Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Mārtiņš Pričins

"Mavericks" atspēlējas un atkal panāk izlīdzinājumu sērijā

"Mavericks" atspēlējas un atkal panāk izlīdzinājumu sērijā
Dirks Novickis atkal bija rezultatīvākais savā komandā
Foto: AP/Scanpix

Pēdējā ceturtdaļā atspēlējot deviņu punktu deficītu, Dalasas „Mavericks” Nacionālās Basketbola asociācijas finālsērijas 4. spēlē savās mājās ar 86:83 pieveica Maiami „Heat”. Sērijā rezultāts atkal kļuvis neizšķirts – 2:2.

„Mavericks” treneris Riks Kārlails parūpējās par pārsteigumu, sākumsastāvā Dešona Stīvensona vietā uzlaižot Hosē Barea. Dalasa sāka ļoti enerģiski, un Dirks Novickis iemeta pirmos trīs metienus, izvirzot mājiniekus vadībā ar 6:0. Bošs atbildēja ar 6-0 izrāvienu „Heat” izpildījumā. Pirmā ceturtdaļa noslēdzās neizšķirti 21:21. „Heat” no spēles iemeta tikai 29% metienu (Dalasa – 50%), taču spēja turēt līdzi rezultātā, pateicoties deviņām atlēkušajām bumbām uzbrukumā un astoņiem otrās iespējas punktiem.

Otrā ceturtdaļa sākās ar 7-0 izrāvienu viesu izpildījumā – 28:21. „Mavs” ceturtdaļas otrajā pusē atbildēja ar savu izrāvienu, vienubrīd gūstot deviņus punktus pēc kārtas un pārņemot vadību – 38:34. Mājinieku atspēlēšanos sekmēja Stīvensons, īsā laikā iemetot trīs tālos. Puslaika izskaņu labāk aizvadīja Floridas komanda, lielajā pārtraukumā dodoties ar divu punktu pārsvaru – 47:45.

Spēles trešais posms aizritēja punkts punktā. „Mavs” sastāvā spīdēja Šons Merions, bet viesu rindās abos laukuma galos aktīvs bija Dveins Veids. Ilgstoši nevienai no komandām neizdevās atrauties pāris uzbrukumu attālumā, līdz ceturtdaļas priekšpēdējā minūtē Lebrons Džeimss ar pustālo deva Maiami +5 (69:64). Atlikušajā laikā Dalasa vienu punktu atspēlēja, tādējādi pirms pēdējām 12 minūtēm mājiniekiem bija četru punktu deficīts.

Ceturtās ceturtdaļas ievadā Maiks Millers no stūra trāpīja tālmetienu, Judonis Haslems no sava punkta pievienoja pustālo, un „Heat” uzaudzēja lielāko pārvaru spēlē – 74:65. Ar Novicka un Džeisona Terija pūlēm „Mavs” atguvās. Ceturtdaļas vidū Dalasa pēc Terija viegliem punktiem ātrajā pretuzbrukumā atkal bija vadībā – 79:78.

„Mavs” nedaudz vēlāk bija vadībā ar 82:78. Kriss Bošs iemeta divus soda metienus, bet Veids tikai vienu no saviem diviem. Novickis apspēlēja Haslemu un iemeta no apakšas – Dalasai 14.4 sekundes pirms beigām trīs punktu pārsvars – 84:81. Veids tika pie brīva „danka”. 6.7 sekundes pirms beigām mājiniekiem +1, uz soda metiena līnijas tika sūtīts Terijs. „Mavs” veterāns iemeta abus, atkal dodot savējiem trīs punktu pārsvaru – 86:83.

Veids pēc sānu iemetiena nospēlēja neveikli, bumbu pirms centra auta pārkāpuma spējot nogādāt Milleram. Viņš izmisumā meta pāri rokām un netrāpīja pat pa groza stīpu. Dalasa uzvarēja ar 86:83, panākot izlīdzinājumu sērijā – 2:2. Piektā spēle ceturtdienas vakarā turpat Dalasā. Basketbolu šogad vēl vismaz vienu reizi redzēs arī Maiami publika, jo sestais mačs svētdien notiks „Heat” arēnā. Tur arī otrdien notiks septītā spēle, ja tāda būs nepieciešama.

Uzvarētāju rindās šodien 21 punkts ar 6/19 metienos no spēles Novickim, kurš spēlējis, nebūdams vesels (drudzis). Vācietim arī 11 atlēkušās bumbas. „Double double” arī Taisonam Čendleram ar 13+16. „Heat” sastāvā Veidam 32, bet Bošam 24 punkti. Džeimsam šoreiz tikai astoņi punkti, izdarot tikai 11 metienus no spēles.

Izmantotie resursi:
ESPN


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 07:32, pirms 14 gadiem
Mans men of the Match - Chandler!! 9 bumbas uzbrukumaa,peec briiviem garaam aizmestiem metieniem. Ja vinam nebutu tik laba spele Mavs paliktu zem 80
, 2011-06-08 07:48, pirms 14 gadiem
J;a, tagad jāvinē Maviem nākamā spēle mājās un vienu roudā, u nes jūtu, ka tā notiks!
, 2011-06-08 07:53, pirms 14 gadiem
Dirkozaurs!
, 2011-06-08 07:54, pirms 14 gadiem
Te viss ir skaidrs.Būs visas septiņas spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 08:01, pirms 14 gadiem
Dirkam atgūt veselību! Nākamā spēle visu izšķirs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: boldes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 08:21, pirms 14 gadiem
Par Dalasu...bet pat ja uvarēs Heat - izskatās, ka MVP būs Veidam, nevis LJ....tas priekš viņa būtu pat sāpīgāk, nekā zaudēt finālu
, 2011-06-08 08:26, pirms 14 gadiem
boldes rakstīja: tāpat kā 06. mavs no 0-2 aizbrauca maajaas un izliidzina kaa heat 06
nav šitajā sērijā bijis 2:0 bija 1:0 vadiba heat, tad 1:1, tad 2:1 Heat un tagad 2:2!
, 2011-06-08 08:28, pirms 14 gadiem
Andree rakstīja: Par Dalasu...bet pat ja uvarēs Heat - izskatās, ka MVP būs Veidam, nevis LJ....tas priekš viņa būtu pat sāpīgāk, nekā zaudēt finālu
Es dotu MVP Dirkam, vienalga via uzvar via zaudē, ir ibjis tika iviens tāds gadījums, kad fināla'zaudējošā komandā ir spēlētājs, kurš dabūja Finālu MVP, tas ir no LA Lakers Džerijs Vests, šobrīdējais Warriors GM( Jane maldos) dirkam vnk visas spēles ir labas, bet LBJ šodien 8 punkti, Veidam arī ik pa retam ir tāda pašvakāka spēle!
, 2011-06-08 08:30, pirms 14 gadiem
Kaut gan esmu visu sezonu aizstāvējis Lebronu, bet šoreiz viņš ir izpelnījies pamatīgu kritiku, jo tik pasīvi labākais spēlētājs līgā nedrīkst spēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 08:37, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Kaut gan esmu visu sezonu aizstāvējis Lebronu, bet šoreiz viņš ir izpelnījies pamatīgu kritiku, jo tik pasīvi labākais spēlētājs līgā nedrīkst spēlēt!
Pagaidām vēl neredzēju spēli (8pts) tas tiešām ir pamaz, pagājušajā spēlē arī bija salīdzinoši maz punktu, bet tu nekonevarēja pārmest,jo vinš spēlēja uz komandu, ko daudzi uzskata, ka viņš to neprot. Kad vajadzēja, tad varēja super iedankot, iemest trīnīti, un redzēja, ka Wade aizgāja spēle, un neskopojas ar piespēlēm viņa virzienā (arī šodien 7ast).
, 2011-06-08 08:40, pirms 14 gadiem
mans favurits ir Mavericks
Slēpts komentārs: showstopper
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 08:57, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: MVP - Rose
PO MVP - Veids vai Novickis.

Kur tev te Lebrons labākais.
MVP nozīmē vērtīgākais spēlētājs, ne labākais!
, 2011-06-08 08:58, pirms 14 gadiem
njaa atkal kartejo reizi Heat zaudee parsvaru un zaudee
, 2011-06-08 08:58, pirms 14 gadiem
Kas ir ka visi pret tiem penžiem nevar noturēt vadību beigās
, 2011-06-08 08:59, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Veids PO MVP? Finālā viņš spēlē labāk par Lebronu, bet pārējās sērijās Lebrons bija labākls un vilka komandu uz saviem pleciem!
Wade beidzot tā pa īstam atvērās tikai pret DAL, un tas ir labi (te iespējams ir arī psiholoģiskais faktors no 2006 gada fināla), bet tieši LBJ un ik pa reizei Bosh raka pret BOS un CHI.Un šajā PO LBJ nespēlē tikai savās interesēs, bet spēlē uz komandu (jo gredzentiņu ļoti gribas), un ir redzams, ka viņiem komandā ir labs mikroklimats. No personīgās pieredzes ņemot, ja komandā ir kāds, kas tikai spēlēs uz sevi,un partneri ir tikai mazi bandinieki (var būt arī lielisks spēlētājs), komandu tas īpaši nesaliedēs, un tādās komandas finālos nespēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 09:13, pirms 14 gadiem
un tagad visi apjūsmojiet to, ka Dirks spēlējis slims. Teikt jau var daudz ko.
Lai nu kā, apsveicu MAvs un gaidu Game 7
, 2011-06-08 09:14, pirms 14 gadiem
Andree rakstīja: Par Dalasu...bet pat ja uvarēs Heat - izskatās, ka MVP būs Veidam, nevis LJ....tas priekš viņa būtu pat sāpīgāk, nekā zaudēt finālu
Nebūs gan. Nav tas Lebrons, kurš Cavs spēlēja, ka prioritāte bia dabūt miljardu un individuālās balvas.
, 2011-06-08 09:23, pirms 14 gadiem
Kā veci vīri runā, play-off izcīņā vis svarīgākās ir 3. un 5. spēlē.
Trešo paņēma Heat, jāņem arī piektā.
, 2011-06-08 09:23, pirms 14 gadiem
prieks par tadu speli ! ja miami zaudes ! tad es domaju vadibai būs liela škrobe! par tadu lietu jo viniem sastavs iespaidigs
, 2011-06-08 09:32, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Visvairāk ceru, ka Novickis varēs spēlēt arī nākamās spēles.
Kā jau iepriekšējā rakstā teicu, Heat otreiz tā nemetīs troikas un lūk arī rezultāts. Mavs uzvara. Bet nu šoreiz Heat vāca atlēkušās bumbas, kas ir diezgan liels pārsteigums, sezonas laikā Mavs pret Heat vidēji vāca 43 bumbas spēlē, kamēr Heat bija ap 30.
Nu nevajag churat karstu situacija, kad vairak nevis Mavs uzvareja, bet Heat zaudeja, jo tada limena komanda tik slikti mest pa grozu beigas vienkarsi nedrikst. Un kas tur par parsteigumu, ka Heat uzvar grozu? Lidz sim no 4 spelem Mavs tikai viena ir bijushi labaki cina pie groza, pie tam regulari uzbrukuma bumbas ir vairak Heat, kam Mavs var likt preti tikai Chandlera sniegumu.
Wade skiet beigas paragri nopriecajas, ka tika tik viegli no aizsarga prom pedeja uzbrukuma un nospeleja loti pavirshi. Nu tagad Heat visas iespejas celt kausu majas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 09:44, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nākamā spēle vēl jau Dalasā. Un es neko nesačurājos. Mavs vinnēja nevis Heat zaudēja. Pietiks mož vienreiz visus zaudējums uzskatīt par neobjektīviem. Ja viņi būtu tik lieli naži, sen jau būtu 4-0.
Tieshi ta, nakama spele janem izbraukuma un janosledz serija majas. Lebrons nakoso speli bus gan jau atkal limeni, nav jau Barea kalibra speletajs, kurs 4 speli pec kartas met no apaksas garam. Un 4-0 bija diezgan reals (vismaz 4-1), jo Heat domine serija (to atzist praktiski visi apskatnieki gan speles laika gan pec), bet 2 speles ir izlaidushi uzvaru no rokam pieredzes vai vel ka del. Bet malachi Mavs, ka spurojas preti, jo interesantak.

P.S. Visu cienu Dirkam, ka tada situacija shadi spele. Lai ari izdevas tikai pats speles sakums un beigas, ar to pietika.
, 2011-06-08 09:45, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Kas tās par muļķībām? Pēdējās 10min Heat lielākā daļa metienu bija samocīti, ko galīgi nevar teikt par Mavs - pēdējās 2min bija kaudze brīvo metienu garām, kuriem bija krietni jāatvieglo dzīve. Par to arī Terijs presenē runāja - kā var būt apmierināts ar savu spēli, ja nespēj iemest brīvos metienus?
Un šie brīvie metieni nekrīt jau 4. spēli pēc kārtas! WTF!?!? Stress, nogurums?
Nu Mavs visu seriju met brivus metienus garam Ta ka pie ta jau bija pierasts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 09:51, pirms 14 gadiem
Brīžiem likās, ka Lebrons gaida, ka tas gredzens viņam pats uzvilksies pirkstā...pāris labas piespēles, kāda atlēcošā bumba un tas ar viss. Nezinu vai līgas All Defensive pirmās komandas vecim, tuvojoties spēles izskaņai, nevajadzētu nosegt, acīmredzami, vecāka spēlētāja(Terija) crossover!?
Wade savu darbiņu padarīja godam, savukārt Millers laikam domāja, ka viņam ir sestais numurs uz muguras, karoč, ja tā saucamais karalis neapjēgs par ko viņam maciņā iebirst tie miljoni,tad Heat drīzumā varēs baudīt apgredzenotu Dirka Bavārijas desiņu!
, 2011-06-08 09:55, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Izlaiduši?
Tak visās spēlēs ir bijuši izrāvieni, tad viena, tad otra komanda atraujās. Un divās no tām Mavs veica pēdejo izrāvienu.

Heat nevinnēs nākamo spēli, tas ir noteikti.
Tieshi ta, 2 speli majas tieshi izlaida, jo parak atri saka svinet uzvaru. Shini spele ari brizhiem aizsardziba parako lazhu laida + nesaprotami pasivs bija LBJ. Varetu padomat, ka vins ar 38 speleja nevis Dirks.
, 2011-06-08 09:57, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Kas tās par muļķībām? Pēdējās 10min Heat lielākā daļa metienu bija samocīti, ko galīgi nevar teikt par Mavs - pēdējās 2min bija kaudze brīvo metienu garām, kuriem bija krietni jāatvieglo dzīve. Par to arī Terijs presenē runāja - kā var būt apmierināts ar savu spēli, ja nespēj iemest brīvos metienus?
Un šie brīvie metieni nekrīt jau 4. spēli pēc kārtas! WTF!?!? Stress, nogurums?
Nu par Teriju šorīt redzēju statisktiku, kad Wade ir laukumā viņa precizitāte %, ja nemaldos pāri 20%, bet kad Wade uz bench tad ap 60%. Tas pats par PPG 5.1 kad LBJ ir laukumā, 17.8 kad LBJ uz bench. Vnk kad Terijam ir jāspēlē laukumā pret normāliem džekiem, tā mēs pazūdam pelēkajā masā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 10:01, pirms 14 gadiem
Heat ir diezgan pamatīgas problēmas - pozicionāla spēle galīgi garām. Jāspiež visu laiku uz ātro ofensīvu, brutāli noskriet - tikai tā pašlaik DAL ar labu precizitāti var uzvarēt.
, 2011-06-08 10:05, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu Mavs visu seriju met brivus metienus garam Ta ka pie ta jau bija pierasts
Un kas notiks, ja pēkšņi sāks mest iekšā??? Nav jau nekādi amatieri! Un starp citu, pietiks vienreiz to LeBronu tik traki pēc katras spēles slavēt. Arī pēc iepriekšējās visi rakstija, ka viņš redzot ka Veidam iet spēle no rokas, Lebrons spēlē uz viņu Realitātē tas neiztur nekādu kritiku, šodien pat skaistās izspēlēs uz Lebronu, viņš tā vietā lai mestu pa grozu meklēja vel kaut kādus nevajadzīgus turpinājumus kuru rezultātā komanda zaudēja bumbu vai arī partneriem bija jāizpilda samocīti metienu. Pēc katras spēles Lebrons stāsta, ka saprot ka viņam jākļūst agresīvākam uzbrukumā, bet realitātē kļūst arvien mazagresīvāks. Jā savas piespēles viņš atdod, un atdod skaisti, bet tas arī viss. Reāli tur vienīgi Veids izskatās ka zin ko darīt laukumā abos galos Iet caurgājienos, savāc atlekušās bumbas pie abiem groziem, bloķē un pārtver bumbas utt. Vienbrīd šķita ka viņš ir redzams katrā spēles epizodē, īpaši jau aizsardzībā...
Bet nu labi, tās jau ir Heat problēmas vai neproblēmas. Kopumā tiešām Heat joprojām izskatās labāki, un būs liels brīnums ja viņi tos gredzenus neizcīnīs. Bet nu Mavs joprojām ir dzīvi cīņā par gredzeniem, pēdējās 3 spēles ir beigušās pašā galotnē, un ja Mavs to tendenci saglabās, tad arī iespējas būs labas. Galvenais ir novadīt spēli tā, lai rezultāts izšķiras pašās beigās. Tad gan iespējas būs gan skatītājiem interesanti
, 2011-06-08 10:05, pirms 14 gadiem
Jau otro spēli Heat vienkārši zaudē, nevis Mavs uzvar. Atkal spēles beigas... Protams, jāuzteic Mavs, bet nu šādi izlaist spēli otor reizi(!) nedrīkst. Skatījos visu spēli un domāju, ka beigās viss skaidrs, ka neizlaidīs taču, bet ....
Respect Dirkam, īsts vecis.
No Lebrona gaida daudz vairāk ka 8pts spēlē, tas ir viennozīmīgi.
Wade savu darbu izdarīja, tomēr beigās kļūdījās elementārā situācijā, varbūt tomēr izdotos iemest...
Nu neko gaidam nākamo spēli, paliek interesantāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 10:14, pirms 14 gadiem
ABa,

Da es nemaz neslaveju Lebronu, nav man vins nekads baigais favorits. Vienkarsi domaju, ka tik slikti ka tagad vins nenospeles velreiz. Ja iepriekseja spele bija redzams, ka tiesham deva bumbu vairak spelet Wade, tad shaja spele nebija saprotams, kas par problemu. Tapec jau teicu, izskatijas, ka vins ar temperaturu speleja nevis Dirks Pec pirmas speles gandriz 100% tika apgalvots, ka MVP izskirsies starp Lebronu un Dirku. Pedejas speles svaru kausi jau sak sverties uz Wade un Dirka dueli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 10:20, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Nu par Teriju šorīt redzēju statisktiku,.......... Tas pats par PPG 5.1 kad LBJ ir laukumā, 17.8 kad LBJ uz bench. Vnk kad Terijam ir jāspēlē laukumā pret normāliem džekiem, tā mēs pazūdam pelēkajā masā.
5.1 Jason Terry's PPG per 36 minutes when LeBron James is on bench, vs. 17.8 when James is on court.
Točna ir tā kā tu saki?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 10:25, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: ABa,

Da es nemaz neslaveju Lebronu, nav man vins nekads baigais favorits. Vienkarsi domaju, ka tik slikti ka tagad vins nenospeles velreiz. Ja iepriekseja spele bija redzams, ka tiesham deva bumbu vairak spelet Wade, tad shaja spele nebija saprotams, kas par problemu. Tapec jau teicu, izskatijas, ka vins ar temperaturu speleja nevis Dirks Pec pirmas speles gandriz 100% tika apgalvots, ka MVP izskirsies starp Lebronu un Dirku. Pedejas speles svaru kausi jau sak sverties uz Wade un Dirka dueli.
Nu redz kas par lietu!!! Nevar jau teikt, ka Lebrons mēģināja, centās, bet nu nesanāca, nekrita utt. nu kam negadās... Bet jau kuro spēli viņš izskatās ka baidās uzņemties iniciatīvu. Šī ir otrā finālsērija tam karalim kā viņu sauc, bet tendences saskatu vienādas abās sērijās. Ar retiem uzplaiksnijumiem, bet biežāk izskatās ka viņš nezina ko darīt un meklē kam atdot piespēli brīžos, kad pašam jāizdara metieni. Kamēr Veids ar tādu pašu vienaldzīgu sejas izteiksmi darbojas agresīvi gan uzbrukumā gan aizsardzībā! Krīt vai nekrīt, bet tapēc līderis ir laukumā lai uzņemtos iniciatīvu.
Bet nu man ir tikai prieks to redzēt un velreiz pārliecināties par to, kādēļ nevis Veids gāja pie Lebrona bet gan otrādi
, 2011-06-08 10:27, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Kurš muļļa to apgalvoja? Šī ir D-Wade komanda, #6 ir tikai viens no ieroču pienesējiem!
To apgalvoja daudzi, neaizmirsti ka pret Bulls Wade gaja ka pa vilniem un ari pirmaja spele pret Mavs lidz 3/4 Wade bija nekads.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 10:33, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu redz kas par lietu!!! Nevar jau teikt, ka Lebrons mēģināja, centās, bet nu nesanāca, nekrita utt. nu kam negadās... Bet jau kuro spēli viņš izskatās ka baidās uzņemties iniciatīvu. Šī ir otrā finālsērija tam karalim kā viņu sauc, bet tendences saskatu vienādas abās sērijās. Ar retiem uzplaiksnijumiem, bet biežāk izskatās ka viņš nezina ko darīt un meklē kam atdot piespēli brīžos, kad pašam jāizdara metieni. Kamēr Veids ar tādu pašu vienaldzīgu sejas izteiksmi darbojas agresīvi gan uzbrukumā gan aizsardzībā! Krīt vai nekrīt, bet tapēc līderis ir laukumā lai uzņemtos iniciatīvu.
Bet nu man ir tikai prieks to redzēt un velreiz pārliecināties par to, kādēļ nevis Veids gāja pie Lebrona bet gan otrādi
Nu tas gan, nesaprotami nedrosh vins. Kgan it ka jau nav nekads zalais puika vairs. Kas pie ka gaja domaju nekadu lomu nespele Ja neskaita to, cik nesmuki ta visa pareja bija noorganizeta.
, 2011-06-08 10:35, pirms 14 gadiem
miro21 rakstīja: Nu par Teriju šorīt redzēju statisktiku, kad Wade ir laukumā viņa precizitāte %, ja nemaldos pāri 20%, bet kad Wade uz bench tad ap 60%. Tas pats par PPG 5.1 kad LBJ ir laukumā, 17.8 kad LBJ uz bench. Vnk kad Terijam ir jāspēlē laukumā pret normāliem džekiem, tā mēs pazūdam pelēkajā masā.
Anglene jāmācās, vai jāņem talkā google translator!! tieši tad kad LBJ ir laukumā Jet uguņo!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 10:38, pirms 14 gadiem
varbuuut rakstīja: Mans men of the Match - Chandler!! 9 bumbas uzbrukumaa,peec briiviem garaam aizmestiem metieniem. Ja vinam nebutu tik laba spele Mavs paliktu zem 80
ja vinjiem nebuutu veids vinji arii butu zem 80
ja tavai vecmaminjai butu zobi .....
paregotaajs atradies bl*
, 2011-06-08 10:45, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: upsī missread. Vai nē, tā safanojies, ka lasa to, ko grib izlasīt.
Tiešām kļūdījos un par PPG ,ņemu savus vārdus atpakaļ, bet par to safanošanos, vairāk tas velk uz Tevi. Tev jau pret LBJ ir tāda apsēsta interese, tikai nevis labu vēlot, bet kā jau tipiskam latvietim, lai tik kāja viņam paslīdētu. Es izbaudu Maiami basketbolu, un atlētiskais stils man vairāk simpatizē, un ne jau tikai LBJ dēļ. DAL spēle ir ļoti paredzama, līdz ar to arī garlaicīgāka, to arī atzīst daudzi apskatnieki, veterānu komandas man nekad nav īpaši simpatizējušas. Bet tādi fani kā Tu vienalga par ko (par BOS, hmm...pakāsa, ok būsu par CHI utt), galvenais lai pret LBJ, pilns šajos komentāros. Ja Tev patiktu kāda konkrēta komanda vai spēlētājs, sen jau būtu nomierinājies un paliktu neitrālāks. Ja te kāds sāktu nolikt, piem, Dirku, tad gan jau melnu muti spētu rakstīt ko pretim . Normāli basketbola cienītāji mēģina novērtēt visus spēlētājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 10:55, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: Dirks ir kārtīgs vecis nevis kā Lebrons piekāš savu dzimto pilsētu un pēc tam raud ģērbtuvē!
Pēc šādas loģikas, lai Dirks būtu normāls vecis, viņam jāspēlē Vācijā
, 2011-06-08 11:01, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu redz kas par lietu!!! Nevar jau teikt, ka Lebrons mēģināja, centās, bet nu nesanāca, nekrita utt. nu kam negadās... Bet jau kuro spēli viņš izskatās ka baidās uzņemties iniciatīvu. Šī ir otrā finālsērija tam karalim kā viņu sauc, bet tendences saskatu vienādas abās sērijās. Ar retiem uzplaiksnijumiem, bet biežāk izskatās ka viņš nezina ko darīt un meklē kam atdot piespēli brīžos, kad pašam jāizdara metieni. Kamēr Veids ar tādu pašu vienaldzīgu sejas izteiksmi darbojas agresīvi gan uzbrukumā gan aizsardzībā! Krīt vai nekrīt, bet tapēc līderis ir laukumā lai uzņemtos iniciatīvu.
Bet nu man ir tikai prieks to redzēt un velreiz pārliecināties par to, kādēļ nevis Veids gāja pie Lebrona bet gan otrādi
Viens knifs, ko nezinu vai bija, jo spēli neredzēju... Kā Heat gāja ātrajos? Vai LBJam ļāva pirmajā puslaikā ieskrieties? Lai LBJ būtu veiksmīga spēle viņam ir svarīgs pirmais puslaiks, precīzāk pirmā ceturtdaļa. Iespējams Mavs to arī izmantoja. Bet katrā gadījumā Heat šo spēli atdeva, jo trenerim beigās bija jāuzvar. Pēc spēles komentāros jau nu skaisti izteicās, ko cvajadzēja, kā vajadzēja, bļāviens, ko tad nedari? Vaitad nevar no malas spēles shēmas pārkoriģēt? Minūti paņemt? Esot otro spēli zaudējuši, kurā izsējot lielu pārsvaru pe'dējā ceturtdaļā... Ja spēlētāji ir iekarsuši un azartā iegājuši, nespējot lauzt spēles ritējumu, tad trenerim ir jāpārtrauc izrāviens, jāsapurina savējie... Trenerim un kapetinim... Erikam un Veidam un ir pilnīgi pie pakaļas vai LBJ varēs saviem bērniem atstāstīt, ko viņam Veids ir teicis, vai nē, ja savādāk nesaprot...
, 2011-06-08 11:03, pirms 14 gadiem
Lieliska ziņa! Par skaistu Mavs uzvaru visā finālsērijā
, 2011-06-08 11:05, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: Dirks ir kārtīgs vecis nevis kā Lebrons piekāš savu dzimto pilsētu un pēc tam raud ģērbtuvē!
Nu tu gan skaisti izteicies... Kur tad Dirks Teksasā dzimis?
, 2011-06-08 11:09, pirms 14 gadiem
ceru ka bus līdzīgs BKV-VEF scenārijs
, 2011-06-08 11:22, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Viens knifs, ko nezinu vai bija, jo spēli neredzēju... Kā Heat gāja ātrajos? Vai LBJam ļāva pirmajā puslaikā ieskrieties? Lai LBJ būtu veiksmīga spēle viņam ir svarīgs pirmais puslaiks, precīzāk pirmā ceturtdaļa. Iespējams Mavs to arī izmantoja. Bet katrā gadījumā Heat šo spēli atdeva, jo trenerim beigās bija jāuzvar. Pēc spēles komentāros jau nu skaisti izteicās, ko cvajadzēja, kā vajadzēja, bļāviens, ko tad nedari? Vaitad nevar no malas spēles shēmas pārkoriģēt? Minūti paņemt? Esot otro spēli zaudējuši, kurā izsējot lielu pārsvaru pe'dējā ceturtdaļā... Ja spēlētāji ir iekarsuši un azartā iegājuši, nespējot lauzt spēles ritējumu, tad trenerim ir jāpārtrauc izrāviens, jāsapurina savējie... Trenerim un kapetinim... Erikam un Veidam un ir pilnīgi pie pakaļas vai LBJ varēs saviem bērniem atstāstīt, ko viņam Veids ir teicis, vai nē, ja savādāk nesaprot...
Emm precīzi neatceros, bet šķiet ka pāris grozus pirmajā puslaikā Lebrons ātrajos guva. Otrā puslaika pirmajā daļā pēc Veida pārtvertas bumbas Lebronam noteikti bija iespēja vienam aizskriet pret grozu un iedankot, ko viņš arī izdarīja Bet vispār jau man šķiet nedaudz dīvaini, ka karalim ir vajadzīgi šādi vai tādi klīrīgi knifi, lai spēle izdotos veiksmīga Ja pieņemam, ka vairums basketbola līdzjutēji viņu uzskata par labāko basketbolistu Mavs jau no pirmās spēles darbojas labi aizsardzībā pret Lebronu (arī pret citiem nav peļami), tomēr tas nevar būt attaisnojums Heat komandai, jo var ar kaut ko pārsteigt 1-2 spēlēs, bet nejau 4...
Runājot par spēles beigām un vispār 4/4, tad arī šeit es saskatu daudz līdzības visām 3 pēdējām spēlēm. Mavs nav spējīgi nospēlēt visu spēli ar tādu aizsardzību, tas nav iespējams. Bet izšķirošajos brīžos tomēr tā aizsardzība tiek ieslēgta. Un te nu tiešām jāprasa ir Heat trenerim, kapēc vel nekādas pretzāles nav atrastas. Nav korekti atkārtot to, ka Heat paši ir atdevuši spēli, ja viens un tas pats atkārtojas 3 spēlēs pēc kārtas Iepriekšējā spēlē izšķirošajā brīdī sanāca laba izspēle uz Bošu un viņš trāpija. Man tā neizskatījās pēc iestrādātas kombinācijas, bet nu kas zin... Pēc tam Dirks netrāpija, būtu pagarinājums utt. Es to saku tikai tapēc, ka tendences tomēr visām spēlēm ir līdzīgas un mavs atspēlēšanos pēdējā ceturtdaļā vairs nevar uzskatīt tikai kā sagadīšanos vai veiksmi
Kaut gan protams, skatoties visu spēli no sākuma līdz beigām, nepamet sajūta, ka Mavs ir noveicies vai Heat nenoveicies, paši zaudējuši utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 11:31, pirms 14 gadiem
Nu tas, ka treneris Heat ir zalsh nav noslepums nevienam. Otraja spele, kad Mavs saka beigas savu izravienu, tad liekas bija nema pat 3 taimautus, bet ta ari neatrada pareizos vardus, lai komanda saktu krampet aizsardziba ka to darija ieprieksejas tris ceturtdalas, tas tomer par kaut ko liecina.
Runajot par Lebrona iespelesanos, iespejams, ka Raitcham taisniba kgan shaja serija nemaz tik daudz atro uzbrukumu nav (ja neskaita otras speles sakumu). Pirmaja spele skiet vispar nebija neviena atra (vai bija 1) lidz otrajam puslaikam, tas netrauceja Lebronam mest ar augstu %.
, 2011-06-08 11:33, pirms 14 gadiem
Runājot par LBJ. Mans novērojums pēc šīs spēles ir sekojošs:
1. Mavs pieļāva daudz mazāk kļūdu, kas iepriekšējās spēlēs bija par pamatu HEAT ātrajiem pretuzbrukumiem, t.sk. LBJ dunkiem (šajā sēlē tikai viens no LBJ);
2. Ja arī LBJ paspēja izskriet pretuzbrukumā, MAVS viņu apturēja ar sodu jau laukuma vidū;
3. MAVS neatstāja brīvas līnijas/zonas (saucat kā gribat), kur LBJ ieskrieties. Iepriekšējās spēlēs to tik veiksmīgi neizdevās izdarīt.
4. Ja arī LBJ ieskrējās, MAVS paspēja nolikt priekšā cilvēku (LBJ viena piezīme uzbrukumā tieši par šādu gājienu);
5. Dēļ iepriekš norādītā, LBJ nesajuta spēles ritmu, kas arī bija pamats šādam LBJ spēles sniegumam.
, 2011-06-08 11:36, pirms 14 gadiem
Ja jau Pascual saka, ka LBJ ir lūzera karma, tad jau pusei DAL arī tāda ir, bet neizskatās, ka DAL džeki Tev riebtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 11:54, pirms 14 gadiem
Nu jā, runājot par Spoelstru, viņš nabags ir laikam visvairāk nokritizētais treneris šosezon! Tomēr es noteikti neesmu pamanījis viņa darbībās kaut kādas rupjas taktiskas kļūdas ar maiņām vai paņemtiem/nepaņemtiem minūtes pārtraukumiem (es gan neuzskatu sevi par speciālistu). Jautājums ir tāds, vai Lebronu un Bošu vispār tas treneris var kaut kā ietekmēt, jo šķiet viņi to treneri vispār nerespektē. Otrajā spēlē kad Mavs tikai uzsāka savu pakaļdzīšanās izrāvienu, Spoelstra ļoti laicīgi to apturēja ar pārtraukumu un uzreiz visiem teica(bļāva), ka spēle vel nav uzvarēta un jāturpina spēlēt!!! Iespējams vienīgi viņš kaut kur nobrauca greizi otrajā spēlē, jo pirms pēdējā uzbrukuma vairs pārtraukumu nebija... Bet visumā šķiet pārtraukumi ir ņemti laicīgi, maiņas adekvātas. Bet nu protams, to jau pirms sērijas minēja kā vienu no retajiem Mavs trumpjiem, ka viņu treneris tomēr ir vairāk pieredzējis un tāpēc spēj pieņemt labākus un ātrākus lēmumus spēles maiņai...
, 2011-06-08 11:54, pirms 14 gadiem
Ka tik beigās Dirka kungam nesanāk vilties, ja šajā finālā nepaņems gredzenu, tad arī laikam iespējas vair nebūt, un varēs godīgi beigt DAL savu karjeru bez gredzena, kā arī pārējā DAL spēlētāju plejāde. LBJ izvēlējās iet citu ceļu. Tas ,ka LBJ ir dzimis netālajā pilsētā Akron no Clevlend, nenozīmē, ka visu dzīvi viņš ir parādā Cleveland. Gribēja puika, lai viņam, sanāktu ar Cavs, nu kaut kā pietrūka, un viņš izdarīja secinājumus. Jau Einšteins ir teicis, ka vājprātīgs cilvēks ir tas, kas dara vienu un to pašu, un cer, ka rezultāts būs savādāks. Laikam ar Cavs tā arī bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 12:00, pirms 14 gadiem
doluss rakstīja: Runājot par LBJ. Mans novērojums pēc šīs spēles ir sekojošs:
1. Mavs pieļāva daudz mazāk kļūdu, kas iepriekšējās spēlēs bija par pamatu HEAT ātrajiem pretuzbrukumiem, t.sk. LBJ dunkiem (šajā sēlē tikai viens no LBJ);
2. Ja arī LBJ paspēja izskriet pretuzbrukumā, MAVS viņu apturēja ar sodu jau laukuma vidū;
3. MAVS neatstāja brīvas līnijas/zonas (saucat kā gribat), kur LBJ ieskrieties. Iepriekšējās spēlēs to tik veiksmīgi neizdevās izdarīt.
4. Ja arī LBJ ieskrējās, MAVS paspēja nolikt priekšā cilvēku (LBJ viena piezīme uzbrukumā tieši par šādu gājienu);
5. Dēļ iepriekš norādītā, LBJ nesajuta spēles ritmu, kas arī bija pamats šādam LBJ spēles sniegumam.
LBJ un Veids ar to atškiras, ka LBJ vajag taisnu ceļu uz grozu, ja tā ieminies par soda laukumiem, tad iespējams tas arī traucēja pāris erizes tikt līdz grozam, jo Veids var savu ķermeni izlocīt caur trim sedzējiem un vļe danku uztaisīt, LBJ, ar to veiklumu un lokanumu ir mazliet grūtāk.
, 2011-06-08 12:09, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: LBJ un Veids ar to atškiras, ka LBJ vajag taisnu ceļu uz grozu, ja tā ieminies par soda laukumiem, tad iespējams tas arī traucēja pāris erizes tikt līdz grozam, jo Veids var savu ķermeni izlocīt caur trim sedzējiem un vļe danku uztaisīt, LBJ, ar to veiklumu un lokanumu ir mazliet grūtāk.
To pierāda kaut vai Veida pēdējie gūtie 2 punkti.
, 2011-06-08 12:12, pirms 14 gadiem
Dwyane Wade - Kas par spēli čalim, bloki, danki, alley oopi, stīli - viņš ir visur! Finals MVP!

Heat jāiemācās 4/4 spēlēt nosvērtāk un jāpspēlē zona...

Mavs es īpaši daudz variantus neredzu, jo viņiem pietrūkst punktu, līdzko Dirks nav laukumā tā nav kas iemet vai uztaisa situāciju citam..
, 2011-06-08 12:13, pirms 14 gadiem
doluss rakstīja: To pierāda kaut vai Veida pēdējie gūtie 2 punkti.
Nu man gan liekas ka pēdējie 2 Veida punkti tieši to nepierāda, jo Mavs aizsargājās pret 3pt metienu. Un Veidam ar vienu soli aiziet garām Čandleram pie 3pt līnijas ir kā treniņu piramīdu apspēlēt
, 2011-06-08 12:14, pirms 14 gadiem
par to ieskriešanos pilnīgas muļķības, nevienam labam spēlētājam nevajag ātros uzbrukumus un lai pretinieks atbrīvotu ceļu uz grozu, vai tad jordanam, kobem, veidam, novickim vajag to lai spētu iemest 10 pts? vnk lebrons nemak savādāk spēlēt ja viņam nav caurgājiens vai ātrie uzbrukumi, viņš nekad neiet postā, kas vsp ir smieklīgi ar tādu augumu kā viņam
, 2011-06-08 12:23, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu man gan liekas ka pēdējie 2 Veida punkti tieši to nepierāda, jo Mavs aizsargājās pret 3pt metienu. Un Veidam ar vienu soli aiziet garām Čandleram pie 3pt līnijas ir kā treniņu piramīdu apspēlēt
Treniņu piramīdu gan ir grūti uz pretkustību noķert bet tev taisnība, tas varbūt nebija labākais piemērs
, 2011-06-08 12:41, pirms 14 gadiem
lupaars rakstīja: par to ieskriešanos pilnīgas muļķības, nevienam labam spēlētājam nevajag ātros uzbrukumus un lai pretinieks atbrīvotu ceļu uz grozu, vai tad jordanam, kobem, veidam, novickim vajag to lai spētu iemest 10 pts? vnk lebrons nemak savādāk spēlēt ja viņam nav caurgājiens vai ātrie uzbrukumi, viņš nekad neiet postā, kas vsp ir smieklīgi ar tādu augumu kā viņam
Kā tās var būt muļķības, ja pats spēlētājs ir n-tajās intervijās atzinis, ka tas viņam ir nepieciešams. protams ir spēles, kurās viņš var pirmajā puslaikā samest 2 bet otrajā 22 punktus, bet tas nemaina faktu, ka vislabāk viņš jūtas ja pirmo puslaiku ir sācis agresīvi. Tā kā ir fināls, un tā ir tīrā nervu spēle, iespējams tas viņam traucē... Cik viņam 27? Veidam 29, runā, ka tā lielā basketa gudrība nākot ap 30, varbūt viņam vēl jāmācās...
, 2011-06-08 12:47, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā tās var būt muļķības, ja pats spēlētājs ir n-tajās intervijās atzinis, ka tas viņam ir nepieciešams. protams ir spēles, kurās viņš var pirmajā puslaikā samest 2 bet otrajā 22 punktus, bet tas nemaina faktu, ka vislabāk viņš jūtas ja pirmo puslaiku ir sācis agresīvi. Tā kā ir fināls, un tā ir tīrā nervu spēle, iespējams tas viņam traucē... Cik viņam 27? Veidam 29, runā, ka tā lielā basketa gudrība nākot ap 30, varbūt viņam vēl jāmācās...
Nu bet Raitcha, kurš tad viņam traucē to pirmo puslaiku uzsākt agresīvi?!? Es tagad negribu skaitīt, bet cik Lebrons šajā sērijā ir izmetis soda metienus kopā? Jau pēc otrās spēles viņam to pārmeta, ka viņš laikam pa divām spēlēm tikai 6 soda metienus izmetis. Nu tak skaidrs, ka neviens pretinieks viņam paklāju zem kājām neklās lai mīkstāks caurgājiens sanāk Pirmais puslaiks vispār ir ideāls placdarms lai vel neko spēlē nenoraktu ja sanāk kļūdīties! Ej caurgājienos, met pustālos un 3pt nieku, ja jau komandai un pašam tas ir nepieciešams. Bet neviens cits izņemot pašu nav vainīgs, ja viņš laukumā jau no pirmajām minūtēm nedara to, kas viņam pašam esot vajadzīgs lai spēlētu veiksmīgu spēli! Ne tā?
, 2011-06-08 13:01, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu bet Raitcha, kurš tad viņam traucē to pirmo puslaiku uzsākt agresīvi?!? Es tagad negribu skaitīt, bet cik Lebrons šajā sērijā ir izmetis soda metienus kopā? Jau pēc otrās spēles viņam to pārmeta, ka viņš laikam pa divām spēlēm tikai 6 soda metienus izmetis. Nu tak skaidrs, ka neviens pretinieks viņam paklāju zem kājām neklās lai mīkstāks caurgājiens sanāk Pirmais puslaiks vispār ir ideāls placdarms lai vel neko spēlē nenoraktu ja sanāk kļūdīties! Ej caurgājienos, met pustālos un 3pt nieku, ja jau komandai un pašam tas ir nepieciešams. Bet neviens cits izņemot pašu nav vainīgs, ja viņš laukumā jau no pirmajām minūtēm nedara to, kas viņam pašam esot vajadzīgs lai spēlētu veiksmīgu spēli! Ne tā?
Protams, ka pats vien vainīgs, bet kapēc treneris un pats to nemaina, tas gan ir jautājums... Iespējams, ka zemapziņā sēž visu pārmetumi par individualitāti, iespējams tā ir Dallasas aizsarzdība. Turklāt, kapēc visu sezonu sodiņus meta ap desmit pa spēli, bet tgd vispār nemet, tas ir jautājums visiem. Viena no atbildēm ir stipri skarba, pa sezonu vairāk svilpa, mazāk atļāva spēka spēli no sedzēju puses. Es to sauktu par erudīciju un spēju ātri adaptēties situācijā, daudzpusību. Bet lai vai kā, neticu, ka būs trešā spēle pa kārtu, kur žurnālistiem būs jāsaka, lai neskatās tikai uz Lebrona spēli vienā laukuma pusē, bet paskatās arī aizsardzību, kas zi, varbūt tā nokapājies aizsardzībā, ka uzbrukumam spēka nepietiek, tomēr, tā kā šogad viņš nevienu gadu nav spēlējis aizsardzībā. Un ja Heat uzvarēs neviens viņam nepārmetīs, vēl paslavēs par komandas spēli un bezrūpību attiecībā uz individuālo statistiku, bet ja zaudēs, pirmais kritiku saņems tieši LBJ.
, 2011-06-08 13:03, pirms 14 gadiem
lupaars rakstīja: par to ieskriešanos pilnīgas muļķības, nevienam labam spēlētājam nevajag ātros uzbrukumus un lai pretinieks atbrīvotu ceļu uz grozu, vai tad jordanam, kobem, veidam, novickim vajag to lai spētu iemest 10 pts? vnk lebrons nemak savādāk spēlēt ja viņam nav caurgājiens vai ātrie uzbrukumi, viņš nekad neiet postā, kas vsp ir smieklīgi ar tādu augumu kā viņam
Nu ta nu gluzhi nav par to postu. Kad sedza Stivensons, tad vairakas reizes tika iespiests posta shaja serija, ar Merionu ir grutak. Un vispar, cik tad Heat megina posta spelet? Wade epizodiski pret Kidu vai Bareju, Bosh vel dazreiz, bet parsvara no talaka un ar seju pret grozu un tas ari viss. Varbut tas ir trenera uzdevums, lai nebutu tik statisks uzbrukums un izvairitos no Mavs double-team?
, 2011-06-08 13:13, pirms 14 gadiem
es jau nesaku, ka tie ātrie nav vajadzīgi, pat ļoti ir. man vnk liekas dīvaini, ka visu dēvētais pasaules labākais basketbolists ir tik vienpusīgs uzbrukumā. un double team jau ir iespējams izmantot sev labvēlīgi, miami pashiem patīk mest no distances, tad arī rastos vairāk brīvi metieni.
, 2011-06-08 13:17, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Protams, ka pats vien vainīgs, bet kapēc treneris un pats to nemaina, tas gan ir jautājums... Iespējams, ka zemapziņā sēž visu pārmetumi par individualitāti, iespējams tā ir Dallasas aizsarzdība. Turklāt, kapēc visu sezonu sodiņus meta ap desmit pa spēli, bet tgd vispār nemet, tas ir jautājums visiem. Viena no atbildēm ir stipri skarba, pa sezonu vairāk svilpa, mazāk atļāva spēka spēli no sedzēju puses. Es to sauktu par erudīciju un spēju ātri adaptēties situācijā, daudzpusību. Bet lai vai kā, neticu, ka būs trešā spēle pa kārtu, kur žurnālistiem būs jāsaka, lai neskatās tikai uz Lebrona spēli vienā laukuma pusē, bet paskatās arī aizsardzību, kas zi, varbūt tā nokapājies aizsardzībā, ka uzbrukumam spēka nepietiek, tomēr, tā kā šogad viņš nevienu gadu nav spēlējis aizsardzībā. Un ja Heat uzvarēs neviens viņam nepārmetīs, vēl paslavēs par komandas spēli un bezrūpību attiecībā uz individuālo statistiku, bet ja zaudēs, pirmais kritiku saņems tieši LBJ.
Domāju pēc šīs spēles attaisnojums par LBJ upurēšanos spēlei aizsardzībā arī nebūs pamatots. Iespējams tiešām viņš daudz strādāja aizsardzībā - tā speciāli nevēroju, bet Veida darbība aizsardzībā vismaz otrajā puslaikā tāpat aizēnoja visus pārējos
, 2011-06-08 15:10, pirms 14 gadiem
Var apsveikt Mavs, lieliski parādīja savu spēli.. Bet tomēr, Wadam atkal lieliska spēle, un bloks pret Chandleru jau bija vien highlight. Lai kā, tad var redzēt ja LBJ galīgi šī spēle negāja un iepriekšēja ar nē, tā kā var redzēt kuri ir vilcēji šajā finālā - Wade & Bosh.. Lai kā, tad ceru, ka viss noskaidrosies @Miami, bet nu redzēsim kā būs.. Par labu basketbolu, jo abas komandas ir pelnījušas iegūt kausu, bet tad redzēs, kurai vairāk stāves klāt veiksme un kuriem būs lielāks gribasspēks iegūt titulu..
, 2011-06-08 15:28, pirms 14 gadiem
Krabonis rakstīja: Var apsveikt Mavs, lieliski parādīja savu spēli.. Bet tomēr, Wadam atkal lieliska spēle, un bloks pret Chandleru jau bija vien highlight. Lai kā, tad var redzēt ja LBJ galīgi šī spēle negāja un iepriekšēja ar nē, tā kā var redzēt kuri ir vilcēji šajā finālā - Wade & Bosh.. Lai kā, tad ceru, ka viss noskaidrosies @Miami, bet nu redzēsim kā būs.. Par labu basketbolu, jo abas komandas ir pelnījušas iegūt kausu, bet tad redzēs, kurai vairāk stāves klāt veiksme un kuriem būs lielāks gribasspēks iegūt titulu..
Manupraat vairaak ir pelniijis titulu Novickis, buutu zeel ja taads speeleetaajs neizciiniitu nevienu gredzenu un beigtu savu karjeru. James var pagaidiit, bet Dirkam visdriizaak shii ir peedeejaa iespeeja. Jebkuraa gadiijumaa neesmu par nevienu no shiim komandaam un ceru uz 7 speelju seeriju, kas liidz shim gaajusi punkts punktaa. Ists cepums basketbola faniem...
, 2011-06-08 16:37, pirms 14 gadiem
Jingle bell rock rakstīja: Manupraat vairaak ir pelniijis titulu Novickis, buutu zeel ja taads speeleetaajs neizciiniitu nevienu gredzenu un beigtu savu karjeru. James var pagaidiit, bet Dirkam visdriizaak shii ir peedeejaa iespeeja. Jebkuraa gadiijumaa neesmu par nevienu no shiim komandaam un ceru uz 7 speelju seeriju, kas liidz shim gaajusi punkts punktaa. Ists cepums basketbola faniem...
Turklāt līgai ļoti izdevīga finālsērija, jo esot taču labākie reitingi pēdējo septiņu gadu laikā... Tas nozīmē, ka Bostonas trio un Lakers dubultuzvara, pat heat pirmais tituls ir aiz šī joka
, 2011-06-08 16:39, pirms 14 gadiem
Es skatījos pēdējās divas trešdaļas. Jāsaka kā ir Majamī kautkas pietrūkst - man domāt pieredzes. Grūti pateikt, bet domāju ka Dalas uzvarēs sēriju.
, 2011-06-08 17:56, pirms 14 gadiem
Kā jau cerēju, Novickis & co izvilka spēli. Tagad sērija izskatās jau krietni cerīgāka Protams, prieks arī pa Veida formu. Viņš pierāda, ka izšķirošajos brīžos ir komandas līderis, kādam viņam arī būtu jābūt.
, 2011-06-08 19:33, pirms 14 gadiem
Vispār esmu pa heat , bet gribeeju kaut kā lai uzvar Mavs, jo gribu 7 spēles sērijā! Ja ''Heat'' ar visu savu BIG3 nepaņems čempiontitulu tad tas būs kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-08 21:46, pirms 14 gadiem
LBJ spēlēja ļoti pasīvi.
, 2011-06-08 22:38, pirms 14 gadiem
Nākamo Heat uzvarēs! LBJ paārdīsies! Nākamajā spēlē būs ļoti izteikti vērojama Miami Heat aizsardzība!
, 2011-06-09 00:07, pirms 14 gadiem
Lebrons pierāda, ka ir labākais spēlētājs. Kārtējo reizi visa diskusija ir ap viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-06-09 11:09, pirms 14 gadiem
james007 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!Nekad neesmu jūsmojis par to pitekantropu ar 8 klašu izglītību
Tad jau ir šahs jāskatās, tur ar 8.klasu izglītību nav ko darīt....bet James ir viens no augstākajiem basketbola IQ līgā...tā ka tava 8.klase mazliet nevietā.