Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Hovardam pirmais "triple double" karjerā

Jānis Pārums

Hovardam pirmais "triple double" karjerā
Dvaits Howards
Foto: AP

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārā čempionāta spēlē šorīt Orlando "Magic" viesos ar 109:92 uzvarēja Oklahomsitijas "Thunder", bet "Magic" līderis Dvaits Hovards guva 30 punktus, izcīnīja 19 atlēkušās bumbas un bloķēja 10(!) metienus.

Spēles liktenis praktiski tika izšķirts jau pirmajā puslaikā, kurā dominēja "Magic" basketbolisti. Jau pēc pirmās ceturtdaļas Orlando basketbolisti bija ieguvuši 20 punktu pārsvaru (39:19), bet līdz puslaika pārtraukumam atrāvienu palielināja līdz +29 – 71:42. Uzsākot otro puslaiku "Magic" piedzīvoja rezultativitātes kritumu, jo trešajā ceturksnī spēja gūt tikai 16 punktus, bet pretiniekiem atļāva iemest 29, ļaujot sadeldēt pārsvaru. Tomēr noslēdzošajā ceturtdaļā Orlando komanda vaļības vairs neatļāvās, nosargājot pārsvaru un izcīnot pietiekami pārliecinošu uzvaru – 109:92.

Teicamu spēli aizvadīja Orlando līderis Dvaits Hovards, gūstot 30 punktus, izcīnot 19 atlēkušās bumbas un bloķējot 10 pretinieku metienus, sasniedzot pirmo "triple double" karjerā. Pa 17 punktiem uzvarētāju labā guva Mikaels Pietruss un Džamīrs Nelsons, turklāt Nelsons arī izcīnīja 10 bumbas zem groziem. Jāpiebilst, ka "Magic" komanda kopumā šajā mačā izcēlās ar 16 bloķētiem metieniem, kamēr "Thunder" – tikai piecreiz. Zaudētāju komandā rezultatīvākais spēlētājs bija Džefs Grīns, kurš guva ne tikai 25 punktus, bet arī izcīnīja 10 atlēkušās bumbas.

"Hawks" piedzīvo pirmo neveiksmi

Divu vadošo Austrumu konferences līderu cīņā Bostonas "Celtics" spraigā cīņā ar 103:102 uzvarēja Atlantas "Hawks", sagādājot tai pirmo zaudējumu sezonā. Uzvaru bostoniešiem nodrošināja Pola Pīrsa metiens pamatlaika pēdējā sekundē.

Pīrss šajā spēlē guva 34 punktus, bet Kevins Gārnets izcēlās ar 25 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām. Zaudētājiem 28 punkti Džo Džonsona kontā.

Bez zaudējumiem tikai "Lakers"

Vienīgā komanda, kas NBA čempionātā šosezon nav piedzīvojusi zaudējuma rūgtumu ir Losandželosas "Lakers", kas aizvadītajā naktī izbraukumā ar 93:86 uzvarēja Ņūorleānas "Hornets". Pa 20 punktiem "Lakers" rindās guva Kobe Braients un Dereks Fišers, savukārt "Hornets" rindās 30 punkti Krisa Pola rēķinā.

Izmantotie resursi:
nba.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 12:29, pirms 16 gadiem
10 bloki tas ir vnk psc... auu Howards pamatiigi noplosiijaas... viennoziimigi liigas labaakais centrs

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 12:31, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Ja viņš var iemest spēlē 30 punktus no groza apakšas, tur izcīnot bumbas. Kāpēc viņam būtu jāmet no distances? Par sodiņiem piekrītu, bet to tomēr kompensē augstais procents no spēles.
Es atkārtošu. Vai tiešām nesalasīji ironiju par to divu jampampiņu komentāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 12:38, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Es atkārtošu. Vai tiešām nesalasīji ironiju par to divu jampampiņu komentāriem.
Jo par sodiņiem arī atbilst patiesībai.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 12:42, pirms 16 gadiem
Kāds ir mērījis Howarda lēcienu... atceros Slamdunk konkursā viņš savu nakļenīti uzlīmēja uz vairoga reāli augstu...
Ja vakar te bija taka runa par Andra lēcienu laikam 35 colas bija cik tad Supermens lec? :/

     [+] [-]

, 2008-11-13 12:49, pirms 16 gadiem
Raitcha, ja nemalos, vismaz 38 collas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-13 12:53, pirms 16 gadiem
mjaa, reaals MVP pretendents pagaidaam izskataas...

     [+] [-]

, 2008-11-13 12:54, pirms 16 gadiem
rudzu maize rakstīja: Biedrinam triple-double nebus nekad.Varbut kadreiz,kad speles LBL pret keizarmezu vai zemgali.
varbuut veelies uz ko taustaamu sadereet?

     [+] [-]

, 2008-11-13 13:05, pirms 16 gadiem
rudzu maize rakstīja: Biedrinam triple-double nebus nekad.Varbut kadreiz,kad speles LBL pret keizarmezu vai zemgali.
varbuut Tu biji viens no tiem, kas teica, ka vinjsh nekad nespeelees nba? Vai tad, kad saaka speeleet, ka nekad nenotureesies ilgaak par sezonu? Vai tad, kad bija nospeeleejis sezonu, teici, ka vinjsh nekad nekljuus par stabilu centru un liideri? es domaaju, ka nemaz nav tik nereaali vinjam tripple double kkad savaakt, ja turpinaas kaa iesaakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-13 13:12, pirms 16 gadiem
Eu tauta, tak jeb kurā ailīte vār vākt 10 kautvai zagtās bumbas...

a ja 10 kļūdas pieļausj tas neskaitās pie Triple double?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-13 13:36, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Andris ir shaura profila speletajs,bet tas jau nav slikti,tikai lidera dotibam tas ir par iisu!Vinam tagad ir svarigi nostabilizeties par pamatcentra pozicijam GSW,kas vinam ari veixmigi izdodas,kaut ari Raits no speles uzspeli pieliek.Turiafs izveselosies un komanda bus reala konkurence par pamatcentra poziciju.Abu melnadaino speletaju pluss ir vinu universala spele!Tas var noderet pie izshkirosham spelem par iekljuushanu PO,bet nu shogad laikam nespiid...Andri uz izshkiroshu speli var ljoti viegli nosegt,kaa
to pieradija Portugales izlase,lidz ar to vinsh nav konkuretspejigs izshkiroshajas minutees vai pat speelees...
Vecā plate. Viņš ir pamacentrs komandā jau 3 gadus. Ko vēl tev vajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 13:51, pirms 16 gadiem
Hovards šosezon ir labākais centrs NBA - tur nav šaubu. Bet Biedriņš ir otrs labākais no centriem šosezon

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 13:52, pirms 16 gadiem
interesanti kaa hovards pedeejos gados ir attiistiijieskaa speletajas- sakuma vinjhs tomeer bija tads augumaa "viegls" un kustiigs uzbruceejs...

tagagd vinjhs ir uzaudzeejis nenormaalu masu un droshi var apgalvot ka ir viens no 3 speciigaakajiem speletajiem liigaaa.... pratam neaptveramas kjermenja izmainjas...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 14:06, pirms 16 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Hovards šosezon ir labākais centrs NBA - tur nav šaubu. Bet Biedriņš ir otrs labākais no centriem šosezon
nu man labpatiktos taa domaat, tomeer baidso ka taa nevar pilniigi droshi apgalvot!!!

pirmkārt ir jānem vērā arī apstākļi un komandas panākumi ...

Protams Andris spēlē lieliski, bet apgalvot ka viņš ir jau šobrīd otrs labākais centrs līgā ir pāragri... Neaizmirsīsim, ka GSW ir komanda kurā spēlē ļoti daudz jauno spēlētāju un tā ir komanda kas izdara lielu metienu skaitu... llīdz ar to iespējas "uzspīdēt" šajās komandās ir lielākas nekā citās - piemēram izteitki uz aizsardzību balstītās kjomandās...

Li arī kā es novērtēju Biedriņa lielisko sniegumu un spēju strādāt komandas labā, es nevaru apgalvot, ka Biedriņš itr labāks centrs par Jao un Shaku (zinu shaks ir vecs, bet tas koviņš dara savās minūtēs un kādu uzmanību piesaista ir ievērības cienīgi. Arī Jao šīs sezona pagaidām nevedās, bet tas jau nemaina faktu, ka viņš ir lielisks spēlētājs)...

Ja man jāizvēlas šobrīd labāki centri

tad pārliecinoši labākais būtu: Dwight Howard

Tad sekotu O Neal un Ming (lai arī šopbrīd Jao galīgi nerāda un nettaisno sevi)

Shaquille O'Neal

Un tad ir virkne centru kas shobriid speleejushi aptuveni Biedrina liimenii (dazhi vairak spelejushi dazhi mazaak, dazhi labak dazhi sliktaak)

Zydrunas Ilgauskas (lai arii vecs jau tomeer sniegums arvien atziistams... pavada saliidzinoshi mzaak minuutes laukumaa, tomeer atsraadaa taas cieniigi)
Al Jefferson (spele daudz , uzbrukumaa labaks par Andri, tomer aizsradziibaa pamatiigi iepaliek)
Nene (lieliski spele aizsardziibaa, spele daudz un efktiivi, uzbrukumaa atapaliek no Biedrina)
Andrew Bynum (iespejams labaakis no jaunajiem centriem visaa liigaa, lielsisk potenciaals, izpelniijies jau labu liigumu no nakamaas sezonas, spele mazak par Andri tomeer vinjam komandaa arii konkurence ir KRIETNI lielaaka)
Al Horford (komanda spele lieliski, arii pats Hofords savu laiku atstrada nevainojami, spele gan mazak par Andri tomer vinjam ir arii laba nomainja)

un tad ir virken veteraancentrum, kas shosezon noteiokti nav spelejushi labakaja liimenii un iespejams vinju karjera daljeeji jau iet uz leju,tomer arii vinjus nedriikst norakstiit...

Marcus Camby
Mehmet Okur
Jermaine O'Neal (prognzoeju ka shim iespeleejoties kljuus krietni labaaks...)
Chris Kaman

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 14:10, pirms 16 gadiem
Andrim ir daudz labaka speles redzesana ka Howardam-to tikai vajag atstradat un izmantot.Nav svarigi cik augsti lec vai kada masa-svarigi lai tu sanemtu reb. un metienu neprecizitati -nu vins vienkarsi met un 2- 3 reb panem pec savam bumbam.Bet jaatzist ka 10 pirmajas vietas reb statos vinam ir gandriz vismazakais laiks.Kad respektes tiesnesi Andri tad vins ari bus drosaks un pretim centri nedabus tadus status.Diemzel NBA ir ,melno, spele un tas ir butiski - speletajam jabut 1,5 reizes baltajam labakam/ lai gan lidzjutejiem otradi/Pietrukst tiesam uz so bridi masivaks paligs aiz A.B. mugaras

     [+] [-]

, 2008-11-13 14:12, pirms 16 gadiem
Un spelejot skriesanas basiti pa 30 min visu sezonu izsaku dzilas saubas ka A.B. palidzes Latvijas izlasei

     [+] [-]

, 2008-11-13 14:15, pirms 16 gadiem
TD Andrim nemaz tik nav nereāls. 10 asistus var atdot, jo ir centrs, un ja nākt tieši uz tādu mērķi - TD var sasniegt vēsi. (ieskrien, saņem bumbu, atdod bumbu, uztaisa aizsegu, pie reizes rebounds blakām)

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 14:17, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: interesanti kaa hovards pedeejos gados ir attiistiijieskaa speletajas- sakuma vinjhs tomeer bija tads augumaa "viegls" un kustiigs uzbruceejs...

tagagd vinjhs ir uzaudzeejis nenormaalu masu un droshi var apgalvot ka ir viens no 3 speciigaakajiem speletajiem liigaaa.... pratam neaptveramas kjermenja izmainjas...
Vot šiten tev pa 100% piekrītu... Prieks vērot viņa izaugsmi... Viņš kad ienāca līgā galīgi nebija nekāds baigais monstrs... Bet pēdējās sezonās kā viņš ir atīstījies un masu uzdzinis, turklāt veikls un ar garām rokām... nu reāli kā Šaks jaunībā... Tiesa Šaks arī grozus jaunībā lauza, tik traks howards vēl nav...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-13 14:31, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Kadas mulkibas! Vel aizpagaajusosezon Nelsons stabili deva prieksroku "mirstosajam gulbim" Edonalam Foilam, kurs gan bija tik svaks, ka nacas ari diezgan svako Biedrinu laist diezgan daudz laukuma.
Nu ko tu gvelz. Līdz ko Nelsons ienāca komandā, Foils tika atsēdināts un vēlāk arī atlaists.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 14:39, pirms 16 gadiem
Hakeem (the dream) Olajuwon? Nah, just a lil wannabe... U need to hustle more son!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 14:40, pirms 16 gadiem
doktorss rakstīja: Un spelejot skriesanas basiti pa 30 min visu sezonu izsaku dzilas saubas ka A.B. palidzes Latvijas izlasei
Nu pats Biedriņš intevijā, laikam Dienai, teica, ka izlasē visticamāk nespēlētu tad ja komanda iekļūtu PO un aizspēlētos tālāk par pirmo kārtu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 14:59, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Vot šiten tev pa 100% piekrītu... Prieks vērot viņa izaugsmi... Viņš kad ienāca līgā galīgi nebija nekāds baigais monstrs... Bet pēdējās sezonās kā viņš ir atīstījies un masu uzdzinis, turklāt veikls un ar garām rokām... nu reāli kā Šaks jaunībā... Tiesa Šaks arī grozus jaunībā lauza, tik traks howards vēl nav...
Ja nemaldos, pēc tiem Šaka groza laušanas gadījumiem, NBA tur noteica tiem grozu taisītājiem nopietnākus standartus

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 15:05, pirms 16 gadiem
bimbambols rakstīja: Neesi tik kategorisks,paarliecinoshi labakais vinsh nav,jo musu Andris ir gandriz tikpat labs,vnk Andzam katru reizi nedaudz pietruxt lidz triple dabl-kaadi 3 vai 4 bloki,un tad vinsh buutu labakais-laika jautajums!
tu uzsakti ka Andris ir labaaks centrs nekaa Howards? galvinju esi sapiedis... tas varbuut buus tev tikai taalakaa nakotnee, bet pashreiz tev dereetu palasiit NBA majaslabaa visaadus raxtus ko raxta profesionaalji vinji visi uzskata ka Howards ir labaakasi centrs liiga un tam es pilniigi piekriitu... Andris ir labs, bet ne tik labs lai ienjemtu liigas labaako centru trijnieku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 15:20, pirms 16 gadiem
carmelo14 rakstīja: tu uzsakti ka Andris ir labaaks centrs nekaa Howards? galvinju esi sapiedis... tas varbuut buus tev tikai taalakaa nakotnee, bet pashreiz tev dereetu palasiit NBA majaslabaa visaadus raxtus ko raxta profesionaalji vinji visi uzskata ka Howards ir labaakasi centrs liiga un tam es pilniigi piekriitu... Andris ir labs, bet ne tik labs lai ienjemtu liigas labaako centru trijnieku...
maza piebilde... veel nav tik labs...