Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Spurs" uzvar sesto spēli pēc kārtas, Pārkeram 37 punkti

Jānis Pārums

"Spurs" uzvar sesto spēli pēc kārtas, Pārkeram 37 punkti
Tonijs Pārkers
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) čempionātā aizvadītajā naktī sesto panākumu pēc kārtas izcīnīja Sanantonio "Spurs" vienība, kas izbraukumā ar 100:90 pārspēja Filadelfijas "76ers".

Praktiski viss pirmais puslaiks noritēja līdzīgā cīņā. Vienubrīd "Spurs" bija ieguvuši sešu punktu pārsvaru, taču "76ers" to spēja sadeldēt. Tomēr lielajā pārtraukumā ar +3 devās "Spurs" – 48:45. Trešajā ceturksnī mājiniekiem uz brīdi izdevās pārņemt vadību, taču uzreiz sekoja "Spurs" atbilde, kas īsā laikā panāca +7, bet vēlāk savu pārsvaru palielināja līdz 12 punktiem – 71:59. Spēles pēdējā ceturtdaļā "Spurs" izdevās pārsvaru nosargāt un izcīnīt sesto uzvaru pēc kārtas, kas šobrīd ir garākā uzvaru sērija līgā.

Uzvarētāju rindās aizvadītās nedēļas labākais Rietumu konferences spēlētājs Tonijs Pārkers guva 37 punktus un atdeva astoņas rezultatīvas piespēles, bet 16 punkti un 11 bumbas zem groziem Tima Dankana rēķinā. "76ers" rindās ar 22 punktiem rezultatīvākais bija Luiss Viljamss.

Citā spēlē Dvaits Hovards guva 25 punktus un izcīnīja 24 atlēkušās bumbas, kaldinot Orlando "Magic" uzvaru savā laukumā pret Maiami "Heat" – 102:89. Izšķirošā bija spēles trešā ceturtdaļa, kuru "Magic" uzvarēja ar +13. Tiesa, jau pirmajā puslaikā mājiniekiem bija vairāk kā desmit punktu pārsvars, ko gan viesi spēja sadeldēt. "Magic" visā spēlē izmeta 42 trīspunktu metienus, realizējot 17.

Par rezultatīvāko "Magic" rindās kļuva Raiens Andersons, kurš guva 27 punktus un izcīnīja 11 bumbas zem groziem, savukārt zaudētājiem 33 punkti Dveina Veida rēķinā. Lebrons Džeimss guva 17 punktus un atdeva 10 rezultatīvas piespēles.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Raptors – Bucks99:105
76ers – Spurs90:100
Wizards – Knicks93:107
Magic – Heat102:89
Cavaliers – Clippers99:92
Nets – Pistons92:99
Hawks – Pacers97:87
Grizzlies – Timberwolves85:80
Hornets – Bulls67:90
Nuggets – Mavericks95:105
Trail Blazers – Rockets96:103

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -2 [+] [-]

, 2012-02-09 09:38, pirms 13 gadiem
izskatās, ka Spurs iemācījušies spēlēt bez Manu. bet, kad viņš atgriezīsies, domāju, vecie zēni vēl var pleiofos visu sagriezt kājām gaisā! jācer, ka viņus nepiemeklēs pagājušā gada PO liktenis.
un, protams, ievērības cienīga ir Magic uzvara pār Heat! kā jau iepriekš izteicos, Andersons ir reāls MIP kandidāts. galvenais, lai nesatraumējas!
žēl Clipps! rādās, ka līdz ar Čonsija iziešanu no ierindas, visa komanda ir galīgi sašļukusi...

  +3 [+] [-]

, 2012-02-09 09:52, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: izskatās, ka Spurs iemācījušies spēlēt bez Manu. bet, kad viņš atgriezīsies, domāju, vecie zēni vēl var pleiofos visu sagriezt kājām gaisā! jācer, ka viņus nepiemeklēs pagājušā gada PO liktenis.
un, protams, ievērības cienīga ir Magic uzvara pār Heat! kā jau iepriekš izteicos, Andersons ir reāls MIP kandidāts. galvenais, lai nesatraumējas!
žēl Clipps! rādās, ka līdz ar Čonsija iziešanu no ierindas, visa komanda ir galīgi sašļukusi...
Bilaps vispār ir vnk, nenovērtēts spēlētājs. Visur kur viņš ir bijis, komnda ir pacēlusies. Labi NY neskaitās, tā ir īpaša komanda :d
Bet, ja pēc pēdējām prognozēm un darbībām spēlētāju tirgu Clipers bija sevi tuvāk NBA finālam pietuvinājuši, tad tgd tas ir solis atpakaļ..
Par Heat, domā Orlando sītā nospēlēs vēl kādu maču šogad?
Spēli neredzēju, nezinu, kāds skaidrojums mazai rezultativitātei no Heat puses (Veidu tas mazāk skar), bet ja Dvaits bija savā līmenī, tad koamnda bija super līmenī - 17 truļus pa spēli samest, tas ir diezgan nāvējoši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-02-09 10:09, pirms 13 gadiem
jap, Ņujorkai nafig Melo un Amare nav vajadzīgi, jāmaina prom

  +2 [+] [-]

, 2012-02-09 10:26, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Bilaps vispār ir vnk, nenovērtēts spēlētājs. Visur kur viņš ir bijis, komnda ir pacēlusies. Labi NY neskaitās, tā ir īpaša komanda :d
Bet, ja pēc pēdējām prognozēm un darbībām spēlētāju tirgu Clipers bija sevi tuvāk NBA finālam pietuvinājuši, tad tgd tas ir solis atpakaļ..
Par Heat, domā Orlando sītā nospēlēs vēl kādu maču šogad?
Spēli neredzēju, nezinu, kāds skaidrojums mazai rezultativitātei no Heat puses (Veidu tas mazāk skar), bet ja Dvaits bija savā līmenī, tad koamnda bija super līmenī - 17 truļus pa spēli samest, tas ir diezgan nāvējoši...
nav jau tā, ka viņu nenovērtētu - cik dzirdēts NBA apskatnieku runās, visi ļoti atzinīgi par Čonsiju izsakās un slavē! pilnīgi piekrītu, ka lai kurai komandai viņš pievienotos - tā uzreiz spēlēs vienu līmeni augstāk. cita lieta, ka viņš nespēlē pārāk skaisti, līdz ar to vidējais NBA fans, kuram vajag dankus, krosoverus, anklbreikus utt. viņā neko īpaši nesaskata. žēl, ka tā - es tiešām klusībā cerēju, ka Clipps varētu pat aizspēlēties līdz konferences finālam...eh..
nu, domāju, ka vēl jau pāris šādus mačus Magic varētu nobliezt vēsā mierā, jo tā viņi spēlē. gan jau esi dzirdējis par van Gandija spēles psiholoģiju - vissliktākie metieni ir pustālie metieni - viņa spēles filosofijā eksistē tikai troikas un metieni no apakšas/augšas. tur arī parādās šīs te milzīgās atšķirības rezultativitātē - nekrīt troikas - iemet 60 punktus, krīt - samet pāri par 100. atceros, ka pagājušajā sezonā vienā mačā Orlando sameta pāri pa 20 truļiem, tā, ka viss kārtībā! Heat - nu redz, būtu Lebrons sametis savu normu - 30p, būtu papildlaiks!

     [+] [-]

, 2012-02-09 10:27, pirms 13 gadiem
Atgriezīsies Amare un it īpaši Karmelo un viss būs vecajās sliedēs, tā tak Ņujorka, nebrīnīšos pat par to, ka Lins tiks atkal nosēdināts uz beņķa tālākā gala.
Bet Magic gan normāli nokapāja pret Heat vienīgi Turkoglu joprojām savā līmenī - vesels 1 metiens iemests.

  -2 [+] [-]

, 2012-02-09 10:28, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Raicha - kā to ņem, 17 iemesti protams ir daudz, bet izmesti jau arī 42!!! Šoreiz stirpāki bija Orlando.

Man patīk kā mazais šķībacainis ārdās. Pēdejās 3 spēlēs, 25+ punkti un 10+ piespēles vidēji. New York - Linsity. Bez abiem superstāriem, Knicks izskatās pavisam labāka komanda.

Un jā tā epizode, kad Lins ar crossoveru aizgāja garām pretspēlētājam un iedanko bija awsome. Nākamais ķīniešu NBA kults.
Kaut kāda masveida Ķīniešu uzmanības pievēršana viņam bija pārus gadus atpakaļa. Yao, protams dominēja, bet arī viņam tika, tiesa, laika klubs viņu mazliet apslāpēja, turot džeku zu beņķa (Nets tas bija ja?) NY vispār - tā laikam nekad nav bijusi (labi, ir bijuši stāri, fināls ar, bet pa leilam) un nekad nebūs superstāru pilsēta, klubs.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 10:30, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: nu, domāju, ka vēl jau pāris šādus mačus Magic varētu nobliezt vēsā mierā, jo tā viņi spēlē. gan jau esi dzirdējis par van Gandija spēles psiholoģiju - vissliktākie metieni ir pustālie metieni - viņa spēles filosofijā eksistē tikai troikas un metieni no apakšas/augšas. tur arī parādās šīs te milzīgās atšķirības rezultativitātē - nekrīt troikas - iemet 60 punktus, krīt - samet pāri par 100. atceros, ka pagājušajā sezonā vienā mačā Orlando sameta pāri pa 20 truļiem, tā, ka viss kārtībā! Heat - nu redz, būtu Lebrons sametis savu normu - 30p, būtu papildlaiks!
Nu Van Gandijs to var atļauties ņemot vērā, ka komandā ir dominējoš centrs, kas atmet bumbu uz trīni. Žēl tikai, ka Ričardsons nekādi nevar atvērties, likās, ka perfekti iederēsies Magic spēles sistēmā, bet nekā, iet kā pa viļņiem.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-09 10:31, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Raicha - kā to ņem, 17 iemesti protams ir daudz, bet izmesti jau arī 42!!! Šoreiz stirpāki bija Orlando.

Man patīk kā mazais šķībacainis ārdās. Pēdejās 3 spēlēs, 25+ punkti un 10+ piespēles vidēji. New York - Linsity. Bez abiem superstāriem, Knicks izskatās pavisam labāka komanda.

Un jā tā epizode, kad Lins ar crossoveru aizgāja garām pretspēlētājam un iedanko bija awsome. Nākamais ķīniešu NBA kults.
bet kāda nozīme cik triokas izmet, ja iemet gandrīz pusi? parēķini, ka uz katru Heat iemesto metienu, Magic atbild ar metienu, kurš dod par 1 punktu vairāk - tur arī tā uzvara radās! nu, protams, vēl klāt DH dominance zem groziem..

nedomāju, ka Lins būs baigais ķīniešu pielūgsmes objekts, jo grozi kā gribi - viņš nav Ķīnas tīrradnis kā Jao vai Jī... viņš ir amerikānis, kuram senčos ir bijuši ķīnieši, līdz ar to viņam ir aziatiski sejas vaibsti - tas arī viss!
banāls piemērs - lai cik tālu savā karjerā neizsistos Rudņevs, vienalga latviešu vidū viņš nekad nebūs tik mīlēts kā Verpakovskis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-09 10:34, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: nav jau tā, ka viņu nenovērtētu - cik dzirdēts NBA apskatnieku runās, visi ļoti atzinīgi par Čonsiju izsakās un slavē! pilnīgi piekrītu, ka lai kurai komandai viņš pievienotos - tā uzreiz spēlēs vienu līmeni augstāk. cita lieta, ka viņš nespēlē pārāk skaisti, līdz ar to vidējais NBA fans, kuram vajag dankus, krosoverus, anklbreikus utt. viņā neko īpaši nesaskata. žēl, ka tā - es tiešām klusībā cerēju, ka Clipps varētu pat aizspēlēties līdz konferences finālam...eh..
nu, domāju, ka vēl jau pāris šādus mačus Magic varētu nobliezt vēsā mierā, jo tā viņi spēlē. gan jau esi dzirdējis par van Gandija spēles psiholoģiju - vissliktākie metieni ir pustālie metieni - viņa spēles filosofijā eksistē tikai troikas un metieni no apakšas/augšas. tur arī parādās šīs te milzīgās atšķirības rezultativitātē - nekrīt troikas - iemet 60 punktus, krīt - samet pāri par 100. atceros, ka pagājušajā sezonā vienā mačā Orlando sameta pāri pa 20 truļiem, tā, ka viss kārtībā! Heat - nu redz, būtu Lebrons sametis savu normu - 30p, būtu papildlaiks!
Atceros pagājušo sezonu, kad bija kkas līdzīgs, bet ne tik izteikti, bet nu jā, trokas viņiem patīk, esmu jau vilcis paralēles ar LV izlasi
Bet nu šis mačs, laikam jau heat paši vainīgi. Pieminētais LBJ nesameta savu normu, ka arī švaka atdeve no soliņa.. Bet nu, viss jau ir čikeniekā, pie šitāda kalendāra biju gaidījis pat sliktākas uzvaru/zaudējumu attiecības līgas līderu komandām. Pirmie līgā nav (tātad lāsts uz play-off atkrīt) Konferencē turas labi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-02-09 10:38, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: ...
Žēl tikai, ka Ričardsons nekādi nevar atvērties, likās, ka perfekti iederēsies Magic spēles sistēmā, bet nekā, iet kā pa viļņiem.
Ričardsons nav tik labs, cik labu viņu Suns rindās pataisīja Nešs!
izklausīsies muļķīgi, bet domāju, ka arī Andri Nešs pataisītu par cilvēku t.i. basketbolistu!

     [+] [-]

, 2012-02-09 10:45, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Atceros pagājušo sezonu, kad bija kkas līdzīgs, bet ne tik izteikti, bet nu jā, trokas viņiem patīk, esmu jau vilcis paralēles ar LV izlasi
Bet nu šis mačs, laikam jau heat paši vainīgi. Pieminētais LBJ nesameta savu normu, ka arī švaka atdeve no soliņa.. Bet nu, viss jau ir čikeniekā, pie šitāda kalendāra biju gaidījis pat sliktākas uzvaru/zaudējumu attiecības līgas līderu komandām. Pirmie līgā nav (tātad lāsts uz play-off atkrīt) Konferencē turas labi...
kā LV izlase, kad sastāvā vēl bija Bagijs, Šnupis, Uvels, Štelmis, Laksa... ari jau bija mači, kad troikas izmeta krietni vairāk kā 2p metienus.
nu jā, bet ir jau tomēr komandas, kuras spēlē daudz sliktāk kā gaidīts - Dalasa, Bostona... tie paši Orlando spēlē nestabili.
bet Heat jā - paskatīsimies vai "gladiatori" šādā tempā izturēs līdz pat NBA fināla pēdējam mačam.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-09 10:51, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Ričardsons nav tik labs, cik labu viņu Suns rindās pataisīja Nešs!
izklausīsies muļķīgi, bet domāju, ka arī Andri Nešs pataisītu par cilvēku t.i. basketbolistu!
Nu Nešs protams praktiski visus komandas biedrus padara labākus, bet tomēr Magic sastāvā Ričardsons bieži met ar diezgan zemu % pat gadījumos, kad ir brīvi metieni. Biju domājis, ka viņš labi iejutīsies tādā spēles shēma, kur centrs atmet uz brīvu trīnīti, bet nu patreiz Orlando to prot labi izmantot tikai Andersons un Rediks, pārējie tikai epizodiski. Tas pats turks pēdējās spēlēs met ar ļoti zemu % un brīžiem vienkārši nežēlīgi pārtur bumbu uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2012-02-09 10:56, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nu neba jau tur baigi pār rokām meta visiem Heat spēlētājiem, bija brīvi metieni. Daudzi no 3p bija no Hovarda un Andersona uzbrukumā izcīnītajām bumbām. 3 un 4 piespēles abiem.

Un par Linu, ganjau ar gadiem arī Ķīnieši šo pieņems, ja šādi turpinās. Yao jau līgā ienāca kā zvaigzne Ķīnā. Vispār baigi interesantā dok. filma par šo bija, ļoti interesanta. Pa LNT vien nedēļ rādija.
vēl jo vairāk - tad jau nebūtu brīnums, ja Magic izmestu 70 troikas un iemestu 30... viņi būtu uz to spējīgi, jo šajā ziņā viņiem kompleksu nav!

jā, tā bija interesanta filma! bet Lins - gan jau ķīnīzeri par viņu fanos, bet domāju, ka tā īsti līdz galam par savējo tomēr nepieņems! viņš tomēr ir ASV pilsonis un nav īsts ķīnietis - šķiet, ka viņš ir dzimis jauktā emigrantu ģimenē - pa pusei ķīnietis, pa pusei filipīnietis vai kas tamlīdzīgs...

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 10:58, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Netos bija Lī. Lins bija Warriors nometnē.
Ak jā, pareiz, Li bija tas, ko domāju. Tad jau šis vēl anv izbaudījis Ķīniešu atbalstu

     [+] [-]

, 2012-02-09 14:57, pirms 13 gadiem
Orlando vienmēr ir dzīvojuši uz truļiem un ar tādu centru + metējiem grūti būtu darīt ko citu. Vel jāpiebilst, ka Heat sākas 6 spēļu izbraukuma sērija, kurā pat ir 3 spēles 3 natkīs, kopā 6 spēles 9 dienās. Tapēc nedomāju, ka viņi rāvās par visām varītēm uzvarēt šo spēli.

  -1 [+] [-]

, 2012-02-09 16:06, pirms 13 gadiem
Tātad pāris fakt par Heat-Magic spēles:
1) Orlando bija liels atlēkušo bumbu pārsvars pie pretinieku groza, vai nu Howards pielaboja, vai daļa veiksmes, bet Howards ar Andersenu godam cīnījās pie Heat groza, līdz ar to bija papildus iespējas gūt punktus, ko arī darīja.
2) Heat neko nevarēja iemest 3. ceturtdaļā, kurā Magic bija izrāviens 17-2.
3) 3pt metieni Magicam. Lai arī viņu spēles stils ir - vai nu Howardam apakašā nogāāt bumbu, vai arī 3pt metiens. Šoreiz tiešām krita.
4) Lebrons labi sāka, bet 3.cet. 0-8 vai kaut kas tāds.
5) Kopš Veids ir atgriezies, Bošs kļuvis atkal mīksts. Nespēja savākt elementārās bumbas un no labām pozīcijām gūt punktus.
6) Howards ir tiešām pielicis pie sava āķa, vai šī bija īpaša spēle? Jautājums Magic faniem.
7) Heat bija spēle iepriekšējā vakarā.

     [+] [-]

, 2012-02-09 16:28, pirms 13 gadiem
Pārkers var mest 25-30 katrā spēlē, ja Popovičs viņam to ļautu. Pēdējās spēles tā arī noteik. Pārkera pick n rolli ar Splitteru un Dankanu ir nāvējoši.

     [+] [-]

, 2012-02-09 16:42, pirms 13 gadiem
Nu jaa ar taadu percizitaati trojkaas jebkura komanda kritiis.Pat par spiiti Orlando 3pt% Miami vareeja panemt,bet liideri neparaadiija vienaadu sniegumu visa ma4a garumaa kaa pa vilniem tas arii noveda pie zaudeejuma.Jaa Andersons lielisks tik tiesaam paarsteidz ne tikai sajaa speelee,bet visaa sezonaa kopumaa.Pirmajaa puslaikaa galvenokaart vinam Magic visu laiku bija prieksaa un tas arii deva taa saucamo momentum,lai notureetos un uzvareetu.Jau pirmajaa puslaikaa Andersonam bija 24 punkti heat liideris peec pirmaa puslaika Weids ar 22 punktiem 18 no tajiem otrajaa ceturdalaa.Augseejaa komentaa rakstiits,ka Boss atkal kluvis miiksts.Mulkiibas nespried peec vienas speeles.Saubos,ka Vangandijs ir sajuusmaa par sito uzvaru.Magic rekords laikam izmestajaas trojkaas un ja veel kriit oi oi oi.Pat ja Dvaits paliktu playofos viniem buutu gruuti ja vini kaut ko kardinaali neuzlabotu.Buutu kaa last year out in rond 1 max 2.Bostona jau ieraadiija viniem vietu ar labu aizsardziibu un pilniibaa apkaunoja 2 speelees.Ja vee vinu treja4i buutu atspeeles rezuultaats no Dwaita,bet praktiski kas notiek ir totaals RUN and GUN.Par Jeremiju Linu runaajot skatiijos vina pirmaas lielaas speeles otro puslaiku naaca nirga(pozitiiva) kaa viens mazpieredzeejis speeleetaajs izglaabj komandu un izvelk speeli uz saviem pleciem.Noskatiijos abu iepriekseejo speelu ierakstus nu vienkaarsi fantastoko.Nopietni vins ir loti talantiigs.Skatiitaaji Nujorkaa vina otrajaa zvaigznu speelee visu laiku skandeeja MVP MVPbet nopietni vins speelee nenorkaali aukstasiniigi ar paarlieciibu parasto pikenrolu izspeelee perfekti atrod partneru sagriez aizsardziibu kaa top pointgaards.Galvenais otrajaa intervijaa peec uzvaras paar juutu intervee un prasa vai tev sonakt buus kur palikt!?Vins saka jaa jaa viss kaartiibaa paldiesLieta taada,ka atbraucot ar komandu no izbraukuma(dziivo kopaa ar braali)vina bratans maajaas bija sariikojis pjanku un komandas biedrs landry fiild atlaava palikt pie vina uz diivaanJaaseko taalaak vina gaitaam interesanti!Gribu redzeet dazas speeles pret top defence,bet es domaaju,ka vinam tas lielas probleemas nesagaadaas driizaak gan paareejiem.Redzees kas buus kad buus melo un amare atpakal.Driiz arii Deivis atpakal,bet Lins ir pieraadiijis,ka vinam jaaiet pamatsastaavaa.Kas ta cits vilks komandu ja ne vins!!?

     [+] [-]

, 2012-02-09 16:57, pirms 13 gadiem
FelQ rakstīja: Pārkers var mest 25-30 katrā spēlē, ja Popovičs viņam to ļautu. Pēdējās spēles tā arī noteik. Pārkera pick n rolli ar Splitteru un Dankanu ir nāvējoši.
Fenomenaals speeleetaajs fenomenaala trenera treneetaa komandaa

     [+] [-]

, 2012-02-09 17:18, pirms 13 gadiem
To showstopper.Nu Boss neuguno taa kaa ieprieks taapeec,ka reaali peec Weida atgriesanaas vinam taa kaa nominaali tiek tresaa vijole pie divu vijolu formaata vins bija nominaali otraa vijole tagad taa kaa tresaaAtdzisanas faktoram ir liela noziime speeleetaaja rezultativitaatee.Nakot playoff laikam un playofiem stabuliiteem naaksies pielaagoties lielajaam vijoleem,lai komanda buutu kaa mehaanisms un buutu rezuultaats.Pagaidaam Sheins Batjee pilniigi aaraa no ritma,lai arii protams vina primaarais uzdevums nav punktu guusana,bet taapat peedeejaas speelees metiens vinam galiigi neiet taa pat kaa Hazlemam.

     [+] [-]

, 2012-02-09 17:21, pirms 13 gadiem
Daumants666 rakstīja: To showstopper.Nu Boss neuguno taa kaa ieprieks taapeec,ka reaali peec Weida atgriesanaas vinam taa kaa nominaali tiek tresaa vijole pie divu vijolu formaata vins bija nominaali otraa vijole tagad taa kaa tresaaAtdzisanas faktoram ir liela noziime speeleetaaja rezultativitaatee.Nakot playoff laikam un playofiem stabuliiteem naaksies pielaagoties lielajaam vijoleem,lai komanda buutu kaa mehaanisms un buutu rezuultaats.Pagaidaam Sheins Batjee pilniigi aaraa no ritma,lai arii protams vina primaarais uzdevums nav punktu guusana,bet taapat peedeejaas speelees metiens vinam galiigi neiet taa pat kaa Hazlemam.
Kad vērtē Batjē, tad nav jāskatās uz statistikas rādītājiem, jo viņš dara daudz melnā darba, iemet savus matienus un labi spēlē aizsardzībā. Hazlems tiešām deizgan nestabilu sniegumu rāda šobrīd.

     [+] [-]

, 2012-02-09 17:33, pirms 13 gadiem
Taa jau ir taa jau ir!Vispaar Batjee baigi labais speeleetaajs Heat paveicies,ka vinu dabuuja un,ka vins ir vinu ierakumu pusee

  +1 [+] [-]

, 2012-02-09 21:58, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Raicha - kā to ņem, 17 iemesti protams ir daudz, bet izmesti jau arī 42!!! Šoreiz stirpāki bija Orlando.

Man patīk kā mazais šķībacainis ārdās. Pēdejās 3 spēlēs, 25+ punkti un 10+ piespēles vidēji. New York - Linsity. Bez abiem superstāriem, Knicks izskatās pavisam labāka komanda.

Un jā tā epizode, kad Lins ar crossoveru aizgāja garām pretspēlētājam un iedanko bija awsome. Nākamais ķīniešu NBA kults.
UN kārtējo reizi GW menedžments izcēlās ar izcilu gudrību pasūtot mazo ķīnieti pārs mājas tālāk.