Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Maikls Džordans: tikai Kobe Braients ir sasniedzis manu līmeni

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Maikls Džordans: tikai Kobe Braients ir sasniedzis manu līmeni
Kobe Braients
Foto: AP/Scanpix

Divkārtējais Olimpiskais čempions un seškārtējais NBA čempions "Chicago Bulls" sastāvā, leģendārais Maikls Džordans (University of North Carolina Tar Heels) sarunā ar žurnālistu Rolandu Leizenbiju atklājis, ka uzskata "Los Angeles Lakers" līderi Kobi Braientu par vienīgo mūsdienu basketbolistu, kuru var salīdzināt ar viņu.

Leizenbijs raksta grāmatu par Džordanu, savukārt 2000. gadā viņš publicēja citu darbu ar nosaukumu “Trakā Spēle, Kobes Braienta NBA izglītība”.

“MJ (Maikls Džordans) man nupat pastāstīja, ka Kobe ir vienīgais, kurš paveicis darbu, lai nopelnītu salīdzinājumu,” raksta Leizenbijs.

Kobe nesen paziņoja, ka Kriss Pols un Deriks Rouzs ir divi vienīgie spēlētāji līgā, kuriem ir tāds pats sāncensības gars, kāds piemīt viņam, atzīmējis ESPNLA.com apskatnieks Deivs Makmenamins.

Karjeras laikā Džordans atturējās kādu slavēt un pavadīja karjeru, dzenot aizsargus izmisumā. Viņš ticēja, ka ir labākais, devās laukumā un pierādīja to katru vakaru. Tagad Džordans atturas nosaukt gredzenu un titulu skaitu, zinot, ka Nr. 24 ir tikai par vienu NBA čempiona gredzenu mazāk un Kobem, sākot sešpadsmito sezonu, ir labas iespējas pirms karjeras beigām viņu panākt.

Braients ir saglabājis motivāciju turpināt izcīnīt titulus, raksta "Bleacher Report" interneta izdevums. Tāds dzinulis ļāva Džordanam izcelties pārējo vidū.

Pavasarī palaidis garām “Dallas Mavericks”, Kobe ir apņēmies kļūt vēl labāks.

Starpsezonā viņš veica darbu, lai paliktu virsotnē un, par spīti labās rokas rādītājpirksta savainojumam, cīnījies, lai sezonas ievadā parādītu vienu no labākajiem sniegumiem karjerā.

Tas ir izrādījies efektīvi un parādījis, ka viņš ieguldījis laiku, lai būtu elitē.

Viņā deg uguns un apņēmība uzvarēt, kas neapdzisīs līdz karjeras beigām, tāpat kā Džordanam.

Kopā ar Kevinu Durantu, Deriku Rouzu, Dveinu Veidu un Lebronu Džeimsu viņš ir praktiski nodrošinājis vietu startam 30. Olimpiādes spēlēs Londonā.

Izmantotie resursi:
Michael Jordan Believes Only Kobe Bryant Is on...

 +23 [+] [-]

, 2012-01-16 21:54, pirms 13 gadiem
uz priekšu 24 !

 +27 [+] [-]

, 2012-01-16 21:55, pirms 13 gadiem
Opā ! Sen jau gaidīju Maikla Džordana vārdus par kādu no mvp!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-01-16 21:55, pirms 13 gadiem
Un tagad vēl kāds kautko pateiks par Kobe,ja Rouzs,vai Pools ir labāks?Pats MJ pasaka ,ka Kobe labākais pagaidām!!

 +23 [+] [-]

, 2012-01-16 21:56, pirms 13 gadiem
Piekrītu!

 +15 [+] [-]

, 2012-01-16 22:00, pirms 13 gadiem
Un tas tā arī paliks
Slēpts komentārs: Piigoznis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-01-16 22:02, pirms 13 gadiem
Protams, Kobe ir individuālists un varbūt ar skarbu raksturu, bet viņš iet uz mērķi un tos sasniedz, tādam jābūt sportistam. Un viņš atdod sevi par 100%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: zarinieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2012-01-16 22:06, pirms 13 gadiem
"Kobe ir vienīgais, kurš paveicis darbu, lai nopelnītu salīdzinājumu" Tas ir skaidrs un tam es piekrītu, ka mūsdienu basketbola tikai Kobijs ir nopelnījis, lai viņu vismaz salīdzinātu ar Maiklu, tur nav citu domu!

Tikai kādā sakarā ir virsraksts: "Tikai Kobe Braients ir sasniedzis manu līmeni?" Kurā vietā viņš to saka?

"Karjeras laikā Džordans atturējās kādu slavēt" Manuprāt, tā gan nebija, jo viņš vnm ir slavējis un apbrīnojis Maģisko, Lariju Bērdu, Doctor J un citas leģendas!

     [+] [-]

, 2012-01-16 22:08, pirms 13 gadiem
Kads nomainiet maldigo virsrakstu: 2 alus ari var salidzinat, ja ir tikai 2 ali, bet tas nenozime, ka viens nebus krietni labaks 100 reizes no 100.
Slēpts komentārs: zarinieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: showstopper

  +2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:13, pirms 13 gadiem
"Tagad Džordans atturas nosaukt gredzenu un titulu skaitu, zinot, ka Nr. 24 ir tikai par vienu NBA čempiona gredzenu mazāk un Kobem, sākot sešpadsmito sezonu, ir labas iespējas pirms karjeras beigām viņu panākt."
Neko nesaprotu, viņš negrib nosaukt savu titulu skaitu, bet kāpēc tā arī nevar saprast? Ja Bryant izcīnīs 6. NBA titulu un uzvarēs ar ASV izlasi OS Londonā tad, panākot MJ, viņš kļūs par leģendu kā MJ un MJ visi aizmirsīs? Tā domāts?
Slēpts komentārs: zarinieks

  +5 [+] [-]

, 2012-01-16 22:16, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Sak ko grib ben munaprat , taja laika nebija dik daudz specigi speletaji ka shodien, tgd lai tadus punktus salasitu ka MJ jabuut ka kobem indzham, bet nu tgd tadi egoisti gredzenus nedabuut , nekad...
Nebija tik daudz spēcīgu spēlētāju? Esi drošs?

  +2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:18, pirms 13 gadiem
manuprāt MJ ir devis tiešām lielisku izteikumu, ko pēc tam var traktēt dažādi, tikai ne piesaucot kādas mistiskas 100 reizes. Vispār interesantāks man šķiet jautājums, vai Kobe pēc karjeras beigām tiks atzīts par visu laiku labāko Lakers spēlētāju.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-16 22:19, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Nebija tik daudz spēcīgu spēlētāju? Esi drošs?
Es domaju ka 100% nu cmoon tgd reali uz MVP ir 5 kanditadi, un visi +- uz chempa titulli...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-16 22:21, pirms 13 gadiem
Haha Vēl pirms nedēļas dzirdēju pāris gudrīšus, kuri apgalvoja, ka Kobem vēl tālu no Džordana.. In your face!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-01-16 22:21, pirms 13 gadiem
bariga13 rakstīja: manuprāt MJ ir devis tiešām lielisku izteikumu, ko pēc tam var traktēt dažādi, tikai ne piesaucot kādas mistiskas 100 reizes. Vispār interesantāks man šķiet jautājums, vai Kobe pēc karjeras beigām tiks atzīts par visu laiku labāko Lakers spēlētāju.
Nu ja kobe shogad nedabus chempi , kas praktiski nereaali , tad ar viss ...Un manuprat MJ ir buus visu laiku labakais spelejats...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:24, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Es domaju ka 100% nu cmoon tgd reali uz MVP ir 5 kanditadi, un visi +- uz chempa titulli...
MJ spēlēja pret Maģisko, Bērdu, Drexleru, Olajuwonu, Malonu, Šaku, Robinsonu, Kempu, Tomasu, Bārkliju un vēl citām superzvaigznēm. Ja MJ spēja cienījami spēlēt 39-40 gadu vecumā 2003. gadā, tad nezinu, kā lai citādāk Tevi pārliecinātu..

  +2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:25, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Nu ja kobe shogad nedabus chempi , kas praktiski nereaali , tad ar viss ...Un manuprat MJ ir buus visu laiku labakais spelejats...
Kas būtu, ja Kobe dabūtu?
Apskaties MJ statistiku un individuālos apbalvojumus...

  +4 [+] [-]

, 2012-01-16 22:26, pirms 13 gadiem
Nuu, es domāju ir muļķīgi salīdzināt spēlētējus no dažādiem laikiem basketbolā... Tgd vislaik pa NBA TV rada vecās MJ laika spēles. Nu basketbols ir krietni mainijies. Domaju, ka sheit vairak ir domats par to, cik apbrinojams ir KB nezudoshas cinjas spars, nekad nepadoshanas un tik ilga atrashanas ligas virsotne. Kobe ir paveicis ari vesturiskas lietas, kuras MJ nespēja un otrādi. Abi ir izcili, tas ir fakts. Kobes hateriem - nu ja, Kobe pirmos 3 kaldinaja Shaqs, bet es uzskatu, ka tada komanda kada MJ bija apkart pedejos 2os titulos, Kobem nekad nav bijusi. Kobe ir mans elks, un vienmer paliks, uzaugu, kad vinjsh domineja, MJ man ir legjenda

  +6 [+] [-]

, 2012-01-16 22:26, pirms 13 gadiem
vēlējos arī piebilst, ka LBJ vērtēt vēl ir pāragri, kad pārkāps 30 slieksni varbūt. Tomēr viņa uzkrītošās mentālās dabas problēmas, kas izpaužas spēles beigās viņu attālina no rakstā minētajiem diviem spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-16 22:32, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Cilvēks, kam ir kaut vai minimāla izpratne par basketolu, nenosauktu Lebronu vai Kobiju labāku par MJ. Par Kobe runājot, protams, ka Kobijam ir labāka karjera, bet pēdējos 3 gadus Lebrons ir spēlējis augstākā līmenī par viņu un ir labākais spēlētājs pasaulē.
Pēdēja finālsērija parādīja, ka Lebrons nav labākais spēlētājs pasaulē.

     [+] [-]

, 2012-01-16 22:35, pirms 13 gadiem
bariga13 rakstīja: vēlējos arī piebilst, ka LBJ vērtēt vēl ir pāragri, kad pārkāps 30 slieksni varbūt. Tomēr viņa uzkrītošās mentālās dabas problēmas, kas izpaužas spēles beigās viņu attālina no rakstā minētajiem diviem spēlētājiem.
Pirmkārt jau šajos laikos spēlētājus nereāli čakarē sabiedrība, visus Lebronu, Kobi un pārējos. Tā kā tagad sportistiem ir jābūt ļoti mentāli stipriem, jo viņus vēro, vērtē un kritizē 24 stundas diennaktī visu gadu.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-16 22:41, pirms 13 gadiem
So true.

#23>#24> .............................. #6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-16 22:43, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Pēdēja finālsērija parādīja, ka Lebrons nav labākais spēlētājs pasaulē.
Protams, Novickis iznesa gan LAL, gan MIA , tad pēc tavas loģikas pasaules labākais spēlētājs ir Novickis? Domāju, ka reti kurš tev piekritīs

  -4 [+] [-]

, 2012-01-16 22:44, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Kas būtu, ja Kobe dabūtu?
Apskaties MJ statistiku un individuālos apbalvojumus...
Neko nesaprotu, viņš negrib nosaukt savu titulu skaitu, bet kāpēc tā arī nevar saprast? Ja Bryant izcīnīs 6. NBA titulu un uzvarēs ar ASV izlasi OS Londonā tad, panākot MJ, viņš kļūs par leģendu kā MJ un MJ visi aizmirsīs? Tā domāts?
Tas biij shitam domaats

  -3 [+] [-]

, 2012-01-16 22:48, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: MJ spēlēja pret Maģisko, Bērdu, Drexleru, Olajuwonu, Malonu, Šaku, Robinsonu, Kempu, Tomasu, Bārkliju un vēl citām superzvaigznēm. Ja MJ spēja cienījami spēlēt 39-40 gadu vecumā 2003. gadā, tad nezinu, kā lai citādāk Tevi pārliecinātu..
Tas ir vnk mans viedoklis, jo es skatos uz shodienu, agrak ar bij protams daudz zvaigznju utt protams viegli nebija, bet es runaju par sho dienu, un kaa jau sheit mineja tgd viss ir bisk savadak 21 gs tomeer tevi visur niliek liidz pedejam publiski utt , tgd ljoti liela spriedze speletajiem, bet tpt uzskatu ka MJ tgd butu kudii grutaak izcinat tads lietas kaa agraag bet tas protams vsp nav salidzinaams..

  -2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:49, pirms 13 gadiem
MJ sava laika, bija galvas tiesu paraks par visiem citiem speletajiem.
Kobe neko nevareja izdarit, kamer neatnaca Šaks. Šaks aizgaja uz Miami un izcinija titulu, kamer Kobe neko nevareja kamer neatnesa Gasolu.
MJ man nepatiik, bet Kobe nav sasniedzis un nekad nesasniegs MJ limeni.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-16 22:49, pirms 13 gadiem
arcsin90 rakstīja: Protams, Novickis iznesa gan LAL, gan MIA , tad pēc tavas loģikas pasaules labākais spēlētājs ir Novickis? Domāju, ka reti kurš tev piekritīs
Kur es te to apgalvoju? Es saku, ka fināls parādīja, ka Lebrons nav labākais

     [+] [-]

, 2012-01-16 22:50, pirms 13 gadiem
Juventus rakstīja: MJ sava laika, bija galvas tiesu paraks par visiem citiem speletajiem.
Kobe neko nevareja izdarit, kamer neatnaca Šaks. Šaks aizgaja uz Miami un izcinija titulu, kamer Kobe neko nevareja kamer neatnesa Gasolu.
MJ man nepatiik, bet Kobe nav sasniedzis un nekad nesasniegs MJ limeni.
Jā jā, bez normāla C nevar izcīnīt čempiontitulu

  -2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:50, pirms 13 gadiem
Nu es domāju,ka Rouzs ari nav tālu no tā!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:51, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Tas ir vnk mans viedoklis, jo es skatos uz shodienu, agrak ar bij protams daudz zvaigznju utt protams viegli nebija, bet es runaju par sho dienu, un kaa jau sheit mineja tgd viss ir bisk savadak 21 gs tomeer tevi visur niliek liidz pedejam publiski utt , tgd ljoti liela spriedze speletajiem, bet tpt uzskatu ka MJ tgd butu kudii grutaak izcinat tads lietas kaa agraag bet tas protams vsp nav salidzinaams..
Jā, tagad knapi pieskaries spēlētājam - jāmet soda metieni, pasaki kko - tehniskā. Vecīt, tad bija spēlēt ļoti grūti, un NBA bija tādi pa rokām sitēji, ka tik turies.

Jau pagāšgad vienā intervijā MJ smējās, ka būtu bijis 2x rezultatīvāks, ja spēlētu mūsdienās. Jo vienkārši visu spēli pavadītu metot soda metienus.

Nesalīdzi to laiku NBA, ar šodienas. Tagad arī ir skatāms basis, bet tomēr jau pārvēršas par mīkstu sporta veidu. Kas man tiešām nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-16 22:52, pirms 13 gadiem
Juventus rakstīja: MJ sava laika, bija galvas tiesu paraks par visiem citiem speletajiem.
Kobe neko nevareja izdarit, kamer neatnaca Šaks. Šaks aizgaja uz Miami un izcinija titulu, kamer Kobe neko nevareja kamer neatnesa Gasolu.
MJ man nepatiik, bet Kobe nav sasniedzis un nekad nesasniegs MJ limeni.
To pašu varētu teikt par MJ un Pippenu & Rodmenu! Viens titulu nekad neizcīnīs.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-16 22:52, pirms 13 gadiem
Durantu nākotnē arī salīdzinās ar MJ, šaubu nav.

     [+] [-]

, 2012-01-16 22:55, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: To pašu varētu teikt par MJ un Pippenu & Rodmenu! Viens titulu nekad neizcīnīs.
visu cieņu Pippenam un Rodmenam, bet vini nebija vadoshie speletaji liigaa, vini bija loti labi, bet vini nebija superstari

     [+] [-]

, 2012-01-16 22:56, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Nu es domāju,ka Rouzs ari nav tālu no tā!
Kobes ēru nomainīs Durants, tai komandai ir potenciāls, tik jātiek vaļā no kaprača un C kārtīgu

  -1 [+] [-]

, 2012-01-16 22:57, pirms 13 gadiem
L.J atkal var raudat palagā

     [+] [-]

, 2012-01-16 22:59, pirms 13 gadiem
Juventus rakstīja: visu cieņu Pippenam un Rodmenam, bet vini nebija vadoshie speletaji liigaa, vini bija loti labi, bet vini nebija superstari
Pippens noteikti kotējās augstāk par Gasolu, un Rodmens bija superstārs aizsardzībā. Statuss neliecina par kvalitāti, bet gan par popularitāti mūsdienās.
Slēpts komentārs: zarinieks

  -1 [+] [-]

, 2012-01-16 22:59, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jā jā, bez normāla C nevar izcīnīt čempiontitulu
Gredzenu izcīnīt nevar, bet līdz finālam tikt var, bet nu tāds jau mums tik viens, droši , ka pats zini kurš

     [+] [-]

, 2012-01-16 23:14, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: Pippens noteikti kotējās augstāk par Gasolu, un Rodmens bija superstārs aizsardzībā. Statuss neliecina par kvalitāti, bet gan par popularitāti mūsdienās.
tavā skalā acīmredzot

     [+] [-]

, 2012-01-16 23:16, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Nu bet reali uz sho dienu, kobe ir sazniedzis vissvairak salidzinoot ar esoshajiem nba speletajiem ,bet nu gredzenus vinjs sasniedza ar shaku paliidzibu kursh taja laika bija uzvaras kaldinatajs bet nu gredzeni tpt jau krajas ar citu vai bez cita palidzibas, vnk esmu LBJ fans, un un ja nemaldos tad MJ pirmos gredzenus izcinaja pirmo gredzenu izcinaja 28 gados, taka LBJ manuprat ar varetu buutu viens no cilvekiem kuru MJ varetu salidzinat ar sevim. Nu laiks radis...
un MJ bija Pipens Rodmens, Kukoc, Kerr utt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-16 23:23, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Tas ir vnk mans viedoklis, jo es skatos uz shodienu, agrak ar bij protams daudz zvaigznju utt protams viegli nebija, bet es runaju par sho dienu, un kaa jau sheit mineja tgd viss ir bisk savadak 21 gs tomeer tevi visur niliek liidz pedejam publiski utt , tgd ljoti liela spriedze speletajiem, bet tpt uzskatu ka MJ tgd butu kudii grutaak izcinat tads lietas kaa agraag bet tas protams vsp nav salidzinaams..
Eu,tu negribi puslīdz jēdzīgi rakstīt iemacīties?

  +2 [+] [-]

, 2012-01-16 23:27, pirms 13 gadiem
Juventus rakstīja: tavā skalā acīmredzot
Blakus Džordanam neviens spēlētājs neizskatīsies pēc superstāra, bet fakts ka Pipens bija augstas klases spēlētājs ir 100%

     [+] [-]

, 2012-01-16 23:28, pirms 13 gadiem
Lebrons vienlaga ir lielisks

  +1 [+] [-]

, 2012-01-16 23:33, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: un MJ bija Pipens Rodmens, Kukoc, Kerr utt..
tu aizmirsi Bilu Weningtonu, baltu bardainu mezhaveci, kursh tadus dankus lika, ka pat LJ nobaal

     [+] [-]

, 2012-01-16 23:41, pirms 13 gadiem
Ar tādu atieksmi kāda ir Kobem viņš vien ir MVP!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-16 23:42, pirms 13 gadiem
Juventus rakstīja: tu aizmirsi Bilu Weningtonu, baltu bardainu mezhaveci, kursh tadus dankus lika, ka pat LJ nobaal
Un pašu galveno, kas gan bija arī Brayentam- Fils Džeksons!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-17 00:39, pirms 13 gadiem
AllBlacks rakstīja: Eu,tu negribi puslīdz jēdzīgi rakstīt iemacīties?
Man jauns kompis nopirkts, un nav uzinstalets garumziimes, takaa mosk atsujies...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-17 00:42, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Sak ko grib ben munaprat , taja laika nebija dik daudz specigi speletaji ka shodien, tgd lai tadus punktus salasitu ka MJ jabuut ka kobem indzham, bet nu tgd tadi egoisti gredzenus nedabuut , nekad...
Dīvaini, bet Tu pasaki vienu dumju domu pēc otras.

     [+] [-]

, 2012-01-17 00:54, pirms 13 gadiem
Kobem vajaga 6 gredzenu !!

     [+] [-]

, 2012-01-17 01:09, pirms 13 gadiem
Tagad Džordans atturas nosaukt gredzenu un titulu skaitu, zinot, ka Nr. 24 ir tikai par vienu NBA čempiona gredzenu mazāk un Kobem,

Kaut kas neiet kopaa, ar to 24 nr tu bijis domajis MJ, tavaam zinashanam, vinam bija 23

     [+] [-]

, 2012-01-17 01:16, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Cilvēks, kam ir kaut vai minimāla izpratne par basketolu, nenosauktu Lebronu vai Kobiju labāku par MJ. Par Kobe runājot, protams, ka Kobijam ir labāka karjera, bet pēdējos 3 gadus Lebrons ir spēlējis augstākā līmenī par viņu un ir labākais spēlētājs pasaulē.
Noraidīts - mēģini vēlreiz! Ar ko tu tik labi vari pamatot, ka Džeimss ir labākais pasaulē? Pamatā vienīgie no kuriem ir nācies dzirdēt šādus tekstus ir izrādījušies Džeimsa fani.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-17 01:22, pirms 13 gadiem
Juventus rakstīja: MJ sava laika, bija galvas tiesu paraks par visiem citiem speletajiem.
Kobe neko nevareja izdarit, kamer neatnaca Šaks. Šaks aizgaja uz Miami un izcinija titulu, kamer Kobe neko nevareja kamer neatnesa Gasolu.
MJ man nepatiik, bet Kobe nav sasniedzis un nekad nesasniegs MJ limeni.
Varbūt tev ir taisnība, bet viņš jebkurā gadījumā šobrīd ir pārliecinoši vistuvāk MJ līmenim no esošajiem spēlētājiem (un es nedomāju tikai titulus).

p.s. Rēka uznāca - tad pēc tava teiktā, sanāk, ka Džeimss vispār ir čārlijs, jo viņš ēdās un ēdās un nevarēja izcīnīt gredzenu, tad, kā tu saki, pie viņa atnāca Bošs un Veids, bet viņš vienalga nevar izcīnīt un pat MVP vairs nespēj dabūt.

     [+] [-]

, 2012-01-17 01:27, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Nu sheit nav jegas salidzinat kobi ar LBJ, jo manuprat tgd LBJ vsp spele jau komandas laba , gudrak sacis spelet, bet tad jau kobes aizstavi saks blatot ar saviem gredzeniem, bet ceru ljoti uz sho sezon ka MIAMI panjems chempi, un tad jau mucai vaaks buus valjaa
Ceru, ka nepaņems - vēl viņi nav pelnījuši...varbūt nākošgad...tad, gan jau, komandu būs padarījuši stabilāku.....

Runājot par Džeimsu un gredzeniem - nedomāju, ka viņš ir pelnījis karjeras laikā dabūt vairāk par diviem UN arī tie paši vēl viņam jādabū!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-17 01:33, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Sak ko grib ben munaprat , taja laika nebija dik daudz specigi speletaji ka shodien, tgd lai tadus punktus salasitu ka MJ jabuut ka kobem indzham, bet nu tgd tadi egoisti gredzenus nedabuut , nekad...
Pēc šī komentāra ir skaidrs, ka tu tos laikus nepiedzīvoji.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-17 01:34, pirms 13 gadiem
TTeam rakstīja: Un tagad vēl kāds kautko pateiks par Kobe,ja Rouzs,vai Pools ir labāks?Pats MJ pasaka ,ka Kobe labākais pagaidām!!
tikai viena lieta,Rouzs ir tiko iesācis savu karjēru,bet Bryantam tikai pāris gadi palikuši

  +3 [+] [-]

, 2012-01-17 01:38, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Sak ko grib ben munaprat , taja laika nebija dik daudz specigi speletaji ka shodien, tgd lai tadus punktus salasitu ka MJ jabuut ka kobem indzham, bet nu tgd tadi egoisti gredzenus nedabuut , nekad...
nu kaut vai salīdzini pret kādiem torņiem viņam bija jāspēlē-Jūings, Robinsons,Šaks,Olajuvons,Mutombo,bet kas ir tagad,vienīgais ko vari pielīdzināt ir Howards,par pārējiem labāki bija gan Melons, Barklijs un Rodmens,kad vēl nespēlēja Bulls

  +2 [+] [-]

, 2012-01-17 01:40, pirms 13 gadiem
bariga13 rakstīja: manuprāt MJ ir devis tiešām lielisku izteikumu, ko pēc tam var traktēt dažādi, tikai ne piesaucot kādas mistiskas 100 reizes. Vispār interesantāks man šķiet jautājums, vai Kobe pēc karjeras beigām tiks atzīts par visu laiku labāko Lakers spēlētāju.
nu vismaz viņš nav tāds pats kā Pele futbolā,kas ik pēc nedēļas maina savus uzskatus-te Messi labākais,te Neimārs,te Ronaldo,te atkal nav neviena labāka par viņu

  -1 [+] [-]

, 2012-01-17 01:44, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Man jauns kompis nopirkts, un nav uzinstalets garumziimes, takaa mosk atsujies...
pričom tur garumzīmes,runa ir par "tpt,tgd,vsp,vnk" pārsātinājumiem un pieturzīmes arī tev neeksistē,pokemon...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-17 01:45, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Tas ir vnk mans viedoklis, jo es skatos uz shodienu, agrak ar bij protams daudz zvaigznju utt protams viegli nebija, bet es runaju par sho dienu, un kaa jau sheit mineja tgd viss ir bisk savadak 21 gs tomeer tevi visur niliek liidz pedejam publiski utt , tgd ljoti liela spriedze speletajiem, bet tpt uzskatu ka MJ tgd butu kudii grutaak izcinat tads lietas kaa agraag bet tas protams vsp nav salidzinaams..
problēma ir tā,ka kopš Jordana laikiem līgā bija vakūms ar superzvaigznēm,jā bija Kobe un Šaks,bet tā īsti ar nekā vairāk,tagad vienlaicīgi saradušies Džeimsi,Veidi,Hovardi,Duranti,Poli un Griffini, tāpēc ar sākās mērīšanās ar draudziņiem

  +3 [+] [-]

, 2012-01-17 01:48, pirms 13 gadiem
Juventus rakstīja: visu cieņu Pippenam un Rodmenam, bet vini nebija vadoshie speletaji liigaa, vini bija loti labi, bet vini nebija superstari
tieši tā,Pipens vispār no viduvēja spēlētāja tikai pie Džeksona izveidojās par kaut ko un slavas zālē viņš godīgi ir tikai Maikla dēļ

  +2 [+] [-]

, 2012-01-17 01:57, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: un MJ bija Pipens Rodmens, Kukoc, Kerr utt..
nu pēc tevis teiktā Bulls šogad jāņem čempis-Maikls=Rozs, Rodmens=Buzers Kukoc=Dengs Kerrs=Korvers Pipens=Noah (bulss Džordana laikos nebija tik laba centra aizsardzībā,tāpēc tāds salīdzinājums)

     [+] [-]

, 2012-01-17 08:26, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: problēma ir tā,ka kopš Jordana laikiem līgā bija vakūms ar superzvaigznēm,jā bija Kobe un Šaks,bet tā īsti ar nekā vairāk,tagad vienlaicīgi saradušies Džeimsi,Veidi,Hovardi,Duranti,Poli un Griffini, tāpēc ar sākās mērīšanās ar draudziņiem
Taa nav ka bija tikai Kobe un Shaq, bija tas pats KG, Tim Duncan, Steve Nash un vel var saukt un saukt

  +1 [+] [-]

, 2012-01-17 08:54, pirms 13 gadiem
zarinieks rakstīja: Nu bet reali uz sho dienu, kobe ir sazniedzis vissvairak salidzinoot ar esoshajiem nba speletajiem ,bet nu gredzenus vinjs sasniedza ar shaku paliidzibu kursh taja laika bija uzvaras kaldinatajs bet nu gredzeni tpt jau krajas ar citu vai bez cita palidzibas, vnk esmu LBJ fans, un un ja nemaldos tad MJ pirmos gredzenus izcinaja pirmo gredzenu izcinaja 28 gados, taka LBJ manuprat ar varetu buutu viens no cilvekiem kuru MJ varetu salidzinat ar sevim. Nu laiks radis...
Jā viņš pirmo titulu ieguva salīdzinoši vēlu, jo viens tāpat nebija vilcējs.. un katram ir bijis nepieciešams kāds palīgs.. kā MJ Pipens.. bez kura viņam gāja diezgan smagi..
Bet salīdzinot MJ titulus un Shaka titulus.. tad salīdzinoši UZ ŠAKILU spēlēja tik pirmās 2 ceturdaļas un tad ļāva plosīties Kobe'm.. lab Kobe tajā laikā nedabūja nevienu Playoff MVP.. bet bez viņa LAkers būtu smagi jo, ja pēdējās ceturdaļas būtu jāvelk tīru uz Šaku tad viņu vnk sēdinātu uz soda metienu līniju un nekā prātīga nebūtu...
Jo tgd jau var spriest ja Šaks būtu iemetis vismaz pusi no tiem sodiņiem ko karjeras laikā bija aizmetis garām tad viņs rezultatīvāko spēlētāju sarakstā varēja apsteigt MJ

     [+] [-]

, 2012-01-17 10:01, pirms 13 gadiem
palabojiet mani ja kļūdos, bet man liekas ka MJ parasti nemeta 6/22

  +1 [+] [-]

, 2012-01-17 10:43, pirms 13 gadiem
wifebeater rakstīja: palabojiet mani ja kļūdos, bet man liekas ka MJ parasti nemeta 6/22
Tu no chernobiljas ???

  +5 [+] [-]

, 2012-01-17 10:49, pirms 13 gadiem
wifebeater rakstīja: palabojiet mani ja kļūdos, bet man liekas ka MJ parasti nemeta 6/22
MJ CAREER % .497
Kobe Career %.454
tad var secināt neviens nav perfekts.. un ja nepamanīji visās 40 punktu spēlēs kobem fg % bij virs 50 procentiem.. viss pasaulē ir līdzsvarā!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-17 12:12, pirms 13 gadiem
wifebeater rakstīja: palabojiet mani ja kļūdos, bet man liekas ka MJ parasti nemeta 6/22
Kobe pagaishnakt meta 6-22 un tu tagad saki "palabojiet mani ja kļūdos, bet man liekas ka MJ parasti nemeta 6/22", kur biji aatraak un neprasiji " plabojiet mani ja kljuudos,bet man liekas MJ 33 gadu vecumaa nemeta 40+ 4 speeles peec kaartas" ?

  +4 [+] [-]

, 2012-01-17 12:19, pirms 13 gadiem
būtu Kobe par 15 gadiem jaunāks un MJ Kobes vecumā, tad varētu arī tagad mambas kungs teikt, ka MJ ir pietuvojies viņa līmenim, bet tā kā MJ bija pirmais visi tiks pielīdzināti viņam un nevajag nekādus lūdzu lebronus utml. pīt iekšā. pietiek paskatīties ar ko LBJ nodarbojas spēles beigās un kļūst skaidrs, kapēc viņš nekad nebūs labākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-17 19:13, pirms 13 gadiem
kobe.james rakstīja: Nu 33 gadu vecumā viņam vēl joprojām bija 29pt vidēji spēlē un nav nozīme vai tur bija 40 punktu spēles pēc kārtas vai nebija, bet rezultāts ir acīmredzams - 29ppg. Un MJ takš tāpat 40+ punktu spēles ir daudz vairāk kā KB.
Nesaku, ka Kobe ir labaaks par MJ. Wife beater ir Kobes hater, sagaidija sliktu speeli no Kobes un saaka te baazt aciis. Katram basketbolistam ir slikta speele, taadas noteikti bija arii MJ

     [+] [-]

, 2012-01-17 19:39, pirms 13 gadiem
Mazliet ārpus MJ un Mambas salīdzināšanas, gribētu izteikt, ka manās acīs viens Dirka gredzens ir kādu 2 vai 3 Kobes vērts, kad viņš kopā ar Shaq`u izcīnīja, jo Dirka motivācija un cenšanās sasniegt mērķi visu šo gadu laikā, neatlaidība, neskatoties uz komandas sastāvu un tās sniegumu, viņš, manuprāt, bija pelnījis vairāk! tīri mans viedoklis!
Off topic - Iedomājaties Shaq savos ziedu laikos un Dirku veidojot "Front court", tas tik būtu kaut kas! Kā te kaut kas pieminēja par tiem izšķirošajiem momentiem, kad pārņēma kobe, tāpat un, manuprāt arī labāk to varētu darīt Dirks ar savu izcilo FT precizitāti! :O

     [+] [-]

, 2012-01-17 22:42, pirms 13 gadiem
popovich rakstīja: Blakus Džordanam neviens spēlētājs neizskatīsies pēc superstāra, bet fakts ka Pipens bija augstas klases spēlētājs ir 100%
Pipens ir viens no visu laiku labakajiem sava amplua speletajiem noteikti. Durantam veel janospele lidz 30 tad varesim spriest cik vinjam gredzeni un cik vinsh labs kopuma.

     [+] [-]

, 2012-01-17 23:01, pirms 13 gadiem
Tie kas raxta, ka kobe 100 reizes sliktāks par MJ un fano par kādu no citiem, tad atceraties, ka tas cits ir vēl aiz kobes.

Kobe tiešām ir parādījis, kā jānododas sportam un kā jātiecas uz panākumiem, tieši tāpēc arī viņu apbrīnoju.