Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Dženingss: "Pelnām miljonus, mazākais, ko varam darīt - kārtīgi cīnīties katrā spēlē"

Andrejs Siliņš

Dženingss: "Pelnām miljonus, mazākais, ko varam darīt - kārtīgi cīnīties katrā spēlē"
Brendons Dženingss un Džordans Klārksons
Foto: Sipa USA/Scanpix

Pēc kaunpilnā zaudējuma Losandželosas "Lakers" komandai savā laukumā Ņujorkas "Knicks" saspēles vadītājs Brendons Dženingss kritizēja savas komandas atdevi un enerģiju, bet Kristaps Porziņģis norādīja uz uzticēšanās trūkumu spēlētāju starpā.

"Sliktāk neesam izskatījušies visas sezonas garumā," uz komandas nevarību norādīja Brendons Dženingss. "Atdevi un enerģiju nevar iedot treneris, tā ir lieta, kam mums visiem vajadzētu būt. Pelnām miljoniem dolāru, spēlējot šo spēli, tāpēc mazākais, ko varam darīt, ir katru vakaru iziet laukumā un kārtīgi cīnīties. Neraugoties uz to, kurš izdara metienus vai tamlīdzīgi, jābūt atdevei un enerģijai, jāatstāj visu sevi laukumā."

"Tas bija pazemojoši... Tikt tādā veidā pazemotiem savu skatītāju priekšā - nezinu, ko mēs vēl gribam. Mums ir atbalsts, mums ir līdzjutēji. Mums jāspēlē ar atdevi, jāspēlē tā, lai tas kaut ko nozīmētu. Man šķiet, ka mums vienkārši nav realitātes izjūtas, nespēlējam katru epizodi kā pēdējo," kritisks par savas komandas sniegumu bija saspēles vadītājs.

Savukārt Kristaps Porziņģis norādīja uz nepietiekamo darbību kā komandai: "Mums nav vajadzīgās uzticēšanās. Dažās spēlēs tā ir, dažās tās nav. Dažās spēlēs mums ir nākamais atdeves līmenis, dažās tā nav, kā tas bija šodien. Ja man būtu atbilde [kāpēc komandā spēlētāji neuzticas viens otram], es jums to pateiktu. Vienkārši nav. Bieži vien katrs spēlējam par sevi abos laukuma galos. Vēlos kaut man būtu atbilde uz šo jautājumu."

Izmantotie resursi:
ESPN

  +7 [+] [-]

, 2017-02-07 10:16, pirms 8 gadiem
Dženings precīzi aprakstīja esošo situāciju. Ar kādu enerģiju spēlēja sezonas sākumā un ar kādu spēlē knicks tagad, tas ir apkaunojoši!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 10:21, pirms 8 gadiem
Acīmredzami fiziskās sagatavotības treneris ir sliktus pamatus ielicis NY Knicks komandai. Jo problēmu pamatā sāk izskatīties, ka vienkārši spēlētāji kļūst aizvien vājāki un "nevelk" to augsto intensitātes līmeni, kāds ir NBA! Kāds nezin, kurš viņiem ir fiziskās sagatavotības treneris?

     [+] [-]

, 2017-02-07 10:38, pirms 8 gadiem
Šitais puika droši var izteikt pārmetumus komandai. Reāli ar Šarapovu vienīgie, kuri cīnās par katru centimetru. Pat Beikers sācis sačkot, nemaz nerunājot par mūsu superstāru.

  +7 [+] [-]

, 2017-02-07 10:50, pirms 8 gadiem
Ja Jenings man loti patik ka viņš spēle,laistu starting lin up,jo tam čalim tiešām ir atdeve,man liekas ka arì spēlētājiem viņš ir skabarga pakaļā ar savu tuvo segšanu un ik pa bridim ar roku ķeksēdams...varētu padomāt ka jenings ir Rouza līgums ar kādu atdevi viņš spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2017-02-07 10:53, pirms 8 gadiem
Melderis88 rakstīja: Ja Jenings man loti patik ka viņš spēle,laistu starting lin up,jo tam čalim tiešām ir atdeve,man liekas ka arì spēlētājiem viņš ir skabarga pakaļā ar savu tuvo segšanu un ik pa bridim ar roku ķeksēdams...varētu padomāt ka jenings ir Rouza līgums ar kādu atdevi viņš spēlē.
Līgumam nav nekāda sakara ar atdevi, to mēs redzējām, kad Andrim bija lielais līgums!

  +4 [+] [-]

, 2017-02-07 11:11, pirms 8 gadiem
cilvēka, šajā gadījumā sportista, raksturu neizmainīsi..
Kā katrs cīnās, tā arī viņi cīnīsies. Rouzs vienmēr ir bijis shooters bez aizsardzības, tur nekas nemainīsies.. Tāpat arī Carmelo aizsardzība nav bijusi nekāda superīgā.

Porziņģis savu raksturo pašlaik vēl veido, taču pēdējā laikā ir redzamas vājības pazīmes.. Cerams tas ir izskaidrojams ar Ahileja traumu un spekulācijām ap komandu.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-07 11:17, pirms 8 gadiem
Īsāk sakot, Džennings saka, ka daži enspēlē aizsardzībā, bet KP saka, ka neviesn nedod viņam bumbu. Atbilde nelaimēm ir 2 skaitļi - 7 un 25.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-07 11:20, pirms 8 gadiem
Number 0 rakstīja: Porziņģis savu raksturo pašlaik vēl veido, taču pēdējā laikā ir redzamas vājības pazīmes.. Cerams tas ir izskaidrojams ar Ahileja traumu un spekulācijām ap komandu.
KP ir līdera dotības un arī labs metiens. Loģiski, ka viņam besī, ka viņš nav vismaz 2. opcija uzbrukuma sākšanai.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-07 11:31, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Līgumam nav nekāda sakara ar atdevi, to mēs redzējām, kad Andrim bija lielais līgums!
Es gan teiktu,ka ir ļoti liela nozīme.Tev ir pēdejais gads līgumam,un tu spēlē cik vien vari.Katru gadu ir tādi kuri pēc ļoti labas sezonas dabuj lielo kontraktu,un nākošajā sezon'viņiem tas līmenis ir stipri krities.Pēdejais kuru atceros bija JR Smith,kad viņš dabuja six man of the year un spēlēja,kā zvērs.Nākošā sezonā čalim bija reāls pohuj uz visu.Pagāšgad piemēram Atlantas Bazemors kaoāja,un dabuja principā lielu līgumu.šogad jau tiek saukts par vienu no sliktākajiem sezonas līgumiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 11:32, pirms 8 gadiem
Komandā ir 4 ASG dalībnieki, bet komanda reāli sūkā.

     [+] [-]

, 2017-02-07 11:41, pirms 8 gadiem
Tulkojums no ESPN pirmklasnieka līmenī. Esmu vīlies žurnālistos

  +6 [+] [-]

, 2017-02-07 11:42, pirms 8 gadiem
Knicks nav nekādas opcijas. Pastāv tikai tas, ko spēj izveidot Melo un Rouzs. Kāda tur stratēģija, loģiski, ka KP ir izsists no līdzsvara. Spēlēs, kad džekam iet metiens, viņu noņem no laukuma, vai arī gandrīz divus periodus, komandas biedri vienkārši neredz viņu. Un to es vairāk domāju par tādiem l0hiem kā Rouzs un Holidejs, šie divi no spēles neko nesajēdz, tik zin kā žarīt pa grozu un atdod piespēli nelaikā. Ātrāk aizmainītu Melo, atlaistu Rouzu, komanda sākumā varbūt būtu tizlāka, bet pēc tam jaunie sāktu sisties par katru cm. Trenerim ar jāpasaka, ja KP spēlēs bez enerģijas, sāks sēdēt uz soliņa. Tak jāiedod realitātes čeks.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-07 12:13, pirms 8 gadiem
zinaīda rakstīja: fiziskās sagatavotības pamatus ieliek tavs pirmais treneris, nevis fiziskās sagatavotības treneris, kad esi nonācis nba. kaut kur tobiš garām aizšāvi, cenšoties izklausīties gudrs
Pats tu šauj garām, ja domā, ka pirms sezonas spēlētāji necenšas sagatavot savu ķermeni sezonai. Pats fundaments protams ir no jaunatnes, bet fizisko sagatavotību kā tādu, ieliek arī pirms sezonas gudriniek!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 12:29, pirms 8 gadiem
kad NYK sāks tīrīšanu un maiņas uz citiem klubiem

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 12:31, pirms 8 gadiem
Melderis88 rakstīja: Ja Jenings man loti patik ka viņš spēle,laistu starting lin up,jo tam čalim tiešām ir atdeve,man liekas ka arì spēlētājiem viņš ir skabarga pakaļā ar savu tuvo segšanu un ik pa bridim ar roku ķeksēdams...varētu padomāt ka jenings ir Rouza līgums ar kādu atdevi viņš spēlē.
Ārprāts. Tak aizej pie latviešu valodas skolotāja. Tiešām var acis izmežģīt lasot tādu tekstu. Vispār neko nevarēja saprast.

  -3 [+] [-]

, 2017-02-07 12:59, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ārprāts. Tak aizej pie latviešu valodas skolotāja. Tiešām var acis izmežģīt lasot tādu tekstu. Vispār neko nevarēja saprast.
Nu ja tu tiešām NEKO nesaprati,tad mums abiem ir skaidra kam jaiet pie skolotāja.

     [+] [-]

, 2017-02-07 13:14, pirms 8 gadiem
Gan jau lidz sezonas beigām nospēlēs šis zvaigznīšu sastāvs ...
Varbūt 30 uzvaras sakasis un pēdējie nepaliks ...

     [+] [-]

, 2017-02-07 13:19, pirms 8 gadiem
boswel rakstīja: Gan jau lidz sezonas beigām nospēlēs šis zvaigznīšu sastāvs ...
Varbūt 30 uzvaras sakasis un pēdējie nepaliks ...
Viņu interesēs šobrīd tieši ir būt, cik zemu iespējams, lai dabūtu augstāku drāfta piku. Principā var teikt, ka ar šo nakti tankošanās ir sākusies. Pieņemu, ka ne visus tas komadā varētu apmierināt. Tāds Lee noteikti nāca uz NYK ar lielākām cerībām.

     [+] [-]

, 2017-02-07 13:20, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Acīmredzami fiziskās sagatavotības treneris ir sliktus pamatus ielicis NY Knicks komandai. Jo problēmu pamatā sāk izskatīties, ka vienkārši spēlētāji kļūst aizvien vājāki un "nevelk" to augsto intensitātes līmeni, kāds ir NBA! Kāds nezin, kurš viņiem ir fiziskās sagatavotības treneris?
Vilnis Klucis

     [+] [-]

, 2017-02-07 13:27, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Tāds Lee noteikti nāca uz NYK ar lielākām cerībām.
Bet johaidī, tad vajag nevis nākt ar cerībām, bet nākt un kapāties, nākt spēlēt, nevis čakarēties un ākstīties. Cerības visiem ir, tikai realizējas tiem, kas kaut ko dara, nevis vienkārši uzspēlē bišķ. Neko jau tas Lee šosezon nerāda, nav snieguma.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 13:41, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Bet johaidī, tad vajag nevis nākt ar cerībām, bet nākt un kapāties, nākt spēlēt, nevis čakarēties un ākstīties. Cerības visiem ir, tikai realizējas tiem, kas kaut ko dara, nevis vienkārši uzspēlē bišķ. Neko jau tas Lee šosezon nerāda, nav snieguma.
Lee nekad nav bijis punktu mašīna, bet komandas spēlētājs, tādā komandā, ka knicks viņš pazūd. Ja paskatamies ar, ko Melo karjerā vislabāk ir gājis, tad tieši ar nesavtīgiem PG, Kids,Bilaps, pat Lins, kad komandā ir PG, kas velk deķi uz sevi, Roze un Aiversons, tad komandas spēle apstājas. Knicks vajag augstas klases PG un to pašu vajag KP, kas pēc pikenroliem iedod iekšā vai uz 3pt brīvam. Un treneris ir jāmaina īpāsi Rembis, kurš ir atbildīgs par Defu. Gan jau Melo prasīs uzstājīgāk maiņu un būs izmaiņas, bet kā jau parasti, tas notiek, knicks ir nepacietīgi un visu grib uzreiz, tāpēc tirgū ņem zvaigznes, kas iet uz norietu.

     [+] [-]

, 2017-02-07 13:49, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lee nekad nav bijis punktu mašīna, bet komandas spēlētājs, tādā komandā, ka knicks viņš pazūd. Ja paskatamies ar, ko Melo karjerā vislabāk ir gājis, tad tieši ar nesavtīgiem PG, Kids,Bilaps, pat Lins, kad komandā ir PG, kas velk deķi uz sevi, Roze un Aiversons, tad komandas spēle apstājas. Knicks vajag augstas klases PG un to pašu vajag KP, kas pēc pikenroliem iedod iekšā vai uz 3pt brīvam. Un treneris ir jāmaina īpāsi Rembis, kurš ir atbildīgs par Defu. Gan jau Melo prasīs uzstājīgāk maiņu un būs izmaiņas, bet kā jau parasti, tas notiek, knicks ir nepacietīgi un visu grib uzreiz, tāpēc tirgū ņem zvaigznes, kas iet uz norietu.
Piekrītu visam, izņemot par Rambi!

Tu nevari sunim iemācīt staigāt uz vienas priekškājas, jeb...
Lai arī kāds treneris tu būtu, tu nespēsi salauzt tādas ''zvaigznes'' kā Melo un Rouzs, un likt viņiem pēkšņi kapāties aizsardzībā..
Varbūt runa nav par to, ka šie abi vai vēl kāds cits aizsardzībā slinko, bet gan pavisam vienkārši - šie spēlētāji aizsardzībā vienkārši nemāk spēlēt, nav attiecīgo rakstura un fizisko īpašību.

     [+] [-]

, 2017-02-07 14:13, pirms 8 gadiem
Number 0 rakstīja: Piekrītu visam, izņemot par Rambi!

Tu nevari sunim iemācīt staigāt uz vienas priekškājas, jeb...
Lai arī kāds treneris tu būtu, tu nespēsi salauzt tādas ''zvaigznes'' kā Melo un Rouzs, un likt viņiem pēkšņi kapāties aizsardzībā..
Varbūt runa nav par to, ka šie abi vai vēl kāds cits aizsardzībā slinko, bet gan pavisam vienkārši - šie spēlētāji aizsardzībā vienkārši nemāk spēlēt, nav attiecīgo rakstura un fizisko īpašību.
Nav runa tikai par slinkošanu, bet aizsardzības shēmām kā tādām. Knicks šobrīd ir vienīgā komanda NBA, kur garie spiesti skraidīt pakaļ 3p metējiem pa perimetru. Tas nav normāli.

     [+] [-]

, 2017-02-07 14:26, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Nav runa tikai par slinkošanu, bet aizsardzības shēmām kā tādām. Knicks šobrīd ir vienīgā komanda NBA, kur garie spiesti skraidīt pakaļ 3p metējiem pa perimetru. Tas nav normāli.
...jo NBA ir ar vien vairāk garo, kuri ir spējīgi iemest trīni. Brīvus jau tu viņus neatstāsi, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-07 15:45, pirms 8 gadiem
Number 0 rakstīja: ...jo NBA ir ar vien vairāk garo, kuri ir spējīgi iemest trīni. Brīvus jau tu viņus neatstāsi, ne?
Interesanti gan kāpēc tieši Knicks un neviens cits tā dara? Tu esi redzējis, piemēram, Aldridžu skrienam ārā uz perimetru? Nē, jo citi spēlētāji, pirmkārt, SF norotē uz sedzamo.

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:01, pirms 8 gadiem
Ui kā Dženingss Cavaliers noderētu, ja būtu viņa līgumam vieta.

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:22, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Interesanti gan kāpēc tieši Knicks un neviens cits tā dara? Tu esi redzējis, piemēram, Aldridžu skrienam ārā uz perimetru? Nē, jo citi spēlētāji, pirmkārt, SF norotē uz sedzamo.
nesaprašanāš laukumā un nespēja komunicēt ir tieši brīžos, kad laukumā ir #7 .. Tapēc ļoti bieži KP sanāk tā, ka d*rsa deg un ir jāskrien augšā uz trīni, kur beigu beigās vēl bieži sanāk noraut piezīmi

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 17:51, pirms 8 gadiem
Melderis88 rakstīja: Nu ja tu tiešām NEKO nesaprati,tad mums abiem ir skaidra kam jaiet pie skolotāja.
Pirmajos 3 simbolos tev 2 kļūdas. Jo otrajam bija jābūt garajam ā un tam bija jāseko komatam. Tālāk nemaz nerunāsim par to burtu salikumu

     [+] [-]

, 2017-02-07 18:58, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Bet johaidī, tad vajag nevis nākt ar cerībām, bet nākt un kapāties, nākt spēlēt, nevis čakarēties un ākstīties. Cerības visiem ir, tikai realizējas tiem, kas kaut ko dara, nevis vienkārši uzspēlē bišķ. Neko jau tas Lee šosezon nerāda, nav snieguma.
Lee te nejauc iekšā - viņš manuprāt diezgan labi spēlē no pamatsastāva. Trīņu procents lielisks un pēdējā laikā sācis smuki skraidīt pa laukumu un meklēt brīvās vietas uzbrukumā. Arī caurgājienos iet. Malacis. Tieši ar aktīvu kustību bez bumbas viņš pēdējā laikā izbrīvē sev metienus.

     [+] [-]

, 2017-02-07 19:14, pirms 8 gadiem
A ko gaidīt no komandas, kuras īpašnieks atklāti pasūta irst komandas līderi, treneris rausta visus kā sūdus uz drāts, nepārtraukti kāds no pamata traumēts, dažs labs vispār aizmirsis kā basi jāspēlē, lai gan nauda kontā tek? Neko, pareizi. Nav svarīgi, kāds sezonas sākums, īstais komandas spēks ir sezonas otrā pusē.