Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" iekļūst Austrumu finālā

Jānis Pārums

"Heat" iekļūst Austrumu finālā
Maiami "Heat" līdzjutēji
Foto: AP/Scanpix

Aizvadītajā naktī par pirmo Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) Austrumu konferences finālisti kļuva Maiami "Heat" komanda, kas savā laukumā ar 97:87 pieveica Bostonas "Celtics", sērijā triumfējot ar 4-1.

Četras ar pusi minūtes līdz spēles beigām "Heat" atradās iedzinēju lomā ar 81:87, taču tad veica varenu 16:0 izrāvienu, pierādot kāpēc tieši šī komanda pelnījusi būt Austrumu konferences finālā – 97:87. Sērijā Maiami bija pārāka ar 4-1. Austrumu finālā "Heat" pretiniece būs Čikāgas "Bulls" un Atlantas "Hawks" pāra uzvarētāja (šobrīd ar 3-2 vadībā ir "buļļi" – aut.).

Lielisks sniegums uzvarētāju rindās Dveinam Veidam, kurš guva 34 punktus, izcīnīja 10 atlēkušās bumbas un atdeva piecas rezultatīvas piespēles. Lebrons Džeimss pievienoja 33 punktus un septiņas atlēkušās bumbas, bet Krisa Boša rēķinā 14 punkti un 11 bumbas zem groziem. "Celtics" rindās 18 punkti Rejam Alenam, 15 punkti un 11 atlēkušās bumbas Kevinam Gārnetam.

"Thunder" soli no Rietumu fināla

Rietumu konferences pusfinālā trešo uzvaru aizvadītajā naktī izcīnīja Oklahomsitijas "Thunder", kas savā laukumā ar 99:72 sakāva Memfisas "Grizzlies", sērijā panākot sev labvēlīgo 3-2. Pirmā ceturtdaļa noslēdzās neizšķirti, bet nākamajās trijās laukumā saimniekoja "Thunder", izcīnot pārliecinošu uzvaru. Sērijā Oklahomsitijas klubs vadībā izvirzījies pirmo reizi, jo iepriekš bija iedzinēju lomā gan 0-1, gan 1-2. "Thunder" – "Grizzlies" pāra uzvarētājs Rietumu finālā sacentīsies ar Dalasas "Mavericks".

Kevins Durants uzvarētāju rindās guva 19 punktus, savukārt zaudētājiem 15 punkti Marka Gazola rēķinā.

NBA play off spēļu rezultāti

KomandasRez.Sēr.
Heat – Celtics97:874-1
Thunder – Grizzlies99:723-2

Izmantotie resursi:
nba.com

 +10 [+] [-]

, 2011-05-12 08:36, pirms 14 gadiem
Divi truļi sagrāva Celtics, pārējais jau bija formalitāte no tā 16:0

  +4 [+] [-]

, 2011-05-12 08:39, pirms 14 gadiem
Celtics paši nočakarēja sev spēles beigas,žēl,bet nu neko darit
Turpmāk par "Heat"

  +6 [+] [-]

, 2011-05-12 08:39, pirms 14 gadiem
neslikts nobeigums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: la_duster

  +1 [+] [-]

, 2011-05-12 08:45, pirms 14 gadiem
Sejā Bostonas faniem!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-12 08:49, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Kauns nav? Šitais jau ir kā Madrides Real savā laikā. Par čempioniem viņi nekad nekļūs.
Viņi jau ir čempioni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-12 09:15, pirms 14 gadiem
taa...nu pagaidam iet viss ka panots domaju ka ja izdosies panjemt kaut vienu no pirmajam divam spelem pret bulliem(jo vinjiem ir maju priekshrociiba), tad jau varetu izversties ok, ja bulli panjem abas pirmas speles, tad gan bus dimbaa...bet domaju ka heat patreiz ir uz vilna - viss notiek!!!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-12 09:16, pirms 14 gadiem
sasperjods rakstīja: nekas OKC saliks hītus
Ja tiks garām, fantastiski spēlējošajai Memfisai.Tur arī vēl viss nav beidzies.Kā aŗi pēc tam virsū nāk Dalasa, kas uz pieredzi vien var apspēlēt Oklahomu.

 +10 [+] [-]

, 2011-05-12 09:23, pirms 14 gadiem
Ai, ai, ai, kadas sapes pasaules pashpasludinatajam labakajam basketbolistam Varbut pat bija javed prom invalidu ratinos no arenas ka agrak? YouTube
- TNT guys make fun of...


Bet ja nopietni, tad parsteidz Heat panakums. Bet nu redzot, ka Heat darbojas aizsardziba, laikam jau nav nekads parsteigums. Un Dokam tomer pietruka laikam Tibodo aizsardzibas, jo brizhiem Celtics bija diezgan shvaki shaja elementa.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 09:24, pirms 14 gadiem
pasi principa noraka seriju
4speli vaidzeja obligati nemt
tas par Dallas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-12 09:47, pirms 14 gadiem
Ko lai saka - haters gona hate...
Bet ja par basketbolu, tad šī Miami komanda demonstrē tiešām skatāmu basketbolu, un var redzēt ar kādu pašatdevi un emocijām viņi spēlē, un normālam basketbolam fanam, tas būtu jaizbauda, nevis jānorej...
konferences fināls(visticamāk Bulls), būs visgrūtākais pārbaudījums līdz šim, jo Bostona šajā sērijā neko īpašu neparādīja.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 10:00, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Ja tiks garām, fantastiski spēlējošajai Memfisai.Tur arī vēl viss nav beidzies.Kā aŗi pēc tam virsū nāk Dalasa, kas uz pieredzi vien var apspēlēt Oklahomu.
Pēdējā spēlē Memfisa diez ko diži neizskatījās.

     [+] [-]

, 2011-05-12 10:13, pirms 14 gadiem
lieliski, priekšpēdējā spēlē gandrīz sirds apstājās, kad Pierce meta to buzzer beateru, labi ka neiemeta, un overtime kā sūdam pārbrauca pāri, šajā spēlē arī viss līdzīgi, gandrīz visu laiku celtics bija vadībā, heat tikai atspēlējās, beigās james'a trīspunktnieki lika eksplodēt faniem arēnā un arī pārējiem heat faniem, patiesībā tas bija ļoti emocionāls mirklis, nu tas tiem, kuri paši fano par heat. sērija, neskatoties uz tās rezultātu bija ļoti interesanta, manuprāt, tā bija visspēcīgākā komanda, ar kuru varētu tikties play-off'ā(izņemot Dallas "Mavericks", kuri izskatās pat ļoti labi) tapēc šī uzvara sērijā izslēdzot ex-čempionus bija īpaši svarīga un no tās varēja iegūt tikai pārliecību tālākajiem mačiem.
P.s. haters gonna hate, sejā visiem celtics faniem!
P.p.s ''Celtics paši nočakarēja sev spēles beigas,žēl,bet nu neko darit
Turpmāk par "Heat" - šāds tavs komentārs gan ir nožēlojams, parasti fano vai nu par bostonu, vai nu par heat, nevis sērijā bostona vs miami, par bostonu, un kad miami uzvar, tālāk tu fanosi par miami, diezvai.)

  -3 [+] [-]

, 2011-05-12 10:14, pirms 14 gadiem
apsveicu heat. škrobe pa BOS, reāli pē'dejais gads,kurā varēja uzvarēt čempi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 10:24, pirms 14 gadiem
velns nožēloju,ka padomāju,ka būs arī 6. spēle un neredzēju šo...velns...
bet nu kā jau es teicu,tā bija tikai formalitāte...tā kā PATIESĪBĀ prieks,ka sērīja beidzās...ceru,ka bija laba spēle...Lai veicas Heats,tagad jāsagaida pretinieks..

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 10:51, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Celtics kapāja, kapāja un beigās visu zaudēja... Baigi žēl, protams.
Memfisa ar kā gaiļi nospēlēja. Jau no pirmajām minūtēm spēle neaizgāja, un tā arī neratradās.. Var jau runāt par nogurumu, bet tomēr jāspēlē cienīgāk.
Nu Memfisa nomudījās, ka neuzvarēja pagaišo spēli, tad būtu 3:1, a tagad pēc 3 pagarinājumu spēles jau bija skaidrs, ka speki ir krietni patērēti. Protams OKC arī tas pats, bet viņi tomēr uzvarēja, un arī pēc tās spēles atgriezās mājās, tāpēc nav nekāds brīnums, ka tāds rezultāts.
Cerams, ka OKC 5dien vinnēs, lai varētu jau svētdien sākties konferences fināls.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-12 11:14, pirms 14 gadiem
skumīgi - patīk jau man tie bostonieši! bet nu, kā saka - uzvar stiprākais - Celtics tā arī neatrada pretargumentus Heat lielajam trio...

ja vēl savas sērijas zaudēs Atlanta un Memfisa, tad atliks vnk skatīties labu basketbolu, jo mani favorīti būs izkrituši! nu, un vēl jātur īkšķi par to komandu, kura spēlēs pret Heat!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 11:42, pirms 14 gadiem
Vot, nesaprotu Ķeltus. 3 ceturtdaļas var spēlēt kā čempioni, taču beigās visu padir.. . Un tā divas spēles pēc kārtas. Big 2, jeb Veids un Lebrons samet 2/3 no punktiem. Ja Buļļi gribēs uzvarēt, tad ir jāizdomā kā viņus apturēt Un cerams, ka Tibido atradīs atbildi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: arejs87

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 13:36, pirms 14 gadiem
sasperjods rakstīja: nekas OKC saliks hītus
Viņi vēl Menfisu nav salikuši, tā kā vēl nesapņo.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 13:49, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Vot, nesaprotu Ķeltus. 3 ceturtdaļas var spēlēt kā čempioni, taču beigās visu padir.. . Un tā divas spēles pēc kārtas. Big 2, jeb Veids un Lebrons samet 2/3 no punktiem. Ja Buļļi gribēs uzvarēt, tad ir jāizdomā kā viņus apturēt Un cerams, ka Tibido atradīs atbildi.
To, ka ir jāzidomā, ka'apturēt LBJ un Veidu zina visa līga un arī lielākā daļa skatītāji...
Kā lai aptur praktiski divus atlētiskākos spēlētājus līgā, ar fantastisku starta ātrumu, labu metienu no jeb kuras distances un nāvējošu caurgājienu? Tādus nevar apturēt, viņus var tikai ierobežot, un ierobežojot ir jāatceras, kas šogad uzvarēja trīspunktmetienu konkursā, kā arī, fakts, ka LBJ ne aiz gara laika ir All-defensive team pirmajā pieciniekā un Veids ne pa kapeiku nav sliktāks.
Vot pasaki ideju, kā lai tiek galā ar viņiem...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 13:50, pirms 14 gadiem
Tas būtu pārāk slikti, ja uzvarētu Heat. NBA ciestu, jo tiktu parādīts, piemēra, kā savākt ideālu sastāvu. Vairs nebūs visas komandas kaut cik līdzīgas, drīzumā būs visas komandas ar superzvaigznēm vai komandas ar jaunajiem rūkijiem, kuri drīz būs superzvaigznes. Vēl arī Klīvlenda sāktu raudāt, ja Lebrons paņemtu gredzenu. Katrā ziņā esmu par Bulls, lai uzvar Rose un kļūst par jauno NBA seju, aizstājot aizgājēju Kobi un ienīstāko sportistu Lebronu.

     [+] [-]

, 2011-05-12 13:52, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: To, ka ir jāzidomā, ka'apturēt LBJ un Veidu zina visa līga un arī lielākā daļa skatītāji...
Kā lai aptur praktiski divus atlētiskākos spēlētājus līgā, ar fantastisku starta ātrumu, labu metienu no jeb kuras distances un nāvējošu caurgājienu? Tādus nevar apturēt, viņus var tikai ierobežot, un ierobežojot ir jāatceras, kas šogad uzvarēja trīspunktmetienu konkursā, kā arī, fakts, ka LBJ ne aiz gara laika ir All-defensive team pirmajā pieciniekā un Veids ne pa kapeiku nav sliktāks.
Vot pasaki ideju, kā lai tiek galā ar viņiem...
Tu ņem all-defensive team nopietni? Kobe značit nākamgad būs labākais perimetra aizsargs, jo būs pabijis visvairāk defensive komandās!

  +7 [+] [-]

, 2011-05-12 13:53, pirms 14 gadiem
Kad spēles beigās redzēju Wade un James emocijas, sapratu, ka viņi gan to vairāk gribēja, gan pelnīja. Apsveicu Heat ar uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 13:53, pirms 14 gadiem
Šajā kaujā Heat bija labāki, to viņi parādija jau no 1mās spēles!
Bet pats karš viņiem vel priekšā!
es personīgi uzskatu ka titls jādabon !!komandai!!! Heat tāda nav, Dwyane James!!
lieku cerības uz MEMPH un MAVS

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 14:01, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tu ņem all-defensive team nopietni? Kobe značit nākamgad būs labākais perimetra aizsargs, jo būs pabijis visvairāk defensive komandās!
Nopietni? Nez, vai es to ņemumu nopietni, bet katrā ziņā respektēju ka'visus citus titulus, ko piespriež NBA. Manā skatījumā tai komandā ir tikai viena zvaigzne un tas ir Veids. Fans vai ne, bet to es esmu teicis un turpināšu teikt. Arī defā man Veids patīk, daudz labāk par LBJ, viņš vairkas sezonas ir viens no labākajeim bloķētājiem starp ne centra spēlētājiem, un labākais starp aizsargiem. Apbrīnoju, viņa atlētismu un ātrumu, lecienu, akrobātiku. Jā man ar nepatika vasaras ziņojums par LBJ pievienošanos manai iemīļotajai koamndai, bet neko darīt. Veidam vēlu tikai gredzenus cerms..., lai pats mazliet skeptiksi uz viņu psiholoģisko noturību skatos.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-12 14:05, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nopietni? Nez, vai es to ņemumu nopietni, bet katrā ziņā respektēju ka'visus citus titulus, ko piespriež NBA. Manā skatījumā tai komandā ir tikai viena zvaigzne un tas ir Veids. Fans vai ne, bet to es esmu teicis un turpināšu teikt. Arī defā man Veids patīk, daudz labāk par LBJ, viņš vairkas sezonas ir viens no labākajeim bloķētājiem starp ne centra spēlētājiem, un labākais starp aizsargiem. Apbrīnoju, viņa atlētismu un ātrumu, lecienu, akrobātiku. Jā man ar nepatika vasaras ziņojums par LBJ pievienošanos manai iemīļotajai koamndai, bet neko darīt. Veidam vēlu tikai gredzenus cerms..., lai pats mazliet skeptiksi uz viņu psiholoģisko noturību skatos.
Kāpēc Veids ir zvaigznes, bet visus zaudējumus Lebronam ir jāuzņemās? Lebrons arī noslēdza sēriju un ir labāks spēlētājs uz laukuma, prasa lielāku uzmanību no aizsardzības spēlētājiem. Protams, ka Veida perimetra aizsardzība ir daudz labāka par Lebronu.
Un titulus nav jāņem nopietni, bet gan pašam savs viedoklis. Ir jāsaprot, ka MVP nav labākais spēlētājs un All-defensive team ir vienkārši populāro spēlētāju "legacy" papildināšanai domāta!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 14:08, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: To, ka ir jāzidomā, ka'apturēt LBJ un Veidu zina visa līga un arī lielākā daļa skatītāji...
Kā lai aptur praktiski divus atlētiskākos spēlētājus līgā, ar fantastisku starta ātrumu, labu metienu no jeb kuras distances un nāvējošu caurgājienu? Tādus nevar apturēt, viņus var tikai ierobežot, un ierobežojot ir jāatceras, kas šogad uzvarēja trīspunktmetienu konkursā, kā arī, fakts, ka LBJ ne aiz gara laika ir All-defensive team pirmajā pieciniekā un Veids ne pa kapeiku nav sliktāks.
Vot pasaki ideju, kā lai tiek galā ar viņiem...
pareizi jau pateici, ka līgā ir kāds bariņš spēlētāju, kurus apturēt nav iespējams un vienīgā iespēja - daudzmaz ierobežot... redz, kas attiecas uz LJB un DW ierobežošanu - fiziski Buļļiem īsti nav ko likt pretī, kas patiesībā ir normāla parādība. jā, viņiem ir labi aizsargi kā Bogans vai Brūvers. arī Tomass ir kapātājs, bet ar to būs par maz, jo viņiem nav īsti ko likt pretī emocionāli - spēlētāju, kuri visu laiku tā riebīgi un netīri provocē, piemēram kā Leikeriem Bārnss un Ārtests, Dalasai Stīvensons un Kardinals, Memfisai Batjē un Alens, vai pats "netīrākais" līgas vecis - Evanss no Toronto.
vēl kādi varianti? ņemot vērā to, ka Tibodo ar defa spečuks, gan jau viņš būz sashēmojis aizsardzības slazdus tā, lai Lebrons un Veids pēc iespējas mazāk uzbrūk paši un maksimāli daudz dalās ar bumbu. protams, Tu minēji 3p čempionu Džounsu. tāpat arī Bošs, Čalmerss un pārējie māk iemest. bet man domāt, ka lielākas cerības Buļļiem būtu, ja viņi piespiestu izpildīt metienus tiem Heat špīleriem, kuriem varbūt nebija tik daudz iespēju to darīt iepriekšējās sērijās.
P.S. un vēl jau nav zvanīts, ka Heat tiešām spēlēs ar Buļļiem...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 14:10, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tas būtu pārāk slikti, ja uzvarētu Heat. NBA ciestu, jo tiktu parādīts, piemēra, kā savākt ideālu sastāvu. Vairs nebūs visas komandas kaut cik līdzīgas, drīzumā būs visas komandas ar superzvaigznēm vai komandas ar jaunajiem rūkijiem, kuri drīz būs superzvaigznes. Vēl arī Klīvlenda sāktu raudāt, ja Lebrons paņemtu gredzenu. Katrā ziņā esmu par Bulls, lai uzvar Rose un kļūst par jauno NBA seju, aizstājot aizgājēju Kobi un ienīstāko sportistu Lebronu.
Slikti? Domāju, ka šis play-off, jau ir parādījis, ka Heat uzvara nav slikta. Heat trio tiešām ir grandiozs, un nemaz nav tik viegli kaut ko tuvu līdzvērtīgu savākt uz nākamajām sezonām. Bet kā jau play-off ir ievirzījies, tad lieliski ir redzams, ka visas leilo trio/duo komandas ir izkritušas izņemot Heat, tā jau līgai ir laba zīme. Pierādās, ka ar pieredzi un labi sabalansētu komandu var tikt negaidīti tālu. Dallasa un Atlanta ir labs piemērs. Dallasai ir ļoti laba pieredze ar izslēgšanas spēlēm, un Atlanta uz šo panāumu gāja jau labu laiku... Buls ir vēl pāris gadi priekšā sājā līmenī un viņi nobriezt ātri. Memfisa ar Oklahomsitiju rauj superīgu pieredzi nākotnei. Tā kā nedomāju, ka Sterns baigi uztrauksies pēc sezonas par to, ko uztraucās sezonas pirmajā pusē, ka ir jāizskauž īpašība veidot superkomandas... Jo ne jau visi treneri var trenēt zvaigznes (Orlando), pats uzskatu ka arī Heat treneris nav īstais kandidāts, bet ko zin, ne jau pirmo gadu NBA virtuvē grozās.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-12 14:12, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Kāpēc Veids ir zvaigznes, bet visus zaudējumus Lebronam ir jāuzņemās? Lebrons arī noslēdza sēriju un ir labāks spēlētājs uz laukuma, prasa lielāku uzmanību no aizsardzības spēlētājiem. Protams, ka Veida perimetra aizsardzība ir daudz labāka par Lebronu.
Un titulus nav jāņem nopietni, bet gan pašam savs viedoklis. Ir jāsaprot, ka MVP nav labākais spēlētājs un All-defensive team ir vienkārši populāro spēlētāju "legacy" papildināšanai domāta!
Tās ir manas simpātijas, par spēles stilu un manieri, par pozīciju, kas man avirķa simpatizē. LBJ šai sērijā bija labākss, to atzīstu, 3/4 spēli iznesa Veids, 4/4 iznesa LBJ. Tas no viņa ir jaunums. Bet arī viņš vēl aug kā spēlētājs.

     [+] [-]

, 2011-05-12 14:13, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: To, ka ir jāzidomā, ka'apturēt LBJ un Veidu zina visa līga un arī lielākā daļa skatītāji...
Kā lai aptur praktiski divus atlētiskākos spēlētājus līgā, ar fantastisku starta ātrumu, labu metienu no jeb kuras distances un nāvējošu caurgājienu? Tādus nevar apturēt, viņus var tikai ierobežot, un ierobežojot ir jāatceras, kas šogad uzvarēja trīspunktmetienu konkursā, kā arī, fakts, ka LBJ ne aiz gara laika ir All-defensive team pirmajā pieciniekā un Veids ne pa kapeiku nav sliktāks.
Vot pasaki ideju, kā lai tiek galā ar viņiem...
Tu jau pats pateici, ka viņiem ir DIVI superstari kurus ir jāaptur/jāierobežo. Kā tas jau pierādījās visas sezonas garumā, tad spēlē balstās, vai vismat tiek mēģināta balstīt, uz "lielo trio" (vai 2,5). Pietiek ar viņu ierobežošanu jo pārējie netiek izmantoti un komanda neko vairs nespēs. Ja Džeimss un Veids pēdējajos mačos samet 2/3 komandas punktu, tad tas arī visu izsaka - ierobežo viņus un ar Heat ir cauri. Traumatiskā veterānu Bostona vienkārši vairs nespēja to pavilkt pēc sezonas, bet Bulls jau ir pavisam cita lieta - viņiem enerģijas netrūksts un arī ieroču ar kuriem parādīt Heat, ko nozīmē komandas spēle un komanda vispār.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 14:15, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: pareizi jau pateici, ka līgā ir kāds bariņš spēlētāju, kurus apturēt nav iespējams un vienīgā iespēja - daudzmaz ierobežot... redz, kas attiecas uz LJB un DW ierobežošanu - fiziski Buļļiem īsti nav ko likt pretī, kas patiesībā ir normāla parādība. jā, viņiem ir labi aizsargi kā Bogans vai Brūvers. arī Tomass ir kapātājs, bet ar to būs par maz, jo viņiem nav īsti ko likt pretī emocionāli - spēlētāju, kuri visu laiku tā riebīgi un netīri provocē, piemēram kā Leikeriem Bārnss un Ārtests, Dalasai Stīvensons un Kardinals, Memfisai Batjē un Alens, vai pats "netīrākais" līgas vecis - Evanss no Toronto.
vēl kādi varianti? ņemot vērā to, ka Tibodo ar defa spečuks, gan jau viņš būz sashēmojis aizsardzības slazdus tā, lai Lebrons un Veids pēc iespējas mazāk uzbrūk paši un maksimāli daudz dalās ar bumbu. protams, Tu minēji 3p čempionu Džounsu. tāpat arī Bošs, Čalmerss un pārējie māk iemest. bet man domāt, ka lielākas cerības Buļļiem būtu, ja viņi piespiestu izpildīt metienus tiem Heat špīleriem, kuriem varbūt nebija tik daudz iespēju to darīt iepriekšējās sērijās.
P.S. un vēl jau nav zvanīts, ka Heat tiešām spēlēs ar Buļļiem...
Heat ir jāpiespiež spēlēt lēni. ir jānoslāpē tie ātrie un pusātrie uzbrukumi... Pozicionāli viņi nav tik rezultatīvi.

     [+] [-]

, 2011-05-12 14:19, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: Šajā kaujā Heat bija labāki, to viņi parādija jau no 1mās spēles!
Bet pats karš viņiem vel priekšā!
es personīgi uzskatu ka titls jādabon !!komandai!!! Heat tāda nav, Dwyane James!!
lieku cerības uz MEMPH un MAVS
Diezgan vienaldzigi Heat man kgan patik loti ka Wade spele, bet shito par "tituls jadabu komandai!" es isti nevaru saprast. Gribi teikt, ka Heat nav komanda?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-12 14:28, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Diezgan vienaldzigi Heat man kgan patik loti ka Wade spele, bet shito par "tituls jadabu komandai!" es isti nevaru saprast. Gribi teikt, ka Heat nav komanda?
kas ta pa komandu kur 85% punktus gust 2 speletāji?

  +5 [+] [-]

, 2011-05-12 14:34, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: kas ta pa komandu kur 85% punktus gust 2 speletāji?
Un tad? Kada tad ir "komandas" definicija? Manuprat Heat ir tada pati komanda ka gandriz jebkura cita NBA blice - paris zvaigznes (Heat gadijuma gan superzvaigznes) un parejie ir shavinu pieneseji ar konkretiem uzdevumiem laukuma - krampet aizsardziba, savakt grozu/bloket metienus groza tuvuma (Antonijs), snaiperi, kam jamet no pozicijam, kuras izkarto Wade&LBJ (Dzons, Millers utt.) nu utt. Vienkarsi dzeki apzinas, kas viniem ir jadara un kas ir jadara lideriem un abas puses pagaidam to perfekti pilda. Pat Bosh skiet ir pakartojis savas ambicijas shadai spelei, jo sezonas sakuma izskatijas biski pazudis shada Heat modeli, bet tagad jau dara to, ko no vina gaida - savu dablu spele savac, met, kad tas ir nepiecieshams un aizsardziba loti labi nocinijas ar Bostonas Garnetu.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 14:39, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: kas ta pa komandu kur 85% punktus gust 2 speletāji?
Ne jau punktu sadalījums uz visiem rada vai pretēji nerada koamndu.
Katram savs darbs. Galvenais, lai katrs savu darbiņu izdara uz visiem 100%
Slēpts komentārs: pinkainis

     [+] [-]

, 2011-05-12 14:48, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: Tu pat šo "ļoti sarežģīto tkestu nespēj sagremot"
Es sapratu visu precizi, tapec ari prasu "kada tad ir komandas definicija"? Tas nav bernu basitis, kur kads ir galvas tiesu paraks un parejie tad var gurki rullet. Sheit katrs zina, kas vinam jadara laukuma un to ari dara. Nav svarigi vai tas uzdevums ir padot bumbu LBJ vai Wade un segt savu speletaju atveletajas minutes vai vel ko. Ja Heat vinneja Bostonu un Sixers, tad laikam patreiz vini darbojas ka labaka komanda par abam zaudetajam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 15:00, pirms 14 gadiem
Heat uzvarēs šogad un arī pāris nākamos gadus, kā jau viņi paši teica pirms sezonas. Tie, kas tipa domā savādāk, nodarbojas ar pilnīgu sviestu. Skatieties labāko komandu, jo otras tādas kādu laiku vēl nebūs.

     [+] [-]

, 2011-05-12 16:00, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: Šajā kaujā Heat bija labāki, to viņi parādija jau no 1mās spēles!
Bet pats karš viņiem vel priekšā!
es personīgi uzskatu ka titls jādabon !!komandai!!! Heat tāda nav, Dwyane James!!
lieku cerības uz MEMPH un MAVS
es esmu par heat, bet nu par to, ka tituls ir jādabon komandai, par to gan es tev piekrītu! nu bulls arī tie noteikti nav! jo padomā, miami arī daži spēlētāji ir labi bez big 3, bet viņi vnk nobāl uz viņu fona!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-12 16:08, pirms 14 gadiem
un visiem miami hateriem, kas cer ka viņi izkritīs pret buļļiem- padomājiet, kas būtu, ja Rose savainotos un kādu laiku nespēlētu???? miami tas nebūtu tik liels zaudējums, jo ja savainojas kāds no big 3, tad tomēr paliek big 2

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 16:08, pirms 14 gadiem
un jā, par miami!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-12 16:14, pirms 14 gadiem
sanemas bostonas fani....tik un ta bostona labaka......vinji vismaz ir komanda, zel, ka zaudejam viss turpinas gaidam parmainas tocna izskatijas, ka Bostona vnk negrib.....vecuma dara savu gadijuma KG un Allenam nebeidzas ligumi sogad????????????

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 16:16, pirms 14 gadiem
jacer tagad uz mavs vinji daudz maz spele ka komanda atskririba no Heat, kas spele daudz inviduali gan jau aplauzisies ko tad Jus visi te teiksiet

     [+] [-]

, 2011-05-12 16:32, pirms 14 gadiem
apelsins25 rakstīja: jacer tagad uz mavs vinji daudz maz spele ka komanda atskririba no Heat, kas spele daudz inviduali gan jau aplauzisies ko tad Jus visi te teiksiet
Es teikšu to pašu ko tgd... Un?.. Vai Dallasā Novickis itnemaz ne-"spēlē daudz individuāli"?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-12 16:46, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: Šajā kaujā Heat bija labāki, to viņi parādija jau no 1mās spēles!
Bet pats karš viņiem vel priekšā!
es personīgi uzskatu ka titls jādabon !!komandai!!! Heat tāda nav, Dwyane James!!
lieku cerības uz MEMPH un MAVS
Tu esi ķeltu fans kas nevar pārdzīvot kā tavus becos peņšus sagrauj !

     [+] [-]

, 2011-05-12 16:53, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Es teikšu to pašu ko tgd... Un?.. Vai Dallasā Novickis itnemaz ne-"spēlē daudz individuāli"?
tīri no sportiskā viedokļa Mavs-Heat būtu labs fināls - būtu interesanti paskatīties ko švakais Heat garais gals liktu pretī Dirkam un kurš skraidītu līdzi Terijam... tāpat būtu labi dueļi LBJ pret Matriksu/Stīvensonu un Kids pret Veidu!
bet tīri subjektīvi es justos visai slikti, ja finālā spēlētu 2 no 3 manām nemīļākajām komandām(trešā ir Leikers)...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-12 17:14, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: tīri no sportiskā viedokļa Mavs-Heat būtu labs fināls - būtu interesanti paskatīties ko švakais Heat garais gals liktu pretī Dirkam un kurš skraidītu līdzi Terijam... tāpat būtu labi dueļi LBJ pret Matriksu/Stīvensonu un Kids pret Veidu!
bet tīri subjektīvi es justos visai slikti, ja finālā spēlētu 2 no 3 manām nemīļākajām komandām(trešā ir Leikers)...

Nu tas gan pašsajūtai nenāk par labu, ja jāskatās finās, kurā nav saistošas komandas. Bet interesanti būtu noteikti... Vispār jau šogad bez ierastajiem Orlando, Lakers, Bostona, visas lietas interesanti kārtojas. Lai arī nīstais Heat ir ticis līdz savas puses finaļam, tomēr tās ir jaunas vēsmas, līdz ar to interesanti... Es ka'vienmēr par heat

     [+] [-]

, 2011-05-12 17:27, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: tāpat būtu labi dueļi LBJ pret Matriksu/Stīvensonu un Kids pret Veidu!
kids pret veidu? bahaha

     [+] [-]

, 2011-05-12 17:33, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja:
Nu tas gan pašsajūtai nenāk par labu, ja jāskatās finās, kurā nav saistošas komandas. Bet interesanti būtu noteikti... Vispār jau šogad bez ierastajiem Orlando, Lakers, Bostona, visas lietas interesanti kārtojas. Lai arī nīstais Heat ir ticis līdz savas puses finaļam, tomēr tās ir jaunas vēsmas, līdz ar to interesanti... Es ka'vienmēr par heat
patīkami nav, bet tas jau nemainīs smeķi uz labu basketbolu, ja arī spēlēs komandas, kuras kkādu personisku iemeslu dēļ man netīk.
par vēsmām piekrītu - uz titulu pretendē komandas, kuras vēl nesen, kā saka, sēdēja pie ratiem - tas vienmēr ir intriģējoši!
he, būtu pārsteigts, ja Tu pēkšņi mestos kādas citas komandas pusē.

     [+] [-]

, 2011-05-12 17:37, pirms 14 gadiem
wifebeater rakstīja: kids pret veidu? bahaha
ņemot vērā faktu, ka savos teju 40 Kids vēl arvien ir viens no līgas labākajiem aizsargiem, nebrīnītos, ka Veids tiktu uzticēts tieši viņam!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 17:52, pirms 14 gadiem
Emilio rakstīja: ņemot vērā faktu, ka savos teju 40 Kids vēl arvien ir viens no līgas labākajiem aizsargiem, nebrīnītos, ka Veids tiktu uzticēts tieši viņam!
Nu Kids ar Veidu gala netiktu, tas nu ir skaidrs, gadi tomer dara savu. Un ko nozime "kurs izskraidis Terijam pakal"? Ja Heat vareja izskraidit Alenam pakal pie tam gandriz 40 min spele pie visiem Bostonas atblokiem utt., tad gan jau bus ari kads, kas izskraidis mazaku speles laiku pakal rezervistam.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-12 17:59, pirms 14 gadiem
Ha, bostona sucks
Kāda vella pēc cilvēki ir tik stūlgalvigi un nesaprot to ka Heat ir zajbis komanda? Nepatīk viņa tad nah nereksti to vienkārši jau apnicis lasīt kkādu priduraku komentārus! Es sekoju līdzi NBA jau kādus kadus pacmit gadus,reali sekoju nevis skatos higl. Zb ko var ņemties Heat vajadzētu uzvarēt jo viņi spēlē ar atdevīti! Gudrie komenti kā nosegt Lebronu un weidu viņus nevar nosegt, kas notiks ja nosegs Rouzu? Buļiem mīnus 30! Manuprāt interisantāk ir skatīties kā divi cilvēki met 2/3 punktus ar normālu ātru, skatāmu basketbolu nevis vērot kā rouzs izmet 35 metienus par spēli! tas pats, varbūt vienīgi lbj un w izmet kopā ap 40 ! vsjo mulku bars pamaacas un buus ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-12 18:10, pirms 14 gadiem
Tiem kas redzēja spēli. Kā var beigās LBj neiedot traveling common kaut vai spēle jau ir beigusies nav ko ņirgāties par pretinieku... riebeklis tāds!

     [+] [-]

, 2011-05-12 19:51, pirms 14 gadiem
karbels rakstīja: Tu esi ķeltu fans kas nevar pārdzīvot kā tavus becos peņšus sagrauj !
Acīgs esi ka pamanīji!
ja es nevarētu pārdzīvot es nod***tu HEAT par to ka negodīgi ka LBJ DW apvienojās u.t.t , lai jau viņiem veicās! Nebija jau šī pēdēja Celtics sezona NBA lai tur ko pārdzīvot STIPRĀKAIS UZVAR un tur neko nevar padarīt!
Vismaz zaudējot sēriju nesāka skaldīt pretiniekus ka daž labs to paspēja šogad!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-12 19:54, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Slikti? Domāju, ka šis play-off, jau ir parādījis, ka Heat uzvara nav slikta. Heat trio tiešām ir grandiozs, un nemaz nav tik viegli kaut ko tuvu līdzvērtīgu savākt uz nākamajām sezonām. Bet kā jau play-off ir ievirzījies, tad lieliski ir redzams, ka visas leilo trio/duo komandas ir izkritušas izņemot Heat, tā jau līgai ir laba zīme. Pierādās, ka ar pieredzi un labi sabalansētu komandu var tikt negaidīti tālu. Dallasa un Atlanta ir labs piemērs. Dallasai ir ļoti laba pieredze ar izslēgšanas spēlēm, un Atlanta uz šo panāumu gāja jau labu laiku... Buls ir vēl pāris gadi priekšā sājā līmenī un viņi nobriezt ātri. Memfisa ar Oklahomsitiju rauj superīgu pieredzi nākotnei. Tā kā nedomāju, ka Sterns baigi uztrauksies pēc sezonas par to, ko uztraucās sezonas pirmajā pusē, ka ir jāizskauž īpašība veidot superkomandas... Jo ne jau visi treneri var trenēt zvaigznes (Orlando), pats uzskatu ka arī Heat treneris nav īstais kandidāts, bet ko zin, ne jau pirmo gadu NBA virtuvē grozās.
Tas būtu slikti basketbolam. Beigtos statu krājēju laiki, spēlētāji vairs nebūs ar tādu cīņasgaru, jo visiem komandā būs pa pārim superzvaigznes. Visi nespēlēs ar 100% atdevi, jo vienmēr paļausies uz saviem pāriniekiem, tas nav labi, nekad nav labi bijis. Es labāk skatos one man show, kā Aiversonu 76ers vai Lebronu Cavaliers. Es skatos kā superzvaigznes mēģina vieni aizvest komandu uz titulam un kļūst par pārliecinošiem labākajiem spēlētājiem. Tas pats ir attiecināms uz Maģisko Džonsonu, lai cik lielisks viņš nebūtu, viņš tomēr spēlēja kopā ar Džabaru, Džabars bija veterāns kurš jau bija komandas līderis, Maģiskais tikai pievienojās un ar laiku aizstāja viņu. Paskatāmies uz Džordanu, viņš Čikāgu no "Govīm" par "Buļļiem" pārvērta. Basketbolam tas nāk par labu, ka viens spēlētājs apgriež kājām gaisā komandu nevis aiziet uz franšīzi kurai ir sava nākotne ar saviem franšīzes spēlētājiem. Ja Heat uzvarēs, tad domāju, ka komandā kā, piemēram, Raptor nekad nedabūs gredzenu, komandas kas tagad ir labākās paliks tādas uz ilgiem laikiem, būs lokauts un NBA komandas sāks izskatīties pret Real Madrid un Chelsea....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 19:57, pirms 14 gadiem
Lasu komentus un mele vien niez dazhiem labiem dolbajobiem pateikt paris vardus! it iipashi tiem, kas kjipa noliek Heat kaa komandu! kjipa tikai divi cilveeki - ja jus vel neesat sapratushi, tas basketbols ir komandas spele! un katra komandaa ir divi vai tris galvenie vilceeji, parejie ir piedevas kam jazin sava vieta lai motors shance bez apstaajas un ar atdevi, kaa tas pagaidam notiek heat! Tad kad Jordans un Pippens meta la 30 punktiem speelee vai bulls tad visi sauca par 2 cilveku komandu? protams ka ne! un basketbols sastav no diviem galvenajiem elemntiem - uzbrukums un aizsardziiba, un ja uzbrukumu vel var vilkt dazhi, tad aizsardziba bez laba komandas darba neiztikt!!!
Padomaajiet ko runajat - savadak dazhi jau te sak atgaadinat pedejaa veeciesha slima sunja murgus!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-12 20:16, pirms 14 gadiem
Heat iesapaidiigi

     [+] [-]

, 2011-05-12 20:21, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Paskatāmies uz Džordanu, viņš Čikāgu no "Govīm" par "Buļļiem" pārvērta. Basketbolam tas nāk par labu, ka viens spēlētājs apgriež kājām gaisā komandu nevis aiziet uz franšīzi kurai ir sava nākotne ar saviem franšīzes spēlētājiem.
Nu es neteiktu, ka Bulls bija viena cilveka komanda. Tomer MJ pie saniem visu laiku bija Pippens un dazhados laikos tadi speletaji ka Paksons, Rodmens, Kukocs, Harpers, Kers.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-12 20:50, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu es neteiktu, ka Bulls bija viena cilveka komanda. Tomer MJ pie saniem visu laiku bija Pippens un dazhados laikos tadi speletaji ka Paksons, Rodmens, Kukocs, Harpers, Kers.
tieshi taa beidzot viens normals cilveks ierunaajas! kura bija taa sezona kad kobe viens meta 50 punktus gandriz katraa speele... a cik talu lakers tad tika mes visi zinam! ja taa ir komandas spele, tad komadnai ari jaspele! tie nav setas machi kur viens var visu koamndu pavilkt!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 21:29, pirms 14 gadiem
Heat čempioni

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 21:34, pirms 14 gadiem
HitMix* rakstīja: Heat čempioni
TIESI TA

  +1 [+] [-]

, 2011-05-12 22:10, pirms 14 gadiem
kaaja rakstīja: Lasu komentus un mele vien niez dazhiem labiem dolbajobiem pateikt paris vardus! it iipashi tiem, kas kjipa noliek Heat kaa komandu! kjipa tikai divi cilveeki - ja jus vel neesat sapratushi, tas basketbols ir komandas spele! un katra komandaa ir divi vai tris galvenie vilceeji, parejie ir piedevas kam jazin sava vieta lai motors shance bez apstaajas un ar atdevi, kaa tas pagaidam notiek heat! Tad kad Jordans un Pippens meta la 30 punktiem speelee vai bulls tad visi sauca par 2 cilveku komandu? protams ka ne! un basketbols sastav no diviem galvenajiem elemntiem - uzbrukums un aizsardziiba, un ja uzbrukumu vel var vilkt dazhi, tad aizsardziba bez laba komandas darba neiztikt!!!
Padomaajiet ko runajat - savadak dazhi jau te sak atgaadinat pedejaa veeciesha slima sunja murgus!
eu tu ķipa nopietni ? jopčik ķipa nezināju šito , ka basis ķipa komandas ķipa spele!! ķipa heatam nenormalaka ķipa komandas spele, ķipa! kombene 1 lebrs laužas netiek nomet! kombene 2 Wade laužas ķipa netiek tad ķipa asists!

  -4 [+] [-]

, 2011-05-12 22:19, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: eu tu ķipa nopietni ? jopčik ķipa nezināju šito , ka basis ķipa komandas ķipa spele!! ķipa heatam nenormalaka ķipa komandas spele, ķipa! kombene 1 lebrs laužas netiek nomet! kombene 2 Wade laužas ķipa netiek tad ķipa asists!
Bl** Beidz raudāt , apnīk tavi ķipa krutie komentāri , vai tad ir daudz tādas komandas kur visi12 iemet virs 10 p ????
katrā komandā ir līderi uz kuriem spēle , un pienākušas izšķirošāas spēles ko darīt wade ar james ???? sēdet un grauzt nagus malā ,viņiem ir jāvelk komanda , laisk tev apgūt kautko no basketbola

  -1 [+] [-]

, 2011-05-12 22:21, pirms 14 gadiem
gaidu tavu ķipa vēlvienu kruto komentāru !

     [+] [-]

, 2011-05-12 22:23, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu es neteiktu, ka Bulls bija viena cilveka komanda. Tomer MJ pie saniem visu laiku bija Pippens un dazhados laikos tadi speletaji ka Paksons, Rodmens, Kukocs, Harpers, Kers.
Tik traki jau nepārspīlēsim... Ir skaidri zināms, ka Džordans uztaisīja Bulls, tur Pipenam un Paksonam nav nekāds sakars... ir jāsaprot, ka ir komanda, bet komanda neuzvar titulus, SUPERZVAIGZNES uzvar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-12 23:22, pirms 14 gadiem
pinkainis rakstīja: eu tu ķipa nopietni ? jopčik ķipa nezināju šito , ka basis ķipa komandas ķipa spele!! ķipa heatam nenormalaka ķipa komandas spele, ķipa! kombene 1 lebrs laužas netiek nomet! kombene 2 Wade laužas ķipa netiek tad ķipa asists!
nu redz ar shada tipa atbildi tu tikai apliecini savu intelektu...negribas pat ar tada liimenji primatiem(pameklee gramtas ko nozimes shis vards, noteikti jau pasham nav ne mazakas ponjas) ielaisties diskusijas!

     [+] [-]

, 2011-05-13 01:09, pirms 14 gadiem
ralfsliepins2 rakstīja: gaidu tavu ķipa vēlvienu kruto komentāru !
gaidi ar maisu ! un manjauliekas ka te kāds cits raud! Vienīgais ko es esmu apguvis ir šis - Basketball passing is an integral aspect of a good offensive attack.passing game, everyone will benefit as scoring goes up!

     [+] [-]

, 2011-05-13 01:12, pirms 14 gadiem
kaaja rakstīja: nu redz ar shada tipa atbildi tu tikai apliecini savu intelektu...negribas pat ar tada liimenji primatiem(pameklee gramtas ko nozimes shis vards, noteikti jau pasham nav ne mazakas ponjas) ielaisties diskusijas!
Patiesība ir skarba lieta! varetu ,man PRIMĀTAM paskaidrot arī kas ir grāmata man te Lietus mežos tādas lietas nav pazīstamas!

     [+] [-]

, 2011-05-13 16:19, pirms 14 gadiem
Go celtics