Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" uzvar pagarinājumā un ir soli no titula

Andrejs Siliņš

"Lakers" uzvar pagarinājumā un ir soli no titula
Kobe Braients pret Mikaelu Pjetrusu
Foto: AFP

Vēl tikai viena uzvaras tiesa šķir Losandželosas "Lakers" basketbolistus no čempionu gredzeniem Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) - aizvadītajā naktī izbraukumā trešo reizi sērijā uzveikta Orlando "Magic" - 99:91.

Pēc teicami aizvadīta pirmā puslaika trešajā ceturtdaļā "Magic" vienība sāka buksēt. Vispirms izšāva Ariza, gūstot 11 punktus gandrīz pēc kārtas, kas palīdzēja samazināt mājinieku pārsvaru vairs līdz minimumam (53:54). Mirkli vēlāk Bainums ar soda metieniem jau izvirzīja vadībā "Lakers", bet ceturtdaļa noslēdzās ar plus četri viesiem.

Pēdējās 12 pamatlaika minūtēs cīņa ritēja sīva, tomēr Orlando spēja ne tikai izlīdzināt, bet arī pārņemt vadību. Pusminūti līdz beigām mājiniekiem bija plus pieci, taču tad no augšas ielika Gazols, savukārt Hovards aizmeta garām abus soda metienus. Četras sekundes līdz beigām Fišers izlīdzināja rezultātu ar tālmetienu - 87:87.

Lai arī papildlaiku ar punktu guvumu iesaka "Magic", turpinājumā veiksmīgāki bija "Lakers". Pusminūti līdz beigām Fišers iemeta vēl vienu trīspunktnieku (94:91), savukārt Turkoglu aizmeta garām. Mačam punktu pielika Gazola pieci punkti pēc kārtas - 99:91. Līdz ar to "Lakers" atlicis uzvarēt vēl vienu maču, lai tiktu kronēti par čempioniem.

Visā spēlē rezultatīvākais bija Kobe Braients, kurš guva 32 punktus, kā arī atdeva astoņas rezultatīvas piespēles un izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas. Pa 16 punktiem Trevoram Arizam un Pau Gazolam, bet 12 punkti Derekam Fišeram. Zaudētāju rindās Hedo Turkoglu 25 punkti, bet Dvaitam Hovardam 16 punkti un 21 atlēkusī bumba.

"Magic" - "Lakers" 4. spēles apskats

Sērijas kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
5. jūnijs4:00Lakers - Magic100:75
8. jūnijs3:00Lakers - Magic101:96
10. jūnijs4:00Magic - Lakers108:104
12. jūnijs4:00Magic - Lakers91:99
15. jūnijs3:00Magic - Lakers
17. jūnijs4:00Lakers - Magic *
19. jūnijs4:00Lakers - Magic *

* - ja nepieciešams

Izmantotie resursi:
nba.com

 +42 [+] [-]

, 2009-06-12 08:23, pirms 16 gadiem
Ja nu Orlando ar speles beigam galigi neiet,
Var teikt Lakers ir dabujusi titulu
Slēpts komentārs: sandris789

 +17 [+] [-]

, 2009-06-12 08:29, pirms 16 gadiem
lai ka man to negribetos, man sak likties ka LA bus cempioni...

  +8 [+] [-]

, 2009-06-12 08:33, pirms 16 gadiem
žēl :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-06-12 08:38, pirms 16 gadiem
Lakers izdara to ko no viniem sixfo gaidiija
Slēpts komentārs: neznez

 +21 [+] [-]

, 2009-06-12 08:39, pirms 16 gadiem
Domāju, ka šajā spēlē izšķīrās čempiona tituls! Apsveicu Lakers!
Slēpts komentārs: meesls

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 08:41, pirms 16 gadiem
Bez pārsteigumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: nahimovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 08:52, pirms 16 gadiem
Tas ir p.sc kā Orlando neveicas Tad Lee neiekrīt tgd Howards neiemeta ZBBBB
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-06-12 08:54, pirms 16 gadiem
es nez,man liekas ka Van Gandijs iekrita ar to ka tik ilgi beigas vislaik tureja laukuma Nelsonu, kapec nevareja Alstonu laist
Slēpts komentārs: IllaGhee
Slēpts komentārs: wifebeater

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:02, pirms 16 gadiem
laba spēle!! apsveicu Lakers ar uzvaru!! paldies Arizam par lūzumu 3 cet sākumā, paldies D-Fish!!!
nekad vairs neskatīšos pa LTV 7, jo biju dusmīgs, ka izgrieza 4 min 4 cet sākumā un kad pienāca beigas varēja paredzēt, ka izgrieza tāpēc, ka būs pagarinājums...labāk ceļos 4os un skatos netā!!!
Prognozēju, ka nākamā spēle nebūs pēdējā!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 09:02, pirms 16 gadiem
Spealer rakstīja: Sakiet ko gribiet, bet Gazols izskatās vnk pretīgi un spēlē kā maza meitene, mazākais Dvaita grūdiens un Gazols jau lido pa gaisu kā nezin kas būtu viņu grūdis un tiesneši, protams, dod par tādiem gājieniem Dvaitam piezīmēs!
Apsveicu Lakers, nekas nebūtu pret šo komandu pretim ja tur nebūtu Gazols!
Fišers paņēma uz pieredzīti, Dvaitam ar sodiem bija iespēja paņemt uzvaru, bet šoreiz nekā, žēl Turkoglu gandrīz vienatnē atnesa Orlando uzvaru, bet šoreiz nekā!
Arī Trevors labi nokapāja, noteikti labākā spēle viņam 2009 plejoffos!
Dvaitam finālu rekords - 9bloki, diezgan iespaidīgi, jau pēc pirmās ceturdaļa bija 12 rīboundi arī iespaidīgi, tomēr ar to bija pa maz.
Tagad Orlando praktiski nereāli atspēlēties, jāpaņem vismaz pēdējā spēle šosezon Amway Arēnā un ja vēl kādu Staple Center paņems tad vispār ideāli, bet domāju, ka sērija beigsies kā jau daudzi prognozēja ar 4-2!

Par skaistu basketbolu pēdējā(-s) spēlē(-s)
Go MAGIC!!!
ko Tu tur pārdzīvo? Tāds ir basītis, biš arī aktiermāksla, un tas jau vien ir arī kaut kas uz algas čeka, ja māki parādīt, ka ir sods, neviens arī Hovardam neliek iet un tēlot, bet kādā līmenī tas būs fig viņ zin.
Vienīgais ko vēlējos pateikt, ka basītī ir tāds elements kā simulēšana, tāpat kā futbolā, hokejā un citos daudzos, jo daudzos sporta veidos

  +7 [+] [-]

, 2009-06-12 09:03, pirms 16 gadiem
Veiksme smaida stiprākajiem

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:07, pirms 16 gadiem
žēl, ka pamatlaika beigās Hovards tos divus sodiņus neiemeta

 +10 [+] [-]

, 2009-06-12 09:09, pirms 16 gadiem
Kāds vēļ ir pamanījis, ka Ltv7 un Bergmanis netieši pasaka priekšā spēles iznākumu un izdzēš intrigu ? Piemēram, ja ir bijis pagarinājums, tad tiek nogriezts sākums 3. vai 4. ceturtdaļai un daži Madara izteicieni arī liecina par to, kas uzvarēs. Un sakiet ko gribat, bet Alstonam vajadzēja spēlēt vairāk. Nelsons tāds mazs ukrītis un aizsardzībā arī visu laiku iekrīt.

  +6 [+] [-]

, 2009-06-12 09:11, pirms 16 gadiem
zeeel bet pelniiti !
magic speelu beigas speelee tieshaam bailiigi (
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 09:14, pirms 16 gadiem
Aiii, žēl Orlando, bet jāatzīst, ka viņiem bija savas iespējas, ko neizdevās izmantot. Tie daudzie soda metieni, īpaši Hovardam pie līnijas neveiksmīga diena... ko lai dara? sportā par neizmantotām iespējām agrāk vai vēlāk nākas samaksāt. Prieks par Lakers, viņi noteikti ir pelnījuši titulu, bet negribējās, lai ir 3:1... šajā sērijā viss jau ir skaidrs. to varēja lasīt arī spēlētāju sejās.
Ceru tomēr vēl uz Magic uzvaru pēdējā mājas spēlē, varbūt Losandželosā vēl izdosies kaut kur kaut kā aizķerties.
Turās!

 +13 [+] [-]

, 2009-06-12 09:14, pirms 16 gadiem
LAL malači!
Bet man nepatika Air France rīciba pēdējās sec...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:14, pirms 16 gadiem
Cik var zaudēt pagarinājumā?

     [+] [-]

, 2009-06-12 09:14, pirms 16 gadiem
jāatzīst, ka Hovārds noraka spēli ar to uzreiz nemeta, bet bumbu nolaida zemē, ka rezultātā sods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 09:16, pirms 16 gadiem
paredzami - savādāk nevarēja būt

     [+] [-]

, 2009-06-12 09:17, pirms 16 gadiem
Beigas nepatika Pietrus riiciba. Nafig vinam vajadzeja beigas pret gasolu nospelet tik rupji , ka vis jau ir izšķirts

 +12 [+] [-]

, 2009-06-12 09:17, pirms 16 gadiem
LAL malači, dara to, ko fani no vieņiem gaida, viss drīzāk nākamo paņems Orlando, un tad sestajā spēlē LAL visu nokārtos!

Daudzi te spriedelē kā būtu ja būtu, un kas būtu ja tas to un to būtu iemetis, a jūs paskataties, cik LAL neiemeta, kā būtu ja tie visi būtu iekrituši... Nu tas takš ir pilnīgi muļķīgi ņemties, un kādu gānīt! Howards jau tā nav nekāds sodu metējs, bet ticiet man, pēdējās sekundēs metot, ir tāds spiediens uz tevi, it īpaši ja saproti, ka tas izšķir spēli.
Gasol nav tik fiziski spēcīgs kā Howards, un tamdēļ ar tā krišana notiek, jā protams es piekrītu, ka ne vienmēr ir tā jālido pa gaisu, bet Gasol ir ļoti gudrs spēlētājs, un kamdēļ lai viņam neparādīt, ka ir bijis nelegāls kontakts, ja nebūtu kontakta un būtu tīra simulācija, tad iedotu viņam nesportisku, bet kautkā neesmu manījis, tātad viss ir legāli! Un kā jau jebkura sporta spēle, viss sastāv no sīkumiem, tad nu gudrākie ar to sīkumus izmanto, bet tie kuri grib tēlot varoņus paliek gribot!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 09:18, pirms 16 gadiem
zhel ka Orlando zaudēja bet es vel ceru ka viņu atgūsies un uztaisīs brīnumu un uzvarēs sērījā ! GO MAGIC!
Slēpts komentārs: labais333

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:19, pirms 16 gadiem
Fishers-Vidus komandu kapracis! Diemzheel, bet taa ir LETS GO ORLANDO
Slēpts komentārs: aleksiis2

  -3 [+] [-]

, 2009-06-12 09:19, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Žēl ka Cavaliers netika finālā būtu intresantāk
pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2009-06-12 09:20, pirms 16 gadiem
Ar šādu šodiņu precizitāti uzvarēt ir ļoti grūti. Daudzās neizmantotās iespējas un tā vietā, lai sērijā būtu 2:2, nu jau 1:3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: joker09

 +12 [+] [-]

, 2009-06-12 09:26, pirms 16 gadiem
meesls rakstīja: Gazols ir taada baaba,psc, vislaik skatas uz tiesneshiem
Tad jau Lebrons ir daudz reiz lielāka bāba, jo viņam uz tiesnešiem skatīties patika ļoti!

  +6 [+] [-]

, 2009-06-12 09:27, pirms 16 gadiem
Spealer rakstīja: Sakiet ko gribiet, bet Gazols izskatās vnk pretīgi un spēlē kā maza meitene, mazākais Dvaita grūdiens un Gazols jau lido pa gaisu kā nezin kas būtu viņu grūdis un tiesneši, protams, dod par tādiem gājieniem Dvaitam piezīmēs!
Apsveicu Lakers, nekas nebūtu pret šo komandu pretim ja tur nebūtu Gazols!
Fišers paņēma uz pieredzīti, Dvaitam ar sodiem bija iespēja paņemt uzvaru, bet šoreiz nekā, žēl Turkoglu gandrīz vienatnē atnesa Orlando uzvaru, bet šoreiz nekā!
Arī Trevors labi nokapāja, noteikti labākā spēle viņam 2009 plejoffos!
Dvaitam finālu rekords - 9bloki, diezgan iespaidīgi, jau pēc pirmās ceturdaļa bija 12 rīboundi arī iespaidīgi, tomēr ar to bija pa maz.
Tagad Orlando praktiski nereāli atspēlēties, jāpaņem vismaz pēdējā spēle šosezon Amway Arēnā un ja vēl kādu Staple Center paņems tad vispār ideāli, bet domāju, ka sērija beigsies kā jau daudzi prognozēja ar 4-2!

Par skaistu basketbolu pēdējā(-s) spēlē(-s)
Go MAGIC!!!
Koo tu acis izmazgā Tiesneši bija par Orlando drusku pieskaras Hovardam un jau svilpe.Un kāds Hovards līderis aizmeta divus sodiņus!!! Go Lakers

     [+] [-]

, 2009-06-12 09:27, pirms 16 gadiem
Ehh cik ideala sajuta ka LAL panems. Orlando fani gruzas pec ta ka teica ka panems majas visas speles? Pietrus, ja nemaki zaudet tad neej laukuma. Howards monstrs no sodiniem, bet ta gadas. Kobem ar pagasaja spele ta bija. Ko var dir st par Gazolu? Tad jau varam sakt nodirst ari daudzus latviesu speletajus, Bankevicu, Helmani. Tas ir jamak sporta, paradit ka pret tevi ir bijis sods
Slēpts komentārs: arturs210292
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:30, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: Tiesnesi ir vienkarsi igiki naturali beigas stulbais Kobe ielazi seja elkoni, bet tiesnesis izliekas, ka neko nav redzejis. Tas ir pizgets sita tiesat apr labu sitam visam zvaigznem. Lakers ir vienkarsi pretiga komanda papildlaika tris 3 mitunetes bumba Kobaei un metiens . Ka vispar var fanot par leikeriem tik neintresants uzbrukums, ka vienkarsi vemiens nak. Serija liekas i jau beigusies. Par lielu Bostonu nakamgad
Orlando nenema beigas uz turku?

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 09:31, pirms 16 gadiem
[quote spealer]
Sakiet ko gribiet, bet Gazols izskatās vnk pretīgi un spēlē kā maza meitene, mazākais Dvaita grūdiens un Gazols jau lido pa gaisu kā nezin kas būtu viņu grūdis

hovarda gruudiens,manupraat,ir labs iemesls,lai nokristu un tas nav nezin kas!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:32, pirms 16 gadiem
Howardam FAILLLLLL
Slēpts komentārs: arturs210292
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:33, pirms 16 gadiem
un arturs ir labakais calis pasaule.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:33, pirms 16 gadiem
Howard ir labakais aizsargs ligaa, bet pret pieredzi neko neizdaris, tomeer tam kam pieredze rokas beigas nedreb, ka piemeram D. Fisher`am. Sodinji 6-14 Howardam, taa pat Shakam nebija nekad.

Turkoglu ljoti labs, prieks kaa baltie speletaji raada taadus panakumus. Zhel vinju, noteikti mainis klubu pa vasaru.

Nelson nevis tizls, bet tagad jau no ilgas nespeleeshanas rokaas bumba neturas un neapdomigas ricibas. Vajadzeeja laist Alstonu, ka jau visi te saka, pilnigi piekritu, izskatijas droshaks!

Daudzie saka, kaa Gazols spele kaa meitene, kapec gan neskatities uz tiesnieshiem visu laiku, kad tikai 50 % no situacijam, kad sit paa rokam, tiesnieshi fiksee parkapumu.

Kapec neviens neruna par Pietrusa parkapumu beigas, par ko bija sodiits ar tehnisko?? Man liekas ka tas jau bija no serijas ne mums, tad ne jums!

Orlando patiik! Bet es par pieredzi un komandas speeli!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:34, pirms 16 gadiem
Spealer apklusti ludzu. Ir ari redzams ka Hovardam nav jasimule, jo tiesnesi dod pret vinu sodus tapat.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 09:36, pirms 16 gadiem
Spealer rakstīja: Sakiet ko gribiet, bet Gazols izskatās vnk pretīgi un spēlē kā maza meitene, mazākais Dvaita grūdiens un Gazols jau lido pa gaisu kā nezin kas būtu viņu grūdis un tiesneši, protams, dod par tādiem gājieniem Dvaitam piezīmēs!
Nu es nezinu, vai mēs vienu un to pašu spēli skatījāmies.... viss ko es redzēju bija spēka cīņa, kurā, protams, bija pārāks Howards (salīdzina Gasola un Howarda izmērus).... un pats reāli iedomājies, ja tev, pāri 2m garau, salīdzinoši kaulainu cilvēku (Gasolu) pagrūž diezgan liels muskuļu kalns (Howards).... Tā kā Gasolu nenosodu, jo arī vairākās reizēs bija skaidri saredzams tas, ka Howards ar paņēmieniem noteikumu robežās necīnījās par vietu... Arī man ļoti nepatīk tiesnešu tendence, ka Howardam sodus praktiski nedod un kā ir sods, tad Howardam acis lielākas par Hammera riteņu diskiem..
Slēpts komentārs: arturs210292
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-06-12 09:38, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: Un leikeram ir komandas spele. Ja Tu sauc par komandas Speli, ka kobe sanem bumbu tad met tad es esmu Arnolds
akdievs, viņš ir komandas līderis, kam jādod bumba, lai dabūtu punktus, ko tad tu gribi, vai viņu tur uz soliņa.
Kobe MVP!
Slēpts komentārs: arturs210292

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 09:42, pirms 16 gadiem
Rasheed_pacer rakstīja: Kāds vēļ ir pamanījis, ka Ltv7 un Bergmanis netieši pasaka priekšā spēles iznākumu un izdzēš intrigu ? Piemēram, ja ir bijis pagarinājums, tad tiek nogriezts sākums 3. vai 4. ceturtdaļai un daži Madara izteicieni arī liecina par to, kas uzvarēs. Un sakiet ko gribat, bet Alstonam vajadzēja spēlēt vairāk. Nelsons tāds mazs ukrītis un aizsardzībā arī visu laiku iekrīt.
es nez man liekas , kad viņš to spēli komentē dzīvajā , un pēctam spēli parāda vēlāk , jo tas emocijas kas reizēm viņam ir , nebūtu ja viņš spēli komentētu jau zinot iznākumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 09:42, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Ja viņš noraka tad es nezinu ar 9 blokiem un 21 atlekusho bumbu! JA nebuutu viņš nebuutu nemaz finaalaa!
sry, bet tieši beigās tieši viņš neiemeta iespējams izšķirošos metienus un tos viņa blokus un reboundus pēc zaudētas spēles/sērijas maz kurš atcerēsies

  +5 [+] [-]

, 2009-06-12 09:42, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: nu nejau tik traki.Var jau piespeles ar dot. Ritigs invidualists tadi man besi. MAn patik komandas spele.
Skaidrs, ja tev komandā ir labs spēlētājs, tad viņš ir jātur uz soliņa, jo, lūk, viņš spēj uzņemties spēli uz sevi un iemest izšķirošos momentos 20 000 cilvēku priekšā... Padomā taču..

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 09:44, pirms 16 gadiem
bet prieks par leikeriem , beidzot vismaz , ja neiet kobem , tad iet kādam citam , pietruss ir slims šitā grūžot gazols varēja ar pakausi pa priekšu nokrist no tā groza

  +5 [+] [-]

, 2009-06-12 09:44, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: Tiesnesi ir vienkarsi igiki naturali beigas stulbais Kobe ielazi seja elkoni, bet tiesnesis izliekas, ka neko nav redzejis. Tas ir pizgets sita tiesat apr labu sitam visam zvaigznem. Lakers ir vienkarsi pretiga komanda papildlaika tris 3 mitunetes bumba Kobaei un metiens . Ka vispar var fanot par leikeriem tik neintresants uzbrukums, ka vienkarsi vemiens nak. Serija liekas i jau beigusies. Par lielu Bostonu nakamgad
caliit neesmu par lakers ! bet taada gadijumaa paluuri uz Cavs tur vispar ja kaads cits kaa LJ ir ar bumbu vinam peec speeles geerbtuveel gileatiinu taisa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: SKRUNDA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-06-12 09:46, pirms 16 gadiem
Gribu uzsvērt vienu svarīgu lietu, par kuru iepriekš daži indivīdi pat atļāvās pasmieties. Un tā lieta ir PIEREDZE. Man vienkārši nav citu izskaidrojumu orlando neveiksmēm šajā spēlē. Divas reizes pakāst pārsvaru šitā. Par spēles pēdējām divām minūtēm (pamatlaikā) nemaz nerunājot...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 09:49, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: Laeikers ir pretigaka komanda Nba un pec tam varetu but Cavs
Ko gan citu teiktu lūzeru fans

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 09:49, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: Ja tantei buutu ritņi tante buutu trmvajs!
Sviests

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 09:51, pirms 16 gadiem
Hovardam 16p 21reb 9bloki psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 09:51, pirms 16 gadiem
Apsveicu komandu un tās fanus ar uzvaru! Patika Arizas rādītais sniegums, Fišers, var teikt, izšķīra spēles likteni un var teikt, ka pateicoties viņam Lakers jau droši garantējuši sev titulu, bet jāuzvar vēl 1 spēle, ko Lakers visticamāk izdarīs savās mājās- saldais ēdiens. Kobe for MVP (rock)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 09:52, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: Un leikeram ir komandas spele. Ja Tu sauc par komandas Speli, ka kobe sanem bumbu tad met tad es esmu Arnolds
Tad jau laikam tas, ka kobe pēdējās 6 spēlēs atdod pa 8 rezultatīvām piespēlēm (katrā spēlē), ir kāda drukas kļūda?

  +5 [+] [-]

, 2009-06-12 09:53, pirms 16 gadiem
uzvareja pieredze un uzvar labakais!!!!

loti nesmuks gajiens pedejas sekundes pret gazolu!! tas tak tik sports!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 09:54, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Ar šādu šodiņu precizitāti uzvarēt ir ļoti grūti. Daudzās neizmantotās iespējas un tā vietā, lai sērijā būtu 2:2, nu jau 1:3
Ja LAL 3.spēlē nebūtu pieļāvuši tik daudz kļūdu un iemestu vairāk sodiņus, šī sērija jau būtu beigusies! Bet tāds ir sports. Basketbolisti arī ir tikai cilvēki, un mēs visi reizēm kļūdamies.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:11, pirms 16 gadiem
Howards kkāds Zaķis

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:12, pirms 16 gadiem
Bounty Killer rakstīja: Ja LAL 3.spēlē nebūtu pieļāvuši tik daudz kļūdu un iemestu vairāk sodiņus, šī sērija jau būtu beigusies! Bet tāds ir sports. Basketbolisti arī ir tikai cilvēki, un mēs visi reizēm kļūdamies.
un kas būtu, ja Lee būtu 2ajā spēlē iemetis pēdējo metienu pamalaikā?? šitā jau visādi var spriedelēt ''kā būtu, ja būtu..'' tikpat labi arī howards varēja iemest sodiņus, tākā sērija varēja būt ar pavisam citādāka!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:13, pirms 16 gadiem
Nu stulbi beigas šitā noraut.. Hovards neielika, nu labi.. Tad uzsit sodu, kad Lakers izspēlēja, lai nav iespējas uzmest 3nīti.. Iemetīs abus, tāpat +1 un bumba Magicam....Kā Krievi pēdējā čempī (tikai neatceros, pret ko)

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:16, pirms 16 gadiem
Mjaa, mana vertejuma Magic ir pakasushi seriju un pakasushi tieshi ar savu ne-chempionu attieksmi - ar to es domaju, ka vini pie atraviena kada bridi sak laist luni, ko Lakers nedara (pagajushaja gada apdedzinajas pret Celtics pie +20 ir jau maciba), sodien ari pie +12 likas, ka dzeki jau nolemusi taupities nakosajai spelei. Pavirsas piespeles, nenostradasana aizsardziba, rezultata lava Lakers atspeleties un sajust to, ka var uzvaret. Beigas vienkarsi sviests - kaut kadas 2 jelas kombinacijas, kuru laika pat bumbu normali spele nevareja ievadit. Apsveicu Lakers, domaju, ka ar so ari serija ir cauri un pelniti.
P.S. Air France......Es saprotu, ka emocijas un "abida" par to, ka praktiski izlaists chempionu kauss no rokam, bet nu profesionals sportists ta nerikojas.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:18, pirms 16 gadiem
Šo spēli Leikeriem uzvarēja Araiza un Fišers. Hovards izcils spēlētājs, dominējošais līgas centrs, bet pārsteidz sliktā precizitāte no soda līnijas, tur arī palika Orlando uzvara. Viena bloka pietrūka līdz triple doble, kaut gan bija arī šis bloks, kad ieskaitīja Gasola metienu. Hovardu var salīdzināt uz Bainama fona - vienos vārtos, kaut kan Bainams ne tuvu nav līgas švakā gala centrs. Ļoti nemanāms šoreiz Lūiss, bet gan jau Džeksons bija ņēmis vērā iepriekšējo spēli un sedza puisi nopietnāk. Toties Air France atkal pierādīja savu lietderību (vienīgi nesmuks sods pagarinājuma beigās). Nelsons joprojām velk Magic uz leju. Braints, ko lai pasaka par viņu, nu laikam jau, ka finālu MVP. Savus puktus sameta, uiesāka OT ofensīvu ar 2 precīziem pustāliem, pāris reizes ideāli piečakarēja Pietrusu.
Sērija visdrīzāk pēc šī Leikeru panākuma ir izšķirta, lai gan Orlando izrādījās negaidīti cienīgs pretinieks. Labs fināls pagarinājumi, intriga ir OK.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-12 10:18, pirms 16 gadiem
Jaa, un patika beigas Fishera apmierinatas smaidins, vienmer ar savu nopietno seju ir skraidijis un beidzot atlavas nedaudz savas emocijas paradit par labi padarito darbinu

     [+] [-]

, 2009-06-12 10:20, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Žēl ka Cavaliers netika finālā būtu intresantāk
Varbūt vienreiz pietiks šosezon runāt par tiem cavalieriem?
Viņi zaudēja orlando konferences finālā ,tātad viss ,punkts.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:21, pirms 16 gadiem
Sakat ko gribat bet Pietrus izrīkojās cūciski pēdējajā epizodē. Es saprotu ka smags zaudējums bet nu vajag aŗī mācēt zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:29, pirms 16 gadiem
tie Howarda sodiņi spēles beigas galīgi garām šajā šerijā Lee,Howards pagarinājumi vispār bez iespējām nu tagad ir tikai teorētiskas iespējas ,bet vel vajadzētu vismaz kādu uzvaru izcīnīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:31, pirms 16 gadiem
njaaa,te nu praktiski viss ir skaidrs, un atrisināts, kurš būs šogad čempions..te nu nevar vairs būt nekādu citu runu, kad LAKERS, kā jau sākumā tika teikts, būs čempioni...un tas viss jau būs 100% zināms maximāli pēc divām spēlēm, bet iespējams jau pēc nākamās
un ko es teicu jau sākumā, kad šajā sērijā nebūs 7 spēles, kas finālu padarīs ne tik interesantu, jo Lakers ir neparocīgs pretinieks Orlando......
domāju, ja būtu Cavaliers vai Celtics, būtu intriģējošāka sērija...kgan neesu nevienas šīs komandas fans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:35, pirms 16 gadiem
Rasheed_pacer rakstīja: Kāds vēļ ir pamanījis, ka Ltv7 un Bergmanis netieši pasaka priekšā spēles iznākumu un izdzēš intrigu ? Piemēram, ja ir bijis pagarinājums, tad tiek nogriezts sākums 3. vai 4. ceturtdaļai un daži Madara izteicieni arī liecina par to, kas uzvarēs. Un sakiet ko gribat, bet Alstonam vajadzēja spēlēt vairāk. Nelsons tāds mazs ukrītis un aizsardzībā arī visu laiku iekrīt.
Tu noteikti domā Arvīdu Rasu, nevis Bergmani. Līdzīgas balsis jau ir, bet diez vai spēkavīrs komentēs NBA finālus.

Par spēli - Orlando sākumā jau labi gāja, līdz Ariza sāka plosīties un Lakers izrāvās vadībā .. beigās troika iekrita un izvilka pagarinājumu.
Šeit laikam ir skaidrs, kurš vinnējis ir šogad.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 10:45, pirms 16 gadiem
MeGaPiiLe rakstīja: Tu noteikti domā Arvīdu Rasu, nevis Bergmani. Līdzīgas balsis jau ir, bet diez vai spēkavīrs komentēs NBA finālus.

Par spēli - Orlando sākumā jau labi gāja, līdz Ariza sāka plosīties un Lakers izrāvās vadībā .. beigās troika iekrita un izvilka pagarinājumu.
Šeit laikam ir skaidrs, kurš vinnējis ir šogad.
kāds tev spēkavīrs...uzvārda brāļi jau ir, bet basi komentē tāds Madars Bergmanis, ja vēl nezināji....

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 11:02, pirms 16 gadiem
Fišers trīnīti uz pieredzi iemeta!! Un Kobe papildlaikā ar Gazolu noārdījās!! Patika Arizas izrāviens!!

     [+] [-]

, 2009-06-12 11:03, pirms 16 gadiem
MeGaPiiLe rakstīja: Tu noteikti domā Arvīdu Rasu, nevis Bergmani. Līdzīgas balsis jau ir, bet diez vai spēkavīrs komentēs NBA finālus.

Par spēli - Orlando sākumā jau labi gāja, līdz Ariza sāka plosīties un Lakers izrāvās vadībā .. beigās troika iekrita un izvilka pagarinājumu.
Šeit laikam ir skaidrs, kurš vinnējis ir šogad.
Jaa, Ilmars Bergmanis komente Jau kuro gadu

     [+] [-]

, 2009-06-12 11:09, pirms 16 gadiem
man liekas, ka izshkjirosha bij kobes un howarda divciinja, kuras baigaas howards neiemeta no apakshas un ko be izciinji bumbu - peec tam sods pret kobi... kaa arii lakers stabilaa aizsardziibaa izshkjiroshajos momentos.. protams, Fish veica lielisksu"big shot"!

     [+] [-]

, 2009-06-12 11:14, pirms 16 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Tas ir p.sc kā Orlando neveicas Tad Lee neiekrīt tgd Howards neiemeta ZBBBB
pilnīgi piekrītu, traki slikti iet magic, pzc veiksme LA
nu man liekas ka te vairs nekas dizshs nebuus,
lakers ir chempioni kgan visaadi briinumi notiek

     [+] [-]

, 2009-06-12 11:15, pirms 16 gadiem
Būtu Howards vismaz sodu iemetis!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 11:58, pirms 16 gadiem
YAAAAAAAAAAA

     [+] [-]

, 2009-06-12 12:14, pirms 16 gadiem
Laikam jau beidzot , Kobe izcīnīs titulu arī bez O`Neala palīdzības

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 12:22, pirms 16 gadiem
Finala nezvar tas kurs atrak skrien augstak lev vai labak met... Finala uzvar ta komanda kur ir psihologiski tam gatavaka (angliski 0 menthal toughness). Vienkarsa spele NBA jebkura komanda var uzvaret jebkuru citu, bet play-off serija uzvar gudrakais.
Ne velti LA terneris ir Dzeksons. Atlika vinam pamest komandu un LA gandriz pat netika play-off'os, bet atgriezoties 2 gadu laika par finaliem vien grozas

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 12:23, pirms 16 gadiem
Es saprotu, ka te visi pārsvarā seko līdzi katrai mini epizodei NBA finālsērijā, bet raksta autoram atbilstoši visiem žurnālistikas principiem noteikti vajadzētu gabalam piekabināt arī kopējo rezultātu sērijā, lai situāciju saprastu arī pārējie, kuriem varbūt nav bijusi iespēja pasekot pēdējām spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 12:35, pirms 16 gadiem
4-2 buus.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 12:37, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: nu nejau tik traki.Var jau piespeles ar dot. Ritigs invidualists tadi man besi. MAn patik komandas spele.
indiviualistam arii 8 vai 7 asisti...cik magic pg asisti kopaa?

     [+] [-]

, 2009-06-12 12:42, pirms 16 gadiem
es zzinaaj ka taa buus, es to jutu (blush)

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 12:49, pirms 16 gadiem
Sarauj Orlando!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-06-12 13:18, pirms 16 gadiem
Tā simpatizē Pjetruss, bet nu tas gājiens pēdējās sekundēs, kad jau viss bija izšķirts. Nu jā uzdeva pa nerviem džekam, bet nejau nu ar dūrēm sist pa muguru, izskatījās diezgan sāpīgi . auč !

Katrā ziņā pelnīta uzvara Lakers un drošvien arī čempiontituls.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 13:22, pirms 16 gadiem
Malači Lakers.

  -4 [+] [-]

, 2009-06-12 13:29, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Par NBA finālu spriežat detalizētāk nekā par Mūsu Zelteņu spēli
Ar Jums nav labi!
VNK muusu zeltenes spēlē ideāli, un tur nav daudz ko diskutēt, jo visi ir par viņām un viņu skaisto spēli
Bet šeit vnk kasās savā starpā Orlando un Lakers fani, aizstaavot savas elku komandas, un apliekot pretinieku spēlētājus

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:32, pirms 16 gadiem
RESTart rakstīja: Es saprotu, ka te visi pārsvarā seko līdzi katrai mini epizodei NBA finālsērijā, bet raksta autoram atbilstoši visiem žurnālistikas principiem noteikti vajadzētu gabalam piekabināt arī kopējo rezultātu sērijā, lai situāciju saprastu arī pārējie, kuriem varbūt nav bijusi iespēja pasekot pēdējām spēlēm.
3-1 par labu LA Lakers ir sērijā. Nākamā spēle atkal Orlando laukumā. Domājams, ka LA necentīsies par vsiem 100% uzvarēt... Mājās trofeju iegūt tomēr patīkamāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 13:37, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Par NBA finālu spriežat detalizētāk nekā par Mūsu Zelteņu spēli
Ar Jums nav labi!
Nu par kādām vēl zeltenēm? Par to diletantu sportu ko sauc par sieviešu basketbolu? Tur nav ko spriest. Un labāk nemaz nevajag... Labāk ir priecāties par viņu rezultātu, Tas ir uzvaru. Un neiedziļināties kautkādos dziļākos secinājumos, jo ja sāks iedziļināties tur, tad tā aina nav nemaz tik patīkama. Nav jau feini konstatēt, ka savējo komanda spēlē briesmīgi, kļūdās vai katrā otrā uzbrukumā, turklāt bērnišķīgas kļūdas, par kurām stāsta pirmajos basketa treniņos, lai nekad tādas nepieļauj. Punktus ir spējīgas gūt 70% no trīnīša, jo zem groza ar visu auguma pārsvaru ir tikai epizodiska dominance utt... Man nervi netur ko tādu skatīties...
Pieļauju, ka neesmu vienīgais... A par NBA, tas tak pie vienas vietas, kas uzvar, katram ir savas simpātijas, bet ja uzvar pretinieks neviens matus no galvas neplēsīs... tapēc arī tik viegli diskusijas raisās...

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:40, pirms 16 gadiem
6.speletajs rakstīja: TAd jau viņam vislabaak patiik spurs kur nekaadu emociju un tikai pozicionaala speele un reti danko!
Spurs spēlei nav ne vainas. Tas ka Finlijs vairs nav spējīgs kārtīgi iedankot nav šķērslis komandas simpātiskai spēlēi. Pozecionāls basketbols, ar lieliskām izspēlēm, sportisko gudrību un nekaunību.
Turklāt šosezon kā Meisons lika pēdējo sekunžu metienus vispār ir nepārspējami... Individuāli ļoti gudri basketbolisti.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-12 13:51, pirms 16 gadiem
Spealer rakstīja: Man gan patika!
Man arī, jo tas bija pret Gasolu, kurš spēlē kā bāba...

     [+] [-]

, 2009-06-12 13:53, pirms 16 gadiem
Dzhony'sTeamate rakstīja: Ehh cik ideala sajuta ka LAL panems. Orlando fani gruzas pec ta ka teica ka panems majas visas speles? Pietrus, ja nemaki zaudet tad neej laukuma. Howards monstrs no sodiniem, bet ta gadas. Kobem ar pagasaja spele ta bija. Ko var dir st par Gazolu? Tad jau varam sakt nodirst ari daudzus latviesu speletajus, Bankevicu, Helmani. Tas ir jamak sporta, paradit ka pret tevi ir bijis sods
Kā komentētājs teiktu:"Let the men play!"

     [+] [-]

, 2009-06-12 14:31, pirms 16 gadiem
Nesaprotu kad notika ar Orlando, bija tīri ok pārsvars pēc 1.puslaika. Neizskatijās, ka aizsardzībā tika pieļautas kļūdas, vairāk likās, ka uzbrukumā, kas deva pretiniekiem pāri ātros, un spēlē bija līdzīga

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 14:41, pirms 16 gadiem
Visvaldis rakstīja: Man arī, jo tas bija pret Gasolu, kurš spēlē kā bāba...
Jā, un pagrūst spēlētāju no aizmugures metienā brīdī ir patiesi vīrišķīga rīcība!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 14:45, pirms 16 gadiem
P.Deddy rakstīja: VNK muusu zeltenes spēlē ideāli, un tur nav daudz ko diskutēt, jo visi ir par viņām un viņu skaisto spēli
Bet šeit vnk kasās savā starpā Orlando un Lakers fani, aizstaavot savas elku komandas, un apliekot pretinieku spēlētājus
Man nav nekas pret mūsu izlasi, arī priecē uzvaras. Bet nu atvainojiet, līdz ideālai spēlei viņām vēl ļoti tālu.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 15:05, pirms 16 gadiem
arturs210292 rakstīja: Laeikers ir pretigaka komanda Nba un pec tam varetu but Cavs
nu es neteiktu ka pretīgākā bet man arī nesimpatizē šīs abas komandas

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 15:06, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Par NBA finālu spriežat detalizētāk nekā par Mūsu Zelteņu spēli
Ar Jums nav labi!
piedod vīriešu basketbols tomēr ir daudz interesantāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-12 15:51, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: 3-1 par labu LA Lakers ir sērijā. Nākamā spēle atkal Orlando laukumā. Domājams, ka LA necentīsies par vsiem 100% uzvarēt... Mājās trofeju iegūt tomēr patīkamāk
Tici man, tur neviens nerēķina, mājās vai nemājās, tur jau šobrīd ir runa par to, tā davai džeki, nospēlējam gadsimta spēli un ejam vasaras atvaļinājumā...... Nedomāju, ka kāds grib riskēt ar 3:2 sērijā, un mazums kādas nejaušības... So tas, ko tu tagad pateici, bija diezgan apšaubām, maigi izsakoties!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-12 15:53, pirms 16 gadiem
Visvaldis rakstīja: Man arī, jo tas bija pret Gasolu, kurš spēlē kā bāba...
Izlaistu tevi pret Howardu, droši vien ka pēc pirmās epizodes uz ģērbtuvēm aizmuktu.... daiļdirsējs, bļin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-06-12 16:12, pirms 16 gadiem
Spealer rakstīja: Sakiet ko gribiet, bet Gazols izskatās vnk pretīgi un spēlē kā maza meitene,
hahahaa
normāls čubārs - bomža seja un kājas iksiņā

     [+] [-]

, 2009-06-12 16:14, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: Tici man, tur neviens nerēķina, mājās vai nemājās, tur jau šobrīd ir runa par to, tā davai džeki, nospēlējam gadsimta spēli un ejam vasaras atvaļinājumā...... Nedomāju, ka kāds grib riskēt ar 3:2 sērijā, un mazums kādas nejaušības... So tas, ko tu tagad pateici, bija diezgan apšaubām, maigi izsakoties!
šādās spēlēs visu izsaka motivācija un cik ļoti tu esi koncentrējies spēlei. Lakers nebūs tik motivēti kā šorīt. Un ja Orlando spēlēs un gribēs uzvarēt tik pat ļoti kā šorīt, tad LA zaudēs. Un neapzināti sanāks tas, ka negribēja nemaz vinēt un spēlēja ne ar visiem spējkiem... Tā notiek praktiski vienmēr. Viņiem ir vēl divas spēles savās mājās, viņi ļoti labi zin, ka savās mājās var uzvarēt un to arī izdarīs. Domāju, ka ceļā līdz finālām labi redzējām kā ir ar Lakers motivāciju un noskaņošanos spēlēm. Protams ir otra puse, vai Orlando jau nav nolaidusi rokas...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 17:30, pirms 16 gadiem
Ja Lee 2.spēlē būtu iemetis to metienu beigās un Howards būtu iemetis punktus no soda līnijas beigās, rezultāts būtu 3-1 Orlando labā.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-12 17:52, pirms 16 gadiem
Fans 3 rakstīja: Ja Lee 2.spēlē būtu iemetis to metienu beigās un Howards būtu iemetis punktus no soda līnijas beigās, rezultāts būtu 3-1 Orlando labā.
Ja es būtu Larija Bērda dēls es taga iespējams spēlētu NBA!

     [+] [-]

, 2009-06-12 17:53, pirms 16 gadiem
Fans 3 rakstīja: Ja Lee 2.spēlē būtu iemetis to metienu beigās un Howards būtu iemetis punktus no soda līnijas beigās, rezultāts būtu 3-1 Orlando labā.
No sērijas: Ja būtu tantei ritenis ...!

     [+] [-]

, 2009-06-12 17:55, pirms 16 gadiem
GO LAKERS GO!WE TERMINATED MAGIC.

     [+] [-]

, 2009-06-12 17:56, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: šādās spēlēs visu izsaka motivācija un cik ļoti tu esi koncentrējies spēlei. Lakers nebūs tik motivēti kā šorīt. Un ja Orlando spēlēs un gribēs uzvarēt tik pat ļoti kā šorīt, tad LA zaudēs. Un neapzināti sanāks tas, ka negribēja nemaz vinēt un spēlēja ne ar visiem spējkiem... Tā notiek praktiski vienmēr. Viņiem ir vēl divas spēles savās mājās, viņi ļoti labi zin, ka savās mājās var uzvarēt un to arī izdarīs. Domāju, ka ceļā līdz finālām labi redzējām kā ir ar Lakers motivāciju un noskaņošanos spēlēm. Protams ir otra puse, vai Orlando jau nav nolaidusi rokas...
Piekrītu! Ir vēl tāda lieta, kā playoff fināla pieredze, LAL ir diezgan liela un tas viss atspēko!

     [+] [-]

, 2009-06-12 17:56, pirms 16 gadiem
NOT TERMINATOR 4 BUT KOBENATOR !

  -3 [+] [-]

, 2009-06-12 17:57, pirms 16 gadiem
Bounty Killer rakstīja: Man nav nekas pret mūsu izlasi, arī priecē uzvaras. Bet nu atvainojiet, līdz ideālai spēlei viņām vēl ļoti tālu.
Sieviešu sportu nav objektīvi salīdzināt ar vīriešu sportukur protams tas ideālisms nav tāds..ne francija, ne spānija, ne krievija tad jau ar nerāda tavā skatījumā ideālu spēli,jo visām ir kļūdas un šādas tādas nepilnības, bet tās ir favorīt komandas pasaulē, un ar to pietiek...ko teikt tad par pārējām komandām?!?!.. un jāpriecājas tikai, kad sievietēm ar interesē tāds sports vispār...
P.S tici man, ikviena no viņām tevi kā mazu bērnu apspēlētu, un tu uz vinjas fona nobālētu, un tavs ideālisms būtu vēl stipri tālāk...tā ka nevajag ēst čipšus pie datora un gudri te expertēt...un neobjektīvi salīdzināt sieviešu sportu ar vīriešu

  -2 [+] [-]

, 2009-06-12 19:11, pirms 16 gadiem
Nākamgad Kavaliers ar Karali visus pievārēs.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-12 20:15, pirms 16 gadiem
Viņu varbūt apspēlētu, bet mani gan ne

Puse no viņām nevar 2 truļus pēc kārtas iemest, kur nu vēl iedankot.. un tas ir tikai loģiski, ka sievietes nespēlē tik labi kā vīrieši, paskaties kaut vai futbolu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-12 22:51, pirms 16 gadiem
ES zināju, ka tā būs!!!

     [+] [-]

, 2009-06-13 11:05, pirms 16 gadiem
zheel ljoti cereju uz orlando!

     [+] [-]

, 2009-06-14 16:29, pirms 16 gadiem
Ja finala butu Cavs pret Lal tad rezultats butu 4:0 Lal laba ,jo "Kings" pret KObi neko nevaretu izdarit un CAVS KOMANDA VAR TEIKT IR TIKAI jAMES