Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Celtics" sagrauj "Cavs" Klīvlendā un izvirzās vadībā

Andrejs Siliņš

"Celtics" sagrauj "Cavs" Klīvlendā un izvirzās vadībā
"Cavaliers" ar treneri Maiku Braunu priekšgalā nonākuši neapskaužamā situācijā - pirms mača Bostonā 2:3...
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) pie negaidīti pārliecinošas uzvaras Austrumu konferences pusfinālā tika Bostonas "Celtics", kas viesos ar 120:88 sagrāva Klīvlendas "Cavaliers", sērijā panākot vadību 3:2.

Ja pirmajā ceturtdaļā "Cavs" vēl turējās un pat bija vadībā, tad līdz lielajam puslaika pārtraukumam viesi jau bija pārņēmuši vadības grožus savās rokās - 50:44. Nelīdzēja arī Šakila O'Nīla teicamā spēle zem groziem, jo "Cavs" līderim un superzvaigznei Lebronam Džeimsam šī nepavisam nebija veiksmīgākā spēle - tika trāpīti vien trīs no 14 metieniem, un līdzjutēji savu varoni pavadīja ar svilpieniem... Tikmēr Bostona turpināja rullēt un pirms pēdējā ceturkšņa jau 80:63. "Celtics" panāca arī 20 punktu pārsvaru un spēja to ne vien noturēt, bet arī palielināt. Mača beigās 120:88 "Celtics" labā.

Uzvarētājiem teicamu maču atkal aizvadīja Redžons Rondo, kurš guva 16 punktus un atdeva septiņas piespēles. Rezultatīvākais gan bija cits aizsargs - Rejs Alens sameta 25 punktus, iemetot sešus tālmetienus. Polam Pīrsam beidzot uzteicams sniegums - 21 punkts, 11 bumbas un septiņas piespēles.

120 punktus "Celtics" šajā pēcsezonā vēl nebija iemetuši. 32 punktu starpība ir visu laiku lielākā piektajā spēlē sērijā, kas līdz tam bijusi neizšķirta NBA vēsturē. Džeimss aizmeta garām pirmos septiņus metienus no spēles, kopumā guva 15 punktus, atdeva septiņas rezultatīvas piespēles un izcīnīja sešas atlēkušās bumbas. Vai šī bija pēdējā Lebrona spēle "Cavaliers" sastāvā Klīvlendā?

 +60 [+] [-]

, 2010-05-12 08:57, pirms 15 gadiem
Jā...Celtics parādija to sniegumu, kuru gaidīju jau ilgi, jāteic tā, nākošā spēle būs ļoti dramatiska, jo izšķirs daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2010-05-12 09:00, pirms 15 gadiem
diemžēl Cavs ir vel vājāki nekā pagāšgad

 +43 [+] [-]

, 2010-05-12 09:02, pirms 15 gadiem
Čaļi grib vēl kādu šito noraut ';

  +2 [+] [-]

, 2010-05-12 09:02, pirms 15 gadiem
Ne tā nav pēdējā. :p

     [+] [-]

, 2010-05-12 09:06, pirms 15 gadiem
Izskatās ka Cavs netiek galā tieši aizsardzībā un ja nevar nosegt, tad uzvarēt būs ļoti grūti. Jācer jau ka cavs atspēlēsies nākamajā mačā, kaut gan ir sajuta ka zaļie uzvarēs sēriju

 +44 [+] [-]

, 2010-05-12 09:07, pirms 15 gadiem
Gribās piefiksēt vienu niansi - Maikls Džordans NBA ienāca salīdzinoši ļoti vēlā vecumā - 21 vai 22 gados, ja nemaldos. Un pirmo titulu izcīnīja laikam 27 gados. Tātad līdz titula nobriešanai viņam vajadzēja 5 gadus.

Lebrons NBA ir jau no 17 gadiem, ja? Un tagad jau 24, bet titula vēl nav un izskatās, ka šogad arī nebūs...

 +17 [+] [-]

, 2010-05-12 09:13, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Gribās piefiksēt vienu niansi - Maikls Džordans NBA ienāca salīdzinoši ļoti vēlā vecumā - 21 vai 22 gados, ja nemaldos. Un pirmo titulu izcīnīja laikam 27 gados. Tātad līdz titula nobriešanai viņam vajadzēja 5 gadus.

Lebrons NBA ir jau no 17 gadiem, ja? Un tagad jau 24, bet titula vēl nav un izskatās, ka šogad arī nebūs...
Ne jau viens spēlētājs iegūst to titulu.

 +18 [+] [-]

, 2010-05-12 09:18, pirms 15 gadiem
Real_Lebron#6 rakstīja: Don't worry
sac tik kravat cemodanus

 +21 [+] [-]

, 2010-05-12 09:19, pirms 15 gadiem
Lebronam kaut kas kaiš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-12 09:22, pirms 15 gadiem
ooh no nu ir dir..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 09:26, pirms 15 gadiem
Nu bet šitā samest tas arī jāmāk 20;30,30,40, Trīspunktnieki virs 50%, no spēles virs 50%.'
Laikam šis bija Klīvlendas risinājums Šaka piezīmju problēmām. Šaks sameta, piezīmes ar netraucēja, bet aizsardzība vispār pa tukšo Klīvlendai...

