Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Oldridžs: "Nepareizi, ka Zvaigžņu spēlē būs tikai viens "Spurs" spēlētājs"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Oldridžs: "Nepareizi, ka Zvaigžņu spēlē būs tikai viens "Spurs" spēlētājs"
Kavai Lenards, Pau Gasols un Lemarkuss Oldridžs
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas kluba Sanantonio "Spurs", kuru pārstāv arī Dāvis Bertāns, uzbrucējs Lamarkuss Oldridžs kritiski izteicies par faktu, ka dalībai Zvaigžņu spēlē izvēlēts tikai viens viņa partneris.

"Esmu vecāks, tāpēc mājās nebraukšu dusmīgs. Tomēr domāju, ka bija nepareizi Zvaigžņu spēlē iekļaut četrus spēlētājus no Goldensteitas "Warriors", kamēr mēs atpaliekam tikai par dažām uzvarām un esam pārstāvēti ar vienu basketbolistu," sacīja 31 gadu vecais Lamarkuss Oldridžs, kurš Sanantonio "Spurs" pievienojās pirms pagājušās sezonas.

Zvaigžņu spēlē piedalīsies Kavai Lenards no Sanantonio, bet "Warriors" pārstāvēs četri basketbolisti – Kevins Durents, Stefens Karijs, Klejs Tompsons un Dreimonds Grīns. "Spurs" uzvarējusi 42 spēles (76,4% bilance), kamēr Goldensteita izcīnījusi panākumus 46 mačos (83,6%).

Oldridžs piedalījies pēdējās piecās Zvaigžņu spēlēs pēc kārtas, ieskaitot pagājušo gadu, kad viņš aizstāvēja Sanantonio "Spurs" krāsas, taču pieredzējušais spēlētājs nepārdzīvoja par neiekļaušanu sastāvā: "Ir tā, kā ir. Esmu pozīcijā, kad izbaudīšu brīvdienas un svaigs atgriezīšos apritē."

"Pagājušā sezona bija ļoti grūta, jo nevarēju būt spēlētājs, kurš esmu bijis visas karjeras garumā," norādīja Oldridžs. "Bija grūta pielāgošanās, lai no tā, kas biju, pārvērstos par to, kas esmu pašlaik. Šobrīd viss ir kārtībā. Daru to, ko man liek. Savācu atlēkušās bumbas un šad un tad metu pa grozu. Spēlēju aizsardzībā."

Oldridžs pagājušajā sezonā vidēji mačā guva 18 punktus, kaut gadu iepriekš iemeta 23,4. Šosezon 31 gadu vecais basketbolists laukumā devies 50 spēlēs, aizvadot 32,4 minūtes, gūstot 17,4 punktus un savācot 7,4 atlēkušās bumbas. Viņš arī realizējis 42,1% tālmetienu.

Izmantotie resursi:
Yahoo Sports | Sports News, Scores, Fantasy Games

  +3 [+] [-]

, 2017-02-14 14:18, pirms 8 gadiem
Delfos bija raksts, ka Porziņģis iespējams aizstās K. Love All Star spēlē.

  +6 [+] [-]

, 2017-02-14 14:23, pirms 8 gadiem
Smieklīgi ir tas, ka delfos viss notiek atrāk nekā sportacentra, kurš tikai balstās uz sportu.. Nedaudz smieklīgi, jasaka, ka tur kvalitatīvaki raksti arī ir.

  +5 [+] [-]

, 2017-02-14 14:51, pirms 8 gadiem
Nejauciet nopietnu portālu (DELFI) , kas raksta daudz, par dažādām tēmām, laicīgi, kvalitatīvi utt. ar šito amatieru līmeņa portālu (sportacentr.com), kas vēl nekaunīgi un nepamatoti dēvē sevi par vadošo sporta portālu Latvijā.

     [+] [-]

, 2017-02-14 14:58, pirms 8 gadiem
apollo ir ielikts raksts par to ka Ben Simonss iespējams nespēle nemaz šosezon. Tā tas varētu būt?

     [+] [-]

, 2017-02-14 15:01, pirms 8 gadiem
edzonszk rakstīja: Delfos bija raksts, ka Porziņģis iespējams aizstās K. Love All Star spēlē.
Ja Lovs nespēlēs, tad kādam jāaizvieto viņš būs.
Mediju/spēlētāju/fanu balsojumā pirmais aiz strīpas bija Embīds (kurš nespēlēs līdz martam) un tad nāk Porziņģis ar Melo.

     [+] [-]

, 2017-02-14 15:02, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: apollo ir ielikts raksts par to ka Ben Simonss iespējams nespēle nemaz šosezon. Tā tas varētu būt?
Simonss jau labu laiku aizvada treniņus un cik esmu lasījis no Filadelfijas apskatniekiem/faniem, tad abiem ar Embīdu vajadzētu būt laukumā līdz marta vidum.

     [+] [-]

, 2017-02-14 15:09, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: apollo ir ielikts raksts par to ka Ben Simonss iespējams nespēle nemaz šosezon. Tā tas varētu būt?
Top pick Ben Simmons looking less likely to... - Gan jau sportacentrs šo tagad uzodīs un ieliks pārtulkotu rakstu.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-14 15:11, pirms 8 gadiem
Delfos un TVNET arī spēļu highlights ātrāk parādās nekā sportacentrā.
Nožēlojami priekš sporta portāla.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-14 15:16, pirms 8 gadiem
Ko juus cepaas par to delfi rakstu...taas ir baumas...tenkas...
Kad liek tadus rakstus, tad visi blauj, ka sc par dzelteno presi paarveerties, kad neliek, tad sc atpaliekot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-14 15:29, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Nejauciet nopietnu portālu (DELFI) , kas raksta daudz, par dažādām tēmām, laicīgi, kvalitatīvi utt. ar šito amatieru līmeņa portālu (sportacentr.com), kas vēl nekaunīgi un nepamatoti dēvē sevi par vadošo sporta portālu Latvijā.
Fascinējoši, ka tāds profiņš kā Tu, ir sastopams šajā amatieru līmeņa portālā. Jūtu, ka tevī dzīslo augstas raudzes speciālista asinis. Labāk atkorķē kādu aliņu, puis. Prozit!

     [+] [-]

, 2017-02-14 15:44, pirms 8 gadiem
Jautājums tiem, kas piekrīt Aldridžam- kā vietā tad viņu(vai komandas biedru) likt?
Pilnīgs bezsakars, Zvaigžņu spēlē spēlēs paši labākie, daudzi pelnījuši būt NBA All star game, bet vietas ir tik, cik ir, tas pats ar Lilard, visi, kas ir zvaigžņu spēlē ir vienkārši vēl labāki

  +1 [+] [-]

, 2017-02-14 15:54, pirms 8 gadiem
HMB-NR14 rakstīja: Jaa te ir daudz vairak kopumaaa infa un vairak sporta veidi apskatiti utt, BET regulaari svarigas zinas tur paradas atrak
nezinu gan ,kur tu te saskati vairāk apskatītos sportus?
es tik te redzu futbola,basketbola,hokeja, tenisa,motorsporta piktogrammas...

par visu pārējo ir ĻOTI ĻOTI maz....

  -1 [+] [-]

, 2017-02-14 15:59, pirms 8 gadiem
Nu šajā portālā komentāru sadaļā rodas sajūta, ka brīžiem svarīgāk ir nonicināt otra viedokli...Un SC "ekspertu" viedokļus lasot- esmu "super" treneru zvaigzne jebkurā sporta veidā, tikai nezin kāpēc, nevienā sporta veidā, es līdz šim laikam kādam esmu bijis vajadzīgs un neesmu atradis arī kādu, ar ko iziet pasaules mērogā!!!

  +6 [+] [-]

, 2017-02-14 16:33, pirms 8 gadiem
ASG jau pēc savas būtības ir ļoti subjektīvs pasākums t.i. kuri ir tie spēlētāji, kuriem tur patiešām būtu jāpiedalās. Ok - par lielākajām līgas Superzvaigznēm skaidrs - Lebrons, Karijs, Durents... principā - par abu konferenču starting5 sevišķu šaubu nav - tur spēlē tie, kuriem tur vajadzētu būt. Savukārt, kas attiecas uzrezervisteim - nu, tur jau var sākt diskutēt - kuram ir jābūt, kuram nav jābūt, jo faktiski jebkuru no rezerves spēlētājiem var nomainīt pret citu un nekas ASG kvalitātes izteiksmē nemainīsies. Piekrītu, ka tādi Grīns, Tompsons, kuri pirmām kārtām ir darba zirgi, kuri kārtīgi močī defā, nav skatāmi - viņi nepriecēs ar žilbinošām epizodēm utml., tajā pat laikā būtu negodīgi, ja viņi paliktu ārpus ASG, jo, grozi kā gribi - viņi ir vieni no labākajiem. Jā, nav baigi skatāmi, bet labi gan.
Par Spurs. Nevaru īsti piekrist Aldridžam, jo, ja neskaita Lenardu, tad kurš tur vēl ir tāds izteikts līderis? Tas pats Aldridžs vienu maču samet 30p, nākamajā - 4. Tāpat arī Gazols. Pat Marejs var vienā mačā samest 20, nākamajā pat neiziet laukumā utt. Morāli, protams, Spurs būtu pelnījusi vēl vismaz 1 spēlētāju ASG, bet kuru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-14 16:59, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Sanak, ja Lovs outa, Emblids nakamais tas ari ir traumets. aiz Emblida ir KP vai antons ? Hehe tas tik butu kaut kad,ja KP all stara speletu!!!
Aiz Embīda ir KP. Starp viņu un Antonu bija sabalsots PG13, bet viņu uz spēli izsauca treneri.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-14 17:01, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Par Spurs. Nevaru īsti piekrist Aldridžam, jo, ja neskaita Lenardu, tad kurš tur vēl ir tāds izteikts līderis? Tas pats Aldridžs vienu maču samet 30p, nākamajā - 4. Tāpat arī Gazols. Pat Marejs var vienā mačā samest 20, nākamajā pat neiziet laukumā utt. Morāli, protams, Spurs būtu pelnījusi vēl vismaz 1 spēlētāju ASG, bet kuru?
Nu, Grīns tikko dabūja triple-double bez punktiem, tā ka tas pats Aldridža līmenis (vienu spēli 30, otru 4) vien ir

  +1 [+] [-]

, 2017-02-14 17:31, pirms 8 gadiem
asinsdesa rakstīja: Nu, Grīns tikko dabūja triple-double bez punktiem, tā ka tas pats Aldridža līmenis (vienu spēli 30, otru 4) vien ir
Nu, ja skatāmies pēc punktu gūšanas, tad jā. Taču skaidrs, ka Grīns GSW uzbrukumā ir tikai 4. opcija... Aldridžs... 1. noteikti, ka nē, jo tas ir Lenards, taču kas ir nākamā? Principā - jebkurš no spēlētājiem, kurš tobrīd ir laukumā.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-14 18:21, pirms 8 gadiem
Tas ko viņš mēģina pateikt ir:
1) Spurs ir gandrīz tik pat jaudīga komanda kā Warriors, bet nezin kāpēc ir tik milzīga atšķirība spēlētāju "varoņu" aicināšanā uz all stars
2) Spurs nenotiek "varoņu" kults, tāpēc arī individuālā statistika nav tik laba kā varētu būt, ja būtu - viņš netieši uz to norāda, ka dara to ko prasa, nevis to ko grib

     [+] [-]

, 2017-02-14 21:08, pirms 8 gadiem
jositis rakstīja: Tas ko viņš mēģina pateikt ir:
1) Spurs ir gandrīz tik pat jaudīga komanda kā Warriors, bet nezin kāpēc ir tik milzīga atšķirība spēlētāju "varoņu" aicināšanā uz all stars
2) Spurs nenotiek "varoņu" kults, tāpēc arī individuālā statistika nav tik laba kā varētu būt, ja būtu - viņš netieši uz to norāda, ka dara to ko prasa, nevis to ko grib
Nop, tas ko viņš mēğina pateikt ir: "Kāpēc es neesmu iekļauts asg sastāvā?" Līdzīgi kā melo caur rozēm tik runāja

     [+] [-]

, 2017-02-14 22:46, pirms 8 gadiem
Beidzot melnīši jūtas apdraudēti! Turam īkšķus par b.... zvaigžu spēli NBA! Kā to gribētos redzēt.

     [+] [-]

, 2017-02-15 10:36, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Jautājums tiem, kas piekrīt Aldridžam- kā vietā tad viņu(vai komandas biedru) likt?
Pilnīgs bezsakars, Zvaigžņu spēlē spēlēs paši labākie, daudzi pelnījuši būt NBA All star game, bet vietas ir tik, cik ir, tas pats ar Lilard, visi, kas ir zvaigžņu spēlē ir vienkārši vēl labāki
Tomsonu un Grīnu (nevienu no viņiem neuzskatu par superzvaigzni) no Wariors neliktu un Lillardam vajadzēja būt. Neesmu baigi sekojis līdz, bet CP3 netika vai nav savainojuma dēļ. Jo ja skatāmies statusu, tad CP3 joprojām ir lielāka zvaigzne par visiem trim iepriekš minētajiem. Tā pat diez vai Deandre tur vajadzēja būt (šovmens jau labs, bet vai all-star). Bet nu o.k viss jau kā vienmēr ir vairāk vai mazāk subjektīvi.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-15 10:40, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: ASG jau pēc savas būtības ir ļoti subjektīvs pasākums t.i. kuri ir tie spēlētāji, kuriem tur patiešām būtu jāpiedalās. Ok - par lielākajām līgas Superzvaigznēm skaidrs - Lebrons, Karijs, Durents... principā - par abu konferenču starting5 sevišķu šaubu nav - tur spēlē tie, kuriem tur vajadzētu būt. Savukārt, kas attiecas uzrezervisteim - nu, tur jau var sākt diskutēt - kuram ir jābūt, kuram nav jābūt, jo faktiski jebkuru no rezerves spēlētājiem var nomainīt pret citu un nekas ASG kvalitātes izteiksmē nemainīsies. Piekrītu, ka tādi Grīns, Tompsons, kuri pirmām kārtām ir darba zirgi, kuri kārtīgi močī defā, nav skatāmi - viņi nepriecēs ar žilbinošām epizodēm utml., tajā pat laikā būtu negodīgi, ja viņi paliktu ārpus ASG, jo, grozi kā gribi - viņi ir vieni no labākajiem. Jā, nav baigi skatāmi, bet labi gan.
Par Spurs. Nevaru īsti piekrist Aldridžam, jo, ja neskaita Lenardu, tad kurš tur vēl ir tāds izteikts līderis? Tas pats Aldridžs vienu maču samet 30p, nākamajā - 4. Tāpat arī Gazols. Pat Marejs var vienā mačā samest 20, nākamajā pat neiziet laukumā utt. Morāli, protams, Spurs būtu pelnījusi vēl vismaz 1 spēlētāju ASG, bet kuru?
Piekrītu, ka no Spurs jau īsti nav citu ko likt, bet 4 no Wariors arī ir par daudz, jo ja reiz divi no Wariors ir iebalsoti pamatā, tad pašas līgas interesēs ir dažādot allstar spēlē pārstāvētās komandas un kā jau pats teici, rezervistus jau var mainīt nemaitājot spēles kvalitāti (cik nu par tādu var šādā spēlē runāt - galvenais paņemt pietiekami atlētiskus puišus, kas būtu skatāmi).