Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"USA Today": Biedriņam jābūt Zvaigžņu spēlē

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"USA Today": Biedriņam jābūt Zvaigžņu spēlē
Andris Biedriņš
Foto: AFP

Viens no vadošajiem ASV laikrakstiem "USA Today" pievienojies tiem, kas pārliecināti par nepieciešamību 15. februārī Fīniksā gaidāmās Nacionālas Basketbola Asociācijas (NBA) 58. Zvaigžņu spēles Rietumu konferences izlasē iekļaut arī latviešu centru Andri Biedriņu.

Abu konferenču (austrumu un rietumu) komandu sākumsastāvus nosaka pēc līdzjutēju balsojumiem internetā NBA mājas lapā. Uz līdzjutēju balsojumu Andrim cerēt būtu naivi, jo reti kurš šaubās, ka tajā rietumu konferencē uzvarēs Hjūstonas ''Rockets'' ķīniešu centrs Jao Mins. Pārējo komandas sastāvu noteiks treneri, un tajā iekļūt Biedriņam ir daudz reālākas iespējas.

"Starta sastāvā laukumā visticamāk izies Jao Mins, taču cīņā par trenera uzaicinājumu rezervista pozīcijā Biedriņam būtu jāpārspēj Als Džefersons, Šakils O`Nīls un Markus Kembijs. Biedriņam ir sešas spēles ar vismaz 15 punktiem un 15 atlēkušajām bumbām - vairāk, nekā jebkuram citam no kandidātiem," raksta laikraksta apskatnieks.

Biedriņam šosezon ir līgas ceturtais labākais double double rādītājs - latvietis šo robežu sasniedzis 21 reizi. Vienīgi Dvaitam Hovardam (Orlando ''Magic''), Krisam Polam (Ņūorleānas ''Hornets'') un Deividam Lī (Ņujorkas ''Knicks'') ir vairāk double double šosezon.

Laikraksts ''USA Today'' uzskata, ka Biedriņam ir diezgan reālas izredzes izpelnīties treneru uzmanību, taču izdevums min arī dažus trūkumus Andra spēlē, pie kā mūsu basketbolistam jāpiestrādā. Proti, Biedriņam ir tendence pelnīt daudz piezīmes un viņš neesot grozam bīstams no pustālās distances.

Arī Biedriņa kluba Goldensteitas ''Warriors'' treneris Dons Nelsons uzsver Biedriņa limitētās iespējas metienu variācijā: ''Viņš nekad nebūs snaiperis, jo viņam nav laba metiena. Viņš jūtas nekomfortabli, izpildot pustālos metienus. Nekad neesmu redzējis viņu metam pustālo metienu. Labi, varbūt pirms pārbaudes spēlēs. Vienreiz.''

Vājā metiena esamību atzīst arī pats Biedriņš: ''Ar laiku es varētu attīstīt pustālo metienu. Man ir labs āķis, bet tas ir arī viss, kas pagaidām ir manā metienu arsenālā. Esmu sācis pievērsties arī uzbrukumam. Tagad vēlos būt agresīvs.''

Izmantotie resursi:
usatoday.com

+180 [+] [-]

, 2009-01-08 15:07, pirms 16 gadiem
USA Today ir viena varen prātīga avīze!

 +56 [+] [-]

, 2009-01-08 15:09, pirms 16 gadiem
Es ceru, ka tiks... un būs iespēja vērot mūsu zvaigzni...

 +15 [+] [-]

, 2009-01-08 15:10, pirms 16 gadiem
Māris_Grigalis rakstīja: manupraat arii turiafam
centies provocet citus ko ... piekam nemakuligiem un berniskigiem tekstiem
degenerats mlin

 +43 [+] [-]

, 2009-01-08 15:11, pirms 16 gadiem
karsums ir zvaignju speelee, vajag arii biedrinju

 +33 [+] [-]

, 2009-01-08 15:11, pirms 16 gadiem
Kapteinis kā nekā Noteikti jāspēlē

 +31 [+] [-]

, 2009-01-08 15:12, pirms 16 gadiem
To ka kādreiz Andris spēlēs zvaigžņu spēlē es nešaubos..tikai šaubos ka tas notiks šogad!
Bet nu lai izdodas!

 +15 [+] [-]

, 2009-01-08 15:17, pirms 16 gadiem
varbūt es kļūdos, bet pirms kāda laika, kad bija runas par Biedriņa ne/spēlēšanu Zvaigžņu spēlē, bija viens lietotājs, kurš pat bija gatavs derēt uz kkādiem pāris tūkstošiem latu, ka Andris tur šogad noteikti nespēlēs...blins, vot bi tagad atrast to komentu... interesanti, tas vēl ir spēkā?

 +17 [+] [-]

, 2009-01-08 15:26, pirms 16 gadiem
nu nav reāli viņu tajā spēlē redzēt. Tur nevajag čaļus-kapātājus kādi ir Andžus, bet visi grib redzēt šovu! Visiem vajag Šaku!

Lai gan no Biedriņa varētu būt labs šovs, mētājot 3pt metienus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-08 15:27, pirms 16 gadiem
bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..

 +13 [+] [-]

, 2009-01-08 15:29, pirms 16 gadiem
Nekad neesmu redzējis viņu metam pustālo metienu. Labi, varbūt pirms pārbaudes spēlēs. Vienreiz."

Sitam gan negribas ticet. Kas liedz Biedrinam treninos metat pustalos metienus treninos un pirms spelem, nesaubos, ka to vins ari dara. Andris pats atzist, ka vinam jaattista metiens no distances un to vins dara/daris treninos. Varbut Nelsons neapmekle Warriors treninus??

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 15:32, pirms 16 gadiem
Diena ari gribredzet AB all-star game

Kaut izdotos :s

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 15:34, pirms 16 gadiem
caurkritusais rakstīja: "Nekad neesmu redzējis viņu metam pustālo metienu. Labi, varbūt pirms pārbaudes spēlēs. Vienreiz."

Sitam gan negribas ticet. Kas liedz Biedrinam treninos metat pustalos metienu, nesaubos, ka to vins ari dara. Andris pats atzist, ka vinam jattista metiens no distances un to vins dara/daris treninos.
Varbūt vecais buks Nellijs tā grib pasargāt Biedriņu, nesasteidzinot lietas. Ja Dons teiktu - Andris regulāri treniņos mētā pustālos un progress ir manāms - to varētu tulkot kā gaidas no trenera puses, lai Andris met pustālos spēlēs. Ja treneris jūt, ka Andris vēl tam nav gatavs, viņš nesteidzina lietas.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:34, pirms 16 gadiem
Būs..

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 15:35, pirms 16 gadiem
man shjiet ka treneri davadu davanu O Niilam iedos..sak paldies par shiem gadiem luudzu uzspele vel pedeejo reizi All STAR...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:36, pirms 16 gadiem
Tieši tā! Es arī domāju, ka Nelsons muld, ka viņš neredz Andri metam pustālos.
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 15:36, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
centrs, kurš labi māk paņemt allejus, atdot labi piespēli, aizskriet ātrajā vai no 3p līnijas ar driblu apspēlēt un aiziet līdz apakšai - tas tiešām nav nekas priekš 211cm gara spēlētāja! vai priekš zvaigžņu spēles ir nepieciešama prasme mest pustālos un troikas?
tad tu uzskati, ka piemēram Reds, Turkoglu vai Bibijs, kuri to tik māk kā pļūtīt pa grozu no 3p līnijas ir baigie šovmeņi?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:37, pirms 16 gadiem
bonis2 rakstīja: Varbūt vecais buks Nellijs tā grib pasargāt Biedriņu, nesasteidzinot lietas. Ja Dons teiktu - Andris regulāri treniņos mētā pustālos un progress ir manāms - to varētu tulkot kā gaidas no trenera puses, lai Andris met pustālos spēlēs. Ja treneris jūt, ka Andris vēl tam nav gatavs, viņš nesteidzina lietas.
a varbuut Dons ir vienk vecs noguris vechuks kam sak truukt izteles mopdernaa basketbola pilnvertiigai izmantoshanai, un taapec savas nepilniibas speles veidoshana vinjhs kompensee jokojoties pa labi un kreisi??? Gan par saviem speletajiem gan sevi.. jo attaisnoties Nellijs vienm. ir maceejis...

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 15:39, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: NBA dāvanas nedod
kaa tad nedod!! Veidam katru speeli kaadas 15 davanas sadod (soda metienu veidaa)

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:39, pirms 16 gadiem
tur jau tā lieta,tas pats nelsons kādā no intervijām arī skaidri pateica,ka viņš pat treniņos nav redzējis,ka biedriņš mētātu pustālos un tas reāli ir atkarīgs no treneriem,un cik noprotams,andris turpina strādāt tikai ar garā gala koučiem,vai arī visu treniņu aizvada izmēģinot jaunas tehnikas sodiņos

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 15:40, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
Hmmm ... Dzeffersons buutu labaks shovmens???

  +6 [+] [-]

, 2009-01-08 15:41, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
pasaki shito Nenem

youtube.com: YouTube - Andris Biedrins dunks on Nene

     [+] [-]

, 2009-01-08 15:42, pirms 16 gadiem
Kad īsti ir Zvaigžņu spēle? Kurā datumā, es domāju.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 15:42, pirms 16 gadiem
mangalis rakstīja: nu nav reāli viņu tajā spēlē redzēt. Tur nevajag čaļus-kapātājus kādi ir Andžus, bet visi grib redzēt šovu! Visiem vajag Šaku!

Lai gan no Biedriņa varētu būt labs šovs, mētājot 3pt metienus
nu Šaks jau ar nav gaigais showmens, bet nu ja Andz lidinaatu triniishus tas gan buutu labs shovs

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 15:42, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Hmmm ... Dzeffersons buutu labaks shovmens???
jā jā,yao jau arī labs šovmens,tas pats dankans utt.. vienreiz ir jāsaprot,ka all star spēles ir svētki arī pašiem spēlētājiem,nevis tikai faniem

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 15:44, pirms 16 gadiem
tie, kas uzskata, ka Biedriņš nav šovmens, smagi kļūdās, jo arī parastās spēlēs, kad viņu cieši sedz, Andrim izdodās diezgan efegtīgas situācijas...
Biedrs par Dankanu noteikti var skaistāku spēli parādīt, nemaz nerunājot par baltajiem centriem un Yao...
p.s. atceros kaut kādā tur gadā, Rīgas Domes kausa finālā Biedriņš tādu šovu rādīja, ka mute vaļā bija, protams, salīdzināt nevar, bet NBA zvaigžņu spēlē, kā zināms, atļauj diezgan brīvi spēlēt...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 15:45, pirms 16 gadiem
mancis rakstīja: nu Šaks jau ar nav gaigais showmens, bet nu ja Andz lidinaatu triniishus tas gan buutu labs shovs
nu vecīt,tu nošāvi pavisam greizi.. šaks nav šovmens ai ai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 15:48, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
Tims Dunkans jau ar nav nekāds šovmens...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 15:49, pirms 16 gadiem
Nu man jau vairāk liekas ka trenneri ņems Šaku jo tas ASV publiku vairākpiesaistītu spēlējoša leģenda kā nekā
Tad jau labāk sasparojamies un izbalsojam Jao no pamatsastāva jo par viņu Biedrs toč vairāk pelnījis zvaigžņu spēlē spēēt. Es piemēram katru dienu balsoju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-01-08 15:58, pirms 16 gadiem
Jā, O'Nīls jau ir ļoti bīstams no pustālās distances.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:59, pirms 16 gadiem
diez ko tgd teiks muusu 2 esoprta aaksti?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 15:59, pirms 16 gadiem
būtu jau forši, ja viņš tiktu uz zvaigžņu spēli, bet reāli skatoties, man liekas, ka tas nav baigi reāli, jo izvēloties rezervistus, treneri skatās ne tikai uz individualajiem ststiem, bet arī uz komandas rezultātiem un tur warriors uzvaru/zaudējumu attiecība Andrim nekādi nepalīdz. Lai gan arī Minesota(Džefersons) un Clippers(Kembijs) ir ar līdzīgu attiecību, taču Fīniksai un Onīlam gan tā ir stipri labāka. Es domāju, ka treneru izvēlē Biedriņš varētu būt otrais a Onīla, bet jācer jau protams uz to labāko, varbūt paveicas, j pelnijis viņš to ir noteikti.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:00, pirms 16 gadiem
1. nenovēlu nevienam traumas, bet zinot Yao... Cik zvaigžņu spēles viņš jau ir izlaidis dēļ traumām.
2. Šakam jābūt, šovs garantēts!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:02, pirms 16 gadiem
jeeks rakstīja: Nu man jau vairāk liekas ka trenneri ņems Šaku jo tas ASV publiku vairākpiesaistītu spēlējoša leģenda kā nekā
Tad jau labāk sasparojamies un izbalsojam Jao no pamatsastāva jo par viņu Biedrs toč vairāk pelnījis zvaigžņu spēlē spēēt. Es piemēram katru dienu balsoju
negribu nosist tavu velmi balsot (es ar shad tad nobalsoju) bet lai apsteigtu Yao atbalstiitajus Latvija buutu jasak vispareeja mediju kampanja un obligaatas balsojuma dienas... un pat tad chainjiej tik vien atliktu kaa mazliet sasparoties

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:02, pirms 16 gadiem
Manuprāt Andžam tur īsti nav ko darīt, jo ir daudz citi ļoti lieliski centri , kuri vairāk liek no augšas un tas ir skatāmāk. Protams A.B ir ļoti labs, bet varbūt vēlāk

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:05, pirms 16 gadiem
nu jam ir ka ir bet nu biedrinam jabut zvaigznju spele

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:06, pirms 16 gadiem
arī ESPN ir par Andri. Tā ka jau divi lieli mediji izdara spiedienu.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:07, pirms 16 gadiem
bet_bet rakstīja: Jā, O'Nīls jau ir ļoti bīstams no pustālās distances.
Jā, bet Onīls ir leģenda un groza apakšā viņš ir daudz bīstamāks nekā Biedriņš!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:08, pirms 16 gadiem
Visiem tiem, kas citēju manu komentāru un izteica savu viedokli..
Kuri tad NBA ir tie šovmeņi? Kobe, James, Mcgrady, Howards, Pauls, Wades, Šaks un teiksim Yao.. no nosauktajiem 3 ir centri.. Duncans un Stoudemires ir forwardi.. tāpēc viņiem jābūt.. šovs nevar sastāvēt tikai no centriem un aizsargiem..
Pašam gribētos, lai AB būtu šovā.. bet neredzu, ko viņš tur darītu..

 +10 [+] [-]

, 2009-01-08 16:09, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: negribu nosist tavu velmi balsot (es ar shad tad nobalsoju) bet lai apsteigtu Yao atbalstiitajus Latvija buutu jasak vispareeja mediju kampanja un obligaatas balsojuma dienas... un pat tad chainjiej tik vien atliktu kaa mazliet sasparoties
Pat obligātas balsošanas katru otro dienu nespētu izkonkurēt Yao Pietiktu ķīniešu komentētājam Rockets spēles laikā pateikt, ka kaut kāds tur AB no Latvijas var atstāt visu ķīniešu tautu bez AllStar weekend ar tautas varoni, un nākamajās dienās nojūgtos NBA serveris

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:09, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: Visiem tiem, kas citēju manu komentāru un izteica savu viedokli..
Kuri tad NBA ir tie šovmeņi? Kobe, James, Mcgrady, Howards, Pauls, Wades, Šaks un teiksim Yao.. no nosauktajiem 3 ir centri.. Duncans un Stoudemires ir forwardi.. tāpēc viņiem jābūt.. šovs nevar sastāvēt tikai no centriem un aizsargiem..
Pašam gribētos, lai AB būtu šovā.. bet neredzu, ko viņš tur darītu..
pamaaciishu.. ieej saistaa youtube.com

ieraksti Andris Biedrins ...

tad klikschini virsuu uz videoklipinjiem un diegan uzskatami redzeesi ko vinjsh tur dariis...
Slēpts komentārs: jaaniic
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:15, pirms 16 gadiem
tie kas te saka , ka būtu šovs, ja AB saaktu mest 3pointerus - varbūt uzreiz uz 3 point metienu konkursu?

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:17, pirms 16 gadiem
Nu neatstās šā gada all-star bez ONīla! Būs viņš tur, pieminat manus vārdus! NBA dod dāvanas, īpaši savām ilggadējām superzvaigznēm, kuras atnesušas Sternam miljardus! Tā bija ar MJ, kad Vinss (it kā)atteicās no nopelnītās vietas, lai MJ varētu piedalīties šajā pasākumā un pienācīgi atvadīties no līdzjutējiem visā pasaulē! Domāju, arī Šaks noorganizēs kādu atvadu runu! Nu es pieļauju, ka Šaks tomēr neslēgs jaunu līgumu. Tās traumas, sabeigtie ceļgali, mugura, nevaru saprast kādēļ viņam ilgāk sevi mocīt?
Slēpts komentārs: chkod

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:22, pirms 16 gadiem
nu nez man liekas, ka par aatruu...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:23, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: wow.. paldies.. esmu redzējis viņa labākos momentus, kuri apkopoti video.. a, tu esi redzējis kādu gsw spēli? AB ir netikai labi momenti, bet arī slikti.. labo ir vairāk nekā slikto.. bet visi takš atceramies, kad viņš ir guvis maz punktu, kad ir bijusi slikta precizitāte.. maz bumbu zem groziem.. youtube.com tas nav ielikts.. tāpēc, palieku pie sava viedokļa, ka AB vēl nav gatavs spēlēt all-star..
Youtube var atrast arī Jordan kļūdas un slikti nospēlētās epizodes

Kurš tad nekļūdās un kuram negadās sliktas spēles?

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:25, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
tu laikam neesi redzējis kā Andris spēlē - Andrim tur ir jābūt, ja ne šosezon, bet drīz mēs viņu tur redzēsim

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:29, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: tu laikam neesi redzējis kā Andris spēlē - Andrim tur ir jābūt, ja ne šosezon, bet drīz mēs viņu tur redzēsim
iepriekšējo manu komentāru nelasīji? teicu, ka viņš vēl nav gatavs, šosezon spēlēt all-star.. nākamsezon, kad viņam spēlē vidēji būs 17 pts.. 14 reb.. 5 ast.. un virs 2 blk un stl.. tad viņš tur iederēsies..

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:30, pirms 16 gadiem
libertines rakstīja: Youtube var atrast arī Jordan kļūdas un slikti nospēlētās epizodes

Kurš tad nekļūdās un kuram negadās sliktas spēles?
Cik MJ nospēlēja NBA, un cik AB.. arī salīdzināji..

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:30, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kapteinis kā nekā Noteikti jāspēlē
Nav vins sen vairs kapteinis.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:31, pirms 16 gadiem
Bez Šaka nebūs iista zvaigznju speele

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:31, pirms 16 gadiem
Nu nez vai treneri ieliks Biedriņu komandas sastāvā, jo atcerēsimies arī kur notiks All-Star spēle! nejau Šaks netiks sastāvā savu līdzjutēju priekšā, kaut kā neticās! Vot, nākamgad gan visas iespējas!

P.S. Protams, ceru, ka Biedriņš piedalīsies šajā spēlē!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:42, pirms 16 gadiem
un ko vinjsh tur dariitu? savaaktu double-double?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:42, pirms 16 gadiem
gabagris rakstīja: Nav vins sen vairs kapteinis.
kas tad viņš ir?!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:43, pirms 16 gadiem
parkers9 rakstīja: diez ko tgd teiks muusu 2 esoprta aaksti?
uu..skarbais!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:44, pirms 16 gadiem
bet_bet rakstīja: Jā, O'Nīls jau ir ļoti bīstams no pustālās distances.
un no sodinjiem ....visp nerunat

  +4 [+] [-]

, 2009-01-08 16:46, pirms 16 gadiem
Biedriņš ir pietiekami atraktīvs. Var pats ielikt no augšas un var arī kādu joku izstrādāt. Par to nemaz nav vērts diskutēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:48, pirms 16 gadiem
nikee rakstīja: un no sodinjiem ....visp nerunat
Nu labaak ap AB shosezon met sodinjus

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:48, pirms 16 gadiem
Es labak gribu lai Šakīls O'Nīls spēlē zvaigžņu spēlē nevis Andris.Šaks vienmēr zvaigžņu spēlei piedod jautrību piemēram ar saviem trinīšiem

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:49, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: iepriekšējo manu komentāru nelasīji? teicu, ka viņš vēl nav gatavs, šosezon spēlēt all-star.. nākamsezon, kad viņam spēlē vidēji būs 17 pts.. 14 reb.. 5 ast.. un virs 2 blk un stl.. tad viņš tur iederēsies..
es nesaku ka cilveekam nav tiesiibas uz savu vioeokli ..protams ka ir.. bet piedo nevaru nepateikt: fakts ka USA Today (Viens no respektablakajiem medijiem PASULEE) atziist ka Biedrins IR pelniijis trasties ALL star spelee (tatad iederas) man liek azidomaaties ka ar tavu viedokli kautkas iisti tomeer nav kartiibaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 16:50, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Biedriņš ir pietiekami atraktīvs. Var pats ielikt no augšas un var arī kādu joku izstrādāt. Par to nemaz nav vērts diskutēt.
Šaku jokos neviens nevar pārspēt,tur nav ko diskutēt

     [+] [-]

, 2009-01-08 16:53, pirms 16 gadiem
krisis rakstīja: Es labak gribu lai Šakīls O'Nīls spēlē zvaigžņu spēlē nevis Andris.Šaks vienmēr zvaigžņu spēlei piedod jautrību piemēram ar saviem trinīšiem
Pilniigi piekritu Tev,var buut beidzot iemetiis savu triiniiti.Šaks visas savas karjeras laikaa ir iemetis vienu no 20 triiniishiem,bet zvaigžņu speelees abi mestie garaam,cereesim,ka iemetiis,ja metiis

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:55, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: es nesaku ka cilveekam nav tiesiibas uz savu vioeokli ..protams ka ir.. bet piedo nevaru nepateikt: fakts ka USA Today (Viens no respektablakajiem medijiem PASULEE) atziist ka Biedrins IR pelniijis trasties ALL star spelee (tatad iederas) man liek azidomaaties ka ar tavu viedokli kautkas iisti tomeer nav kartiibaaa
es ļoti labi saprotu, kas ir USA Today.. bet fakts, paliek tāds, ka AB nav tik daudz balsu, kā citiem..
protams, ka viņš uz visiem ir atstājis labu iespaidu, kā centrs.. kurš var un dara.. par to visiem ir liels prieks..
Bet ja jau USA Today uzskata, ka AB ir jābūt all star spēlē, kāpēc tā neuzskata tie cilvēki, kuri par viņu nebalso?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:58, pirms 16 gadiem
Ne šoreiz, bet speelees veel ne vienu reizi vien....!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 16:59, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: wow.. paldies.. esmu redzējis viņa labākos momentus, kuri apkopoti video.. a, tu esi redzējis kādu gsw spēli? AB ir netikai labi momenti, bet arī slikti.. labo ir vairāk nekā slikto.. bet visi takš atceramies, kad viņš ir guvis maz punktu, kad ir bijusi slikta precizitāte.. maz bumbu zem groziem.. youtube.com tas nav ielikts.. tāpēc, palieku pie sava viedokļa, ka AB vēl nav gatavs spēlēt all-star..
pag vai tu tikko izmantoji kā argumentu tam, ka Biedriņš vēl nav pelnījis piedalīties ALL star spēlē faktu, ka viņam ir bijušas sliktas spēles????

Vai tev neliekas ka vidēji rādītāji un vispārējā efektivitāte tomēr ir svarīgāka par atsevišķām spēlēm???

Jo ja ne tā, tad hehhe.. kurš tad ir pelnījis.. nosauc man kādu spēlētāju un es tev atradīšu viņam TĀDU sliktu spēli ka nemaz neliekas...

Viss ko vēlos pateikt:
Biedriņa vidējie rādītāji (atslēgas moments šeit ir jēdziens Vidējie, nevis tevis pieminētās dažas spēles) ir tikpat labi kā Džeffersonam un O Nīlam... Nesaku ,ka šie abi frukti nav pelnījuši.. protams ka ir pelnījuši.. bet tu man NEMŪZĀM neiestāstīsi, ka šogad Bioedriņs arī nav starp[ tiem kas ir pelnījuši ar savu sniegumu spēlēt ALL STAR...

Protams Biedriņs tur nebūs ..es neesmu naivs.. tur būs O Nīls!!! Beet vienīgais objektīvais arguments kādu tu var;ētu izmantot disikutējot par to ka Biedirņš šosezon vēl nav pelnījis tarasties all star, ir fakts ka GSW zaudē’ļoti daudzas spēles.. Nevis fakts, ka Biedirņam bijušas dažas sliktas spēles.. Visiem ir sliktas spēles.. iedomājies, pat Bilam Russelam bija sliktas spēles.. da pat Viltam Čemberleinam bija sliktas spēles (tikkai dieva dēļ savā galviņā neizdomā, ka es viņus te tagad salīdzinu)...

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:03, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: es ļoti labi saprotu, kas ir USA Today.. bet fakts, paliek tāds, ka AB nav tik daudz balsu, kā citiem..
protams, ka viņš uz visiem ir atstājis labu iespaidu, kā centrs.. kurš var un dara.. par to visiem ir liels prieks..
Bet ja jau USA Today uzskata, ka AB ir jābūt all star spēlē, kāpēc tā neuzskata tie cilvēki, kuri par viņu nebalso?
tāpēc ka all starp spēle līdzjutēji nebalso par attiecīgajā sezonā sasniegtiem rezultātiem, bet gan par pagātnes sasniegumiem tautību un attiecīgās komandas popularitāti.. līdzjutēji balso pēc tā ko viņi redzējuši sasodītajās TV reklāmas un kādās botās staigā... all star spēles pamatprincips ir sacenstiem labākajiem attiecīgajā sezonā.. zvaigznēm..

ir bijušas jau neskaitāmas diskusijas par to ka līdzjutēju balsojuma dēļ all star spēle bieži tiek iebalsoti spēlētāji kas nemaz nav to pelnbījuši.. (bijušas pat runas par balsojuma sistēmas maiņu)... tieši tāpēc ir tā ka tikai pamatsastāvu nosaka līdzjutēji.. pārējos spēlētājus izvēlas treneri!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 17:05, pirms 16 gadiem
Kas zin , varbūt Šaks mums ar LeBronu atkal uzdejos?

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:06, pirms 16 gadiem
Pelnījis... Nu kā latvietim man gribētos lai viņš tur spēlē, bet vai ir pelnījis? Es tomēr esmu par Onīlu... Un domāju, ka lielākā daļa treneru tāpat... Kautvai par dŽefersonu.
Biedriņš ir labs, bet domāju viņš šogad paliks malā, vai tas būs nenovērtēti, to gan es nezinu, bet lai tu spēlētu Zvaigžņu spēlē, tev nepietiek ar sešām spēlēm kur tev ir virs 15 divos rādītājos...
Vārdu sakot vēl vismaz vienu tādu vai divas tādas sezonas, un tad gan mēs neuzdosim jautājumus, VAI viņš tur būs... Tad treneriem nekas cits neatliks

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 17:06, pirms 16 gadiem
4uwis rakstīja: Būsim reāli, bet Biedrņa atrašanās z-spēlē būtu neadvekāta, jo viņš vēl nav Superzvaigzne.. Būtu Biedrinjam kārotais pustaailais metiens, būtu SUPERSTARS.. :/
ej labaak talaak cs speele 4uri!
HMmm cereesim uz to labaako lai gan maz ticams ka tiks

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:11, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: pag vai tu tikko izmantoji kā argumentu tam, ka Biedriņš vēl nav pelnījis piedalīties ALL star spēlē faktu, ka viņam ir bijušas sliktas spēles????

Vai tev neliekas ka vidēji rādītāji un vispārējā efektivitāte tomēr ir svarīgāka par atsevišķām spēlēm???

Jo ja ne tā, tad hehhe.. kurš tad ir pelnījis.. nosauc man kādu spēlētāju un es tev atradīšu viņam TĀDU sliktu spēli ka nemaz neliekas...

Viss ko vēlos pateikt:
Biedriņa vidējie rādītāji (atslēgas moments šeit ir jēdziens Vidējie, nevis tevis pieminētās dažas spēles) ir tikpat labi kā Džeffersonam un O Nīlam... Nesaku ,ka šie abi frukti nav pelnījuši.. protams ka ir pelnījuši.. bet tu man NEMŪZĀM neiestāstīsi, ka šogad Bioedriņs arī nav starp[ tiem kas ir pelnījuši ar savu sniegumu spēlēt ALL STAR...

Protams Biedriņs tur nebūs ..es neesmu naivs.. tur būs O Nīls!!! Beet vienīgais objektīvais arguments kādu tu var;ētu izmantot disikutējot par to ka Biedirņš šosezon vēl nav pelnījis tarasties all star, ir fakts ka GSW zaudē’ļoti daudzas spēles.. Nevis fakts, ka Biedirņam bijušas dažas sliktas spēles.. Visiem ir sliktas spēles.. iedomājies, pat Bilam Russelam bija sliktas spēles.. da pat Viltam Čemberleinam bija sliktas spēles (tikkai dieva dēļ savā galviņā neizdomā, ka es viņus te tagad salīdzinu)...
tev no manis +, par to, ka uzvedies kā pieaugušais..
kā argumentu, es izmantoju to, ka AB ir bijušas sliktas spēles.. atzīstu to faktu, ka visiem spēlētājiem tādas ir bijušas..
šosezon AB ir pierādijis, ka viņš māk ne tikai vākt bumba un mest, bet arī pārķert, piespēlēt un efektīvi bloķēt.. tas, ka svarīgi ir vidējie rādītāji, neapstrīdu.. bet padomājam, kāpēc tad Yao ir stabili līderis starp centriem all star balsojumā? Viņš pat nav top 5 atlēkošajās bumbās.. visu nosaka fani..
Izvēlēšos dīvainu vārdu, lai aprakstītu AB.. viņš ir daudzfunkcionāls.. var visu (neskaitot pustālie un 3pts).. kaut arī piekrītu tam, ka viņš ir pelnijis tur būt, es joprojām saku, ka viņš nav gatavs..

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:21, pirms 16 gadiem
caurkritusais rakstīja: Nekad neesmu redzējis viņu metam pustālo metienu. Labi, varbūt pirms pārbaudes spēlēs. Vienreiz."

Sitam gan negribas ticet. Kas liedz Biedrinam treninos metat pustalos metienus treninos un pirms spelem, nesaubos, ka to vins ari dara. Andris pats atzist, ka vinam jaattista metiens no distances un to vins dara/daris treninos. Varbut Nelsons neapmekle Warriors treninus??
a varbuut tas bija domaats officiaalaas spelees!!! ???

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:29, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
ja vajag,viņš var būt arī labs šovmens,par to es nešaubos.

bet,ja viņš tiktu All-Star viņš varētu pameģināt kādu trīni izmest. būtu interesanti paskatīties un vēl interesantāk būtu,ja atklātais viņa slēptais amats-snaiperis.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:33, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: ja vajag,viņš var būt arī labs šovmens,par to es nešaubos.

bet,ja viņš tiktu All-Star viņš varētu pameģināt kādu trīni izmest. būtu interesanti paskatīties un vēl interesantāk būtu,ja atklātais viņa slēptais amats-snaiperis.
tu esi redzējis kā viņš sodus met?
es nedomāju precizitāti, bet gan stilu..

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:46, pirms 16 gadiem
eu,jus basketbol profesor un viszinji,es shaubos,vai treneri(kuri izvelas atlikushos speletajus,neskaitot balsojumu),zin kurs sogad ir pielicis showaa,vai kurs palicis jautraks vai siekligaks,viniem pajat,vini redz,ka chalis ir kartigi stradajis,palicis par superzvaigzni nba,un ka tiesh nba all star spele vinjam butu uzreiz kapiens karjera un parbaudijums jauns...
es domaju,ka roberts swifts un kris andersons ar baig iederetos nba all star spele,jo sirdi jau vinji toch ir melnie,bet no arienes veljoprojam balti,lai gan cik ilg klausas melno muzik

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 17:56, pirms 16 gadiem
To, ko grib skatītāji to mēs redzam pēc balsojuma: labākie spēlētāji, izņemot melnā darba darītājus (respektīvi - no labākajiem tie, kas efektīvi danko un vēl veic visādas skatītājiem tīkamas izdarības) + ķīnieši. Kā redzam "USA Today" savus spriedumus izdara pēc spēlētāju statistikas, tātad viņi All Star spēlē grib redzēt tiešām labākos vīrus laukumā. Nu, viss treneru rokās...
p.s. manīju te izteikumus, ka Biedriņš nav gatavs zvaigžņu spēlei. Drīz jau laikam būs jānoliek eksāmens, lai tur varētu spēlēt.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 18:02, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Viss ko vēlos pateikt:
Biedriņa vidējie rādītāji (atslēgas moments šeit ir jēdziens Vidējie, nevis tevis pieminētās dažas spēles) ir tikpat labi kā Džeffersonam un O Nīlam... Nesaku ,ka šie abi frukti nav pelnījuši.. protams ka ir pelnījuši.. bet tu man NEMŪZĀM neiestāstīsi, ka šogad Bioedriņs arī nav starp[ tiem kas ir pelnījuši ar savu sniegumu spēlēt ALL STAR...
Ir vai nav pelnījis, bet atbildi - ko Biedriņš darīs All-Star spēlē? izcīnis 13 bumbas, iemetīs 12 punktus? wow, tad nu gan, laikam, tikai tādēļ ir vērts skatīties spēli... Da pajāt visiem ir uz statiem zvaigžņu spēlē!

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:02, pirms 16 gadiem
mosh biedrinjam taa zvaigzhnju speele vnk taa- ja tiks-tiks, ja netiks - netiks. mosh vinjsh gribees atrpuusties tajas dienaas

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:06, pirms 16 gadiem
Vecīt, nu ar steigu to pustālo jāiemācās. Trenīni ir, izcili treneri arī, aiziet!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 18:36, pirms 16 gadiem
jaaniic rakstīja: Ir vai nav pelnījis, bet atbildi - ko Biedriņš darīs All-Star spēlē? izcīnis 13 bumbas, iemetīs 12 punktus? wow, tad nu gan, laikam, tikai tādēļ ir vērts skatīties spēli... Da pajāt visiem ir uz statiem zvaigžņu spēlē!
jaaniit... kas tev liek domnat ka Biedrinjsh nav speejiigs uztaiiit shovu (baigi gan visis ioecikleejushies uz to shovu).. ko tad tavuprat tu mazajiem dankotajiem vien jaskraida??? nu ir tur paredzeeta vieta centra ... un iur tur jaspele labakajiem..

vinjhs spelejot all star spelepirmkatrt ieguus atpaziistamiibu.. liidz ar to lielaku respektu no tiesneshiem.. liidz ar to papidlsu bonusus punktus.. pareklamees tadu contry kaa Latvija (kaut vai caur speles komentetajiem kas teiks youing latvian).. to ka Biedrinjhsm ak spelet acij tiikami to tak tu nenoliegsi.. vai arii tev liekas ka viss ko vinsjh dara ir lay upi??? nu shvaki ja tev taa liekas...

vinjhs ir aatrs un ekploziivs speletajs.. nejaukt luudzu te ar leeno lempiigo Jao Minu, vai vel lenaako un lempiigaako Ilgausku!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:01, pirms 16 gadiem
trix625 rakstīja: Šaks vienmēr par kautko pārsteidz, bet treneri skatīsies uz spēlētāju spēli, um man šķiet ka AB ir nedzudz labāks bar Šaku, jo šakam jau laikam 34 un tas jau basketbolam ir milzīgs vecums!
Zvaigznu spele treneri skatas uz to kadus speletajus velas fanus nevis uz precizitati.Zvaigznu spele ir sovs.

     [+] [-]

, 2009-01-08 20:04, pirms 16 gadiem
Ļoti patīkamas ziņas. Ļoti ceru uz to, ka Andris Biedriņš spēlēs zvaigžņu spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:13, pirms 16 gadiem
Šakam ir 36 gadi.Tev vecīt 34 gadi varbūt ir milzīgs vecums.Bet redz Šaks šosezon vidēji 30min. kapā un cīnās ar jaunekļiem.Šaks ir un paliks Zvaigzne,neatkarīgi no vecuma.Bet ne jau par to ir runa.Ja Andris būs All Star,tad vienozīmīgi viņa spēles laiks būs ļoti minimāls(~10min).
Ehh nebūtu tik liela Ķīna,tad jau cerības būtu vnm lielas iebalsot.Bet AB laiks pienāks.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 20:24, pirms 16 gadiem
.. nejaukt luudzu te ar leeno lempiigo Jao Minu, vai vel lenaako un lempiigaako Ilgausku!!

Tavuprāt Cavs un Rockets treneri ir no marsa vai tml..Šie tev ir lēnu un lēmpīgi,zb,tad jau kpc viņi vidēji spēlē ap 30min un ir vieni no komandas līderiem.Tad jau pārējie vsp nezin kādi čangaļi ka nejēdz šos lempīgos apspēlēt utt.Lai katrs garais tik precīzi mestu no pustālas distances kā šie to dara.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:36, pirms 16 gadiem
ilmis81 rakstīja: Šakam ir 36 gadi.Tev vecīt 34 gadi varbūt ir milzīgs vecums.Bet redz Šaks šosezon vidēji 30min. kapā un cīnās ar jaunekļiem.Šaks ir un paliks Zvaigzne,neatkarīgi no vecuma.Bet ne jau par to ir runa.Ja Andris būs All Star,tad vienozīmīgi viņa spēles laiks būs ļoti minimāls(~10min).
Ehh nebūtu tik liela Ķīna,tad jau cerības būtu vnm lielas iebalsot.Bet AB laiks pienāks.
par Šaku,kaa koloriitu personu es protams piekriitu,bet medaļai ir arii otra puse,proti All Star speelees viņš jau ir piedaliijies 14 reizes!!!,un tici man(es viņu cienu kaa personiibu NBA liigaa),neko pilniigi jaunu viņš taapataas vairs neparaadiis(uzdejos,uzrepos,izmetiis kaadu triiniiti utt...),arii laukumaa vairs nav tas svaigais un atraktiivais špīlers(tik pat labi vareetu uzaicinaat Juliusu Ervingu-ala "Doctor J",lai paziimeejas,kaa ''slam dunk'' pamatliceejs ),taapeec varbuut liigai ir pienaacis laiks atsvaidzinaat asinis,un dot iespeeju šovaa atraadiities jaunajaam liigas zvaigzneem(ar katru gadu paraadaas jaunas sejas),kam padomaa kaads jauns šova elements,a to vecie buki jau labu laiku,kaa marineejas! vieniigais arguments,kas vareetu nospeeleet par labu O'Nīlam ir tas,ka speele notiks viņa komandas maajvietaa,kaa arii iespeejamaa Šakila peedeejaa sezona liigaa,taapeec vieta laukumaa zvaigžņu speelee,buutu taadas kaa priekšlaiciigas atvadas no lielaa basketbola! taapeec šoreiz es buušu par Andra piedaliišanos,un ja ne viņš,tad lai labaak tiek kaadam citam jaunajam tas prieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 20:46, pirms 16 gadiem
ilmis81 rakstīja: .. nejaukt luudzu te ar leeno lempiigo Jao Minu, vai vel lenaako un lempiigaako Ilgausku!!

Tavuprāt Cavs un Rockets treneri ir no marsa vai tml..Šie tev ir lēnu un lēmpīgi,zb,tad jau kpc viņi vidēji spēlē ap 30min un ir vieni no komandas līderiem.Tad jau pārējie vsp nezin kādi čangaļi ka nejēdz šos lempīgos apspēlēt utt.Lai katrs garais tik precīzi mestu no pustālas distances kā šie to dara.
par Jao tu mani sasmiidinaaji... ja viņš ir kustiigs un atraktiivs speeleetaajs,tad es esmu Ķīnas mandariins!!! tak laikam neesi redzeejis,kaa taa slampa gaažas virsuu ar visu savu massu pretspeeleetaajam,lai sodu dod! manaa izpratnee viņš driizaak speelee antibasketbolu(neskataamu),un ja ne entie ķīnīzeru multimiljonu balsotaaji,tad viņa smaka All Star speelee nekad nebuutu! taa uzskatu ES!!!

     [+] [-]

, 2009-01-08 21:18, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
Ko tu muldi, vakar pēdējā ceturtdaļā 2 danki - aleyop un caurgājiens ar danku noslēgumā. Šo to jau viņš māk.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 22:22, pirms 16 gadiem
ilwerz rakstīja: Ko tu muldi, vakar pēdējā ceturtdaļā 2 danki - aleyop un caurgājiens ar danku noslēgumā. Šo to jau viņš māk.
njaa.. viņš izdarīja to, ko var izdarīt vēl 70 spēlētāji..

     [+] [-]

, 2009-01-08 22:54, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: njaa.. viņš izdarīja to, ko var izdarīt vēl 70 spēlētāji..
tad ko tavupraat citu veel labaaku šovam(speeles ziņā domaaju,ne dejošanu laukuma centraa) dara tas pats Šaks vai Jao??? piemeeram met salto gaisaa pirms danka???

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:22, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: tad ko tavupraat citu veel labaaku šovam(speeles ziņā domaaju,ne dejošanu laukuma centraa) dara tas pats Šaks vai Jao??? piemeeram met salto gaisaa pirms danka???
Gan Šaks, gan Yao.. ir publikas mīluļi.. tāpēc par viņiem balso.. nešaubos, ka arī AB tāds būs (ir).. bet viņš vēl nav gatavs..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:29, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: tev no manis +, par to, ka uzvedies kā pieaugušais..
kā argumentu, es izmantoju to, ka AB ir bijušas sliktas spēles.. atzīstu to faktu, ka visiem spēlētājiem tādas ir bijušas..
šosezon AB ir pierādijis, ka viņš māk ne tikai vākt bumba un mest, bet arī pārķert, piespēlēt un efektīvi bloķēt.. tas, ka svarīgi ir vidējie rādītāji, neapstrīdu.. bet padomājam, kāpēc tad Yao ir stabili līderis starp centriem all star balsojumā? Viņš pat nav top 5 atlēkošajās bumbās.. visu nosaka fani..
Izvēlēšos dīvainu vārdu, lai aprakstītu AB.. viņš ir daudzfunkcionāls.. var visu (neskaitot pustālie un 3pts).. kaut arī piekrītu tam, ka viņš ir pelnijis tur būt, es joprojām saku, ka viņš nav gatavs..
Tādu fenomenu kā Yao mēs vispār varētu izņemt no konkurences dažu iemeslu dēļ:
1. Ķīna un pāri vienam miljardam iedzīvotāju, redzi joku, kāpēc viņš ir līderis?
2. Yao arī Allstar tika agri un tikai pirmā iemesla dēļ
3. Yao = garš un tas ir viens no iemesliem kāpēc viņš ir NBA kā tādā. Viņam laukumā reti kurš var nostāties pretī. Gan auguma, gan masas ziņā. Pret viņu tiek izdarīti daudzi "pārkāpumi", tikai tāpēc, ka nevar spēlēt kā pret līdzvērtīgu.
4. Nesaskatu iemeslu, kāpēc Yao būtu jābūt pirmajā vietā, ka viņš dara tieši to pašu, ko Biedriņš, metienu ziņā. Stāv pie groza un to bumbu baksta grozā iekšā. Protams, ir arī redzēts kāds 3 punktnieks, bet tas neatsver pirmo līdz trešo punktu.

Un tagad pasaki man ar ko Yao būtu labāks, ja viņš būtu Biedriņa proprocijās? Ja viņš maz būtu tādā NBA.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 23:39, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tādu fenomenu kā Yao mēs vispār varētu izņemt no konkurences dažu iemeslu dēļ:
1. Ķīna un pāri vienam miljardam iedzīvotāju, redzi joku, kāpēc viņš ir līderis?
2. Yao arī Allstar tika agri un tikai pirmā iemesla dēļ
3. Yao = garš un tas ir viens no iemesliem kāpēc viņš ir NBA kā tādā. Viņam laukumā reti kurš var nostāties pretī. Gan auguma, gan masas ziņā. Pret viņu tiek izdarīti daudzi "pārkāpumi", tikai tāpēc, ka nevar spēlēt kā pret līdzvērtīgu.
4. Nesaskatu iemeslu, kāpēc Yao būtu jābūt pirmajā vietā, ka viņš dara tieši to pašu, ko Biedriņš, metienu ziņā. Stāv pie groza un to bumbu baksta grozā iekšā. Protams, ir arī redzēts kāds 3 punktnieks, bet tas neatsver pirmo līdz trešo punktu.

Un tagad pasaki man ar ko Yao būtu labāks, ja viņš būtu Biedriņa proprocijās? Ja viņš maz būtu tādā NBA.
Izdari tā, lai Yao būtu AB proporcijas.. un tad parūnasim..
es diskutēju un argumentēju par realitāti, nevis par to, kas būtu ja būtu..
"Yao = garš un tas ir viens no iemesliem kāpēc viņš ir NBA kā tādā. Viņam laukumā reti kurš var nostāties pretī. Gan auguma, gan masas ziņā. Pret viņu tiek izdarīti daudzi "pārkāpumi", tikai tāpēc, ka nevar spēlēt kā pret līdzvērtīgu."
šī daļa vispār tik smieklīga.. Yao tiek BLOĶĒTS vairāk, nekā viņš bloķē..
UN ES JOPROJĀM PALIEKU PIE SAVA< KA BIEDRIŅŠ VĒL NAV GATAVS..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja