Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam un "Warriors" zaudējums rezultatīvā spēlē

Jānis Celmiņš

Biedriņam un "Warriors" zaudējums rezultatīvā spēlē
Andris Biedriņš un Deivids Lī
Foto: AP/Scanpix

Zaudējumu Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) pirmssezonas pārbaudes spēlē aizvadītajā naktī piedzīvojusi Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" vienība, kas rezultatīvā mačā ar 105:118 piekāpās Portlendas "Trail Blazers" vienībai. Andris pretinieku grozā sameta vien sešus punktus.

Jau no paša spēles sākuma abas komandas vairāk domāja par uzbrukumu, nekā aizsardzību un pirmajās divās mača ceturtdaļās abas kopā guva pa 63 punktiem katrā. Nedaudz labāk spēlējot "Trail Blazers" basketbolistiem, viņi pirmo puslaiku noslēdza ar 16 punktu pārsvaru – 71:55. Lai arī trešajā spēles daļā "Warriors" nedaudz pietuvojās, uzvarēt šo maču komandai nebija pa spēkam – 105:118.

Andris Biedriņš spēlēja "Warriors" komandas pamatsastāvā un laukumā pavadīto 18 minūšu un 16 sekunžu laikā guva sešus punktus (2 p. 3/4), izcīnīja četras atlēkušās bumbas, atdeva vienu rezultatīvu piespēli, nopelnīja divas piezīmes un pieļāva vienu kļūdu.

Rezultatīvākie Goldensteitas kluba rindās bija Deivids Lī un Stīvens Karijs, abi gūstot pa 17 punktiem.

Tikmēr Klīvlendā aizvadītajā naktī Maskavas "CSKA" komanda tikās ar vietējo "Cavaliers" vienību, izcīnot uzvaru ar rezultātu 90:87. Rezultatīvākais uzvarētāju rindās ar 22 punktiem bija Ramunas Šiskauskas, bet ar 19 izcēlās Gordons. "Cavaliers" labā 21 punktu guva Gibsons.

Izmantotie resursi:
Where amazing happens. | NBA.COM

  -1 [+] [-]

, 2010-10-17 13:54, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Spiežu roku. Saskatu pēc attīstības pakāpes līdzvērtīgu oponentu, kurs pāraudzis Mazā esporta lietotāja vidusstandartu. Par cieņu aizskarošu varētu vērtēt, piemēram, ja kāds uzrakstītu, ka Andris valkā cauras zeķes, ja izrādītos, ka tas neatbilst patiesībai, bet analīze par visiem redzamiem notikumiem laukumā vai statistikas datiem- tas ir brīvs viedoklis.
vēljoprojām gaidu atbildi par grāmatu ''Policejisms basketbolā'' un tās autoru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-17 13:58, pirms 14 gadiem
Antibols rakstīja: pieņemu,ka tas Dž.Viljamss savu mistisko grāmatu ''Policejisms basketbolā'' ir sarakstījis angļu valodā vai ne? Un par cik intereses pēc pameklējot internetā neko nevarēju uziet,par tādas grāmatas eksistenci,varbūt varētu būt tik labs un norādīt kādu ejošu linku kurā skaidri un gaiši aptiprinās grāmatas esamība+grāmatas autora pilnu vārdu un anglisko nosaukumu! savādāk zudīs ticamības moments,un būšu spiests publiski jūs dēvēt par MELI,kā arī ieskaitīt ''ineta troļļu'' sarakstos,ar visām no tā izrietošajām sekām!
LR krimināllikums likums ''Pārkāpumi un atbildība internetā''
6. Goda aizskaršana,neslavas celšana.
KL 156. pantā „Goda aizskaršana” - Par tīšu personas goda aizskaršanu vai cieņas
pazemošanu mutvārdos, rakstveidā vai ar darbību — soda ar piespiedu darbu vai ar naudas
sodu līdz piecdesmit minimālajām mēnešalgām.
KL 157. pantā „Neslavas celšana” - Par apzināti nepatiesu, otru personu apkaunojošu
izdomājumu tīšu izplatīšanu iespiestā vai citādā veidā pavairotā sacerējumā, kā arī
mutvārdos, ja tā izdarīta publiski (neslavas celšana), — soda ar piespiedu darbu vai ar
naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām mēnešalgām.
KL 158. pants Par tīšu goda aizskaršanu vai neslavas celšanu masu saziņas līdzeklī —
soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz vienam gadam vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu,
vai ar naudas sodu līdz trīsdesmit minimālajām mēnešalgām.
atsauce- netsafe.lv
Tātad,ja izrādīsies,ka tu sistemātiski apmelo civilpersonu Andri Biedriņu,tad esi gatavs atbildībai krimināllikuma priekšā. zināšanai-pavisam nesen tika pieņemts likums,kas pastiprinās likuma pārkāpēju IP adrešu izsekošanu,lai sauktu pie atbildības(ES normatīvi)
Jā, aizmirsu piebilst, ka šo komentāru uzskatu par draudu izteikšanu internetā manai personai, ko tā arī uztveru, tāpēc mazākais, ko varu darīt, ir iekļaut Tevi ignorēto lietotāju sarakstā un ziņot attiecīgajās institūcijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-17 14:03, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Jā, aizmirsu piebilst, ka šo komentāru uzskatu par draudu izteikšanu internetā manai personai, ko tā arī uztveru, tāpēc mazākais, ko varu darīt, ir iekļaut Tevi ignorēto lietotāju sarakstā un ziņot attiecīgajās institūcijās.
tak atbildi tam cilveekam par to graamatu ''Policejisms basketbolā'' un taas autoru. personiigi es arii gribu zinaat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 14:12, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Spiežu roku. Saskatu pēc attīstības pakāpes līdzvērtīgu oponentu, kurs pāraudzis Mazā esporta lietotāja vidusstandartu. Par cieņu aizskarošu varētu vērtēt, piemēram, ja kāds uzrakstītu, ka Andris valkā cauras zeķes, ja izrādītos, ka tas neatbilst patiesībai, bet analīze par visiem redzamiem notikumiem laukumā vai statistikas datiem- tas ir brīvs viedoklis.
nu principa,ja izradisies ka basketbola policisti neatbilst patiesibai,tad tu visu laiku esi aizskaris Andra Biedrinja cienju,vinu ta saucot,un tas nebus brivs viedoklis!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-17 14:20, pirms 14 gadiem
aldens1 rakstīja: nu principa,ja izradisies ka basketbola policisti neatbilst patiesibai,tad tu visu laiku esi aizskaris Andra Biedrinja cienju,vinu ta saucot,un tas nebus brivs viedoklis!
Nepiekrītu pēc būtības. Vai vārds "policists" ir apkaunojošs vai cieņu aizskarošs? Ja sauktu par "bandītu" vai kaut kā līdzīgi, tad gan. Mans viedoklis ir, ka policists ir cēla profesija, amats, kurš ievēro likumu, uzrauga kārtību, utt., ja kāds tur saskata ko aizskarošu, tad jāmeklē vaina pašam sevī.
Pēc analoģijas ar ledus hokeju, tur arī ir tā saucamie "policisti", kuri uzrauga kārtību laukumā, aizstāv līderus, utt. Vai kādreiz par šādu apzīmējumu kāds ir apvainojies?

     [+] [-]

, 2010-10-17 14:22, pirms 14 gadiem
pēc vienas mazrezultatīvas Biedra spēles,Ādams jau pirmais klaat klaigaat par ''Policistiem'' basketbolaa! sviests kaut kaads!!! ā starp citu,kas taa ir par graamatu par policejismu basketbolā??? kaads var iemest linku,ja taads vispaar ir?

     [+] [-]

, 2010-10-17 14:26, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Nepiekrītu pēc būtības. Vai vārds "policists" ir apkaunojošs vai cieņu aizskarošs? Ja sauktu par "bandītu" vai kaut kā līdzīgi, tad gan. Mans viedoklis ir, ka policists ir cēla profesija, amats, kurš ievēro likumu, uzrauga kārtību, utt., ja kāds tur saskata ko aizskarošu, tad jāmeklē vaina pašam sevī.
Pēc analoģijas ar ledus hokeju, tur arī ir tā saucamie "policisti", kuri uzrauga kārtību laukumā, aizstāv līderus, utt. Vai kādreiz par šādu apzīmējumu kāds ir apvainojies?
peec tevis teiktaa basketbolaa ''policistiem'' ir speciaali jaagaaž pretiniekam pa rokaam un jaadunkaa pa ribaam,taatad basketbola speelee tas godu un ceelumu nedara,gluži preteeji,tas ir nosodaami,jo speele taadejaadi ir netiira! un ja taa nav taisniiba attieciibaa uz Biedriņu,tad gan to var deeveet par cieņas aizskaršanu..nu peec loģikas taa apmeeram!

     [+] [-]

, 2010-10-17 14:28, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: pēc vienas mazrezultatīvas Biedra spēles,Ādams jau pirmais klaat klaigaat par ''Policistiem'' basketbolaa! sviests kaut kaads!!! ā starp citu,kas taa ir par graamatu par policejismu basketbolā??? kaads var iemest linku,ja taads vispaar ir?
Šaubos, ka ir izredzes sagaidīt linku uz to grāmatu, jo visticamāk tāda nemaz neeksistē Tikai kārtējais deģenerāta sauciens pēc uzmanības...

     [+] [-]

, 2010-10-17 14:36, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: peec tevis teiktaa basketbolaa ''policistiem'' ir speciaali jaagaaž pretiniekam pa rokaam un jaadunkaa pa ribaam,taatad basketbola speelee tas godu un ceelumu nedara,gluži preteeji,tas ir nosodaami,jo speele taadejaadi ir netiira! un ja taa nav taisniiba attieciibaa uz Biedriņu,tad gan to var deeveet par cieņas aizskaršanu..nu peec loģikas taa apmeeram!
Mērķis ir nevis tikai "gāzt pa rokām", bet neļaut pretiniekam gūt vieglus punktus no soda laukuma, likt justies nefomfortabli, utt. Apsveicami, ja kāds to spēj izdarīt tīri, bez fola. Diemžēl foli basketbolā (kā jau jebkurā kontakta spēlē vai tas būtu ledus hokejs vai futbols) ir pierasta un ikdienišķa lieta (ir pat tāds termins kā "apzināts fols" vai "taktiskais fols"). Līdz šim neviens to nav uzskatījis kā netīru spēli.
Apsveicu , Ingar, esi izvirzījis jaunu hipotēzi par spēles būtību.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-17 14:48, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Mērķis ir nevis tikai "gāzt pa rokām", bet neļaut pretiniekam gūt vieglus punktus no soda laukuma, likt justies nefomfortabli, utt. Apsveicami, ja kāds to spēj izdarīt tīri, bez fola. Diemžēl foli basketbolā (kā jau jebkurā kontakta spēlē vai tas būtu ledus hokejs vai futbols) ir pierasta un ikdienišķa lieta (ir pat tāds termins kā "apzināts fols" vai "taktiskais fols"). Līdz šim neviens to nav uzskatījis kā netīru spēli.
Apsveicu , Ingar, esi izvirzījis jaunu hipotēzi par spēles būtību.
basketbolaa apzinaatos foulus paarsvaraa izdara mazaak svariigaakie speeleetaaji komandaa,un nevis pamatsastaava(protams ja to nepieprasa konkreetaa situaacija),lai izvairiitos no pieziimeem,kas speeles beigaas vareetu izšķirt mača likteni! un aizsardziibaa straadaa visi pieci komandas speeleetaaji,taapeec pretiniekam meeģinot izsist bumbu pa rokaam nereti iegāž visi speeleetaaji,un taapeec nav vajadziiba peec kaut kaada konkreeta ''policista'' ampluā basketbolaa,kaa tas ir pieņemts hokejaa,jo tur taa kaušanaas ir viens liels ''šovs'' vaarda tiešajaa noziimee,gluži kaa WWF! par kaušanos basketaa ir bargi sodi,taapeec nejauc ar NHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 14:57, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Butu priecajies,ka mums vispar ir kads latvietis NBA, lai ari ar mazu nozimi komanda , bet tomer un pie tam ''policists'', kas sim amatam pat sanem tik lielu speles laiku!!
Ej un raudi ari pie Ivanana rakstiem,sak, Raica baigi labi spele hokeju, bet mergli vinu ielikusi par ''policistu''.
kur tu redzi,ka es nepriecaajos??? un ja kas,vari man konkreeti ar faktiem pieraadiit,ka basketbolaa ir policisti? ja pieraadiisi iešu ''raudaat'' pie Ivanāna rakstiem,ja nepieraadiisi pazudiisi no basketa sadaļas ok? tas buus godiigi?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 14:58, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: basketbolaa apzinaatos foulus paarsvaraa izdara mazaak svariigaakie speeleetaaji komandaa,un nevis pamatsastaava(protams ja to nepieprasa konkreetaa situaacija),lai izvairiitos no pieziimeem,kas speeles beigaas vareetu izšķirt mača likteni! un aizsardziibaa straadaa visi pieci komandas speeleetaaji,taapeec pretiniekam meeģinot izsist bumbu pa rokaam nereti iegāž visi speeleetaaji,un taapeec nav vajadziiba peec kaut kaada konkreeta ''policista'' ampluā basketbolaa,kaa tas ir pieņemts hokejaa,jo tur taa kaušanaas ir viens liels ''šovs'' vaarda tiešajaa noziimee,gluži kaa WWF! par kaušanos basketaa ir bargi sodi,taapeec nejauc ar NHL!
Stop, stop, negrābsties par zemu!
Kurs te runā par kaušanos? Basketbols ir dženltmeņu un inteliģentu sporta veids, te kaušanās ir force majeure, nevis šovs vai kas tur vēl. "Policista" funkcijās basketbolā, atšķirībā no ledus hokeja analoga, neietilpst kaušanās. Pat jau apnicis to skaidrot. Labākais "policists" pēc teorijas ir nevis tas, kurs kādam iesit, bet tas, kurš izprovocē pretinieku uz sitienu, kurs pēc tam tiek noraidīts no laukuma. Lūk, tā ir "policista" superklase!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:07, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Stop, stop, negrābsties par zemu!
Kurs te runā par kaušanos? Basketbols ir dženltmeņu un inteliģentu sporta veids, te kaušanās ir force majeure, nevis šovs vai kas tur vēl. "Policista" funkcijās basketbolā, atšķirībā no ledus hokeja analoga, neietilpst kaušanās. Pat jau apnicis to skaidrot. Labākais "policists" pēc teorijas ir nevis tas, kurs kādam iesit, bet tas, kurš izprovocē pretinieku uz sitienu, kurs pēc tam tiek noraidīts no laukuma. Lūk, tā ir "policista" superklase!
nu es tak tieši par to,ka sporta veidos kur ir policisti,viņu funkcija ir tipa aizstaaveet liiderus,un ''izkauties'' vienam ar otru šova peec...bet basketbolaa taada funkcija nav nepieciešama,taapeec varbuut tos uz sodu provoceetaajus sauc kaut kaa savaadaak,nevis ''policisti'',jo kaa pats teici policista buutiiba ir aizstaaveet un ruupeeties par kaartiibu,kas tavaa gadiijumaa neatbilst basketbolistiem,kuri izprovocee citus uz sitieniem! ieteiktu terminu ''basketbola provokatori''!

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:10, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Vari iet un raudat, jo ir konkreti fakti,kas atskir basketbolistu no ''policistiem''!
1.Tie ir speletaji, kam ir ilgtermina ligumi un nav cita labumu nesosa pielietojuma komanda.
2.Roku un mutes veikliba
3.Loti slikts metiens
4.Neveseligs dzivesveids

Tie ir tikai dazi fakti!
jaunais cilvēk...kas tie par neloģiskiem faktiem??? dod linku par policeman in basketball or NBA! zini...nekas nav atrodams visaa plašajaa tiimeklii,ko nu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:14, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: nu es tak tieši par to,ka sporta veidos kur ir policisti,viņu funkcija ir tipa aizstaaveet liiderus,un ''izkauties'' vienam ar otru šova peec...bet basketbolaa taada funkcija nav nepieciešama,taapeec varbuut tos uz sodu provoceetaajus sauc kaut kaa savaadaak,nevis ''policisti'',jo kaa pats teici policista buutiiba ir aizstaaveet un ruupeeties par kaartiibu,kas tavaa gadiijumaa neatbilst basketbolistiem,kuri izprovocee citus uz sitieniem! ieteiktu terminu ''basketbola provokatori''!
Nu tas jau būtu pārāk šaurs apzīmējums, kaut gan, jā, sava loģika būtu arī tam. Ar līderu aizstāvēšanu Andrim sokas diezgan labi, paskat, cik labi spēlē Lī, cik pārliecināts par sevi ir Ellis, utt. Tas ir arī "policista" profilaktiskais darbs.

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:15, pirms 14 gadiem
bimbambolisms rakstīja: Ko verta vien ir Dž.Viljamss gramata ''Policejisms basketbola''??!!!
Ko Tev vel vajag?Parejo var redzet laukuma un Andra statistika!Azi!
par āzi vari pats sevi saukt...saprati??? bet iedod vismaz kaut vienu linku,par taadas graamatas esamiibu,nu nevar taču buut taa,ka nekur ne pušpleesta vaarda par to nekas globaalajaa tiimeklii nav atrodams...tik svariigai graamatai! nebuus links,nebuus ticiiba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:25, pirms 14 gadiem
kur ir LINKS???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:28, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: kur ir LINKS???
Es atvainojos, kas tas par ultimatīvu toni? Man personīgi linka nav, iespējams, kāds kurš tādu zina var iemest. Pats grāmatas lasu tikai iespieddrukā uz papīra.

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:31, pirms 14 gadiem
Viss, ko es varu pateikt. Muļķi ir tie, kuri uzķeras un atbild uz šiem provicējošajiem komentāriem. Piedodams ir tiem, kuri vēl īsti nesaprot ar ko viņiem ir darīšana. Kas jūs neredzat, kāds ir šo komentāru mērķis? Viņi laikam no tā gūst baudu, paši droši vien nevar beigt smieties par jums. Tas viss ir teātris ar humora piedevu, kurš ir jāignorē

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:33, pirms 14 gadiem
Bāc, Bimbambols (Ādams Ludvigs Lēvenhaupts, Pedejais_vacietis, etc.) ir ģēnijs, reāli sasmējos palasot komentārus. visu cieņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-17 15:33, pirms 14 gadiem
shamanis29 rakstīja: Viss, ko es varu pateikt. Muļķi ir tie, kuri uzķeras un atbild uz šiem provicējošajiem komentāriem. Piedodams ir tiem, kuri vēl īsti nesaprot ar ko viņiem ir darīšana. Kas jūs neredzat, kāds ir šo komentāru mērķis? Viņi laikam no tā gūst baudu, paši droši vien nevar beigt smieties par jums. Tas viss ir teātris ar humora piedevu, kurš ir jāignorē
Negribētos piekrist. Ar Ingaru31 diskutējam jau pietiekami sen, neko provocējosu viņa teiktajā nesaskatu.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 15:37, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Es atvainojos, kas tas par ultimatīvu toni? Man personīgi linka nav, iespējams, kāds kurš tādu zina var iemest. Pats grāmatas lasu tikai iespieddrukā uz papīra.
nu tad vismaz graamatas anglisko nosaukumu,jo cik var saprast Dž.Viljams(J.Williams) nav Latvietis vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-17 15:38, pirms 14 gadiem
Apbrīnoju Bimbamtrolli par to, ka viņš ir spējis sev pievērst uzmanību un noturēt to ar saviem dīvainajiem komentāriem. Un arvien ir cilveki, kuri gatavi ar viņu diskutēt.