Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džeimss: "Jūtos pārliecināts, jo esmu labākais spēlētājs pasaulē"

Džeimss: "Jūtos pārliecināts, jo esmu labākais spēlētājs pasaulē"
Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

NBA komandas Klīvlendas "Cavaliers" līderis Lebrons Džeimss saglabā pārliecību, neskatoties uz to, ka finālsērijā pret Goldensteitas "Warriors" komanda ir nonākusi iedzinējos ar 2-3.

Pagājušajā naktī Džeimss guva 40 punktus, izcīnīja 14 atlēkušās bumbas un izdarīja 11 rezultatīvas piespēles, taču izcilais sniegums neglāba "Cavaliers" no zaudējuma (91:104) NBA finālsērijas piektajā spēlē Oklendā. Džeimss norādīja, ka viņš joprojām saglabā pārliecību par "Cavaliers" izredzēm.

"Jūtos pārliecināts, jo esmu labākais spēlētājs pasaulē," izteicās Džeimss, kurš aizvadītajā naktī otro reizi finālsērijā sasniedza triple-double, pats gūstot vai palīdzot gūt 70 no 91 punkta. "Tas ir tik vienkārši."

Šī ir otrā reize finālsērijas laikā, kad Džeimss izcēlies ar visai iedomīgu frāzi. Pirms tam pēc pirmās spēles, kurā viņš guva 44 punktus, Lebrons noraidīja apgalvojumu, ka "Warriors" spēles plāns bija ļaut viņam krāt punktus, kamēr aizsardzība bija koncentrēta uz pārējo neitralizēšanu. "Man neļauj gūt 40 punktus. Es pats gūstu 40 punktus."

Džeimsam šī ir jau piektā sezona pēc kārtas, kurā viņš spēlē NBA finālā. Iepriekšējās četrās sezonās viņš finālsērijā spēlēja ar Maiami "Heat" komandu, 2012. un 2013. gadā palīdzot izcīnīt čempionu titulu. Šīgada finālsērijā Džeimss vidēji mačā gūst 36,6 punktus, izcīna 12,4 atlēkušās bumbas un izdara 8,8 rezultatīvas piespēles. Viņš ir tikai otrais spēlētājs NBA vēsturē, kurš finālsērijā izcēlies ar 40 punktu triple-double. Iepriekš 1969. gadā to paveica Džerijs Vests.

Džeimss ir devis mājienu par slēpto motivāciju, kas dzen viņu uz priekšu NBA finālā. Ar savu iespaidīgo sniegumu viņš vēlas parādīt, ka balsojumā par regulārā čempionāta vērtīgākā spēlētāja godu, kurā viņš piekāpās Stefenam Karijam un Džeimsam Hārdenam, viņš nav ticis pienācīgi novērtēts par savu ieguldījumu. Interesanti, ka vienīgo reizi par NBA finālsērijas vērtīgāko spēlētāju zaudētāju komandas pārstāvis tika nosaukts jau minētajā 1969. gadā (Vests).

"Lebrons ir bijis iespaidīgs. Šādu apzīmējumu pat var uztvert kā nenovērtēšanu par viņa sniegumu šajā sērijā. Ņemot vērā visus apstākļus, mums tas ir nepieciešams un viņš to sniedz. Katru dienu kaut ko tādu nevar ieraudzīt. Par to viņa priekšā jānoņem cepure," uzskata "Cavaliers" galvenais treneris Deivids Blats.

"Mēs dodamies mājās uz sesto spēli un mēs varam to uzvarēt," pārliecināts ir Džeimss. "Mēs nosargāsim sēriju savās mājās un atgriezīsimies "Warriors" laukumā. Vispirms domāsim par otrdienas spēli. Bet, ja mēs uzvarēsim mājās, kas ir mūsu spēkos, tad panāksim izšķirošo, septīto maču."

NBA finālsērijas sestā spēle risināsies naktī uz trešdienu Klīvlendā, bet, ja būs nepieciešama arī septītā spēle, tā notiks naktī uz sestdienu Oklendā.

Izmantotie resursi:
ESPN

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:02, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: kurš tad vēl no tās komandas var kko izdarīt uzbrukumā, ar/bez bumbas, lai caviem varētu būt intensīva bumbas rotācija? Tu esi neaptēsts basketbolā, un lūdzu vnk nerunā, labāk turpini bļaut "+18",tas vismaz neizklausās tik muļķīgi,kā tad, kad tu mēģini kko gudru te rakstīt. Heat laikos Lebronam nebija šitādi ISO play visu laiku,jo bija Veids, kas arī varēja labi nospēlēt ar un bez bumbas, vnk šis vēsturiski sliktais Cavs sastāvs nedod citu iespēju kā taisīt Lebronam iso un izmest brīvajiem,kuri šad un tad var iemest kādu troiku.
Nu es saprotu, ka Tev ir smagi un Tu meklē attaisnojumus, bet teikt ka šis ir sliktāks sastāvs par 07 gada sastāvu... Nu nezinu gan ar ko tas sastāvs bija labāks par šo, es gan teiktu, ka šis ir labāks jo ir 3 čempioni, TT, kas ir 3 piks draftā ja nemaldos, un ir daudz labāks LBJ kā 07 gada LBJ, takā pats Tu izskaties pēc muļķa, kad centies kaut ko attaisnoties...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:04, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Interesanti palasīt cilvēku komentārus par to ka vienā gadījumā tas ir labi, citā nē Ok saprotu, katrs pastāv par savu elku, bet ja piemēram Kobe ko tādu pateiktu, tad visi LBJ fani bļautu, ka viņš ir egoistisks utt, bet tagad redz tas esot normāli Kad Kobe izmeta 39 metienus un sameta 40+ punktus un Lakers zaudēja, tad redz visi bļāva ka viņš ir savtīgs un tikai met pa grozu un bla bla bla, bet kad tagad tas pats notiek ar James, tad redz tas ir fenomenāli... Interesanta domāšana dažiem sc komentētājiem, bet ok, pieņemsim
tāpēc,ka Kobem VISU savu mūžu ir bijuši galvas tiesu pārāki komandas biedri par Lebrona. paņemam par piemēru 2010.gad finālu - Kobija stati: 28.6 ppg, .405 FG %, 8 rpg, 3.9 apg. tagad cerams redzi atšķirību

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:07, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Nu es saprotu, ka Tev ir smagi un Tu meklē attaisnojumus, bet teikt ka šis ir sliktāks sastāvs par 07 gada sastāvu... Nu nezinu gan ar ko tas sastāvs bija labāks par šo, es gan teiktu, ka šis ir labāks jo ir 3 čempioni, TT, kas ir 3 piks draftā ja nemaldos, un ir daudz labāks LBJ kā 07 gada LBJ, takā pats Tu izskaties pēc muļķa, kad centies kaut ko attaisnoties...
labi,es tev piekrītu, bet redzi pats - atkal Lebrona komanda ir tā,kas nāk prātā kā sliktākā komanda finālos un cilvēki kliedz, ka Lebronam visu mūžu ir labie playeri blakām. Ko dod tie 3 čempioni,kas ne reizi nav uztaisījuši rezultātu ? Tompsons,piekrītu, hustle čalis bez uzbrukuma arsenālu, tāds viens neko nedod,diemžēl

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:08, pirms 9 gadiem
RajonRondo rakstīja: Mikimausi! Tev apmēram ir kaut nedaudz sapratne ar ko atšķiras regulārā sezona no PO???
Nosauc man vēl vienu spēlētāju kuru spēlē sedz pa 2iem un viņš ar visu to Finālā vidēji ir tripple double džeks. Tu tiešām domā ka viņam ļauj mest bet viņš vienkārši netrāpa??


Lovs kladzināja ka ies uz klīvlendu pirms uz turieni lebrons aizgāja takā nevelc te paralēles!!!
Un par heat zvaigznēm runājot rodas jautājums tev. Domā veids viņu ienīst? Viņi ir labi čomi. Ja pareizi atceros tad viņi bieži ar ğimenēm kopā izklaidējas.
Un klīvlendā pārvērtētākais ir irvings. Tici man es neesmu ne lebrona fans un pat ne cavs fans. Tapēc ja mēğināsi piesiet ka aizstāvu savu spēlētāju baigi nošausi garām.
Es NBA sekoju jau 20 gadus līdzi un ir lielāka sapratne nekā Tu domā vai kā Tev ir!!!
Viņš izmet 40 metienus un trāpa 15 pasaki lūdzu tam attaisnojumu un procents spēlēs tikai dažās ir lielāks, kad viņš daudz vairāk domā par piespēlēm un tad viņi arī var uzvarēt!!! Pats tikko nosauci vienu lietu, kā var vieglāk dabūt triple double viens čalis regulāri ir brīvs, jo viņu sedz par diviem. Par atlēkošajām bumbām paskaties spēli, kādas bumbas viņš izcīna visi piesedz smuki muguriņas un viņš vnk. ieskrien paņem bumbu! Un punktus jau nav problēmu divciparu skaitlī savākt, ja izmet 40 metienus.
Nosauci vienu piemēru Veidu, kurš ir sadzīvojis ar James kā ar - Boshu, Lovu, Irwingu un vēl citiem spēlētājiem viņi ir čomaki? kāds labi izsakās par viņu, ja neskaita vispārīgus faktus? Es neteicu ienīst, bet gan nepatīk kopā spēlēt.
Kā Heat ar viņu izcīnīja čempiona titulu?? Treneris gribēja viņu iegrožot, lai viņš tik daudz nemet trojkas un to arī viņš darīja un uzvarēja čempiona titulu tāpēc, bet te pilnīgs pofigs uz visu, ja viņš klausītos citos būtu daudzreiz labāks un varētu viņu saukt par labāko spēlētāju. Līdzīgs kā Latvijā Timma, nesaprot, ka viņs var daudz vairāk ja nemestu trojkas tik daudz un nebūtu atkarīgs vai šodien būs labā diena vai sliktā diena metienos

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:09, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: tāpēc,ka Kobem VISU savu mūžu ir bijuši galvas tiesu pārāki komandas biedri par Lebrona. paņemam par piemēru 2010.gad finālu - Kobija stati: 28.6 ppg, .405 FG %, 8 rpg, 3.9 apg. tagad cerams redzi atšķirību
Jā un tūlīt Tu man ar putām uz lūpām mēģināsi iestāstīt, ka Gasols un Bynum ir labāki par Bosh un Wade...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:11, pirms 9 gadiem
mikimausis rakstīja: Es NBA sekoju jau 20 gadus līdzi un ir lielāka sapratne nekā Tu domā vai kā Tev ir!!!
Viņš izmet 40 metienus un trāpa 15 pasaki lūdzu tam attaisnojumu un procents spēlēs tikai dažās ir lielāks, kad viņš daudz vairāk domā par piespēlēm un tad viņi arī var uzvarēt!!! Pats tikko nosauci vienu lietu, kā var vieglāk dabūt triple double viens čalis regulāri ir brīvs, jo viņu sedz par diviem. Par atlēkošajām bumbām paskaties spēli, kādas bumbas viņš izcīna visi piesedz smuki muguriņas un viņš vnk. ieskrien paņem bumbu! Un punktus jau nav problēmu divciparu skaitlī savākt, ja izmet 40 metienus.
Nosauci vienu piemēru Veidu, kurš ir sadzīvojis ar James kā ar - Boshu, Lovu, Irwingu un vēl citiem spēlētājiem viņi ir čomaki? kāds labi izsakās par viņu, ja neskaita vispārīgus faktus? Es neteicu ienīst, bet gan nepatīk kopā spēlēt.
Kā Heat ar viņu izcīnīja čempiona titulu?? Treneris gribēja viņu iegrožot, lai viņš tik daudz nemet trojkas un to arī viņš darīja un uzvarēja čempiona titulu tāpēc, bet te pilnīgs pofigs uz visu, ja viņš klausītos citos būtu daudzreiz labāks un varētu viņu saukt par labāko spēlētāju. Līdzīgs kā Latvijā Timma, nesaprot, ka viņs var daudz vairāk ja nemestu trojkas tik daudz un nebūtu atkarīgs vai šodien būs labā diena vai sliktā diena metienos
ar šādu sastāvu NEVIENS no pārējiem NBA playeriem nedabūtu nevinenu uzvaru finālā

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:13, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Jā un tūlīt Tu man ar putām uz lūpām mēģināsi iestāstīt, ka Gasols un Bynum ir labāki par Bosh un Wade...
hahaha tu tak esi trollis Kur tu Cavs rosterī redzi Bošu vai Veidu? Tad jau tikpat labi varam ņemt Šaku, Ārtestu, Fišeru, Horiju un Gazolu. Šaks dabūja viens pats tādu statistiku kā Bošs ar Veidu kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:15, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: ar šādu sastāvu NEVIENS no pārējiem NBA playeriem nedabūtu nevinenu uzvaru finālā
ja Karijam ir melnā diena, kā pirmajās divās spēlēs, tad uzvarēt viņus var lielākā daļa NBA komandu! Paskaties kas notiek, ja Karijam aiziet spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:19, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: tāpēc,ka Kobem VISU savu mūžu ir bijuši galvas tiesu pārāki komandas biedri par Lebrona. paņemam par piemēru 2010.gad finālu - Kobija stati: 28.6 ppg, .405 FG %, 8 rpg, 3.9 apg. tagad cerams redzi atšķirību
Paņem Kobe 09. gada status pt 32.4, ast 7.4, rb 5.6, fg% 0.43... Bet es īsti neiebraucu, ko Tu ar to gribēji pateikt...
jo LBJ uz doto brīdi pts 36.6, rb 12.4, ast 8.8 un FG % .392 takā nekā tāda baigi krasi atšķirīga nav, tikai Kobe tos finālus uzvarēja 5 spēlēs, bet LBJ izskatās vismaz pagaidām, ka šos finālus zaudēs...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:26, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Ārtests, Fišers un Horijs??? Atradi gan labus personāžus. ha-ha ...
a kpc tad neko par Šaku neargumentēji? pats saproti, ka tik labs spēlētājs Lebronam nekad nav bijis komandā. Ārtests tajā laikā labākais līgas aizsargs un Fišers ir labāks saspēles vadītājs par visiem Lebrona saspēlniekem + aizsardzības kaplis

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:28, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: hahaha tu tak esi trollis Kur tu Cavs rosterī redzi Bošu vai Veidu? Tad jau tikpat labi varam ņemt Šaku, Ārtestu, Fišeru, Horiju un Gazolu. Šaks dabūja viens pats tādu statistiku kā Bošs ar Veidu kopā
Tu troļotāj, izlasi vispirms savu komentāru uz kuru es atbildēju un tad te kaut ko runā par tagadējo Cavs rosteri....
1. Tu teici, ka Kobem VISU mūžu ir bijuši labāki palīgi kā Lebronam
2. Gāja runa par visu laiku nejau tagadējo Cavs sastāvu.
3. Lebrons pat ar tādiem vīriem kā Wade un Bosh pamanījās zaudēt 2 finālus, kamēr Kobe ir zaudējis 2 finālus kopā ņemot un viņam nav bijis tāds BIG 3 kā James, Jā vari teikt, ka Kobem ir bijis GP, KM, Shaq un viņi zaudēja 04 gada finālus, bet KM un GP jau bija ēnas no sevis, ar to gribu teikt, ka Kobem ir bijuši tikai labi dueti nevis BIG 3

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:29, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: a kpc tad neko par Šaku neargumentēji? pats saproti, ka tik labs spēlētājs Lebronam nekad nav bijis komandā. Ārtests tajā laikā labākais līgas aizsargs un Fišers ir labāks saspēles vadītājs par visiem Lebrona saspēlniekem + aizsardzības kaplis
Labi, tikai nesāc raudāt, visiem vienmēr ir All star komandas ar ļoti izciliem spēlētājiem, tikai Lebronam nabadziņam, vienmēr kaut kādi pabiras trāpās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:32, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Piedod, bet viņi nav zvaigznes. Jā, okay, labi spēlētāji, bet ne vairāk.
Ko Tu vispār saproti no basketa, Fišers taču tajā laikā bija All star kalibra saspēlnieks un Artest bija DPOY, tikai viņi kļūdaini to iedeva Howard tajā gadā

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:32, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Tu troļotāj, izlasi vispirms savu komentāru uz kuru es atbildēju un tad te kaut ko runā par tagadējo Cavs rosteri....
1. Tu teici, ka Kobem VISU mūžu ir bijuši labāki palīgi kā Lebronam
2. Gāja runa par visu laiku nejau tagadējo Cavs sastāvu.
3. Lebrons pat ar tādiem vīriem kā Wade un Bosh pamanījās zaudēt 2 finālus, kamēr Kobe ir zaudējis 2 finālus kopā ņemot un viņam nav bijis tāds BIG 3 kā James, Jā vari teikt, ka Kobem ir bijis GP, KM, Shaq un viņi zaudēja 04 gada finālus, bet KM un GP jau bija ēnas no sevis, ar to gribu teikt, ka Kobem ir bijuši tikai labi dueti nevis BIG 3
akdievs... ar tevi pat nav jēgas diskutēt JEBKURŠ, es atkārtoju, JEBKURŠ basketbola zinātājs pateiks Tev, draugs, ka Šaks un Fišers ir labāki par Bošu un Veidu, nemaz nerunājot par to,ka Kobem bija labākais coachs vēsturē Džeksons (iespējams, Pops labāks,bet tas neko diži nemaina)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:36, pirms 9 gadiem
mikimausis rakstīja: ja Karijam ir melnā diena, kā pirmajās divās spēlēs, tad uzvarēt viņus var lielākā daļa NBA komandu! Paskaties kas notiek, ja Karijam aiziet spēle
beidz muļķības rakstīt, kaut kāda teorija no grāmatas - paskaties spēles. LBJ atdod daudz labas/izcilas piespēles. bet kāda jēga, ja brīvie snaiperi vieglos metienus met sliktāk nekā LBJ grūtos. tagad daudzi pēkšņi runā par Mozgovu kā elites centru. pēkšņi satrenējās? nē, vienkārši izmanto savas izdevības, ko sagādā partneri, pārsvarā LBJ. tam pašam Karijam metieni pārsvarā ir trakāki nekā LBJ, bet kamēr var trāpīt tikmēr netiek kritizēts.

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:40, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: labi,es tev piekrītu, bet redzi pats - atkal Lebrona komanda ir tā,kas nāk prātā kā sliktākā komanda finālos un cilvēki kliedz, ka Lebronam visu mūžu ir labie playeri blakām. Ko dod tie 3 čempioni,kas ne reizi nav uztaisījuši rezultātu ? Tompsons,piekrītu, hustle čalis bez uzbrukuma arsenālu, tāds viens neko nedod,diemžēl
Kā ar 2011. gada DAL komandu, kura uz tā laika HEAT sastāva fona vispār finālā vajadzēja pagrūst ar 0-4?

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:43, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: akdievs... ar tevi pat nav jēgas diskutēt JEBKURŠ, es atkārtoju, JEBKURŠ basketbola zinātājs pateiks Tev, draugs, ka Šaks un Fišers ir labāki par Bošu un Veidu, nemaz nerunājot par to,ka Kobem bija labākais coachs vēsturē Džeksons (iespējams, Pops labāks,bet tas neko diži nemaina)
Nu jau Tu spridzini čali Davai nu iekomentē vēl kaut ko Fišers labāks par Wade un Bosh Es nevaru ar Tevi

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:44, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Kā ar 2011. gada DAL komandu, kura uz tā laika HEAT sastāva fona vispār finālā vajadzēja pagrūst ar 0-4?
Nu tu gribi teikt,ka Novickis, Kids, Terijs (hall of fameri), Taisons Čendlers ir sliktāki par Mozgovu, Delliju, Šampertu un Tompsonu?

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:45, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Nu jau Tu spridzini čali Davai nu iekomentē vēl kaut ko Fišers labāks par Wade un Bosh Es nevaru ar Tevi
kpc TIKAI uz Fisheru tu skaties ? Pieliec Šaku klāt un viņi abi izkonkurē Viedu un Bošu visās iespējamās statistikas ailēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:48, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: Kobija komandasbiedri - Šaks,Gazols,Nešs,Ārtests,Hovards
Lebronam - Veids,Bošs
No tevis nosauktajiem Kobe ar Shaq veidoja tikai duetu, ar Gazol veidoja tikai duetu, ar Howard PO Kobe bija ārā un LAL vnk pakāsa SAS ar 0-4, Nešs vairāk nespēlēja nekā spēlēja un bija jau 38? laikam gadus vecs? Artests pat zvaigzne all star spēlē nav piedalījies un Howard ir tāds pats kā tagad - nekāds. Un tad jau ja pieminam Nešs tad LBJ arī ir spēlējis kopā ar Shaq, ar R. Allen, Marion, Irwing, Love, Bosh, Wade...

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:51, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: kpc TIKAI uz Fisheru tu skaties ? Pieliec Šaku klāt un viņi abi izkonkurē Viedu un Bošu visās iespējamās statistikas ailēs
Pieliec tā laika Shaq klāt savu vecmammu un viņi izkonkurēs Wade un Bosh visās ailēs, bet to jau neviens nenoliedz, ka Kobe bija Shaq, bet runa ir par to, ka redz Visiem citiem ir, bet vienam Lebronam nav... Nenovirzies no tēmas

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:52, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Da beidz ar to Ārtestu - 2-3 sezonas varbūt līmenī un pēc tam ? Misters 0
Esi dzirdējis par tādu vārdu kā sarkasms?

  +2 [+] [-]

, 2015-06-15 19:54, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Kā ar 2011. gada DAL komandu, kura uz tā laika HEAT sastāva fona vispār finālā vajadzēja pagrūst ar 0-4?
Tu laikam joko par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:55, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Pieliec tā laika Shaq klāt savu vecmammu un viņi izkonkurēs Wade un Bosh visās ailēs, bet to jau neviens nenoliedz, ka Kobe bija Shaq, bet runa ir par to, ka redz Visiem citiem ir, bet vienam Lebronam nav... Nenovirzies no tēmas
es galīgi vēljoprojām nesaprotu tavu domu graudu.. tiešām. Veids bija izcils savā 06. gadā, pēc tam viņš un Bošs ne tuvu nebija Šaka līmenim 2000-2003 gadu laikā

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 19:56, pirms 9 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu laikam joku par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!
bet ir interesanti ar tādiem diskutēt

     [+] [-]

, 2015-06-15 19:57, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: Nu tu gribi teikt,ka Novickis, Kids, Terijs (hall of fameri), Taisons Čendlers ir sliktāki par Mozgovu, Delliju, Šampertu un Tompsonu?
1. Cik gadi bija Novickim, Terijam, Kidam, un Chandler un cik bija tajā laikā Bosh, Wade, un LBJ? Ja nemaldos Kids un Terijs aizvadīja savas pēdējās sezonas NBA kamēr tie 3 HEAT špīleri bija savos labākajos gados, nedaudz atskaitot Wade, bet ja Tu man jautā vai Wade,Bosh, James bija labaki par Novicki, Kidu, Teriju un Chandler, tad jā bija labāki.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 20:02, pirms 9 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu laikam joko par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!
D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, P.Stojaković, S.Marion bija jau savos karjeru pēdējos gados un lielas ēnas no tā kādi kādreiz bija sāksim ar to, De.Stevenson, jā tas jau riktīgs all stars bija T.Chandler viduvējs NBA centrs vienmēr ir bijis, jo NBA labu centru pa lielam vairs nav salīdzinot uz kopējā zvaigžņu fona

  -1 [+] [-]

, 2015-06-15 20:04, pirms 9 gadiem
More Than a Game rakstīja: Tu laikam joko par Mavs tā gada sastāvu! Uzskaitīšu tikai dažus: D.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion!!! Pamatīga lūzeru blice!
Turklāt viņi stājās pretī Lebronam, Wade un Bosh, visiem 3 all star kalibra spēlētājiem, kas pirms apvienošanās bija savu komandu līderi un visi bija savā Prime vecumā pa lielam. kamēr no tevis nosauktajiemD.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion vienīgais kurš nebija garām savam prime bija Chandler...

     [+] [-]

, 2015-06-15 20:05, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: 1. Cik gadi bija Novickim, Terijam, Kidam, un Chandler un cik bija tajā laikā Bosh, Wade, un LBJ? Ja nemaldos Kids un Terijs aizvadīja savas pēdējās sezonas NBA kamēr tie 3 HEAT špīleri bija savos labākajos gados, nedaudz atskaitot Wade, bet ja Tu man jautā vai Wade,Bosh, James bija labaki par Novicki, Kidu, Teriju un Chandler, tad jā bija labāki.
hahaha, Kids savos 36 gados bija pietiekami labs saspičs, domāju, ka saspiči var laizt mierīgi līdz 40 arī, paskaties uz Dankanu. Terijs vēljoprojām spēlē, viņam tad bija kkādi 33 gadi, jā nenormāli vecs. Novitzkis vēljoprojām liek 20 punktus stabili,kāpēc tu domā, ka tad viņš bija vēl sliktāks nekā tagad?

Jā, heat playeri bija jaunāki, bet tas bija pirmais gads viņiem visiem kopā.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-15 20:07, pirms 9 gadiem
karpins rakstīja: Turklāt viņi stājās pretī Lebronam, Wade un Bosh, visiem 3 all star kalibra spēlētājiem, kas pirms apvienošanās bija savu komandu līderi un visi bija savā Prime vecumā pa lielam. kamēr no tevis nosauktajiemD.Nowitzki, J.Kidd, J.Terry, T.Chandler, P.Stojaković, De.Stevenson, S.Marion vienīgais kurš nebija garām savam prime bija Chandler...
jā, Dirks savos 32 gados bija garām savam prime, liekot 26+10 pts pa spēli