Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Karīms Abduls Džabars: ''Džeimss koledžā būtu daudz ieguvis''

Karīms Abduls Džabars: ''Džeimss koledžā būtu daudz ieguvis''
Lebrons Džeimss
Foto:AP/Scanpix

Karīms Abduls Džabars izteicies, ka Nacionālajā Basketboa Asociācijā (NBA) vajadzētu paaugstināt vecumu, sākot ar kuru jaunie spēlētāji var pieteikties jauno spēlētāju aizrunāšanas ceremonijai – draftam.

Visu laiku rezultatīvākais NBA spēlētājs Karīms Abduls Džabars vakar izteicies, ka spēlētāju minimālais vecums jāpaaugstina līdz 21 gadam. Pat ja spēlētājs esot jaunāks jūtas gatavs pāriet uz NBA, par ļaunu nenāk vēl pāris gadus pavadīt koledžā. Kā piemēru viņš minēja Lebronu Džeimsu, kurš iepriekšējā dienā bija aizvadījis vienu no savām visu laiku neveiksmīgākajām ‘’play off’’ spēlēm, gūstot vien 15 punktus. Džabars izteicās, ka Džeimsam ļoti būtu noderējuši pāris gadi koledžā.

Daudzi jaunie spēlētāji ir fiziski gatavi doties uz NBA, taču viņiem trūkst viena ļoti nopietna komponenta – psiholoģiskās noturības. Arī Džeimsa tehniskās un fiziskās dotības ir ļoti augstā līmenī, taču tas, ka viņš iegāja NBA jau 18 gadu vecumā, ir traucējis viņam iegūt psiholoģisku noturību.

Izmantotie resursi:
sportsillustrated.cnn.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +82 [+] [-]

, 2010-05-13 15:06, pirms 15 gadiem
bail, ka pārsitīs viņa rekordu.
Džeimss sametīs vairāk kā Džabars Kobis un visi pārējie pipari.

 +22 [+] [-]

, 2010-05-13 15:08, pirms 15 gadiem
sprt rakstīja: bail, ka pārsitīs viņa rekordu.
Džeimss sametīs vairāk kā Džabars Kobis un visi pārējie pipari.
kas ir kobis???

+118 [+] [-]

, 2010-05-13 15:08, pirms 15 gadiem
nu nez nez.. viņš jau agrā vecumā sāka spēlēt ar krietni pieredzējušākiem spēlētājiem, kas drīzāk palīdzēja vairāk attīstīties, jo bija kur tiekties.. a koledžā būt vnk labākais bez konkurences un beigās vēl nodzertos kkur.

 +22 [+] [-]

, 2010-05-13 15:08, pirms 15 gadiem
Japiekrit Karīmam Abdulam Džabaram

 +28 [+] [-]

, 2010-05-13 15:08, pirms 15 gadiem
Raivo33 rakstīja: kas ir kobis???
nu gan grūti aizdomāties līdz Kobe Bryant

 +12 [+] [-]

, 2010-05-13 15:09, pirms 15 gadiem
sprt rakstīja: bail, ka pārsitīs viņa rekordu.
Džeimss sametīs vairāk kā Džabars Kobis un visi pārējie pipari.
nav runa par rekordiem vien....

 +12 [+] [-]

, 2010-05-13 15:12, pirms 15 gadiem
bez maz vai japiekriit, redz kaa, Cavaliers sapnis par tituli tik pekshnji var izgaist, jo Karalim shitaadas nedienas...nu cerams, ka tomer savaksies un buus 7. speele kaa saldais ediens visiem

 +14 [+] [-]

, 2010-05-13 15:16, pirms 15 gadiem
tadam izglitibu vairs nevaig,vis jau ir multi miljonaars.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-13 15:23, pirms 15 gadiem
man jau liekas ka parāk daudz uzbrūk tam Lebronam...manas domas ir tādas, ka komandas sniegums ir tāds tāpēc, ka nav viņam stabilu palīgu, nu nav..itka ir labi spēlētāji bet nav noturība...vajag tādu kas 99% spēles liek virs 20 vēl..lab, Mo kadreiz ir ritigi labs, Dzeimisons, bet nav reali tāi uz kuriem var paļauties kad Lebrons atpūšas...lai ari es pa Cavs, domaju, ka viņi šonakt kritīs..

  -3 [+] [-]

, 2010-05-13 15:24, pirms 15 gadiem
Haribo_DNCA rakstīja: nav runa par rekordiem vien....
par ko tad veel?
par rūpēm pret līgu?!? Džabars ar ir tikai cilvēks.

 +16 [+] [-]

, 2010-05-13 15:24, pirms 15 gadiem
Laikam jāpiekrīt Abdulam... Kobe ienāca līgā ar Super lielu talantu, bet spēlēja kā riktīgs piena puika un bez galvas. Par Džeimsu nevar tā teitk, viņš salīdzinoši spēlē prātīgķa, bet jāpiekrīt, ka ir redzamas problēmas... Bet kā vienmēr visi saka par un arī pats Dveins Veids, viņa trīs gadi pavadīti Markettā, nevis NBA ir devuši ļoti daudz.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-13 15:30, pirms 15 gadiem
domāju ka Džeimss jau ir ieguvis ļoti daudz, 2 MVP viņa vecumā ir ļoti augsts rezultāts, tas ka iespējams ies gar degunu čempiona tituls diezvai jāuztver kā traģēdija, jo ir daudz izcilu spēlētāju kuri tā arī visas savas karjeras laikā nav spējuši dabūt gredzenu, piem. Stoktons ar Melounu, tas pats Aiversons...tāpēc domāju Džeimsam vēl viss priekšā
P.s. ne visu var uzreiz sasniegt un izcīnīt Karīm Abdul Džabar

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 15:31, pirms 15 gadiem
Ja ir attieksme tad ir arī psiholoģija. Ja biedram būtu attieksmes, tad būtu arī psiholoģiskais spēks. Tā kā attieksmes viņam nav, tad sodiņi arī ir zem 20%

  +7 [+] [-]

, 2010-05-13 15:33, pirms 15 gadiem
nepārsitīs Džabara rekordu un viņam tiešām nav psiholoģiskā noturība

  +3 [+] [-]

, 2010-05-13 15:33, pirms 15 gadiem
w950i rakstīja: man jau liekas ka parāk daudz uzbrūk tam Lebronam...manas domas ir tādas, ka komandas sniegums ir tāds tāpēc, ka nav viņam stabilu palīgu, nu nav..itka ir labi spēlētāji bet nav noturība...vajag tādu kas 99% spēles liek virs 20 vēl..lab, Mo kadreiz ir ritigi labs, Dzeimisons, bet nav reali tāi uz kuriem var paļauties kad Lebrons atpūšas...lai ari es pa Cavs, domaju, ka viņi šonakt kritīs..
Mans viedoklis - Cavs ir gana labi spēlētāji un Cavs ir gana labs līderis. Bet ne jau spēlētāja "labums" ir noteicošais. Ierastais LBJ atpūtas laiks ir pirmās ceturtdaļas ebigās otrās sākums, ne jau vienmēr Cavs tajā laikā zaudē punktus, bieži vien tajā laikā tiek sadeldēts pārsvars. Tātad, ko es vēlos pateikt. Cavs ir pietiekami labi spēlētāji, lai arī bez LBJ spēlētu augstā līmenī, Bet Cavs trūskt spēlētāji, kas AR LBJ KOPĀ varētu spēlēt augstā līmenī. Tas arī ir jāmāk, un šķiet, ka treneris divu sezonu laikā to īpaši labi nav iestrādājis... Neviens jau nevaino treneri, ja bijis sezonā 1. vietā. Bet mans uzskats, ka šajā sērijā izteikti zaudē treneris. Cavs ir bijušas visas iespējas neitralizēt Bostonu, bet viņi ir ielaiduši vairāk nekā pirmajā kārtā ielaida Heat.
Turklāt spēlēs kurās viņi zaudēja vidējais rādītājs ir ka viņi ir zaudējuši pa 20 punktiem, Miami šķiet, ka bija kautkas ap 12

     [+] [-]

, 2010-05-13 15:35, pirms 15 gadiem
sprt rakstīja: par ko tad veel?
par rūpēm pret līgu?!? Džabars ar ir tikai cilvēks.
Tieši šinī gadījumā runa iet nevis par rekordiem, bet gan tieši par gredzenu izcīnīšanu. Psiholoģiskā noturība Džeimsu neatturēs no rekordu pārsišanas, nenospēlēs vienu spēli - nospēlēs nākamo, taču lai dabūtu gredzenu - vajag nospēlēt visas spēles bez izņēmuma augstā līmenī!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 15:36, pirms 15 gadiem
cik cilveeku, tik viedoklju...no viens puses es vinjam piekritu, bet no otras, LJames ir fenomens...

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 15:36, pirms 15 gadiem
Nah man psihalogisko noturibu , ja baksis ir , slava ir , un speletprieks ari ir

 +29 [+] [-]

, 2010-05-13 15:40, pirms 15 gadiem
ZB man sitie raksti par Lebronu sak piebesit. Labak uzraxtiet kaut ko jaunu par Biedrinu

  +2 [+] [-]

, 2010-05-13 15:44, pirms 15 gadiem
Savu dvēseli pārdeva pārāk ātri!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-13 15:46, pirms 15 gadiem
manuprāt psiholoģiskā noturība vai nu ir vai nav ... vis atkarīgs individuāli

  +8 [+] [-]

, 2010-05-13 15:51, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu, labs piemērs ir Kobe, kuram ir četri gredzeni, takā "fresh from high school boys" arī var sasniegt augstus mērķus.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-13 16:11, pirms 15 gadiem
baboon_x rakstīja: ZB man sitie raksti par Lebronu sak piebesit. Labak uzraxtiet kaut ko jaunu par Biedrinu
Biedrs vēl elpo? Jau sen nekas nav dzirdēts par viņu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-13 16:19, pirms 15 gadiem
Ārprāc ! Viena slikta spēle un jau psiholoģiju vaino! Katrā spēlē tak nevar būt triple double, kādai dienai jābūt arī melnajai ! Nav tur ko velti trakot !

  +6 [+] [-]

, 2010-05-13 16:22, pirms 15 gadiem
baboon_x rakstīja: ZB man sitie raksti par Lebronu sak piebesit. Labak uzraxtiet kaut ko jaunu par Biedrinu
kasjauns.lv

     [+] [-]

, 2010-05-13 16:24, pirms 15 gadiem
Cilvēks_no_meža rakstīja: Nepiekrītu, labs piemērs ir Kobe, kuram ir četri gredzeni, takā "fresh from high school boys" arī var sasniegt augstus mērķus.
TAs ir tā nesalīdzināmi, Kobem ir/bija arī treneris, kuram ir ļoti liela pieredze savaldod ne tādus vien Ego un talantus.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-13 16:35, pirms 15 gadiem
un tieši ko Džabars saka pēc spēlēm, kad James dabū triple double, samet tricāru, piedevām regulāri??? katram spēlētājam gadās kādi melnie brīži un neveiksmīgas spēles, bet tāpēc jau nav jāpārveido viss NBA . Tad es iesaku arī izanalizēt to čaļu sniegumu, kuri ir pabeiguši koledžu pret James sniegumu un tad te stāstīt kā un ko vajadzētu. Kaut vai izanalizē visus, kuri ir beiguši un visus kuri nav. Ja tiešām redz konkrētu saikni kaut kādā psiholoģiskā noturībā starp to vai viņš ir beidzis vai nav, tad arī kko domā.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 16:41, pirms 15 gadiem
Pašam Alcindoram(Jabbaram) vidusskolā jau piedāvāja spēlēt NBA, bet šis atteicās, var redzēt, ka viņš to nenožēlo un saprot kas ir NCAA

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 16:56, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Pašam Alcindoram(Jabbaram) vidusskolā jau piedāvāja spēlēt NBA, bet šis atteicās, var redzēt, ka viņš to nenožēlo un saprot kas ir NCAA
Visu cieņu, bet manuprāt Džabars ir sasniedzis tik daudz, ka es nezinu, ko viņš varētu nožēlot!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 17:22, pirms 15 gadiem
bandidas rakstīja: manuprāt psiholoģiskā noturība vai nu ir vai nav ... vis atkarīgs individuāli
Ernests Gulbis (pirmais piemers pa rokai). nebija. ir. tavsprats garam.

     [+] [-]

, 2010-05-13 17:39, pirms 15 gadiem
tad jau driizaak to hokjii vajag ieviest

     [+] [-]

, 2010-05-13 19:01, pirms 15 gadiem
esk8er rakstīja: Visu cieņu, bet manuprāt Džabars ir sasniedzis tik daudz, ka es nezinu, ko viņš varētu nožēlot!
Nu Jabbaram ir visu laiku visveiksmīgākā BASKETBOLA(nevis NBA) karjēra.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 19:06, pirms 15 gadiem
Ārprāts!
Tikko pirms Lebronu apbalvoja ar MVP visas leģendas runāja par viņa līderību un spēles izpranti ( IQ ), bet te pēc slikti aizvadītas spēles Džabars un pārējie rej virsū Lebronam.
Džabars laikam nezina kā spēlēt bez patstavīga palīga, jo viņam jau nu SUPER zvagžņots sastāvs bija.
Ja izpratni smelties vajag, tad lai brauc uz Eiropu uzspēlēt gadiņu vai divus.

     [+] [-]

, 2010-05-13 19:12, pirms 15 gadiem
showstopper rakstīja: Ārprāts!
Tikko pirms Lebronu apbalvoja ar MVP visas leģendas runāja par viņa līderību un spēles izpranti ( IQ ), bet te pēc slikti aizvadītas spēles Džabars un pārējie rej virsū Lebronam.
Džabars laikam nezina kā spēlēt bez patstavīga palīga, jo viņam jau nu SUPER zvagžņots sastāvs bija.
Ja izpratni smelties vajag, tad lai brauc uz Eiropu uzspēlēt gadiņu vai divus.
Kas tad viņam tāds bija? Vecs OR?

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 19:24, pirms 15 gadiem
kā tev roka ceļās Aiversonu komentā saukt par izcilu spēlētāju...

Edzax23 rakstīja: domāju ka Džeimss jau ir ieguvis ļoti daudz, 2 MVP viņa vecumā ir ļoti augsts rezultāts, tas ka iespējams ies gar degunu čempiona tituls diezvai jāuztver kā traģēdija, jo ir daudz izcilu spēlētāju kuri tā arī visas savas karjeras laikā nav spējuši dabūt gredzenu, piem. Stoktons ar Melounu, tas pats Aiversons...tāpēc domāju Džeimsam vēl viss priekšā
P.s. ne visu var uzreiz sasniegt un izcīnīt Karīm Abdul Džabar

     [+] [-]

, 2010-05-13 19:44, pirms 15 gadiem
baboon_x rakstīja: ZB man sitie raksti par Lebronu sak piebesit. Labak uzraxtiet kaut ko jaunu par Biedrinu
Dēļ tās enerdžī drinka reklāmas, tavam komentārtam tieši blakus Andra uzvārdam ir uzzīmēta pudele Tas tā divdomīgi

  -1 [+] [-]

, 2010-05-13 23:18, pirms 15 gadiem
w950i rakstīja: man jau liekas ka parāk daudz uzbrūk tam Lebronam...manas domas ir tādas, ka komandas sniegums ir tāds tāpēc, ka nav viņam stabilu palīgu, nu nav..itka ir labi spēlētāji bet nav noturība...vajag tādu kas 99% spēles liek virs 20 vēl..lab, Mo kadreiz ir ritigi labs, Dzeimisons, bet nav reali tāi uz kuriem var paļauties kad Lebrons atpūšas...lai ari es pa Cavs, domaju, ka viņi šonakt kritīs..
Džeimisons met daudz arii Mo met daudz, bet kaa var viņi mest paari 20, ja viņiem dod bumbu tikai uz metienu viis iet caur Lebronu! Kobijs tomeer nepilda saspeeles vadiitaaja funkcijas!