds aprāvās? Nekad nebiju teicis, ka ķelti vinnēs, bet gan par tiem fanoju.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-18 18:52, pirms 15 gadiem
skists rits un atlikusi dienas dala

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:09, pirms 15 gadiem
pff... žel

     [+] [-]

, 2010-06-18 19:32, pirms 15 gadiem
nu tad vareesu sovasar lepni valkaak lakers form

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:25, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņam ir 14 gredzeni,jo spelējot Knicks viņš 1970 un 1973. gados izcīnija divus gredzenus kā spēlētājs.
Lauliibas gredzenu ar neaizmirsti!

     [+] [-]

, 2010-06-18 20:39, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Kobe nevar nākt tuvu MJ līmenim, jo viņš spēlē vāļākā ērā un viņa sasniegumi nav ne tuvu tik labi kā MJ. MJ ir labāks:
perimetra aizsardzībā,
posta aizsardzībā,
stīlos,
blokos,
clutch situācijās,
atrast brīvo spēlētāju,
''slahers'',
komandas līderis,
atlēkušajās bumbās,
metienos no tuvas distances,
metienos no posta,
labāks fade-away(tas dēļ augstā lēciena),
labāks mid-range shooter`is.

Un vispār Kobe pat nav labākais Lakers spēlētājs. Kobe ir ''overhyped''. Līdzīgi kā MJ bija līdz kamēr uzvarēja savu pirmo titulu. Vispār Lakers jau otro gadu pēc kārtas ir ''nopirkuši'' savu titulu, bet nu tas tikai ir lielāks + komandas GM.
Nemuldi neviens nestriidas par to, ka MJ ir sliktaaks vai labaaks par kobi! Tev skauzh, ka Lakers paņeema titulu un kobe MVP, bet kobe ar taadu precizitaati sameta 23pt un, ja gribi sacensties, tad Kobe ir iemetis 81 pt bet MJ tik 69 pt Kobem labāks metiens no tālienes domaa, ka MJ katru speeli meta 40 pt un ar 70% precizitaati tu kļuudies! Es uzskatu, ka MJ ir visu laiku labakais speleetaajs, bet Kobe ir tikai vienu pakapienu zemaak un tad ir tikai paareejie!

     [+] [-]

, 2010-06-18 21:36, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Nemuldi neviens nestriidas par to, ka MJ ir sliktaaks vai labaaks par kobi! Tev skauzh, ka Lakers paņeema titulu un kobe MVP, bet kobe ar taadu precizitaati sameta 23pt un, ja gribi sacensties, tad Kobe ir iemetis 81 pt bet MJ tik 69 pt Kobem labāks metiens no tālienes domaa, ka MJ katru speeli meta 40 pt un ar 70% precizitaati tu kļuudies! Es uzskatu, ka MJ ir visu laiku labakais speleetaajs, bet Kobe ir tikai vienu pakapienu zemaak un tad ir tikai paareejie!
Man neskauž, ka Kobe ir MVP vai Lakers paņēma titulu, man sāp, ka cilvēki kuri nekad nav redzējuši MJ runā muļķības. Un es ar Tevi negribu strīdēties, jo uzskatu, ka Tu daudz nesaproti no basketbola. Vienkārši neredzu jēgu. Un es nekad nerakstītu ko tādu par ko nebūtu pārliecināts. Esmu daudz MJ spēles redzējis un zinu kā ir mainijies basketbols un cik labs ir Kobe un cik MJ.

Kobe ir šīs ēras labākais spēlētājs, bet viņš nav ne tuvu MJ līmenim gan sasniegumu, gan skilla ziņā. Un ja Tu man bāz sejā 81 punktu, tad es uzreiz pasaku, ka Tu nemaz nezini kā NBA ir mainijies.

     [+] [-]

, 2010-06-19 04:38, pirms 15 gadiem
biju agraak orlando fans jo ssaks ir the best...neviens nebuus vairs kaa vinns labaakajos gados....tad ssaks paargaaja uz la es arii liidz ar to no magic uz la...esmu par labu basketbolu vairaak vaai mazaak.....kobe ir labs nevar to noliegt,bet kaa tika izciiniits ccempionu tituls nu beidziet nav vinni ssii gada ccempioni manaa sirdii bostona.....kaa es vinnus ieniistu,bet bostona speeleeja ar sirdi sasita cavs peec tam magic kam biju prognozeejis uzvaru taa kaa...lai nu paliek kobe ar saviem 5 gredzeniem.....naakotnee ceru ka thunder noturees kodolu un veel piesaistiis kaadu garo kaa bosh un izciiniis ne vienu vien ccempi....durant ir tas kas var paarsist visus rekordus.....gredzenus punktus utt....tam dzzekam ir sirds taapat kaa MJ maikls the best forrewer

     [+] [-]

, 2010-06-19 04:55, pirms 15 gadiem
aaa un aizmirsu par rondo.....tas ddzeks buus veestureee kaa PG

     [+] [-]

, 2010-06-26 14:14, pirms 15 gadiem
Ko var raudāt par Pērkinsu, tad jau var teikt ka 2008. gadā LAL pietrūka Bainams un ja būtu viņš tad bijis vesels tad jau LAL būtu uzvarējuši, vismaz spēle būtu bijusi savādāka, tā teikt taču ir smieklīgi, tas ir no sērijas kābūtu ja būtu.

Un kā var teikt ka Bostona bija labāka komada, ja uzvarēja LAL. Katrai komandai ir savs spēles stils, ja ir tāds spēlētājs kā Kobe, tad spēlē uz viņu, ja nav tāda spēlētāja tad spēlē savādāk. Abām komandām spēles stili atšķīrās, bet kā komanda labāki bija LAL. Tā dīvaini skan divus gadus pēc kārtas uzvarēja NE-labākā komanda, jo labākā komada zaudēja.

Jā Bostona izsita Weidu, Džeimsu, Howardu, bet LAL jau arī nespēlēja pret Baronu vai VEF Rīgu. Ko tad LAL darīt ka Orlando vai Klīvlenda nav rietumu konferencē, var tikai minēt kā Bostonai būtu gājis pret Jūtu, Fīniksu un Oklahomsitiju. Tā kā katrs tiek līdz finālam pa atšķirīgu ceļu.

Tas ka LAL izmeta vairāk sodus ir viņu pašu nopelns, ko tad tiesnešiem darīt tā pat vien švilpt Bostonai sodus par labu.

Un par to epizodi kad Gasolam it kā neiedeva izlektu, man izskatījās ka tur bija sods pret viņu, Gasolu mēģināja bloķēt un trāpija viņam pa rokām, taka nenošvilpa sodu, nenošvolpa arī izlektu.