Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis arī bez tālmetieniem iemet 20, Dalasai neveiksme pret Čikāgu un Markanenu

Rolands Eliņš

Porziņģis arī bez tālmetieniem iemet 20, Dalasai neveiksme pret Čikāgu un Markanenu
Kristaps Porziņģis danko pret "Bulls". Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Dalasas "Mavericks", spēlējot novājinātā sastāvā, gandrīz visu maču bija lielos iedzinējos pret Čikāgas "Bulls" un zaudēja ar 101:117. Kristaps Porziņģis guva 20 punktus, aizvadot sezonas pagaidām rezultatīvāko spēli, neskatoties uz to, ka netrāpīja nevienu savu tālmetienu.

Kristaps Porziņģis savā trešajā spēlē šosezon laukumā pavadīja 33 minūtes, kurās atzīmējās ar 20 punktiem, šo robežu sasniedzot pirmoreiz šosezon. Porziņģim bija ļoti laba divpunktu metienu precizitāte, taču pirmoreiz šosezon nācās palikt bez neviena trāpīta tālmetiena (1p. 2/2, 2p. 9/12, 3p. 0/7). Porziņģis savāca astoņas bumbas zem groziem, divas no tām uzbrukumā, kā arī bloķēja divus pretinieku metienus. Viņam tika fiksētas piecas piezīmes un +/- rādītājs mīnus trīs.

Šī nav pirmā reize, kad Latvijas uzbrucējs guvis 20 punktus bez neviena trāpīta tālmetiena - salīdzinoši nesen (vasarā Orlando burbulī) viņš pret "Kings" arī aizmeta garām visus septiņus tālmetienus, bet guva 22 punktus. Kopumā tas viņam izdevies piekto reizi NBA karjerā - trīsreiz "Mavericks" sastāvā un divreiz Ņujorkas komandā.

Porziņģis bija otrs rezultatīvākais komandā aiz Lukas Dončiča, kurš iemeta 36 punktus, tiesa, otrajā puslaikā spēle uzbrukumā negāja arī viņam. Dončičs toties ierakstīja savā rēķinā kārtējot "triple-double", savācot 16 atlēkušās bumbas un veicot 15 rezultatīvas piespēles. Viņš kopumā izdarīja 30 metienus no spēles un trāpīja 13.
Dalasas sezonas bilance līdz ar to noslīdējusi līdz 6-6, kamēr Čikāgai šī bija piektā uzvara 13 spēlēs. "Bulls" sastāvā ar 29 punktiem un desmit atlēkušajām bumbām atzīmējās Lauri Markanens, bet 21 punktu iemeta rezervists Gerets Templs.

"Mavericks" iepriekš bija norādījusi Porziņģa dalību spēlē kā "iespējamu" un piesaucot potītes sastiepumu. Viņš tomēr varēja doties laukumā, taču malā gurna sastiepuma dēļ nācās palikt Timam Hārdevejam, atstājot "Mavericks" vēl īsākā sastāvā. Jāatgādina, ka Covid-19 saslimšanas un/vai karantīnas dēļ spēlēt šobrīd nevar Džeilens Brunsons, Dorians Finnijs-Smits, Džošs Ričardsons, Maksi Klebers un Dvaits Pauels. Visi minētie seši spēlētāji parasti ieņem stabilu vietu "Mavericks" rotācijā, attiecīgi, neskaitot savus līderus Porziņģi un Dončiču, Dalasa šobrīd mačus aizvada ar praktiski rezerves sastāvu.

"Mavericks" pirmais puslaiks sanāca ļoti pieticīgs, un tas būtu vēl sliktāks, ja ne Lukas Dončiča spēle. Viņš viens pats iemeta 30 punktus, kas bija vairāk nekā pārējai komandai kopā (22). Dončičs arī izdalīja piecas rezultatīvas piespēles, ieskaitot efektīga "alley-oop" danka izkārtošanu Porziņģim. Porziņģim pašam ar metieniem neveicās, aizmetot garām visus piecus pirmā puslaika tālmetienus, un arī pārējie "Mavericks" spēlētāji, neskaitot Dončiču, pa visiem iemeta tikai vienu tālmetienu, kas pēc pirmā puslaika lika atrasties iedzinējos ar 52:67. Tikmēr Porziņģa pretspēlētājs Čikāgas komandā soms Lauri Markanens pirmajā puslaikā iemeta 16 punktus.

Otrajā puslaikā Dalasai izdevās uz brīdi pietuvoties līdz deviņu punktu starpībai, kad četrus punktus pēc kārtas guva Porziņģis, izceļoties ar sekmīgu cīņu pie pretinieku groza, taču Čikāga pēc tam atbildēja ar tieši to pašu un pēdējo ceturtdaļu sagaidīja ar drošu pārsvaru (89:75). Vēl viens mini izrāviens Dalasai izdevās ceturtās ceturtdaļas sākumā, taču otrajā puslaikā Dončičam vairs ne tuvu tik labi nekrita metieni, pie sava pirmā precīzā tālmetiena netika arī Porziņģis, un spēles pēdējās minūtes jau tika aizvadītas ar rezervistiem laukumā, Čikāgai gūstot drošu uzvaru.

"Mavericks" pēc neveiksmes savā laukumā tagad dosies izbraukumā, kur parīt spēkosies pret Toronto "Raptors".

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA for the latest NBA...

     [+] [-]

, 2021-01-18 11:32, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tad viņš būtu, pēc taviem vārdiem, tāds pats kā Dončiks Dalasā, kuru tu heito.
manis pec lai butu jo es fanoju par letinjiem nevis kautkadam slovenju pabiram

     [+] [-]

, 2021-01-18 11:35, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: KP 'ganīšanās" gar 3-punktu līniju ir trenera uzdevums, lai atvieglotu dzīvi Lukam, nevis KP iegriba. 2.puslaikā Luka nolūza un treneris bija spiests mainīt taktiku, tad arī KP gāja daudz labāk
Es neteiktu,ka trenera uzdevums,bet drīzāk piespiedu kārtā,jo nav nevienu citu ko likt skriet pa numur četri.Vakar JJ paskrēja blakus KP pa četri otrajā puslaikā,bet nenormālais kļūdu skaits no JJ to visu skatu kapitāli izbojāja.
Ja Powells/WCS būtu kaut cik adekvāti no distances vai vismaz pustālā,tad varētu vēl spēlēt ar diviem teorētiskiem centriem,bet realitātē tā nenotiek.

     [+] [-]

, 2021-01-18 11:35, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kur gan viņam vajadzēja atrasties pirmajā puslaikā ja visu laiku spēlēja kopā ar Powella klonu WCS?
Maybe abiem vajadzēja staigāt kopā rociņās?Saproti to,ka WCS nav šūters?Tāpēc KP arī visu laiku bezjēgā ir jāstāv uz tās 3pt līnijas.Tāda sajūta,ka daži labi te pēdējās divās sezonās nav redzējuši vairāk par 20 spēlēm,un lielāko daļu no tām sezonas sākumā,kad jāspēlē kopā ar WCS vai Powellu..Atnāks atpakaļ Maxi/DFS un KP varēs iet atkal spēlēt pa C pozīciju kur jābūt daudz labākam basketbolam pašam KP un komandai.
atnaks powels un kp vispar vares aizmirst par bumbu kp aizgaja tieshi spele kad povels notraumejas ja vinsh tagad bez powl met pa 20 punktiem tad ar powel metis 10

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 11:40, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: manis pec lai butu jo es fanoju par letinjiem nevis kautkadam slovenju pabiram
Starp citu, vakar Knicks nospēlēja ļoti labi. Divi labi rūkiji - Toppins un Kviklijs, otrgadnieks Barrets. Šajā Knicks KP labāk redzētu

     [+] [-]

, 2021-01-18 11:40, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: atnaks powels un kp vispar vares aizmirst par bumbu kp aizgaja tieshi spele kad povels notraumejas ja vinsh tagad bez powl met pa 20 punktiem tad ar powel metis 10
Powellam vispār pie minūtēm būs jātiek salīdzinoši normālām.Neredzu variantus viņam pagaidām atņemt minūtes WCS kur nu vēl KP pa centru skrienot..Pirms kovida jau viņš bija drausmīgs..Ja viņš neiet uz grozu pēc pick n roll,tad komanda spēlē 4x5 uzbrukumā,jo uz 3pt līnijas viņš nav bīstams.Vienīgais ko viņš dara uz 3pt līnijas ir bezgēgā feiko,ka metīs pa grozu un pat beigās nemet pa to..Viņu neviens vispār nesedz.
Uz nedēļas beigām/next nedēļas sākumu starting 5 vajadzētu būt KP/Maxi/??/Jrich/Luka.Tajā jautājuma zīmē katrā ziņā nav Powell/WCS

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 11:45, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Es nesaprotu, cik nodzertām jābūt smadzenēm, lai bez mazākā sarkasma slavētu Podriņķa spēli un tanīpat laikā kritizētu visu iespējamo par Lukas spēli. Esiet objektīvi - Luka ir monstrs, tas ko viņš rāda laukumā ir neticami, viņam ir ļoti spoža nākotne un būs n-tie panākumi, tituli un viss pārējais. Tikmēr Podriņķis ir viduvējība labākajā gadījumā, kura karjeras virsotne bija All-star rezervists pirms pāris sezonām - prasmju ziņā Podriņķis Lukam pat dvieli pienest nevar. Viņam būtu jāpriecājas, ka viņš ir komandā ar Luku, kurš to makaronu gan jau aizvilks uz n-tajiem play-offiem un varbūt kādreiz pat līdz čempionu titulam (kas, protams, nekādā mērā nebūtu/nebūs Podriņķa nopelns).
Diez'i vai pats esi spēlējis basi kaut cik nopietnā līmenī. Ja būtu, tad zinātu, ka viens špīlers, pat sametot 60-70p. spēlē, var visu spēli nevinnēt vai pat norakt (Hārdens). Lukam vajadzēs blakus vēl 1 vai pat 2 extra špīlerus. KP tāds noteikti ir un būs. Ņemot vērā visus apstākļus, drošāk panākumu garantēšanai būtu vēl 1 extra. Jr.? Domāju, ka vajadzētu kaut ko spicāku. Bet tad jau redzēs, kad visi esošie būs ierindā. Re kā Nets novāca 3 extra. Domāju, ka Nets būs reāli kandidāti uz Lielo finālu.

     [+] [-]

, 2021-01-18 11:56, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Starp citu, vakar Knicks nospēlēja ļoti labi. Divi labi rūkiji - Toppins un Kviklijs, otrgadnieks Barrets. Šajā Knicks KP labāk redzētu
Tu visur KP labāk redzētu nevis Dalasā. TIkai jāatcerās, ka zāle nav vienmēr zāļāka otrpus žogam.

     [+] [-]

, 2021-01-18 11:56, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: atnaks powels un kp vispar vares aizmirst par bumbu kp aizgaja tieshi spele kad povels notraumejas ja vinsh tagad bez powl met pa 20 punktiem tad ar powel metis 10
Viss skaidrs ar tevi. Kāds vēl Powels? Nebrīnīšos, ja viņš vispār rotācijā neielauzīsies.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 11:59, pirms 4 gadiem
profesorsk rakstīja: Tad naxujam Dallasas uzbrukums bija labākais līgā pagājušosezon ar pilnīgiem noname uzbrucējiem līgas kontekstā un pilnīgu neprašu spēles veidošanā Donciču? Tad kāpēc retais PG iekš NBA var savākt 10+ piespēles spēlē? "laika pēc Lukas manevriem praktiski nesanāk" Kādus manevrus tev vēl vajag, ja saņemot piespēli esi brīvs uz 3p vai pie groza? Tu vispār kādu spēli esi redzējis? NBA nav Eirolīga. NBA neviens 20sec neveidos izspēli katrā uzbrukumā.
Pluss arī tas, ka šķiet, ka esi strītbola piekritējs. Paskaties kaut vai LAL spēles, kur bumba kustās. Nav grūti pie NBA talanta (kaut vai noname) spēlētājiiem savākt 10+ rezultatīvās piespēles, ja esi talantīgs un kustīgs spēlētājs, kurš regulāri pārtur bumbu un atdot to praktiski tikai uz metienu. Neviens nenoliedz viņa lielo talantu, bet komandas interesēs būtu redzēt spēlētāju, kurš nevis vāc statistiku un smagi velk kājas aizsardzībā, bet varāk Lebrona tipa spēlētāju, kurš var nespiest uz statistiku, ja konkrētajā spēlē prasās spēlēt uz komandu.
Ja runā par labāko uzbrukumu līgā, tad vajag arī paskatīties cik no tiem "noname" spēlētājiem bija labi šūteri no distances. Tas radītu labāku kopainu. Paskaties kaut vai uz Seta Karija statiem šogad, esot citā komandā. Pieliec Kleberu, KP (labā formā), THJ, Powelu, Finiju Smitu un Bransonu. Sanāks labs sastāvs lieliskai uzbrukuma realizācijai.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:06, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu visur KP labāk redzētu nevis Dalasā. TIkai jāatcerās, ka zāle nav vienmēr zāļāka otrpus žogam.
Man domāt, ka KP un Dončiča "sadarbība" ilgs max vēl 1 gadu . Tālāk viņu ceļi šķirsies

  -2 [+] [-]

, 2021-01-18 12:07, pirms 4 gadiem
Porzingim karjerā ir vidēji 1.4 piespēles spēlē. Lukam 7.4

Kā vispār var vainot Luku par komandas problēmām? Porzingis nav zvaigzne! Šī viņam ir sestā sezona NBA, bez viņš neko nav pierādījis, jo pusi karjeras nosēdējis traumās. 2.20 m garš bet reboundi mazāk par Luku un asistu vispār nav. Porzingis vispār nepiespēlē. Porzingis varētu spēlēt kopā ar Džordanu un pat tad Džordans būtu vainīgs pie Kristapa sliktās spēles. Te daži laikam nespēj aizmirst 2017. Gadu, kad 18 gadīgs Luka pārbruaca pāri Latvijas izlasei. Luka 3 sezonās ir izdarījis vairāk, nekā KP savās 6. 19 gados labākais eirolīgā un 21 gados viens no labākajiem pasaulē. Kamēr KP ar saviem 2.20 nespēj savākt 10 reboundus spēlē. KP ir talantīgs, bet viņam nav atlētisms. Luka Poņčiks, kā viņu daži latvieši sauc, ir daudz automātiskāks nekā KP

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:10, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Man domāt, ka KP un Dončiča "sadarbība" ilgs max vēl 1 gadu . Tālāk viņu ceļi šķirsies
Es ceru, ka tev nav taisnība, un nevis KP un LD ceļi šķirsies, bet gan Rikšotāji pie komandas stūres noliks galveno treneri, kurš LD piespiedīs spēlēt komandas interesēs, un nevis savās individuālās.
Šim Rikšotāju modelim ir potenciāls, bet Karlails, diemžēl, neprot to panākt laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:12, pirms 4 gadiem
girgersons rakstīja: Porzingim karjerā ir vidēji 1.4 piespēles spēlē. Lukam 7.4

Kā vispār var vainot Luku par komandas problēmām? Porzingis nav zvaigzne! Šī viņam ir sestā sezona NBA, bez viņš neko nav pierādījis, jo pusi karjeras nosēdējis traumās. 2.20 m garš bet reboundi mazāk par Luku un asistu vispār nav. Porzingis vispār nepiespēlē. Porzingis varētu spēlēt kopā ar Džordanu un pat tad Džordans būtu vainīgs pie Kristapa sliktās spēles. Te daži laikam nespēj aizmirst 2017. Gadu, kad 18 gadīgs Luka pārbruaca pāri Latvijas izlasei. Luka 3 sezonās ir izdarījis vairāk, nekā KP savās 6. 19 gados labākais eirolīgā un 21 gados viens no labākajiem pasaulē. Kamēr KP ar saviem 2.20 nespēj savākt 10 reboundus spēlē. KP ir talantīgs, bet viņam nav atlētisms. Luka Poņčiks, kā viņu daži latvieši sauc, ir daudz automātiskāks nekā KP
Tev varbūt derētu iepazīties ar abu šo spēlētāju pozīcijām laukumā, un tad sākt rakstīt par piespēļu statistiku viņiem?!

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:15, pirms 4 gadiem
Porziņģis švaks aizsardzībā pagaidām. Un Vilijs Stains ir viens no visnemākulīgākajiem spēlētājiem līgā. Cik dankus viņš jau ir aizdankojis garām ar tādu augumu? Es domāju rekords viņam jau ir

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:16, pirms 4 gadiem
girgersons rakstīja: Porzingim karjerā ir vidēji 1.4 piespēles spēlē. Lukam 7.4

Kā vispār var vainot Luku par komandas problēmām? Porzingis nav zvaigzne! Šī viņam ir sestā sezona NBA, bez viņš neko nav pierādījis, jo pusi karjeras nosēdējis traumās. 2.20 m garš bet reboundi mazāk par Luku un asistu vispār nav. Porzingis vispār nepiespēlē. Porzingis varētu spēlēt kopā ar Džordanu un pat tad Džordans būtu vainīgs pie Kristapa sliktās spēles. Te daži laikam nespēj aizmirst 2017. Gadu, kad 18 gadīgs Luka pārbruaca pāri Latvijas izlasei. Luka 3 sezonās ir izdarījis vairāk, nekā KP savās 6. 19 gados labākais eirolīgā un 21 gados viens no labākajiem pasaulē. Kamēr KP ar saviem 2.20 nespēj savākt 10 reboundus spēlē. KP ir talantīgs, bet viņam nav atlētisms. Luka Poņčiks, kā viņu daži latvieši sauc, ir daudz automātiskāks nekā KP
2017.gadā Latvijas izlasei "pārbrauca pāri", kā tu izsakies, Dragičs. Un kādas piespēles tu gaidi no KP vai citiem, ja Dallasā vispār nav bumbas rotācijas, bumba ir tikai pie Lukas.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:20, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es ceru, ka tev nav taisnība, un nevis KP un LD ceļi šķirsies, bet gan Rikšotāji pie komandas stūres noliks galveno treneri, kurš LD piespiedīs spēlēt komandas interesēs, un nevis savās individuālās.
Šim Rikšotāju modelim ir potenciāls, bet Karlails, diemžēl, neprot to panākt laukumā.
Mūsdienu NBA diktē superzvaigznes ar savām kaprīzēm , treneri ir spiesti viņiem piespēlēt. Ja nē - zvaigzne uzmet lūpu un pieprasa maiņu. Vai arī GM steidzami maina treneri. Eiropas treneriem, kuri mācīti veidot komandas spēli un izmantot VISU spēlētāju stiprās puses, tur nav ko iesākt ,Kokoškovs un Blatts to izbaudīja uz savas ādas.

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:22, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Man domāt, ka KP un Dončiča "sadarbība" ilgs max vēl 1 gadu . Tālāk viņu ceļi šķirsies
Tad jau redzēs. Lielākā problēma jau bija/ir KP traumatisms, burbulī tomēr abi ar Dončiču spridzināja.

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es ceru, ka tev nav taisnība, un nevis KP un LD ceļi šķirsies, bet gan Rikšotāji pie komandas stūres noliks galveno treneri, kurš LD piespiedīs spēlēt komandas interesēs, un nevis savās individuālās.
Šim Rikšotāju modelim ir potenciāls, bet Karlails, diemžēl, neprot to panākt laukumā.
Kādā iedomu pasaulē tu dzīvo? NBA mūziku pasūta zvaigznes. Vēl man jāsaka, ka pārējā komandā izskatās diezgan čābīgi, bez dončiča tur ir diezgan liels caurums.

Tavs otrs komentārs par pozīcijām - Jokičs kādā pozīcijā spēlē?

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:29, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Mūsdienu NBA diktē superzvaigznes ar savām kaprīzēm , treneri ir spiesti viņiem piespēlēt. Ja nē - zvaigzne uzmet lūpu un pieprasa maiņu. Vai arī GM steidzami maina treneri. Eiropas treneriem, kuri mācīti veidot komandas spēli un izmantot VISU spēlētāju stiprās puses, tur nav ko iesākt ,Kokoškovs un Blatts to izbaudīja uz savas ādas.
LD līdz superzvaigznes statusam vel tāls ceļš ejams. Ja viņš pats, vai viņam kāds nepalīdzēs, tikt galā ar savu ego, tad viņam līdz, piemēram, Novicka statusam nekad nenonākt. Neviens nenoliedz, ka LD ir labs basketbolists un savas komandas līderis, bet superzvaigznes tieši ar to izceļas, ka nepieciešamības brīžos spēlē komandas interesēs, un nevis neskatoties ne uz ko audzē savu personisko statistiku. Vienīgi piedodamais LD arguments, ka viņš vel ir ļoti zaļš, un no tā izrietošais ''jaunības maksimālisms''.

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:35, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kādā iedomu pasaulē tu dzīvo? NBA mūziku pasūta zvaigznes. Vēl man jāsaka, ka pārējā komandā izskatās diezgan čābīgi, bez dončiča tur ir diezgan liels caurums.

Tavs otrs komentārs par pozīcijām - Jokičs kādā pozīcijā spēlē?
Pat NBA zvaigzne tu esi kamēr tavai komandai labi veicas laukumā, bet tiko komanda buksē, tad tā zvaigzne var ātri pārvērsties par krītošo zvaigzni, jo visi mīl uzvarētājus.

Jokičs ir centrs? Un?

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:41, pirms 4 gadiem
Luka ir ļoti labs spēlētājs, taču vēl aizvien gurķa galva. Par to liecina kaut vai tas, ka spēles laikā viņš vairāk sarunājas nevis ar partneriem (ko un kā darīsim), bet ar tiesnešiem. Tipisks puišelis, kurš nemitīgi apelē - nu, soģīti mīļais, vai tiešām neredzēji, kā man tikko pa nagiem ievilka?
No lielajām zvaigznēm nemitīgi pie tiesnešiem žēlojās tikai Lebrons (citas kandidatūras kaut kā prātā uzreiz neskrien). Vai jūs varat iedomāties situāciju, kad pēc katras situācijas sāktu ņaudēt Džordāns vai Kobe, par Šakilu pat nerunājot?

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jokičs ir centrs? Un?
Un tas, ka tavs komentārs par pozīcijām bija sūdīgs arguments. Jokičs spēlē kā C un vidēji spēlē šosezon izdala vairāk kā 10 piespēles. Rendls Knicks sastāvā spēlē kā PF un šosezon vidēji spēlē izdala 6.5 piespēles. Nevajag Podriņķa izteikto savtīgumu norakstīt tikai uz pozīciju - neviens no viņa neprasa Lukas ciparus piespēļu ziņā, bet ja čalis nespēj spēles laikā atdot vairāk par 1-2 piespēlēm kaut gan bumba pie viņa arī nonāk diezgan bieži, tad tas ir diezgan sūdīgi. Podriņķis tik met ķieģeļus tik līdz bumba ir pie viņa - savtīguma paraugstunda un daži te vēl to uzdrošinās pārmest Dončičam, kurš tam pašam podriņķim katrā spēlē reizes 5 asistē.

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:46, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LD līdz superzvaigznes statusam vel tāls ceļš ejams. Ja viņš pats, vai viņam kāds nepalīdzēs, tikt galā ar savu ego, tad viņam līdz, piemēram, Novicka statusam nekad nenonākt. Neviens nenoliedz, ka LD ir labs basketbolists un savas komandas līderis, bet superzvaigznes tieši ar to izceļas, ka nepieciešamības brīžos spēlē komandas interesēs, un nevis neskatoties ne uz ko audzē savu personisko statistiku. Vienīgi piedodamais LD arguments, ka viņš vel ir ļoti zaļš, un no tā izrietošais ''jaunības maksimālisms''.
Un tomēr nenoliegsi, ka šodienas Dallasā viss griežas ap Dončiču, un viņš diktē spēles noteikumus, nevis treneris. Visi redz, ka spēles beigās Luka vairāk pūdelē, nekā iemet, bet vienalga treneris neuzdrīkstas kaut ko mainīt un pēdējais vārds (metiens) ir Dončičam. Kad nē - dusmu izvirdums, kā spēlē ar Bucks. Manā redzējumā Luka ir izlutināts ļoti talantīgs memmesdēliņš, un gaidīt no viņa nobrieduša vīra darbus ir veltīgi.

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:49, pirms 4 gadiem
Vai esat redzējuši pie tiesnešiem vaimanājošu Goranu Dragiču?
Džeisonam Kidam (ceturtais tripldabl vecis nba vēsturē) bija līdzīgi stati, kā tagad Lukam, vai kaut reizi dzīvē viņš skrēja pie tiesneša un raudāja?

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:49, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Un tomēr nenoliegsi, ka šodienas Dallasā viss griežas ap Dončiču, un viņš diktē spēles noteikumus, nevis treneris. Visi redz, ka spēles beigās Luka vairāk pūdelē, nekā iemet, bet vienalga treneris neuzdrīkstas kaut ko mainīt un pēdējais vārds (metiens) ir Dončičam. Kad nē - dusmu izvirdums, kā spēlē ar Bucks. Manā redzējumā Luka ir izlutināts ļoti talantīgs memmesdēliņš, un gaidīt no viņa nobrieduša vīra darbus ir veltīgi.
Nu ko tu tagad murgo? Jebkurā komandā, kurā ir superzvaigznes (un Dočičs jau tagad tāds ir), izšķirošajos momentos bumba 95% gadījumu būs šo spēlētāju rokās un viņi vai nu iemetīs vai neiemetīs. Tā tas ir bijis, ir un būs. Tam nav nekāda sakara ar Mavericks vai Kārlailu. Samierinies, ka Dončičs komandā ir zvaigzne numur 1 (ar lielu jo lielu pārsvaru) un loģiski, ka tas būs viņa uzdevums vilkt komandu izšķirīgajos brīžos. Reizēm neizdosies izspēlēt kā plānots, tad uzmest varēs arī kāds cits (tai skaitā Podriņķis), bet vairumā gadījumu līderis izdarīs pēdējo metienu un tā tam jābūt.

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat NBA zvaigzne tu esi kamēr tavai komandai labi veicas laukumā, bet tiko komanda buksē, tad tā zvaigzne var ātri pārvērsties par krītošo zvaigzni, jo visi mīl uzvarētājus.

Jokičs ir centrs? Un?
Tur es tev nepiekrītu - zvaigzne tu esi tik tālu, kamēr vari radīt hype ap sevi un vākt status. Viens no piemēriem ir Pelikāņi - Deiviss bija neapšaubāma superzvaigzne, bet komanda visu laiku zāģēja.

LD nav superzvaigzne? Nu varbūt tev un daļai komentētāju te, bet viņa stati, marketability un kopējais hype ap viņu NBA saka ko citu.

Tu par piespēlēm iepriekšējā komentā runāji, ka nav ko salīdzināt spēlētājus no dažādām pozīcijām. Protams, lielākā daļa pieraduši, ka PG vāc piespēles, bet kur teikts, ka spēlētāji citās pozīcijās nevar būt spēles veidotāji?

     [+] [-]

, 2021-01-18 12:53, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Un tomēr nenoliegsi, ka šodienas Dallasā viss griežas ap Dončiču, un viņš diktē spēles noteikumus, nevis treneris. Visi redz, ka spēles beigās Luka vairāk pūdelē, nekā iemet, bet vienalga treneris neuzdrīkstas kaut ko mainīt un pēdējais vārds (metiens) ir Dončičam. Kad nē - dusmu izvirdums, kā spēlē ar Bucks. Manā redzējumā Luka ir izlutināts ļoti talantīgs memmesdēliņš, un gaidīt no viņa nobrieduša vīra darbus ir veltīgi.
Nobrieduša vīra darbus 21 gada vecumā!? Ko vēl tu viņam pieprasīsi?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:55, pirms 4 gadiem
Ir tāds Lukas talanta "cienītājs" NBA eksperts Skips Bailess. Viņš saskaitīja, ka Luka pagājušajā sezonā izvilka 1 vai 2 spēļu galotnes, kamēr 9 vai 10 - personīgi izgāza.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 12:57, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ir tāds Lukas talanta "cienītājs" NBA eksperts Skips Bailess. Viņš saskaitīja, ka Luka pagājušajā sezonā izvilka 1 vai 2 spēļu galotnes, kamēr 9 vai 10 - personīgi izgāza.
Tikmēr lielākā daļa NBA spēlētāju izvilka un izgāza 0 spēļu galotnes. Ko nu? Kādam jau ir jāuzņemas atbildība.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-18 13:00, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Un tomēr nenoliegsi, ka šodienas Dallasā viss griežas ap Dončiču, un viņš diktē spēles noteikumus, nevis treneris. Visi redz, ka spēles beigās Luka vairāk pūdelē, nekā iemet, bet vienalga treneris neuzdrīkstas kaut ko mainīt un pēdējais vārds (metiens) ir Dončičam. Kad nē - dusmu izvirdums, kā spēlē ar Bucks. Manā redzējumā Luka ir izlutināts ļoti talantīgs memmesdēliņš, un gaidīt no viņa nobrieduša vīra darbus ir veltīgi.
Es nebūt nenoliedzu, ka Rikšotājos viss griežas ap LD, bet apšaubu ka tā ir pareiza politika tālejošo mērķu kontekstā.
Un tāpēc jau rakstīju, ka Karlails šobrīd nav tas labākais variants pie Rikšotāju stūres, jo nedrīkst tā būt, ka viena spēlētāja kaprīžu labā tiek norakstīta visas komandas panākumi.
Agrāk vai vēlāk Kjubanam būs jāizdara izvēle kas viņam ir svarīgāks-viena spēlētāja zvaigznes statusa uzturēšana, vai visas komandas panākumi.

     [+] [-]

, 2021-01-18 13:00, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ir tāds Lukas talanta "cienītājs" NBA eksperts Skips Bailess. Viņš saskaitīja, ka Luka pagājušajā sezonā izvilka 1 vai 2 spēļu galotnes, kamēr 9 vai 10 - personīgi izgāza.
Nu kādam bija jāuzņemas iniciatīva un jāmēģina iemest galotnēs metienus. Ja 90% gadījumu bumba ir pie Tevis, tad nekas cits neatliek kā mest pa grozu. Ne visiem ir Džordana killera instinkti.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-18 13:03, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tur es tev nepiekrītu - zvaigzne tu esi tik tālu, kamēr vari radīt hype ap sevi un vākt status. Viens no piemēriem ir Pelikāņi - Deiviss bija neapšaubāma superzvaigzne, bet komanda visu laiku zāģēja.

LD nav superzvaigzne? Nu varbūt tev un daļai komentētāju te, bet viņa stati, marketability un kopējais hype ap viņu NBA saka ko citu.

Tu par piespēlēm iepriekšējā komentā runāji, ka nav ko salīdzināt spēlētājus no dažādām pozīcijām. Protams, lielākā daļa pieraduši, ka PG vāc piespēles, bet kur teikts, ka spēlētāji citās pozīcijās nevar būt spēles veidotāji?
Un kur tagad ir Deiviss?
Citi spēlētāji var būt spēles veidotāji tikai tad, ja nav komandā spēlētājs, kurš regulāri viens pats cenšas pieturēt bumbu, un kurš jau ir pasen pretinieku atkosts ar savu vienveidību.

     [+] [-]

, 2021-01-18 13:06, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: No manas puses kritika ir par situāciju Dalasā kopumā. KP protams, ka šobrīd nespēlē pietiekami droši un kvalitatīvi. Situācija arī bez KP laukumā ir bijusi identiska, ja runā par spēles veidošanu. Luka ir tipisks sg, kuru treneris iemetis pg pozīcijā. Viņš ir izcils uzbrukuma noslēgumā un tas nav noliedzams. Spēles veidoša ir cita darbība. Viņš spēles veidošanu uzsāk tikai uzbrukuma vidū un 12 sekundēs pabeigt pilnvērtīgi kombināciju ir daudz sarežģītāk, nekā 18 sekundēs. Un pie 12 sekunžu uzbrukuma viņš vienalga mēģina vairāk pats tikt pie pie metiena.
Sorry, bet dienas debilakais komentars ir atrasts.

     [+] [-]

, 2021-01-18 13:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kur tagad ir Deiviss?
Nesapatu jautājumu. Viņš ir LA ar gredzenu rokā, vēl lielāka superzvaigzne kā bija Pelikāņu laikos.

     [+] [-]

, 2021-01-18 13:17, pirms 4 gadiem
Par budamank komentāru.
Vakar noskatījos uzmanīgi visu spēli. Čikāgā spēlēja komandas spēli un maksimāli ilgi meklēja labākās uzbrukuma iespējas, kustinot bumbu. Luka veidoja savu strītbolu ar sasteigtiem metieniem pēc individuālajām darbībām un reizēm iesaistīja saspēlē vienu vai divus komandas biedrus. Pluss uzbrukumi bija īsāki nekā Čikāgā.
Čikāga spēlēja baudāmu 5 pret 5 basketbolu. Visu cieņu, ja esi strītbola piekritējs.