Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Bulls" uzvar sērijā, Austrumu finālā pret "Heat"

Edijs Cīrulis
Edijs Cīrulis

"Bulls" uzvar sērijā, Austrumu finālā pret "Heat"
Luols Dengs un Deriks Rouzs pret Džošu Smitu
Foto: AP/Scanpix

Uzvaru Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Austrumu konferences pusfinālā izcīnijusi Čikāgas "Bulls" komanda, kura izbraukuma spēlē Atlantā pārspēja vietējo "Hawks" vienību ar 93:73, tādējādi uzvarot sērijā ar 4:2 un iekļūstot Austrumu konferences finālā.

Jau līdz ar pašas spēles sākumu "Bulls" atradās vadībā un pirmo ceturtdaļu noslēdza ar 10 punktu pārsvaru (27:17). Ar to gan buļļu darbība uzbrukumā nebeidzās un nepilnas piecas minūtes līdz puslaika beigām pēc Luola Denga precīza divu punktu metiena "Hawks" atradās iedzinējos ar 25:42. Līdz puslaika beigām vanagi nedaudz spēja atgūties un noslēgt to ar 35:45 iedzinēju lomā.

Pēc pārtraukuma spēles scenārijs turpināja ritēt pēc Čigāgas gaitas, kad vēlreiz Toma Tibodo vadītie vīri atrāvās līdz 17 punktiem. Neilgi līdz ceturtdaļas beigām "Bulls" savam pārsvaram pievienoja vēl divus punktus (70:51), bet trešo ceturksni noslēdza ar 70:53. Spēles pēdējās desmit minūtēs Atlanta jau bija zaudējusi cīņassparu ļaujot pretiniekam panākt 26 punktu (83:57) handikapu, bet spēli noslēgt ar pārliecinošu "Bulls" uzvaru 93:73.

Rezultatīvākie spēlētāji uzvarētāju rindās bija Karloss Būzers un Deriks Rouzs, abiem pa double-double - Būzeram 23 punkti un 10 bumbas zem groziem, bet Rouzam 19 punkti un 12 rezultatīvas piespēles. Atlantas "Hawks" sastāvā pa 19 un 18 punktiem attiecīgi Džo Džonsonam un Džošam Smitam.

Čigākas "Bulls" vienībai šī ir pirmā reize 13 gadu laikā, kad komanda iekļūst Austrumu konferences finālā. Pēdējo reizi tas tika paveikts 1998.gadā, kad "Bulls" ar Maiklu Džordanu priekšgalā tika līdz NBA finālam un sērijā ar 4:2 pārspēja Jūtas "Jazz". Austrumu konferences finālā "Bulls" vienību jau gaida Maiami "Heat".

Vai "Bulls" izdosies atkārtot 1998.gadā paveikto?

  • 149

  • 35

  • 191


Slēpts komentārs: Homo cilvekus

 +17 [+] [-]

, 2011-05-13 07:44, pirms 14 gadiem
Buus interesanti.!

     [+] [-]

, 2011-05-13 08:09, pirms 14 gadiem
Bulls ir komanda, Heat ir 3 spēlētāji! Par komandas spēli

 +11 [+] [-]

, 2011-05-13 08:11, pirms 14 gadiem
Saldais ēdiens.

     [+] [-]

, 2011-05-13 08:15, pirms 14 gadiem
Super.
Ja Buļļi vel izfukās Maiami, tad ir pamatota cerība, ka pēc tik daudz gadiem NBA čempiona tituls atgriezīsies Čikāgā.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-13 08:23, pirms 14 gadiem
Kaut kā man liekas, ka Heat ātri vien izslēgs no spēles Rouzu, bet ceru, ka kļūdos.

 +16 [+] [-]

, 2011-05-13 08:25, pirms 14 gadiem
Kāds 4-2 jau būs, tikai nezinu kura labā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 08:39, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vakardien, Heat raksts tika izcelts kā galvenais, kaut gan nekas tur īpašs nebija. Šodien, vajadzēja izcelt Buļļu sasniegumu, jo pēdejo reizi East finālā šamie bija tikai, kad vēl MJ spēlēja.
Uzvara pret Bostonu manuprāt, ir svarīgāka, nekā pret Hawks.
Un cilvēkiem vairāk interesē Heat spēles, kaut vai apskaties komentāru skaitu pie Heat spēlēm un citām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-13 08:42, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vakardien, Heat raksts tika izcelts kā galvenais, kaut gan nekas tur īpašs nebija. Šodien, vajadzēja izcelt Buļļu sasniegumu, jo pēdejo reizi East finālā šamie bija tikai, kad vēl MJ spēlēja.
1) Heat uzvarēja Bostonu, bet Bulls Hawks.

2) Cilvēkiem vairāk interesē, kā tad veicas Heat, nekā jebkurai citai komandai, kaut vai apskaties komentāru skaitu pie Heat rakstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-13 09:20, pirms 14 gadiem
Heat uzvarēja Bostonu bez Shaq un ar 1/2 Rondo + Perkins aizmainīts, Tibo arī vairs nav komandā ar savu mistisko aizsardzības grāmatu. Kaut kur dzirdēju, ka Celtics lielais trio jaunāks nepaliek, tā ka tas nav tas pats Celtics, kas pāris gadus atpakaļ. Un ja ir tādi ērzeļi kā LBJ un Wade, tad, protams, ka Cs' bija jānoskrien.

Protams, ka cilvēkiem vairāk interesē komanda, kurā ir vairāk zvaigžņu. LBJ un Wade ir lielākās zvaigznes līgā, tapēc bandwagon paliek liekāks.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 09:26, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Heat uzvarēja Bostonu bez Shaq un ar 1/2 Rondo + Perkins aizmainīts, Tibo arī vairs nav komandā ar savu mistisko aizsardzības grāmatu. Kaut kur dzirdēju, ka Celtics lielais trio jaunāks nepaliek, tā ka tas nav tas pats Celtics, kas pāris gadus atpakaļ. Un ja ir tādi ērzeļi kā LBJ un Wade, tad, protams, ka Cs' bija jānoskrien.

Protams, ka cilvēkiem vairāk interesē komanda, kurā ir vairāk zvaigžņu. LBJ un Wade ir lielākās zvaigznes līgā, tapēc bandwagon paliek liekāks.
Heat Hazlems bija traumēts pusi no sezonas, Millers nespēlē ne tuvu savam spēkam un neko nemet iekšā.

Ko tad Shaq šobrīd var izdarīt? Aizskriet līdz vienam galam, un iet atpakaļ?

Par Rondo vēl daļēji piekrītu.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-13 09:33, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Heat Hazlems bija traumēts pusi no sezonas, Millers nespēlē ne tuvu savam spēkam un neko nemet iekšā.

Ko tad Shaq šobrīd var izdarīt? Aizskriet līdz vienam galam, un iet atpakaļ?

Par Rondo vēl daļēji piekrītu.
Shaq aizņemtu pusi soda laukuma un neticu, ka viņš kaitētu aizsardzībā.
Tas pats, ka BIG Ben CLE bija ne jau dēļ sava uzbrukuma.

Tas, ka millers nespēlē ne tuvu savam līmenim ir viņa problēma.

es jau nesaku, ka traumas nav jāņēm vērē, vēlos tikai vērst akcentu, ka Cs' bez traumām būtu vairāk izredzes PO. Un tas, ka heat uzvarēja Cs' izklausās skaļāk nekā tas patiesībā ir.

     [+] [-]

, 2011-05-13 10:04, pirms 14 gadiem
roberts.kuzmins rakstīja: Bulls ir komanda, Heat ir 3 spēlētāji! Par komandas spēli
Mjaa, atkal veca dziesma jaunas skanas. Bulls speli esi redzejis kadu shaja play-off? Tikko Rouzs kada spele sastiepa potiti un naca laukuma Watsons ta uzriez Bulls apstajas (labakaja gadijuma). Parasti vispar Watsons uzreiz 2-3 kludas uztaisa un pretinieki sak pievilkt. Tas par to kada "Bulls ir nereali kruta komanda salidzinot ar Heat individualistiem".

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 10:12, pirms 14 gadiem
roberts.kuzmins rakstīja: Bulls ir komanda, Heat ir 3 spēlētāji! Par komandas spēli
Ko tu piesējeis Heat par trim spēlētājiem?
Tad jau Buļļiem ir tikai 2 spēlētāji, jo tikai Rouzs un Būzers velk komandu uz priekšu!Pēc tavas loģikas tā sanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-05-13 10:43, pirms 14 gadiem
Maiami savā 1.sezonā (ar jaunajām zvaigznēm) nav vēl nopelnījuši dabūt gredzenus. Ja vinnēs Buļļi, tad pēkšņi šeit parādīsies ļoti daudz viņu mūžam uzticīgo fanu.
Tomēr liekas, ka pēdējie gavilēs MAVS, nereāls iespaids pēc 4:0 pret LAL.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 10:50, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vaitad Heat bez tiem 3 kāds regulāri gūst punktus virs 15-20?
Vai tad Buļļiem bez Rouza, Būzera, un dažreiz Denga, ir kāds,kas regulāri gūst punktus virs 15-20?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-13 11:01, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Shaq aizņemtu pusi soda laukuma un neticu, ka viņš kaitētu aizsardzībā.
Tas pats, ka BIG Ben CLE bija ne jau dēļ sava uzbrukuma.

Tas, ka millers nespēlē ne tuvu savam līmenim ir viņa problēma.

es jau nesaku, ka traumas nav jāņēm vērē, vēlos tikai vērst akcentu, ka Cs' bez traumām būtu vairāk izredzes PO. Un tas, ka heat uzvarēja Cs' izklausās skaļāk nekā tas patiesībā ir.
Aizņemtu pusi no soda laukuma un regulāri C's dabūtu 3 sec aizsardzībā.

Nav jau nekas baigi skaļš par Heat uzvaru, bet tāpat uzvara paliek uzvara.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-13 11:04, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Man tak pajāt tie raudātāji. Vnk saku, ka iekļūšana finālā pēc 13 gadu pārtraukuma man liekas daudz interesantāks fakts nekā, to ka Heat iekļūst finālā.

Heat - īsti KOMANDAS fani. Jūs fanojat par spēlētājiem nevis komandu, un tāda arī ir Heat spēle. Individuāla.
Izskatās, ka Tu neesi spēlējis basketbolu. Protams ir daļa cilvēku, kuri fanos par jebkuru komandu, kurā būs LeBron, bet man patīk arī pārējie spēlētāji no Heat: Jones, tas pats Chalmer, Anthony arī dara savu melno darbu bet katram ir savi uzdevumi, nu var Big3 samest kopā tos 80-90pts, un kāpēc viņiem to nedarīt? Ja Tev patīk komandas, kurās ir čupa ar spēlētājiem ,kuri met pa 10pts, tad Heat viennozīmīgi nav priekš Tevis, bet šie Big3 rāda ļoti skaistu basketbolu un NBA ir šovs, kur cilvēki nāk to skatīties, ja Tev patīk tipiska komandas spēle, tad jāskatās Eiropas čempis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:07, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vaitad Heat bez tiem 3 kāds regulāri gūst punktus virs 15-20?
Heat tā arī ir būvēts, lai šie 3 arī samestu šos 80-90pts., par to viņiem maksā algu.
Nu apskaties NBA gada simbolosko izlasi, kaut kā Veids tur i tuvu nestāvēja nevienā pieciniekā.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:07, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Aizņemtu pusi no soda laukuma un regulāri C's dabūtu 3 sec aizsardzībā.

Nav jau nekas baigi skaļš par Heat uzvaru, bet tāpat uzvara paliek uzvara.
Viņš drīkstētu kustēties.

tieši tā, tāda pati kā Bulls pret Hawks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:11, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu jā frančīzes spēlētājs ir svarīgs komandā.

Tāpat, kā ja LBJ izkrita no Cavaliers sastāva.

Vislielākais ieguvējs Heat situācijā ir Veids, jo viņš ir frančīzes spēlētājs, bet LBJ un Bosh būs tikai kā palīgi viņam, pēc gredzeniem

Kautgan tādam spēlētājam kā LBJ vajadzēja pašam savu komandu.
Tikai Cavs 7 gadu garumā nespēja ap Lebronu apbūvēt komandu, kaut vai ar 2. zvaigzni. Un es nerunāju par regulāro sezonu, jo izslēgšanas spēlēs viss atkārīgs no tā, cik parocīgs Tev trāpījies pretinieks.
Cavs arī nebija nekādu līdzekļu, lai piesaistītu otro zvaigzni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 11:29, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Līdzekļi ir visām komandām, tik atšķirība kā domā GM un ko viņš piesaista. Jo Šaks jau nu nebija nekāds palīgs Cavs.
līdzekļi ir visiem ierobežotā daudzumā. Cavs nebija līdzekļu jaunai zvaigznei.

     [+] [-]

, 2011-05-13 11:36, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Buļļos superstar spēlētājs ir tikai Rouzs, bet Dengs, Būzers, Noah ir palīgi.

Heat ir Veids un palīgs LBJ, kuram bija jākļūst par frančīzes spēlētāju.
Nu es gan nepiekritishu, ka LBJ ir paligs Wade. Ja, mana uztvere Heat joprojam ir Wade komanda, bet Lebronam iespejams pat ir patreiz lielaka loma, ka Dveinam. Tomer bumba ir vairak pie LBJ, kurs darbojas gan ka saspelnieks gan punktu guvejs utt.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-13 11:41, pirms 14 gadiem
Bija prieks skatīties Miami sezonu LeBrons un Veids darīja visu lai nezaudētu Bulls

Too much Bulls

Būs 4vai 5.spēles

     [+] [-]

, 2011-05-13 11:48, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Heat ir Veids un palīgs LBJ, kuram bija jākļūst par frančīzes spēlētāju.
ak šitā, LeBrons Veidam palīgs...!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-13 11:55, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: nu jā, LBJ jau atnāca palīgā Veidam nevis Veids LBJ! Miami = Veids.
šitais sauklis ir pagātnē, Miami = LeBrons un Veids.
būtu muļķīgi to apstrīdēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-13 12:01, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu bet es jau neskatos Heat. Es jau saku, ka man tie raudātāji nepatīk.

Un Sterns pats neapjēdz, ka šāda rīcība NBA neder! Ja viņš grib, lai NBA pelna vairāk, nevar 3 ļoti populārus spēlētājus mest vienā komandā.

Celtic sāka, Heat turpina. Un NBA tik zaudē naudu.
Nu amīši ir gudri kapitālismā, es domāju, ka NBA gudrās galvas kaut ko izdomās, lai pelnītu to naudiņu,būs lokauts,visi savāksies, jābeidz maksāt tās nenormālās algas,kaut kad jau algas pārskatīja, visi pabrēca, bet beigās adaptējās. ASv ir grūti, tur tomēr ir jākonkurē ar NFL, MBL, NHL.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 12:06, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Vai tad Buļļiem bez Rouza, Būzera, un dažreiz Denga, ir kāds,kas regulāri gūst punktus virs 15-20?
Tur jau tā lieta, vienkārši Maimi nīdēji ir uzcepušies par LeBron (nebūtu viņa komandā, bet būtu piem., Bosh, te pat diskusijas neraisītos), bet NBA jau viņa pirmajā sezonā viņu sāka arī mākslīgi taisīt par superzvaigzni, daudziem laikam tas nepatīk, tipiskā letiņu pieticība. NBA saprata, ka viņā ir kas no nākamā MJ spozemes, lai paceltu interesi par līgu.

     [+] [-]

, 2011-05-13 12:08, pirms 14 gadiem
No surprise

     [+] [-]

, 2011-05-13 12:12, pirms 14 gadiem
sasperjods rakstīja: 55-45 paredzu Heat labā izredzes
roboti būs labāki, bet pret OKC hitiem gan būs jāiespringst
Ar OKC viņi vēl līdz nākamajai sezonai netiksies un kas to lai zin, kam tad būs jāiespringst.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-13 12:13, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Man tak pajāt tie raudātāji. Vnk saku, ka iekļūšana finālā pēc 13 gadu pārtraukuma man liekas daudz interesantāks fakts nekā, to ka Heat iekļūst finālā.

Heat - īsti KOMANDAS fani. Jūs fanojat par spēlētājiem nevis komandu, un tāda arī ir Heat spēle. Individuāla.
+10!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-13 12:15, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Heat Hazlems bija traumēts pusi no sezonas, Millers nespēlē ne tuvu savam spēkam un neko nemet iekšā.

Ko tad Shaq šobrīd var izdarīt? Aizskriet līdz vienam galam, un iet atpakaļ?

Par Rondo vēl daļēji piekrītu.
LOL!!! Heat ir 3 cilvēku šovs un tāpēc arī fona aktieri nespēlē ne tuvu savam max, jo viņus vienkārši tur neizmanto, necenšas no viņiem iegūt max labumu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-13 12:17, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Mjaa, atkal veca dziesma jaunas skanas. Bulls speli esi redzejis kadu shaja play-off? Tikko Rouzs kada spele sastiepa potiti un naca laukuma Watsons ta uzriez Bulls apstajas (labakaja gadijuma). Parasti vispar Watsons uzreiz 2-3 kludas uztaisa un pretinieki sak pievilkt. Tas par to kada "Bulls ir nereali kruta komanda salidzinot ar Heat individualistiem".
Salīdzinot ar Heat individuālistiem, vismaz 90% komandu ir vismaz galvas tiesu pāraki tieši "komandas" faktora ziņā.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-13 12:27, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: līdzekļi ir visiem ierobežotā daudzumā. Cavs nebija līdzekļu jaunai zvaigznei.
Bet Miami atradās pat veselām trim - hmmm...... Kāds tos Cav līdzekļūs apēda vai paka** sabāza? Jēdzīgai otrai zvaigznei jau nu 100% varēja ko sadomāt, bet tas jau atkarīgs no GM un, kā zināms, kaut vai pēc GW piemēra, gadās, ka GM mēdz pamatīgi failot.

     [+] [-]

, 2011-05-13 12:34, pirms 14 gadiem
jánjem vèrà, ka zvaigznes neraujas uz tádu vietu ká Klívlenda. Tur pat nav narvesena un pienu ved sestdienàs 10.00 pie pasta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 13:06, pirms 14 gadiem
Heat panems

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 13:12, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Bet Miami atradās pat veselām trim - hmmm...... Kāds tos Cav līdzekļūs apēda vai paka** sabāza? Jēdzīgai otrai zvaigznei jau nu 100% varēja ko sadomāt, bet tas jau atkarīgs no GM un, kā zināms, kaut vai pēc GW piemēra, gadās, ka GM mēdz pamatīgi failot.
Nu Tu gan esi "ģibils".
Heat bija tikai 2 vai 3 čaļi ar līgumiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 13:16, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Salīdzinot ar Heat individuālistiem, vismaz 90% komandu ir vismaz galvas tiesu pāraki tieši "komandas" faktora ziņā.
Un atkal pazinojums no zila gaisa....Vai kadu Heat speli esi vispar play-off skatijies jeb galvenais ierakstit stereotipu par Heat ka individualistiem nekadi to nepamatojot?
Es jau to teicu un varu atkartot - Heat spele patreiz ka komanda. Ka komanda ar 2 izteiktiem lideriem un parejiem, kas palidz shiem 2 ar konkretiem uzdevumiem laukuma. Pret Bostonu vispar bija parsteidzoshi ka Heat darbojas ar double-team aizsardziba pret Alenu, Pirsu un brizhiem Garnetu.
Un velreiz pajautashu kads ir tas istais "komandas faktors"? Vai tas nozime, ka katra uzbrukuma visiem ir japieskaras vismaz 1x bumbai vai ari visiem 12 speletajiem jaiemet vismaz 10 punkti? Un kuras tad no talak tikushajam komandam spele to baigo komandu basi - varbut Thunders ar Durantu&Vestbruku un parejiem, kas var epizodiski izsaut (Ibaka aizsardziba, Hardens ar trinishiem), vai varbut Dallasa ar vienu izteiktu meteju (Novitzkis) jeb ari Bulls, kas bez Rouza ir pilnigi cita komanda un kur otra lielaka zvaigzne ir Buzers, kuram shaja play-off ir speles, kuras vins mazak par 10 punktiem gust un kuru gan Atlanta gan Indiana blokeja pa labi un pa kreisi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-13 13:39, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Man tak pajāt tie raudātāji. Vnk saku, ka iekļūšana finālā pēc 13 gadu pārtraukuma man liekas daudz interesantāks fakts nekā, to ka Heat iekļūst finālā.

Heat - īsti KOMANDAS fani. Jūs fanojat par spēlētājiem nevis komandu, un tāda arī ir Heat spēle. Individuāla.
Ar "Jūs" Es uzskatu arī sevi, jo esmu neliels, bet tomēr Heat fans. Un ne jau kopš sīs sezonas, bet no sezonas, kopš vispār atceros, ka sāku interesēties mazliet par NBA, kopš Glena Raisa, Tima, Morninga utt.. Šķiet galīgais klikšķis notika kādā regulārās sezonas spēlē, kad P.Dž. Brauns uzlika skaistu bloku tā laika (iespējams visu laiku) lielākajam spīdeklim MJ. Tā kā neapvaino visus, ka viņi neko nejēdz un fano tikai par LBJ utt.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-13 13:41, pirms 14 gadiem
premium rakstīja: Shaq aizņemtu pusi soda laukuma un neticu, ka viņš kaitētu aizsardzībā.
Tas pats, ka BIG Ben CLE bija ne jau dēļ sava uzbrukuma.

Tas, ka millers nespēlē ne tuvu savam līmenim ir viņa problēma.

es jau nesaku, ka traumas nav jāņēm vērē, vēlos tikai vērst akcentu, ka Cs' bez traumām būtu vairāk izredzes PO. Un tas, ka heat uzvarēja Cs' izklausās skaļāk nekā tas patiesībā ir.
Kāda starpība, kas būtu...
Uzvar tas, aks uz doto brīdi ir labāks. Ja ir traumas, tas nav attaisnojums, tā ir vienīgi vilšanās par cerībām vai iespējām... Kas tad bija Lakers problēma? Arī viņi izstājās...

  +4 [+] [-]

, 2011-05-13 13:42, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vaitad Heat bez tiem 3 kāds regulāri gūst punktus virs 15-20?
Un kas ārpus Buls rezultatīvākā trīnieka regulāri gūst 15+ punktus?

     [+] [-]

, 2011-05-13 13:43, pirms 14 gadiem
roberts.kuzmins rakstīja: Bulls ir komanda, Heat ir 3 spēlētāji! Par komandas spēli
godiigi sakot neskatoties papiira es teiktu heat ir 2 speletaju + normals 4NR! neuzskatu Boshu par tada limena speeleetaju ka piem bostonas Big 3! to vins pierada ar speli sezona!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-13 13:44, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: nu jā, LBJ jau atnāca palīgā Veidam nevis Veids LBJ! Miami = Veids.
Pilniigi piekriitu! Heat ir wade komanda un James ir tikai papildspeks!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-13 13:51, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu jā, uz laukuma viņš izdara varbūt vairāk, bet tomēr visi Heat atcerēsies ar Veidu nevis LBJ.
Par Bošu vispār nerunāsim.

Pie tam gribētu redzēt, kas notiks, ja tomēr Heat nepaņems gredzenus. Jo protams visi gaida un viņi ir izteiktie favorīti. Kā reaģēs uz to trio utt.
Reaģēs dažādi, būs tā dļaiņa kas rādīs ar pirkstiem un smiesies, ka kādam kaut kas nav iznācis, ka LBJ atkal neko nav ieguvis...Reaģēs arī tā, ka bez super trio nokomplektēšanas ir vajadzīgs arī pierdzējis un labs treneris, kas viņus ievirza pareizajās sliedēs. Manā skatījumā tieši treneris viņiem ir vājais punkts pašlaik, jo palīgi lielajiem vīriem ir iespēlēti tīri normāli un viņi zin, savu mērķi.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-13 13:52, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: šitais sauklis ir pagātnē, Miami = LeBrons un Veids.
būtu muļķīgi to apstrīdēt.
Paprasi jebkuram Heat fanam, pat ne fanam, pietiks ar kādu TV komentētāju. Visi apgalvos, ka Heat ir Veida komanda, Veids ir frančīzes spēlētājs... Pārējai koamndai pat iespējams tāds Hazlems ir svarīgāks nekā LBJ. Statistika ir viena lieta, komandas dvēseles, gari un sejas ir pavisam cita padarīšana.

     [+] [-]

, 2011-05-13 13:56, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Bet Miami atradās pat veselām trim - hmmm...... Kāds tos Cav līdzekļūs apēda vai paka** sabāza? Jēdzīgai otrai zvaigznei jau nu 100% varēja ko sadomāt, bet tas jau atkarīgs no GM un, kā zināms, kaut vai pēc GW piemēra, gadās, ka GM mēdz pamatīgi failot.
APskaties kādas ir Heat koamndas algas, par kādām algām spēlē LBJ, Veids un Bošs, par kādām Hazlems, Millers un pārējie. Pie reizes, kad apskatīsies, salīdzini LBJ un Veida līmeņa spēle'tājsu citās koamndās, cik viņi pelna, cik ir Kobem utt. Kā arī pie erizes uzmet aci cik Heat samaksā soda naudu par komandas sezonas budžeta pārtēriņu... Un salīdzini, vai visas koamndas to grib un ir spējīgas pārmaksāt.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-13 13:59, pirms 14 gadiem
Gribas lai abas koamndas uzvar

  +3 [+] [-]

, 2011-05-13 14:00, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: skatos sc raudātāju biedrība aktivizējusi spēkus un rej par savējiem, tomēr ir jāsaprot, ka ar Buļļiem nebūs viegli, un ne jau raudātāji uzvarēja regulāro sezonu, bet gan bullēni. tā kā ejat ratā!

Kad Lakers pēdējo reizi uzvarēja reg. sezonu?
Kad Klīvlenda ieguva gredzenus, pēc uzvaras regulārajā sezonā?

     [+] [-]

, 2011-05-13 14:33, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: APskaties kādas ir Heat koamndas algas, par kādām algām spēlē LBJ, Veids un Bošs, par kādām Hazlems, Millers un pārējie. Pie reizes, kad apskatīsies, salīdzini LBJ un Veida līmeņa spēle'tājsu citās koamndās, cik viņi pelna, cik ir Kobem utt. Kā arī pie erizes uzmet aci cik Heat samaksā soda naudu par komandas sezonas budžeta pārtēriņu... Un salīdzini, vai visas koamndas to grib un ir spējīgas pārmaksāt.
Ne jau es teicu, ka Cavs vaidzēja pārtērēties, es tik saku, ka pa visiem tiem gadiem varēja piesaistīt pietiekoši liela mēroga zvaigzni Džeimsam palīgā un vēl par jēdzīgu cenu, bet viņi pa visu laiku to nespēja (akmens GM dārziņā). Tas arī viss. Nav jau obligāti jāpārtērē budžets un ne jau es teicu, ka vaig tāda līmeņa superstaru kā Veids helpā.

     [+] [-]

, 2011-05-13 14:35, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar "Jūs" Es uzskatu arī sevi, jo esmu neliels, bet tomēr Heat fans. Un ne jau kopš sīs sezonas, bet no sezonas, kopš vispār atceros, ka sāku interesēties mazliet par NBA, kopš Glena Raisa, Tima, Morninga utt.. Šķiet galīgais klikšķis notika kādā regulārās sezonas spēlē, kad P.Dž. Brauns uzlika skaistu bloku tā laika (iespējams visu laiku) lielākajam spīdeklim MJ. Tā kā neapvaino visus, ka viņi neko nejēdz un fano tikai par LBJ utt.
Kas tas par megabloku? Nevienu video vispar neatradu par PJ blokiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 14:40, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Ne jau es teicu, ka Cavs vaidzēja pārtērēties, es tik saku, ka pa visiem tiem gadiem varēja piesaistīt pietiekoši liela mēroga zvaigzni Džeimsam palīgā un vēl par jēdzīgu cenu, bet viņi pa visu laiku to nespēja (akmens GM dārziņā). Tas arī viss. Nav jau obligāti jāpārtērē budžets un ne jau es teicu, ka vaig tāda līmeņa superstaru kā Veids helpā.
Viņi jau mēģināja, bet nepareizi izvēlējās...
Šaks, Mo, abi bija zvaizgnes savās komandās....

     [+] [-]

, 2011-05-13 14:42, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Viņi jau mēģināja, bet nepareizi izvēlējās...
Šaks, Mo, abi bija zvaizgnes savās komandās....
Tā jau es teicu - akmens GM dārziņā.

     [+] [-]

, 2011-05-13 14:44, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kas tas par megabloku? Nevienu video vispar neatradu par PJ blokiem.
Nu bloks, jau kā bloks, bet ja MJ iet uz grozu un viņam lecienā kāds noceļ bumbu, tas izskatās diegzan skaisti... Turklāt P.J. bija diezgan pajauns. Nekad neesmu mēģinājis atrast video tam blokam, nebija tie laiki, tad vēl aprobežojās ar satelīta šķīvi un pāris galviņām... Nevarēšu nekādi palīdzēt ar kaut ko detalizētāku.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 14:48, pirms 14 gadiem
arejs87 rakstīja: Tā jau es teicu - akmens GM dārziņā.
Protams Kaut gan pēdējā LBJ sezonā iekš Klīvlendas viņiem bija jāizcīna gredzeni. Palīgi bija vairāk kā labi, ja vēl Vestam nebūtu problēmas un būtu viņš labā formā bijis, tad bija jāņem tituls. Bet sķiet, ka treneris bija bezpspēcīgs un otro reizi uzkrītoši zaudēja taktiskajā ziņā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 15:31, pirms 14 gadiem
Še jums statistika - visas reizes, kad Bulls ir uzvarējusi 60 spēles reg. sezonā, pēctam viņa arī ir ieguvusi kausu.

Pascual Raul Velasco rakstīja: Sorry. Domāju jā tieši tos, LBJ pakaļskrējējus.
Šobrīd NBA neviena labāka par Džeimsu nav. Vari teikt ko gribi, bet pretī neko neatradīsi. Viņu ir neiespējami nosegt. Viņš visatlētiskākais un ar izcilu stabilitāti caurgājienos.

     [+] [-]

, 2011-05-13 15:53, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar "Jūs" Es uzskatu arī sevi, jo esmu neliels, bet tomēr Heat fans. Un ne jau kopš sīs sezonas, bet no sezonas, kopš vispār atceros, ka sāku interesēties mazliet par NBA, kopš Glena Raisa, Tima, Morninga utt.. Šķiet galīgais klikšķis notika kādā regulārās sezonas spēlē, kad P.Dž. Brauns uzlika skaistu bloku tā laika (iespējams visu laiku) lielākajam spīdeklim MJ. Tā kā neapvaino visus, ka viņi neko nejēdz un fano tikai par LBJ utt.
visi tik fani un fani, Miami vai Real vai pat Borusia kādam, bet kad LBL notiek fināli, tad atnāk 200 skatītāji par futbola čempionātu pat nerunāsim! Viss taču sākas ar lokālām lietām.
kā tādi japāņi, nu sviests,
kā var no 3 gadu vecuma fanot par Miami, kā līdz tam var nonākt, tas taču ir tik attālināti,
man vienkārši patīk basketbols, kāda NBA komanda patīk vairāk, bet fanot...?
ko vispār nozīmē fanot, paskaidrojiet definīciju lūdzu?

     [+] [-]

, 2011-05-13 16:06, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: visi tik fani un fani, Miami vai Real vai pat Borusia kādam, bet kad LBL notiek fināli, tad atnāk 200 skatītāji par futbola čempionātu pat nerunāsim! Viss taču sākas ar lokālām lietām.
kā tādi japāņi, nu sviests,
kā var no 3 gadu vecuma fanot par Miami, kā līdz tam var nonākt, tas taču ir tik attālināti,
man vienkārši patīk basketbols, kāda NBA komanda patīk vairāk, bet fanot...?
ko vispār nozīmē fanot, paskaidrojiet definīciju lūdzu?
A ko te redzēt? Un kurš tad ir NBA kluba fans no 3 gadu vecuma?

     [+] [-]

, 2011-05-13 21:04, pirms 14 gadiem
btw , Bertāns nba mock draftā patlaban ir buļļu izvēlē !

     [+] [-]

, 2011-05-13 21:26, pirms 14 gadiem
vnk_fans rakstīja: btw , Bertāns nba mock draftā patlaban ir buļļu izvēlē !
Kurā pozīcijā viņš spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-13 21:50, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Kurā pozīcijā viņš spēlē?
Ja nemaldos var spēlēt no 2.-4.
Tad jau gan kāds trešais ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-13 23:55, pirms 14 gadiem
bullam nav variantu pret Heat !

  +1 [+] [-]

, 2011-05-14 00:16, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Protams Kaut gan pēdējā LBJ sezonā iekš Klīvlendas viņiem bija jāizcīna gredzeni. Palīgi bija vairāk kā labi, ja vēl Vestam nebūtu problēmas un būtu viņš labā formā bijis, tad bija jāņem tituls. Bet sķiet, ka treneris bija bezpspēcīgs un otro reizi uzkrītoši zaudēja taktiskajā ziņā...
kaads treneris Lebrons viens parasti gribeeja vineet pedeejo ceturtdaļu! buzzeri nekrita iekshaa! Džeimisons,shaks,Mo bija labi paliigi Jaunos par maz laida laukumaa! Vesta faktors varbuut nebija liels tikai komandas garu sabojaaja!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-14 07:55, pirms 14 gadiem
par veco labo bulli.

     [+] [-]

, 2011-05-15 02:43, pirms 14 gadiem
Homo cilvekus rakstīja: Stulbie buļļi un stulbie Heat.
Alus cilveeks pie kompja ticis?!