Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"USA Today": Biedriņam jābūt Zvaigžņu spēlē

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"USA Today": Biedriņam jābūt Zvaigžņu spēlē
Andris Biedriņš
Foto: AFP

Viens no vadošajiem ASV laikrakstiem "USA Today" pievienojies tiem, kas pārliecināti par nepieciešamību 15. februārī Fīniksā gaidāmās Nacionālas Basketbola Asociācijas (NBA) 58. Zvaigžņu spēles Rietumu konferences izlasē iekļaut arī latviešu centru Andri Biedriņu.

Abu konferenču (austrumu un rietumu) komandu sākumsastāvus nosaka pēc līdzjutēju balsojumiem internetā NBA mājas lapā. Uz līdzjutēju balsojumu Andrim cerēt būtu naivi, jo reti kurš šaubās, ka tajā rietumu konferencē uzvarēs Hjūstonas ''Rockets'' ķīniešu centrs Jao Mins. Pārējo komandas sastāvu noteiks treneri, un tajā iekļūt Biedriņam ir daudz reālākas iespējas.

"Starta sastāvā laukumā visticamāk izies Jao Mins, taču cīņā par trenera uzaicinājumu rezervista pozīcijā Biedriņam būtu jāpārspēj Als Džefersons, Šakils O`Nīls un Markus Kembijs. Biedriņam ir sešas spēles ar vismaz 15 punktiem un 15 atlēkušajām bumbām - vairāk, nekā jebkuram citam no kandidātiem," raksta laikraksta apskatnieks.

Biedriņam šosezon ir līgas ceturtais labākais double double rādītājs - latvietis šo robežu sasniedzis 21 reizi. Vienīgi Dvaitam Hovardam (Orlando ''Magic''), Krisam Polam (Ņūorleānas ''Hornets'') un Deividam Lī (Ņujorkas ''Knicks'') ir vairāk double double šosezon.

Laikraksts ''USA Today'' uzskata, ka Biedriņam ir diezgan reālas izredzes izpelnīties treneru uzmanību, taču izdevums min arī dažus trūkumus Andra spēlē, pie kā mūsu basketbolistam jāpiestrādā. Proti, Biedriņam ir tendence pelnīt daudz piezīmes un viņš neesot grozam bīstams no pustālās distances.

Arī Biedriņa kluba Goldensteitas ''Warriors'' treneris Dons Nelsons uzsver Biedriņa limitētās iespējas metienu variācijā: ''Viņš nekad nebūs snaiperis, jo viņam nav laba metiena. Viņš jūtas nekomfortabli, izpildot pustālos metienus. Nekad neesmu redzējis viņu metam pustālo metienu. Labi, varbūt pirms pārbaudes spēlēs. Vienreiz.''

Vājā metiena esamību atzīst arī pats Biedriņš: ''Ar laiku es varētu attīstīt pustālo metienu. Man ir labs āķis, bet tas ir arī viss, kas pagaidām ir manā metienu arsenālā. Esmu sācis pievērsties arī uzbrukumam. Tagad vēlos būt agresīvs.''

Izmantotie resursi:
usatoday.com

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 16:55, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: es nesaku ka cilveekam nav tiesiibas uz savu vioeokli ..protams ka ir.. bet piedo nevaru nepateikt: fakts ka USA Today (Viens no respektablakajiem medijiem PASULEE) atziist ka Biedrins IR pelniijis trasties ALL star spelee (tatad iederas) man liek azidomaaties ka ar tavu viedokli kautkas iisti tomeer nav kartiibaaa
es ļoti labi saprotu, kas ir USA Today.. bet fakts, paliek tāds, ka AB nav tik daudz balsu, kā citiem..
protams, ka viņš uz visiem ir atstājis labu iespaidu, kā centrs.. kurš var un dara.. par to visiem ir liels prieks..
Bet ja jau USA Today uzskata, ka AB ir jābūt all star spēlē, kāpēc tā neuzskata tie cilvēki, kuri par viņu nebalso?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 16:58, pirms 16 gadiem
Ne šoreiz, bet speelees veel ne vienu reizi vien....!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-08 16:59, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: wow.. paldies.. esmu redzējis viņa labākos momentus, kuri apkopoti video.. a, tu esi redzējis kādu gsw spēli? AB ir netikai labi momenti, bet arī slikti.. labo ir vairāk nekā slikto.. bet visi takš atceramies, kad viņš ir guvis maz punktu, kad ir bijusi slikta precizitāte.. maz bumbu zem groziem.. youtube.com tas nav ielikts.. tāpēc, palieku pie sava viedokļa, ka AB vēl nav gatavs spēlēt all-star..
pag vai tu tikko izmantoji kā argumentu tam, ka Biedriņš vēl nav pelnījis piedalīties ALL star spēlē faktu, ka viņam ir bijušas sliktas spēles????

Vai tev neliekas ka vidēji rādītāji un vispārējā efektivitāte tomēr ir svarīgāka par atsevišķām spēlēm???

Jo ja ne tā, tad hehhe.. kurš tad ir pelnījis.. nosauc man kādu spēlētāju un es tev atradīšu viņam TĀDU sliktu spēli ka nemaz neliekas...

Viss ko vēlos pateikt:
Biedriņa vidējie rādītāji (atslēgas moments šeit ir jēdziens Vidējie, nevis tevis pieminētās dažas spēles) ir tikpat labi kā Džeffersonam un O Nīlam... Nesaku ,ka šie abi frukti nav pelnījuši.. protams ka ir pelnījuši.. bet tu man NEMŪZĀM neiestāstīsi, ka šogad Bioedriņs arī nav starp[ tiem kas ir pelnījuši ar savu sniegumu spēlēt ALL STAR...

Protams Biedriņs tur nebūs ..es neesmu naivs.. tur būs O Nīls!!! Beet vienīgais objektīvais arguments kādu tu var;ētu izmantot disikutējot par to ka Biedirņš šosezon vēl nav pelnījis tarasties all star, ir fakts ka GSW zaudē’ļoti daudzas spēles.. Nevis fakts, ka Biedirņam bijušas dažas sliktas spēles.. Visiem ir sliktas spēles.. iedomājies, pat Bilam Russelam bija sliktas spēles.. da pat Viltam Čemberleinam bija sliktas spēles (tikkai dieva dēļ savā galviņā neizdomā, ka es viņus te tagad salīdzinu)...

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:03, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: es ļoti labi saprotu, kas ir USA Today.. bet fakts, paliek tāds, ka AB nav tik daudz balsu, kā citiem..
protams, ka viņš uz visiem ir atstājis labu iespaidu, kā centrs.. kurš var un dara.. par to visiem ir liels prieks..
Bet ja jau USA Today uzskata, ka AB ir jābūt all star spēlē, kāpēc tā neuzskata tie cilvēki, kuri par viņu nebalso?
tāpēc ka all starp spēle līdzjutēji nebalso par attiecīgajā sezonā sasniegtiem rezultātiem, bet gan par pagātnes sasniegumiem tautību un attiecīgās komandas popularitāti.. līdzjutēji balso pēc tā ko viņi redzējuši sasodītajās TV reklāmas un kādās botās staigā... all star spēles pamatprincips ir sacenstiem labākajiem attiecīgajā sezonā.. zvaigznēm..

ir bijušas jau neskaitāmas diskusijas par to ka līdzjutēju balsojuma dēļ all star spēle bieži tiek iebalsoti spēlētāji kas nemaz nav to pelnbījuši.. (bijušas pat runas par balsojuma sistēmas maiņu)... tieši tāpēc ir tā ka tikai pamatsastāvu nosaka līdzjutēji.. pārējos spēlētājus izvēlas treneri!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 17:05, pirms 16 gadiem
Kas zin , varbūt Šaks mums ar LeBronu atkal uzdejos?

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:06, pirms 16 gadiem
Pelnījis... Nu kā latvietim man gribētos lai viņš tur spēlē, bet vai ir pelnījis? Es tomēr esmu par Onīlu... Un domāju, ka lielākā daļa treneru tāpat... Kautvai par dŽefersonu.
Biedriņš ir labs, bet domāju viņš šogad paliks malā, vai tas būs nenovērtēti, to gan es nezinu, bet lai tu spēlētu Zvaigžņu spēlē, tev nepietiek ar sešām spēlēm kur tev ir virs 15 divos rādītājos...
Vārdu sakot vēl vismaz vienu tādu vai divas tādas sezonas, un tad gan mēs neuzdosim jautājumus, VAI viņš tur būs... Tad treneriem nekas cits neatliks

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 17:06, pirms 16 gadiem
4uwis rakstīja: Būsim reāli, bet Biedrņa atrašanās z-spēlē būtu neadvekāta, jo viņš vēl nav Superzvaigzne.. Būtu Biedrinjam kārotais pustaailais metiens, būtu SUPERSTARS.. :/
ej labaak talaak cs speele 4uri!
HMmm cereesim uz to labaako lai gan maz ticams ka tiks

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:11, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: pag vai tu tikko izmantoji kā argumentu tam, ka Biedriņš vēl nav pelnījis piedalīties ALL star spēlē faktu, ka viņam ir bijušas sliktas spēles????

Vai tev neliekas ka vidēji rādītāji un vispārējā efektivitāte tomēr ir svarīgāka par atsevišķām spēlēm???

Jo ja ne tā, tad hehhe.. kurš tad ir pelnījis.. nosauc man kādu spēlētāju un es tev atradīšu viņam TĀDU sliktu spēli ka nemaz neliekas...

Viss ko vēlos pateikt:
Biedriņa vidējie rādītāji (atslēgas moments šeit ir jēdziens Vidējie, nevis tevis pieminētās dažas spēles) ir tikpat labi kā Džeffersonam un O Nīlam... Nesaku ,ka šie abi frukti nav pelnījuši.. protams ka ir pelnījuši.. bet tu man NEMŪZĀM neiestāstīsi, ka šogad Bioedriņs arī nav starp[ tiem kas ir pelnījuši ar savu sniegumu spēlēt ALL STAR...

Protams Biedriņs tur nebūs ..es neesmu naivs.. tur būs O Nīls!!! Beet vienīgais objektīvais arguments kādu tu var;ētu izmantot disikutējot par to ka Biedirņš šosezon vēl nav pelnījis tarasties all star, ir fakts ka GSW zaudē’ļoti daudzas spēles.. Nevis fakts, ka Biedirņam bijušas dažas sliktas spēles.. Visiem ir sliktas spēles.. iedomājies, pat Bilam Russelam bija sliktas spēles.. da pat Viltam Čemberleinam bija sliktas spēles (tikkai dieva dēļ savā galviņā neizdomā, ka es viņus te tagad salīdzinu)...
tev no manis +, par to, ka uzvedies kā pieaugušais..
kā argumentu, es izmantoju to, ka AB ir bijušas sliktas spēles.. atzīstu to faktu, ka visiem spēlētājiem tādas ir bijušas..
šosezon AB ir pierādijis, ka viņš māk ne tikai vākt bumba un mest, bet arī pārķert, piespēlēt un efektīvi bloķēt.. tas, ka svarīgi ir vidējie rādītāji, neapstrīdu.. bet padomājam, kāpēc tad Yao ir stabili līderis starp centriem all star balsojumā? Viņš pat nav top 5 atlēkošajās bumbās.. visu nosaka fani..
Izvēlēšos dīvainu vārdu, lai aprakstītu AB.. viņš ir daudzfunkcionāls.. var visu (neskaitot pustālie un 3pts).. kaut arī piekrītu tam, ka viņš ir pelnijis tur būt, es joprojām saku, ka viņš nav gatavs..

     [+] [-]

, 2009-01-08 17:21, pirms 16 gadiem
caurkritusais rakstīja: Nekad neesmu redzējis viņu metam pustālo metienu. Labi, varbūt pirms pārbaudes spēlēs. Vienreiz."

Sitam gan negribas ticet. Kas liedz Biedrinam treninos metat pustalos metienus treninos un pirms spelem, nesaubos, ka to vins ari dara. Andris pats atzist, ka vinam jaattista metiens no distances un to vins dara/daris treninos. Varbut Nelsons neapmekle Warriors treninus??
a varbuut tas bija domaats officiaalaas spelees!!! ???

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:29, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
ja vajag,viņš var būt arī labs šovmens,par to es nešaubos.

bet,ja viņš tiktu All-Star viņš varētu pameģināt kādu trīni izmest. būtu interesanti paskatīties un vēl interesantāk būtu,ja atklātais viņa slēptais amats-snaiperis.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:33, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: ja vajag,viņš var būt arī labs šovmens,par to es nešaubos.

bet,ja viņš tiktu All-Star viņš varētu pameģināt kādu trīni izmest. būtu interesanti paskatīties un vēl interesantāk būtu,ja atklātais viņa slēptais amats-snaiperis.
tu esi redzējis kā viņš sodus met?
es nedomāju precizitāti, bet gan stilu..

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 17:46, pirms 16 gadiem
eu,jus basketbol profesor un viszinji,es shaubos,vai treneri(kuri izvelas atlikushos speletajus,neskaitot balsojumu),zin kurs sogad ir pielicis showaa,vai kurs palicis jautraks vai siekligaks,viniem pajat,vini redz,ka chalis ir kartigi stradajis,palicis par superzvaigzni nba,un ka tiesh nba all star spele vinjam butu uzreiz kapiens karjera un parbaudijums jauns...
es domaju,ka roberts swifts un kris andersons ar baig iederetos nba all star spele,jo sirdi jau vinji toch ir melnie,bet no arienes veljoprojam balti,lai gan cik ilg klausas melno muzik

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 17:56, pirms 16 gadiem
To, ko grib skatītāji to mēs redzam pēc balsojuma: labākie spēlētāji, izņemot melnā darba darītājus (respektīvi - no labākajiem tie, kas efektīvi danko un vēl veic visādas skatītājiem tīkamas izdarības) + ķīnieši. Kā redzam "USA Today" savus spriedumus izdara pēc spēlētāju statistikas, tātad viņi All Star spēlē grib redzēt tiešām labākos vīrus laukumā. Nu, viss treneru rokās...
p.s. manīju te izteikumus, ka Biedriņš nav gatavs zvaigžņu spēlei. Drīz jau laikam būs jānoliek eksāmens, lai tur varētu spēlēt.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-08 18:02, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: Viss ko vēlos pateikt:
Biedriņa vidējie rādītāji (atslēgas moments šeit ir jēdziens Vidējie, nevis tevis pieminētās dažas spēles) ir tikpat labi kā Džeffersonam un O Nīlam... Nesaku ,ka šie abi frukti nav pelnījuši.. protams ka ir pelnījuši.. bet tu man NEMŪZĀM neiestāstīsi, ka šogad Bioedriņs arī nav starp[ tiem kas ir pelnījuši ar savu sniegumu spēlēt ALL STAR...
Ir vai nav pelnījis, bet atbildi - ko Biedriņš darīs All-Star spēlē? izcīnis 13 bumbas, iemetīs 12 punktus? wow, tad nu gan, laikam, tikai tādēļ ir vērts skatīties spēli... Da pajāt visiem ir uz statiem zvaigžņu spēlē!

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:02, pirms 16 gadiem
mosh biedrinjam taa zvaigzhnju speele vnk taa- ja tiks-tiks, ja netiks - netiks. mosh vinjsh gribees atrpuusties tajas dienaas

     [+] [-]

, 2009-01-08 18:06, pirms 16 gadiem
Vecīt, nu ar steigu to pustālo jāiemācās. Trenīni ir, izcili treneri arī, aiziet!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-08 18:36, pirms 16 gadiem
jaaniic rakstīja: Ir vai nav pelnījis, bet atbildi - ko Biedriņš darīs All-Star spēlē? izcīnis 13 bumbas, iemetīs 12 punktus? wow, tad nu gan, laikam, tikai tādēļ ir vērts skatīties spēli... Da pajāt visiem ir uz statiem zvaigžņu spēlē!
jaaniit... kas tev liek domnat ka Biedrinjsh nav speejiigs uztaiiit shovu (baigi gan visis ioecikleejushies uz to shovu).. ko tad tavuprat tu mazajiem dankotajiem vien jaskraida??? nu ir tur paredzeeta vieta centra ... un iur tur jaspele labakajiem..

vinjhs spelejot all star spelepirmkatrt ieguus atpaziistamiibu.. liidz ar to lielaku respektu no tiesneshiem.. liidz ar to papidlsu bonusus punktus.. pareklamees tadu contry kaa Latvija (kaut vai caur speles komentetajiem kas teiks youing latvian).. to ka Biedrinjhsm ak spelet acij tiikami to tak tu nenoliegsi.. vai arii tev liekas ka viss ko vinsjh dara ir lay upi??? nu shvaki ja tev taa liekas...

vinjhs ir aatrs un ekploziivs speletajs.. nejaukt luudzu te ar leeno lempiigo Jao Minu, vai vel lenaako un lempiigaako Ilgausku!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:01, pirms 16 gadiem
trix625 rakstīja: Šaks vienmēr par kautko pārsteidz, bet treneri skatīsies uz spēlētāju spēli, um man šķiet ka AB ir nedzudz labāks bar Šaku, jo šakam jau laikam 34 un tas jau basketbolam ir milzīgs vecums!
Zvaigznu spele treneri skatas uz to kadus speletajus velas fanus nevis uz precizitati.Zvaigznu spele ir sovs.

     [+] [-]

, 2009-01-08 20:04, pirms 16 gadiem
Ļoti patīkamas ziņas. Ļoti ceru uz to, ka Andris Biedriņš spēlēs zvaigžņu spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:13, pirms 16 gadiem
Šakam ir 36 gadi.Tev vecīt 34 gadi varbūt ir milzīgs vecums.Bet redz Šaks šosezon vidēji 30min. kapā un cīnās ar jaunekļiem.Šaks ir un paliks Zvaigzne,neatkarīgi no vecuma.Bet ne jau par to ir runa.Ja Andris būs All Star,tad vienozīmīgi viņa spēles laiks būs ļoti minimāls(~10min).
Ehh nebūtu tik liela Ķīna,tad jau cerības būtu vnm lielas iebalsot.Bet AB laiks pienāks.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-08 20:24, pirms 16 gadiem
.. nejaukt luudzu te ar leeno lempiigo Jao Minu, vai vel lenaako un lempiigaako Ilgausku!!

Tavuprāt Cavs un Rockets treneri ir no marsa vai tml..Šie tev ir lēnu un lēmpīgi,zb,tad jau kpc viņi vidēji spēlē ap 30min un ir vieni no komandas līderiem.Tad jau pārējie vsp nezin kādi čangaļi ka nejēdz šos lempīgos apspēlēt utt.Lai katrs garais tik precīzi mestu no pustālas distances kā šie to dara.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 20:36, pirms 16 gadiem
ilmis81 rakstīja: Šakam ir 36 gadi.Tev vecīt 34 gadi varbūt ir milzīgs vecums.Bet redz Šaks šosezon vidēji 30min. kapā un cīnās ar jaunekļiem.Šaks ir un paliks Zvaigzne,neatkarīgi no vecuma.Bet ne jau par to ir runa.Ja Andris būs All Star,tad vienozīmīgi viņa spēles laiks būs ļoti minimāls(~10min).
Ehh nebūtu tik liela Ķīna,tad jau cerības būtu vnm lielas iebalsot.Bet AB laiks pienāks.
par Šaku,kaa koloriitu personu es protams piekriitu,bet medaļai ir arii otra puse,proti All Star speelees viņš jau ir piedaliijies 14 reizes!!!,un tici man(es viņu cienu kaa personiibu NBA liigaa),neko pilniigi jaunu viņš taapataas vairs neparaadiis(uzdejos,uzrepos,izmetiis kaadu triiniiti utt...),arii laukumaa vairs nav tas svaigais un atraktiivais špīlers(tik pat labi vareetu uzaicinaat Juliusu Ervingu-ala "Doctor J",lai paziimeejas,kaa ''slam dunk'' pamatliceejs ),taapeec varbuut liigai ir pienaacis laiks atsvaidzinaat asinis,un dot iespeeju šovaa atraadiities jaunajaam liigas zvaigzneem(ar katru gadu paraadaas jaunas sejas),kam padomaa kaads jauns šova elements,a to vecie buki jau labu laiku,kaa marineejas! vieniigais arguments,kas vareetu nospeeleet par labu O'Nīlam ir tas,ka speele notiks viņa komandas maajvietaa,kaa arii iespeejamaa Šakila peedeejaa sezona liigaa,taapeec vieta laukumaa zvaigžņu speelee,buutu taadas kaa priekšlaiciigas atvadas no lielaa basketbola! taapeec šoreiz es buušu par Andra piedaliišanos,un ja ne viņš,tad lai labaak tiek kaadam citam jaunajam tas prieks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-08 20:46, pirms 16 gadiem
ilmis81 rakstīja: .. nejaukt luudzu te ar leeno lempiigo Jao Minu, vai vel lenaako un lempiigaako Ilgausku!!

Tavuprāt Cavs un Rockets treneri ir no marsa vai tml..Šie tev ir lēnu un lēmpīgi,zb,tad jau kpc viņi vidēji spēlē ap 30min un ir vieni no komandas līderiem.Tad jau pārējie vsp nezin kādi čangaļi ka nejēdz šos lempīgos apspēlēt utt.Lai katrs garais tik precīzi mestu no pustālas distances kā šie to dara.
par Jao tu mani sasmiidinaaji... ja viņš ir kustiigs un atraktiivs speeleetaajs,tad es esmu Ķīnas mandariins!!! tak laikam neesi redzeejis,kaa taa slampa gaažas virsuu ar visu savu massu pretspeeleetaajam,lai sodu dod! manaa izpratnee viņš driizaak speelee antibasketbolu(neskataamu),un ja ne entie ķīnīzeru multimiljonu balsotaaji,tad viņa smaka All Star speelee nekad nebuutu! taa uzskatu ES!!!

     [+] [-]

, 2009-01-08 21:18, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: bet vai AB iederētos zvaigžņu spēlē?
Paskatīsimies reāli.. viņš protams ir labs spēlētājs.. par ļoti labs.. bet tā spēle būs šovs.. es neteiktu, ka viņš ir baigais šovmens..
Ko tu muldi, vakar pēdējā ceturtdaļā 2 danki - aleyop un caurgājiens ar danku noslēgumā. Šo to jau viņš māk.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 22:22, pirms 16 gadiem
ilwerz rakstīja: Ko tu muldi, vakar pēdējā ceturtdaļā 2 danki - aleyop un caurgājiens ar danku noslēgumā. Šo to jau viņš māk.
njaa.. viņš izdarīja to, ko var izdarīt vēl 70 spēlētāji..

     [+] [-]

, 2009-01-08 22:54, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: njaa.. viņš izdarīja to, ko var izdarīt vēl 70 spēlētāji..
tad ko tavupraat citu veel labaaku šovam(speeles ziņā domaaju,ne dejošanu laukuma centraa) dara tas pats Šaks vai Jao??? piemeeram met salto gaisaa pirms danka???

  -1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:22, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: tad ko tavupraat citu veel labaaku šovam(speeles ziņā domaaju,ne dejošanu laukuma centraa) dara tas pats Šaks vai Jao??? piemeeram met salto gaisaa pirms danka???
Gan Šaks, gan Yao.. ir publikas mīluļi.. tāpēc par viņiem balso.. nešaubos, ka arī AB tāds būs (ir).. bet viņš vēl nav gatavs..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-08 23:29, pirms 16 gadiem
chkod rakstīja: tev no manis +, par to, ka uzvedies kā pieaugušais..
kā argumentu, es izmantoju to, ka AB ir bijušas sliktas spēles.. atzīstu to faktu, ka visiem spēlētājiem tādas ir bijušas..
šosezon AB ir pierādijis, ka viņš māk ne tikai vākt bumba un mest, bet arī pārķert, piespēlēt un efektīvi bloķēt.. tas, ka svarīgi ir vidējie rādītāji, neapstrīdu.. bet padomājam, kāpēc tad Yao ir stabili līderis starp centriem all star balsojumā? Viņš pat nav top 5 atlēkošajās bumbās.. visu nosaka fani..
Izvēlēšos dīvainu vārdu, lai aprakstītu AB.. viņš ir daudzfunkcionāls.. var visu (neskaitot pustālie un 3pts).. kaut arī piekrītu tam, ka viņš ir pelnijis tur būt, es joprojām saku, ka viņš nav gatavs..
Tādu fenomenu kā Yao mēs vispār varētu izņemt no konkurences dažu iemeslu dēļ:
1. Ķīna un pāri vienam miljardam iedzīvotāju, redzi joku, kāpēc viņš ir līderis?
2. Yao arī Allstar tika agri un tikai pirmā iemesla dēļ
3. Yao = garš un tas ir viens no iemesliem kāpēc viņš ir NBA kā tādā. Viņam laukumā reti kurš var nostāties pretī. Gan auguma, gan masas ziņā. Pret viņu tiek izdarīti daudzi "pārkāpumi", tikai tāpēc, ka nevar spēlēt kā pret līdzvērtīgu.
4. Nesaskatu iemeslu, kāpēc Yao būtu jābūt pirmajā vietā, ka viņš dara tieši to pašu, ko Biedriņš, metienu ziņā. Stāv pie groza un to bumbu baksta grozā iekšā. Protams, ir arī redzēts kāds 3 punktnieks, bet tas neatsver pirmo līdz trešo punktu.

Un tagad pasaki man ar ko Yao būtu labāks, ja viņš būtu Biedriņa proprocijās? Ja viņš maz būtu tādā NBA.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-08 23:39, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tādu fenomenu kā Yao mēs vispār varētu izņemt no konkurences dažu iemeslu dēļ:
1. Ķīna un pāri vienam miljardam iedzīvotāju, redzi joku, kāpēc viņš ir līderis?
2. Yao arī Allstar tika agri un tikai pirmā iemesla dēļ
3. Yao = garš un tas ir viens no iemesliem kāpēc viņš ir NBA kā tādā. Viņam laukumā reti kurš var nostāties pretī. Gan auguma, gan masas ziņā. Pret viņu tiek izdarīti daudzi "pārkāpumi", tikai tāpēc, ka nevar spēlēt kā pret līdzvērtīgu.
4. Nesaskatu iemeslu, kāpēc Yao būtu jābūt pirmajā vietā, ka viņš dara tieši to pašu, ko Biedriņš, metienu ziņā. Stāv pie groza un to bumbu baksta grozā iekšā. Protams, ir arī redzēts kāds 3 punktnieks, bet tas neatsver pirmo līdz trešo punktu.

Un tagad pasaki man ar ko Yao būtu labāks, ja viņš būtu Biedriņa proprocijās? Ja viņš maz būtu tādā NBA.
Izdari tā, lai Yao būtu AB proporcijas.. un tad parūnasim..
es diskutēju un argumentēju par realitāti, nevis par to, kas būtu ja būtu..
"Yao = garš un tas ir viens no iemesliem kāpēc viņš ir NBA kā tādā. Viņam laukumā reti kurš var nostāties pretī. Gan auguma, gan masas ziņā. Pret viņu tiek izdarīti daudzi "pārkāpumi", tikai tāpēc, ka nevar spēlēt kā pret līdzvērtīgu."
šī daļa vispār tik smieklīga.. Yao tiek BLOĶĒTS vairāk, nekā viņš bloķē..
UN ES JOPROJĀM PALIEKU PIE SAVA< KA BIEDRIŅŠ VĒL NAV GATAVS..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja