Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

papildināts "Heat" panāk 3-1, "Thunder" izlīdzina

Jānis Pārums

"Heat" panāk 3-1, "Thunder" izlīdzina
Lebrons Džeimss ar komandas biedriem
Foto: AFP/Scanpix

Aizvadītajā naktī divās notikušajās Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas spēlēs uzvarētāji tika noskaidroti tikai pagarinājumā. Maiami "Heat" uzvarēja Bostonas "Celtics", bet Oklahomsitijas "Thunder" trešajā papildlaikā salauza Memfisas "Grizzlies".

"Heat" trio nodrošina uzvaru

Spēles sākums "Heat" basketbolistiem nebija nemaz tik veiksmīgs, jo nepilnu divu minūšu laikā viņi nonāca iedzinēju lomā ar 2:9. Lai gan Maiami basketbolisti iespēlējās un ātri vien izlīdzināja rezultātu, vēlāk "Celtics" panāca astoņu punktu pārsvaru. Ceturtdaļu "Heat" noslēdza ar triju punktu deficītu – 28:31. Otrā ceturkšņa sākumu "Heat" iesāka ar 3:11, tādejādi pirmoreiz mačā nokļūstot zaudētājos ar vairāk kā desmit punktu pārsvaru – 31:42. Pateicoties Maiami līderu Veida, Džeimsa un Boša pūliņiem "Heat" ne tikai panāca pretiniekus, bet arī izvirzījās vadībā (46:45), tomēr puslaiku noslēdza iedzinēju lomā – 50:53.

Trešās ceturtdaļas sākumā "Heat" atguva vadību, taču atrauties nespēja un drīz vien bija spiesti atkal nonākt iedzinējos. Pēdējā ceturtdaļā vadība mainījās vairākkārt, bet pamatlaiks noslēdzās līdzsvarā – 86:86. Pagarinājumu pārliecinoši aizvadīja "Heat", kas jau tā sākumā panāca sešu punktu pārsvaru. "Celtics" izdevās pietuvoties triju punktu attālumā, tomēr pagarinājuma izskaņā "Heat" savas pozīcijas neatdeva – 98:90. Sērijā līdz četrām uzvarām "Heat" tagad izvirzījušies vadībā ar 3-1, turklāt nākamā spēle notiks tieši Maiami.

Uzvarētāju rindās Lebrons Džeimss guva 35 punktus un izcīnīja 14 atlēkušās bumbas, bet Dveins Veids pievienoja 28 punktus un deviņas bumbas zem groziem. Krisa Boša rēķinā 20 punkti un 11 atlēkušās bumbas. "Heat" līderu trio guva 83 no 98 komandas punktiem. Zaudētājiem 27 punkti un astoņas atlēkušās bumbas Pola Pīrsa rēķinā, 17 guva Rejs Alens.

"Grizzlies" izsēj 18 punktu pārsvaru, atspēlējas no -10, bet zaudē

Spēli krietni sekmīgāk iesāka "Grizzlies", kas guva astoņus punktus pēc kārtas un dominēja arī vēlāk pirmajā ceturtdaļā, to noslēdzot ar 12 punktu pārsvaru. Otrās ceturtdaļas gaitā "Grizzlies" pārsvars sasniedza pat +18 (37:19), taču puslaika beigas aizvadīja katastrofāli (12:30), puslaika pārtraukumā dodoties vien ar četru punktu pārsvaru – 53:49.

Trešās ceturtdaļas vidū "Thunder " izlīdzināja rezultātu un vēlāk arī pirmoreiz izvirzījās vadībā, panākot 67:66. Tomēr trešo ceturksni minimālā vadībā noslēdza "Grizzlies". Īpaši sekmīgs "Thunder" komandai bija ceturtās ceturtdaļas vidus, kad komanda panāca desmit punktu pārsvaru (92:82), tomēr Memfisas komanda pateicoties Marka Gazola un Zaka Rendolfa sniegumam pietuvojās triju punktu attālumā, bet izlīdzinājumu 3.5 sekundes līdz pamatlaika beigām ar tālmetienu panāca Konlijs – 96:96.

Pagarinājuma pirmajā pusē notikumus laukumā kontrolēja "Thunder", kas divarpus minūšu laikā ieguva +7, taču ātri vien to izsēja. Divi Mejo tālmetieni, divi Rendolfa soda metieni un komandas šķīra vairs tikai viens punkts – 106:107. Brīdī vēlāk "Thunder" atjaunoja triju punktu pārsvaru, bet Vaskezs ar tālmetienu panāca līdzsvaru – 109:109. Otrais pagarinājums iesākās ļoti līdzīgi – tā sākumā vadībā izvirzījās "Grizzlies", pēc tam vadību pārņēma "Thunder". Turpinājumā lielākoties Memfisas komanda izvirzījās vadībā, bet Oklahomsitija panāca līdzsvaru. Otrā pagarinājuma izskaņā divas iespējas gūt uzvaras grozu bija Rendolfam, viena – Gazolam, taču abi meta grozam secen. Tāpat sekundi līdz beigām garām meta Vestbrūks "Thunder" rindās, tādejādi arī otrais pagarinājums noslēdzās līdzsvarā – 119:119. Trešajā pagarinājumā uzvarētājs tomēr tika noteikts. Jau tā pašā sākumā iniciatīvu pārņēma "Thunder", bet pusminūti līdz finālsvilpei panāca jau astoņu punktu pārsvaru – 131:123. Atlikušajā laikā viesi vēl vairāk palielināja savu atrāvienu un mačs noslēdzās ar "Thunder" uzvaru - 133:123. Tādejādi sērijā rezultāts kļuvis 2-2 un sērijas piektā spēle notiks Oklahomsitijā.

Uzvarētāju rindās 40 punktus guva Rasels Vestbrūks, 35 punkti un 13 atlēkušās bumbas Kevina Duranta rēķinā. Zaudētājiem Zaks Rendolfs guva 34 punktus un izcīnīja 16 atlēkušās bumbas, bet Markam Gazolam 26 punkti un 21 izcīnītā bumba.

NBA konferenču pusfināli

KomandasRez.Sēr.
Celtics – Heat90:98 P1-3
Grizzlies – Thunder123:133 3P2-2

Izmantotie resursi:
nba.com

     [+] [-]

, 2011-05-10 08:16, pirms 14 gadiem
Beidzot Maimi izdevās paķert spēli Bostonā,tagad tie pensionāri ir jāpiebeidz mājās. Žēl vēl neredzēju spēli, bet izskatās, ka KG Bostonai atkal bija nekāds,toties LeBron...malacis, tomēr divreiz pēc kārtas sūdīgas spēles nemēdz būt.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-10 08:25, pirms 14 gadiem
Vot Memfisā šas būs 3. pagarinājums
Slēpts komentārs: S.T.A.T.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-10 08:34, pirms 14 gadiem
Malaču Heat !

 +14 [+] [-]

, 2011-05-10 08:36, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: būs viņiem tagad 3x pēc kārtas sūdīgas spēles.

Celtics tik vienkārši nepadosies!
būs tgd Heat uzvara sērijā!

  +6 [+] [-]

, 2011-05-10 08:36, pirms 14 gadiem
da jebal 3 speletaji tik mochi,vaaaaks vnk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-10 08:43, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: 83 no 98 komandas punktiem gūst 3 spēlētāji. KOMANDA
Kam ir Nauda tas valda ! Kurš liedza kādiem citiem pirk šos spēlētājus ?

  -4 [+] [-]

, 2011-05-10 08:49, pirms 14 gadiem
karbels rakstīja: Kam ir Nauda tas valda ! Kurš liedza kādiem citiem pirk šos spēlētājus ?
da vnk pieradas tas ka heat nav komanda bet tik 3 speletaji,un ja 1 vai divi notraumejas ko tad???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: The_bosss
Slēpts komentārs: minkanak
Slēpts komentārs: VEFists

     [+] [-]

, 2011-05-10 09:02, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: būs viņiem tagad 3x pēc kārtas sūdīgas spēles.

Celtics tik vienkārši nepadosies!
Izskatās, ka ir mēģinājis tur lauzt spēles gaitu O'Neal pret LeBron ar netīru foulu, parādīt kurš te ir saimnieks, par Rondo satraumēšanu. Bet...Rondo ir trauma,West arī trauma, bet bez Rondo, Bostona vairs nav tā Bostona un LeBron nepieļaus lai BOS kārtējo reizi piečakarē viņu (kā tas bija Cavaliers laikos).

  +7 [+] [-]

, 2011-05-10 09:04, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Izskatās, ka ir mēģinājis tur lauzt spēles gaitu O'Neal pret LeBron ar netīru foulu, parādīt kurš te ir saimnieks, par Rondo satraumēšanu. Bet...Rondo ir trauma,West arī trauma, bet bez Rondo, Bostona vairs nav tā Bostona un LeBron nepieļaus lai BOS kārtējo reizi piečakarē viņu (kā tas bija Cavaliers laikos).
No 3:1 jau vairs tiešām neatspēlēsies un tā vien izskatās, ka kauss šogad ceļos uz Miami un tad visi basketbola eksperti varēs līst no skapjiem ārā un teikt :"Redz, es taču tev teicu, ka Miami uzvarēs."

  +7 [+] [-]

, 2011-05-10 09:06, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: da vnk pieradas tas ka heat nav komanda bet tik 3 speletaji,un ja 1 vai divi notraumejas ko tad???
Tad jau arī Bostonas gadījumā tas pierādītos, piem., Pīrss vai Allen straumētos, pakaļā viņi būtu. Nevajag tagad taisīt Maimi kā 3 cilvēku komandu. Visām komandām ir 2 lielākas vai mazākas zvaigznes un tad tiek pakārtoti pārējie komandas biedri. Bostonai ir vēl zvaigzņotāks sastāvs kā Miami, tikai viņi jaunāki nepaliek .

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 09:10, pirms 14 gadiem
minkanak rakstīja: No 3:1 jau vairs tiešām neatspēlēsies un tā vien izskatās, ka kauss šogad ceļos uz Miami un tad visi basketbola eksperti varēs līst no skapjiem ārā un teikt :"Redz, es taču tev teicu, ka Miami uzvarēs."
Par čempionu gredzenu gan neesmu pārliecināts par Maimi uzvaru (vnk gribējās, lai beidzot to Bostonu noliek pie vietas). Neaizmirsīsim Dalasu, tā ir monstrīga komanda, gribētu redzēt, ko Maimi liktu pretim Dirkam. PLus vēl Dereks ar Čikāgu...Atlanta gan kau nevvinēs, lai gan šie Play-off ir ļoti neparedzami.

     [+] [-]

, 2011-05-10 09:11, pirms 14 gadiem
Bostonas fani laikam veel gulj, vai nav ko teikt Heat chempioni

  -3 [+] [-]

, 2011-05-10 09:12, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: da vnk pieradas tas ka heat nav komanda bet tik 3 speletaji,un ja 1 vai divi notraumejas ko tad???
Benh arī nemaz nav tik vājŠ !! !

  +7 [+] [-]

, 2011-05-10 09:14, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Par čempionu gredzenu gan neesmu pārliecināts par Maimi uzvaru (vnk gribējās, lai beidzot to Bostonu noliek pie vietas). Neaizmirsīsim Dalasu, tā ir monstrīga komanda, gribētu redzēt, ko Maimi liktu pretim Dirkam. PLus vēl Dereks ar Čikāgu...Atlanta gan kau nevvinēs, lai gan šie Play-off ir ļoti neparedzami.
Dalasa būtu grūta priekš Miami dēļ garā sastāva un, protams, Dirka, bet Čīkāga diez vai viņiem kaut ko varētu likt pretī (varbūt kļūdos), jo tas pats Veids jau nav ne ar ko sliktāks par Rouzu.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-10 09:16, pirms 14 gadiem
zarinieks rakstīja: Bostonas fani laikam veel gulj, vai nav ko teikt Heat chempioni
Liec visus savus ietaupījumus (cik nu tev tādi ir) uz nākamo spēli, ja jau tik ļoti esi pārliecināts.

     [+] [-]

, 2011-05-10 09:17, pirms 14 gadiem
James reāli viens pats vilka praktiski visu spēli - neļāva komandas biedriem panīkt pēc sūdīga sākuma, kad bija drausmīga precizitāte un daudz kļūdas.

Trio šodien smagi strādāja, jo soliņš tikai lažu taisīja. Bet reāli Wade bija praktiski nekāds (tas nekas ka kontā ir savākti pts), Kristīne tikai beigās saņēmās.

Ķelti OT bija salauzti, jo ~3min nebija gūti punkti.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 09:22, pirms 14 gadiem
minkanak rakstīja: Dalasa būtu grūta priekš Miami dēļ garā sastāva un, protams, Dirka, bet Čīkāga diez vai viņiem kaut ko varētu likt pretī (varbūt kļūdos), jo tas pats Veids jau nav ne ar ko sliktāks par Rouzu.
Tev taisnība, ja DAL tiktos ar MAI, lai gan man simpatizē, kā spēlē Maimi, tomēr reāli,Dirks un visa pāŗējā kompānija viņus saplosītu, DAL apakšā ir nenormāla pieredze, Maimi pietrūkt jēdzīga saspēles vadītāja, Bibby man diezko nepatīk (tad jau labāk Clamers), bet DAL ir Kid, vecs, bet toties kādas piespēles. Nu jā, Čikāgai palielam, izņemot Dereku, nekā vairs arī nav, lai gan te būtu ātrs un ļoti skatāms basketbols

  +5 [+] [-]

, 2011-05-10 09:23, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: da vnk pieradas tas ka heat nav komanda bet tik 3 speletaji,un ja 1 vai divi notraumejas ko tad???
Viņi ir komandas vicle'ji, bet viņi nav visa komanda.Kas notika ar Hītiem pirmajā spēlē?Uzvaru lielā mērā izvilka soliņa spēlētāja Džeimsa Džonsa trīspunktnieki.Viņiem ir kas spēlē.Līdzīgi kā Lakerus vlek Kobe, Gasols, Artests, Bostonu Pīrss , Rondo, Alens, tāpat arī te ir trīs zvaigžņoti spēlētāji.

  +9 [+] [-]

, 2011-05-10 09:30, pirms 14 gadiem
PrinC1t rakstīja: Viņi ir komandas vicle'ji, bet viņi nav visa komanda.Kas notika ar Hītiem pirmajā spēlē?Uzvaru lielā mērā izvilka soliņa spēlētāja Džeimsa Džonsa trīspunktnieki.Viņiem ir kas spēlē.Līdzīgi kā Lakerus vlek Kobe, Gasols, Artests, Bostonu Pīrss , Rondo, Alens, tāpat arī te ir trīs zvaigžņoti spēlētāji.
Super, ka beidzot izskaidroji tiem, kuri nesaprot kā tiek būvētas NBA komandas .

     [+] [-]

, 2011-05-10 09:46, pirms 14 gadiem
Heat vēl jo projām īsti nepārliecina, bet darbs padarīts ir godam (līdz šim). Lai arī Paši ļāva Bostonai nonākt līdz pagarinājumam un gandrīz arī uzvarēt, pagarinājums bija LBJ laiks, iespējams pirmais vērā ņemamais spēles noslēgums Heat rindās, kur LBJ attaisno savu reputāciju.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 09:53, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: da vnk pieradas tas ka heat nav komanda bet tik 3 speletaji,un ja 1 vai divi notraumejas ko tad???
Lai rastu atbildi uz savu jautājumu vari paskatīties pirmās kārtas spēles. Arī pirmajā spēlē pret Bostonu Gārnets "nodušīja" Bošu aizsardzībā, meta Džouns. TGD Koamndā ir atgriezies Hazlems, arī viņš spēj mest. Ja nebūtu redzējis, neko neteiktu, jo sezonā viņi tā nespēlēja, bet, ja kādam no līderiem neiet, tad pašlaik un līdz šim viņi ir atraduši kurš samet 20 punktiņus viņu vietā.
Millers, Džouns, to ik pa laikam nodemonstrē.
Turklāt smieklīgi ir teikt, ka tieši Miami, ir trīs spēlētāju komanda (iepriekšējos mačos pat Džoels Entonijs sameta 10+(viņš labi ja pa visu sezonu tik sameta)), ja reāli visās komandās ir divi trīs līderi, kas pa spēli samet vairāk nekā citi. Ja līderis met 20, tad pārējie met ap desmit, ja līderis met 30, tad pārējiem mazāk, pieci, seši...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 09:58, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Tev taisnība, ja DAL tiktos ar MAI, lai gan man simpatizē, kā spēlē Maimi, tomēr reāli,Dirks un visa pāŗējā kompānija viņus saplosītu, DAL apakšā ir nenormāla pieredze, Maimi pietrūkt jēdzīga saspēles vadītāja, Bibby man diezko nepatīk (tad jau labāk Clamers), bet DAL ir Kid, vecs, bet toties kādas piespēles. Nu jā, Čikāgai palielam, izņemot Dereku, nekā vairs arī nav, lai gan te būtu ātrs un ļoti skatāms basketbols
Dallasa tgd sēdēs un nedēļu kasīs olas, tas nenāks par labu, ne viņu ritmam, ne koncentrācijai. Viņiem vēl jātiek pāri jaunajiem puišiem, kas viņus noteikti patrenkās, vienalga, vai tā būtu memfisa, vai Oklahomsitija. Un pēc tam fināls ar fiziski spēcīgajiem Heat... Nez, nez, neveinam tur veigla maize nebūs... Tam pašam heat vēl pāri Buļiem jātiek, kuri vēl nav darbiņu ne tuvu, ka'padarījuši... Smieklīgi būs, ja pusfināls būs Atlanta - Heat, principiāli pretinieki play-off sērijā.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 10:05, pirms 14 gadiem
Heat ir Heat, bet nevar noliegt, ka Filadelfija un BOS bez Perkinsa un Rondo nav gluži tie spēcīgākie pretinieki. Austrumu konferencē norisinājās liela aktivitāte šosezon, bet Rietumi ir un paliek spēcīgāki.

Dirks ir nobriedis šosezon, zvērināto piesēdētāju kungi. Viņam ir 32 gadi, vēl jau pāris gadi ir iekšā viņam, bet stipri šaubos, vai viņš ir ar mieru vēl pagaidīt.

DAL ir pieredze + soliņš + 2 garie + Dirks, kuru neviens nevar nosegt. Bošs jau tagad (pēc 3. spēles) publiski atzīst, ka viņam nervi netur uz tik lielas skatuves. Viens Bošs netiks galā ar 3 DAL garajiem.

Esmu par Lakers, it kā tagad man nekas nerausta, vienīgā vēlme, lai Heat neuzvar.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 10:11, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Dallasa tgd sēdēs un nedēļu kasīs olas, tas nenāks par labu, ne viņu ritmam, ne koncentrācijai. Viņiem vēl jātiek pāri jaunajiem puišiem, kas viņus noteikti patrenkās, vienalga, vai tā būtu memfisa, vai Oklahomsitija. Un pēc tam fināls ar fiziski spēcīgajiem Heat... Nez, nez, neveinam tur veigla maize nebūs... Tam pašam heat vēl pāri Buļiem jātiek, kuri vēl nav darbiņu ne tuvu, ka'padarījuši... Smieklīgi būs, ja pusfināls būs Atlanta - Heat, principiāli pretinieki play-off sērijā.
Nu bisku jau uz prieksu esi aizskrejis. Heat vel ar Bostonas perdeliem jatiek gala un tad vel Bulls vai Atlanta.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:17, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Dallasa tgd sēdēs un nedēļu kasīs olas, tas nenāks par labu, ne viņu ritmam, ne koncentrācijai. Viņiem vēl jātiek pāri jaunajiem puišiem, kas viņus noteikti patrenkās, vienalga, vai tā būtu memfisa, vai Oklahomsitija. Un pēc tam fināls ar fiziski spēcīgajiem Heat... Nez, nez, neveinam tur veigla maize nebūs... Tam pašam heat vēl pāri Buļiem jātiek, kuri vēl nav darbiņu ne tuvu, ka'padarījuši... Smieklīgi būs, ja pusfināls būs Atlanta - Heat, principiāli pretinieki play-off sērijā.
Beidzot šeit veidojas diskusija un rodas komentāri no cilvēkiem, kuri kaut ko saprot no NBA, tas priecē. Nedēļu ilga sēdēšana tiešām nenāk par labu, emocijas noplok un viss jāsāk no jauna, bet par tiem jaunajiem čaļiem tev taisnība, pensionāriem vajadzēs atcerēties ko nozīmē skriet vismaz 4x12min .

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:26, pirms 14 gadiem
Bostona neizlīdīs no 1-3 ar pustraumētu vecu sastāvu. Ja arī Austrumos kāds var pacīnīties ar Heat, tad tā ir Atlanta. Buļļiem ja Rouzs tiek neitralizēts, ir trubā.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 10:40, pirms 14 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: būs viņiem tagad 3x pēc kārtas sūdīgas spēles.

Celtics tik vienkārši nepadosies!
dzhekin nu esi reals un beidz dzivot fantaaziju pasaulee!!! esi godigs pret sevi un visiem parejiem un atziisties ka nav celtics pa spekam panjemt heat...vairs nee!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 11:21, pirms 14 gadiem
Sub Radiis rakstīja: Heat ir Heat, bet nevar noliegt, ka Filadelfija un BOS bez Perkinsa un Rondo nav gluži tie spēcīgākie pretinieki. Austrumu konferencē norisinājās liela aktivitāte šosezon, bet Rietumi ir un paliek spēcīgāki.

Dirks ir nobriedis šosezon, zvērināto piesēdētāju kungi. Viņam ir 32 gadi, vēl jau pāris gadi ir iekšā viņam, bet stipri šaubos, vai viņš ir ar mieru vēl pagaidīt.

DAL ir pieredze + soliņš + 2 garie + Dirks, kuru neviens nevar nosegt. Bošs jau tagad (pēc 3. spēles) publiski atzīst, ka viņam nervi netur uz tik lielas skatuves. Viens Bošs netiks galā ar 3 DAL garajiem.

Esmu par Lakers, it kā tagad man nekas nerausta, vienīgā vēlme, lai Heat neuzvar.
Jūs visi tā runājiet, it kā Heat nebūtu savi ieroči, ko nebūtu likt pretī Dallasai.
Jā, ar Dirku un garājiem būs grūti tikt galā, bet kas tiks galā ar Lebronu un Veidu, spēlējot ļīdz 4 uzvarām?

Palasot komentārus, tāda doma radās, ka Dirks ir labāks par Lebronu vai Veidu, un nevienu neuztrauc abi divi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-10 11:33, pirms 14 gadiem
showstopper, aizmirsi Kristīni, kas pārsvarā zem groza un ar foliem varētu garo sastāvu nosēdināt. Plus ja aiziet metiens.. Heat ir vairāki ieroči n-tās kombinācijās.

     [+] [-]

, 2011-05-10 11:43, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Jūs visi tā runājiet, it kā Heat nebūtu savi ieroči, ko nebūtu likt pretī Dallasai.
Jā, ar Dirku un garājiem būs grūti tikt galā, bet kas tiks galā ar Lebronu un Veidu, spēlējot ļīdz 4 uzvarām?

Palasot komentārus, tāda doma radās, ka Dirks ir labāks par Lebronu vai Veidu, un nevienu neuztrauc abi divi.
Tieši to pašu gribēju teikt. Vēlpietam Anthonys ir izteikts aizsardzības balsts Heat komandā un ar Chendleru gan jau tiks galā.

Bet nu neskriensim laikam pa priekšu, ne Heat, ne Mavs nav vēl finālā, bet pie šāda fināla noteicošais faktors būs tieši Bosh, ar to kā viņš tiks galā ar Dirku un kādu ienesumu dos Miami uzbrukumam. LBJ un DWade var jebkurā mirklī izšaut, par tiem nav jāuztraucas. Un tas pats attiecas, ja Miami tiek konferences finālā, pret ATL vai CHI, jebkurā variantā Bosham ir jāparāda viss ko māk, lai uzvarētu sērijā.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 12:34, pirms 14 gadiem
nu jā šonakt vnk abas spēles bija zvēri...
nu ko,laikam jau sezonas sākumā atspēlejas Bārklija vārdi:Tā nav komanda,tā ir 3 zvaigžņu spēle...Bet nu,ja jau viņi ir vienā komandā un komanda uzvar,tad īsti ko pārmest laikam jau nav...vnk tāds Heats ir spēles zīmējums....Lai gan šoreiz tikai pagarinājumā nospieda Bostonu...Nu ko Heats ir palikusi tiki formalitāte un jauzvar vienu no 3 spēlēm...Bet zinot Bostonas cīņas sparu,tas pat varētu notikt 7.spēlē...

Runājot par Mempfisu gribas vienīgi priecāties...Thunder ar katru spēli liek ar vien saturīgāku saturu priekšā,bet Mempfisa cīnās un nekas neizdodas...prieks,ka komanda spēj šokēt...domājams,ja arī viņi neizcīnīs tiesības spēlēt konferences finālā,viņi būs apgāzušas daudzas prognozes...patīk arī kā 2 sezonās Marks Gazols ir progresējis...Paul uzmanies,bračka spēlē jau augstāku vijoli komandā nekā tu...
protams šī sērija izskatās cienīga uz 7. spēli...bet nu mans uzskats,ja Thunder uzvarēs Mempfisā,tad arī THunder tiks tālāk...
Par tik skaistām uzvarām kā šonakt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 13:15, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nevaru ciest Miami ! kaut kāda parodija par komandu
Un kuras vari ciest?

  +6 [+] [-]

, 2011-05-10 13:26, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nevaru ciest Miami ! kaut kāda parodija par komandu
Kas tajā komandā ir parodija? Vienīgais kas ir parodija, esi tu.!

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:27, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Nevaru ciest Miami ! kaut kāda parodija par komandu
Kārtējam Bostonas fanam rezultāts iesmeldzis sirdī. Nekas, gan pāries
Kā jau vēl pavisam nesen rakstīju - šī sērija beigsies piecās spēlēs ar Heat uzvaru. Nu tad uz to laikam arī iet. Pēc nākamās spēles ķelti ar nokārtām galvām dosies atpakaļ uz Bostonu. Jau šodien intervijā Pīrsa acīs bija manāmas asaru piles - šķiet ne tikai lielā smiešana par raudošajiem Heat ir patiesība, bet ķelti arī izdala savus ķermeņa šķidrumus pa asaru kanāliem...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 13:29, pirms 14 gadiem
Prieks par Heat un Thunder komandaam,ceru,ka Heat neapstaasies un aizsuutiis iedomiigos Celtics atvaljinaajumaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:39, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: 83 no 98 komandas punktiem gūst 3 spēlētāji. KOMANDA
OKC vs MEM 3 pagarinājumi - Sick
aizsardziibaa speelee visa komanda ne tikai tie triis duuzhi

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:41, pirms 14 gadiem
NBA ar savu superzvaigžņu lobēšanu (jā, arī attiecībā uz 'maniem' Lakers) ir iebraukusi tirsā. Visi nostaigā, nes bumbu, gaida tiesnešu svilpes sev par labu pret mazāk 'nozīmīgiem' spēlētājiem. Kkādam tur sūdam visu laiku iet reklāma ārzemju portālos - LBJ kādā no spēlēm ieskrienās un iedanko, tad rāda briesmīgu seju. Tas, ka viņš veic četrus soļus, nevienu neinteresē. Tas attiecās ne tikai uz LBJ. Gandrīz visiem tas ir jau asinīs, uztaisa trīs soļus, ceturto atpakaļ vai uz sāniem - komentētāji "āāāā! Kas par metienu!".

Ja divarpus superstāri paņems visu līgu, tad jāsaka, galīgi švaka tā līga, ja pareizi nokomplektētas un pie veselības esošas komandas neko nevar izdarīt. Un uzreiz kāds cic nokomplektēs savu superstāru brigādi, beigās būs 3 komandas un 27 statistu komandas - un NBA zaudējumi būs nevis 300m, bet būs bankrots.

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:47, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Beidzot šeit veidojas diskusija un rodas komentāri no cilvēkiem, kuri kaut ko saprot no NBA, tas priecē. Nedēļu ilga sēdēšana tiešām nenāk par labu, emocijas noplok un viss jāsāk no jauna, bet par tiem jaunajiem čaļiem tev taisnība, pensionāriem vajadzēs atcerēties ko nozīmē skriet vismaz 4x12min .
nē nu gan var muldēt, Dalasa salīdzinot ar pretiniekiem būs reāli žirgti, atpūtušies un sagatavojušies.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 13:52, pirms 14 gadiem
Sub Radiis rakstīja: NBA ar savu superzvaigžņu lobēšanu (jā, arī attiecībā uz 'maniem' Lakers) ir iebraukusi tirsā. Visi nostaigā, nes bumbu, gaida tiesnešu svilpes sev par labu pret mazāk 'nozīmīgiem' spēlētājiem. Kkādam tur sūdam visu laiku iet reklāma ārzemju portālos - LBJ kādā no spēlēm ieskrienās un iedanko, tad rāda briesmīgu seju. Tas, ka viņš veic četrus soļus, nevienu neinteresē. Tas attiecās ne tikai uz LBJ. Gandrīz visiem tas ir jau asinīs, uztaisa trīs soļus, ceturto atpakaļ vai uz sāniem - komentētāji "āāāā! Kas par metienu!".

Ja divarpus superstāri paņems visu līgu, tad jāsaka, galīgi švaka tā līga, ja pareizi nokomplektētas un pie veselības esošas komandas neko nevar izdarīt. Un uzreiz kāds cic nokomplektēs savu superstāru brigādi, beigās būs 3 komandas un 27 statistu komandas - un NBA zaudējumi būs nevis 300m, bet būs bankrots.
1. Tas statuss ir arī līgas tiesnešu acīs jānopelna.
2. Dvaits Hovards nav super zvaigzne? Kapēc viņu dušī vienmēr ar piezīmēm nost?
3. Kāda starpība izejot vienam pret grozu, cik ir soļi, trīs vai divi?
Pareizi jau tu saki, bet ne jau tik nopietnas dusmas vajag... Arī MJ spēra divus soļus un tikai tad sāka driblēt bumbu, ne jau pirmo gadu tā...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 13:53, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Izskatās, ka ir mēģinājis tur lauzt spēles gaitu O'Neal pret LeBron ar netīru foulu, parādīt kurš te ir saimnieks, par Rondo satraumēšanu. Bet...Rondo ir trauma,West arī trauma, bet bez Rondo, Bostona vairs nav tā Bostona un LeBron nepieļaus lai BOS kārtējo reizi piečakarē viņu (kā tas bija Cavaliers laikos).
Rondo pats satraumējās, nevis viņu satraumēja.

     [+] [-]

, 2011-05-10 13:55, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: nē nu gan var muldēt, Dalasa salīdzinot ar pretiniekiem būs reāli žirgti, atpūtušies un sagatavojušies.
Atpūtušies vai atslābinājušies?
Sagatavojušies, kam, viņi nezin nākamo pretinieku?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 14:00, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: atbildi par saviem vārdiem nejēdzīgais sētas dog!! atbildi par saviem vārdiem!
Es tomer brinos, it ka cilveks ar augstako izglitibu, ja var ticet tam, ko esi te rakstijis, bet uzvediba komentos ka nenobriedusham tinim...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 14:19, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Heat problēma ir tā, ka viņi ir aprobežoti, un ja kāds domā,ka viņi dabūs gredzenus, tad stipri šaubās! Heat raudās tā vietā, lai priecātos
skaties, lai negadās tāpat kā ar Tavām jau nu vairākām prognozēm ,kuros esi pataisījis sevi par muļķi.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-10 14:24, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: it kā cilvēks ir vakarskolas izglītību, protams,- ticu tam, bet uzvedība kā Heat raudājošajam fanelim ...
Nuuu, kas par atbildi, kads fantazijas un humora lidojums

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 14:38, pirms 14 gadiem
Grizzlies Čempioni, finālā 4:0 MIA. Z-Bo GOAT.

     [+] [-]

, 2011-05-10 14:53, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Rondo pats satraumējās, nevis viņu satraumēja.
Es arī neteicu, ka Rondo satraumēja kāds no Maimi, es skatījos to spēli, neveikla situacija uz elkoni tajā krietiena ar Wade viņam sanāca, bet daži no Bostonas laikam uzskatīja, ka Miaimi ir vainīgi.

     [+] [-]

, 2011-05-10 15:47, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: da vnk pieradas tas ka heat nav komanda bet tik 3 speletaji,un ja 1 vai divi notraumejas ko tad???
atkārtošos...kā viņus var nesaukt par komandu, ja viņi jau 3aas no 4aam spēlēm ir apspēlējuši vareno BOS KOMANDU??? Acīmredzot viņi kā komanda ir vairāk nekā BOS! acīmredzot katrs komandā zin savu vietu un to arī izpilda!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 15:48, pirms 14 gadiem
minkanak rakstīja: Ja 80% no Heat līdzjutējiem nebūtu Wannabe white wankstas (izņemot cilvēkus, kas paši dzīvo Miami un interesējas par basketbolu), tad varbūt pat liktos tīri ok komanda. Uz priekšu Bostona!
un ko nozīmē ''wannabe white wankstas''???

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 15:54, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Tev taisnība, ja DAL tiktos ar MAI, lai gan man simpatizē, kā spēlē Maimi, tomēr reāli,Dirks un visa pāŗējā kompānija viņus saplosītu, DAL apakšā ir nenormāla pieredze, Maimi pietrūkt jēdzīga saspēles vadītāja, Bibby man diezko nepatīk (tad jau labāk Clamers), bet DAL ir Kid, vecs, bet toties kādas piespēles. Nu jā, Čikāgai palielam, izņemot Dereku, nekā vairs arī nav, lai gan te būtu ātrs un ļoti skatāms basketbols
Bosh purinās Dirku tik pat ļoti cik Dirks viņu! Anthonys varētu tikt galā ar TC! Bet 2. un 3. nr pozīcijā DAL nav ko likt pretī...DeShawns var mēģināt brūķēt atkal muti kā WIZ laikos, bet mēs labi zinam ar ko tas beigsies! Un ja jau Chalmers labi tiek galā ar Rondo tad ar Kiddu arī tiks galā un ja vēl rezervisti pārmaiņas pēc izmantotu sew dotos brīvos metienus būtu pavisam jauki! turklāt MIA ir zvērīgākā aizsardzība PO!
Bet no sākuma gan DAL gan MIA vēl ir JĀTIEK līdz finālam!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 16:00, pirms 14 gadiem
Sub Radiis rakstīja: Heat ir Heat, bet nevar noliegt, ka Filadelfija un BOS bez Perkinsa un Rondo nav gluži tie spēcīgākie pretinieki. Austrumu konferencē norisinājās liela aktivitāte šosezon, bet Rietumi ir un paliek spēcīgāki.

Dirks ir nobriedis šosezon, zvērināto piesēdētāju kungi. Viņam ir 32 gadi, vēl jau pāris gadi ir iekšā viņam, bet stipri šaubos, vai viņš ir ar mieru vēl pagaidīt.

DAL ir pieredze + soliņš + 2 garie + Dirks, kuru neviens nevar nosegt. Bošs jau tagad (pēc 3. spēles) publiski atzīst, ka viņam nervi netur uz tik lielas skatuves. Viens Bošs netiks galā ar 3 DAL garajiem.

Esmu par Lakers, it kā tagad man nekas nerausta, vienīgā vēlme, lai Heat neuzvar.
Heat arī nav Heat bez UHaslem kurš izlaidis visu sezonu! beidz pieminēt kas kuram nav!! ja BOS bija dalb.ajobi ka aizmainīja KP, tad lai paši maksā! un neticu ka Rondo tur kkas baigi ir ar to roku redzot kā viņš tēlo un SPECIĀLI KRĪT UZ SAVAINOTĀS ROKAS! bija viena epizode kur LBJ iedeva sodu, kur viņi ar Rondo kapājās par bumbu...tā kā tas ir NBA es pieņemu ka tur bija sods bet viņš vnk tiklīdz bija minimāls kontakts ar LBJ (tas tiešām bija minimāls) viņs uzreiz līdaciņā leca uz savainotās rokas (apmēram tā pat kad viņš meta no centra un J Jones dabūja soda)!! tā kā nekas traks tur viņam nav , vnk simulē jo grib ar savu varonību pacelt komandu spārnos!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 16:07, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: it kā cilvēks ir vakarskolas izglītību, protams,- ticu tam, bet uzvedība kā Heat raudājošajam fanelim ...
ej ārstējies, dzeni!!

     [+] [-]

, 2011-05-10 16:15, pirms 14 gadiem
Vitijs rakstīja: Bosh purinās Dirku tik pat ļoti cik Dirks viņu! Anthonys varētu tikt galā ar TC! Bet 2. un 3. nr pozīcijā DAL nav ko likt pretī...DeShawns var mēģināt brūķēt atkal muti kā WIZ laikos, bet mēs labi zinam ar ko tas beigsies! Un ja jau Chalmers labi tiek galā ar Rondo tad ar Kiddu arī tiks galā un ja vēl rezervisti pārmaiņas pēc izmantotu sew dotos brīvos metienus būtu pavisam jauki! turklāt MIA ir zvērīgākā aizsardzība PO!
Bet no sākuma gan DAL gan MIA vēl ir JĀTIEK līdz finālam!
Ar to Bosh, kā ar bitēm, neko nevar skaidri zināt. Kaut kā viņš mani sērijā pret Bostonu nepārliecina, tikai laikam pēdējo spēli ir bijis jēdzīgs (šovakar noskatīšos).

     [+] [-]

, 2011-05-10 16:19, pirms 14 gadiem
Vitijs rakstīja: Heat arī nav Heat bez UHaslem kurš izlaidis visu sezonu! beidz pieminēt kas kuram nav!! ja BOS bija dalb.ajobi ka aizmainīja KP, tad lai paši maksā! un neticu ka Rondo tur kkas baigi ir ar to roku redzot kā viņš tēlo un SPECIĀLI KRĪT UZ SAVAINOTĀS ROKAS! bija viena epizode kur LBJ iedeva sodu, kur viņi ar Rondo kapājās par bumbu...tā kā tas ir NBA es pieņemu ka tur bija sods bet viņš vnk tiklīdz bija minimāls kontakts ar LBJ (tas tiešām bija minimāls) viņs uzreiz līdaciņā leca uz savainotās rokas (apmēram tā pat kad viņš meta no centra un J Jones dabūja soda)!! tā kā nekas traks tur viņam nav , vnk simulē jo grib ar savu varonību pacelt komandu spārnos!
Tas sods pie centra tiešām bija tizls, tur pat tiesneši vēl nevarēja saprast ko darīt, par metienu es to gan nenosauktu. Rondo ir tāds kā uzmacīga muša, un es saprotu,kāpēc LBJ un Wade arsavu masu viņu ik pa laikam gribas nonest no kājām.

     [+] [-]

, 2011-05-10 16:29, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Tas sods pie centra tiešām bija tizls, tur pat tiesneši vēl nevarēja saprast ko darīt, par metienu es to gan nenosauktu. Rondo ir tāds kā uzmacīga muša, un es saprotu,kāpēc LBJ un Wade arsavu masu viņu ik pa laikam gribas nonest no kājām.
ko tu te spamo burkān, tā ir tā tava saturīgā diskusija par un ap NBA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-10 16:57, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: 83 no 98 komandas punktiem gūst 3 spēlētāji. KOMANDA
OKC vs MEM 3 pagarinājumi - Sick
Kobe viens meta 81 punktu

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 17:03, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Tas sods pie centra tiešām bija tizls, tur pat tiesneši vēl nevarēja saprast ko darīt, par metienu es to gan nenosauktu. Rondo ir tāds kā uzmacīga muša, un es saprotu,kāpēc LBJ un Wade arsavu masu viņu ik pa laikam gribas nonest no kājām.
ne, neiet runa par to vai tur grib nomest to Rondo vai nē, man patīk tā viņa nekaunība, bet tā simulēšana kur pat futbola iedotu dzelteno, ir tā kas kaitina!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-10 17:05, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: skatos tev no nba saprašanas tik pat daudz , cik nēģerim līdz baltās krāsas sasniegšanai!
gribēji paspīdēt ar asprātīgu piezīmi? paga paga es šitos arī māku, ļauj pamēģināt...hmmm, piemēram, tew no nba ir tik daudz saprašanas, cik tawai mammai no normālu bērnu radīšanas! ha ha...nu parādi ko tu vari likt pretī

     [+] [-]

, 2011-05-10 17:06, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: ko tu te spamo burkān, tā ir tā tava saturīgā diskusija par un ap NBA?
nē nu gan var muldēt, Dalasa salīdzinot ar pretiniekiem būs reāli žirgti, atpūtušies un sagatavojušies.

Tavs komentārs tiešām norauj nomināciju kā "dienas mega komentārs", ja nav ko teikt, tad labāk paklusē, neviens tev neliek lasīt komentārus.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 17:08, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Ar to Bosh, kā ar bitēm, neko nevar skaidri zināt. Kaut kā viņš mani sērijā pret Bostonu nepārliecina, tikai laikam pēdējo spēli ir bijis jēdzīgs (šovakar noskatīšos).
Nū, tur gan var piekrist, ka ar viņu neko nevar zināt, šonakt bija slikts sākums, bet kad tiešām vajadzēja bija uzdevumu augstumos ( es runāju par uzbrukumu...aizsardzība viņš labi kapāja)

     [+] [-]

, 2011-05-10 17:27, pirms 14 gadiem
nu jus runajat taa itkaa pec sitaam serijaam butu jau konferences finali,
dalasa pret miami,
bet visi kkaa aizmirst ka ir vel cetras komandas kas sitajos pleioffos ir vnk parsteidzoshi labas, bez tam gan atlanta, gan bulls var mierigi nokost miami
un arii Oklahoma un Memfisa Dalasu, takaa nelecat te no biksem araa, bostona arii vel nav zaudejusi

     [+] [-]

, 2011-05-10 17:38, pirms 14 gadiem
ptu parteicos, finali

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 19:14, pirms 14 gadiem
Esmu Bostonas fans bet apzinos ka tur vajag jaunas asinis jo viens pats Rondo newar vilkt komandu

  +2 [+] [-]

, 2011-05-10 19:40, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Heat problēma ir tā, ka viņi ir aprobežoti, un ja kāds domā,ka viņi dabūs gredzenus, tad stipri šaubās! Heat raudās tā vietā, lai priecātos
aprobežoti? lasot tavus murgus liekas,ka aprobežots esi tikai tu,ja tu vispār nojaut ko tas vārds nozīmē mazais ģēnij...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 19:53, pirms 14 gadiem
Grizzlies – Thunder - nedomaju ka is komandas sagadas kadas problemas Celtics vai Miami

     [+] [-]

, 2011-05-10 20:37, pirms 14 gadiem
tris naw komanda vinji met pts lielakoties bet parejie taisa to spele lai vinju lideriem but vieglak iemest pts znacit dara melno darbu
wismaz soreiz lebronam ir iespeja uzvaret nba cempionat a jo soreiz vinjs naw viens

  +1 [+] [-]

, 2011-05-10 21:13, pirms 14 gadiem
magic_andris87 rakstīja: tris naw komanda vinji met pts lielakoties bet parejie taisa to spele lai vinju lideriem but vieglak iemest pts znacit dara melno darbu
wismaz soreiz lebronam ir iespeja uzvaret nba cempionat a jo soreiz vinjs naw viens
Sorry jautājums itkā ne pa tēmu, bet mani vienmēr ir fascinējis ka jaunieši mūsdienās parastā v vietā raksta w! priekškam? kam tas izdevīgi? ķipa stilīgi?

     [+] [-]

, 2011-05-10 21:43, pirms 14 gadiem
Heat čempioni

     [+] [-]

, 2011-05-10 21:54, pirms 14 gadiem
James baigi kapa

     [+] [-]

, 2011-05-10 21:57, pirms 14 gadiem
The Emirates rakstīja: aprobežoti? lasot tavus murgus liekas,ka aprobežots esi tikai tu,ja tu vispār nojaut ko tas vārds nozīmē mazais ģēnij...
Pilnīgi piekrītu. Cilvēks pats neibrauc savā tekstā.
Āāā un Vācieti, es atbildu par saviem vārdiem.

     [+] [-]

, 2011-05-10 21:58, pirms 14 gadiem
Par pašu NBA. Šaubos vai C`s vēl būs spējīgi izvilkt.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-10 22:23, pirms 14 gadiem
Beidzot lebronam ir komanda ar speletajiem, kas var spelet, nevis viss likts uz vinju.. Sogad lebrons neatdos kartejo playoff raundu bostonai

     [+] [-]

, 2011-05-10 22:58, pirms 14 gadiem
come on Celtics nepadosies Eiropaa PAO - NBA Bostona!!!!!gaidam ciinju

     [+] [-]

, 2011-05-11 03:05, pirms 14 gadiem
____________________________ #####____
_____________________ ________####______
________________________________##_ _______
_____________________________###### _____
___________________________#######_ ____
______#___________________######### ___
___######________________###_###### ___
_#########______________###__#Chicago# __
__#######Atlanta####_###___###### ___
_______###########____######__
_______###########################_ _
________################____#####__ __
_________###_________###_____####__ ____
_________##___________##_____###### ###__
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja