Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" bez Biedriņa sagrauj "Knicks" ar +29, Rietumu duelī uzvar "Spurs"

"Warriors" bez Biedriņa sagrauj "Knicks" ar +29, Rietumu duelī uzvar "Spurs"
Stefans Karijs un Deivids Lī
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālajā Basketbola Asociācijā (NBA) divu zaudējumu sēriju pārtrauca Goldensteitas "Warriors", kas pārliecinoši ar 92:63 apspēlēja Ņujorkas "Knicks". Rietumu konferences līderu duelī Sanantonio "Spurs" pārspēja Oklahomsitijas "Thunder" - 105:93.

"Warriors" ar 29 punktu pārsvaru sagrauj "Knicks"

„Knicks” rindās šajā spēlē bija atgriezies Karmelo Entonijs, kurš izlaida pāris iepriekšējās spēles ceļgala savainojuma dēļ. Tiesa, arī Entonija klātbūtne netraucēja laukumā pilnībā dominēt „Warriors” vienībai, kura šajā spēlē savā grozā ielaida tikai 63 punktus. Ja vēl pirmajā ceturtdaļā „Knicks” spēja turēt līdzi (23:26), tad otrās ceturtdaļas pirmajās sešās minūtēs viņi guva tieši divus punktus, kamēr „Warriors” ar pāris Stefana Karija un Kleja Tompsona tālmetienu palīdzību izrāvās jau 17 punktu vadībā (49:32).

Otrajā puslaikā spēles gaitā nekas īpaši nemainījās, ja nu vienīgi „Knicks” grima vēl dziļāk, puslaikā gūstot tikai 28 punktus (sezonas antirekords) un kopā spēlē grozam uzbrūkot ar tikai 27% precizitāti no spēles, turklāt ar rupju noteikumu pārkāpumu izcēlās Dž.R Smits un tika izraidīts no spēles. Goldensteitas komanda tikmēr otrajā puslaikā rīkojas daudz brīvāk ar pieejamajiem resursiem, laukumā sūtot gandrīz visus rezervistus, tiesa, ne latviešu basketbolistu Andri Biedriņu, kas gan netraucēja "Warriors" palielināt savu pārsvaru līdz pat 29 punktiem.

Stefans Karijs, kurš iepriekšējā spēlē pret „Knicks” bija guvis veselus 54 punktus, šodien izcēlās ar tikai 26 punktiem un sešiem precīziem tālmetieniem, 23 pievienoja Klejs Tompsons, bet Deividam Lī pietrūka tikai divu rezultatīvu piespēļu līdz triple-double (21p+10atl.b.+8rez.p.). Savukārt „Warriors” centri Ezili un Boguts savāca attiecīgi 10 un 11 atlēkušās bumbas , turklāt Bogutam nospēlētajās 23 minūtēs pārliecinoši labākais +/- rādītājs komandā (+35).

Karmelo Entonija ne pārāk veiksmīgā spēle (4/15 metienos no spēles) ļāvusi „Warriors” pēc diviem zaudējumiem atkal izcīnīt uzvaru (92:63), kas turklāt ir viņu pārliecinošākais panākums šajā sezonā (iepriekš ar 28 punktu pārsvaru tika pieveikta ”Hawks” vienība).

"Spurs" uzvar Rietumu konferences līderu duelī

Lai gan pirmo ceturtdaļu ar 32:22 uzvarēja "Thunder" basketbolisti, visās atlikušajās ceturtdaļās pārliecinošāk darbojās "Spurs". Otro 12 minūšu laikā Sanantonio atspēlēja desmit punktu deficītu un gandrīz paši ieguva +10 (57:50). Otrajā puslaikā "Spurs" savu iegūto pārsvaru noturēja, turklāt spēja iegrožot „Thunder” saspēles vadītāju Raselu Vestbruku (11/27 metienos no spēles), kurš izmeta uz pusi vairāk metienu nekā līgas rezultatīvākais spēlētājs Kevins Durents(7/13, 26 punkti). Abi „Thunder” līderi divatā arī pieļāva deviņas kļūdas, gandrīz tikpat cik visa „Spurs” komanda kopā (12).

Tjagu Spliters ar 21 gūtu punktu un 10 atlēkušajām bumbām bija rezultatīvākais "Spurs" spēlētājs, bet 17 punktus pievienoja Kavai Lenards. Sanantonio „Spurs”, kuri iepriekšējā spēlē pret „Trail Blazers” bija ielaiduši veselus 136 punktus, šīs spēles pēdējās 36 minūtēs ļāva „Thunder” gūt tikai 61 punktu un uzvarēja ar 105:93, pat neskatoties uz to, ka diezgan pamatīgi zaudēja cīņā par atlēkušajām bumbām (35:43).

"Uzskatu, ka visi, ieskaitot mani, nospēlēja samērā labi," pēc spēles sacīja brazīliešu centrs Spliters. "Šādas labi aizvadītas spēles liek justies labāk, it īpaši pret šādām komandām, pret "play-off" komandām. Protams, mums jāsaglabā pieticība, jo šosezon jāaizvada vēl viena spēle (pret "Thunder")."

„Thunder” šis bija pirmais zaudējums pēc piecām uzvarētām spēlēm, un viņu rezervisti šajā spēlē guva tikai 16 punktus pret „Spurs” 34, ļaujot Sanantonio basketbolistiem nostabilizēties NBA turnīra tabulas augšgalā.

Rietumu konference

V.KomandaU-Z%Sērija
1.Sanantonio „Spurs”49-15.7661U
2.Oklahomas „Thunder”47-17.7341Z
3.Losandželosas „Clippers”45-20.6921U
4.Memfisas „Grizzlies”42-19.6894U
5.Denveras „Nuggets”43-22.6569U
6.Goldensteitas „Warriors”36-29.5541U
7.Hjūstonas „Rockets”34-30.5311Z
8.Jūtas „Jazz”33-31.5161U
9.Losandželosas “Lakers”33-31.5163U

Īsumā citās spēlēs

Pie uzvaras tika Filadelfijas "76ers", kas diezgan negaidīti apspēlēja Bruklinas "Nets" - 106:97. Rezultatīvākais uzvarētāju rindās ar 24 punktiem un 10 atlēkušajām bumbām bija Spencers Hāss, bet 16 punktus pievienoja Tadeuss Jangs un Evans Tērners. Derons Viljamss, kurš šajā mačā guva savu 10000. punktu, izcēlās ar 27 punktiem, 13 rezultatīvām piespēlēm un sešām bumbām zem groziem.

Jūtas "Jazz", pateicoties uzvarai pār Detroitas "Pistons" ar 103:90, atkal iekļuvusi Rietumu konferences astoņniekā. Mo Viljamss kaldināja uzvaru ar 20 punktiem, bet 16 punkti un 10 atlēkušās bumbas Ela Džefersona kontā. Pa 15 punktiem "Pistons" rindās guva Jūnass Jarebko, Gregs Monro (viņa kontā vēl 13 atlēkušās bumbas) un Rodnijs Stakijs.

Visbeidzot, devīto uzvaru pēc kārtas ir izcīnījusi Denveras "Nuggets", kas diezgan viegli tika galā ar Fīniksas "Suns" - 108:93. Labākais vīrs Denverai bija Kosta Kufuss, kurš guva 22 punktus un izcīnīja 10 bumbas zem groziem. "Suns" rezultatīvākais spēlētājs bija Veslijs Džonsons - 18 punkti.

Aizvadītās nakts rezultāti

KomandasRezultātsRezultatīvākie
76ers - Nets106:97 Heizs 24 Viljamss 27
Spurs - Thunder105:93Spliters 21 Durents 26
Jazz - Pistons103:90Viljamss 20 Monro 15
Suns - Nuggets93:108Džonsons 18 Kufuss 22
Warriors - Knicks92:63Karijs 26 Kouplends 15

Dienas izcilnieki

SpēlētājsKomandaKategorija
Derons Viljamss„Nets”27punkti
Seržs Ibaka„Thunder”16atlēkušās bumbas
Derons Viljamss„Nets”13rez. piespēles
Seržs Ibaka„Thunder”3bloki
Gorans Dragičs„Suns”4pārtvertas bumbas
Stefans Karijs„Warriors”6tālmetieni

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 14:58, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Kas vainas IND, kas ir 3. vietā Austrumos ar visu šanci pat tikt uz 2. vietu? Ideāla komanda. Ja vēl Granger tiktu formā atpakaļ, būtu vispār ideāli.
Indiana ir tiešām nākotnes komanda. Hiberts, Džordžs ir tie kuri var aiznest pretī tituliem Pacs. Un šī komanda spēj uzvarēt jebkuru iekš PO, jo ir gan backourt spēlētāji, gan garais gals labā līmenī.

Austrumos es būšu tieši par šo komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Indiana ir tiešām nākotnes komanda. Hiberts, Džordžs ir tie kuri var aiznest pretī tituliem Pacs. Un šī komanda spēj uzvarēt jebkuru iekš PO, jo ir gan backourt spēlētāji, gan garais gals labā līmenī.

Austrumos es būšu tieši par šo komandu.
Un rietumos par lakers
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:28, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Indiana ir tiešām nākotnes komanda. Hiberts, Džordžs ir tie kuri var aiznest pretī tituliem Pacs. Un šī komanda spēj uzvarēt jebkuru iekš PO, jo ir gan backourt spēlētāji, gan garais gals labā līmenī.

Austrumos es būšu tieši par šo komandu.
jāpiekrīt, ka Pacers šobrīd ir milzīgs potenciāls. komanda ir ļoti labi sabalansēta faktiski visās pozīcijās un arī spēlētāji, kuri nāk no beņķa, ļoti pastiprina spēli. kas vēl būtiski - gandrīz visi komandas galvenie spēlētāji ir Pacers tīrradņi - Džordžs, Grendžers, Hiberts, Stīvensons, Hensbro... aizsardzībā šī komanda ir teju perfekta. kad Grendžers atgūs savu spēli, arī uzbrukums krietni uzlabosies.

principā viņi visu laiku spēlē tādu kā PO basketu - cīnās par katru laukuma centimetru, cenšas nezaudēt nevienu divcīņu. man ļoti simpatizē tik pašaizliedzīga spēle.

kopumā Pacers ir visas iespējas spēlēt Austrumu finālā un, es pat nebūtu ļoti pārsteigts, ja viņiem izdotos izsist Heat un uzspēlēt lielajā finālā.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:36, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: jāpiekrīt, ka Pacers šobrīd ir milzīgs potenciāls. komanda ir ļoti labi sabalansēta faktiski visās pozīcijās un arī spēlētāji, kuri nāk no beņķa, ļoti pastiprina spēli. kas vēl būtiski - gandrīz visi komandas galvenie spēlētāji ir Pacers tīrradņi - Džordžs, Grendžers, Hiberts, Stīvensons, Hensbro... aizsardzībā šī komanda ir teju perfekta. kad Grendžers atgūs savu spēli, arī uzbrukums krietni uzlabosies.

principā viņi visu laiku spēlē tādu kā PO basketu - cīnās par katru laukuma centimetru, cenšas nezaudēt nevienu divcīņu. man ļoti simpatizē tik pašaizliedzīga spēle.

kopumā Pacers ir visas iespējas spēlēt Austrumu finālā un, es pat nebūtu ļoti pārsteigts, ja viņiem izdotos izsist Heat un uzspēlēt lielajā finālā.
Piekrītu visam. Vienīgais, kas pietrūkst Pacs ir tīrie metēji. Viņiem ir viduvēji metienu realizētāji no distance. Līdz ar to komandām ir vieglāk spēlēt pret Pacs. Var aizņemt vietu soda laukumā, kur varētu Džordžs, Vests, Hiberts labāk darboties. Ja izdotots uz PO paķert kādu tiešām labu garo, kurš var labi mest troikas, tad tas dotu lielāku plašumu soda laukumā, un līdz ar to vieglāk būtu spēlēt garajiem, un arī kādam mazajam būtu vairāk vietas, lai varētu iet caurgājienos.

Protams, tās ir tikai nianses, un nekas vairāk. Bet tieši šīs mazās lietas ir svarīgas cīņā par titulu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:38, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Los Angeles jā, Lakers nē
Godīgi tev pateikt, arī es neesmu sajusmā par lakers, man vnk tracina, ka viens cilvēks var mest ja vinam virsū 2-3 aizsargi. Protams tūlīt būs mīnusu jūra no lakers faniem, bet lai vai kā, bet tas ir neapgāžams fakts, ka nav loģiski lādēt, ja tev virsū 2-3 aizsargi. Ta tas pats brivais MWP brīvs nemetīs švakāk, kā kobe pāri rokām.
2008 NBA FINALS: Kobe Bryant vs. Boston Celtics...
šajā video ir epizodes, kur pat 4-5 sedz kobi, bet viņš tik pļūta pa grozu, tikai tāpēc man viņš nepatīk, jo nespēlē jau viņš sētas mačos, kur labi ja 1-2 cilvēki no komandas māk spēlēt un bumbu dabūt grozā.
Protams kobe arī atdod piespēles, bet tendence, kā tāda man nepatīk.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:38, pirms 12 gadiem
Plus par to finālu. Man nebūtu pārsteigums, ja arī Pacs izkristu pirmajā kārtā. Bet tikpat nebrīnos, ka viņi var uzvarēt Austrumos.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 15:40, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Godīgi tev pateikt, arī es neesmu sajusmā par lakers, man vnk tracina, ka viens cilvēks var mest ja vinam virsū 2-3 aizsargi. Protams tūlīt būs mīnusu jūra no lakers faniem, bet lai vai kā, bet tas ir neapgāžams fakts, ka nav loģiski lādēt, ja tev virsū 2-3 aizsargi. Ta tas pats brivais MWP brīvs nemetīs švakāk, kā kobe pāri rokām.
2008 NBA FINALS: Kobe Bryant vs. Boston Celtics...
šajā video ir epizodes, kur pat 4-5 sedz kobi, bet viņš tik pļūta pa grozu, tikai tāpēc man viņš nepatīk, jo nespēlē jau viņš sētas mačos, kur labi ja 1-2 cilvēki no komandas māk spēlēt un bumbu dabūt grozā.
Protams kobe arī atdod piespēles, bet tendence, kā tāda man nepatīk.
Lai nu kurš, bet Metta nemetīs brīvs labāk, kā Kobe kaut viņu sedz 20 spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 16:07, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Piekrītu visam. Vienīgais, kas pietrūkst Pacs ir tīrie metēji. Viņiem ir viduvēji metienu realizētāji no distance. Līdz ar to komandām ir vieglāk spēlēt pret Pacs. Var aizņemt vietu soda laukumā, kur varētu Džordžs, Vests, Hiberts labāk darboties. Ja izdotots uz PO paķert kādu tiešām labu garo, kurš var labi mest troikas, tad tas dotu lielāku plašumu soda laukumā, un līdz ar to vieglāk būtu spēlēt garajiem, un arī kādam mazajam būtu vairāk vietas, lai varētu iet caurgājienos.

Protams, tās ir tikai nianses, un nekas vairāk. Bet tieši šīs mazās lietas ir svarīgas cīņā par titulu.
Pacers problēma šobrīd ir tā, ka spēlētāji, kuriem teorētiski vajadzētu mest metienus ar labu procentu, šobrīd to nedara. no garajiem Hiberts īsti navar trāpīt grozā savus pustālos, kurus līdz šim ir metis diezgan labi. arī Hensbro ar pustālajiem ir problēmas. no garajiem vienīgi Vests no distances uzbrūk savā līmenī. par troikām pat tā grūti komentēt - Džordžs, met sliktāk kā savā 1.sezonā un, piemēram, Augustīns nevar atrast spēles ritmu, bet viņa gadījumā tas vairāk ir psiholoģiski, jo līdz šim Cats rindās viņš zipāja cik gribēja, bet te viņa minūtes ir apēdis Hils. toties Stīvensons ir pamatīgi progresējis. no tālākā rezervista vēl pagājušajā sezonā, šogad uzdienējies par pamatsastāva veci. pie tam met ar augstu procentu, ir labs aizsardzībā. Grendžeram būs grūti izkarot vietu pamatā..
bet, kā jau teicu - gan jau Grendžers atlabs un tie būs savi 15+ punkti spēlē, pie tam viņš būs tieši tas, kurš izvilks pretinieku garos uz āru, jo diezgan labi pieprot spēlēt arī par 4.nr.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 16:39, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Godīgi tev pateikt, arī es neesmu sajusmā par lakers, man vnk tracina, ka viens cilvēks var mest ja vinam virsū 2-3 aizsargi. Protams tūlīt būs mīnusu jūra no lakers faniem, bet lai vai kā, bet tas ir neapgāžams fakts, ka nav loģiski lādēt, ja tev virsū 2-3 aizsargi. Ta tas pats brivais MWP brīvs nemetīs švakāk, kā kobe pāri rokām.
2008 NBA FINALS: Kobe Bryant vs. Boston Celtics...
šajā video ir epizodes, kur pat 4-5 sedz kobi, bet viņš tik pļūta pa grozu, tikai tāpēc man viņš nepatīk, jo nespēlē jau viņš sētas mačos, kur labi ja 1-2 cilvēki no komandas māk spēlēt un bumbu dabūt grozā.
Protams kobe arī atdod piespēles, bet tendence, kā tāda man nepatīk.
tu esi vnk smieklīgs, es tā arī neiebraucu, ko tu ar šo gribēji pateikt

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 17:02, pirms 12 gadiem
drenaza rakstīja: tu esi vnk smieklīgs, es tā arī neiebraucu, ko tu ar šo gribēji pateikt
Nu tas saprotams, ka lakers fani neiebrauks vai ari negribes iebraukt faktā, ka kopumā kobe ir diezgan selfish speletajs, bet ka zinams NBA ir viens liels bizness.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 17:11, pirms 12 gadiem
Baigie eksperti te sanākuši. Pašiem smiekli nenāk par sevi?
Tas niku kopētājs Detlefs ir kaut kāds slimais.
Nez kur irbiite pazudis, bija reiz tāds "eksperts", sapratis laikam, ka neko nesaprot un pazuda.
Kobe.james lielākais pamuļķis sportacentrs komentāros, domā, ka eksperts, bet no malas skatoties bēdīgi izskatās.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-12 17:29, pirms 12 gadiem
drenaza rakstīja: tu esi vnk smieklīgs, es tā arī neiebraucu, ko tu ar šo gribēji pateikt
Es arī nesaprotu par ko valjero runā, iedomājies, ka liels varens eksperts, bet kad jāizklāsta kāda doma - čušs vien sanāk. Smiekli nāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-12 22:01, pirms 12 gadiem
Detfels rakstīja: Es arī nesaprotu par ko valjero runā, iedomājies, ka liels varens eksperts, bet kad jāizklāsta kāda doma - čušs vien sanāk. Smiekli nāk.
Es NBA sekoju līdzi jau tad, kad tu vēl čur*ji biksēs

  -1 [+] [-]

, 2013-03-13 00:10, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: Es NBA sekoju līdzi jau tad, kad tu vēl čur*ji biksēs
Man ir jau pāri 100 gadu, esmu redzējis visas spēles kopš 1913. gada. Tu mani nekad neapspēsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja