Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Jazz" atbrīvojas no Biedriņa un ievieto atteikumu draftā

Agris Suveizda

"Jazz" atbrīvojas no Biedriņa un ievieto atteikumu draftā
Andris Biedriņš
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas klubs Jūtas "Jazz" savā mājaslapā paziņojis, ka atteikumu draftā ("waivers") izvēlējies Ēriku Mērfiju un tajā ievietojis latviešu centra spēlētāju Andri Biedriņu.

Jebkura Nacionālās basketbola asociācijas komanda turpmāko 48 stundu laikā varēs Biedriņu izvēlēties atteikumu draftā par pašreizējiem līguma nosacījumiem. Ja tas nenotiks, 28 gadus vecais Biedriņš kļūs par brīvo aģentu. Ņemot vērā, ka Biedriņš atteikumu draftā ir ievietots pēc pirmā marta, izvēlēšanās gadījumā viņš nedrīkstēs jaunajai komandai palīdzēt šīs sezonas izslēgšanas spēlēs.

Biedriņš Jūtas "Jazz" pievienojās pirms šīs sezonas, tiekot iekļauts trīs komandu darījumā, kurā piedalījās arī Goldensteitas "Warriors" un Denveras "Nuggets". Šosezon Biedriņš laukumā ir devies tikai sešās spēlēs, nevienu neuzsākot starta pieciniekā. Vidēji mačā latviešu basketbolists aizvadīja 7.4 minūtes, guva 0.5 punktus un izcīnīja 2.8 atlēkušās bumbas. "Jazz" ar 24 uzvarām un 52 zaudējumiem Rietumu konferencē ieņem pēdējo vietu.

Iepriekš Biedriņš pavadīja deviņas sezonas Goldensteitas "Warriors". Statistiski labākā sezona bija 2008./09. gadā, kad Biedriņš aizvadīja 62 mačus, vidēji nospēlējot 30.0 minūtes, gūstot 11.9 punktus un izcīnot 11.2 bumbas zem groziem. Savā pēdējā sezonā "Warriors" rindās Biedriņš piedalījās tikai deviņās cīņās, vidēji 9.3 minūtēs gūstot 0.5 punktus un tiekot pie 2.9 atlēkušajām bumbām.

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:27, pirms 10 gadiem
Royal rakstīja: Senāko sporta klišeju es esmu dzirdējis, jā es gan teiktu, ka čempjus uzvar laba uzbrukuma un aizsardzības kombinācija. Piemēram, NBA pēdējo 11 gadu laikā tikai viena komanda ir uzvarējusi, kura nebija top 12 uzbrukuma komanda līgā (pistons 2003-04) un tāpat tikai viena komanda ir uzvarējusi, kas nebija top 12 aizsardzība līgā (heat 2005-06).

Un tie mistiskie stati ir no nba.com mājaslapas - NBA Stats - Player Tracking vari pats iečekot un nevajag ticēt visiem NBA "stereotipiem", piemēram ka Deandre ir baigais stārs aizsardzībā (viņš gan nav arī slikts defā, sevišķi šogad, bet noteikti ne Bils Rasels )
Nu par šito atbildēju iepriekšējā komentā.

Protams, nevari būt pirmais līgā defā un uzbrukumā pēdējais(kā pašlaik spēlē IND ar George priekšgalā). Abiem ir jābūt labiem. Neiešu iedziļināties statos, bet gan jau tevis minētie vienā galā bija vieni no labākajiem un otrā uzreiz aiz tā top12.

  -3 [+] [-]

, 2014-04-06 12:27, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cik saprotu, tad Biedru var tagad panemt jebkura komanda kas to velas?
Ja tā ir, tad butu dikti smiekligi ja Biedru panemtu Miami, un beigas komanda panem titulu, un Biedram ir gredzens.
Nu tas ta smejoties!
vot eto budut piz data...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:29, pirms 10 gadiem
Maigais_S rakstīja: vot eto budut piz data...
Eto budut klasno!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:30, pirms 10 gadiem
Zigfrīdss rakstīja: kamēr zem tupeles sēdēs,tusēs vien pa USA
Cerams ka Madzai prata pietiks un Biedru saja grutaja bridi nepametis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:32, pirms 10 gadiem
Beidzot..gaidam bk VEF!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:32, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Btw rojālais-

Kā nesākās no aizsardzības? Nez kpc eksperti spriež, ka HOU varētu izgāzties PO ar diezgan lielu blīkšķi ar visu savu top3 vai 4 uzbrukumu? Jo defs ir ap top 15.... Pašlaik 3 komandas ir abos top 10- SAS, MIA un LAC. Un tie būs galvenie pretendenti un no kuriem bīsies, nevis no HOU, kuru uzbrukumu apslāpēs un viņu aizsardzībā sametīs cik vien vajadzēs.
nu pretī hjūstonai es varu likt indiānu, kas ja nesakārtos savu uzbrukumu arī smagi izgāzīsies. Vispār paskaties top 10 aizsardzības šogad - IND, CHI, SAS, GSW, OKC, CHA, TOR, MEM, LAC, MIA - kuras no šīm komandām ir titula pretendentes? SAS, OKC, LAC, MIA - visas tās, kuras ir top 10 arī uzbrukumā. Tāpēc ir diezgan stulbi teikt, ka aizsardzība ir svarīgāka par uzbrukumu un, ka aizsardzība redz uzvar čempjus.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:33, pirms 10 gadiem
Zigfrīdss rakstīja: ja arī pametīs,tad tikai tad kad kredītkartes sāks atteikt veikalos
Nu Madza jau diez gan daudz skanoso rij.
Ceru ka Andris ir uzkrajis bikit naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:33, pirms 10 gadiem
Zigfrīdss rakstīja: budet klasno,nevis budut
Kakaja raznjica!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:33, pirms 10 gadiem
Royal rakstīja: Igijs nav labs piemērs, jo viņš ļoti daudz izdara uzbrukumā - principā viņs ir otrais saspēles vadītājs viņiem laukumā un iemest arī viņš var, ok šogad "tikai" 10 punkti spēlē, bet tas drīzāk dēļ traumām un dēļ tā, ka komandā ir pietiekami daudz citu kas var iemest.

Par Grifinu tas "kaut kādā mērā" arī bija domāts par to ka viņš ir pielicis aizsardzībā un vairs tik ļoti neatbilst tam statusam, bet tik un tā viņš vēl galīgi nav nekāds defa monstrs.

Un par to, kas ir zvaigzne un kas nav ne jau tikai fani tā uzskata, bet arī komandu GM, kas lielos miljonus izdala scoreriem.
Nu bet tos miljonus dala skoreriem, kas faniem patīk.

Tad jau jādomā, ka LAC un HOU mistiskus darījumus izdarījuši attiecīgi ar Deandre un Ašiku.

Ui, es nesaku, ka viņš ir monsts. Es tik teicu, ka pielicis (līdzīgi kā pie pustālā, kur ir pielicis 10%), tad arī defā ir pielicis tos 10% Bet nu ej sazini, kā tad LAC ir 9. vietā defā. Viens pats CP3 to nedara. Barnes varbūt piepalīdz. Rediks un Crawford nav tie labākie aizsargi. Paliek groza apakša ar Grifinu un Deandri. Daudz esmu skatījies LAC spēles un ļoti bieži ir stīli(lai gan skatos, ka 5. līgā) un viņi vairāk ir komandas izpildījumā nekā kāda individuāli. Varbūt nav jāskatās uz CP3, Redick, Barnes, Griffin, Jordan.... varbūt vairāk jāskatās uz Doku....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:36, pirms 10 gadiem
Zigfrīdss rakstīja: kakaja huļi raznica,cerkov ili baznīca
What did u say? Ja nje pomnju po ruski!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:36, pirms 10 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Sixeri varētu ņemt un ļaut spēlēt.
Ak dies, ej lūdzu dzīvo savā pagātnē, nevis zīlē nākotni.

Sikseri ir pārbūves stadijā. Ir savi stāriņi un ap to būvēsies. Dabūs labu draftu un nauda būs pietiekami(tik tā pilsēta droš nevienam nepatiks, ja ko līdzīgu piedāvās cita). Jazz ir pilnīgi tādā pašā pārbūvē un tpc viņi labāk jauno Kanteru spēlē kaut vai 48 minūtes spēlē, bet dod pieredzi.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:36, pirms 10 gadiem
bariga13 rakstīja: neizlasiju visus komentarus, bet vai kāds nezin:
ja AB kļūst par brīvo aģentu, vai jazz viņam ir jāizmaksā atlikusī kontrakta summa ?
Loģiski

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:37, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kads var pateikt datumu, kad apmeram NBA varetu PO sakties?
Nu ja protams tas ir zinams.
Pag. sezon bij ap 25-26 aprīli laikam,.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-06 12:38, pirms 10 gadiem
Cilvēki, kāds vēl līgums ar NBA title contender?!

Piekrītu, ka pa mazām naudām vajag garos, bet Biedriņš vairs vsp nav spējīgs uzspēlēt, ko lieliski pierādīja šī sezona! Jā, komandām vajag garos, it īpaši contender komandām, bet tādus, kas var normāli kapāt un ar atbildību spēlēt, nevis kas traumējas treniņos, ir bez play-off u pieredzes un kam vsp ir zudusi motivācija...

Vienmēr pastāv iespēja, ka motivācija atgriežas, tā pat kā vienmēr pastāv iespēja, ka Biedriņš katru vasaru spēlēs izlasē!
...
Lai Biedriņš liek mieru tam jokam, un, kā jau kādi iepriekš teica, nemaitā LV basketbola vārdu, un atstāj cerības uz normālu reputāciju Porziņģim un Bertānam pirms viņu karjeru sākumiem (cerams) NBA!

  -3 [+] [-]

, 2014-04-06 12:38, pirms 10 gadiem
mazie debīlie keponi tagad var izvērsties!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:38, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pag, ko?
Es par Veidu nekad neesmu fanojis.
Es visu laiku fanoju tikai par Lebronu!
Nu man tak vienalga par ko tu fano

Galvenais ir fakts. (varbūt ne tavs viedoklis), ka tas, ka Veids paprasa naudu par spēlēšanu izlasē un tagad to visi pēc pusgada ir aizmirsuši un apmīzušies stāsta, ka MIA ir DW komanda utt.

  -3 [+] [-]

, 2014-04-06 12:39, pirms 10 gadiem
reinz rakstīja: Cilvēki, kāds vēl līgums ar NBA title contender?!

Piekrītu, ka pa mazām naudām vajag garos, bet Biedriņš vairs vsp nav spējīgs uzspēlēt, ko lieliski pierādīja šī sezona! Jā, komandām vajag garos, it īpaši contender komandām, bet tādus, kas var normāli kapāt un ar atbildību spēlēt, nevis kas traumējas treniņos, ir bez play-off u pieredzes un kam vsp ir zudusi motivācija...

Vienmēr pastāv iespēja, ka motivācija atgriežas, tā pat kā vienmēr pastāv iespēja, ka Biedriņš katru vasaru spēlēs izlasē!
...
Lai Biedriņš liek mieru tam jokam, un, kā jau kādi iepriekš teica, nemaitā LV basketbola vārdu, un atstāj cerības uz normālu reputāciju Porziņģim un Bertānam pirms viņu karjeru sākumiem (cerams) NBA!
Bertāns netiks nba, Porziņģis ja tiks, nošņauksies vairāk kā Kambala

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:40, pirms 10 gadiem
be_like_mike rakstīja: Vai tev labāka ir tā krievu šovbiznesa, naftas, gāzes, finanšu sektora nauda, kas izpērk Latviju? Ja vēl neesi sapratis, tad pasaules saimnieciskā-finanšu sistēma ir viens liels uzmetiens, kam nav nekāda sakara ar smagu darbu vai kaut kādu godīgumu.
Ja mēs, latvieši, nepelnīsim daudz naudas jebkurā veidā, kurā to var nopelnīt, tad mūs d.., d.., līdz kamēr pavisam izd...

AB karjera nebija ideāla, bet kopējais secinājums - veiksme.
Es to saku no kā no basketbola fanu viedokļa. Kā sporta fanam nav neviena iemesla viņu šobrīd nekritizēt. Visādi citādi es izturos neitrāli pret viņa privāto dzīvi - nav ne viņš man tuvs draugs, par kura finansiālo veiksmi priecāties, ne kāds tuvs ienaidnieks, lai apceltu viņu par to, ar ko viņš guļ.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:40, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: mazie debīlie keponi tagad var izvērsties!
Eu, eu Rodž!
Tu mani par mazo d***** keponu arii sauc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:40, pirms 10 gadiem
Laba/ sliktaa nozīmē, bet savu iespaidu un statistiku- NBA būs atstājis...
Lielie līgumi, soda metienu antirekordi, bet no otras puses- 31p, 26 r, un 8 piespeles, kas ir ļoti labi rādītāji pat NBA spēlētājam...

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:41, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Eu, eu Rodž!
Tu mani par mazo d***** keponu arii sauc?
ne visus

     [+] [-]

, 2014-04-06 12:41, pirms 10 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Bertāns netiks nba, Porziņģis ja tiks, nošņauksies vairāk kā Kambala
Ļoti ceru, ka kļūdies! Bet kas tur vsp bija, domā, ja Bertānam nebūtu variantu, San Antonio viņu tā aprūpētu, etc?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:41, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu man tak vienalga par ko tu fano

Galvenais ir fakts. (varbūt ne tavs viedoklis), ka tas, ka Veids paprasa naudu par spēlēšanu izlasē un tagad to visi pēc pusgada ir aizmirsuši un apmīzušies stāsta, ka MIA ir DW komanda utt.
Pag Veids Pekina speleja?
Un ka tu wsp zini ka vins prasija naudu? Baumas?

  +4 [+] [-]

, 2014-04-06 12:42, pirms 10 gadiem
Realitate ir tadak, ka atteikuma drafta vinu neviens nenems un vins klust par free agent, bet tas ir tikai simboliski, jo lidz sezonas beigam ir 10 dienas. Par nakotni:1) 95% dodu, ka dzeks beigs darit to, kas nepatik (Spelet basi)
2) Ja vins bus free agent, tad var loti ilgi gaidit darba piedavajumus, un ja kadreiz vel speles NBA tad tikai par minimalo. Ieprieksejais teikums ari norada to,ka to nedaris, jo liela nauda tapat jau ir nopelnita.
3) Svarigakais Andrim ir spelet vispar, un nav svarigi kur, jo tiesi to vins nav darijis jau daudzus gadus.

Mans ieteikums Andrim Biedrinam:
1) Vasara spelet izlase, jo skaidrs ka vinu aicinas, lai saprastu vai vins grib un vispar vel var spelet.
2) Ja atbilde uz pirmo ir pozitiva, tad nogaidit NBA piedavajumus, ja to nav tad skatities eiropas virziena.Eiropa vinu panems ar atplestam rokam, un te neiet runa par LV. Jebkura eiropas liga Biedrins var spelet, protams par adekvatu cenu.
3) Svarigakais, ja Andris atgust speles garsu un spelet prieku, vins mierigi var atgriezties ari NBA.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:43, pirms 10 gadiem
Žēl Biedra, manas tagad vai nekad izlases viens no favorītiem, cerams veiksme viņam uzsmaidīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-06 12:45, pirms 10 gadiem
Royal rakstīja: nu pretī hjūstonai es varu likt indiānu, kas ja nesakārtos savu uzbrukumu arī smagi izgāzīsies. Vispār paskaties top 10 aizsardzības šogad - IND, CHI, SAS, GSW, OKC, CHA, TOR, MEM, LAC, MIA - kuras no šīm komandām ir titula pretendentes? SAS, OKC, LAC, MIA - visas tās, kuras ir top 10 arī uzbrukumā. Tāpēc ir diezgan stulbi teikt, ka aizsardzība ir svarīgāka par uzbrukumu un, ka aizsardzība redz uzvar čempjus.
Un es jau vienā komentā ierakstīju, ka arī labi aizsargājoties ir jāmāk iemest otrā galā. IND, ja nemaldos, ir ielaisti ~88pt spēlē, bet ja uzbrukumā nesanāk iemest 90, tad nekas labs tur nesolās. Komandai, pēc manām domām, optimāli ir jābūt top12 abos, lai kaut kas notiktu. Nevar būt galējības, ka vienā esi pirmais otrā pēdējais.

Bet primāri tāpat liktu aizsardzību- uzbrukumā 15, aizsardzībā 5 domāju sasist uzbrukumu 15, aizsardzīb 5 vienos vārtos

Pilnīgi piekrītu pirmajam teikumam. IND kaut kas tur galīgi neštimt. Bet ļoti saistīts ar Džordža 30% no laukuma- tas nav normāli džekam, kas sezonas sākumā bija MVP race top3. Un vēl joprojām gaidu Hibertu pag. sezonas PO formā. East man tikai un vienīgi interesē IND. (nu vēl ar interesi box scorēs paskatīšos, kā tad iet CHI ar tīru aizsardzību)