Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Gazols un Džeimss - NBA nedēļas zvaigznes

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Gazols un Džeimss - NBA nedēļas zvaigznes
Lebrons Džeimss
Foto: AP

Par aizvadītās nedēļas labākajiem NBA spēlētājiem nosaukti Klīvlendas "Cavaliers" uzbrukuma līderis Lebrons Džeimss, kā arī Losandželosas "Lakers" spēlētājs Pau Gazols.

Austrumu konferencē par labāko atzīts "Cavaliers" uzbrukuma līderis Lebrons Džeimss, kurš aizvadītajā nedēļā demonstrēja lielisku sniegumu. Divās no trijām spēlēm viņš bija ļoti tuvu triple-double, taču mazliet pietrūka. Aizvadītajās trijās spēlēs viņš savai komandai palīdzēja ar vidēji 33 gūtajiem punktiem, deviņām rezultatīvām piespēlēm, kā arī astoņām atlēkušajām bumbām. Nedēļas labākā spēlētāja balvu Lebrons ieguvis jau piekto reizi šosezon.

Rietumu konferencē par labāko nosaukts Pau Gazols, kurš palīdzēja savai komandai uzvarēt visās četrās aizvadītajās spēlēs. Visās spēlēs Pau izcēlās ar double-double. Vidēji vienā spēlē viņa kontā 26 punkti, kā arī 13,8 atlēkušās bumbas.

Izmantotie resursi:
nba.com

1 2 37 komentāri

  -4 [+] [-]

, 2009-02-10 16:09, pirms 16 gadiem
nafig to James! Pilnīgs nulle pret komandu, kurai ir aizsardzība un spēlētāji, kam galva strādā (Lakers, Celtics u.c) James spēlē totāli stulbi. Fiziskajos parametros viņš ir fenomens, bet galvā skaidas!

  +9 [+] [-]

, 2009-02-10 16:12, pirms 16 gadiem
Kāda velna pēc jūs mēģinat būt pārgudri un tulkojat cilvēku vārdus? Kobī, Po?

  +4 [+] [-]

, 2009-02-10 16:15, pirms 16 gadiem
Mangali,kur izrāvi,ka Lakers ir super aizsardzības komanda?
Ir arī spēles,kurās nekrīt,ja pats ko zini no basketbola,tad to nu Tev derētu saprast.

  +7 [+] [-]

, 2009-02-10 16:15, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: nafig to James! Pilnīgs nulle pret komandu, kurai ir aizsardzība un spēlētāji, kam galva strādā (Lakers, Celtics u.c) James spēlē totāli stulbi. Fiziskajos parametros viņš ir fenomens, bet galvā skaidas!
pilnīgi piekrītu, Buļs arī nekautrējās teikt, ka ar spēku vien nepietiek, un izskriet cauri Gazolam un Odomam viņš nevar, bet savādāk nemāk..

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 16:22, pirms 16 gadiem
marchello08 rakstīja: Mangali,kur izrāvi,ka Lakers ir super aizsardzības komanda?
Ir arī spēles,kurās nekrīt,ja pats ko zini no basketbola,tad to nu Tev derētu saprast.
Saprotu, ka ir dienas, kad nekas nevedās, bet tāpēc jau cilvēkam ir smadzenes, lai rastu alternatīvas un citas idejas. Ja neiet tev, tad vismaz ļaut spēlēt citiem, nevis stūrgalvīgi skriet iekšā sienā atkal un atkal!
Slēpts komentārs: mekto

     [+] [-]

, 2009-02-10 16:28, pirms 16 gadiem
Gazols labi uznemies lidera lomu kad Bynam savainots

  +8 [+] [-]

, 2009-02-10 16:31, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: nafig to James! Pilnīgs nulle pret komandu, kurai ir aizsardzība un spēlētāji, kam galva strādā (Lakers, Celtics u.c) James spēlē totāli stulbi. Fiziskajos parametros viņš ir fenomens, bet galvā skaidas!
beidzot paraadaas gudri cilweeeki
a to te tikai LB mazie liidzjuuteeji bija salasijusies kuri blaustijas ka vinu naw iespeejams aptureeet
kaa redzam domaajosaam komandaam ir gan !!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-10 16:33, pirms 16 gadiem
Es ne tuvu neemu Lebrona atbalstiitaajs, bet jaatziist, ka bija pelniijis buut labaakais, pret Lakers gan vareeja nospeeleet veiksmiigaak...Dazreiz tracina vieniigi vinja gaajieni, kad peec izciiniitas bumbas pie sava groza pats skrien liidz otram galam un atdot piespeeli (iists statistikas vaaceejs)

  +3 [+] [-]

, 2009-02-10 16:35, pirms 16 gadiem
mekto rakstīja: Buļs, vo atradis specialistu ... lebrons vienkarsi ir patreiz labakais pasketbolists uz planetas ... ar galvu ari dzekam vis kartiba
vienkarsi izbeidziet un nomierinieties ar savu kobes faktoru
piekam, vins jau spele komanda ar teicamu aizsardzibu ...
P.S. vins var "parlekt" pari jebkuram
ar tewi viss skaidrs
''paarlekt paari jebkuram '' smiekliigi
un pricom te kobes faktors ne buut kobe new mans miilaakais tacu saku ka LB naw labaakais !
un ja par kobi tad paskaties cik vins Gudri speelee un tad runa

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 16:36, pirms 16 gadiem
ka tik te leikeru fanu kopiena neuzdarbojas kkas liidziigs ASK/Barons klubinjam?

     [+] [-]

, 2009-02-10 16:38, pirms 16 gadiem
mangali, par alternatīvām labi teikts.
acīmredzot nav gan ar galvu viss kārtībā, divās spēlēs pret Kobi 14/45 FG. Planētas labākais basketbolists? pff. Kobe uznāca laukumā, iemetu pāris metienus pāri rokām, atstājot viņu bezspēcīgu, kamēr LeBrons atbildēja ar ieskrējieniem aizsardzībā, čīkstēšanu pie tiesnešiem, arī kluso pustālo, nobloķēti trīni, nu tu jau zini, mekto!
kaut kā to lekšanu neesmu pamanījis, kaut gan, tomēr esmu, vienīgais veids kā viņš spēj mest visu iekšā ir dankojot un no groza apakšas!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 16:39, pirms 16 gadiem
vaimanvai rakstīja: ka tik te leikeru fanu kopiena neuzdarbojas kkas liidziigs ASK/Barons klubinjam?
viņi vismaz nepazūd pēc zaudētām un vājāp spēlēm, kā karaļa (lol) gadījumā!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-10 16:41, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: Saprotu, ka ir dienas, kad nekas nevedās, bet tāpēc jau cilvēkam ir smadzenes, lai rastu alternatīvas un citas idejas. Ja neiet tev, tad vismaz ļaut spēlēt citiem, nevis stūrgalvīgi skriet iekšā sienā atkal un atkal!
Tas ir NBA,tur līderiem ir īpaša loma,bet daļa taisnības jau Tev ir

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 16:43, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: nafig to James! Pilnīgs nulle pret komandu, kurai ir aizsardzība un spēlētāji, kam galva strādā (Lakers, Celtics u.c) James spēlē totāli stulbi. Fiziskajos parametros viņš ir fenomens, bet galvā skaidas!
Nu vecīt nezinu kam te ir skaidas.. parādi man vēl kādu kurš regulāri katrā mačā pietuvojas triple-double..

  -1 [+] [-]

, 2009-02-10 16:46, pirms 16 gadiem
to ieprieksejo es tikai taa lai paprovicetu uzrakstiju ... un visi safanojusies kobes fani jau sak stresot... nabadzini

  -3 [+] [-]

, 2009-02-10 16:49, pirms 16 gadiem
Džeimss atkal bijis lielisks.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 17:05, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: pilnīgi piekrītu, Buļs arī nekautrējās teikt, ka ar spēku vien nepietiek, un izskriet cauri Gazolam un Odomam viņš nevar, bet savādāk nemāk..
Ko Buļs zin no basketbola? Viņš tajā amatā ja pareizi esmu dzirdējis tik pa blatam, jo bija labos draugos ar daudziem izlases spēlētājiem. NU varbūt es kļūdos.

  -3 [+] [-]

, 2009-02-10 17:07, pirms 16 gadiem
bet cik gadi ir kobem un cik lebronam? kobe lebrona gados bija apalja nulle,2,3 gadi un arii sis speletajs bus loti gudrs. kobe nobal vinja prieksa un var tikai udeni pienest.

  +4 [+] [-]

, 2009-02-10 17:12, pirms 16 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: bet cik gadi ir kobem un cik lebronam? kobe lebrona gados bija apalja nulle,2,3 gadi un arii sis speletajs bus loti gudrs. kobe nobal vinja prieksa un var tikai udeni pienest.
Kobe pirms 6.gadiem bij apalja nulle(!) Nu tu dod

     [+] [-]

, 2009-02-10 17:21, pirms 16 gadiem
KobeMVP rakstīja: mangali, par alternatīvām labi teikts.
acīmredzot nav gan ar galvu viss kārtībā, divās spēlēs pret Kobi 14/45 FG. Planētas labākais basketbolists? pff. Kobe uznāca laukumā, iemetu pāris metienus pāri rokām, atstājot viņu bezspēcīgu, kamēr LeBrons atbildēja ar ieskrējieniem aizsardzībā, čīkstēšanu pie tiesnešiem, arī kluso pustālo, nobloķēti trīni, nu tu jau zini, mekto!
kaut kā to lekšanu neesmu pamanījis, kaut gan, tomēr esmu, vienīgais veids kā viņš spēj mest visu iekšā ir dankojot un no groza apakšas!
Bet ko tu teiksi par viņa padsmit piespēlēm KĀRTĒJO reizi? Tev jau laikam spēlētāja labumu nosaka tikai tas, cik skaisti vinš var imest. Nu nekrita šajā spēlē, citā sakrīt. Vienīgo spēli sezonā noskatās un sāk pirst.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 17:26, pirms 16 gadiem
toch feikeristi kaa mazi beerni

     [+] [-]

, 2009-02-10 18:16, pirms 16 gadiem
nesaprotu kāds sakars ar Lakeriem! diskusija aizgāja par LB, un to kādi viņam mīnusi, bet visi viņa fani pēkšņi sāk kaut ko likt pretī par Kobi! Te Kobi vēl neviens pieminējis nebija un pat netaisījās salīdzināt, vienkārši paši savos stereotipos maldaties!

     [+] [-]

, 2009-02-10 18:54, pirms 16 gadiem
Njā, šobrīd James izvelk spēles tikai ar savu talantu, bet ar domāšanu čalim vēl pašvaki.. bet cerams kā saka - nāks laiks nāks padoms

  -2 [+] [-]

, 2009-02-10 19:08, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: Saprotu, ka ir dienas, kad nekas nevedās, bet tāpēc jau cilvēkam ir smadzenes, lai rastu alternatīvas un citas idejas. Ja neiet tev, tad vismaz ļaut spēlēt citiem, nevis stūrgalvīgi skriet iekšā sienā atkal un atkal!
pilniigi piekriitu, tik stulbi mesties sienaa nu nevajadzeetu ... vnk James tiesham nemaak nospeeleet pret kautcik nopietnaaaku komandu

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 19:26, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: nafig to James! Pilnīgs nulle pret komandu, kurai ir aizsardzība un spēlētāji, kam galva strādā (Lakers, Celtics u.c) James spēlē totāli stulbi. Fiziskajos parametros viņš ir fenomens, bet galvā skaidas!
Kas tur stulbs? Viņš prot apspēlēt, iebliezt trīni un vēl daudz ko... Kas tad viņam ir vajadzīgs vēl??? Ir piespēles, punkti no James un komanda uzvar! Spēlē pret Lakers nekrita. Un manuprāt 28.2 punkti vidēji spēlē pasaules stiprākajā līgā komentārus neprasa...

     [+] [-]

, 2009-02-10 20:41, pirms 16 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: bet cik gadi ir kobem un cik lebronam? kobe lebrona gados bija apalja nulle,2,3 gadi un arii sis speletajs bus loti gudrs. kobe nobal vinja prieksa un var tikai udeni pienest.
Jā Kobe bija apaļa nulle LeBrona gados... Apaļa nulle ar trijiem čempiona gredzeniem... Tu padomā loģiski ko Lebrons ir sasniedzis??? Fenomenālus fiziskos parametrus, bet ar domāšanu laukumā ir tā kā ir. Viņam pret Leikeriem vajadzēja saprast ka pats nevar iemest un kvai ņemt savā "pro" stilā lidot cauri uzvilkt sev double team un atdot brīvajam spēlētājam uz trīņa... Un par tiem assist beidzat vienreiz d***t ka Kobe nemāk atdot piespēles. Visi ar tādu augumu (un nedaudz talantu) spētu savākt triple double katrā desmitajā spēlē.

     [+] [-]

, 2009-02-10 21:02, pirms 16 gadiem
Vispār pēdējā spēle viņam(LBJ) bija virs 10 piespēlēm. Tā kā gluži teik nevajadzētu ka viņš skrien ar galvu sienā.
Bet Kobem beigās skaists metienis sanāca James sejā

  +1 [+] [-]

, 2009-02-10 22:02, pirms 16 gadiem
LeBrons ir labāks kobem bija čempionu tituls dēļ Onīla kāda komanda ir Lebronam tikai Mo Wiliams .Bet kobem gasols Odoms Bynums . kobe tikai iemest var pret knicks 62+3+0 wnk invidālis bet james 52+9+11
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-10 22:12, pirms 16 gadiem
Zilupes Gagarins, 17:07, pirms 5 stundām, citēt
bet cik gadi ir kobem un cik lebronam? kobe lebrona gados bija apalja nulle,2,3 gadi un arii sis speletajs bus loti gudrs. kobe nobal vinja prieksa un var tikai udeni pienest.

--Pilnīgi piekrīTu... BEt nevar gluži teikt ka Kobe tajos gados bij nulle... James jau bi zvaigne savaas pirmaajaas sezonaas apeeram 20 gados... BEt Kobe kad iegaaja NBA veel ne tik tuvu nebija tada liimenii ka LBJ kad nonaca NBA.... Jaa varbuut speele pret Lakers LBJ nebija taa veiksmiigaakaa speele un caurgaajienos vinam arii bija gruuti pret Lakers aizsardziibu... BEt es domaaju ka absoluuti pelniita balva.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-10 22:16, pirms 16 gadiem
Bet ar laiku LeBrons kluus gudraks... Kobe saakumaa arii nebij ne cik gudrs.... Pieemeeram savaas pirmajaas speeles vins saaka jau uznemties iniacitiivu izskirosajos momentos ( pilniigi nevajadziigi ) -- > Pieemeram kkadaa speele kur izskiraas speels liktenis vins nevis bumbu deva pieredzeejusaakaajiem taja laikaa komandas biedriem bet meta pats nevajadzigu triini kurs pat neskaara triini..

     [+] [-]

, 2009-02-10 22:22, pirms 16 gadiem
tb stiipu nevis triini (parakstijos)

  -1 [+] [-]

, 2009-02-11 07:48, pirms 16 gadiem
ralfsliepins2 rakstīja: LeBrons ir labāks kobem bija čempionu tituls dēļ Onīla kāda komanda ir Lebronam tikai Mo Wiliams .Bet kobem gasols Odoms Bynums . kobe tikai iemest var pret knicks 62+3+0 wnk invidālis bet james 52+9+11
bet Kobe nav VISU uzbrukuma laiku ar bumbu, + salidzini precizitaati!

     [+] [-]

, 2009-02-11 18:36, pirms 16 gadiem
ja kas LeBrons FG% ir 0.491 bet kobem FG% ir 0.476
1 2 37 komentāri