Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" bez centra un Džeimsa finālā uzvarēt nebija iespējams

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Heat" bez centra un Džeimsa finālā uzvarēt nebija iespējams
Petu Railiju šovasar atkal gaida nopietns selekcijas darbs
Foto: AFP/Scanpix

Maiami „Heat” tomēr nespēja kļūt par pirmo komandu, kas NBA čempiontitulu izcīna bez centra. Tik ļoti tālu nemaz Floridas komanda nebija, taču tuvu arī ne. Pietrūka vairāku lietu, arī Lebrona Džeimsa, kurš finālsērijā pret Dalasu bija apmaldījies.

„Heat” pirms pieciem gadiem ar Veidu ierindā izcīnīja titulu, toreiz tiekot galā ar... „Mavs”. Maiami zaudēja pirmās divas spēles un trešajā atspēlēja lielu deficītu, pēcāk uzvarot sērijā ar 4-2. Šogad bija jāatdod parādi... Maiami bija favorīte un to var saprast – komanda, kurā ir trīs līgas superzvaigznes – Veids, Lebrons un Bošs – gaida tikai uzvaru. Jebkas cits tiek uzskatīts par fiasko. Tā tas sanāca šogad un „Heat” organizācijā smaidīgu seju nebūs visu vasaru.

Kā Maiami komandai pietrūka, lai uzvarētu? Veids pirms tikko noslēgušās sezonas teica, ka viņam „Heat” vienībā nepieciešama palīdzība. Bošs un Džeimss bez šaubām bija fantastisks papildinājums, taču komandai nebija centra un bez centra uzvarēt ir neiespējami, ko pierādīja arī šis fināls. To, ka Maiami nebija centra, saku, protams, ironizējot. Centru skaitliskā ziņā bija vairāk nekā vajag – Židrūns Ilgausks, Džamāls Maglors, Eriks Dampīrs un gala beigās arī Džoels Entonijs, taču...

Neviens no četriem nosauktajiem nebija tāds, uz kuru var paļauties abos laukuma galos. Dampīrs „play off” turnīrā nenospēlēja nevienu minūti, Magloram bija epizodiska parādīšanās laukumā konferences finālā pret Čikāgu, bet Ilgausks tika nosēdināts malā jau Bostonas sērijas beigās. Tādējādi „Heat” treneris Eriks Spolstra uzticējās Entonijam, kurš ir lielisks aizsardzībā un viņa misija ir vākt atlēkušās bumbas un bloķēt metienus.

Tas arī viss, jo uzbrukumā Entonijs ir pagalam nelietderīgs un tādu spēļu, kurās viņš pat neizdara nevienu metienu, ir daudz. Rets „danks”, kad pretinieku aizsardzība viņu piemirsusi, vai pielabots partnera neprecīzs metiens, ir vienīgais veids, kā Entonijs gūst punktus. Dalasas centra Taisona Čendlera punktu statistiku, domāju, nav vērts pieminēt.

Sezonas beigās no savainojuma atguvās Judonis Haslems, kurš bez Veida ir otrais no 2006. gada čempionu komandas „Heat” vienībā palikušais. Tieši Haslems tika izmantots centra postenī kā rezerves variants, taču tā nav viņa pozīcija. Jāteic, ka sezonas beigās „Heat” beidzot izskatījās tā, kā to pērnajā vasarā bija iztēlojies kluba prezidents Pets Railijs. Proti, lielajam trijniekam vienlaicīgi laukumā kompāniju sastādīja Haslems un Millers. Snaipers sezonas sākumu izlaida pirksta savainojuma dēļ un tā arī visas sezonas laikā nespēja atrast savu metienu.

Tādu centru, kādi „Heat” bija 2006. gadā, Maiami ne tuvu nebija. Togad pirmo vijoli spēlēja Šaks, bet karjeras norietā lietderīgas minūtes laukumā spēja pavadīt Alonzo Mornings. Šosezon „Heat” centās iztikt bez centra (kas dotu labumu ne tikai aizsardzībā, bet arī uzbrukumā), taču rezultāts ir visiem labi zināms.

Sērijās pret Bostonu un jo īpaši pret Čikāgu „Heat” pārdzīvoja centra neesamību, jo lielais trijnieks sameta tik, cik vajadzēja. It īpaši Džeimss, kurš pretēji sezonas gaitā demonstrētajam nepāliecinošajam sniegumam spēļu galotnēs, tieši mačos pret „Celtics” un „Bulls” uzņēmās iniciatīvu un nepievīla.

Kur Džeimss bija fināla laikā, šķiet, nezina viņš pats. Nav jau tā, ka Lebronam pirmais fināls un būtu uztraukums. Ar „Cavs” pirms četriem gadiem bija spēlēts finālā. Pienākot finālam šogad, Džeimss bija pazudis. Spilgti viņa varējumu un pienesumu komandai raksturo pēdējās spēles statistika, proti, viņam bija vissliktākais +/- rādītājs visā spēlē ar -24. Otrajā ceturtdaļā viņam sēžot uz soliņa, komandas biedri veica 14-0 izrāvienu.

Džeimss finālā bija švaks, uzbrukumā izskatījās bailīgs, itin bieži nemetot no labām pozīcijām un piespēlējot citiem, kam nācās mest sarežģītākus metienus. Nespēja tikt uz soda metiena līnijas arī uzskatāma par Lebrona izgāšanos, nemaz nerunājot par baidīšanos „poustā” spēlēt pret augumā mazākiem pretiniekiem, kas dažreiz aizsardzības pārvietošanās gadījumā viņam iznāca pretī.

„Heat” pamatīga viela pārdomām nākamajai sezonai. Viennozīmīgi vajag centra spēlētāju, taču diez vai kvalitatīvu un dominējošu centru, ar kuru var cerēt uzvarēt čempionātā, varēs atļauties Maiami kluba finanšu struktūra jeb algu griesti. Komandā esot trim labi apmaksātiem spēlētājiem kā Veids, Bošs un Džeimss, lielu iespēju variēt un izvēlēties spēlētāju tirgū nav. Un nevajag jau tikai centru, bet arī rezerves saspēles vadītāju...

P.S. Šo rindu autors paliek pie pārliecības, ka „Heat” šo sēriju zaudēja 2. mačā, kurā sešu minūšu laikā savā arēnā pamanījās izsēt 15 punktu pārsvaru. Uzvarētu otro spēli, uz Dalasu brauktu ar 2-0 pārsvaru. Vēl jau bija arī 4. mačs Dalasā. Tajā „Heat” noraka deviņu punktu pārsvaru pēdējā ceturtdaļā. Tā kā teorētiski „Heat” šo sēriju vajadzēja uzvarēt ar 4-0, taču sanāca tā, kā sanāca.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-13 10:57, pirms 14 gadiem
Nezinu,bet uzskatu ka tieši šajā situācijā Heat zaudēja sēriju-http://www.youtube.com/watch?v=IlqPpjrYUJQ

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 11:39, pirms 14 gadiem
Esgan nepiekrītu, jo domāju, ka Miami šajā sezonā bija vislielākā iespēja kļūt par čempioniem, jo šogad austrumi bija salīdzinoši vāji. Bostona - traumēta un nodzīta, NY vēl galīgi negatava komanda,Čikāga - nedaudz pārvērtēta. Un īsti iespējas šinī gadā dabūt labu centru viņiem nebija. Un domāju, ka tuvakajos gados pārējās komandas pastiprināsies austrumos un Miami būs grūtak iziet uz finālu.
Bet kopumā šogad finālā spēlēja labākās komandas un vislabākā uzvarēja.

 +10 [+] [-]

, 2011-06-13 11:48, pirms 14 gadiem
Šoreiz blogu gribās pakiritizēt - atziņa par centra trūkumu tiek rakstīta PĒC sezonas. Protams tas bija zināms sezonas laikā, bet tad netika uzsvērts kā galvenais šķērslis.