 +12 [+] [-]

, 2010-05-12 09:30, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Gribās piefiksēt vienu niansi - Maikls Džordans NBA ienāca salīdzinoši ļoti vēlā vecumā - 21 vai 22 gados, ja nemaldos. Un pirmo titulu izcīnīja laikam 27 gados. Tātad līdz titula nobriešanai viņam vajadzēja 5 gadus.

Lebrons NBA ir jau no 17 gadiem, ja? Un tagad jau 24, bet titula vēl nav un izskatās, ka šogad arī nebūs...
biš sapinies aprēķinos > Lebrons NBA sāka spēlēt, kad viņam bija nepilni 19 gadi (03-04 sezonā, dzimis viņs 1984.gada decembrī) , šobrīd viņam ir 25 (decembrī paliks 26) !

 +13 [+] [-]

, 2010-05-12 09:36, pirms 15 gadiem
ak Dievs, un vēl savās mājās... kaut kas nav ar Cavs, acīmredzami

 +22 [+] [-]

, 2010-05-12 09:37, pirms 15 gadiem
Malači Lebrons Lohs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-12 09:50, pirms 15 gadiem
yes!!! ljoti ceru, ka tieši celtics pieredze ljaus nosleegt seeriju Bostona. Ka neredzeesim kko liidziigu kaa 3 speelee. Buus iista draama!

 +12 [+] [-]

, 2010-05-12 09:58, pirms 15 gadiem
es par bostonu. bet nu clīvlendas līdzjutējiem būtu jādomā pirms svilpt- lebrons spēlē ar traumu, viņam pēdējā sezona un ja viņš pamat klīvlendu šie būs turpat kur bija pirms viņa

 +11 [+] [-]

, 2010-05-12 10:04, pirms 15 gadiem
Šis mani priecē

 +20 [+] [-]

, 2010-05-12 10:13, pirms 15 gadiem
Tagad ja Cavs zaudēs visi teiks, ka tika zaudēts dēļ James traumas, bet ja paskatās tad Cavs problēma acīmredzami nav uzbrukums, jo bija zināms, ka Bostona ir iespējams vienīgā komanda līgā, kura spēs daudz maz iegrožot Cavs uzbrukumu, bet gan aizsardzība, pirmkārt viņiem nav neviena kas varētu nobremzēt Rondo un otkārt visi runāja par to ka pēc Jamisona iemainīšanas nu tik būs, bet es reali viņu neesmu vēl redzējis Kāda jēga bija no Ilgauska atpakaļ paņemšanas, ja viņš spēlē play-off 6.0 mpg?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2010-05-12 10:40, pirms 15 gadiem
Galvas Ripos Klivlendā ja nebus luzums pedeja spele!

 +23 [+] [-]

, 2010-05-12 10:48, pirms 15 gadiem
Celtics jānoslēdz sērija savas mājās, savādāk neticu, ka viņi paņems septīto spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-05-12 11:00, pirms 15 gadiem
nu nevar salīdzināt to Bulls sastāvu ar šo CLE sastāvu...
Kerrs >>Viliamss
Jordan>>>>>>>James ( nav vienā pozīcijā bet kā līderi jāsalīdzina)
Pippen>>lai kas tur viņiem nāktu
Rodman>Jamison
un pat
Longlijs bija tas pats Varejao vai Ilgauskas
- - - -
liidz ar to ...
CLE bez James vienos vartos zaudetu Bulls bez Jordan
:p

  +3 [+] [-]

, 2010-05-12 11:01, pirms 15 gadiem
James121 rakstīja: Ne jau viens spēlētājs iegūst to titulu.
pilnīgi piekrītu!!!!

 +14 [+] [-]

, 2010-05-12 11:19, pirms 15 gadiem
wolf rakstīja: nu nevar salīdzināt to Bulls sastāvu ar šo CLE sastāvu...
Kerrs >>Viliamss
Jordan>>>>>>>James ( nav vienā pozīcijā bet kā līderi jāsalīdzina)
Pippen>>lai kas tur viņiem nāktu
Rodman>Jamison
un pat
Longlijs bija tas pats Varejao vai Ilgauskas
- - - -
liidz ar to ...
CLE bez James vienos vartos zaudetu Bulls bez Jordan
:p
Viņš nerunā par labāko komandu kāda NBA ir bijusi, bet par to Bulls sastāvu kas pret Lakers spēlēja. Tur bija jauns Pippens, Grants. Centrs bija Cartwrights un saspēlnieks Paxsons. Saki ko gribi, Cavs komanda ir daudz labāka. Vienkārši Jordans ir klasi augstāks spēlētājs, kurš nav sautīgs un atradīs pareizos līdzekļus kā uzvarēt.
Kā Tu vari teikt, ka Kerr bija labāks PG par Williams? Kas viņā ir tāds labāks? Vienīgais ir metiens no tālās distances un viss.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-12 11:28, pirms 15 gadiem
CLE ir jasanemas- nu nedrikst pazaudet BOS, bet nu nakosa karta lai nu kurs izies uzkarsies uz ORL- tas ir gandriz 110%.
Tomer lieku uz LeBronu un co ka vini sanemsies un uztaisis comeback.

 +24 [+] [-]

, 2010-05-12 11:30, pirms 15 gadiem
Valdis Bērziņš autors, 2010-05-10 02:15, aizvakar
+3
P.S. Play off visu izšķir aizsardzība. Orlando var spēlēt aizsardzībā un dara to ļoti labi, kamēr Cavs abās sērijās - gan pret Bulls, gan Celtics, ir pierādījusi, ka ir komanda bez ''play off'' līmenim atbilstošas aizsardzības.

Nedaudz jocīgi iemest pašam savu komentāru. Bet šonakt perfekti pierādījās tas, ko teicu pāris dienas atpakaļ - Cavs nav aizsardzības - statistika nemelo! Un daudzi par šādu komentāru pasmīnēja...

  +8 [+] [-]

, 2010-05-12 11:31, pirms 15 gadiem
kāds vispār sakars kerram? viņš pat starta pieciniekā negāja, grīzak varētu runāt par deriku harperu, kas gan ir līdzīgs spēlētājs Mo Wiljamsam...

  +5 [+] [-]

, 2010-05-12 11:33, pirms 15 gadiem
atvainojos, biju domājis ronu harperu

 +11 [+] [-]

, 2010-05-12 11:37, pirms 15 gadiem
wolf rakstīja: nu nevar salīdzināt to Bulls sastāvu ar šo CLE sastāvu...
Kerrs >>Viliamss
Jordan>>>>>>>James ( nav vienā pozīcijā bet kā līderi jāsalīdzina)
Pippen>>lai kas tur viņiem nāktu
Rodman>Jamison
un pat
Longlijs bija tas pats Varejao vai Ilgauskas
- - - -
liidz ar to ...
CLE bez James vienos vartos zaudetu Bulls bez Jordan
:p
es tev paliidzeshu biku preciizak tomer saliidzinaat

(ja tu girbi slaiidzinat Chikaagas zelta komandu nevis pirmo komandu kas izciinija titulu )

Kerr (Harper) << Mo Williams (neiznu ko tu piipee sakot ka Mo ir shvakaaks par Kerru Williams ir ALl star kalibra speletajs, zvaignu izlasee par smukam aciim neliek)

Jordan >>>>>>>>>>>> West vai Pareker (nu tur jautajumi laikam nebuus)

Pippen < Lebron (nu jātzīst ka James ir labāks par Pippenu)

Rodman >> Jamison (vismaz aizsardziiba noteikti)

Longley << Oneal, Varejao (nesmīdini skaot ka Longlijs ir labāks par shiem abiem

 +10 [+] [-]

, 2010-05-12 11:47, pirms 15 gadiem
Skatos daudzi te baigie speciālisti par Bulls laiku komandu, salīdzina ar Cavs utt. Tikai faktiski visi sajaukuši vienā kokteilī 2 Bulls komandas, kuras pa 3 reizēm izcīnija gredzenus. Abām tā laika Bulls komandām kopīgs bija tikai Pippens un MJ, pārējais sastāvs bija pilnīgi atšķirīgs.
Pirmajā komandā (91.-93.g gredzeni) rezultātu palīdzēja taisīt Grants, Kārtraits, BJ Armstrongs...
Otrajā(96-98) Kukočs, Rodmans, Kerrs, Hārpers...
Nav nekādas jēgas salīdzināt kura komanda bija spēcīgāka, bet protams, uz papīra sastāvs iespaidīgāks izskatās Klīvlendai! Jo lai nu ko, bet Buļļos centrs Longlijs ne tuvu nebij tik augstas klases C kādi ir Šaks un Z-men.
Tomēr galvenā lieta kas atšķir šīs komandas ir treneris Brīžam liekas, ka Brauns vispār nav spējīgs kaut ko mainīt spēles gaitā, kad komanda sāk jukt ārā. Pēc minūtes pārtraukumiem tā arī neredzēju, ka Klīvlendas spēlē kaut kas mainītos. Vienīgais ierocis ir - cerēsim ka Lebronam sāks krist Savukārt Fils Džeksons laikam komentārus neprasa

Par sēriju kopumā, nu man jau gribas lai Bostona tiek tālāk, bet ir baigā baile, ka ar viņiem nenotiek tas pats, kas ar Spurs otrajā kārtā! Vecie būs noskrējušies pret Cavs, bet vecums vairs nav tāds lai tik ātri atjaunotos pēc tik grūtas sērijas. Bet nu paskatīsimies. Atliek Cavs uzvarēt Bostonā, un viss atkal sagriezīsies kājām gaisā, jo priekšrocības atkal būs viņiem!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-12 11:56, pirms 15 gadiem
ABa, tiesi manas domas par Cavs treneri. Domaju, ka lidos soreiz vins, ja Klivlenda Bostona kasis. Shaja serija Cavs parak biezi izskatas tik pat nevariga un mazkustiga ka pagajushaja gada pret Magic. Izskatas, ka pareja komanda gaida, ka LBJ visu izdaris un pasi jau gatavojas celt kausu virs galvas. Tikai pirms tam vel vajag kaut vai kapat aizsardziba un cinities, cinities.

 +12 [+] [-]

, 2010-05-12 12:33, pirms 15 gadiem
Williams varbut ari ir ALL-STAR speletajs uz papira, tachu vins tadiem viriem ka Kers un Harpers var tikai udeni pienest...

Viena lieta ir regularaja sezonā savākt labu statistiku, un pavisam kas cits spēlēt PALYOFF atmosfērā zem spiediena - Kamēr Kers un Hārpers aukstasinīgi izpildīja savas lomas, turklāt vairākās čempionu komandās (Kers - CHI un SAS; Harpers CHI un LAL), Mo jau otro sezonu pēc kārtas tajos brīžos kad viņa labāko spēli visvairāk vajag vnk pazūd, jeb kā Amerikā saka: CHOKE, jeb aizrijās...

Tā bija pagāšgad pret Magic, un ir arī šogad pret Bostonu...

Domāju ka pat Cavs fani piekritīs, cik apnicīgi ir redzēt to, ka Lebronam blakus nav pienācīgu palīgu, kas spētu uzņemties lomu vairāk, ka vien reizi sērijā...

Tāpēc piemēram Lakers it kā muļķīgi turās pie Fišera, kurš nekad nav bijis ALL-STAR kalibra vecis, taču uz kuru var paļauties, ka viņam izškirošā brīdi roka nenotrīcēs....

Un salīdzinot jebkuras 2 komandas, objektīvāk tomēr ir salidzināt spēlētājus pa "opcijām", jeb pēc vērtības svarīgākajiem...

Buļļos pirmais vecis bija M.J, otrais Pippens, trešais Rodmens, tālāk Hārpers, Kukočš, Longlijs....

TIE visi bija rūditi vīri ar pieredzi... Cavs ir Lebrons - līgas dominējošakais spēlētājs, kuram palīgos ir pāris veterāni, kuru labākie gadi aiz muguras (Shaq, Jamison, Z) un pāris neslikti ROLE -PLAYERI...

     [+] [-]

, 2010-05-12 12:58, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Gribās piefiksēt vienu niansi - Maikls Džordans NBA ienāca salīdzinoši ļoti vēlā vecumā - 21 vai 22 gados, ja nemaldos. Un pirmo titulu izcīnīja laikam 27 gados. Tātad līdz titula nobriešanai viņam vajadzēja 5 gadus.

Lebrons NBA ir jau no 17 gadiem, ja? Un tagad jau 24, bet titula vēl nav un izskatās, ka šogad arī nebūs...
ienāca 18. gados, gāja jau 19, šobrīd ir pilni 25 un drīz būs 26!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-12 12:58, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Domāju ka pat Cavs fani piekritīs, cik apnicīgi ir redzēt to, ka Lebronam blakus nav pienācīgu palīgu, kas spētu uzņemties lomu vairāk, ka vien reizi sērijā...
C'moon, lai nu ko, bet teikt, ka Lebronam nav pienācīgu palīgu. Komanda ir gandrīz optimāla. Zem groziem ir Šakils, Ilgauskas un Varežao. Tas būtu slikti vai sliktāk par Bulls? ( ) Vēl Džemisons + Lebrons par bumbām var cīnīties bez problēmām. Tātad, zem groza viennozīmīgi komanda ir labāka par Bulls all star komandu (ja ņemam vērā faktu, ka Rodmens tomēr uzbrukumā neko tā īsti nevarēja).
Aizsargi, Vests un Viljamss kā jau te ir daudzi teikuši arī ir noteikti lieliski spēlētaji un piesauktais CHOKE efekts.. tā jau ir trenera problēma, nevis uzreiz slikts spēlētājs.
Lebronam ir manuprāt ideāla komanda, ar lieliskiem spēlētājiem, kas vienlaicīgi arī dod viņam absolūtā līdera iespējas.
Ja taisītu Ultimate komandu no Bulls un Cavs vienas sezonas komandas.. cik spēlētāji būtu no bulls un cik no Cavs? Nez vai Keru kāds izvēlētos Viljamsa vietā...

     [+] [-]

, 2010-05-12 13:29, pirms 15 gadiem
Bērziņam taisnība, protams arī tāpēc jo Celtics ir pieredzējušāka komanda, Bostonai visa spēle sākas no aizsardzības.

Ja vēl Cavaliers nebūtu Džeims, viņi vispār nekur netiktu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 13:34, pirms 15 gadiem
Nu es noteikti izvēlētos Kerru Viljamsa vietā, bet iespējams neesmu objektīvs Nu manuprāt Kerrs bija gudrāks spēlētājs par Viljamsu. Turklāt Kerru vispār tā īsti nevar uzskatīt par saspēles vadītāju, viņš bij izteikts snaipers no 3pt līnijas, kurš iznāca laukumā kad to prasīja situācija, nostrādāja pamatīgi savas minūtes aizsardzībā, bet uzbrukumā komanda nospēlēja uz viņa snaipera dotībām un viņam bij pienākums metienus realizēt. Bulls komandā vispār nebija tāds izteikts saspēles vadītājs, bija Fila slavenais trijstūra uzbrukums, kur saspēles vadīšanā iesaistijās visa komanda izņemot Rodmenu un Longliju, kuriem bija pavisam citi uzdevumi laukumā Tapēc jau saku, ka neielaižoties neauglīgās diskusijās par to kurš spēlētājs vai komanda bija(ir) labāka, viennozīmīgi uzvar Bulls komanda ar treneri un MJ priekšgalā, jo Fils kā puzzli bija salicis komandu kurā katrs zināja savu vietu un uzdevumu! Savukārt Cavs komanda brīžam jūk pa vīlēm, Lebrons izskatās apjucis, bet treneris uz to visu noskatās no malas ar tādām acīm, it kā uz viņu tas vispār neattiecas

 +18 [+] [-]

, 2010-05-12 13:35, pirms 15 gadiem
budd rakstīja: C'moon, lai nu ko, bet teikt, ka Lebronam nav pienācīgu palīgu. Komanda ir gandrīz optimāla. Zem groziem ir Šakils, Ilgauskas un Varežao. Tas būtu slikti vai sliktāk par Bulls? ( ) Vēl Džemisons + Lebrons par bumbām var cīnīties bez problēmām. Tātad, zem groza viennozīmīgi komanda ir labāka par Bulls all star komandu (ja ņemam vērā faktu, ka Rodmens tomēr uzbrukumā neko tā īsti nevarēja).
Aizsargi, Vests un Viljamss kā jau te ir daudzi teikuši arī ir noteikti lieliski spēlētaji un piesauktais CHOKE efekts.. tā jau ir trenera problēma, nevis uzreiz slikts spēlētājs.
Lebronam ir manuprāt ideāla komanda, ar lieliskiem spēlētājiem, kas vienlaicīgi arī dod viņam absolūtā līdera iespējas.
Ja taisītu Ultimate komandu no Bulls un Cavs vienas sezonas komandas.. cik spēlētāji būtu no bulls un cik no Cavs? Nez vai Keru kāds izvēlētos Viljamsa vietā...
Es saprotu Tavu domu gajienu, un arī pats pirms playofiem biju gandrīz pārliecināts, ka CAVS IR GATAVI TITULAM.

Sastāvs ir kvantitatīvi-kvalitātīvs - visas pozīcijas nosegtas, ir snaiperi, ir aizsardzības speciālisti, ir enerģijas spēlētāji, ir veterāni un ir LEBRONS.

Taču CAVS acīmredzami buksē pret Celtics. Es saprotu ka ELKONIS noteikti ir ietekmējis šis sērijas gaitu, jo Lebrons neizskatās pats pēc sevis...

Taču šim vajdzētu būt tam brīdim, kad CAVS var paļauties uz saviem pārējiem līderiem...

Taču nekas nenotiek... Kāds tagad var droši pateikt, KURŠ TAD NO TĀ BARA IR CAVS "2.VECIS", kas paņems spēli uz sevi?

MJ bija Skotijs, Šakam bija Kobe, Dankanam - Robinsons/Manu/Parkers, Celtics ir "lielais 4" un šodien Orlando Howards var rēķinaties ar kādu no Nelsona/Kartera/Luisa, tāpat kā Kobe zina, ka viņa pakaļu piesegs Gazols...

Kurš piesegs Lebronu, kad viņs nevar spēlēt uz 100% ?

     [+] [-]

, 2010-05-12 13:39, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Nu es noteikti izvēlētos Kerru Viljamsa vietā, bet iespējams neesmu objektīvs Nu manuprāt Kerrs bija gudrāks spēlētājs par Viljamsu. Turklāt Kerru vispār tā īsti nevar uzskatīt par saspēles vadītāju, viņš bij izteikts snaipers no 3pt līnijas, kurš iznāca laukumā kad to prasīja situācija, nostrādāja pamatīgi savas minūtes aizsardzībā, bet uzbrukumā komanda nospēlēja uz viņa snaipera dotībām un viņam bij pienākums metienus realizēt. Bulls komandā vispār nebija tāds izteikts saspēles vadītājs, bija Fila slavenais trijstūra uzbrukums, kur saspēles vadīšanā iesaistijās visa komanda izņemot Rodmenu un Longliju, kuriem bija pavisam citi uzdevumi laukumā Tapēc jau saku, ka neielaižoties neauglīgās diskusijās par to kurš spēlētājs vai komanda bija(ir) labāka, viennozīmīgi uzvar Bulls komanda ar treneri un MJ priekšgalā, jo Fils kā puzzli bija salicis komandu kurā katrs zināja savu vietu un uzdevumu! Savukārt Cavs komanda brīžam jūk pa vīlēm, Lebrons izskatās apjucis, bet treneris uz to visu noskatās no malas ar tādām acīm, it kā uz viņu tas vispār neattiecas
Protams, ja mēs paņemam atvešķi Mo un Keru, labāks kā spēlētajs ir Mo... Kers patiešam bija vien-dimensionāls spēlētājs - snaiperis...

Taču ja runa iet par to, kurš labāk izpilda konkrēti savu lomu, es priekšroku dodu Keram - viņš savu darbu apveica vienmār uz 100%, kamēr no Mo, zinot viņa potenciālu un patiesās spejās girbas vairāk...

     [+] [-]

, 2010-05-12 13:41, pirms 15 gadiem
Andree rakstīja: Gribās piefiksēt vienu niansi - Maikls Džordans NBA ienāca salīdzinoši ļoti vēlā vecumā - 21 vai 22 gados, ja nemaldos. Un pirmo titulu izcīnīja laikam 27 gados. Tātad līdz titula nobriešanai viņam vajadzēja 5 gadus.

Lebrons NBA ir jau no 17 gadiem, ja? Un tagad jau 24, bet titula vēl nav un izskatās, ka šogad arī nebūs...
nepietiek ar to, ka nav iespējams saprast, ko tu ar šo tā saucamo niansi gribēji pateikt, tu vēl esi saputrojis visus iespējamos skaitļus.

     [+] [-]

, 2010-05-12 13:42, pirms 15 gadiem
Un vispār, nav īsti godīgi pie šīs tēmas apspriest Bulls, un nemaz nepieminēt Celtics un viņu treneru veikumu!!! Tagad uzreiz piemirsu Bostonas aizsardzības trenera uzvārdu, bet pat Gārnets pēc pāriešanas uz Celtics vienā izntervijā izteicās, ka tikai tagad ir sapratis kas tā aizsardzība basketbolā ir. Pirmssezonā visa komanda esot tā nodzīta, ka bijuši gatavi to treneri nogalināt Nerunājot nemaz par Doku Riversu, kurš izskatās nevienā brīdī nezaudē savu kontroli pār komandas spēli. Ar to gribu teikt, ka ne jau tikai kāda neveiksme ir vainojama Klīvlendas zaudējumā. Bostonas treneru soliņš viennozīmīgi apspēlē Klīvlendas!

     [+] [-]

, 2010-05-12 13:50, pirms 15 gadiem
ABa rakstīja: Un vispār, nav īsti godīgi pie šīs tēmas apspriest Bulls, un nemaz nepieminēt Celtics un viņu treneru veikumu!!! Tagad uzreiz piemirsu Bostonas aizsardzības trenera uzvārdu, bet pat Gārnets pēc pāriešanas uz Celtics vienā izntervijā izteicās, ka tikai tagad ir sapratis kas tā aizsardzība basketbolā ir. Pirmssezonā visa komanda esot tā nodzīta, ka bijuši gatavi to treneri nogalināt Nerunājot nemaz par Doku Riversu, kurš izskatās nevienā brīdī nezaudē savu kontroli pār komandas spēli. Ar to gribu teikt, ka ne jau tikai kāda neveiksme ir vainojama Klīvlendas zaudējumā. Bostonas treneru soliņš viennozīmīgi apspēlē Klīvlendas!
Tieši tā... Doks Riverss un viņa aizsardzības speciālists Toms Tibodo - tas vīrs, kurš šodien manāmi pārdzīvoja, kad Celtics atļava Lebronam šos apskriet un netraucētam iedankot...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 13:54, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: Tieši tā... Doks Riverss un viņa aizsardzības speciālists Toms Tibodo - tas vīrs, kurš šodien manāmi pārdzīvoja, kad Celtics atļava Lebronam šos apskriet un netraucētam iedankot...
Jā, jā - Toms Tibodo, uz mēles bija Viņa nopelnus Bostonas gredzenu iegūšanā pirms diviem gadiem un sniegumā šobrīd, noteikti nedrīkst nenovērtēt!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-12 14:13, pirms 15 gadiem
Lieliski! Prieks neaprakstāms, Pierce beidzot atvērās!

     [+] [-]

, 2010-05-12 14:25, pirms 15 gadiem
shitaa rakstīja: nepietiek ar to, ka nav iespējams saprast, ko tu ar šo tā saucamo niansi gribēji pateikt, tu vēl esi saputrojis visus iespējamos skaitļus.
nu jā, piekrītu, ka precīzi šos skaitļus neuzrakstīju, tāpēc jau rakstīju - ja nemaldos...bet nu aptuveni pareizi es sarakstīju, un labi, ka mani te kāds palaboja.
Nu ko es gribēju pateikt - manuprāt komentāri liecina, ka visi to ļoti labi saprata

     [+] [-]

, 2010-05-12 14:29, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka pats Džeimss domās jau ir vasarā gaidāmajā brīvo aģentu tirgū, ceru, ka kļūdos. Klīvlendas spēle tomēr pārāk ir balstīta uz Džeimsa veiksmēm/neveiksmēm. Atšķirībā no Bostonas... Varbūt Džeimss to ir sapratis un domās jau pielaiko, kura forma nākamsezon vislabāk piestāvētu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-12 14:33, pirms 15 gadiem
Redzi kā Celtics visiem pierāda ka neskatoties uz vecumu viņi ir spējīgi spēlēt labā līmenī un pret labāko komandu, šonakt viņi to pierādīja. Protams, neliels šoks par LeBronu, jo MVP spēle šonakt nebija. Laikam elkonis traucē, ja nē, tad kas lai zina kas viņa galvā tagad notiek..

     [+] [-]

, 2010-05-12 15:03, pirms 15 gadiem
Guncha123 rakstīja: Tagad ja Cavs zaudēs visi teiks, ka tika zaudēts dēļ James traumas, bet ja paskatās tad Cavs problēma acīmredzami nav uzbrukums, jo bija zināms, ka Bostona ir iespējams vienīgā komanda līgā, kura spēs daudz maz iegrožot Cavs uzbrukumu, bet gan aizsardzība, pirmkārt viņiem nav neviena kas varētu nobremzēt Rondo un otkārt visi runāja par to ka pēc Jamisona iemainīšanas nu tik būs, bet es reali viņu neesmu vēl redzējis Kāda jēga bija no Ilgauska atpakaļ paņemšanas, ja viņš spēlē play-off 6.0 mpg?
Man taisni liekas, ka tieši Džeimss, Džeimisons un Viljamss ir praktiski vienīgi, kas uzbrukumā pret Bostonas aizsardzību kaut ko visp var izdarīt. Klīvlenda izskatās padevusies, diemžēl. Taktiski arī ļoti vāja spēle no Klīvlendas puses. Jārod kaut kur cerība. Vēl arī diemžēl jāpiemin, ka Klīvlendas sniegums regulārajā sezonā un playoff''os ir praktiski vienāds, ja ne vājāks, kamēr visām pārējām komandām tas ir manāmi audzis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-12 15:35, pirms 15 gadiem
Domāju tā, ka, kura komanda uzvarēs nākošajā kaujā, uzvarēs arī visā karā!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-12 15:40, pirms 15 gadiem
Ja Cavs zaudēs sēriju, tad nākamsezon NBA, manuprāt, apgriezīsies ar kājām gaisā.

     [+] [-]

, 2010-05-12 15:44, pirms 15 gadiem
redzi ir taadi gudri speeleetaaji kaa jordans,bryant,pierce utt....kas maak pielikt savaa sniegumaa uz play off un nekad neraada savu iisto sniegumu uz ko vinni ir speejiiigi........tas pats rondo var speeleet mieriigi kaa migtu ciet bet kad vajag tad atdziivojas un uztaisa labu caurgaajienu......turpretiii james ir visu laiku uz 100% un te nu mees redzam kas notiek ka vinnu saak segt gudri pa divi utt jo metiena vinnam nav.....talantaa vinns noteikti nestaaav liidzi ne kobem ne wade un nerunaasim mar Jordan kas ir labaaakais kas ir bijis.....bez muskulliem un nenormaalaa atleetisma james buutu videeejas klases speeleetaaajs ,bet darbu vinnns ir ielicis sevii taadeel ir tur kur ir......un runaajot par paareejo komandu.......nezinu kas tur daudziem liekas tik speeciigs taadi speeleetaaji kaa jamison sirdiii nav uzvaretaaji,savaas galvaas....ar to jau ariii viss saakas neskaitaami videeju speeleetaaju komanda ar vecu ssaku kas izskataas ka Garnet un Rondo izstraadaatajaam piespeeleem nevar izsekot liidzi un Boston guuust daudz no groza apakssas......kaa jau raktiiju pirms play off un veelreiz atkaartossos......Orlando vinnees labi nokomplekteets sastaavs ar daudz labiem speeleetaajiem....ja maniem favoriitiem izdosies aatri nonnemt no laukuma hovard tad cereesim lai lakers izdodas....bet taa izskataas ka ccempioni buuus orlando

  -2 [+] [-]

, 2010-05-12 15:45, pirms 15 gadiem
parasti pamatenees var sastapt daudz psihu sportistu kas nedomaa ,bet ar speeku lauzzas uz grozu ......luuuk taads ir The KING

  -1 [+] [-]

, 2010-05-12 15:46, pirms 15 gadiem
Malači, kaut izsistu tos Cavs!

     [+] [-]

, 2010-05-12 15:55, pirms 15 gadiem
sapnis rakstīja: es par bostonu. bet nu clīvlendas līdzjutējiem būtu jādomā pirms svilpt- lebrons spēlē ar traumu, viņam pēdējā sezona un ja viņš pamat klīvlendu šie būs turpat kur bija pirms viņa
Kobe visu sezonu ar traumaam spelee takaa tas nav nekaads ataisnojums! Ja nevar paspeleet ar traumu tad nespelee!

     [+] [-]

, 2010-05-12 15:59, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: es tev paliidzeshu biku preciizak tomer saliidzinaat

(ja tu girbi slaiidzinat Chikaagas zelta komandu nevis pirmo komandu kas izciinija titulu )

Kerr (Harper) << Mo Williams (neiznu ko tu piipee sakot ka Mo ir shvakaaks par Kerru Williams ir ALl star kalibra speletajs, zvaignu izlasee par smukam aciim neliek)

Jordan >>>>>>>>>>>> West vai Pareker (nu tur jautajumi laikam nebuus)

Pippen < Lebron (nu jātzīst ka James ir labāks par Pippenu)

Rodman >> Jamison (vismaz aizsardziiba noteikti)

Longley << Oneal, Varejao (nesmīdini skaot ka Longlijs ir labāks par shiem abiem
Nesmiidini mani Oniils ir vecs un vairs nav tas pats, kas pirms tam! Skaties uz sho briidi! MJ ir labaaks par Lebronu Rodmens un Piepeens arii ir labaaki par Jeimisonu un PArkeriem!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 16:40, pirms 15 gadiem
luicalvin rakstīja: redzi ir taadi gudri speeleetaaji kaa jordans,bryant,pierce utt....kas maak pielikt savaa sniegumaa uz play off un nekad neraada savu iisto sniegumu uz ko vinni ir speejiiigi........tas pats rondo var speeleet mieriigi kaa migtu ciet bet kad vajag tad atdziivojas un uztaisa labu caurgaajienu......turpretiii james ir visu laiku uz 100% un te nu mees redzam kas notiek ka vinnu saak segt gudri pa divi utt jo metiena vinnam nav.....talantaa vinns noteikti nestaaav liidzi ne kobem ne wade un nerunaasim mar Jordan kas ir labaaakais kas ir bijis.....bez muskulliem un nenormaalaa atleetisma james buutu videeejas klases speeleetaaajs ,bet darbu vinnns ir ielicis sevii taadeel ir tur kur ir......un runaajot par paareejo komandu.......nezinu kas tur daudziem liekas tik speeciigs taadi speeleetaaji kaa jamison sirdiii nav uzvaretaaji,savaas galvaas....ar to jau ariii viss saakas neskaitaami videeju speeleetaaju komanda ar vecu ssaku kas izskataas ka Garnet un Rondo izstraadaatajaam piespeeleem nevar izsekot liidzi un Boston guuust daudz no groza apakssas......kaa jau raktiiju pirms play off un veelreiz atkaartossos......Orlando vinnees labi nokomplekteets sastaavs ar daudz labiem speeleetaajiem....ja maniem favoriitiem izdosies aatri nonnemt no laukuma hovard tad cereesim lai lakers izdodas....bet taa izskataas ka ccempioni buuus orlando
Nu jau, nu jau Pateikt, ka LBJ nav talanta un nav ari metieni ir vairak neka smiekligi. Uz vienu atletismu vins nebutu sezonas MVP, kurs piedevam uzlabo videjos savus raditajus jau kuro sezonu pec kartas. Lai spele 6-10 rez.piespeles atdotu ar vienu atletismu ir ta ka par maz. Nav vins mans favorits, bet neatzit to, ka vins ir pirma lieluma zvaigzne NBA (tads pats ka MJ, Madziks, Kobe, Vils Chemberlens utt.) gan ir mulkigi.

     [+] [-]

, 2010-05-12 16:53, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Nesmiidini mani Oniils ir vecs un vairs nav tas pats, kas pirms tam! Skaties uz sho briidi! MJ ir labaaks par Lebronu Rodmens un Piepeens arii ir labaaki par Jeimisonu un PArkeriem!
Protams ka Onīls vairs nav tas pats kas agrāk Citādi te nemaz nenotiktu nekādas diskusijas un Cavs jau sen spēlētu savu sēriju ar Magic!
Tomēr ja esi redzējis tā laika Bulls spēles, tad būtu vajadzējis ievērot, ka Longlijs zem groza bija vajadzīgs lai noturētu aizsardzībā pretinieku centrus, kā arī triektu bumbu grozā brīžos kad saņem bumbu brīvs zem groza. Nu jāatzīst, ka pustālais metiens Longlijam bija samērā stabils, bet nu, lielas uzticības tam nebija tapēc tika izmantots reti. Respektīvi, Longlijs nekas vairāk par tagadējo Onīlu un Ilgausku nav bijis!
Tāpat Rodmens nav salīdzināms ar Jeimisonu, jo Rodmens bija atlēkušo bumbu karalis, kā arī aizsardzības speciālists, savukārt Jeimisons man šķiet aizsardzībā ir diezgan švaks, toties uzbrukumā ir ļoti bīstams. Protams, ka Cavs komandā nav neviena tāda spēlētāja kurš varētu dot tik pat lielu palīdzību Lebronam, kādu sniedza Pipens MJ. Un jā, MJ protams ir labāks par Lebronu, tas gan

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 17:01, pirms 15 gadiem
James nav īstas līdera dotības, stati ir kā līderim bet komandas biedrus ārpus laukuma neticu ka viņš padara labākus tikai status ar savām piespēlēm iespējams, bet motivēt un mācīt... tas nāks ar laiku
talants komandai ir lielisks tapēc viņi ir tur kur ir treneris nav lielisks tapēc viņi nebūs kur grib būt

     [+] [-]

, 2010-05-12 17:12, pirms 15 gadiem
Kāds no jums vispār noskatījās spēli?
Es skatījos un brīnījos. Bostonai normāls runs sanāk, Cavs trenneris pārtraukumus neņem, bet ļauj taisīt 18-0 izgājienus.
Lebrons caurgājienos vispār neiet un dirn pie 3pt līnijas.
Es kā Celtics atbalstītājs (ne-fans) protams cerēju ka Cavs zaudēs, bet arī saprotu, ka tur kaut kas tīrs nav. Kā var vienā spēlē pirmajā ceturtdaļā iemest 21pt un pēc tam aiznākamajā izmest 1metienu.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-12 17:33, pirms 15 gadiem
Cilvēki ir pa daudz uzslavas devuši Cavaliers, vienmēr esmu domājis, ka viņi ir overrated. Ja viņi zaudēs Celtics, tad pēdējo trīs gadu laikā nebūs nevienu labu komandu uzvarējuši(ja protams Jūs Wizards, Pistons, Hawks, Bulls uzskatat par labām komandām). Tiklīdz viņi dabūj kaut kādu konkurēt spējīgu komandu pretī viņi sabrūk un nespēj viņus izbāzt visā sērijā.

Nav jau tā, ka uzvārdi uzvar titulus.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-12 18:17, pirms 15 gadiem
Cavs vēl atspēlēsies!

  -2 [+] [-]

, 2010-05-12 19:32, pirms 15 gadiem
esmu par cavaliers, bet tik un tā domāju, ja arī cavaliers atspēlēsies, ka orlando viņus tapat paņems