Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Vestbrukam piektais "triple-double" sešās spēlēs, "Thunder" uzvara

Vestbrukam piektais "triple-double" sešās spēlēs, "Thunder" uzvara
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlē šonakt Oklahomsitijas "Thunder" ar 108:104 pārspēja Toronto "Raptors". Ar piekto "triple-double" pēdējo sešu spēļu laikā izcēlās Rasels Vestbruks.

Rasels Vestbruks 40 minūšu laikā guva 30 punktus (2p. – 8/17; 3p. – 1/4; 1p. – 11/13), izcīnīja 11 atlēkušās bumbas un atdeva 17 rezultatīvas piespēles. Viņa rēķinā arī četras pārtvertās bumbas un deviņas kļūdas. Spēlējot bez savainotā komandas biedra Kevina Durenta, Vestbruks pēdējās 10 spēlēs ir izcēlies ar vidēji 34,5 punktiem, 10,4 atlēkušajām bumbām un 11,3 rezultatīvām piespēlēm.

Apliecināt savas prasmes turpināja arī Oklahomsitijas "Thunder" centrs Eness Kanters. No Jūtas "Jazz" iemainītais turku basketbolists šonakt guva 21 punktu, izcīnīja 12 atlēkušās bumbas un atdeva četras piespēles – mačs pret "Raptors" bija Kantera rezultatīvākā spēle "Thunder" rindās. 21 punkts, septiņas atlēkušās bumbas un pieci bloki šonakt arī Serža Ibakas rēķinā.

"Raptors" rindās ar 24 punktiem un deviņām piespēlēm labākais bija Demārs Derouzans. Toronto piedzīvoja trešo neveiksmi pēc kārtas. "Raptors" (38-25) ieņem ceturto pozīciju Austrumu konferencē, tikmēr "Thunder" (35-28) ir astotajā vietā Rietumu konferencē.

NBA regulārā sezona, 8. marts

SpēleRezultāts
Spurs – Bulls116:105
Warriors – Clippers106:98
Nets – Jazz88:95
Pistons – Hornets101:108
Magic – Celtics103:98
Thunder – Raptors108:104
Lakers – Mavericks93:100

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs: sasperjods-k

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 09:48, pirms 10 gadiem
Westbrukam jāsaka paldies, nostiprināja CAVUS otrajā vietā, CHI izskatās arī neizturēs sacensību dēļ traumām.
Statistika vienkārši fenomenāla. Paliek interesanti, kas būs kad KD atgriezīsies. Viņš noteikti pieslāpēs RWB performance, bet noteikti pastiprinās komandas sniegumu. Ar nepacietību gaidu GSW - OKC pirmās kārtas spēli. Šie divi ir nereāli lopi.

  +9 [+] [-]

, 2015-03-09 09:48, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rasels beidzot parāda, ka velti turēts Kevina ēnā.
Pēc Kevina izveseļošanās Raselam jāpaliek par līderi.
Domāju, ka Kevins vispār jāmaina prom. Tikai traucē komandas labumam.
Tu pats saprati,ko pateici? Bez kevina viņi finālā netiks

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 09:51, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Westbrukam jāsaka paldies, nostiprināja CAVUS otrajā vietā, CHI izskatās arī neizturēs sacensību dēļ traumām.
Statistika vienkārši fenomenāla. Paliek interesanti, kas būs kad KD atgriezīsies. Viņš noteikti pieslāpēs RWB performance, bet noteikti pastiprinās komandas sniegumu. Ar nepacietību gaidu GSW - OKC pirmās kārtas spēli. Šie divi ir nereāli lopi.
Nu tas ir nosacīti, tomēr pretējas konforences, pret austrumu konforences komandām nav tik biži jāspēlē, tāpēc tas ir viss tāds, kā lai pasaka, so so!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-09 09:51, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rasels beidzot parāda, ka velti turēts Kevina ēnā.
Pēc Kevina izveseļošanās Raselam jāpaliek par līderi.
Domāju, ka Kevins vispār jāmaina prom. Tikai traucē komandas labumam.
Teiksim ta.Ja butu jamaina kads prom,tad tikai un vienigi Rasels.Bet vini neko nemainis,jo vini ar pratu draudzejas.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 09:57, pirms 10 gadiem
9 kļūdas ir ļoti daudz, un tas ir tikai nedaudz virs viņa vidusnormas arī spēlē, kur nav triple double vai 17 piespēles. Tā ka te nu WB faniem no OKC interešu viedokļa nav par ko sapriecāties. Drīzāk jau piekristu Bostonietim, ka pie vesela Duranta viņiem drīzāk būtu vajadzīgs klasisks, mierīgs, uz saspēli orientēts PG, nevis " mērkaķis ar granātu", kurš var izdarīt daudz laba, bet arī var uzspridzināt komandu nelaikā un nevietā.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 10:01, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: 9 kļūdas ir ļoti daudz, un tas ir tikai nedaudz virs viņa vidusnormas arī spēlē, kur nav triple double vai 17 piespēles. Tā ka te nu WB faniem no OKC interešu viedokļa nav par ko sapriecāties. Drīzāk jau piekristu Bostonietim, ka pie vesela Duranta viņiem drīzāk būtu vajadzīgs klasisks, mierīgs, uz saspēli orientēts PG, nevis " mērkaķis ar granātu", kurš var izdarīt daudz laba, bet arī var uzspridzināt komandu nelaikā un nevietā.
Nu tad tu teiktu,ka durantam nav palīgi. Tādi spēlētāji neaug kokos. Ir viņš jātnieks bez galvas,bet apturēt viņu ir neiespējami.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 10:02, pirms 10 gadiem
Gan NOP gan OKC kalendārs ir grūts, redzēs kā būs, tur vēl PHO netālu

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 10:06, pirms 10 gadiem
ModrisG rakstīja: Nu tas ir nosacīti, tomēr pretējas konforences, pret austrumu konforences komandām nav tik biži jāspēlē, tāpēc tas ir viss tāds, kā lai pasaka, so so!
Tā arī nesapratu ko gribēji pateikt ar šo komentāru
Pateicu tikai to, ka TOR zaudējums OKC palīdz CLE , tur nav nekas nosacīts tā arī ir.
KD atgriešanās samazinās RWB status, bet pastiprinās OKC sniegumu, kas par so so?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 10:13, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: 9 kļūdas ir ļoti daudz, un tas ir tikai nedaudz virs viņa vidusnormas arī spēlē, kur nav triple double vai 17 piespēles. Tā ka te nu WB faniem no OKC interešu viedokļa nav par ko sapriecāties. Drīzāk jau piekristu Bostonietim, ka pie vesela Duranta viņiem drīzāk būtu vajadzīgs klasisks, mierīgs, uz saspēli orientēts PG, nevis " mērkaķis ar granātu", kurš var izdarīt daudz laba, bet arī var uzspridzināt komandu nelaikā un nevietā.
Kāda jēga no uz saspēles orientētu PG komandā kurā ir KD? Nebūtu RWB bumba katrā uzbrukumā tiktu pie KD kā pie labākās opcijas uzbrukumā, to jau pieredzējām. RWB kā reiz ir tas PG kurš ir labs jebkurai komandai ar savu spēli abos laukuma galos, savas kļūdas viņš kompensē ar savu daudzpusību, to arī parāda komandas sniegums ar un bez RWB.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 10:18, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Kāda jēga no uz saspēles orientētu PG komandā kurā ir KD? Nebūtu RWB bumba katrā uzbrukumā tiktu pie KD kā pie labākās opcijas uzbrukumā, to jau pieredzējām. RWB kā reiz ir tas PG kurš ir labs jebkurai komandai ar savu spēli abos laukuma galos, savas kļūdas viņš kompensē ar savu daudzpusību, to arī parāda komandas sniegums ar un bez RWB.
OK, varbūt tev taisnība, RWB ir unikāls spēlētājs, tas jāatzīst, bet nu nosauc man vienu komandu, kas pie šāda modeļa un ar šādu PG jebkad ir izcēlusi gredzenus. Nu nespēju atcerēties. RWB būtu izcils slasher tipa SG, bet ne PG.

     [+] [-]

, 2015-03-09 10:32, pirms 10 gadiem
PG pēc definīcijas nevar būt 10-25 metieni un 9 errori.

Cerams, ka Davis Pelikanus izvilks uz PO un OKC izmetīs ārā

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 11:16, pirms 10 gadiem
Veči, pajokoju ar 1.komentu
skaidrs, ka RWB ir pilnīgs selfish man

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 11:25, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: OK, varbūt tev taisnība, RWB ir unikāls spēlētājs, tas jāatzīst, bet nu nosauc man vienu komandu, kas pie šāda modeļa un ar šādu PG jebkad ir izcēlusi gredzenus. Nu nespēju atcerēties. RWB būtu izcils slasher tipa SG, bet ne PG.
Neviena nav izcīnījusi,jo tāda pg nav bijis stocktons un nesh arī palika bez gredzena kvai viņi bija pg guru un paraugs citiem. Lakers ar fisheru tika pie 5 tituliem un neviens viņu neliek augstāk par rw vai neshu,kur nu vēl stocktonu.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-09 12:06, pirms 10 gadiem
Finālā ar visu RW viņi ir tikuši. Plus vai agrāk vispār ir bijis tik agresīvs pg abos laukuma galos

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 14:19, pirms 10 gadiem
Ņemu vārdus atpakaļ,visu cieņu Vestbrukam,normāls džeks vairāk rebu vidēji nekā Centriem citās komandās Durents ar atgriešanos vairāk uz sevi gribēs uzņemties!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 14:52, pirms 10 gadiem
Ar ko vinju baro? Tas tik ir zveers...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 14:58, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Neviena nav izcīnījusi,jo tāda pg nav bijis stocktons un nesh arī palika bez gredzena kvai viņi bija pg guru un paraugs citiem. Lakers ar fisheru tika pie 5 tituliem un neviens viņu neliek augstāk par rw vai neshu,kur nu vēl stocktonu.
pag, pag , tās ir dažādas lietas. Fišers bija role player slavenajā trījstūra uzbrukumā. pavisam cits stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 15:31, pirms 10 gadiem
Statistiku viņš var savākt vnk slimu, bet .... uzvar jau komanda, un nejau viens Vestbruks aizvedīs to uz titulu. Un arī ne divi ar Durantu, tur vajag savstarpējo ķīmiju visiem, lai jebkurš komandā justos vajadzīgs, un nebūtu uzmetis lūpu uz kādu. Un cik lasīts, tad RW tas raksturs ir ļoti smags .... LBJ ir pierādījis, ka spēj upurēt savas iegribas komandas labā, un tāpēc arī viņš ir bijis finālos pēdejos gadus ....

  -1 [+] [-]

, 2015-03-09 15:57, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Statistiku viņš var savākt vnk slimu, bet .... uzvar jau komanda, un nejau viens Vestbruks aizvedīs to uz titulu. Un arī ne divi ar Durantu, tur vajag savstarpējo ķīmiju visiem, lai jebkurš komandā justos vajadzīgs, un nebūtu uzmetis lūpu uz kādu. Un cik lasīts, tad RW tas raksturs ir ļoti smags .... LBJ ir pierādījis, ka spēj upurēt savas iegribas komandas labā, un tāpēc arī viņš ir bijis finālos pēdejos gadus ....
Viņš tur bija,jo tur bija big 3 un labi palīgi.

     [+] [-]

, 2015-03-09 16:16, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Viņš tur bija,jo tur bija big 3 un labi palīgi.
2013 finals game 7:
Bosh + Allen + Miller = 0 pts
viss pateikts

     [+] [-]

, 2015-03-09 16:55, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Viņš tur bija,jo tur bija big 3 un labi palīgi.
Nudien, tu esi klauns!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-09 17:02, pirms 10 gadiem
Pa ESPN bija interesanta diskusija par RW. Te kaut ko komentaji spriež par viņa sautibu pret komandas biedriem. Bet ESPN sporta eksperti uzskata, ka RW ir kaujas mašīna, ar tādu azartu uzbrūk grozam, ko lidz šim arī MJ laikā, nebija redzēts nevienam basketbolistam. 7 tripple double, par 4 vairak ka pārējiem NBA šajā sezona. Viens no ekspertiem bija pārliecināts, ja GSW tiksies pirmajā kārta ar OCT, tad ar Durantu priekšgala uzvarēs OCT. Es gan domāju, otrādi, bet tad jau redzes, kas vispar ar ko tiksies 😃

  +2 [+] [-]

, 2015-03-09 18:37, pirms 10 gadiem
whitenigga rakstīja: Pa ESPN bija interesanta diskusija par RW. Te kaut ko komentaji spriež par viņa sautibu pret komandas biedriem. Bet ESPN sporta eksperti uzskata, ka RW ir kaujas mašīna, ar tādu azartu uzbrūk grozam, ko lidz šim arī MJ laikā, nebija redzēts nevienam basketbolistam. 7 tripple double, par 4 vairak ka pārējiem NBA šajā sezona. Viens no ekspertiem bija pārliecināts, ja GSW tiksies pirmajā kārta ar OCT, tad ar Durantu priekšgala uzvarēs OCT. Es gan domāju, otrādi, bet tad jau redzes, kas vispar ar ko tiksies 😃
Nez vai kāds uzdrošinās pārmest, ka Rasels ir savtīgs. It īpaši ja izdala 17 piespēles..
Galvenā doma jau ir vai ar 30+ metieniem var izveidot komandas spēli.
Rasels kaut varētu vākt divkāršos triple double, bet viens viņs'uzvaēt nespēs... Un pat nevienam viņš nav jānosedz uz padsmit punktiem... Atliek tikai nosegt pārējos
Tā jau vienmēr ir bijusi tā problēma... Viens uzvarēt titulu nevar, bet lai partneri būtu ritmā, viņi ir jāiesaista spēlē... Bet ar 40-15-10 partnerus iesaistīt un labā ritmā noturēt ir visai pagrūti...