Arī pats autors "peld" - tālkā tekstā norāda, ka pret BOS un CHI uzvarēja, jo lielais trijnieks sameta cik vajag. Tad varbūt tomēr galvenais iemesls tas, ka Trijnieks nesameta cik vajag svarīgākajā brīdī??

Un tālāk ideja par spēcīga centra piesaistīšanu .. cammon - tad jau aizvelk līdz domai, ka lai paņemtu titulu katrā pozīcijā jāpiesaista superzvaigzne (jo kas gan supercentram iedos piespēli un sakārtos pārējās zvaigznes). Par laimi NBA tik banālām idejām nav vietas ..
Slēpts komentārs: Raitcha

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 12:05, pirms 14 gadiem
Raitcha, Tu tāpat, kā lielākā daļa apskatnieku noraksta Heat uzvaru uz to, ka viņi paši izlaida titulu no rokām. Bet Dallasai ir jāiedod respekts par to, ka viņi spēja paņemt to 2. spēli. Ne kura katra komanda to var izdarīt. Un par tiem trīnīšiem kāds tur brīnums? Pirmajās 4 spēlēs Mavs nevarēja neko iemest. agri vai velu bija jāsāk krist Terijam, Stīvensonam un Baream un tur ta lieta, ka pārsvarā Mavs tika pie brīviem metieniem, problēma bija ta, ka pirmajās spēlēs nekas nekrita. Un tas, ka heat nevarēja tikt aizsardzībā galā ar Mavs arī ir Dallasas nopelns. Paskatie kā Terijs visu sēriju dzenāja Džeimsu, tur agri vai velu bija jānogurst viņiem.

  +5 [+] [-]

, 2011-06-13 12:05, pirms 14 gadiem
autors raksta virsraksta nebija nekadas iespejas uzvaret HEATam..... bet pats autors raksta teoretiski vajadzeja heat uzvaret 4:0.... ar kuru galu doma autors??? nebija centri heat? ka vini tika pari celtics un bulls? Aurots kaut kads siks HEAT fanelis doma vel kadu D.Howard heatos dabut tad vini bus gatavi uzvaret visus.... Dalasai Chandlers nav jau ari baigais punktu guvejs..... ja nebutu vins, parejie centri ari tik pat daudz gutu punktu

  +4 [+] [-]

, 2011-06-13 12:09, pirms 14 gadiem
lange rakstīja: autors raksta virsraksta nebija nekadas iespejas uzvaret HEATam..... bet pats autors raksta teoretiski vajadzeja heat uzvaret 4:0.... ar kuru galu doma autors??? nebija centri heat? ka vini tika pari celtics un bulls? Aurots kaut kads siks HEAT fanelis doma vel kadu D.Howard heatos dabut tad vini bus gatavi uzvaret visus.... Dalasai Chandlers nav jau ari baigais punktu guvejs..... ja nebutu vins, parejie centri ari tik pat daudz gutu punktu
Jā tā ir pilnīga laža no autora puses par to 4-0. Tik pat labi es varu teikt, ka Dallasai vajadzēja teorētiski vinnēt 4-0, jo pirmajās 4 spēlēs viņiem nekrita metienim kas krita iepriekšējās sērijās. Bet realitāte ir tāda, ka Heat prmās spēles labi aizsargājās, Barea un Terijs bija izslēgti. Un es nevaru saprast kapēc neviens nenovērtē Dallasas aizsardzību, kas visu playofu laiku ir bijusi viena no labākajām, itsevišķi zonas aizsardzība. Un Kids ar Merionu un Čandleru ir aizsardzības monstri.

  -4 [+] [-]

, 2011-06-13 12:27, pirms 14 gadiem
zigiss rakstīja: Šoreiz blogu gribās pakiritizēt - atziņa par centra trūkumu tiek rakstīta PĒC sezonas. Protams tas bija zināms sezonas laikā, bet tad netika uzsvērts kā galvenais šķērslis.

Arī pats autors "peld" - tālkā tekstā norāda, ka pret BOS un CHI uzvarēja, jo lielais trijnieks sameta cik vajag. Tad varbūt tomēr galvenais iemesls tas, ka Trijnieks nesameta cik vajag svarīgākajā brīdī??

Un tālāk ideja par spēcīga centra piesaistīšanu .. cammon - tad jau aizvelk līdz domai, ka lai paņemtu titulu katrā pozīcijā jāpiesaista superzvaigzne (jo kas gan supercentram iedos piespēli un sakārtos pārējās zvaigznes). Par laimi NBA tik banālām idejām nav vietas ..
Nepiekritīšu, tomēr bez laba centa uzvarēt neko nevar, to arī pierādīja šī sērija. Vienīgais kas Miami vilka ir tas, ka viņiem tie Lebrons ar Wade ir ļoti atlētiski, cik viņi nobloķēja utt

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 12:30, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nepiekritīšu, tomēr bez laba centa uzvarēt neko nevar, to arī pierādīja šī sērija. Vienīgais kas Miami vilka ir tas, ka viņiem tie Lebrons ar Wade ir ļoti atlētiski, cik viņi nobloķēja utt
Džordans sešreiz uzvarēja ar diezgan vājiem centriem

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 12:51, pirms 14 gadiem
Dude88 rakstīja: Džordans sešreiz uzvarēja ar diezgan vājiem centriem
Par Longliju,manuprāt,nav korekti teikt "diezgan vājš" centrs. Tomēr,ja komandā ir MJ,Pippens,Rodmans,Hārpers,Kukočš,tad ar"tāda" līmeņa centru kā Longlijs var pietikt gredzenu izcīnīšanai. Protams,var vilkt paralēles ar šā gada Heat,bet tas jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2011-06-13 12:52, pirms 14 gadiem
Tā kā teorētiski „Heat” šo sēriju vajadzēja uzvarēt ar 4-0, taču sanāca tā, kā sanāca.

Ne tikai teorētiski, bet arī praktiski, šis teikums ir pilnīgi stulbs.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-13 13:11, pirms 14 gadiem
Dude88 rakstīja: Džordans sešreiz uzvarēja ar diezgan vājiem centriem
Džordanam bija tāds 4. nummurs, ka nevienu centru nevajadzēja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 13:19, pirms 14 gadiem
Dusmīgā Sivēnmāte rakstīja: Par Longliju,manuprāt,nav korekti teikt "diezgan vājš" centrs. Tomēr,ja komandā ir MJ,Pippens,Rodmans,Hārpers,Kukočš,tad ar"tāda" līmeņa centru kā Longlijs var pietikt gredzenu izcīnīšanai. Protams,var vilkt paralēles ar šā gada Heat,bet tas jau ir cits stāsts.
Longlija karjeras stati - 7,2 punkti un 4,9 bumbas! Vnk ūber fantastsks centrs!
runa jau iet par to, ka katram ir jāziedojās, lai to gredzenu izcīnītu! Ir jāizmirst visas savas savtīgās intereses un jādara tas, kas vislabāk palīdzētu komandai, jo savādāk gredzenu neizcīnīsi! Rodmens Bulls laikos teica: nafig man tos punktus, ja komandā ir tāpat labu metēju?!?! Viņš ziedojās komandai un spēlēja ļoti nozīmīgu lomu aizsardzībā! tāpat Harpers - līdz Buļļiem viņš meta sezonā pa 20 punktiem, bet Buļļos pa 6, pa 8 punkti sezonā!
visi nevar būt metēji, katram jādara savs darbiņš!

     [+] [-]

, 2011-06-13 13:24, pirms 14 gadiem
raksta ka entonijs nemet metienus, bet ko viņš grib ja trīs superzvaigznes, katra grib būt uzbrukumā un pieskarties bumbai, nav iespējams spēlēt arī centram.

  -2 [+] [-]

, 2011-06-13 13:54, pirms 14 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Longlija karjeras stati - 7,2 punkti un 4,9 bumbas! Vnk ūber fantastsks centrs!
runa jau iet par to, ka katram ir jāziedojās, lai to gredzenu izcīnītu! Ir jāizmirst visas savas savtīgās intereses un jādara tas, kas vislabāk palīdzētu komandai, jo savādāk gredzenu neizcīnīsi! Rodmens Bulls laikos teica: nafig man tos punktus, ja komandā ir tāpat labu metēju?!?! Viņš ziedojās komandai un spēlēja ļoti nozīmīgu lomu aizsardzībā! tāpat Harpers - līdz Buļļiem viņš meta sezonā pa 20 punktiem, bet Buļļos pa 6, pa 8 punkti sezonā!
visi nevar būt metēji, katram jādara savs darbiņš!
Tu ej pretrunā pats ar sevi.Tu man noliec priekšā sausu statistiku un centies kaut ko pierādīt.
Tieši tā Buļļos,katram spēlējam bija sava loma,katrs zināja kas viņam ir jādara un visi to darija.
Šā gada Heat modelī bija tikai 2 cilvēki,kuri saprata savu lomu komandā(Bošs tikai retu reizi parādija to sniegumu,ko gaidija no viņa).
Bibijs?Hauss?Millers? Visi šie spēlētāji bija kā apmaldijušies laukumā. Un te vairs nav nozīmes,kāda līmeņa centrs tev ir komandā.

  +9 [+] [-]

, 2011-06-13 14:38, pirms 14 gadiem
Dusmīgā Sivēnmāte rakstīja: Tu ej pretrunā pats ar sevi.Tu man noliec priekšā sausu statistiku un centies kaut ko pierādīt.
Tieši tā Buļļos,katram spēlējam bija sava loma,katrs zināja kas viņam ir jādara un visi to darija.
Šā gada Heat modelī bija tikai 2 cilvēki,kuri saprata savu lomu komandā(Bošs tikai retu reizi parādija to sniegumu,ko gaidija no viņa).
Bibijs?Hauss?Millers? Visi šie spēlētāji bija kā apmaldijušies laukumā. Un te vairs nav nozīmes,kāda līmeņa centrs tev ir komandā.
vai tiešām cilvēki turpinās izspēlēt kārti ka nabaga Lebronam nebija pietiekami labi komandas biedri (vai arī šogad vienkārši komandas biedri kas nesaparata savu lomu) ... nu tak beidziet vienreiz.. nekādu attaisnojumu Lebronam vairs nav..viss un punkts! Manuprāt Lebronam attaisnojumu nebiija ari jau pagatne, jo emsu viens no tiem kas uzskata ka Lebronam ari Kliivlendaa bija ĻOTI ĻOTI laba komanda un komandas biedri, kas bija ideāli piemēroti viņam...

bet tagad Miami viņš pats sev atņēma iespēju uz attaisnojumiem.. viss vecīt - tev blakus ir divi top 10 spēlētāji... tev ir vēl lērums labu veterānu un jauno spēlētāju.. nekādu attaisnojumu vairs... Lebrons zaudēja nevis dēļ komandas biedriem, bet tāpēc ka pats zaudēja , tāpēc ka viņs un komanda nenospēlēja pietiekami labi... end of story!

pidod ja tavu komentu sapratu nepareizi.. vismaz tā es to uztvēru...

  +3 [+] [-]

, 2011-06-13 14:47, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: vai tiešām cilvēki turpinās izspēlēt kārti ka nabaga Lebronam nebija pietiekami labi komandas biedri (vai arī šogad vienkārši komandas biedri kas nesaparata savu lomu) ... nu tak beidziet vienreiz.. nekādu attaisnojumu Lebronam vairs nav..viss un punkts! Manuprāt Lebronam attaisnojumu nebiija ari jau pagatne, jo emsu viens no tiem kas uzskata ka Lebronam ari Kliivlendaa bija ĻOTI ĻOTI laba komanda un komandas biedri, kas bija ideāli piemēroti viņam...

bet tagad Miami viņš pats sev atņēma iespēju uz attaisnojumiem.. viss vecīt - tev blakus ir divi top 10 spēlētāji... tev ir vēl lērums labu veterānu un jauno spēlētāju.. nekādu attaisnojumu vairs... Lebrons zaudēja nevis dēļ komandas biedriem, bet tāpēc ka pats zaudēja , tāpēc ka viņs un komanda nenospēlēja pietiekami labi... end of story!


pidod ja tavu komentu sapratu nepareizi.. vismaz tā es to uztvēru...
precīzāk viars nevarēja +1

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 15:00, pirms 14 gadiem
oscarsq rakstīja: vai tiešām cilvēki turpinās izspēlēt kārti ka nabaga Lebronam nebija pietiekami labi komandas biedri (vai arī šogad vienkārši komandas biedri kas nesaparata savu lomu) ... nu tak beidziet vienreiz.. nekādu attaisnojumu Lebronam vairs nav..viss un punkts! Manuprāt Lebronam attaisnojumu nebiija ari jau pagatne, jo emsu viens no tiem kas uzskata ka Lebronam ari Kliivlendaa bija ĻOTI ĻOTI laba komanda un komandas biedri, kas bija ideāli piemēroti viņam...

bet tagad Miami viņš pats sev atņēma iespēju uz attaisnojumiem.. viss vecīt - tev blakus ir divi top 10 spēlētāji... tev ir vēl lērums labu veterānu un jauno spēlētāju.. nekādu attaisnojumu vairs... Lebrons zaudēja nevis dēļ komandas biedriem, bet tāpēc ka pats zaudēja , tāpēc ka viņs un komanda nenospēlēja pietiekami labi... end of story!


pidod ja tavu komentu sapratu nepareizi.. vismaz tā es to uztvēru...
Ja domā,ka es kaut kāda veidā aizstāvu Lebronu,tad tu maldies. Jo,es vienīgi uzskatu,ka nav iespējams izcīnīt gredzenu trijatā. Tāpēc liela daļa vainas gulstas tieši uz "coach" pleciem. Jo nevar 3(drīzāk 2) spēlētāji būt atrauti no pārējas komandas. Tur ir trenera vaina,kas nespēj šos 12 spēlētājus strādāt kā vienam "mehāmismam".

Tas,ka Lebrons nav uzvarētājs,tas jau visiem ir skaidrs tāpat.

  -4 [+] [-]

, 2011-06-13 15:37, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: precīzāk viars nevarēja +1
varēja gan...
Vai LBJ ir jāizvēlas kurā brīdī laukumā jāliek Haus? Džouns, Millers, Chalmers? Protams ēriks (kā esmu jau iepriekš atzinis) skaisti runā un ātri saprot kļūdas. Zin, kas tieši ir jādara nākamajā mačā... Tikai kaut kā ne 5. ne 6. spēlē tas viņa sacītais nepiepildījās... Ja treneris saka, ka ir mazi robi aizsradzībā, tad nesaprotams ir tas, kā var Džounsu un Hausu, kas ir aktīvi spēlētāji aizsardzībā un nāvējoši metēji no distances (Džouns) marinēt uz soliņa. Tāds Haus gan to pašu Stīvensonu, gan Teriju būtu nosēdinājis malā ar tehniskajām. Arī treneriem pieredze netiek mantojumā dāvināta, vai kumodē atstāta...
Tā kā LBJ var pārmest tikai uzbrukuma fāzi, tad kuram ir ir jāatbild par aizsardzību? Tur arī lažu nolaida tikai viens spēlētājs?
Ja uzvar tad tā esot bijusi komanda, tad kapēc zaudē viens spēlētājs nevis komanda?
P.S.
Heat 100% varēja nospēlēt daudzveidīgāku uzbrukumu, nevis būt tik paredzami, līdz ar to viegls mājas darbs Maveriks treneriem..

  +2 [+] [-]

, 2011-06-13 16:01, pirms 14 gadiem
1. Lebrons nav uzvarētājs.. viņš ir showmens un self proclaimed kings!! end of story!
2. Wade ir kapātājs, kas nekad nepadosies ne savas komandas problēmu dēļ, ne pretinieka sīkstās aizsardzības priekšā.. Domāju, ka viņs no LBJ bija gaidījis līdzīgu spēles stilu, par ko arī aizrādīja ja nemaldos 4.spēles izskaņā.
3. Bosh mentāli un fiziski bija gatavs visās spēlēs iziet un darīt savu darbu (palīdzēt abām pirmajām vijolēm)
4. Centrs, lai kurš tas būtu bet tiešām sāpīgs jautājums Miami gadījumā. Ja pēc pretinieka caurgājieniem/pick&roll Weidam jālec bloķēt vieglos dankus.. tad sorī. Uzbrukumā nezinu, arī tāds Anthony tiktu labi galā, ja saspēlnieks pēc labas sadarbības ievadītu bumbu zem groza aley-hoop izskatā. Vai arī tie paši tip ini(ko mēs bieži redzam Chandlera vai tā paša Biedriņa izpildījumā. Šoreiz uzbrukumā zem groza no garajiem splēlēja tikai Boš... līdz ar to vienā laukuma pusē spēlēja 4 pret 5 spēlētājiem.
5. pg - vispār nepatika Bibby iesaistīšana Arroyo vietā. Viņam uzticētos pienākumus - izplest pretinieka aizsardzību ar truļu mešanu + 3-4 piespēles - neveica pat viduvēji.. Chalmers labs - pa'tik viņa cīņas spars un biežie stīli. Cilvēks grib uzvarēt un dara visu kas ir viņa spēkos.. žēl spēka un skila brīžiem aptrūkstās.. Nav pirmās klases saspēlnieks diemžēl. Houss - lai arī nav saspēlnieks domāju labāk tiktu galā gan defā, gan trulju pidzīšanā par abiem iepriekš minētajiem.
6. rezervisti - Haslems - cepuri nost.. Sedza Dirku kā varēja, vāca bumba un epizodiski uzbruka grozam.
Millers - kā pa viļņiem.. it kā darīja, bet nebija sajūtas, ka pats sev uzticās.
Jones.. šim čalim arī vaidzēja būt laukumā daudz vairāk laika... Ja jau vins Bostonā sedza Pīrsu, kapēc lai šai sērijā nesegtu Marionu un D.Stevensonu?? Tai pašā laikā pretējā laukuma galā Dallasai būtu jaunas galvassāpes...

Kopumā lieliska sezona Miami izpildījumā, paklūpot vien pirms pašas virsotnes.. Piekrītu autoram par 2. spēles nozīmīgumu šajā sērijā.
Gaidu offseason... Noteikti Railijs atradīs kādu labu centru( ne superstāru) kas veiksmīgi papildinās chempiontitula kandīdātu rindas.
Saspēlnieku - nezinu - gribētos te redzēt Stīvu nešu.. vienalga par kādu cenu/maiņu jādabū ir Stīvs Nešs!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-13 18:18, pirms 14 gadiem
Arī Dalasa ar Čendleru groza apakšā var justies drošāk nekā tas bija pirms pāris gadiem, tāpēc ja Heat dabūtu daudz maz labu centru kura galvenie trumpji būtu atlēkošās bumbas un bloķētie metieni viņi būtu vēl lielāks drauds nākamjos gados. Entonijs es domāju nav starta piecinieka spēlētājs tur vajag centru, kas var nodemonstrēt stabilu spēli. Lai arī Heat spēlētāju rotācija man likās nedaudz dīvaina vienu brīdi tu ej sākumsastāvā nākamajā spēlē tevi nemaz nepiesaka, bet tas jau ir cits stāsts.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-14 11:04, pirms 14 gadiem
Nepretendēju uz absolūto patiesību, bet vai tieši tas apstāklis, ka HEAT principā spēlēja bez centra, var būt iemesls tam, kādēļ HEAT bija tik grūti spēlēt pret zonas aizsardzību?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja