Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" bez Biedriņa sagrauj "Knicks" ar +29, Rietumu duelī uzvar "Spurs"

"Warriors" bez Biedriņa sagrauj "Knicks" ar +29, Rietumu duelī uzvar "Spurs"
Stefans Karijs un Deivids Lī
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) divu zaudējumu sēriju pārtrauca Goldensteitas "Warriors", kas pārliecinoši ar 92:63 apspēlēja Ņujorkas "Knicks". Rietumu konferences līderu duelī Sanantonio "Spurs" pārspēja Oklahomsitijas "Thunder" - 105:93.

"Warriors" ar 29 punktu pārsvaru sagrauj "Knicks"

„Knicks” rindās šajā spēlē bija atgriezies Karmelo Entonijs, kurš izlaida pāris iepriekšējās spēles ceļgala savainojuma dēļ. Tiesa, arī Entonija klātbūtne netraucēja laukumā pilnībā dominēt „Warriors” vienībai, kura šajā spēlē savā grozā ielaida tikai 63 punktus. Ja vēl pirmajā ceturtdaļā „Knicks” spēja turēt līdzi (23:26), tad otrās ceturtdaļas pirmajās sešās minūtēs viņi guva tieši divus punktus, kamēr „Warriors” ar pāris Stefana Karija un Kleja Tompsona tālmetienu palīdzību izrāvās jau 17 punktu vadībā (49:32).

Otrajā puslaikā spēles gaitā nekas īpaši nemainījās, ja nu vienīgi „Knicks” grima vēl dziļāk, puslaikā gūstot tikai 28 punktus (sezonas antirekords) un kopā spēlē grozam uzbrūkot ar tikai 27% precizitāti no spēles, turklāt ar rupju noteikumu pārkāpumu izcēlās Dž.R Smits un tika izraidīts no spēles. Goldensteitas komanda tikmēr otrajā puslaikā rīkojas daudz brīvāk ar pieejamajiem resursiem, laukumā sūtot gandrīz visus rezervistus, tiesa, ne latviešu basketbolistu Andri Biedriņu, kas gan netraucēja "Warriors" palielināt savu pārsvaru līdz pat 29 punktiem.

Stefans Karijs, kurš iepriekšējā spēlē pret „Knicks” bija guvis veselus 54 punktus, šodien izcēlās ar tikai 26 punktiem un sešiem precīziem tālmetieniem, 23 pievienoja Klejs Tompsons, bet Deividam Lī pietrūka tikai divu rezultatīvu piespēļu līdz triple-double (21p+10atl.b.+8rez.p.). Savukārt „Warriors” centri Ezili un Boguts savāca attiecīgi 10 un 11 atlēkušās bumbas , turklāt Bogutam nospēlētajās 23 minūtēs pārliecinoši labākais +/- rādītājs komandā (+35).

Karmelo Entonija ne pārāk veiksmīgā spēle (4/15 metienos no spēles) ļāvusi „Warriors” pēc diviem zaudējumiem atkal izcīnīt uzvaru (92:63), kas turklāt ir viņu pārliecinošākais panākums šajā sezonā (iepriekš ar 28 punktu pārsvaru tika pieveikta ”Hawks” vienība).

"Spurs" uzvar Rietumu konferences līderu duelī

Lai gan pirmo ceturtdaļu ar 32:22 uzvarēja "Thunder" basketbolisti, visās atlikušajās ceturtdaļās pārliecinošāk darbojās "Spurs". Otro 12 minūšu laikā Sanantonio atspēlēja desmit punktu deficītu un gandrīz paši ieguva +10 (57:50). Otrajā puslaikā "Spurs" savu iegūto pārsvaru noturēja, turklāt spēja iegrožot „Thunder” saspēles vadītāju Raselu Vestbruku (11/27 metienos no spēles), kurš izmeta uz pusi vairāk metienu nekā līgas rezultatīvākais spēlētājs Kevins Durents(7/13, 26 punkti). Abi „Thunder” līderi divatā arī pieļāva deviņas kļūdas, gandrīz tikpat cik visa „Spurs” komanda kopā (12).

Tjagu Spliters ar 21 gūtu punktu un 10 atlēkušajām bumbām bija rezultatīvākais "Spurs" spēlētājs, bet 17 punktus pievienoja Kavai Lenards. Sanantonio „Spurs”, kuri iepriekšējā spēlē pret „Trail Blazers” bija ielaiduši veselus 136 punktus, šīs spēles pēdējās 36 minūtēs ļāva „Thunder” gūt tikai 61 punktu un uzvarēja ar 105:93, pat neskatoties uz to, ka diezgan pamatīgi zaudēja cīņā par atlēkušajām bumbām (35:43).

"Uzskatu, ka visi, ieskaitot mani, nospēlēja samērā labi," pēc spēles sacīja brazīliešu centrs Spliters. "Šādas labi aizvadītas spēles liek justies labāk, it īpaši pret šādām komandām, pret "play-off" komandām. Protams, mums jāsaglabā pieticība, jo šosezon jāaizvada vēl viena spēle (pret "Thunder")."

„Thunder” šis bija pirmais zaudējums pēc piecām uzvarētām spēlēm, un viņu rezervisti šajā spēlē guva tikai 16 punktus pret „Spurs” 34, ļaujot Sanantonio basketbolistiem nostabilizēties NBA turnīra tabulas augšgalā.

Rietumu konference

V.KomandaU-Z%Sērija
1.Sanantonio „Spurs”49-15.7661U
2.Oklahomas „Thunder”47-17.7341Z
3.Losandželosas „Clippers”45-20.6921U
4.Memfisas „Grizzlies”42-19.6894U
5.Denveras „Nuggets”43-22.6569U
6.Goldensteitas „Warriors”36-29.5541U
7.Hjūstonas „Rockets”34-30.5311Z
8.Jūtas „Jazz”33-31.5161U
9.Losandželosas “Lakers”33-31.5163U

Īsumā citās spēlēs

Pie uzvaras tika Filadelfijas "76ers", kas diezgan negaidīti apspēlēja Bruklinas "Nets" - 106:97. Rezultatīvākais uzvarētāju rindās ar 24 punktiem un 10 atlēkušajām bumbām bija Spencers Hāss, bet 16 punktus pievienoja Tadeuss Jangs un Evans Tērners. Derons Viljamss, kurš šajā mačā guva savu 10000. punktu, izcēlās ar 27 punktiem, 13 rezultatīvām piespēlēm un sešām bumbām zem groziem.

Jūtas "Jazz", pateicoties uzvarai pār Detroitas "Pistons" ar 103:90, atkal iekļuvusi Rietumu konferences astoņniekā. Mo Viljamss kaldināja uzvaru ar 20 punktiem, bet 16 punkti un 10 atlēkušās bumbas Ela Džefersona kontā. Pa 15 punktiem "Pistons" rindās guva Jūnass Jarebko, Gregs Monro (viņa kontā vēl 13 atlēkušās bumbas) un Rodnijs Stakijs.

Visbeidzot, devīto uzvaru pēc kārtas ir izcīnījusi Denveras "Nuggets", kas diezgan viegli tika galā ar Fīniksas "Suns" - 108:93. Labākais vīrs Denverai bija Kosta Kufuss, kurš guva 22 punktus un izcīnīja 10 bumbas zem groziem. "Suns" rezultatīvākais spēlētājs bija Veslijs Džonsons - 18 punkti.

Aizvadītās nakts rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
76ers - Nets106:97 Heizs 24 Viljamss 27
Spurs - Thunder105:93Spliters 21 Durents 26
Jazz - Pistons103:90Viljamss 20 Monro 15
Suns - Nuggets93:108Džonsons 18 Kufuss 22
Warriors - Knicks92:63Karijs 26 Kouplends 15

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Derons Viljamss„Nets”27punkti
Seržs Ibaka„Thunder”16atlēkušās bumbas
Derons Viljamss„Nets”13rez. piespēles
Seržs Ibaka„Thunder”3bloki
Gorans Dragičs„Suns”4pārtvertas bumbas
Stefans Karijs„Warriors”6tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 07:26, pirms 12 gadiem
Spurs rezerves pierada ka ir labakās NBA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 08:28, pirms 12 gadiem
Knicks noārdijās

  +3 [+] [-]

, 2013-03-12 08:41, pirms 12 gadiem
Knicks bija pilnīgi nekādi. Pilnīgi bez azarta spēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 09:03, pirms 12 gadiem
Nu kur ta ir lakers fani, jazz uzvar un lakers vairs nav 8v. Vakar jau te spekulējāt ar ko lakers spēlēs 1 kārtā, bet aizmirsāt, ka lakers vēl ir jātiek PO.

     [+] [-]

, 2013-03-12 09:04, pirms 12 gadiem
Denvera iet tālāk prieks,
šobrīd izskatās, ka NYK PO neko dižu ar šādu spēli neparādīs.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 09:06, pirms 12 gadiem
MAzliet miegi vēl nāk, grūti iekomentēt ko izsmeļošu, bet Spurs OKC bija kā divu da''zadu pasauļu satikšanās. Respektīvi, mūsdienu baskets un tāds maķenīt Old school. Nu nav daudz komandas NBA, kuras liek tik lielu uzsvaru spēlei bez bumbas, jā ir visādi ieskrējieni, palīdzības, aizsegi, bet nu Spurs veterāni ir apbrīnojami gudri, vietas izvēlē, laukuma pārredzēšanā, kaut kā tā lēnmi mierīgi novadīja savu darbiņu līdz gala,. līdz uzvarai. Dankans kārtējo reizi lietderīgs bez gala. Bet nu, kuro reizi jau jāpārliecinās, ka OKC vajadzēja aizmainīt Vestbrūku

  +4 [+] [-]

, 2013-03-12 09:14, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Nu kur ta ir lakers fani, jazz uzvar un lakers vairs nav 8v. Vakar jau te spekulējāt ar ko lakers spēlēs 1 kārtā, bet aizmirsāt, ka lakers vēl ir jātiek PO.
Skaidrs, ka jātiek vēl play off, visiem tur vēl ir jātiek, vietu pagaidām ir nodrošinājis tikai Heat.
Pārējie teorētiski var izkrist.
Tikai fakts kā tāds, paskatoties uz komandu četrotni, Lakers noteikti nav 4. Ne pēc pieredzes, ne pēc sastāva. Pat ja skatās pagātnē, tad LAL regulāri ir problēmas ar ieskriešanos, bet sezonas beigas ir izcilas... Nekur viņu play-off neizpaliks, vot primā kārta, par to gan var diksutēt, vai viņi tiks pāri vai nē, bet play-off, domāju, tā šobrīd vairs nav aktualitāte.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 09:23, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Nu kur ta ir lakers fani, jazz uzvar un lakers vairs nav 8v. Vakar jau te spekulējāt ar ko lakers spēlēs 1 kārtā, bet aizmirsāt, ka lakers vēl ir jātiek PO.
Itkā LAL būtu vienīgā komanda, kurai jātiek PO. Jāuzvar arī ir Warriors, Rockets, Jazz, lai būtu droši par PO. Nestreb karstu vien pats.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-12 09:43, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Skaidrs, ka jātiek vēl play off, visiem tur vēl ir jātiek, vietu pagaidām ir nodrošinājis tikai Heat.
Pārējie teorētiski var izkrist.
Tikai fakts kā tāds, paskatoties uz komandu četrotni, Lakers noteikti nav 4. Ne pēc pieredzes, ne pēc sastāva. Pat ja skatās pagātnē, tad LAL regulāri ir problēmas ar ieskriešanos, bet sezonas beigas ir izcilas... Nekur viņu play-off neizpaliks, vot primā kārta, par to gan var diksutēt, vai viņi tiks pāri vai nē, bet play-off, domāju, tā šobrīd vairs nav aktualitāte.
zini, Spurs 1. kārta var izvērsties visai mokoša, ja pretī patrāpīsies Lakers. līdzīgi viņi iekrita pirms pāris gadiem ar Grizzs, kad Memfisa tīri teorētiski iekļuvai PO kā nr.8(ja nemaldos), bet uz PO brīdi pēc spēka viņi bija TOP3 blice. šajā ziņā viss ir atkarīgs no tā, nevis kā komanda uzsāk, bet gan kā pabeidz sezonu. domāju, uz Lakers negrib trāpīt neviens... tajā pat laikā visi noteikti pretī grib GSW, kuri šobrīd spridzina, bet gan jau PO fāzē čušš vien būs.
un, runājot par GSW, nesaprotu, kāpēc Andrim pat trash taimu neiedeva... skumīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-12 10:18, pirms 12 gadiem
Westbrūks šodien lielisku metienu no centra izmeta, cerot uz sodu.

Šitais ir kaut kas līdzīgs Duranta ikdienai ar Westbrūku - blog.mysanantonio.com

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 10:54, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Westbruks izmetis 2x vairāk kā Durants, bet kā jūs domājiet - kurš guva vairāk punktu?
Spurs šogad droši iet uz finālu un ar Popu galvgalī reāli šobrīd ir vienīgie, kas varētu pacīkstēties ar Heat.

P.S. 63 punkti ar visu Karameli priekšgalā
Nu nu nesaki viss! Vēl neaizmirsti Indiānu, ja tu domā austrumu konferencē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 11:24, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Itkā LAL būtu vienīgā komanda, kurai jātiek PO. Jāuzvar arī ir Warriors, Rockets, Jazz, lai būtu droši par PO. Nestreb karstu vien pats.
Karstā strēbējiņi esi tu, raitcha un quick, palasi vakardienas rakstu, kur postojat un spekulejat, ar ko tad lakerinji tiksies pirmaja karta. Lai viņi tiek PO tad varēs domāt, kā pārvarēt pirmo kārtu. Bet nu jā izskatās, ka te būs atkal stāsts par naudu atvikltnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 11:27, pirms 12 gadiem
Vispār kautkā dīvaini, te laikam lielākā daļa ir lakers fani, jo kā lakeriem spēle bijusi tā pilns ar ''argumentētajiem'' komentāriem, bet citās dienās, kad lakeri nespēlē, tad te tāds pakluss. Beidzot jāskatās lietu virzība un kopaina NBA, nu nav vairs lakeru dominance, šobrīd ir citas ''karstās'' komandas, un viena no tādām noteikti ir Denvera!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 11:30, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: zini, Spurs 1. kārta var izvērsties visai mokoša, ja pretī patrāpīsies Lakers. līdzīgi viņi iekrita pirms pāris gadiem ar Grizzs, kad Memfisa tīri teorētiski iekļuvai PO kā nr.8(ja nemaldos), bet uz PO brīdi pēc spēka viņi bija TOP3 blice. šajā ziņā viss ir atkarīgs no tā, nevis kā komanda uzsāk, bet gan kā pabeidz sezonu. domāju, uz Lakers negrib trāpīt neviens... tajā pat laikā visi noteikti pretī grib GSW, kuri šobrīd spridzina, bet gan jau PO fāzē čušš vien būs.
un, runājot par GSW, nesaprotu, kāpēc Andrim pat trash taimu neiedeva... skumīgi!
Man gan tieši par LAL ir pretējs viedoklis. Tapēc, ka šobrīd LAL ir tieši būvēta kā standarta NBA komanda. Superzvaizgne un tad variācija pa tēmu, šiem ir patrāpījusies PG un centra pakete.
Bet Spurs ir jau gadiem veidota, izkopta komanda, viņa ir kā OKC, tikai ar galvu un pieredzi (nevis Vestbrūku) Turklāt izskatās, ka šogad ir gan forma, gan niknums, cerams arī veselība.
Bet nu teorijas katram savas, tas normāli.
Interesanta bija Bārklija teorija par Heat un OKC, ka OKC nekad nespēs uzvarēt Heat, bet tās komandas konfgerencē, kas spētu piebeigt Heat (piem. Memfisa), nespēs uzvarēt OKC, lai tiktu līdz Heat

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 11:33, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Karstā strēbējiņi esi tu, raitcha un quick, palasi vakardienas rakstu, kur postojat un spekulejat, ar ko tad lakerinji tiksies pirmaja karta. Lai viņi tiek PO tad varēs domāt, kā pārvarēt pirmo kārtu. Bet nu jā izskatās, ka te būs atkal stāsts par naudu atvikltnē.
Tātad es noprotu, es kā fans nevaru runāt par komandas iespējām PO? Viņai obligāti ir jātiek tur un tad es varu kko diskutēt?

Kas tās par muļķībām? Paliec tak normāls un beidz čīkstēt/pīkstēt par visu un visiem. Pašam būs vieglāk.

     [+] [-]

, 2013-03-12 11:34, pirms 12 gadiem
Detlefs rakstīja: Te jau lielākie "eksperti" katru dienu ko citu raksta un muld .
Baigie eksperti,ka nevar palikt pie viena teiktā,bet tā vietā maina domas un teikumus.
Tpc neinteresē virtuālie viltus ekspertu komentāri.
Detlef tu toto arī spēlē?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 11:35, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Vispār kautkā dīvaini, te laikam lielākā daļa ir lakers fani, jo kā lakeriem spēle bijusi tā pilns ar ''argumentētajiem'' komentāriem, bet citās dienās, kad lakeri nespēlē, tad te tāds pakluss. Beidzot jāskatās lietu virzība un kopaina NBA, nu nav vairs lakeru dominance, šobrīd ir citas ''karstās'' komandas, un viena no tādām noteikti ir Denvera!
Īsti nesaprotu tavu sašutumu? Kāpēc man būtu jādiskutē par komandām, kuras man liekas neinteresantas. Kuras es neatbalstu?

Man ir LAL, Bulls un Warriors dēļ AB. Vairāk man īsti nekas nesaista padziļinātā līmenī. Lai sekotu visām komandām, tad ir jābūt konkrētam no-liferam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 11:37, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Man gan tieši par LAL ir pretējs viedoklis. Tapēc, ka šobrīd LAL ir tieši būvēta kā standarta NBA komanda. Superzvaizgne un tad variācija pa tēmu, šiem ir patrāpījusies PG un centra pakete.
Bet Spurs ir jau gadiem veidota, izkopta komanda, viņa ir kā OKC, tikai ar galvu un pieredzi (nevis Vestbrūku) Turklāt izskatās, ka šogad ir gan forma, gan niknums, cerams arī veselība.
Bet nu teorijas katram savas, tas normāli.
Interesanta bija Bārklija teorija par Heat un OKC, ka OKC nekad nespēs uzvarēt Heat, bet tās komandas konfgerencē, kas spētu piebeigt Heat (piem. Memfisa), nespēs uzvarēt OKC, lai tiktu līdz Heat
Spurs ir vispār fenomrens. Popovičs ir harizmātiskākais un gudrākais treneris šobrīd līgā. Arī priekš sava vecuma un kaluma, viņš spēj saglabāt veselīgu humoru un būt labs draugs ar spēlētājiem. Psihologs un lielisks treneris vislabākajā tā vārda nozīmē. Tāpēc es ļoti ceru, ka Dāvis B. tiks pie viņa paskoloties.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 11:43, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Spurs ir vispār fenomrens. Popovičs ir harizmātiskākais un gudrākais treneris šobrīd līgā. Arī priekš sava vecuma un kaluma, viņš spēj saglabāt veselīgu humoru un būt labs draugs ar spēlētājiem. Psihologs un lielisks treneris vislabākajā tā vārda nozīmē. Tāpēc es ļoti ceru, ka Dāvis B. tiks pie viņa paskoloties.
Nu šobrīd Bertāns uz to iet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 12:02, pirms 12 gadiem
80., 90. gados NBA bija augstākajā virsotnē.
Toreiz dominēja tādi vīri kā Olažuans, Mutambo, Onils, Robinsons, Mornings u.c.
Toreiz bija spēka spēle, Lebrons būtu viduvējība.
Heat nekad nepārspēs Lakers 33 uzvaru sēriju, toreiz dominēja.
Lakers iet uz playoff. Kobe rāda leģendāru spēli. Kobe vienīgais kurš ir skatāms NBA.
Žēl NY, spēlē labi, bet kkas pietrūkst.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 12:07, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: 80., 90. gados NBA bija augstākajā virsotnē.
Toreiz dominēja tādi vīri kā Olažuans, Mutambo, Onils, Robinsons, Mornings u.c.
Toreiz bija spēka spēle, Lebrons būtu viduvējība.
Heat nekad nepārspēs Lakers 33 uzvaru sēriju, toreiz dominēja.
Lakers iet uz playoff. Kobe rāda leģendāru spēli. Kobe vienīgais kurš ir skatāms NBA.
Žēl NY, spēlē labi, bet kkas pietrūkst.
Nu nepird karstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-12 12:29, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Man gan tieši par LAL ir pretējs viedoklis. Tapēc, ka šobrīd LAL ir tieši būvēta kā standarta NBA komanda. Superzvaizgne un tad variācija pa tēmu, šiem ir patrāpījusies PG un centra pakete.
Bet Spurs ir jau gadiem veidota, izkopta komanda, viņa ir kā OKC, tikai ar galvu un pieredzi (nevis Vestbrūku) Turklāt izskatās, ka šogad ir gan forma, gan niknums, cerams arī veselība.
Bet nu teorijas katram savas, tas normāli.
Interesanta bija Bārklija teorija par Heat un OKC, ka OKC nekad nespēs uzvarēt Heat, bet tās komandas konfgerencē, kas spētu piebeigt Heat (piem. Memfisa), nespēs uzvarēt OKC, lai tiktu līdz Heat
protams, uz papīra un principā arī pēc visiem pārējiem komponentiem - saspēlētības, ilglaicības, sastāva utt. viņi ir favorīti - viennozīmīgi! taču PO fāzē Leikeri varētu būt neparocīgs pretinieks, jo viņi ir Lakers. nesaku, ka Spurs zaudētu. iespējams, ka būtu 4:0 Spurs labā un visās spēlēs +15-+20, bet tik pat labi var būt 4:3 un +1/-1 pagarinājumā. visādi var būt. svarīgi - kādā formā/noskaņojumā Lakers tiks PO, ja vispār tiks...
par neērtajiem pretiniekiem vecais stāsts - ja pagājušajā sezonā finālā spēlētu Spurs, Lebrons vēl ar vien būtu bez gredzena.
taču šogad fināls varētu notikt arī bez OKC līdzdalības. lai kā es sezonas sākumā apgalvoju, ka Thunder šogad būs čempioni, jāatdzīst, ka pats sevi nedaudz mānīju un mānu vēl arvien... diemžēl Thunder šosezon spēlē vienu līmeni švakāk nekā pagājušajā gadā. jā, uzvaras nāk, viss notiek, bet RW reāli ir kļuvis Thunder komandai nevis par balstu, bet gan par balastu un tas liek būt piesardzīgam attiecībā uz titulu. taču vēl arvien ticu numeroloģijai - pagājušajā sezonā fināls, šogad - tituls.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 13:00, pirms 12 gadiem
Visizcilākā komanda vēsturē ir Čikāgas Bulls komanda, kura piedalījusies vien 6 finālos un visas reizes ir uzvarējusi. Otrajā vietā es liktu Sanantonio Spurs 4 reizes piedalījusies finālos un visas reizes tikuši pie gredzeniem. Bostonu lieku trešajā vietā 17 tituli, 4 neveiksmīgi mēģinājumi - daudzi jautās kāpec bostona trešā - bet 4 neveiksmīgi mēģinājumi. LAL vispār lieku 4tajā vietā, iegūti 16 tituli, bet piedzīvotas 15 neveiksmes. Pārējās vietās lieku - Goldensteitas Warriors, Detroitas Pistons, Hjūstonas Rockets. Tālāk nav vērts uzskaitīt. Bulls ir izcilākā komanda vēsturē, toreiz dominēja. Neviens viņus neapspēs.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 13:30, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: Visizcilākā komanda vēsturē ir Čikāgas Bulls komanda, kura piedalījusies vien 6 finālos un visas reizes ir uzvarējusi. Otrajā vietā es liktu Sanantonio Spurs 4 reizes piedalījusies finālos un visas reizes tikuši pie gredzeniem. Bostonu lieku trešajā vietā 17 tituli, 4 neveiksmīgi mēģinājumi - daudzi jautās kāpec bostona trešā - bet 4 neveiksmīgi mēģinājumi. LAL vispār lieku 4tajā vietā, iegūti 16 tituli, bet piedzīvotas 15 neveiksmes. Pārējās vietās lieku - Goldensteitas Warriors, Detroitas Pistons, Hjūstonas Rockets. Tālāk nav vērts uzskaitīt. Bulls ir izcilākā komanda vēsturē, toreiz dominēja. Neviens viņus neapspēs.
Top 5iniekā OBLIGĀTI ir jābūts Heat.
Apskaties cik jauna komanda un jau divi tituli Turklāt Bez Fila Džeksona (Visu laiku leģendārākais un labākais treneris NBA) pie stūres, atškirībā no Buls.
Heat ir izcīnījusi titulus ar diviem dažādu paaudžu treneriem, viens leģendārs, tā teikt noslēdza karjeru ar titulu, otrs tikai savu Leģendu raksta. Amizants treneris, kurš savu karjeru mij ar rekordiem, esot krietnu gadu skaitu jaunāks par saviem priekšgājējiem.
Turklāt Heat kā brends ir viens no komerciāli vis veikmīgākajiem stāstiem NBA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 14:58, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Kas vainas IND, kas ir 3. vietā Austrumos ar visu šanci pat tikt uz 2. vietu? Ideāla komanda. Ja vēl Granger tiktu formā atpakaļ, būtu vispār ideāli.
Indiana ir tiešām nākotnes komanda. Hiberts, Džordžs ir tie kuri var aiznest pretī tituliem Pacs. Un šī komanda spēj uzvarēt jebkuru iekš PO, jo ir gan backourt spēlētāji, gan garais gals labā līmenī.

Austrumos es būšu tieši par šo komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Indiana ir tiešām nākotnes komanda. Hiberts, Džordžs ir tie kuri var aiznest pretī tituliem Pacs. Un šī komanda spēj uzvarēt jebkuru iekš PO, jo ir gan backourt spēlētāji, gan garais gals labā līmenī.

Austrumos es būšu tieši par šo komandu.
Un rietumos par lakers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:28, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Indiana ir tiešām nākotnes komanda. Hiberts, Džordžs ir tie kuri var aiznest pretī tituliem Pacs. Un šī komanda spēj uzvarēt jebkuru iekš PO, jo ir gan backourt spēlētāji, gan garais gals labā līmenī.

Austrumos es būšu tieši par šo komandu.
jāpiekrīt, ka Pacers šobrīd ir milzīgs potenciāls. komanda ir ļoti labi sabalansēta faktiski visās pozīcijās un arī spēlētāji, kuri nāk no beņķa, ļoti pastiprina spēli. kas vēl būtiski - gandrīz visi komandas galvenie spēlētāji ir Pacers tīrradņi - Džordžs, Grendžers, Hiberts, Stīvensons, Hensbro... aizsardzībā šī komanda ir teju perfekta. kad Grendžers atgūs savu spēli, arī uzbrukums krietni uzlabosies.

principā viņi visu laiku spēlē tādu kā PO basketu - cīnās par katru laukuma centimetru, cenšas nezaudēt nevienu divcīņu. man ļoti simpatizē tik pašaizliedzīga spēle.

kopumā Pacers ir visas iespējas spēlēt Austrumu finālā un, es pat nebūtu ļoti pārsteigts, ja viņiem izdotos izsist Heat un uzspēlēt lielajā finālā.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:36, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: jāpiekrīt, ka Pacers šobrīd ir milzīgs potenciāls. komanda ir ļoti labi sabalansēta faktiski visās pozīcijās un arī spēlētāji, kuri nāk no beņķa, ļoti pastiprina spēli. kas vēl būtiski - gandrīz visi komandas galvenie spēlētāji ir Pacers tīrradņi - Džordžs, Grendžers, Hiberts, Stīvensons, Hensbro... aizsardzībā šī komanda ir teju perfekta. kad Grendžers atgūs savu spēli, arī uzbrukums krietni uzlabosies.

principā viņi visu laiku spēlē tādu kā PO basketu - cīnās par katru laukuma centimetru, cenšas nezaudēt nevienu divcīņu. man ļoti simpatizē tik pašaizliedzīga spēle.

kopumā Pacers ir visas iespējas spēlēt Austrumu finālā un, es pat nebūtu ļoti pārsteigts, ja viņiem izdotos izsist Heat un uzspēlēt lielajā finālā.
Piekrītu visam. Vienīgais, kas pietrūkst Pacs ir tīrie metēji. Viņiem ir viduvēji metienu realizētāji no distance. Līdz ar to komandām ir vieglāk spēlēt pret Pacs. Var aizņemt vietu soda laukumā, kur varētu Džordžs, Vests, Hiberts labāk darboties. Ja izdotots uz PO paķert kādu tiešām labu garo, kurš var labi mest troikas, tad tas dotu lielāku plašumu soda laukumā, un līdz ar to vieglāk būtu spēlēt garajiem, un arī kādam mazajam būtu vairāk vietas, lai varētu iet caurgājienos.

Protams, tās ir tikai nianses, un nekas vairāk. Bet tieši šīs mazās lietas ir svarīgas cīņā par titulu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:38, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Los Angeles jā, Lakers nē
Godīgi tev pateikt, arī es neesmu sajusmā par lakers, man vnk tracina, ka viens cilvēks var mest ja vinam virsū 2-3 aizsargi. Protams tūlīt būs mīnusu jūra no lakers faniem, bet lai vai kā, bet tas ir neapgāžams fakts, ka nav loģiski lādēt, ja tev virsū 2-3 aizsargi. Ta tas pats brivais MWP brīvs nemetīs švakāk, kā kobe pāri rokām.
2008 NBA FINALS: Kobe Bryant vs. Boston Celtics...
šajā video ir epizodes, kur pat 4-5 sedz kobi, bet viņš tik pļūta pa grozu, tikai tāpēc man viņš nepatīk, jo nespēlē jau viņš sētas mačos, kur labi ja 1-2 cilvēki no komandas māk spēlēt un bumbu dabūt grozā.
Protams kobe arī atdod piespēles, bet tendence, kā tāda man nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:38, pirms 12 gadiem
Plus par to finālu. Man nebūtu pārsteigums, ja arī Pacs izkristu pirmajā kārtā. Bet tikpat nebrīnos, ka viņi var uzvarēt Austrumos.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:40, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Godīgi tev pateikt, arī es neesmu sajusmā par lakers, man vnk tracina, ka viens cilvēks var mest ja vinam virsū 2-3 aizsargi. Protams tūlīt būs mīnusu jūra no lakers faniem, bet lai vai kā, bet tas ir neapgāžams fakts, ka nav loģiski lādēt, ja tev virsū 2-3 aizsargi. Ta tas pats brivais MWP brīvs nemetīs švakāk, kā kobe pāri rokām.
2008 NBA FINALS: Kobe Bryant vs. Boston Celtics...
šajā video ir epizodes, kur pat 4-5 sedz kobi, bet viņš tik pļūta pa grozu, tikai tāpēc man viņš nepatīk, jo nespēlē jau viņš sētas mačos, kur labi ja 1-2 cilvēki no komandas māk spēlēt un bumbu dabūt grozā.
Protams kobe arī atdod piespēles, bet tendence, kā tāda man nepatīk.
Lai nu kurš, bet Metta nemetīs brīvs labāk, kā Kobe kaut viņu sedz 20 spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 16:07, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Piekrītu visam. Vienīgais, kas pietrūkst Pacs ir tīrie metēji. Viņiem ir viduvēji metienu realizētāji no distance. Līdz ar to komandām ir vieglāk spēlēt pret Pacs. Var aizņemt vietu soda laukumā, kur varētu Džordžs, Vests, Hiberts labāk darboties. Ja izdotots uz PO paķert kādu tiešām labu garo, kurš var labi mest troikas, tad tas dotu lielāku plašumu soda laukumā, un līdz ar to vieglāk būtu spēlēt garajiem, un arī kādam mazajam būtu vairāk vietas, lai varētu iet caurgājienos.

Protams, tās ir tikai nianses, un nekas vairāk. Bet tieši šīs mazās lietas ir svarīgas cīņā par titulu.
Pacers problēma šobrīd ir tā, ka spēlētāji, kuriem teorētiski vajadzētu mest metienus ar labu procentu, šobrīd to nedara. no garajiem Hiberts īsti navar trāpīt grozā savus pustālos, kurus līdz šim ir metis diezgan labi. arī Hensbro ar pustālajiem ir problēmas. no garajiem vienīgi Vests no distances uzbrūk savā līmenī. par troikām pat tā grūti komentēt - Džordžs, met sliktāk kā savā 1.sezonā un, piemēram, Augustīns nevar atrast spēles ritmu, bet viņa gadījumā tas vairāk ir psiholoģiski, jo līdz šim Cats rindās viņš zipāja cik gribēja, bet te viņa minūtes ir apēdis Hils. toties Stīvensons ir pamatīgi progresējis. no tālākā rezervista vēl pagājušajā sezonā, šogad uzdienējies par pamatsastāva veci. pie tam met ar augstu procentu, ir labs aizsardzībā. Grendžeram būs grūti izkarot vietu pamatā..
bet, kā jau teicu - gan jau Grendžers atlabs un tie būs savi 15+ punkti spēlē, pie tam viņš būs tieši tas, kurš izvilks pretinieku garos uz āru, jo diezgan labi pieprot spēlēt arī par 4.nr.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 16:39, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Godīgi tev pateikt, arī es neesmu sajusmā par lakers, man vnk tracina, ka viens cilvēks var mest ja vinam virsū 2-3 aizsargi. Protams tūlīt būs mīnusu jūra no lakers faniem, bet lai vai kā, bet tas ir neapgāžams fakts, ka nav loģiski lādēt, ja tev virsū 2-3 aizsargi. Ta tas pats brivais MWP brīvs nemetīs švakāk, kā kobe pāri rokām.
2008 NBA FINALS: Kobe Bryant vs. Boston Celtics...
šajā video ir epizodes, kur pat 4-5 sedz kobi, bet viņš tik pļūta pa grozu, tikai tāpēc man viņš nepatīk, jo nespēlē jau viņš sētas mačos, kur labi ja 1-2 cilvēki no komandas māk spēlēt un bumbu dabūt grozā.
Protams kobe arī atdod piespēles, bet tendence, kā tāda man nepatīk.
tu esi vnk smieklīgs, es tā arī neiebraucu, ko tu ar šo gribēji pateikt

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 17:02, pirms 12 gadiem
drenaza rakstīja: tu esi vnk smieklīgs, es tā arī neiebraucu, ko tu ar šo gribēji pateikt
Nu tas saprotams, ka lakers fani neiebrauks vai ari negribes iebraukt faktā, ka kopumā kobe ir diezgan selfish speletajs, bet ka zinams NBA ir viens liels bizness.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 17:11, pirms 12 gadiem
Baigie eksperti te sanākuši. Pašiem smiekli nenāk par sevi?
Tas niku kopētājs Detlefs ir kaut kāds slimais.
Nez kur irbiite pazudis, bija reiz tāds "eksperts", sapratis laikam, ka neko nesaprot un pazuda.
Kobe.james lielākais pamuļķis sportacentrs komentāros, domā, ka eksperts, bet no malas skatoties bēdīgi izskatās.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 17:29, pirms 12 gadiem
drenaza rakstīja: tu esi vnk smieklīgs, es tā arī neiebraucu, ko tu ar šo gribēji pateikt
Es arī nesaprotu par ko valjero runā, iedomājies, ka liels varens eksperts, bet kad jāizklāsta kāda doma - čušs vien sanāk. Smiekli nāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 22:01, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: Es arī nesaprotu par ko valjero runā, iedomājies, ka liels varens eksperts, bet kad jāizklāsta kāda doma - čušs vien sanāk. Smiekli nāk.
Es NBA sekoju līdzi jau tad, kad tu vēl čur*ji biksēs

  -1 [+] [-]

, 2013-03-13 00:10, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Es NBA sekoju līdzi jau tad, kad tu vēl čur*ji biksēs
Man ir jau pāri 100 gadu, esmu redzējis visas spēles kopš 1913. gada. Tu mani nekad neapspēsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja