Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Odoms varētu pievienoties "Warriors"

Andrejs Siliņš

Odoms varētu pievienoties "Warriors"
Andris Biedriņš un Lamārs Odoms - kas zina, varbūt nākamsezon vienā komandā
Foto: AP/Scanpix

"The Contra Costa Times" basketbola apskatnieks Markuss Tompsons vēsta, ka Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" kluba vadība ieinteresējusies par iespēju sastāvam uz nākamo sezonu pievienot uzbrucēju Lamāru Odomu, kurš nesen pameta Nacionalās Basketbola Asociācijas (NBA) čempionvienību Dalasas "Mavericks".

Lai gan Odoms pametis "Mavs", oficiāli atlaists uzbrucējs nav, un tas arī nenotiks līdz pat drafta ceremonijas beigām, kad Dalasai būs iespēja aizmainīt Odomu uz kādu citu klubu. Jebkurā gadījumā Odoms šajā sezonā laukumā vairs nedosies, taču nākamgad spēlēs citā komandā. Viena no pretendentēm uz Odomu ir "Warriors", kas var piedāvāt aptuveni 5,6 miljonus un četras spēles regulārajā sezonā pret Losandželosas "Lakers", kas Odomam varētu šķist pievilcīgi, lai atdarītu par tik sāpīgo aizmainīšanu no Losandželosas vienības.

Ja patiešām Odoms nonāktu "Warriors" vienībā, sastāvs nākamajā sezonā izskatītos ļoti pieklājīgs. No savainojuma atgriezušies būs gan viens no meistarīgākajiem centriem līgā Endrjū Boguts, franšīzes seja Stefans Karijs, joprojām līgumi būs spēkā gan Deividam Lī, gan Ričardam Džefersonam, Dorelam Raitam un Klejam Tompsonam. Protams, arī Andrim Biedriņam.

"Warriors" apskatnieki šādu soli vērtē ļoti augstu - proti, ja Odoms pievienojas komandai, "Warriors" it kā būs pārprodukcija trešā numura pozīcijā, tai pat laikā būs vēl viens izteikts līderis bez Stefana Karija. Tāds, kurš var daudz un bieži būt ar bumbu un veidot punktu gūšanas iespējas arī citiem, ne tikai sev.

Ja šāds darījums patiešām izdotos, domājams, "Warriors" līdzjutēju acīs kluba īpašnieks Džo Leikobs no grēkāža kļūtu par mīluli. Jādomā, ka arī rezultāti noteikti uzlabotos un "Warriors" patiešām beidzot kļūtu par reālu "play-off" pretendenti.

 +11 [+] [-]

, 2012-04-12 11:05, pirms 13 gadiem
Tas viss ir ļoti skaisti ar nosacījumu, ka Odoms spēlēs normāli nevis gurķosies kā Dallasā...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 11:05, pirms 13 gadiem
Odoms varētu pievienoties, bet varētu arī nepievienoties. Biedriņš varētu palikt, bet varētu arī nepalikt.

diezvai Odoms ir vienīgais spēlētājs, par ko Warriors interesējas. jebkurš jauns labs papildus spēlētājs prasīs arī algu, bet komandas iespējas nav neierobežotas.

autors pieļauj tipiskāko fanu kļūdu - vērtē vizuālo "sastāvs izskatītos ļoti pieklājīgi". GSW sastāvs ar katru gadu izskatās aizvien pieklājīgāk, bet kāds tam sakars ar rezultātiem?! spēle no tā neuzlabojas.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-12 11:07, pirms 13 gadiem
Noteikti, ka no grēkāža par mīluli. Izklausās jau pasakaini, it kā nokomplektēts sastāvs ar pieņemamu centru līniju ar AB kā otro, bet nu neticas, ka GSW nepaspēs, kaut ko sačakarēt. Un tāpat ir sajūta, ka goldensteitai klibo tieši komandas ķīmija un intelekts. Tas pats AB nomināli normāls kaplis, bet diemžēl intelektā ir tālu no vēlamā. Savāc tādus 4-5 komandā un nekas tur nesanāks.

     [+] [-]

, 2012-04-12 11:24, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: Autors pieļauj tipiskāko fanu kļūdu - vērtē vizuālo "sastāvs izskatītos ļoti pieklājīgi". GSW sastāvs ar katru gadu izskatās aizvien pieklājīgāk, bet kāds tam sakars ar rezultātiem?! spēle no tā neuzlabojas.
Piekrītu, tas ir tas pats, kas prognozēt un iedomāties A.Biedriņa nākotni un uzburt savās iedomās, ja Andrim dos 30 minūtes, tad noteikti būs 8+10, bet ja +/- 20 minūtes, tad būšot 4+5.

Neatceros kurš orākuls to rakstīja, bet tā nu tas bija. Andris ar savu numeraloģisko statistiku ir apbūris ne vienu vien vīrieti. Zigiss arī ir kritis Andra ķetnās.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-12 12:22, pirms 13 gadiem
Starp citu tas nav nemaz tik nereāli, ja ņem vērā, ka Odoms, kas filmējas realitātes šovos, un tur pelna piķi ne sliktāku kā basketbola laukumā, grib būt tuvāk Kalifornijai.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-12 12:26, pirms 13 gadiem
Domāju, ka tikai Odoma piesaistīšana, GSW par PO blici nepataisīs. Bet, ja paņemtu Odomu un tiktu vaļā no Lee, tādejādi nodrošinot Odomam starta 4.nr. pozīciju, tas jau būtu iespējams. Taču lai nu kā, es vēl arvien uzskatu, ka spēlētājs, kurš tiešām paceltu GSW jaunā līmenī, būtu AK47!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-12 12:29, pirms 13 gadiem
Varētu... VEFiņam ar varētu, Žalgirim ar mierīgi varētu pievienoties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-12 12:52, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tas viss ir ļoti skaisti ar nosacījumu, ka Odoms spēlēs normāli nevis gurķosies kā Dallasā...
Ja Dallasā nespēja spēlēt normāli, tad kāpēc lai to darītu Goldensteitā?? Ja nebija motivācija spēlēt pie čemioniem, tad diez vai tāda parādīsiem pie <puskomandas> Warriors

  +3 [+] [-]

, 2012-04-12 12:59, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Domāju, ka tikai Odoma piesaistīšana, GSW par PO blici nepataisīs. Bet, ja paņemtu Odomu un tiktu vaļā no Lee, tādejādi nodrošinot Odomam starta 4.nr. pozīciju, tas jau būtu iespējams. Taču lai nu kā, es vēl arvien uzskatu, ka spēlētājs, kurš tiešām paceltu GSW jaunā līmenī, būtu AK47!
Kāpēc kira? Es uzskatu, ka GSW viņu degradētu. Uz Kiru spēli veidot, manuprāt, ir pagrūti, bet kā labam palīgam viņam es uzskatu apriebtos tas GSW basis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-12 13:36, pirms 13 gadiem
asistents rakstīja: Starp citu tas nav nemaz tik nereāli, ja ņem vērā, ka Odoms, kas filmējas realitātes šovos, un tur pelna piķi ne sliktāku kā basketbola laukumā, grib būt tuvāk Kalifornijai.
Nevis tuvāk, bet gan pašā Kalifornijā (Goldenstate Wariors jau ir Kalifornijā, Oklendā). Goldensteitas mājvieta Oklenda ir tikai pārsimt jūdzes no LA, gan jau čalis zem tupeles sievai, kas pieradusi dzīvoties pa LA un par pārcelšanos uz kaut kādu Dallasu galīgi nebij sajūsmā.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-12 14:20, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Domāju, ka tikai Odoma piesaistīšana, GSW par PO blici nepataisīs. Bet, ja paņemtu Odomu un tiktu vaļā no Lee, tādejādi nodrošinot Odomam starta 4.nr. pozīciju, tas jau būtu iespējams. Taču lai nu kā, es vēl arvien uzskatu, ka spēlētājs, kurš tiešām paceltu GSW jaunā līmenī, būtu AK47!
Nākamsezon GSW varētu tikt PO, ja Boguts un Curry būs veseli. AK47 jau nu točna neies uz GSW, ja vien nepiedāvās astronomisku līgumu.

     [+] [-]

, 2012-04-12 14:25, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Little things can make a big difference.
Tur jau slēpjas tas pats krutums GM darbā. Vajag pareizi apaudzēt muskuļus komandas skeletam.
Šitās komandas GM joprojām nezin kā pareizi skeletam jāizskatās - kādi tur vēl muskuļi!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 14:35, pirms 13 gadiem
AK47 tāpēc, ka GSW šobrīd akūti pietrūkst 3-4 nr., kurš labi spēlē aizsardzībā un ne tik daudz pats lādē pa grozu, cik organizē komandas spēli gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Nomināli jau GSW ir saspēlnieki – Karijs, Robinsons, Dženingss, bet praktiski viņi visi tomēr vairāk ir 2., nevis 1. nr. un ar saspēles vadīšanu viņi parasti neaizraujas, kas gan teorētiski būtu viņu pamata uzdevums. Viennozīmīgi, arī Odoms būtu labs papildinājums, īpaši spēles organizēšanā, taču pirmkārt viņš tomēr ir nevis 3-4, bet gan 4-3 nr. un otrkārt viņš nav tik labs aizsardzībā kā AK47... protams, defā viņš ir labāks kā Lee, Džefersons un Raits kopā ņemti, bet tomēr.
Protams, ka es te tagad teoretizēju, jo skaidrs, ka AK47 uz NBA vairs diezko neraujas. Pat, ja tomēr notiek brīnums un viņš starpsezonā noslēdz līgumu ar kādu NBA klubu, tad maz ticams, ka tie būs GSW.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 14:41, pirms 13 gadiem
Odoms šosezon nodemonstrējis ka nav profesionālis, jo šitā žēloties un apvainoties par aizmainīšanu...ilgi kas tāds nebija redzēts, meitene apvainojusies

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 14:41, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Little things can make a big difference.
Tur jau slēpjas tas pats krutums GM darbā. Vajag pareizi apaudzēt muskuļus komandas skeletam.
šajā ziņā jāpiekrīt vien arejs87, ka šobrīd īsti nav saprotams, kāds tad ir tas GSW skelets - kuri ir tie spēlētāji, uz kuriem balstās komanda... ja Lee un Karijs, tad tas pat man kā neGM ir skaidrs - uz spēlētājiem, kuri nespēlē aizsardzībā, komanda balstīties nevar! tēlaini izsakoties - šādi spēlētāji var ietilpt "muskuļu masā", bet ne "skeletā". skelets jāveido no kauliem, nevis no lupatām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-12 14:59, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Un jā, uz Neša tika veidots komandas kodols, tāpat kā uz Novicka un daudziet citiem NBA stāriem, kuriem aizsardzība ir gana vāja. Tāpēc saku, vajag tikai pareizi to puzli salikt. Vienīgā problēma ir tā, ka GSW GM liek kopā vienāda tipa spēlētājus. Kaut tagad jau iemainot Bogutu sācis domāt. Un atstājot "Strēlnieku" kā komandas pirmo aizsargu, tas ir pat ļoti okey. Rūkijiem aizsardzība vienmēr ir sūdīga, nemaz nešaubos, ka nākamgad, tas pats Tompsons būs jau daudz labāks abos laukuma galos.

Tik vēl aizvien man kremt tas, ka Railijs nemainīja Rondo pret Kariju! LOL!
Nešs jā, taču grozi kā gribi - viņš nekad nav izcīnijis gredzenus...
par Dirku gan nepiekritīšu - aizsardzībā viņš nav nemaz tik slikts, kā varētu padomāt - jā, kājās viņš ir lēns un līdzi netiek, bet toties sodus sit Jāņa Laksas stilā un tas jau tomēr arī ir sava veida aizsardzības elements!
ja nopietni, tad Dirks jau bija/ir tikai viena skeleta daļa - pārējie komandas biedri tomēr ir gana labi aizsargi, lai spētu piesegt atsevišķus Dirka vājuma brīžus pie sava groza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-12 15:06, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet nu to, ko Novickis izdarīja Finālsērijā un visā PO, to neviens nekad no Mavs komandas neizdarītu. Nešs nav ticis pie gredzeniem, bet bija ļoti tuvu tam, un nosaukt to par nepareizu komplektāciju domāju, ka nevar. Jo jākonkurē ir jau ar ļoti daudz komandām. Jazz jau arī nebija slikti, bet visur priekšā bija Bulls ar MJ!
gan jā, gan nē... tuvu gredzeniem bija gan Nešs, gan Melouns&Stoktonu, bet acīmredzot kkas par visiem 100% nebija tajā sastāva komplektācijā, ja jau beigās tomēr nedaudz pietrūka.

     [+] [-]

, 2012-04-12 15:12, pirms 13 gadiem
Ja OKC nedabus gredzenus nakamajos 2 gados, varetu teikt ka tas pats Nesha un Suns stasts vien bus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 15:41, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tad tavuprāt pēdejos gados visām ČL komandām sastāvs nav riktīgs, jo ir tikai tāda komanda kā Barca?
nebūt ne - sastāvs ir riktīgs, bet tomēr pietrūkst kādas nianses, lai finālā uzvarētu!
un, starp citu, Tavs jautājums ir nekorekts, jo esmu Real fans, līdz ar to visos jautājumos, kas saistīti ar Barcu, būšu visai subjektīvs!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 15:42, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Nākamsezon GSW varētu tikt PO, ja Boguts un Curry būs veseli. AK47 jau nu točna neies uz GSW, ja vien nepiedāvās astronomisku līgumu.
Šitam menedžmentam jau nu noteikti nav problēmu piedāvāt astronomisku ciparu ikvienam kurš to vēlas.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 15:47, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Protams, labi, ka Tu esi NBA GM un zini visu pareizi!
No kurienes tu izrāvi, ka es zinu kā ir pareizi? Vienkārši jau labu laiku izskatās, ka GW GM arī ne pārāk labi to zin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-12 16:04, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Šobrīd visi protams teiks, ka Warriors dara nepareizi. Bet kas zin, kāds spēlētājs var būt Karijs vai Tomsons pie pareizajiem komandas biedriem. Vienkārši man fascinē tas, kā arejs87 vienmēr cenšas visiem pastāstīt cik visa komanda ir slikta, bet Andris nē. Karijs šūters, Ellis šūters, Lī šūters, Dorels šūters, visi šūteri, žēl, ka AB nav šūters.
Kad es esmu centies iestāstīt, ka visa komanda ir slikta un AB viens labais? Nepārveido, lūdzu, manus vārdus.

Vienkārši nav īsti skaidra GM loģika kaut vai draftējot spēlētājus - pēdējā laikā, pārsvarā, tiek draftēti shooteri, kas pats par sevi nebūt nav slikti. Problēma ir tā, ka shooteru GW sastāvā jau tā netrūkst, tāpēc būtu tikai loģiski draftēt spēlētājus, kas var aizpildīt citus robus/ir labi citos spēles aspektos (aizsardzība, atlēkušās bumbas, saspēles vadīšana u.tml.). Jā, piekritīšu ka Udohs neietilpst shooteru kategorijā, bet neko ilgi viņš komandā nepalika un nav vēl zināms cik labs būs rezultāts šai maiņai. Protams, ir arī daudz trenera kļūdu, ko, vismaz pagaidām, lielā mērā var norakstīt uz pilnīgu pieredzes trūkumu šajā darbā. Galu galā - pilnīgi tev piekrītu, ka nav zināms kādi šīs komandas spēlētāji varētu būt pie citiem (vai kā tu saki - pie pareizajiem) komandas biedriem un treneriem.

     [+] [-]

, 2012-04-12 16:11, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tu apgalvo tā kā zinātu, ka GM nezin kādam jāizskatās komandas kodolam, bet nepieļauj ideju, ka Railijs veido tādu komandu, kādu atļauj viņa iespējas. Jo viņš jau nevar paņemt visus kurus grib. Un ļoti reti kāds labs spēlētājs labprāt nāks uz GS.

Pie tam šosezon Warriors jau sāk domāt ar galvu, un domāju, ka tuvākajā nākotnē arī beidzot tiks PO. Tik jāaizmaina komandas sliktākais spēlētājs - Andris. (Ko arī būs grūti izdarīt, bet vai tāpēc viņš ir slikts GM .... )
Varbūt viņš veido pēc iespējām, bet nedomāju, ka uz to var norakstīt Browna nolīgšanu par 7 miljoniem. Domāju, ka viņi varēja dabūt kaut ko labāku un lētāk, bet varbūt tur tiešām bij kāda dziļāka doma apakšā kuru no malas skatoties nemaz nevar redzēt. Tāpat - šaubos, ka izvēloties spēlētājus draftā arī notiek vadīšanās pēc iespējām (ja nu vienīgi nevar paņemt tos spēlētājus, kas jau ir nodraftēti pirms pienāk viņu kārta).

  +1 [+] [-]

, 2012-04-12 16:24, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Varbūt viņš veido pēc iespējām, bet nedomāju, ka uz to var norakstīt Browna nolīgšanu par 7 miljoniem. Domāju, ka viņi varēja dabūt kaut ko labāku un lētāk, bet varbūt tur tiešām bij kāda dziļāka doma apakšā kuru no malas skatoties nemaz nevar redzēt. Tāpat - šaubos, ka izvēloties spēlētājus draftā arī notiek vadīšanās pēc iespējām (ja nu vienīgi nevar paņemt tos spēlētājus, kas jau ir nodraftēti pirms pienāk viņu kārta).
par draftēšanu - acīmredzot problēmas ir jau saknē t.i. jauno spēlētāju skautingā. piemēram, kāpēc GSW nevarēja paņemt tādu spēlētāju kā Kavhi Leonards, Kenets Farieds, Markīfs Moriss vai Imans Šumperts? Čandlers Pārsons vispār tika izvēlēts tikai 2. kārtā...

     [+] [-]

, 2012-04-12 19:29, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: par draftēšanu - acīmredzot problēmas ir jau saknē t.i. jauno spēlētāju skautingā. piemēram, kāpēc GSW nevarēja paņemt tādu spēlētāju kā Kavhi Leonards, Kenets Farieds, Markīfs Moriss vai Imans Šumperts? Čandlers Pārsons vispār tika izvēlēts tikai 2. kārtā...
Ideja! Varbūt viņi skatās pēc uzvārdiem, tas ir, kam tēvi ir bijuši izcili spēlētāji un tad cer uz gēniem....tā gan Curry, gan Tomsonu paņēma.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja