Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Porziņģis pēdējās sekundēs netrāpa pa stīpu, "Knicks" turpina grimt

Porziņģis pēdējās sekundēs netrāpa pa stīpu, "Knicks" turpina grimt
Džoels Embīds un Kristaps Porziņģis
Foto: 76ers/NBA

Ņujorkas "Knicks" savu melno sēriju turpinājusi ar izgāšanos Filadelfijā, neprotot nosargāt drošu uzvaru pret līgas pastarīti un pēdējā sekundē zaudējot ar 97:98. Kristaps Porziņģis guva septiņus punktus, kā arī ļoti neveiksmīgi aizvadīja spēles izskaņu, izdarot "kluso" metienu.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 28 minūtes, bet otro maču pēc kārtas nesasniedza desmit gūto punktu robežu. Viņam septiņi punkti ar pieticīgu precizitāti (2p. 2/4, 3p. 1/6), trīs atlēkušās bumbas, divas piespēles, viens bloks un viena pārtverta bumba, taču arī viena kļūda un četras piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs šoreiz mīnus četri, kas bija labākais "Knicks" sākumsastāvā. Porziņģa komanda šonakt cietusi devīto zaudējumu pēdējās desmit spēlēs, neprotot nosargāt 17 punktu pārsvaru pret vienu no sliktākajām NBA komandām.

"Knicks" sastāvā bija atgriezies Mindaugs Kuzminsks un Deriks Rouzs, kurš pēc pēkšņās neierašanās uz pagājušo maču šonakt bija saglabājis savu vietu sākumsastāvā. Ņujorkas komanda aizvadīja maču pret līgas pastarīti "76ers", kas bija pratusi pēdējās četrās spēlēs izcīnīt trīs uzvaras, taču šī tik un tā bija lieliska "Knicks" iespēja pārtraukt savu neveiksmju sēriju.

Porziņģis maču iesāka ar vairākām nepārliecinošām darbībām aizsardzībā, taču uzbrukumā atzīmējās ar precīzu tālmetienu. "Knicks" daudz paļāvās uz Rouza un Karmelo Entonija uzbrukumiem, un citi spēlētāji pirmajā puslaikā metienus izpildīja maz. Gan Rouzs, gan Entonijs puslaiku pabeidza ar 13 punktiem.

Tikmēr "Knicks" rezervists Kails O`Kvins jau otrās ceturtdaļas vidū bija paspējis savākt sev "double-double", kamēr Porziņģis izcēlās ar bloķētu Džoela Embīda metienu un pāris precīziem pustālajiem. "Knicks" izdevās iekrāt 17 punktu pārsvaru, taču puslaika izskaņa tika aizvadīta apātiski, un "76ers" ar izrāvienu 15:3 praktiski visu deficītu dzēsa. Satraucošas ziņas Filadelfijai gan bija Embīda došanās uz ģērbtuvēm pēc neveiksmīgas piezemēšanās uz potīte, taču pēc puslaika pārtraukuma šīs sezonas labākais debitants atkal bija laukumā.

Savukārt "Knicks" otro puslaiku iesāka neveiksmīgi, netrāpot brīvus metienus, pavirši spēlējot ar bumbu un jau atkal nespējot koncentrēties aizsardzībā, kas ļāva Filadelfijai ar izrāvienu 13:4 pārņemt vadību. Porziņģis trešajā ceturtdaļā bija salīdzinoši nemanāms, punktus neguva un visai ātri tika nomainīts. Iniciatīvu tikmēr uzņēmās Entonijs, praktiski vienpersoniski sarūpējot rezultātu 75:71 pēc trešās ceturtdaļas "Knicks" labā.

Ar Porziņģi laukumā "Knicks" izdevās nosargāt savu grozu pēdējās ceturtdaļas pirmajās četrās minūtēs, iekrājot 13 punktu pārsvaru. Porziņģis pats grozam gan neuzbruka un ceturtdaļas vidū tika nomainīts. Lai arī "76ers" joprojām neveicās metienos, "Knicks" tik un tā pamanījās visu sabojāt un izlaist pārsvaru no rokām - Embīds priekšpēdējā minūtē iemeta laimīgu tālmetienu un pievilka līdz 92:95. Entonijs atbildēja ar sasteigtu un neprecīzu tālmetienu, taču pusminūti pirms beigām Rouzs realizēja drosmīgu caurgājienu.

Tobrīd laukumā atgriezās Porziņģis, uz kuru tika veikta izspēle "Knicks" pēdējā uzbrukumā, taču viņš salīdzinoši brīvu tālmetienu netrāpīja nemaz pa groza stīpu. Bumba turklāt neveiksmīgi atlēca tieši pie "76ers" spēlētājiem, kuri nepieprasīja minūtes pārtraukumu un paspēja pārsteigt "Knicks" aizsardzību, Tīdžejam Makolumam pēdējā sekundē trāpot metienu no tuvas distances. 98:97 un uzvara Filadelfijai.

"Knicks" daudz laika pārdomāt šīs nakts izgāšanos nebūs, jo jau rīt savā laukumā jāuzņem "Bulls". Čikāgas komandas rindās, visticamāk, nebūs Džimija Batlera un Nikola Mirotiča. Savukārt pēc tam sekos četras spēles piecās dienās pret Toronto, Atlantu, Bostonu un Vašingtonu. Ar tādu spēli kā šodien, protams, pret šāda līmeņa komandām cerību ļoti maz.

"76ers" (11:25) - "Knicks" (17:22) 98:97

(27:32, 20:20, 24:23, 27:22)
76ers: Embīds 21 (14 atl.b.), Iljasova 16, Kovingtons 13, Noels 13, Hendersons 12, Makonels 8, Stauskas 5, Luvavu-Kabaro 5, Šaričs 3, Rodrigess 2.
Knicks: Entonijs 28, Rouzs 25, Kvins 10 (15 atl.b.), Dženingss 9, Porziņģis 7, Noā 7, Lī 7, Holidejs 4, Ernangomess, Tomass, Kuzminsks.

Statistika

KomandaMet. %Tālm. %Soda m.Atl.b.Rez.p.Kļūdas
76ers37/95 (39%)7/28 (25%)17/21 (81%)472714
Knicks42/86 (49%)4/22 (18%)9/10 (90%)412013

Izmantotie resursi:
NBA.com


, 2017-01-12 04:30, pirms 9 gadiem
Nesāciet vainot KP. izdomājuši izspēlēt uz trinīti Kristapam kurš tik maz spēlēja. beigas ļoti skaistas , bet nevēlamas!
, 2017-01-12 04:32, pirms 9 gadiem
Būsim godīgi - šosezon otrā spēle, kuru KP nolažoja. Nu, ja neiet spēle, tad vismaz kapājies, vāc bumbas, spēlē defā, a kungs tik pastaigājās šodien no 3p līnijas līdz otrai.

Par baigām grūti spriest - ja tur tiešam bija jābūt KP, tad treneris auns. Drīzāk KP bija jābūt zem groza, bet jāmet jebkuram citam. Paskatīsimies, ko teiks pēc spēles par pēdejo uzbrukumu.
, 2017-01-12 04:33, pirms 9 gadiem
Pēc šī mača KP beidzot izjutīs īsto Ņujorku!

1,2,3 go!!!!

Trade KP, build around Baker!!!111one one

Bet, ja nopietni, pēdējos mačos KP uguntiņas acīs nav vispār. 0, zero.
Kur ir kāds putback danks, 7 rebi kopā pēdējos 2 mačos tādam kātam. Nu nav ar to augumu jāganās tikai uz 3pt līnijas. Aizsardzībā arī izskatās pazudis.
, 2017-01-12 04:33, pirms 9 gadiem
bomži.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 04:34, pirms 9 gadiem
Es KP6 vietā prasītu pēc treida.. nax to nujorkas looseru kantori.. Hornačeks galīgs ambālis notur visu 4/4 KP uz sola un izdomā tam dot emst pedejo .. butu gājuši uz grozu jopt .. bernudārza līmenis
, 2017-01-12 04:35, pirms 9 gadiem
Tā ir zīme no augšas ka jānotanko atlikusī sezona un jacenšas dabūt nr1 drafta piks!
, 2017-01-12 04:35, pirms 9 gadiem
NY šogad nav Playoff komanda, Porziņģim līdz All Star līmenim kā Embīdam līdz Riannai.
, 2017-01-12 04:36, pirms 9 gadiem
Man jau liekas,ka Kristaps ir nelaimīgs Knicks organizācijā. Sēž uz soliņa,drūms vaigs,ka komanda ir vadībā. Var redzēt,ka nav apmierināts. Beigās aizmet kluso metienu. Padrūmi viss izskatās.
, 2017-01-12 04:36, pirms 9 gadiem
Tāpat no tā Play off nav lielas jēgas, pret Kliivlendu vai Toronto pirmajā kārtā 4:0
, 2017-01-12 04:37, pirms 9 gadiem
senscore rakstīja: Pēc šī mača KP beidzot izjutīs īsto Ņujorku!

1,2,3 go!!!!

Trade KP, build around Baker!!!111one one

Bet, ja nopietni, pēdējos mačos KP uguntiņas acīs nav vispār. 0, zero.
Kur ir kāds putback danks, 7 rebi kopā pēdējos 2 mačos tādam kātam. Nu nav ar to augumu jāganās tikai uz 3pt līnijas. Aizsardzībā arī izskatās pazudis.
Saslimis KP, galīgi saslimis!
, 2017-01-12 04:37, pirms 9 gadiem
Carmelo ir uzmetis lūpu uz KP! Negrib vinš slavu atdot, KP to jūtu un tapēc viss tà notiek. Labàk vinam būtu jabūt cità komandà vai arī Karameli ar Rozu prom,bet tà nenotiks.
, 2017-01-12 04:38, pirms 9 gadiem
Da sasūca beigās, jau arī kaut kādu mistiku tiem 76eriem, ka pat žēl Knicks palika!
, 2017-01-12 04:38, pirms 9 gadiem
KP jau nebija vainīgs, nedot spēlēt, uzlaiž pēdējās sekundēs un davaj izglāb mūs....
, 2017-01-12 04:38, pirms 9 gadiem
Zheel KP, solinjs bija +11 uzraavis un tad meistari uznaaca, nu disasters!
, 2017-01-12 04:39, pirms 9 gadiem
Bračkas ar nevarēs palīdzēt šobrīd, piķis jāskaita Pašam būs jātiek galā.
, 2017-01-12 04:39, pirms 9 gadiem
Kā Melo Rose UN NOA laukumā tā basketbols neskatāms jau kuro spēli ? man te kaukāds Dejavu..
, 2017-01-12 04:39, pirms 9 gadiem
DainixDT rakstīja: KP jau nebija vainīgs, nedot spēlēt, uzlaiž pēdējās sekundēs un davaj izglāb mūs....
Bet, beiidz neviena netraucēt uzliek pilnīgu kluso un norok spēli!!!!
Būtu Antons tādu uzlicis, citu dziesmu dziedātu
, 2017-01-12 04:40, pirms 9 gadiem
Visai komandai Okvinam jāatvainojās, šis kapājās, bet KP šodien pastaigājās pa laukumu, Melo induviduāli spēlēja, krita jau viņam, bet uzbrukums apstājās un visi skatās, tā nav komanda, tas pats ar Rozi.
, 2017-01-12 04:40, pirms 9 gadiem
pretiiga komanda,karamele un roze ciinaas par troni,speelee iso,ja kriit tad ok,ja nee tad hana,KP izskataas ka viss piegriezies,gaidam sensacionaalu tviitu par mainjas pieprasishanu,kaut gan nav tik traki,re ku Okaforu vispaar nelaizh laukumaa,vienvardsakot tikaas divas lohu komandas
, 2017-01-12 04:40, pirms 9 gadiem
senscore rakstīja: Bračkas ar nevarēs palīdzēt šobrīd, piķis jāskaita Pašam būs jātiek galā.
Es domaaju, ka neskaita. It ipashi tas martinjs, tas gan maaceetu triekt
, 2017-01-12 04:41, pirms 9 gadiem
Un kādi tie metieni KP, sūdīgas piespēles tad kad cita neviena brīva nav tad atmet Kristapam kam sedzējs virsū un laika vairs nav daudz un jāmet metiens ar pretestību un tā visu šo maču.
, 2017-01-12 04:42, pirms 9 gadiem
RAGNARS rakstīja: Nesāciet vainot KP. izdomājuši izspēlēt uz trinīti Kristapam kurš tik maz spēlēja. beigas ļoti skaistas , bet nevēlamas!
Ko nesākt vainot, pēdējās 3 spēles vispār spēlē ļoti slikti. Vēl daudz daudz jāaug kā spēlētājam, te nekas vienā mirklī nenotiks. Nevar viņu tā visu laiku te aizstāvēt, jāuzlej kāda deva kritikas virs galvas arī.
, 2017-01-12 04:42, pirms 9 gadiem
Budah rakstīja: Es domaaju, ka neskaita. It ipashi tas martinjs, tas gan maaceetu triekt
Restūzi jau Liepājā atvēris - viss notiek!
, 2017-01-12 04:43, pirms 9 gadiem
DainixDT rakstīja: Un kādi tie metieni KP, sūdīgas piespēles tad kad cita neviena brīva nav tad atmet Kristapam kam sedzējs virsū un laika vairs nav daudz un jāmet metiens ar pretestību un tā visu šo maču.
Neredzēju nevienu epizodi kā tu te tagad saki šonakt, parādīsi kādu piemēru video formātā, vai bildes formātā??
, 2017-01-12 04:43, pirms 9 gadiem
Bertāns šonedēļ sit pušu KP.
, 2017-01-12 04:43, pirms 9 gadiem
vieniigaa kombinaacija uz KP bija pedejais metiens,ha ha ha taa jums knicks ari vajag
, 2017-01-12 04:44, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Ko nesākt vainot, pēdējās 3 spēles vispār spēlē ļoti slikti. Vēl daudz daudz jāaug kā spēlētājam, te nekas vienā mirklī nenotiks. Nevar viņu tā visu laiku te aizstāvēt, jāuzlej kāda deva kritikas virs galvas arī.
Par spēli jā, bet par pēdējo epizodi noteikti nē - KP6 vispār laukumā nebija jābūt tajā brīdī (aukstam no soliņa). Zem groza vai kā aizsegs varbūt, bet ne pēdējā metiena metējs dienā, kad ir 1/5 no trīņa līnijas
, 2017-01-12 04:45, pirms 9 gadiem
Rembiss būs treneris drīz un tad vēl lielākas auzas!
, 2017-01-12 04:47, pirms 9 gadiem
Kā var no jaunā gada komandai tā neiet?
, 2017-01-12 04:48, pirms 9 gadiem
RAGNARS rakstīja: Nesāciet vainot KP. izdomājuši izspēlēt uz trinīti Kristapam kurš tik maz spēlēja. beigas ļoti skaistas , bet nevēlamas!
Porziņğis kopumā laukumā bija 27 minūtes tas nav maz. Cita lieta ka galīgi negāja spēle. Vai treneris to neredz kāpēc tādam spēlētājam uztic izšķirošo metienu?
, 2017-01-12 04:48, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Kā var no jaunā gada komandai tā neiet?
pērn jau arī apstājās. atlaida Fišeru, bet tas neko neglāba..
, 2017-01-12 04:49, pirms 9 gadiem
elmurcis rakstīja: Par spēli jā, bet par pēdējo epizodi noteikti nē - KP6 vispār laukumā nebija jābūt tajā brīdī (aukstam no soliņa). Zem groza vai kā aizsegs varbūt, bet ne pēdējā metiena metējs dienā, kad ir 1/5 no trīņa līnijas
Kad tad viņš tādas lietas zem tik liela spiediena, spēs mācīties un realizēt šos svarīgos metienus? Nu protams regulārajā sezonā, ne jau nu izslēgšanas spēlēs.
Būs tādas spēlēs, kur Kristapam sēžot uz soliņu būs jānāk kaut vai aukstam un jārealizē šie pēdējo sekunžu metieni.
Slēpts komentārs: aigar21bab
, 2017-01-12 04:51, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Bertāns šonedēļ sit pušu KP.
Ne vienkārši sit bet ir stipri pārāks!
, 2017-01-12 04:52, pirms 9 gadiem
KP nav pelnijis spelet tada komanda ka knick
, 2017-01-12 04:52, pirms 9 gadiem
NY knicks fani sāk aizdomāties ja pašam KP sāk apnikt un necenšas tad skaidrs.. tur tikai viens sell Isoking Melo skan
, 2017-01-12 04:52, pirms 9 gadiem
Var redzēt ka KP nav labākajā formā,kaut kas traucē.Grūti spēlēt komandā kur viens paņem bumbu,pārdriblē laukumam pāri un pats tik šauj pa grozu un otrs kam obligāti visi dot bumbu,lai lādē pa grozu.Nevajag tagad noliet ar mēsliem KP,viņam ir tikai 21 gads,viss vēl priekša,jautājums vienīgi vai šinī komandā,kur divi statistikas vācēji ir.Šodien pret švakajiem 76 abi lieli varonji bija,bet kad sakarīga komanda pretīm,tad vienam bumba slīd ārā no rokām,bet otrs met 40 reizes pa grozu,labi ja 7 metienus realizē.
, 2017-01-12 04:53, pirms 9 gadiem
Alpaville rakstīja: Ne vienkārši sit bet ir stipri pārāks!
Jaa jaa nu gan tu sapnjo
, 2017-01-12 05:07, pirms 9 gadiem
Domāju, ka Melo šādas beigas pilnībā apmierināja. Vēl kādu laiku varēs gozēties slavas saulītē kā NY "krutākais" spēlētājs. Bet tieši viņš kopā ar Rose 2:04 pirms spēles beigām pie +7 centās izspēlēt layup. Kam tāda māžošanās bija vajadzīga? Un pretī uzreiz dabūja 3p. Vēl pāris nepārdomāti metieni un dabūja, ko bija pelnījuši. Jā, Kristaps neiemeta, iespējams, izšķirošo metienu, bet tādam nu gan nevajadzēja izskatīties pēdējam Knicks uzbrukumam. Visas spēles laikā tikai dažas acij tīkamas sadarbības, galvenokārt 4/4, kad laukumā bija KP, Noā, Holidejs, Tomass un Dženingss. Pirmie 4 vienlaicīgi atstāja laukumu 6:50 pirms beigām pie +9. Tad nāca strītbolisti jeb statistikas vācēji un faktiski arī pačakarēja spēli. Žēl Kristapa, ka blakus ir tādi savtīgi egoisti.
, 2017-01-12 05:15, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Domāju, ka Melo šādas beigas pilnībā apmierināja. Vēl kādu laiku varēs gozēties slavas saulītē kā NY "krutākais" spēlētājs. Bet tieši viņš kopā ar Rose 2:04 pirms spēles beigām pie +7 centās izspēlēt layup. Kam tāda māžošanās bija vajadzīga? Un pretī uzreiz dabūja 3p. Vēl pāris nepārdomāti metieni un dabūja, ko bija pelnījuši. Jā, Kristaps neiemeta, iespējams, izšķirošo metienu, bet tādam nu gan nevajadzēja izskatīties pēdējam Knicks uzbrukumam. Visas spēles laikā tikai dažas acij tīkamas sadarbības, galvenokārt 4/4, kad laukumā bija KP, Noā, Holidejs, Tomass un Dženingss. Pirmie 4 vienlaicīgi atstāja laukumu 6:50 pirms beigām pie +9. Tad nāca strītbolisti jeb statistikas vācēji un faktiski arī pačakarēja spēli. Žēl Kristapa, ka blakus ir tādi savtīgi egoisti.
Šajā bildē Melo tev liekas apmierināts? Viņš vienīgais ar Okvinu un Rouzu to komandu turēja pie dzīvības visu spēli. Kādam tad Knicks pēdējam uzbrukumam vajadzēja izskatīties? ISO Melo? ISO Rouzs? Izspēlēja līdz brīvam trīspunktniekam Kristapam, kurš uzmeta kluso metienu. Jāmet arī uz viņa galvas kaut neliela daļa kritikas, jānovelk tās rozā brilles.
';
, 2017-01-12 05:17, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Domā.......
Ny KNicks organizācijai patīk nauda.. domā Dolans un co ļaus "iznicināt" nakamo frančīsi naudas pelnīšanai? kamēr arena pilna tikmer ok , bet driz tur neviens neies skatities ka Melo knicks smird..
nauda runās drīz .. kāds lidos .. būs tas Hornačeks , iespejams..
, 2017-01-12 05:19, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Šajā bildē Melo tev liekas apmierināts? Viņš vienīgais ar Okvinu un Rouzu to komandu turēja pie dzīvības visu spēli.
aha patin atpakal 3 4 sekundes un sapratisi kapec viņs tāds "neapmierinats" .. resnā Irsa nevar defensa nospelet tapec te prasa pec soda automatiski
, 2017-01-12 05:21, pirms 9 gadiem
IR Rose Melo un Noa un visi pārejie , visi pārejie jau atklāti ignoree un sāk runāt ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 05:27, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Šajā bildē Melo tev liekas apmierināts? Viņš vienīgais ar Okvinu un Rouzu to komandu turēja pie dzīvības visu spēli.
Teātris. Tieši no Melo un Rouza, kā ļoti pieredzējušiem spēlētājiem, arī ir atkarīga gan degsme laukumā, gan uz soliņa. Ko dod tie viņu 53 kopā gūtie punkti, ja pa abiem summā ir tikai 5 piespēles? Saprotams, ka Kristaps sašļūk pie šādas ignorēšanas no Melo un Rouza puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 05:31, pirms 9 gadiem
beidziet muldet par porzingi. kur prats trenerim izlaist speletaju aukstu no solina un likt vinam mest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 05:35, pirms 9 gadiem
Vajag maceet superstariem noturet +11....Nebiju redzejis tadu 3pt no KP puses vell sakuma likas ieksha nu bet ka tie divi pajoli laukuma defence 0, parada rose 25pt ar 69% FG un dabut -21... Ka tik tur nav kads konflikts iekshejs izskatas vispar nav degsmes nevienam, bumbas kustiba jau ar ka vienmer limeni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 05:36, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM rakstīja: Tada interesanta logika jums kepkaam, redz shiem abiem KP jabaro ar piespelem, a vinsh pats nekad vairak pa 2 assist spele nav iedevis, un nospeletas jau 100+

Tikpat labi Melo un Roze varetu dusmoties ka shis tika lade truljus 1/6 un piespeles vispar nedod.... pietam shiem abiem krita, ko tu raudi??? Jadod KP lai shis kiegeli uzmestu??? PAdoma logiski, kad Karamelei ir karsta roka lai met, tapat speles izskanas bez vina tur nekaa nav un nebus kadu laiku, KP machu uzvaret nevar
Kepku karalis ierunājās Pret Pacers Kristapam bija 3 piespēles. Kādas vēl piespēles nedod Melo? Viņš taču bumbu neizlaiž no rokām. Un "karstā" roka pēdējās 100 sekundēs 2 reizes aizmeta garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 05:38, pirms 9 gadiem
KP noraka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 05:44, pirms 9 gadiem
elgarz rakstīja: KP noraka.
Visu spēli skatījies vai pēdējās 27,8s?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 05:50, pirms 9 gadiem
Nevainosim Porziņģi? Pilnīgi brīvs uz 3p līnijas no sava mīļā stūra, bet uzmet airball... Visi citi vainīgi tikai ne Porziņģītis. Viņš nospēlēja 28 minūtes 1-6 no 3p, bet te saka, ka viņš tak neesot nemaz spēlējis un visi citi vainīgi. LOL
, 2017-01-12 05:53, pirms 9 gadiem
GreenUprise rakstīja: Nevainosim Porziņģi? Pilnīgi brīvs uz 3p līnijas no sava mīļā stūra, bet uzmet airball... Visi citi vainīgi tikai ne Porziņģītis. Viņš nospēlēja 28 minūtes 1-6 no 3p, bet te saka, ka viņš tak neesot nemaz spēlējis un visi citi vainīgi. LOL
Ej parausti uz melo/...
, 2017-01-12 05:55, pirms 9 gadiem
Knickers rakstīja: Ej parausti uz melo/...
Man nospļauties par Melo un Knicks, bet nespēju novaldīt smieklus par to kā KP fanboy klubiņš mēģina atrast visus iespējamos iemeslus, lai visi citi būtu vainīgi.
, 2017-01-12 05:58, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Visu spēli skatījies vai pēdējās 27,8s?
Ko viņš šajā spēlē parādīja? Es visu spēli noskatījos, Kristaps aizsardzībā krita (jau pirmajā uzbrukumā nogulēja savu spēlētāju), brīnums Iljasova bija 1/6 no trīspunktnieka(kopā spēlē 1/8), kamēr Kristaps viņu itkā ''sedza'' un tie nebija nekādi ar pretestību metieni, bet gan brīvi metieni.
Kristaps pēdējā laikā krīt aizsardzībā ļoti bieži, nespēj savākt savu spēlētāju.
Beidziet taču vienreiz, Kristaps tas labiņais, nekad nevar neko sliktu teikt, vienmēr taču komandas biedri vainīgi, NĒ šoreiz tā nebija.... Kristapam arī jāuzņemas liela vainas sajūta tieši šīs spēles zaudējumā.
, 2017-01-12 06:00, pirms 9 gadiem
GreenUprise rakstīja: Man nospļauties par Melo un Knicks, bet nespēju novaldīt smieklus par to kā KP fanboy klubiņš mēģina atrast visus iespējamos iemeslus, lai visi citi būtu vainīgi.
neviens jau nesaka ka nav vainigs ka airball uzmauc, bet vajag jau ari macet noturet +11 superstariem...
, 2017-01-12 06:00, pirms 9 gadiem
GreenUprise rakstīja: Man nospļauties par Melo un Knicks, bet nespēju novaldīt smieklus par to kā KP fanboy klubiņš mēģina atrast visus iespējamos iemeslus, lai visi citi būtu vainīgi.
Ieteiktu kādreiz arī noskatīties spēli, nevis tikai aiz ļauna prieka troļļot.
, 2017-01-12 06:02, pirms 9 gadiem
Nekas traks NYK saka sonakt iespeja realibiteties
, 2017-01-12 06:06, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Ieteiktu kādreiz arī noskatīties spēli, nevis tikai aiz ļauna prieka troļļot.
Jā redzēju kā Knicks beņķis velk komandu, pēc tam sākumsastāva spēlētāji norok spēles beigas un visam pa virsu ļoti slikta spēle no KP ar perfekti izkārtotu, brīvu airball 3 punktnieku. Bet redz, viņam atkal attaisnojums - auksts esot bijis Ja būtu spēlējis lielāko daļu 4. ceturdaļas un aizmetu garām, tad būtu pārāk noguris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:11, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Ko viņš šajā spēlē parādīja? Es visu spēli noskatījos, Kristaps aizsardzībā krita (jau pirmajā uzbrukumā nogulēja savu spēlētāju), brīnums Iljasova bija 1/6 no trīspunktnieka(kopā spēlē 1/8), kamēr Kristaps viņu itkā ''sedza'' un tie nebija nekādi ar pretestību metieni, bet gan brīvi metieni.
Kristaps pēdējā laikā krīt aizsardzībā ļoti bieži, nespēj savākt savu spēlētāju.
Beidziet taču vienreiz, Kristaps tas labiņais, nekad nevar neko sliktu teikt, vienmēr taču komandas biedri vainīgi, NĒ šoreiz tā nebija.... Kristapam arī jāuzņemas liela vainas sajūta tieši šīs spēles zaudējumā.
Apskaties nba.com spēles momentos uz superaizsardzību 92:95 un 94:95, un tad runā.
, 2017-01-12 06:12, pirms 9 gadiem
iekrita bedrē KP tomēr arī šogad. Nu tas normāli, būs tikai jautrāk, kad nāks ārā. Nav normāla KP, nav Ņujorkai uzvaru, tas tikai kārtējais apliecinājums tam, neviens cits tai komandā nav ar tādu ietekmi uz spēles rezultātu.
, 2017-01-12 06:14, pirms 9 gadiem
Troļļu brālība ar HMB priekšgalā apvienojusies vienā korī kopīgai dziesmai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:19, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: bez KP NYK var uzvaret, bez Karameles nee. Vot kas ir iistais ietekmigais vecis uz GALA IZNAAKUMU!!!
Tad Tu esi akls un tas, kas Tev atreferē spēles, nav īsti gudrs
, 2017-01-12 06:19, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: cik uzvaras ir bez Karameles NYK???
Šajā gadījumā tas nav rādītājs. Spēle pajukusi, mikroklimats sabojāts. Un tajā nav vainojami ne KP, ne Hornāčeks, bet gan 2 iedomīgie pūšļi.
, 2017-01-12 06:20, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Apskaties nba.com spēles momentos uz superaizsardzību 92:95 un 94:95, un tad runā.
Bļāviens tu tagad maini tēmu, tu atbildēji komentāram par Kristapu (kur itkā viņš noraka spēli), es tev atbildēju par Kristapu ar daudz faktiem, kādēļ tieši Kristaps nespēlēja ļoti lielas minūtes šonakt, jo viņš krita aizsardzībā, tā jau nav Knicks treneru vaina + vēl viņiem naktī uz rītdienu ir spēle.
Spēles pēdējās minūtēs 76ers iemeta 5/5 metieniem, ieskaitot Embīda trīspunktnieku pret vairogu, tādas lietas NBA notiek un aizsardzība tajās epizodēs bija no Knicks puses pietiekama, lai traucētu metienus, nebija nekādas vajadzības likt Kristapu tajā brīdī laukumā, jo viņš neizskatījās tā ka būtu vispār gatavs spēlēt šonakt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:21, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: bez KP NYK var uzvaret, bez Karameles nee. Vot kas ir iistais ietekmigais vecis uz GALA IZNAAKUMU!!!
Uz sava gala iznākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:23, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Bļāviens tu tagad maini tēmu, tu atbildēji komentāram par Kristapu (kur itkā viņš noraka spēli), es tev atbildēju par Kristapu ar daudz faktiem, kādēļ tieši Kristaps nespēlēja ļoti lielas minūtes šonakt, jo viņš krita aizsardzībā, tā jau nav Knicks treneru vaina + vēl viņiem naktī uz rītdienu ir spēle.
Spēles pēdējās minūtēs 76ers iemeta 5/5 metieniem, ieskaitot Embīda trīspunktnieku pret vairogu, tādas lietas NBA notiek un aizsardzība tajās epizodēs bija no Knicks puses pietiekama, lai traucētu metienus, nebija nekādas vajadzības likt Kristapu tajā brīdī laukumā, jo viņš neizskatījās tā ka būtu vispār gatavs spēlēt šonakt.
Baigos jau nu faktus iepriekš nosauci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:25, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: tu uz KP bildeem rausti???
nebrinos par to
Ja par to tik daudz jārunā, tad šķiet, ka Tu visu mūžu netiksi no tās vaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:30, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: cik tev cm???
Esmu novērojis, ka parasti diskusijās tu nonāc līdz šim jautājumam. Laikam jau arī šajā jomā dzīve tevi ir apdalījusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:35, pirms 9 gadiem
Pat sarunai par vienu no savām mīļākajām tēmām nespēj izsekot līdzi. Ko te vēl piebilst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:37, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: tu man taa ari neatbildeji!!!! cik tev cm???
Priekš tam ir iepazīšanās u.tml. portāli. Ja jūties vientuļš ar savu maziņo, tad dodies uz tiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:38, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Troļļu brālība ar HMB priekšgalā apvienojusies vienā korī kopīgai dziesmai
Es tev pēc kādas troļļu brālības izskatos? Es tev reāli stāstu ko es arī skatoties spēli redzu, bet tu tik mal vienu un to pašu, Karmelo ar Rouzu tie sliktie, bet Kristaps tas labais.
Neuztraucies es arī Kristapu atbalstu, bet es esmu vairāk kā pārliecināts, vajag arī mazliet kritikas uzliet uz viņa, nav jau nekāds svētais un perfektais, Ņujorka nebūs tā vieta, kur viņš tiks aizsargāts, tici man.

Un vēl viena statistika Kristaps bez Karmelo nav izcīnijis nevienu uzvaru, met vidēji gandrīz 15 punktus un no spēles kopā gandrīz ar 42% precizitāti, tas nav labs rādītājs priekš komandas ''pirmās'' zvaigznes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:43, pirms 9 gadiem
Komentāru sadaļa šeit SC NBA rakstos ir vienkārši apbrīnojuma. Nav man ko teikt, lielākajai daļai rozā brilles virsū un nevar atzīt, Kristaps nospēlēja slikti un ir sliktākajā karjeras posmā savā NBA karjerā, pat pagaišo sezonu neatceros trīs sliktas spēles pēc kārtas no viņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:44, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Es tev pēc kādas troļļu brālības izskatos? Es tev reāli stāstu ko es arī skatoties spēli redzu, bet tu tik mal vienu un to pašu, Karmelo ar Rouzu tie sliktie, bet Kristaps tas labais.
Neuztraucies es arī Kristapu atbalstu, bet es esmu vairāk kā pārliecināts, vajag arī mazliet kritikas uzliet uz viņa, nav jau nekāds svētais un perfektais, Ņujorka nebūs tā vieta, kur viņš tiks aizsargāts, tici man.

Un vēl viena statistika Kristaps bez Karmelo nav izcīnijis nevienu uzvaru, met vidēji gandrīz 15 punktus un no spēles kopā gandrīz ar 42% precizitāti, tas nav labs rādītājs priekš komandas ''pirmās'' zvaigznes.
Neesmu teicis, ka Kristaps tik tas labais. Atkārtoju savu galveno domu, ka par šībrīža bēdīgo situāciju vislielāko atbildību nes vispieredzējušākie spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:49, pirms 9 gadiem
Juus jau vel nesaprotat vienu ja kp trapitu vismaz pa stiipu sixers nemtu timeout, a ta tieshi bumba iekrita rokas un skreja uzbrukumaaa...
, 2017-01-12 06:54, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Neesmu teicis, ka Kristaps tik tas labais. Atkārtoju savu galveno domu, ka par šībrīža bēdīgo situāciju vislielāko atbildību nes vispieredzējušākie spēlētāji.
Bet viņš arī taču nes to atbildību, tā ir komanda ne tikai daži izteikti cilvēki, kuriem ir jārāda ar pirkstu, šis ir komandu sporta veids un nu protams, komandā ir bijušais MVP un bijušais labākais punktu guvējs līgā, viņi tā arī iegūst savu iztiku un pelna savus čekus, tur pat labākie līgas treneri mainīt neko nevarētu, kāda ir viņu labāko prasme to arī viņi pieprot darīt, vai tas būtu punktu gūšana (Melo), vai aizsardzības laušana un caurgājieni (Rouzs).

Jā es atzīstu Fils izdarīja nepareizi mainot Lopezu pret Rouzu, iedodot Karmelo NTC un visbeidzot iedodot Noā to lielo līgumu, bet kļūdas ir izdarīta un tās tagad mainīt varēs tikai tad, ja Fils lielo Noā līgumu aizmainīs ar vismaz kādu 1 raunda piku klāt, jo neviens neņems traumatisku Noā uz trīs ar pus gadiem ar padsmit miljonu algu, neko neiegūstot atpakaļ.
, 2017-01-12 06:55, pirms 9 gadiem
Knickers rakstīja: Juus jau vel nesaprotat vienu ja kp trapitu vismaz pa stiipu sixers nemtu timeout, a ta tieshi bumba iekrita rokas un skreja uzbrukumaaa...
Bet Kristaps netrāpija, tas jau ir atkal no tēmas ''kas būtu, ja būtu''.
, 2017-01-12 06:56, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: kaa RedREX... visu citu aplinkus,filozofee un dzen demagogiju bet tieshaa teksta kko pateikt nevar.

Piemeram lai pateiktu nospeleja slikti vai ir vainigs, shitaadi demagogi kaa tu teiks taa - nenospeleja labako speli, isti vainot nevar, dala vainas jauznemas tam un tam... cik lunkani
Spēles komentāros ir jābūt arī tās analīzei, nevis tikai dažu subjektu ļaunā prieka izgāšanas vietai. Un būtu es šī portāla saimnieks, tad tādi bezgalīgi transformējušies HMB te nesmirdētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 06:57, pirms 9 gadiem
Mvp mvp mvp
, 2017-01-12 07:00, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Bet viņš arī taču nes to atbildību, tā ir komanda ne tikai daži izteikti cilvēki, kuriem ir jārāda ar pirkstu, šis ir komandu sporta veids un nu protams, komandā ir bijušais MVP un bijušais labākais punktu guvējs līgā, viņi tā arī iegūst savu iztiku un pelna savus čekus, tur pat labākie līgas treneri mainīt neko nevarētu, kāda ir viņu labāko prasme to arī viņi pieprot darīt, vai tas būtu punktu gūšana (Melo), vai aizsardzības laušana un caurgājieni (Rouzs).

Jā es atzīstu Fils izdarīja nepareizi mainot Lopezu pret Rouzu, iedodot Karmelo NTC un visbeidzot iedodot Noā to lielo līgumu, bet kļūdas ir izdarīta un tās tagad mainīt varēs tikai tad, ja Fils lielo Noā līgumu aizmainīs ar vismaz kādu 1 raunda piku klāt, jo neviens neņems traumatisku Noā uz trīs ar pus gadiem ar padsmit miljonu algu, neko neiegūstot atpakaļ.
Šeit es Tev pilnībā piekrītu, ar vienu "bet"- kādam taču arī jāorganizē spēle uz laukuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:02, pirms 9 gadiem
HMB-SAAKAM2 rakstīja: KAKA, tu atkal runaa visu citu aplinkus
galigi bazaru netur
Interesanti, cik tavā leksikā ir latviešu valodas vārdu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:05, pirms 9 gadiem
tavai zināšanai ir arī trīsciparu, četrciparu un lielāki skaitļi. Kazlēns, kurš prata skaitīt līdz 10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:06, pirms 9 gadiem
kafka rakstīja: Šeit es Tev pilnībā piekrītu, ar vienu "bet"- kādam taču arī jāorganizē spēle uz laukuma.
Melo ir labākais piespēlētājs Ņujorkas komandā, bet kā jau es teicu viņš savu spēles stilu nevar vairs izmainīt, viņš ir izteikts punktu guvējs un tāds arī paliks, Rouzs ir vairāk SG nekā saspēles vadītājs, Dženings dala piespēles labi, bet tikpat piespēles aiziet kļūdās, kas paliek Rons Beikers? It īpaši šādā situācijā kādā ir Knicks, viņu treneris uz laukuma nelaidīs. Tādēļ es saku Melo ir labākais piespēlētājs Knicks, bet viņš savu stilu nemainīs un pat brīnums to neizmainīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:09, pirms 9 gadiem
senscore rakstīja: Pēc šī mača KP beidzot izjutīs īsto Ņujorku!

1,2,3 go!!!!

Trade KP, build around Baker!!!111one one

Bet, ja nopietni, pēdējos mačos KP uguntiņas acīs nav vispār. 0, zero.
Kur ir kāds putback danks, 7 rebi kopā pēdējos 2 mačos tādam kātam. Nu nav ar to augumu jāganās tikai uz 3pt līnijas. Aizsardzībā arī izskatās pazudis.
Skatos, ka nekas nav mainījies, eksperti joprojām pilns esports., tas ir sportacentrs. Čalim divas spēles zem vidējā līmeņa un viss, nekā tur nav, pazudusi uguntiņa, kur putback danki? vienkārši wtf? Karijas arī vienā no desmit spēlēm uzmet 0/11, tāpēc viņš nav vairs viens no pasaulē labākajiem basketbolistiem? KP ir tikai otrā sezona NBA, viņš ir 2.21m garš baltais čalis, kam jāveic mega apjoms, viņš spēlē liekāko sez daļu ap 40 min spēlē!!! Eiropā tā ir visa spēle. Protams, ka gadīsies pa periodiem, pa spēlei kur spēle neaizies. Komanda arī nav tā, kas ļaus tavai spēlei aiziet, jo kombinācionālais basis atšķirībā no top komandām nav vispār. Ārprāts KP divas spēles zem 10 pts, shausmas un cilvēki jūs laikam aizmirstiet, ka viņš nav C, un pret katru pretinieku, pret katru sedzēju piemēro citādu spēles stilu. Un neesot putback danki, vai danki? cik topos šajā sez KP jau ir bijis, aizmirsies? Ta jau Šaks arī bija bez uguntiņas acīs jo gadījās pa spēlei bez danka. Atslābstiet, viņš ir pēc traumas un jauns, psiholoģija vēl tikai pieaugs ar pieredzi. Nākamajā atkal noārdīsies,esmu 100% drošs. Un neaizmirstiet, ka vinsh laukumā dara visu. Vinja opcijas uzbrukumā ir milzīgi plašas, daudz kas atkarīgs no partneriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:10, pirms 9 gadiem
senscore rakstīja: NY šogad nav Playoff komanda, Porziņģim līdz All Star līmenim kā Embīdam līdz Riannai.
Tad jau Karijam tas pats pēc 0/11 trīņos. Ateja ne?
, 2017-01-12 07:16, pirms 9 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Tad jau Karijam tas pats pēc 0/11 trīņos. Ateja ne?
Tu runā par NBA čempionu, divkārtējo līgas MVP, te mēs runājam par otrā gada spēlētāju.
Un un cik es atceros ko viņš nākamajā spēlē izdarīja pēc šīs 0/11 spēles, man liekas uzstādīja NBA rekordu iemestajos trīspunktniekos, ja pareizi atceros. Palabojat ja nepareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:19, pirms 9 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Skumji, ka mums aug čokeris. Cerams, ka izlasē viņam neviens neuzticēs pēdējo sekunžu metienus. Ā, pareizi, viņš taču izlasē nemaz nespēlēs.
vēl viens klons. reģistrējies pirms 11 min.
, 2017-01-12 07:21, pirms 9 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Tad jau Karijam tas pats pēc 0/11 trīņos. Ateja ne?
Lielummānija tev puisīt! Meistars no meistara atšķiras tāpat kā NBA čempions no ļoti nestabili spēlējoša otrgadnieka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:24, pirms 9 gadiem
Izskatās Kristapa spēle ir tieši tāda pati kā viņa fiziskā sagatavotība, pašlaik nekāda. Viņš izskatās stipri padilis salīdzinājumā ar sezonas sākumu būs zaudējis kādus 5-6kg. Nevar tur iztikt tikai ar kotletītēm, vajag ko smagāku ņammāt. Ja nopietni, viņam ir jāuzņem vēl papildus kg.Pašlaik viņš kājas knapi velk. Pa lielam komandā ir divi superstāri, pārējo uzdevums ir nogādāt bumbu pāri centram.Acīmredzot lai uzvarētu ar to nepietiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:29, pirms 9 gadiem
"Var redzēt ka KP nav labākajā formā,kaut kas traucē.Grūti spēlēt komandā kur viens paņem bumbu,pārdriblē laukumam pāri un pats tik šauj pa grozu un otrs kam obligāti visi dot bumbu,lai lādē pa grozu.Nevajag tagad noliet ar mēsliem KP,viņam ir tikai 21 gads,viss vēl priekša,jautājums vienīgi vai šinī komandā,kur divi statistikas vācēji ir.Šodien pret švakajiem 76 abi lieli varonji bija,bet kad sakarīga komanda pretīm,tad vienam bumba slīd ārā no rokām,bet otrs met 40 reizes pa grozu,labi ja 7 metienus realizē."

Absolūti piekrītu. Divi spēlētaji, kas no bumbas šķirties negrib, nu nav jēgas spēlēt tādā komandā. Porziņģis ir jauns un viņam vajag attīstīties, lai kļūtu labāks
, 2017-01-12 07:29, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Tu runā par NBA čempionu, divkārtējo līgas MVP, te mēs runājam par otrā gada spēlētāju.
Un un cik es atceros ko viņš nākamajā spēlē izdarīja pēc šīs 0/11 spēles, man liekas uzstādīja NBA rekordu iemestajos trīspunktniekos, ja pareizi atceros. Palabojat ja nepareizi.
Un pēc tam atkal 0/9. KP varbūt arī uzstādīs kaut ko nākamajā. Tas ir basketbols un neviena superzvaigzne nav nospēlējusi sezonu, karjeru bez vairākām neisteiksmīgām spēlēm, tomēr latvietis parastais zin, ka shajā gadījumā ir liela krīze spēlētājam, vinsh patiesībā ir pārvērtēts un patiesībā jau nekā no vinja tur nav, māk tik ganīties ap 3pts tas ir pizdjec to lasīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:34, pirms 9 gadiem
Skatos, KP laba precizitāte - 4/16 jeb 25%.
Bet vainoti tiek visi pārējie ne KP.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:37, pirms 9 gadiem
saps rakstīja: Izskatās Kristapa spēle ir tieši tāda pati kā viņa fiziskā sagatavotība, pašlaik nekāda. Viņš izskatās stipri padilis salīdzinājumā ar sezonas sākumu būs zaudējis kādus 5-6kg. Nevar tur iztikt tikai ar kotletītēm, vajag ko smagāku ņammāt. Ja nopietni, viņam ir jāuzņem vēl papildus kg.Pašlaik viņš kājas knapi velk. Pa lielam komandā ir divi superstāri, pārējo uzdevums ir nogādāt bumbu pāri centram.Acīmredzot lai uzvarētu ar to nepietiek.
Nu 2.20 m skrienot laukumus parasti izskatās ka kājas knapi velk, bet patiesībā nekas tāds nav:.
, 2017-01-12 07:37, pirms 9 gadiem
BEDRE vienradzim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 07:38, pirms 9 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Un pēc tam atkal 0/9. KP varbūt arī uzstādīs kaut ko nākamajā. Tas ir basketbols un neviena superzvaigzne nav nospēlējusi sezonu, karjeru bez vairākām neisteiksmīgām spēlēm, tomēr latvietis parastais zin, ka shajā gadījumā ir liela krīze spēlētājam, vinsh patiesībā ir pārvērtēts un patiesībā jau nekā no vinja tur nav, māk tik ganīties ap 3pts tas ir pizdjec to lasīt!
Nepiekritīšu, viņam pagaidām ir līgas labākais procents gūstot punktus grozā apakšā. Viņš apmēram gandrīz 70% metienu realizē no groza apakšas ejot uz ''lay-up'', un viņš nav tas lielākais spēlētājs, var nobeigt epizodi caurgājienā gan ar labo, gan ar kreiso roku.
Nu nav viņš tikai trīspunktnieku izpildītājs, viņš ir kā pianists ar bumbu, ļoti labs dribls, viens no labākajiem driblētājiem NBA to gan nevar noliegt, bet diemžēl aizsardzībā ja nebūtu slikts, tad Karijs būtu pilns komplekts.
, 2017-01-12 07:40, pirms 9 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Galvenais, ka nedrīkst nevienu sliktu vārdu par KP spēli pateikt, jo tad uzreiz esi heiteris
Jā, to es pamaniju jau kopš KP pirmās spēles NBA.
Visi komenti, kuros kaut mazliet ir kritika KP virzienā arī tiek nomīnusoti.
Visi viņu tā sargā.
Tas ir nožēlojami. Rouzu un Entoniju regulāri noliek.
, 2017-01-12 07:42, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Skatos, KP laba precizitāte - 4/16 jeb 25%.
Bet vainoti tiek visi pārējie ne KP.
Vispār jau 3/10. Kaut kas čalīt tev ar matemātiku uz īso iet.
, 2017-01-12 07:44, pirms 9 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Vispār jau 3/10. Kaut kas čalīt tev ar matemātiku uz īso iet.
Jā, pārskatijos. Matemātikai viss ok, skatijos NBA app
Bet gala rezultātā tāpat ir zema precizitāte.
, 2017-01-12 07:46, pirms 9 gadiem
Pats smieklīgakais tas, ka tādi ne parak gudri cilvēki kā Zeltiņš tulin socialajaas virinatavas aicinas balsot par Porzingi all star spelei. Nu vecit, cmone! novelc tas roza brilles - sis ir istais Porzinga limenis!!
, 2017-01-12 07:46, pirms 9 gadiem
Žēl, ka playoff nespīd .
Tabula itkaa vēl nekas traks.
Bet komanda sastāv tikai no savtīgiem egoistiem, ieskaitot mūsējo.
, 2017-01-12 07:47, pirms 9 gadiem
austrumnieks rakstīja: Nepiekritīšu, viņam pagaidām ir līgas labākais procents gūstot punktus grozā apakšā. Viņš apmēram gandrīz 70% metienu realizē no groza apakšas ejot uz ''lay-up'', un viņš nav tas lielākais spēlētājs, var nobeigt epizodi caurgājienā gan ar labo, gan ar kreiso roku.
Nu nav viņš tikai trīspunktnieku izpildītājs, viņš ir kā pianists ar bumbu, ļoti labs dribls, viens no labākajiem driblētājiem NBA to gan nevar noliegt, bet diemžēl aizsardzībā ja nebūtu slikts, tad Karijs būtu pilns komplekts.
Nu bet par to jau es runāju, ka nejau tas, ka viņš pāris spēles sezonā uzmet 0/10 no trīņa, vai citreiz gūst 11 pts tikai, ka tagad viņš ir pārvērtēts un nekā tur no vinja nav. Tieši tā, tādi periodi gadās visiem, arī labākajiem, nav viņi roboti.
, 2017-01-12 07:50, pirms 9 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Pats smieklīgakais tas, ka tādi ne parak gudri cilvēki kā Zeltiņš tulin socialajaas virinatavas aicinas balsot par Porzingi all star spelei. Nu vecit, cmone! novelc tas roza brilles - sis ir istais Porzinga limenis!!
Protams, protams, un tās divdesmit + spēles ar vismaz 20 pts spēlē neskaitās, īstais rādītājs krokodilam ir divas spēles no visām izcila analīze! Aplausi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 08:00, pirms 9 gadiem
Paņemat statistiku pamatsastāvam un tad noliekat Kristapu.
Kad viņš bija laukumā ne Iļjasa ne 21 nevarēja brīvi spēlēt.
Pamēģini paspēlēt kad Tev karājās rokās un ja tu mēģini nopurināt,tā sods.
Komanda nemāk viņu atrast,jo katrs par sevi.Nedod dievs sāks vēl trāpīt;]
, 2017-01-12 08:01, pirms 9 gadiem
Njā, nav dumjākas komentāru sadaļas par NBA...

Runājot par KP, skaidrs, ka atkal iekritis tajā pašā bedrē, kurā pērn. Labā ziņa ir tā, ka All-star pārtraukums jau aiz stūra, tā kā būs iespēja atpūsties.
, 2017-01-12 08:03, pirms 9 gadiem
Kaut kāds ārprāts,nu jau mēsls pasācis reģistrēt divus profilus vienlaicīgi,kausim tevi mēsls tūlīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 08:09, pirms 9 gadiem
Laikam satikšanās ar Zemgusu nostrādāja nepareizajā virzienā...
, 2017-01-12 08:17, pirms 9 gadiem
Izspēlēja pēdējo metienu ļoti labi, bet vienmēr trāpa tikai tie kas sēž pie kompja un citus .... māca.
Komandas sniegums gan ir traģisks. Fila izslavēto trijstūri neviens nespēlē ....
, 2017-01-12 08:20, pirms 9 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Kāpēc nesauc KP par čokeri? Tas taču tavs mīļākais vārds NBA sadaļā.
Vēl pārāk mazs sample size, lai izdarītu secinājumus. Cik viņš ir izmetis šādus pēdējo sekunžu metienus 2 sezonu laikā? 3? Par chokeri negribas vēl saukt arī tāpēc, ka KP tomēr ir iemetis daudz svarīgu metienu 4/4 beigu daļās, tāpēc vairāk sliecos pat uz clutch pusi.
, 2017-01-12 08:20, pirms 9 gadiem
Edij aka HMB, vecīt, bez naida tev vajag parunāties ar psihologu.. pusgadu jau tavi murgi ir zem katra raksta.. un nestāsti par birojiem vai ka esi uber toto spēlētājs... tas viss ir ārstējams
, 2017-01-12 08:41, pirms 9 gadiem
Šīs spēles beigas varētu skatīties vēl un vēl. Jau sākot no momenta,kad minūtes trīs līdz beigām,Melo nostāv pie centra visu uzbrukumu,tad grūž bumbu KP,šis atkal atpakaļ,rezultātā bumba aiziet autā. Tad vēl viens no mazajiem,esot +3 izmet trijnieku kādā piektajā uzbrukuma sekundā. Nu un protams pēdējais parauguzbrukums...
, 2017-01-12 08:44, pirms 9 gadiem
prezidentsberzins rakstīja: Edij aka HMB, vecīt, bez naida tev vajag parunāties ar psihologu.. pusgadu jau tavi murgi ir zem katra raksta.. un nestāsti par birojiem vai ka esi uber toto spēlētājs... tas viss ir ārstējams
Kādi biroji. 'Tik drausmīgas stulbības gvelzt var tikai skolnieks vai tips,kurš tikai slīpē ielas un pat nedomā par kaut kādu darbu.
, 2017-01-12 08:51, pirms 9 gadiem
prezidentsberzins rakstīja: Edij aka HMB, vecīt, bez naida tev vajag parunāties ar psihologu.. pusgadu jau tavi murgi ir zem katra raksta.. un nestāsti par birojiem vai ka esi uber toto spēlētājs... tas viss ir ārstējams
Nav viņs nekāds Edijs,tur neviens psihalogs nepalīdzēs,ja sāk uzdodies pat par padsmitgadīgu puišeli
, 2017-01-12 09:00, pirms 9 gadiem
Palasīju NY knicks fanu komentārus. Kas man palika atmiņā - Porziņģis noraka spēli, viņš nav gatavs, viņš ir pārāk vājš, overrated players.

Smieklīgi, ka dēļ dažām neveiksmīgām epizodēm tevi norej, bet pēc nākamās veiksmīgās spēles laiza dibenu. Plastic fans.
, 2017-01-12 09:03, pirms 9 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Palasīju NY knicks fanu komentārus. Kas man palika atmiņā - Porziņģis noraka spēli, viņš nav gatavs, viņš ir pārāk vājš, overrated players.

Smieklīgi, ka dēļ dažām neveiksmīgām epizodēm tevi norej, bet pēc nākamās veiksmīgās spēles laiza dibenu. Plastic fans.
Vai tad nenoraka? Viss objektīvi!!!
, 2017-01-12 09:08, pirms 9 gadiem
par šādu zaudējumu vien jau varētu padzīt treneri. bet iemrsls visam šim jau ir cits - GM Fils - gan izvēlējās treneri, gan savāca spēlētājus pēc fantasy principa - pēc uzbrukuma statistikas, aizmirstot par neredzamo darbu aizsardzībā
, 2017-01-12 09:16, pirms 9 gadiem
aizermans rakstīja: Vai tad nenoraka? Viss objektīvi!!!
Nu aizmeta garām, jā, tāpēc tagad ir overrated spēlētājs? dēļ šīs epizodes?
, 2017-01-12 09:18, pirms 9 gadiem
aizermans rakstīja: Vai tad nenoraka? Viss objektīvi!!!
Tas, ka dēļ šīs epizodes visi norej tevi, tik pierāda to, cik PLASTIC fani ir Ņujorkai, bet tas jau nekāds jaunums nav.

Kā iet labi, tā visi lec uz tā bandwagona, bet kā kļūdās (agrāk vai vēlāk visi klūdīsies, jo tas ir viens no spēles elementiem), tad visi nolamā. Ironiski...
, 2017-01-12 09:25, pirms 9 gadiem
Viss ir normāli, ko tad var gribēt, lai katrā spēlē lādē desmitiem punktu? Un kā bieži te mēdz daudzi uzsvērt, ka vēl jauns, jānobriest! Gan jau vēl pieliks, bet nu nav gan vairs nekāds zaļais gurķis, ceturtā sezona augstā līmenī, ja pieskaitam Spāniju!
Netiks izslēgšanas spēlēs? Tur savi plusi un mīnusi. Nebūs tik izpumpējies un varbūt uzspēlēs savas valsts nacionālajā izlasē.
Priecājos , ja Latvijas sportistiem veicas kādā citas valsts klubā vienalga kādā sporta veidā, bet absolūti nepārdzīvoju par šiem klubiem, vai tā būtu Ņujorka, vai Maskava vai kādas citas pilsētas klubs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 09:38, pirms 9 gadiem
Butu mazāk par savām jaunajām botēm domājis un vairāk pievērsies basketbola spēles apgūšanai... vēlviena lielā zvaigzne, nākamsezon gaidam D-league
, 2017-01-12 09:39, pirms 9 gadiem
hahaha zvangnu speles dalibnieks? smiekli nak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 10:18, pirms 9 gadiem
Maikl30 rakstīja: hahaha zvangnu speles dalibnieks? smiekli nak!
Tu būtu labāk šeit nelīdis, skolnieciņ, sēdi pie saviem barcas topikiem un čīksti tur.
Kura klase tev bija? 10?
, 2017-01-12 10:25, pirms 9 gadiem
Pie plus 1 mest troiku? .... Interesanta izvele KP vaina nekada. Neiemeta un viss, Berca ar netrapija, bet neviens vinu tapec nesauc par vainigo.
, 2017-01-12 10:36, pirms 9 gadiem
2.2m nav uzdevums no 3pt līnijas sev izkārtot metienu kā aizsargs. KP jāsaņem piespēle groza tuvumā vai izkārtots brīvs metiens, bet Roze ar Melo viņam to nodrošināt nespēj, protams pēdējā uzbrukumā bija brīvs un aizmeta garām, jo bija arī melnā diena. Manu vēl traģiskāk uzmeta, bet nu tā gadās.
, 2017-01-12 10:50, pirms 9 gadiem
Es esmu redzējis gandrīz visas Knicks spēles šogad. No sezonas sākuma KP is palikusi ēna. Viņš vispār neuzbrūk grozam, kā tas būtu jādara 2,2m spēlētājam, vismaz, ik pa laikam. Visu laiku tikai Pick and Pop izspēle - ja metieni iet, viss jauki, publika applaudē, ja metieni neiet, KP neko citu nedara, lai kaut ko dažādotu.

2,2m džkam nav visu laiku jāganās pa perimetru. Labi, spēka pamaz, bet ieņemt pozīciju zemāk uz elkoņa tak var pat 80kg džeks.

Izskatās, ka KP spēle'vispār bez iedvesmas vai arī ar kādu slēptu traumu. Kā bumba nonāk pie Karmelo vai Rouza, tā KP jau bez jebkādas domāšanas atkāpjas, lai atbrīvotu uz Iso. 100% atgādināja Biedriņa pēdējo gadu spēles.

Atzīšos, man nepatīk, kā Kristaps šogad spēlē. Takoj basketbol nam nenužen.

Paskatieties cik kustīg ir SA uzbrukums. Tur visi kustās pēc noteiktas loģikas. Knicks loģika - pilnīga nulle, nevienas izspēles, kur varētu saskatīt kādu domu. Un Aizsardzība - par to vispā nav ko teikt. Arī KP aizsardzībā ir atlaidis.

Izskatās drūmi, jo ne Karmelo, ne Rouzs nav Lebrona tipa zvaigznes, kas no apkārtējiem izvelk maksimumu. Tieši pretēji.

Es prognozēju, ka 50% šīs komandas sastāvs atkal mainīsies.
, 2017-01-12 11:12, pirms 9 gadiem
Kas ar Okaforu noticis?
, 2017-01-12 11:15, pirms 9 gadiem
Skaidrs ka ar šādu līku komandas vadību un attiecībam - Roza "pazušanas" gadījums...KP ir jalasās prom no Nikiem pēc iespējas ātrāk uz kādu normālu komandu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 11:28, pirms 9 gadiem
Kolhoznieks rakstīja: Es esmu redzējis gandrīz visas Knicks spēles šogad. No sezonas sākuma KP is palikusi ēna. Viņš vispār neuzbrūk grozam, kā tas būtu jādara 2,2m spēlētājam, vismaz, ik pa laikam. Visu laiku tikai Pick and Pop izspēle - ja metieni iet, viss jauki, publika applaudē, ja metieni neiet, KP neko citu nedara, lai kaut ko dažādotu.

2,2m džkam nav visu laiku jāganās pa perimetru. Labi, spēka pamaz, bet ieņemt pozīciju zemāk uz elkoņa tak var pat 80kg džeks.

Izskatās, ka KP spēle'vispār bez iedvesmas vai arī ar kādu slēptu traumu. Kā bumba nonāk pie Karmelo vai Rouza, tā KP jau bez jebkādas domāšanas atkāpjas, lai atbrīvotu uz Iso. 100% atgādināja Biedriņa pēdējo gadu spēles.

Atzīšos, man nepatīk, kā Kristaps šogad spēlē. Takoj basketbol nam nenužen.

Paskatieties cik kustīg ir SA uzbrukums. Tur visi kustās pēc noteiktas loģikas. Knicks loģika - pilnīga nulle, nevienas izspēles, kur varētu saskatīt kādu domu. Un Aizsardzība - par to vispā nav ko teikt. Arī KP aizsardzībā ir atlaidis.

Izskatās drūmi, jo ne Karmelo, ne Rouzs nav Lebrona tipa zvaigznes, kas no apkārtējiem izvelk maksimumu. Tieši pretēji.

Es prognozēju, ka 50% šīs komandas sastāvs atkal mainīsies.
A ko tu gaidi, ka KP viens kā muļķis kkur skraidīs, ja nav kombinācijas? cik man zināms, tad basī katra darbība uzbrukuma.sākumā ir pēc kombinācijas, tomēr NY tādu nav. KP nav vainīgs ka Hornachekam ir taktiskā nabadzība. Ja uzbrukums ir statisks, tad vinsh arii tads buus. Un salidzinat ar Spurs ir vispār kosmoss. Un KP itin bieži ieņem vietu postā uzbrukuma sākuma, prasa bumbu, tas ka nenogādā, nenozīmē ka nesaņem un vispār smieklīgi lasīt ekspertu viedokļus, NBA tak neviens neko nesaprot, sakot ka KP burvība ir viņa milzīgajā daudzpusībā, vinsh var nospēlēt gan no āras viens uz viens, gan zem groza, gan postā, gan ar seju prer grozu, gan iemest no distances, gam blokjet, gan dankot paari. Visu. Ne velti testos vinsh bija nr. Vertikālajā lēcienā, pārsitoot pat Grifinu. Ne velti testos pierādīja, ka vinja dribla tehnika atbilst ārējiem spēlētājiem, kas ir fenomenāli un nevienam attiecībā pret auguma cm nekas taads nba nav. Bet latvietis sportacentraa tachu redz labaak ar neapbrunjotu aci, ka chalis ir pārvērtēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 11:50, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: Ernests Gulbis arī ir treniņspēļu čempions! nejauc pirkstu ar otru p**kstu!!!
Viens- ir labi spēlēt- bet pavisam kas cits- labi spēlēt oficiālā mačā.
Kāds sakars ar treniņspēlēm? Gulbis ir atzīts par pasaules sporta mekas Ņujorkas gada sportistu? Noteikti Ņujorkā neviens kas KP nominēja šim statusam nesaprot neko, pārvērtēts gada sportists Ņujorkā, bet Latvijā garais baltais, kas tikai ganās ap trīni un nekas dizhs jau nav ne velti Puče par to ierēca Overtime
, 2017-01-12 11:51, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: kaut kjā pēc spēles izskatās, ka šim gurķim vēl zieds nav noziedējis DDDD. pilnīgs amatieris
Aizej paripini ādu uz dinamo plakāta, siekala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 12:03, pirms 9 gadiem
Rouzu un Melo vajag aizsūtīt apmācībās pie Popovicha vai vispār uz Eiropu pie stingriem treneriem, kur viņi ne vārda iebilst nevarētu, knicks viņi ir kā mazi bērni izlaisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 12:09, pirms 9 gadiem
Varbūt spēlēšana izlasē šogad nāktu par labu.
, 2017-01-12 12:23, pirms 9 gadiem
tak acimredzams ka kp nav garigais,parlieciba zuud,knicks divi egomaniaki grauj komandu,roze nak un iet kad grib,karamele pedejaa uzbrukumaa stav rokas kabataa,no comment ... tad jau labaak eiroliigu skatiities,chalji sitas cik var
, 2017-01-12 12:24, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: Ernests Gulbis arī ir treniņspēļu čempions! nejauc pirkstu ar otru p**kstu!!!
Viens- ir labi spēlēt- bet pavisam kas cits- labi spēlēt oficiālā mačā.
Vidēji 20 punkti NBA tagad skaitās jau slikti? Kur tādi kā tu rodas?
, 2017-01-12 12:29, pirms 9 gadiem
pat ar otru sastaavu laukumaa KP maz bumbu redzeeja,nav tur kaukas labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 13:02, pirms 9 gadiem
Galvenais, KP bija šodien tāds nekāds UN ALL-STAR GAME netiks stabīli, bet visi vaino Rose, kuram bija diezgan labs sniegums, viņš reāli pat beigās turēja pārsvaru. Visi tik noliek, jo met cipa haļavas grūtas, bet neviens jau nesaprot, ka tie ir viņa metieni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 13:12, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: Rēķinot to, ka viņam ir ļoti labi sabalansēts atlētisms attiecībā pret augumu, tie stati ir diezgan vāji
Tu tiešām esi tik liels zābaks vai izliecies?

Lūdzu, parādi konkrēti salīdzinot ar pārējiem, kāpēc tie stati ir vāji? Tava subjektīvā muldēšana ir apnikusi.

Ja nevari atspēkot kaut vai ar datiem, tad ej runājies rajonā ar omēm.
, 2017-01-12 13:14, pirms 9 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: A ko tu gaidi, ka KP viens kā muļķis kkur skraidīs, ja nav kombinācijas? cik man zināms, tad basī katra darbība uzbrukuma.sākumā ir pēc kombinācijas, tomēr NY tādu nav. KP nav vainīgs ka Hornachekam ir taktiskā nabadzība. Ja uzbrukums ir statisks, tad vinsh arii tads buus. Un salidzinat ar Spurs ir vispār kosmoss. Un KP itin bieži ieņem vietu postā uzbrukuma sākuma, prasa bumbu, tas ka nenogādā, nenozīmē ka nesaņem un vispār smieklīgi lasīt ekspertu viedokļus, NBA tak neviens neko nesaprot, sakot ka KP burvība ir viņa milzīgajā daudzpusībā, vinsh var nospēlēt gan no āras viens uz viens, gan zem groza, gan postā, gan ar seju prer grozu, gan iemest no distances, gam blokjet, gan dankot paari. Visu. Ne velti testos vinsh bija nr. Vertikālajā lēcienā, pārsitoot pat Grifinu. Ne velti testos pierādīja, ka vinja dribla tehnika atbilst ārējiem spēlētājiem, kas ir fenomenāli un nevienam attiecībā pret auguma cm nekas taads nba nav. Bet latvietis sportacentraa tachu redz labaak ar neapbrunjotu aci, ka chalis ir pārvērtēts
Paga, es nesaku, ka tā nav. Es saku, ka KP darbību arsenāls pēdējā mēneša, pusotra laikā ir būtiski samazinājies. Vai nu noguris, vai izbesījies vai arī kāda trauma. Jā, vakardienas spēlē arī bija dažas epizodes, kur šis māj ar rokām, kā ar spārniem, bet piespēli nesaņem. Vienreiz pat sacepās, ka brīvs zem groz nedabūja uz vienkāršu danku.
, 2017-01-12 13:14, pirms 9 gadiem
viens uzliek aizsegu otrs met,tas ari viss knicks basketbols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 13:19, pirms 9 gadiem
edgarjans rakstīja: viens uzliek aizsegu otrs met,tas ari viss knicks basketbols
Ja godīgi, tas ir NBA basketbols.
, 2017-01-12 13:20, pirms 9 gadiem
Ka jau rakstiju, KP 3p neko nemainija. Visu izmainija McConnels ar savu metienu. Kurs vinu sedza? Un ko dod Rouza 25p, ja vins nespele defa? -21 ... cmon!!!
, 2017-01-12 13:21, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ka jau rakstiju, KP 3p neko nemainija. Visu izmainija McConnels ar savu metienu. Kurs vinu sedza? Un ko dod Rouza 25p, ja vins nespele defa? -21 ... cmon!!!
Redzēji pats, kad ROSE nebija ieprekšējā spēlē, vispār nekā nebija.
, 2017-01-12 13:22, pirms 9 gadiem
Cultivate .... rodas iespaids, ka tu esi licis uz Knicks sonakt Atmars ibio ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 13:23, pirms 9 gadiem
Armenka, un, kas bija sitaja? Preti jau ar nebija nekadi grandi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 13:24, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ka jau rakstiju, KP 3p neko nemainija. Visu izmainija McConnels ar savu metienu. Kurs vinu sedza? Un ko dod Rouza 25p, ja vins nespele defa? -21 ... cmon!!!
tieshi taa.Knicks bij vadiibaa,pec metiena,karamelei bij jasedz mcconnels,bet viss nospeleja pasiivi
, 2017-01-12 13:26, pirms 9 gadiem
Nuu, daudz lietas tu brauc auzas Ar to vien, ka kritika jauznemas otrgadniekam Ja par individualo sniegumu, ok, tur var piekasities, bet ari ... katram ir savi kapumi un kritumi
Bet par zaudejumiem vaina jauznemas treneri, un veteraniem. Taunsam kads kautko parmet?
, 2017-01-12 13:29, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: Porziņģis pēc fiziskajiem dotumiem ir top špīlers!!! tātad laukumā arī ir jāatbilst!
Protams, ka būšu diezgan subjektīvs, jo pa priekšu iet poorziņģa teksts par lv: fyck tur ko tur. lai iet n h ujblis u ntu arī pie reizes.drsā līdējs. porziņģis neattaisno savu 220 +garās rokas + leciens = ar 1 metrs handikapa. un- kur tas ir? nekur! 2p metieni zem 50%? tas taču ir vnk smieklīgi- viņam rokas jau default ir virs stīpas augstuma! murgs!!! Bloku stipri par maz, atlēkošo arī. Viņam jau vairs nestāv spēlēt
Kam no Knicks ir virs 50% ?

Carmelo - .452 %
KP - .472%
Rose - .471%
, 2017-01-12 13:30, pirms 9 gadiem
Bet nu nopietni, paskataties pedejo metienu Karmelo vienkarsi nezin, ka spelet defaa
, 2017-01-12 13:31, pirms 9 gadiem
Bez tam, garie speletaji vienmer ir bijusi atkarigi no mazajiem. Ju nebus ta, ka KP vares mest videji 20p un visus metienus izkartot pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-01-12 13:40, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Armenka, un, kas bija sitaja? Preti jau ar nebija nekadi grandi
Pa lielam, jau nekā nebija, bija tas, ka nebija nekāds Porzingis. Bet nu Rose nevar uzskatīt par kkādu mizskasti, tas vis vairāk besij.
, 2017-01-12 14:38, pirms 9 gadiem
Rouzs ir daudz nestabilaks un tizlaks, ka KP tu divkosi Plus vins neviena spele nav spejis noturet savu pretspeletaju. Nevienaaa!!!
, 2017-01-12 14:38, pirms 9 gadiem
PORZIŅĢIM TĀDS FAIL PĒDĒJĀ UZBRUKUMĀ
, 2017-01-12 15:17, pirms 9 gadiem
, 2017-01-12 15:19, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Rouzs ir daudz nestabilaks un tizlaks, ka KP tu divkosi Plus vins neviena spele nav spejis noturet savu pretspeletaju. Nevienaaa!!!
Ko Tu sauc par stabilitāti? Paskatoties uz KP, točna var saprast, ka tādas nav.
, 2017-01-12 17:46, pirms 9 gadiem
RAGNARS rakstīja: Nesāciet vainot KP. izdomājuši izspēlēt uz trinīti Kristapam kurš tik maz spēlēja. beigas ļoti skaistas , bet nevēlamas!
Viņam bija daudz citu variantu jo iesākt ar bumbu 5 sekundes līdz uzbrukuma beigām un 9 sekundes līdz spēles beigām. Bija brīvs koridors uz grozu. Labak viņš nolažotos lidz ar uzbrukuma beigām, nedomāju ka Filadelfija 4 sekundēs paspētu dabūt bumbu, šķērsot visu laukumu un tikt pie +/- normāla metiena
, 2017-01-13 00:53, pirms 9 gadiem
Knicks ir palicis pliks. Steidzami jāmaina funktieris komandā. Nevar būt, ka tikai spēļu grafiks vien ir pie vainas, kaut gan tā radītā pārslodze dažiem var izraisīt zināmu apātiju. KP arī bāls, varbūt spēka trūkst, plus vēl viņa nesenā trauma... Tas jau uz trenera atbildības. Bet galvenais knika mīnuss ir pajukusī komandas ķīmija. Un Hornāčekam šobrīd, šķiet, nav ne jausmas, kā to atgūt...