Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dankana Sanantonio "Spurs" piekto reizi kļūst par NBA čempioni

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Dankana Sanantonio "Spurs" piekto reizi kļūst par NBA čempioni
Kavai Lenards, Tonijs Pārkers, Tims Dankans un Manu Džinobili
Foto: AFP/Scanpix

Pēc astoņu gadu pārtraukuma par Nacionālās basketbola asociācijas čempionu kronēta Sanantonio "Spurs", kas fināla piektajā mačā atspēlējās no 16 punktu deficīta un ar 104:87 pieveica pēdējo divu gadu uzvarētāju Maiami "Heat" ar Lebronu Džeimsu priekšgalā. Par izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Kavai Lenards.

Maiami "Heat" maču atklāja ar astoņiem punktiem pēc kārtas, pirmo reizi kopš Nacionālās basketbola asociācijas fināla otrās spēles izvirzoties vadībā ar vairāk nekā plus divi. Sanantonio "Spurs" trāpīja tikai vienu no pirmajiem 12 metieniem, bet tas nenotika sāncenšu aizsardzības dēļ, - mājinieki nespēja trāpīt ikdienišķus un brīvus metienus no pustālās un tālās distances. Pēc septiņām minūtēm Maiami "Heat" pārsvars, pateicoties Lebrona Džeimsa precizitātei uzbrukumā, sasniedza 16 punktus (22:6), bet situācija pavisam ātri mainījās.

Manu Džinobili ievadīja laukuma saimnieku izrāvienu 12:0, otrās ceturtdaļas ievadā Tims Dankans teicami spēlēja ar muguru pret grozu, bet Sanantonio "Spurs" pirmoreiz izvirzīties vadībā ļāva Kavai Lenarda metiens no distances. Lielajā pārtraukumā mājinieki, pateicoties iespaidīgam Džinobili bumbas triecienam grozā no augšas un trejacim pāri rokām, kā arī izrāvienam ar 14:0 un 22 rezervistu gūtajiem punktiem (viesu soliņš iemeta tikai divus), devās ar septiņu punktu handikapu - 47:40. "Heat" otrajā ceturtdaļā 12 minūšu laikā iemeta tikai 11 punktus, kas kļuva par piekto sliktāko rādītāju komandas vēsturē.

Pateicoties aizsardzībai, Sanantonio "Spurs" otrā puslaika ievadā sasniedza desmit punktu pārsvaru, sāncenšiem vairāk nekā četras minūtes neļaujot gūt nevienu punktu. Maiami "Heat" rindās dzīvības pazīmes izrādīja tikai Džeimss, kamēr laukuma saimniekiem pienesums nāca no visām pusēm: Tjagu Spliters nobloķēja Dveinu Veidu, otrā laukuma galā Džinobili un Patijs Milss 53 sekunžu laikā kopīgiem spēkiem realizēja trīs tālmetienus pēc kārtas, ļaujot "Spurs" sasniegt +21.

Lai gan noslēgumā pēdējo divu gadu uzvarētājus mēģināja iedvesmot no soliņa nākušie Mario Čālmerss un Maikls Bīzlijs, Maiami "Heat" neizdevās tikt tuvāk par 14 punktu deficītu. Drošo pārsvaru izdevās noturēt arī Sanantonio "Spurs" rezervistiem, tādējādi komanda pirmo reizi kopš 2007. gada kļuva par Nacionālās basketbola asociācijas čempionu - piektajā spēlē 104:87, sērijā 4-1. Visos četros mačos panākums tika izcīnīts ar vismaz 15 punktu pārsvaru.

Sanantonio "Spurs" kopš galvenā trenera Grega Popoviča un spēka uzbrucēja Dankana ēras sākuma tas kļuva par piekto titulu (līdzās 1999., 2003., 2005. un 2007. gadam); vienīgais zaudējums finālā tika piedzīvots pagājušajā gadā, kad "Heat" tika pie otrās trofejas pēc kārtas.

Par izslēgšanas spēļu vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Sanantonio "Spurs" uzbrucējs Kavai Lenards, kurš noslēdzošajā mačā bija rezultatīvākais uzvarētāju rindās ar 22 punktiem (arī desmit atlēkušās bumbas). 20 gadu un 350 dienu vecumā viņš kļuva par jaunāko MVP kopš Dankana 1999. gadā un par ceturto jaunāko Nacionālās basketbola asociācijas vēsturē.

Enerģiskais Manu Džinobili efektīgi ietriec bumbu grozā no augšas

Tjagu Spliters nobloķē Dveinu Veidu un iedvesmo Sanantonio "Spurs" trim tālmetieniem 53 sekundēs

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -3 [+] [-]

, 2014-06-16 10:45, pirms 10 gadiem
Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 10:46, pirms 10 gadiem
Ko jūs heat faneļi attaisnojaties? Spurs bija uz pusi labāki. LePrincesai 2-3 finālos un tādu dzeni vēl grib pielīdzināt tādiem spēlētājiem kā Bird, Magic, Kobe, Jordan, smiekli nāk, novākuši tādu komandu un apdi**ās.. irbiite, kur esi varoni? LeBrons pārvērtētākais spēlētājs NBA vēsturē!

Gaidam nākamo sezonu, solās būt lielas pārmaiņas!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 10:54, pirms 10 gadiem
Manu ar savu danku satrieca lupatās Heat aizsardzību.
Apsveicu SAS ar pelnītu panākumu.
Vislielāko pretestību SAS spēja izrādīt tikai Mavs

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 10:56, pirms 10 gadiem
trexa rakstīja: Vai nav pie pakalas kuri melnie kluva par Amerikas ligas cempioniem. Tagad iet futbols un visa pasaule skatas to.
Nu tad atver sadaļu futbols un spieto tur.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 10:56, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Ko jūs heat faneļi attaisnojaties? Spurs bija uz pusi labāki. LePrincesai 2-3 finālos un tādu dzeni vēl grib pielīdzināt tādiem spēlētājiem kā Bird, Magic, Kobe, Jordan, smiekli nāk, novākuši tādu komandu un apdi**ās.. irbiite, kur esi varoni? LeBrons pārvērtētākais spēlētājs NBA vēsturē!

Gaidam nākamo sezonu, solās būt lielas pārmaiņas!
Lai gan man nepatik LBJ,bet tgd tu sarunaji pilnigas mulkibas.Nekas tur nav parvertets.Visu sezonu komandu velk.PO pret SAS praktiski izvelk uz sevis.Pasaki vel ka ta nebija.Visi Boshi,Weidi un parejie var pienest udeni LBJ.

     [+] [-]

, 2014-06-16 10:57, pirms 10 gadiem
Kefka rakstīja: Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.
Nevis pensionari,bet komanda.Ja skatijies speli tad praktiski sodien speli uztaisija lielakoties solina speletaji.BIG3<BIGTEAM.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 11:01, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: (Fināls; konferenču fināli; 2. kārta; 1. kārta) - kopā iegūtie punkti

Tieši tā, tu dabū 2 punktus par uzvarētāja un 7 par sērijas rezultāta pareizu prognozi = 9
Nu beigās pats iebraucos, ka no otra gala esi sarakstījis, jo 1. kārtā neko neprognozēju.

     [+] [-]

, 2014-06-16 11:04, pirms 10 gadiem
chankers rakstīja: Nē nu protams, ka komanda - pilnīgi piekrītu. Un ja treneris varētu saņemt MVP, tad protams tas pienāktos viņam. Tomēr MVP iegūst vērtīgākais spēlētājs (nevis nominālais līderis) un manuprāt šoreiz pareiza izvēle.
Es piekrītu izvēlei. Necenšos ar 10 argumentiem viņu apgāzt. Bet arī iedodot Timijam, Manu, Pārkeram nebūtu liela jēga strīdēties

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 11:04, pirms 10 gadiem
Kefka rakstīja: Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.
Aha... jau 5 sezonas sauc par pensionāriem Un MIA ir tie "jaunie"

  -2 [+] [-]

, 2014-06-16 11:07, pirms 10 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Ko jūs heat faneļi attaisnojaties? Spurs bija uz pusi labāki. LePrincesai 2-3 finālos un tādu dzeni vēl grib pielīdzināt tādiem spēlētājiem kā Bird, Magic, Kobe, Jordan, smiekli nāk, novākuši tādu komandu un apdi**ās.. irbiite, kur esi varoni? LeBrons pārvērtētākais spēlētājs NBA vēsturē!

Gaidam nākamo sezonu, solās būt lielas pārmaiņas!
Skaļs teksts. Skaļs. Un pārvērtētākais? Tas tavs nikā pieminētais džeks ir pārāk pārvērtētākais. Tikai nemēģini te ar putām uz lūpām argumentēt.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-16 11:07, pirms 10 gadiem
Njā, tādas divējādas sajūtas pārņem, skatoties uz šo galarezultātu. Vai nu tie Heat bija tiešām vājāki par Spurs, vai arī vienkārši necīnījās kā pieklājas visās spēlēs? Bet Spurs tiešām var apskaust kā komandu, jo ar tiem resursiem, kas ir pieejami, izveidot čempionu komandu - visu cieņu. Spurs manā skatījumā simbolizē tādu kā old school basketbola komandu (daudz piespēles, gudras izspēles), kamēr Heat ir tipiskā mūsu laika komanda (individuāla apspēlēšana, viens komandas vilcējs). Lai vai kā, bet man patika, ka nebija tā pārlieku pietiesāšana Heat. Cepums jaunajam komisāram.
P.s. gaidam jauno sezonu

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 11:11, pirms 10 gadiem
Kefka, nevis izcīna, bet finālā vienkārši sagrauj Heat. Viena haļava Heat trāpijās, bet uz haļavām neizvilksi. Jau pagājušo gad Heat reāla haļava bija 6 spēlē, tad nu jāsaka, ka veiksme nav tas uz ko var visu laiku paļauties. Vnk izjūti to, deļ tādiem kā Tu šādas dienas kļust vēl saldākas...

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 11:20, pirms 10 gadiem
Kefka

pirms 32 min.

Atkal tie pensionāri izcīna NBA titulu.

suffer baby, suffer

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 12:06, pirms 10 gadiem
Kā ir teicis ģenerālis Valdis Valters - 'Tas Maiami Heat tak jātaisa ciet!'

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 12:13, pirms 10 gadiem
chankers rakstīja: Nē nu protams, ka komanda - pilnīgi piekrītu. Un ja treneris varētu saņemt MVP, tad protams tas pienāktos viņam. Tomēr MVP iegūst vērtīgākais spēlētājs (nevis nominālais līderis) un manuprāt šoreiz pareiza izvēle.
Ja godīgi - jebkura izvēle būtu tikai pareiza, šis nav tas gadījums, kad uzvarētāji jādala pirmreizinātājos un tad nu jāsver! Pats droši vien tomēr būtu savu balsi devis Dankanam, bet - kā jau teicu, neviena izvēle nebūtu kļūda

  +3 [+] [-]

, 2014-06-16 12:23, pirms 10 gadiem
Laikam Heat komanda tikai viens gribeeja uzvareet - James, pareejie pilniigi nabagi

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 12:50, pirms 10 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Joe Dumars kad ieguva Finals MVP nebija zvaigzne līgā!!! NON All star! Pirms tam vēl Wes Unseld un Willis Reed!
Es par zvaigznēm neuzskatu tikai tos spēlētājus, kas nokļuvuši All Stars spēlē, manuprāt, šis loks ir stipri plašāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:10, pirms 10 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Lebrona ēra pagājusi.
kpc pagajusi?? tas ka vins zaudeja finala, nenozime ka vina era ir beigusies.. tgd vinam bus vel lielaka motivacija smagi treneties un atgriezties labakam!!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:10, pirms 10 gadiem
un izcinit nakamaja sezona titulu

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:12, pirms 10 gadiem
Nejeega rakstīja: Es par zvaigznēm neuzskatu tikai tos spēlētājus, kas nokļuvuši All Stars spēlē, manuprāt, šis loks ir stipri plašāks.
Katra gada all star spēlē spēlē labākie un kurus sauc par stāriem. Bet, protams, ja viena sezona ir nedaudz neveiksmīgāka, tad tas uzreiz nenoņem zvaigznes statusu.

Tas pats šogad- nosauc zvaigznes, kas nebija All star game. Laurijs. Stīvensons. Kas tad vēl?

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:12, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Piedodiet man LBJ fani, bet ar šo ir beigusies diskusija par to, ka kādreiz Lebrons varētu būt labāks par MJ. Un varat nemeklēt attaisnojumus tajā, ka Wade vai Bosh sūdīgi spēlēja. Ja Tu gribi būt ATG tad pienāk brīži, kad Tev spēle ir jāņem uz sevi nevis jācer, ka citi pavērsies. Tajā pat laikā es neesmu redzējis nevienu spēli NBA finālā, kad kāda no komandām būtu tik nogurusi kā Heat šogad, to pašu LBJ ieskaitot. Un par motivāciju arī varat nerunāt, kur vēl lielāku motivāciju kā cīņu par gredzenu? Neticu, ka viņi ir jau attēdušies tos titulus. Pie tam 4 reizes pēc kārtas Tu esi finālā un divas no tām ar Tevi mazgā grīdas, bet trešajā ar lielu veiksmes palīdzību izdodās uzvarēt. Turklāt par nogurumu runājot LBJ sāka izskatīties noguris jau pēc 61 punkta spēles pret Bobcats. Pie tam tas jūsu ATG kā jūs viņu dēvējat netika galā ar 20 gadīgu puiku, tieši tā PUIKU, jo pirms šī fināla neviens par Kvai nerunāja kā par zvaigzni vai tuvu MVP kandidātu. Kas attiecās uz komandas biedriem, tad LBJ viņus padara tikai un vienīgi bēdīgākus nevis labākus, reāli piemēri Wade, Bosh, Alens visi viņi spēlējot kopā ar LBJ kļuva tikai un vienīgi sliktāki. Bet vispār blāva sezona Heat izpildījumā. Kas attiecās kāpēc LBJ nav labāks par MJ. Lūk jums atbilde - LBJ 2 no 5 un divi finālu MVP pret MJ 6 no 6 un 6 MVP... Kas attiecās uz pārējiem, tad Bosh manā skatījumā ar pāriešanu uz Heat pārvilka svītru tikt HOF. Wade - viņš šai komandai atnesa 3 titulus un šī viņam bija drausmīga sezona, bet es to norakstu uz traumām...
padomā loģiski , ja pārējā komanda tizlojas uzbrukumā un gan aizsadzībā ka tu vari paņemt titulu?? manā skatijumā Lebrons bija vienīgais kurš cinijās līdz pēdejam atskiriba no parejas komandas..

     [+] [-]

, 2014-06-16 13:17, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: kpc pagajusi?? tas ka vins zaudeja finala, nenozime ka vina era ir beigusies.. tgd vinam bus vel lielaka motivacija smagi treneties un atgriezties labakam!!
Tak nelasi tā debīlā detlefa komentus.

Nezinu, cik tad augstāk vēl Lebronam individuāli kāpt. Domāju, ka jau vienu laiku ir griesti. Tikai jānotur ir tas. Viņam vajadzētu kādu komandu ar labu treneri. Jo Brauns un Spolstra īsti nav nekas. Tāds pats elementārs variants ar CP3- bija viņam iekš NOH Montijs un tāpēc arī viņš nav ticis PO nekur tālu. NOH laikos vispār uzskatu, ka komandas treneris bija CP3 Un tagad pirmo gadu ar Doku kaut kas notiek. Un ceru, ka nākamsezon būs vēl labāk. Bet, ja viss SAS sastāvs paliek (ticu, ka tā būs), tad SAS ar Popu būs team to beat tāpat.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:18, pirms 10 gadiem
Pats labākais kad Leonardam deva Finals MVP ir Popa un Timmija rēkšana aizmugurē. Bet ja nopietni apsveicu Spurs. Skatījos katru spēli un tie kas te apšauba Leonarda MVP izvēli ja jūs man pateiktu pēc Game 1 un Game 2 ka Leonards noraus MVP es jums teiktu kā jūs esat tīrākie loši. Bet kā viņš palīdzēja Spurs dabūt abas spēles Miami un tgd noplosijās tas ir tikai saprotami ka vinš ir Finals MVP.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:28, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tak nelasi tā debīlā detlefa komentus.

Nezinu, cik tad augstāk vēl Lebronam individuāli kāpt. Domāju, ka jau vienu laiku ir griesti. Tikai jānotur ir tas. Viņam vajadzētu kādu komandu ar labu treneri. Jo Brauns un Spolstra īsti nav nekas. Tāds pats elementārs variants ar CP3- bija viņam iekš NOH Montijs un tāpēc arī viņš nav ticis PO nekur tālu. NOH laikos vispār uzskatu, ka komandas treneris bija CP3 Un tagad pirmo gadu ar Doku kaut kas notiek. Un ceru, ka nākamsezon būs vēl labāk. Bet, ja viss SAS sastāvs paliek (ticu, ka tā būs), tad SAS ar Popu būs team to beat tāpat.
kads detlefs?? to es pats saku un man jau sak besit sie lielie eksperti kas pec neveiksmes kautko dirsh par eras beigam. ticiet man Lebrons nakamsezon bus tads pats ka so. un vins ka vienemr domines NBA!!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:29, pirms 10 gadiem
tad jau Durantam ari era ir beigusies, jo vini tacu zaudeja pusfinala pret spuram.!!
Slēpts komentārs: frizbijs

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:40, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: kads detlefs?? to es pats saku un man jau sak besit sie lielie eksperti kas pec neveiksmes kautko dirsh par eras beigam. ticiet man Lebrons nakamsezon bus tads pats ka so. un vins ka vienemr domines NBA!!
Ex-detlefs = Mark Price = Bulls - Celtics.

Es pat nemazākā mērā tevi neapstrīdu. Tikai jautājums, kurā komandā Lebrons dominēs. Es saku, ka tas nebūs Heat.

Ar Heat un Spolstru viņš var iet uzreiz pakārties.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-16 13:42, pirms 10 gadiem
Tevi tikai ar svinu var izārstēt.
frizbijs rakstīja: Sanantoni nenormaali paveicaas !! Heat ir un buus visu laiku labaakaa basketbola komanda!!!!

     [+] [-]

, 2014-06-16 13:46, pirms 10 gadiem
Vienu lietu visu laiku aizmirsu ierakstīt komentā un gribu pastrīdēties- kurš SŪDA Eirolīgas klubs varētu kaut mazāko pretestību izrādīt SAS? Pirms sezonas daudzi te runāja, ka Eirolīga = NBA.(tas gan bija, kas NBA klubi spēlējās un gatavojās sezonai). Nez kā tagad ir, kad SAS ir optimālajā kondīcijā......

     [+] [-]

, 2014-06-16 13:47, pirms 10 gadiem
frizbijs rakstīja: Sanantoni nenormaali paveicaas !! Heat ir un buus visu laiku labaakaa basketbola komanda!!!!
Labs... 5 spēles paveicās

(slowclap)

  +3 [+] [-]

, 2014-06-16 13:50, pirms 10 gadiem
Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-16 14:00, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Katra gada all star spēlē spēlē labākie un kurus sauc par stāriem. Bet, protams, ja viena sezona ir nedaudz neveiksmīgāka, tad tas uzreiz nenoņem zvaigznes statusu.


Tas pats šogad- nosauc zvaigznes, kas nebija All star game. Laurijs. Stīvensons. Kas tad vēl?
Kazinss, Dragičs (70/30) pirmie, kas nāk prātā un kuri nav bijuši All star game. Kā jau pats teici viena neveiksmīga sezona nenoņēm zvaigznes statusu un neiebalsošana All star nenozīmē, ka neesi zvaigzne. Neapstrīdēsi taču, ka tas pats Dankans joprojām ir zvaigzne, lai arī All star game šogad nebija. Piekritīsi taču, ka zvaigžņu (ne superzvaigžņu) līgā ir vairāk nekā vietu All star game.
Mana doma bija tāda, ka Leonards (kāpēc daudzi raksta Lenards???), protams, ir ļoti labs spēlētājs, bet, manuprāt, vēl nav sasniedzis zvaigznes statusu.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-16 14:08, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.
tiesi taa!! pirms sezonas vsp nemaniju nevienu spurs fanu seit,, tgd jau 90 % par spuram bija!!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-16 14:09, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.
par to Lebronu un HEAT piekritu, nekas tiesam nebeidzas, galvenais nenokart galvas un iet uz prieksu!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-16 14:13, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Apsveicu Spurs.
Nav jau daudz ko teikt, ja viņi uzvarēja, tātad bija labāki.
Heat es ieteiktu nepadoties, dzīve jau ar šo zaudējumu nebeidzas, varbūt labi, ka tas bija tagad, jo būs iespēja ko pamainīt, lai nākamgad būtu labāk. Agrāk vai vēlāk šis zaudējums tāpat būtu pienācis.
4 NBA fināli pēc kārtas ir ievērības cienīgs fakts,jo pēdējo 30 gados neviens neko tādu nebija sasniedzis.
Lebronam ietektu palikt Heat, zinu par tām spekulācijām utt, bet ja galīgi nevar, tad tikai uz Klīvlendu, jo tur viņš sāka gaitas NBA.

P.S. Zinu, ka visi Heat heiteri man bāzīs minusus, bet tomēr ir diez gan rēcīgi palasīt, kā te dažs labs jau bikses pielicis, redzamākais cilvēks te noteikti ir LA-BOS antifans, kvēls visu klubu fans izņemot Heat.
Iespraud sev kvēlojošu sveci dupsī.

Kādu visu komandu fans? Jau N reizes esmu rakstījis, ka East biju par IND (kā ex-IND Greindžera fans) un west biju par LAC. Tu vēlējies teikt, ka man kā zombijam bij jāsēž pie TV un nedrīkstēju just līdzi kādai komandai? Es būtu cerējis uz MIA, ja finālā būtu OKC. Karoč, ja vēl neesi sapratis man patīk Greindžers(un viņa ex-blice) un CP3. Un nerausta, kurā komandā viņi spēlē. Bet tu mēģini ieskaidrot, ka LAC un IND izkrītot nedrīkst skatīties NBA. Ej izgulies, bērns.