Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" iztur Klīvlendas vienveidīgo spiedienu un uzvar papildlaikā

Rolands Eliņš

"Warriors" iztur Klīvlendas vienveidīgo spiedienu un uzvar papildlaikā
Stefens Karijs un Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas finālsērijas pirmajā mačā Goldensteitas "Warriors" sīvā cīņā ar 108:100 papildlaikā pārspēja Klīvlendas "Cavaliers", kuras rindās traumas dēļ laukumu priekšlaicīgi atstāja saspēles vadītājs Kairijs Ērvings. Lebrons Džeimss šonakt uzņēmās iniciatīvu un guva 44 punktus, tiesa, spēles beigās un it īpaši papildlaikā "Warriors" ar viņa centieniem nemitīgi apspēlēt viens pret vienu tika galā.

Fināls iesākās visai nervozi, un abām komandām punktu gūšana radīja problēmas. Taču Tristana Tompsona aktīvā darbība zem groziem palīdzēja "Cavaliers" iegūt vairākas atlēkušās bumbas uzbrukumā un, izmantojot "Warriors" neveiksmes arī visai brīvos metienos, viesi izrāvās arī 14 punktu vadībā. Ceturtdaļas beigās "Warriors" līdzjutējiem prieku gan sagādāja Andrē Igudala, skaisti ar driblu apspēlējot Lebronu Džeimsu un triecot bumbu grozā no augšas.

Otrās ceturtdaļas sākumā Džeimss ar Kairija Ērvinga palīdzību noturēja "Cavs" pārsvaru, kamēr "Warriors" joprojām bija problēmas ar atlēkušajām bumbām. Taču "Warriors" atgādināja par savām spējām ātri atkopties - pāris minūšu laikā viss deficīts bija sadeldēts, Stefens Karijs bija iemetis vairākus svarīgus metienus pēc kārtas un uzņēmies iniciatīvu, tiesa, atrauties mājniekiem neļāva Īmana Šamperta un Ērla Smita tālmetieni. Pēc pirmā puslaika "Cavaliers" vadībā ar 51:48, bet Džeimss jau bija sametis 19 punktus.

"Cavaliers" jau pirmajā puslaikā ļoti bieži ļāva Džeimsam spēlēt viens pret vienu, taču pēc pārtraukuma šī tendence kļuva arvien acīmredzamāka un, kamēr "Warriors" centās izspēlēt uz brīviem metieniem vai vismaz veidot saspēli, Klīvlendas uzbrukumos piespēles kļuva par arvien retāku parādību. Tas gan nesa rezultātus, jo "Cavaliers" palika vadībā līdz trešās ceturtdaļas beigām, kad atkal īstajā brīdī veiksmīgi nospēlēja Igudala. Viņam iepriekš, sedzot Džeimsu, bija piešķirtas pāris diskusijas vērtas piezīmes, taču ceturtdaļas pēdējā uzbrukumā Igudala revanšējās, atņēma Džeimsam bumbu un trieca bumbu grozā no augšas.

Igudalas aktivitāte palīdzēja "Warriors" pārņemt vadību, taču izrāviens drošā attālumā neizdevās. "Cavaliers" turpināja spītīgi atstāt Džeimsu vienu pret aizsargu, kas turpināja nest punktus, bet vadībā tomēr nu turējās Goldensteitas komandas. Pēdējā minūtē gan tika panākts neizšķirts, kad divus svarīgus soda metienus iemeta Mozgovs. Karijs nākamajā uzbrukumā izkārtoja sev brīvu ceļu uz grozu, taču saminstinājās un Ērvings viņu bloķeja. "Cavs" pēdējā uzbrukumā uzticējās Džeimsam, taču Igudala piespieda viņu izdarīt sarežģītu metienu, un nācās spēlēt papildlaiku.

Papildlaikā metieni no spēles nekrita nevienai komandai, taču Karijs divreiz pēc kārtas izprovocēja piezīmi metienā un panāca +4. Ērvings paslīdēja nākamajā uzbrukumā, un "Warriors" izkārtoja brīvu tālmetienu Bārnsam, kurš nepievīla, un rezultāts jau 105:98. Ērvings traumas dēļ bija spiests atstāt spēli, bet viņa komanda piedzīvoja zaudējumu 100:108, turklāt papildlaikā guva tikai divus punktus, tos pašus tik pašā izskaņā, kad uzvarētājs jau bija skaidrs.

Džeimss grozā sameta 44 punktus, kas ir viņa rekords NBA finālsērijas spēlēs un sasniegts, trāpot 18 no 38 metieniem no spēles. Ērvings pievienoja 23 punktus, kamēr ar 15 atlēkušajām bumbām izcēlās Tristans Tompsons. Jāpiebilst, ka "Cavaliers" spēli aizvadīja praktiski tikai septiņu spēlētāju sastāvā, no rezervistiem izmantojot tikai Ērlu Smitu un Džeimsu Džounsu, uz dažām minūtēm arī Metjū Delavedovu. Savukārt "Warriors" sastāvā 26 punkti Karijam, 21 Tompsonam, bet lielisku maču aizvadīja 15 punktus guvušais Igudala. Lai arī pirmajā puslaikā situācija zem groziem Zelta Štata komandai bija traģiska, mača kopējā statistika atlēkušajās bumbās tai par labu, proti, 48:45.

NBA finālsērija

VietaKomandasDatumsLaiks/Rez.
OklendaWarriors-Cavaliers05.06108:100
OklendaWarriors-Cavaliers08.063:00
KlīvlendaCavaliers-Warriors10.064:00
KlīvlendaCavaliers-Warriors12.064:00
OklendaWarriors-Cavaliers15.06ja nepieciešams
KlīvlendaCavaliers-Warriors17.06ja nepieciešams
OklendaWarriors-Cavaliers20.06ja nepieciešams

  +5 [+] [-]

, 2015-06-05 07:02, pirms 10 gadiem
Papildlaikā praktiski sausā noturēja, respect.

     [+] [-]

, 2015-06-05 07:02, pirms 10 gadiem
Karīma Abdula-Džabāra dēls labi spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-05 07:05, pirms 10 gadiem
Labs finālsērijas sākums. Prieks, ka Warriors neatdeva mājas laukuma priekšrocības. Godīgi sakot, diezgan boring skatīties kā Lebrons viens forsē uzbrukumu katru reizi. Visu cieņu viņa skillam, tur tiešām ir meistarklase, bet man kā skatītājam garlaicīgi diezgan. Warriors uzbrukums ir krietni skatāmāks. Karijs šodien vairāk citiem izkārtoja iespējas nekā pats forsēja (izņemot galotnē un OT vairāk uz sevi sāka ņemt spēli).

Katrā ziņā novēlu veselību Kairijam, nenovēlu nevienam tādas spēles izlaist. Turklāt Cavs viņš ir vajadzīgs, ja gribam interesantu sēriju arī turpmāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:05, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Papildlaikā praktiski sausā noturēja, respect.
Noturēja sausā. Lebrons iemeta, tad kad jau neviens nesedza viņu. Interesants pavērsiens, nez kas būs ar Irvingu spēlēs, nespēlēs, ja nespēlēs, tad GSW atlikušās spēles 18+!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 07:05, pirms 10 gadiem
Te nu kārtējo reizi pierādījas tas,ka Lebrons nav un nebūs labāks par Kobi! Kā jau Šaks arī teica,ka izvēlētos Kobi dēļ viņa "slepkavas" instinkta,kura pavisma noteikti nav,tā saucamajam,karalim.
Iekrita acīs šis komentārs : Lebron is gonna be so hurt after this game he probably gonna bit*h at his team, the commissioner, and joey crawford. Then he gonna make an announcement tmrw and say, "call me lekeysha. Lekeysha james"

  +6 [+] [-]

, 2015-06-05 07:06, pirms 10 gadiem
Nu LBJ beigās bija iespēja iemest, neiemeta! Būtu iemetis, nekādu OT. Tur neviens nav vainīgs kā pats! Ko tagad līdz tie 44pts - neko! I.Shumpert metiens jau bija uz labu laimi.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-05 07:08, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Nu LBJ beigās bija iespēja iemest, neiemeta! Būtu iemetis, nekādu OT. Tur neviens nav vainīgs kā pats! Ko tagad līdz tie 44pts - neko! I.Shumpert metiens jau bija uz labu laimi.
Man Bos-antifans teica, ka Lebrons apzināti meta garām, lai Šampertam izbrīvētu metienu līdz ar sirēnu.!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 07:09, pirms 10 gadiem
Baigā škrobe par Kairiju... Galu galā bez vińa nez vai līdz OT būtu tikuši. Apsveicu GSW fanus ar uzvaru, bet neaizmirstiet kā finālā ir jāizcīna 4uzvaras, un ar šo nekas nebeidzas. Turu īkšķus par Kairiju.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:10, pirms 10 gadiem
Ja K.Irving laukā, tad Cavs izredzes pacelt titulu - pavisam bēdīgas. Bet nu šī jau tikai pirmā spēle, redzēs kā būs nākošajā.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-05 07:10, pirms 10 gadiem
Lebrons nav Kobe, viņš nevar vilkt komadu 52 minūtes tikai pats gūstot punktus, tas nav viņa spēkos, ne finalā un ne pret tik stipru komandu kā warriors.
Lebronam vajag visas komandas palīdzību lai uzvarētu un ja JR met slikti un kairijs vispār iespejams ir ārā 4-0 ir ļoti iespējams, es gan vairak teiktu 4-1, domadams ka viena spelē jau JR uzkritīs, vēl kkadi james jounsi sametīs kko un viena uzvara būs
Slēpts komentārs: jureks

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 07:11, pirms 10 gadiem
Cavs 8 spēlētāju rotācija, no tiem Delladovam tikai 9 min un Jones 17. Ja Kairijs būs ārā, tad jāsāk meklēt, kas spēlēs...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:11, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Cavs 8 spēlētāju rotācija, no tiem Delladovam tikai 9 min un Jones 17. Ja Kairijs būs ārā, tad jāsāk meklēt, kas spēlēs...
Milleru un Merionu jau nelaiž laukumā Blats.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:12, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Man Bos-antifans teica, ka Lebrons apzināti meta garām, lai Šampertam izbrīvētu metienu līdz ar sirēnu.!
Man liekas, ka māte tevi dzemdībās apzināti nometa uz grīdas! Nudien, āmurs!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:13, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Man liekas, ka māte tevi dzemdībās apzināti nometa uz grīdas! Nudien, āmurs!
Tava vājā puse ir tā, ka tu iekarsti pārāk traki un nespēj domāt ar vēsu prātu. Es jūs provocēju, lai būtu interesantāk!
Slēpts komentārs: MVanags34OBS

 +12 [+] [-]

, 2015-06-05 07:19, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Bļāviens! Tu tiešām zābaks esi! 18+ ir tad kad LeBrons pańem bumbu jau rokās... Lūk kas notiek ar visiem "Lebrona sedzeejiem" - Brutāla izvarošana, ko pierāda tas cik Grīnam bij piezīmes
Jap, papildlaikā brutāli viņš izvaroja aizsardzību, tiešām

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:19, pirms 10 gadiem
Principā,GSW paveicās,ka netika ieskaitīti Mozgova 2p,tas mainītu visu,lai gan bija tāpat visas iespējas uzvarēt...ko LBJ tur samuķīja beigas es nesaprotu..OT jau CLE plīsa pa vīlēm.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-05 07:21, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Bļāviens! Tu tiešām zābaks esi! 18+ ir tad kad LeBrons pańem bumbu jau rokās... Lūk kas notiek ar visiem "Lebrona sedzeejiem" - Brutāla izvarošana, ko pierāda tas cik Grīnam bij piezīmes
Vai Cavaliers uzvarēja ?

  +5 [+] [-]

, 2015-06-05 07:22, pirms 10 gadiem
Spēli neredzēju bet paskatoties uz statistikas ailēm jāsaka ka nu nezinu vai Cavs izturēs. 8 spēlētāju rotācija, varbūt ir kāds lasījis kāpēc Blats nelaiž laukumā veterānus?
Slēpts komentārs: MVanags34OBS

     [+] [-]

, 2015-06-05 07:23, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Bļāviens! Tu tiešām zābaks esi! 18+ ir tad kad LeBrons pańem bumbu jau rokās... Lūk kas notiek ar visiem "Lebrona sedzeejiem" - Brutāla izvarošana, ko pierāda tas cik Grīnam bij piezīmes
Tad paskaties uz Irvinga piezīmēm.Ar splash brother neviens netiek galā, kā jau W teica, ka pāri viņus nevar nosegt.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:25, pirms 10 gadiem
Viens pats James nepavilks visu komandu. Nebūs palīgu, piz*ec klīvlendai.
Pirmā spēle pēc garas atpūtas un jau OT spēka nepietika. Tālāk būs trakāk. Tomēr jau 30-gadnieks James

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:26, pirms 10 gadiem
Lai veicas CLE ar 8 spēlētājiem nodragāt visu sēriju.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:26, pirms 10 gadiem
ramis rakstīja: Viens pats James nepavilks visu komandu. Nebūs palīgu, piz*ec klīvlendai.
Pirmā spēle pēc garas atpūtas un jau OT spēka nepietika. Tālāk būs trakāk. Tomēr jau 30-gadnieks James
Irvings bija labs Mozgovs arī nestāsti, ka viens pats, ja Blats laistu merionu ar Milleru laukumā, tad būtu pavisam kas cits. Kā var merionu nelaist laukumā, kas finālā netikai uz pieredzi varētu iemest, bet aizsardzībā kapāt.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:28, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Tad paskaties uz Irvinga piezīmēm.Ar splash brother neviens netiek galā, kā jau W teica, ka pāri viņus nevar nosegt.
Kairijam jau tur nekas traks nebija ar pieziimeem... Vienu briidi Karijs paņēma Tompsonu uz ātrumu un izprovocēja piezīmi... Un vienu lietu gan atceros : Pēdējā 4th ceturtdaļas minūteē... IRVING WITH THE CLUTCH BLOCK

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:29, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: 44pts jau nav nekas... Tos jau pat tavs kaimiņš Toļiks varētu iemest. Vaine?
Nē, nē, Toļikam basis nepatīk, viņš man vairāk futbolists ir

     [+] [-]

, 2015-06-05 07:32, pirms 10 gadiem
Blatts teica preses konferencē, ka iespējams tā nebija kontakta trauma, tad ja tā, tad Kyrie vairs nespēlēs šo sēriju, jo bez kontakta traumas ir bīstamākas nekā ar kontaktu. pēc video gan izskatījās, ka saskārās ar Tomsona celi, bet nez. pēc viņu reakcijas spriežot tas arī viss šoreiz..

kā jau Chubaki saka vislaik 4-0 18 +. tad tagad tiešām iet uz sweepu. un apsveicu ar perfektu pareģojumu (iespējams), bet vai tev tā patīk skatīties šādas sagrāves finālā???

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:32, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Irvings bija labs Mozgovs arī nestāsti, ka viens pats, ja Blats laistu merionu ar Milleru laukumā, tad būtu pavisam kas cits. Kā var merionu nelaist laukumā, kas finālā
netikai uz pieredzi varētu iemest, bet aizsardzībā kapāt.
Beidzot atstäji vienu komentāru kuram varu tikai piekrist ;DD

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 07:35, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: Blatts teica preses konferencē, ka iespējams tā nebija kontakta trauma, tad ja tā, tad Kyrie vairs nespēlēs šo sēriju, jo bez kontakta traumas ir bīstamākas nekā ar kontaktu. pēc video gan izskatījās, ka saskārās ar Tomsona celi, bet nez. pēc viņu reakcijas spriežot tas arī viss šoreiz..

kā jau Chubaki saka vislaik 4-0 18 +. tad tagad tiešām iet uz sweepu. un apsveicu ar perfektu pareģojumu (iespējams), bet vai tev tā patīk skatīties šādas sagrāves finālā???
vecīt, sērijā līdz 4ām uzvarām ir 1-0 un tu jau sāc runāt, ka iet uz sweepu... c'mon

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:37, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Irvings bija labs Mozgovs arī nestāsti, ka viens pats, ja Blats laistu merionu ar Milleru laukumā, tad būtu pavisam kas cits. Kā var merionu nelaist laukumā, kas finālā netikai uz pieredzi varētu iemest, bet aizsardzībā kapāt.
Redzēs, kas ar Irvingu būs, bet nu James slodze anormāla. Nenovēlu neko sliktu Cavs, bet būs kāsiens, ja Blats (James?) neizdomās ko daudzveidīgāku uzbrukumā. Ar vairāk iesaistītiem spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:37, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: vecīt, sērijā līdz 4ām uzvarām ir 1-0 un tu jau sāc runāt, ka iet uz sweepu... c'mon
+++

  +7 [+] [-]

, 2015-06-05 07:39, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Nu LBJ beigās bija iespēja iemest, neiemeta! Būtu iemetis, nekādu OT. Tur neviens nav vainīgs kā pats! Ko tagad līdz tie 44pts - neko! I.Shumpert metiens jau bija uz labu laimi.
tak tas Lebrona pēdējo sekunžu metiens arī bija pinlīgs mēsls.
nekad nēesmu sapratis, kāpēc viņš pēdējo sekunžu situācijās parasti met tālus džamperus. ar viņa jaudu un ķermeni tak var mierīgi iet uz groza apakšu un vismaz piezīmi izprovocēt, nevis mest kkādus ļevus feidavejus pēdējās sekundēs.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:40, pirms 10 gadiem
ramis rakstīja: Redzēs, kas ar Irvingu būs, bet nu James slodze anormāla. Nenovēlu neko sliktu Cavs, bet būs kāsiens, ja Blats (James?) neizdomās ko daudzveidīgāku uzbrukumā. Ar vairāk iesaistītiem spēlētājiem.
To domāju visu spēli. Nu nevar jau no 2/4 močīt tīri uz vienu spēlētāju, lai kas viņš arī nebūtu. To parasti sāk veidot kādas 6 min pirms spēles beigām. A te pēkšņi 3 min pirms beigām divos uzbrukumos LBJ izdomā piespēlēt Mozgovam. To varēja mēģināt darīt visu spēli un savus metienu atlikt uz beigām, kad tiešām jau viens spēlētājs arī var izvilkt....

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:41, pirms 10 gadiem
ramis rakstīja: Redzēs, kas ar Irvingu būs, bet nu James slodze anormāla. Nenovēlu neko sliktu Cavs, bet būs kāsiens, ja Blats (James?) neizdomās ko daudzveidīgāku uzbrukumā. Ar vairāk iesaistītiem spēlētājiem.
nu tad tur ir kautkas krasi jāmanaina, savādāk viens pats Lebrons izmet teju pusi komandas metienu.. un no beņķa vispār šodien nekā nebija. Džerjārs arī neko nedarīja

     [+] [-]

, 2015-06-05 07:46, pirms 10 gadiem
Jau no paša rīta sākās Džeimsa heitošana. Būtu Cavs iemetuši pēdejo metienu, heiteri būtu iežmieguši asti kājstarpē. Izskatās, ka Warriors paņems šo sēriju, jo Cavs tak neizvilks ar 7-8 spēlētājiem!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:47, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: tak tas Lebrona pēdējo sekunžu metiens arī bija pinlīgs mēsls.
nekad nēesmu sapratis, kāpēc viņš pēdējo sekunžu situācijās parasti met tālus džamperus. ar viņa jaudu un ķermeni tak var mierīgi iet uz groza apakšu un vismaz piezīmi izprovocēt, nevis mest kkādus ļevus feidavejus pēdējās sekundēs.
Basketbola IQ

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 07:48, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: nu tad tur ir kautkas krasi jāmanaina, savādāk viens pats Lebrons izmet teju pusi komandas metienu.. un no beņķa vispār šodien nekā nebija. Džerjārs arī neko nedarīja
Smits OT aizmeta garām 3pt un pēc tam pazaudēja sedzemo un Barns ielika 3pt.

     [+] [-]

, 2015-06-05 07:51, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Kairijam jau tur nekas traks nebija ar pieziimeem... Vienu briidi Karijs paņēma Tompsonu uz ātrumu un izprovocēja piezīmi... Un vienu lietu gan atceros : Pēdējā 4th ceturtdaļas minūteē... IRVING WITH THE CLUTCH BLOCK
Tas clutch bloks bija tāds apšaubāms, bij ar pa rokām, nebūtu pēdējā minūtē, tad dotu sodu.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 07:51, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Jau no paša rīta sākās Džeimsa heitošana. Būtu Cavs iemetuši pēdejo metienu, heiteri būtu iežmieguši asti kājstarpē. Izskatās, ka Warriors paņems šo sēriju, jo Cavs tak neizvilks ar 7-8 spēlētājiem!
Cavs neizvilks, ja vairs nebūs Kyrie, un visticamāk tā arī notiks. un Ventilator, reāli bez Kyrie , ko Cavs var izdarīt ar vienu LeBronu un pāris labiem role playeriem? 4-0 tagad ir reāls. Ko GSW darīs to, ko darīja jau šodien. ļaus mest LeBronam pāri 40+ pts sērijā, ja var un neļaus mest pārējiem. ja nav Kyrie tad, kur LeBrons atradīs vēl papildus 20 punktus??? Cavs viens no snaiperiem nav, tad JR un Iman iespējas tiek ierobežotas, vienīgi jācer, ka Cavs garie turpinās dominēt, bet tik viens ir pilnīgi skaidrs TT bumbas būs tuvu 15+ , bet ne jau tie punkti no Mozgova vairs būs tik daudz un tml. Marions netiek kājās līdzi. vairs nevelk, tāpēc netiek laukumā, Millers gan varētu parādīties, ja Kyrie nespēlēs .

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:54, pirms 10 gadiem
Es jau saprotu, ka viss šobrīd ir par labu GSW, bet šī bija tikai pirmā spēle... kura līdz OT gāja ļoti līdzīgi.

vismaz vienu spēli Klīvlendā jau Cavs paņems. Nedomāju, ka būs svīps.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:55, pirms 10 gadiem
LeBrons tikko pateica, ka Kyrie no ģērbtuves ar kruķiem ir izgājis. tā, ka Ventilator. vai tiešām domā, ka tgd nebūs Sweeps un Chubaki visu runātais scenārijs īstenosies ar uzviju. tā, ka te viss ir skaidrs, diemžēl.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 07:59, pirms 10 gadiem
Nu 4-0 nez vai būs bez Irvinga, bet 4-1 varētu būt visticamākais variants. Vēl jau ir kur pielikt JRSmitam un Shumpertam.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-05 08:00, pirms 10 gadiem
Man vienalga ko jūs par mani domājat bet Cavs dabūs gredzenus

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 08:04, pirms 10 gadiem
Gribētos dzirdēt Lebrona fanus, kā viņi varētu nokomentēt pēdējās pusotras minūtes un papildlaika statistiku pret Igudalu 1/12 un tas pats pēdējais metiens iemests tad kad vairs nesedz neviens viņu, jo spēle uzvarēta.. Es pēdējo metienu būtu tomēr labāk uzticējis Irvingam.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 08:05, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: LeBrons tikko pateica, ka Kyrie no ģērbtuves ar kruķiem ir izgājis. tā, ka Ventilator. vai tiešām domā, ka tgd nebūs Sweeps un Chubaki visu runātais scenārijs īstenosies ar uzviju. tā, ka te viss ir skaidrs, diemžēl.
Un?! Tāpēc metīsi plinti krūmos? Man piemēram vienalga kā beigās būs, es turpinu ticēt - naivi/akli, sauc to kā gribi! Pie 0:1 sērijā nolaist ausis, sorry, kas tad tie par atbalstītājiem?! Vismaz nickname tad nomaini.
No Cavs beņķa ir vīri, kas var izšaut, tas pats M.Miller!
Protams, K.Irving trauma atvieglo rokas Warriors, bet tāpēc nevajag izkārt uzreiz balto karogu!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 08:08, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Gribētos dzirdēt Lebrona fanus, kā viņi varētu nokomentēt pēdējās pusotras minūtes un papildlaika statistiku pret Igudalu 1/12 un tas pats pēdējais metiens iemests tad kad vairs nesedz neviens viņu, jo spēle uzvarēta.. Es pēdējo metienu būtu tomēr labāk uzticējis Irvingam.
LBJ preses konferencē atbildēja uz to tavu jautājumu. viņš dabūja metienu ko viņš vēlējās un NBA ir make or miss līga , šoreiz neiekrita. tas arī viss. Blatts atbildēja arī uz to tavu jautājumu arī, iespējams nogurums darīja savu un tas tā varētu arī būt. kājas nav gatavas uz metienu un tad ir garām, tā ir basketbola ābece. GSW jau nebija labāki OT sākumā Stefs dabūja 4 ft pēc kārtas un tas arī bija momentuma pavērsiens.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 08:10, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Un?! Tāpēc metīsi plinti krūmos? Man piemēram vienalga kā beigās būs, es turpinu ticēt - naivi/akli, sauc to kā gribi! Pie 0:1 sērijā nolaist ausis, sorry, kas tad tie par atbalstītājiem?! Vismaz nickname tad nomaini.
No Cavs beņķa ir vīri, kas var izšaut, tas pats M.Miller!
Protams, K.Irving trauma atvieglo rokas Warriors, bet tāpēc nevajag izkārt uzreiz balto karogu!
tā ir realitāte, kam ir jābūt galvā nevis naivi cerēt uz to. es gribu lai uzvar, bet es pilnībā saprotu patreizējo situāciju. Ir absolūti neticami grūti vinnēt sēriju bez Kyrie pret labāko komandu šogad. tā, ka lai kādus brīnumus nedarītu LBJ uz laukumu, viens cilvēks nevar vinnēt, tas arī ir viss. pagājšgad nevinnēja un šogad arī nevinnēs (visticamāk)

P.S. protams neviens nenolaidīs degunu zemē un kapāsies līdz galam, bet vienkārši būs par īsu (nav tie resursi Cavaliers vairs) priekš uzvaras 2007 gada variants atkārtosies. tas arī viss.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 08:29, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Bļāviens! Tu tiešām zābaks esi! 18+ ir tad kad LeBrons pańem bumbu jau rokās... Lūk kas notiek ar visiem "Lebrona sedzeejiem" - Brutāla izvarošana, ko pierāda tas cik Grīnam bij piezīmes
Lebrons jau vislaik viens pret vienu spēleja.... protams, savācās...bet ne jau 6 piezīmes tomēr

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 08:31, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: LBJ preses konferencē atbildēja uz to tavu jautājumu. viņš dabūja metienu ko viņš vēlējās un NBA ir make or miss līga , šoreiz neiekrita. tas arī viss. Blatts atbildēja arī uz to tavu jautājumu arī, iespējams nogurums darīja savu un tas tā varētu arī būt. kājas nav gatavas uz metienu un tad ir garām, tā ir basketbola ābece. GSW jau nebija labāki OT sākumā Stefs dabūja 4 ft pēc kārtas un tas arī bija momentuma pavērsiens.
un ar to GSW ir kruta, ka viņi izmanto tās iespējas, kas ir. Ja nekrīt, un netiek garām, var arī pameklēt sodus, un lūk - papildlaikā 4:0 no nekā. GSW visu spēli bija iedzinējos. Un nepalaidās.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 08:34, pirms 10 gadiem
nahimovs rakstīja: Lebrons jau vislaik viens pret vienu spēleja.... protams, savācās...bet ne jau 6 piezīmes tomēr
Pietiek ar piecām lai nosēdētu pusspēli malā

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 08:37, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Pietiek ar piecām lai nosēdētu pusspēli malā
pietiek, bet reāļi bija 3 lielākais laiks laukumā

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 08:45, pirms 10 gadiem
Palielam šī spēle parādīja GSW galveno priekšrocību, kas tai ir pret CLE, proti, dziļāks sastāvs. CLE vienkārši galotnēs pietrūkst spēka.
Lai arī Irvings nav zināms kā aizsardzības spēlētājs, bet šodien aizsardzībā izskatījās o.k, protams, sanāca arī iekrist, bet varēja redzēt, ka čalis ļoti cenšas.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 08:51, pirms 10 gadiem
jureks rakstīja: Te nu kārtējo reizi pierādījas tas,ka Lebrons nav un nebūs labāks par Kobi! Kā jau Šaks arī teica,ka izvēlētos Kobi dēļ viņa "slepkavas" instinkta,kura pavisma noteikti nav,tā saucamajam,karalim.
Iekrita acīs šis komentārs : Lebron is gonna be so hurt after this game he probably gonna bit*h at his team, the commissioner, and joey crawford. Then he gonna make an announcement tmrw and say, "call me lekeysha. Lekeysha james"
Kāds sakars te vispār ar Kobi? Kādēļ visur jāpin iekšā kaut kādi salīdzinājumi. Es kā Lebrona atbalstītājs varu teikt tikai vienu. šobrīd MJ ir pāri visiem, tad nāk pārējie, tai skaitā Lebrons un Kobe. Karjeras vērtēsim (ne tikai pēc titulu skaita) pēc tam, kad tās būs noslēgušās. šobrīd izskatās, ka MJ vieta topa virsotnē nav apdraudēta, bet Lebrons, domāju, ka karjeras noslēgumā būs vērtējams augstāk kā Kobe un ieņems godpilno topa 2.vietu. Pārējās varēsiet sadalīt kā pašiem patīk.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 08:54, pirms 10 gadiem
jocker rakstīja: Jap, papildlaikā brutāli viņš izvaroja aizsardzību, tiešām
Esi dzirdējis tādus vārdus kā slodze un nogurums.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 08:56, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Kairijam jau tur nekas traks nebija ar pieziimeem... Vienu briidi Karijs paņēma Tompsonu uz ātrumu un izprovocēja piezīmi... Un vienu lietu gan atceros : Pēdējā 4th ceturtdaļas minūteē... IRVING WITH THE CLUTCH BLOCK
Nu tajā epizodē man kā CLE atbalstītājam jāatzīst, ka bija piezīme, bet ne play-off piezīme.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 09:00, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: tak tas Lebrona pēdējo sekunžu metiens arī bija pinlīgs mēsls.
nekad nēesmu sapratis, kāpēc viņš pēdējo sekunžu situācijās parasti met tālus džamperus. ar viņa jaudu un ķermeni tak var mierīgi iet uz groza apakšu un vismaz piezīmi izprovocēt, nevis mest kkādus ļevus feidavejus pēdējās sekundēs.
Var piekrist, bet šajā epizodē jāuzteic Igoudala. Labi viņu nosedza. Atspēlēt Irvingam arī nebija lielas jēgas, jo pret viņu bija Tomsons, kas skaitās ļoti labs aizsargs, līdz ar to tās dažas sekundes, kas tur bija palikušas būtu Irvingu noturējis. Manuprāt pēdējais uzbrukums bija jāatstāj Irvingam jau no paša sākuma, jo 24 sekundes Tomsons Irvingu nebūtu noturējis un Irvings ir krietni labāks metējs nekā Lebrons.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 09:04, pirms 10 gadiem
Reaalais rakstīja: Gribētos dzirdēt Lebrona fanus, kā viņi varētu nokomentēt pēdējās pusotras minūtes un papildlaika statistiku pret Igudalu 1/12 un tas pats pēdējais metiens iemests tad kad vairs nesedz neviens viņu, jo spēle uzvarēta.. Es pēdējo metienu būtu tomēr labāk uzticējis Irvingam.
slodze. nogurums, sasteigti un nepārdomāti metieni, vēloties uzvarēt.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 09:06, pirms 10 gadiem
Es teiktu, ka te būs 4-1.
Vienu Cavs mājās paņems, tas arī vis..
Nu tai komandā tak nav kas spēlē... Cepuri nost LBJ, bet nu ne jau 40+ minūtes tādā līmenī...
Ar Kairija traumu te viss ir beidzies...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 09:10, pirms 10 gadiem
Garlaicīgs basis bija, laikam vairs necelšos naktī. Nevar salīdzīnāt ar iepriekšējo gadu četriem fināliem. Viena komanda gaida uz viena cilvēka darbībām, otra atskrien-uzpūš. Plus abas laiku pa laikam vienkārši rauj vaļā 3-puntku metienu konkursu. Nu nafig dēļ tā mocīties pēc tam darbā.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 09:13, pirms 10 gadiem
Viens James neizcinis titulu. Nemot veraa ka Lavs nav un ja izkriit Iirvings tad tur nekadu izredzu

     [+] [-]

, 2015-06-05 09:20, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Garlaicīgs basis bija, laikam vairs necelšos naktī. Nevar salīdzīnāt ar iepriekšējo gadu četriem fināliem. Viena komanda gaida uz viena cilvēka darbībām, otra atskrien-uzpūš. Plus abas laiku pa laikam vienkārši rauj vaļā 3-puntku metienu konkursu. Nu nafig dēļ tā mocīties pēc tam darbā.
Iistais Playoff basis un finaals bija Spurs-Clipperi, tikai vieniem pietruuka 1 sekunde lidz nakamajam titulam kamer otriem Haardens izshauj 8. pasaules briinumu 10minutes un viss balle beigt

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 09:29, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Iistais Playoff basis un finaals bija Spurs-Clipperi, tikai vieniem pietruuka 1 sekunde lidz nakamajam titulam kamer otriem Haardens izshauj 8. pasaules briinumu 10minutes un viss balle beigt
Nezinu par ko tu runā, it īpaši par Hārdenu. Cik man zināms Hārdens nespēlē ne Spurs ne arī Clippers. Ja ir domāts, ka Clippers pakāsa uzvarētu sēriju pret Rockets, tad tur jau Hārdens tieši neizšāva 6 spēlē, kurā Rockets atspēlējās no mīnusiem - tur ķieģeļu metējs un Brūvers izšāva.

Un mans uzskats, ka īstais fināls bija Grizzlies-Warriors, jo prognozēju, ka šī pāra uzvarētājs arī būs čempions.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 10:10, pirms 10 gadiem
TOTO=MaizeIrBack rakstīja: Iistais Playoff basis un finaals bija Spurs-Clipperi, tikai vieniem pietruuka 1 sekunde lidz nakamajam titulam kamer otriem Haardens izshauj 8. pasaules briinumu 10minutes un viss balle beigt
Īstais fināls bija, tad ,ka GSW neaizmainīja Kleju pret Lovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 10:27, pirms 10 gadiem
saprotu no raksta, ka gsw atkal andžu spēlei nepieteica.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 10:32, pirms 10 gadiem
PēterisP rakstīja: saprotu no raksta, ka gsw atkal andžu spēlei nepieteica.
Turpini vien mainīt bildes

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 10:41, pirms 10 gadiem
Skatos viens otrs komentetajs ari beidzot ieverojis igija lielisko speli aizsardziba un nesavtigo uzbrukumu, uzskatu Igijs bija sodienas key playeris, tie bloki steali, assisti, punkti nosvera kausus par labu GSW!
Igijs pec titula, go go!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 11:02, pirms 10 gadiem
Kad GSW zaudeja ar -12, šaubas parādījās, vai spēs atspēlēties, bet nu paldies Dievam, ar metieniem viss bija kārtībā!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 11:02, pirms 10 gadiem
Noskatījos spēli no A-Z.

Jāsāk ar to, ka tie Warriors patiešām izskatās baisi labi. Tomēr kaut kā Clivlenda aizvilka un pat kontrolēja spēli, jo beigās bija pēdējais metiens, pat divi.

Tomēr, neva neredzēt, cik viegli punkti nāk GS un cik smagi katru punktu izcīna CAVs. Tur arī tas nogurums sakrājas. Plus, man liekas, ka šo spēli zaudēja Blats, jo spēlēt ar 7,5 spēlētājiem pret pilno rotāciju skaidri deva pareizo virzienu nogurumam un provalam OT.

Plus, ne Irvings, ne Shumperts nevarēja ierobežot Kariju. Abi iesprūda blokā un radīja mismatchus. Tieši tas notika OT ar tiem abiem sodiem.

Kopumā, es nezinu, kas CAVs ir jādara, lai šo sēriju uzvarētu. Dažas pazīmes bija labas, proti, jaunie GS gurķi sāka ālēties, kad negāja. Tas ir tikai laika jautājums, kad tas iegriezīs. Bet vienalga, tie GS izskatās baigi labi.

Un es jau Blata vietā būtu tomēr uzlicis Marion un Milleru, kad Smitam negāja - Cavsiem ir jāpagrina rotācija. Tajā skaitā arī Perkins var radīt stresu tiem jaunajiem gurķiem.

Bet Irvings izskatās "done". Lai gan arī Kerols Atlantai izskatījās Done, bet nospēlēja visu sēriju.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 11:02, pirms 10 gadiem
valjero rakstīja: Skatos viens otrs komentetajs ari beidzot ieverojis igija lielisko speli aizsardziba un nesavtigo uzbrukumu, uzskatu Igijs bija sodienas key playeris, tie bloki steali, assisti, punkti nosvera kausus par labu GSW!
Igijs pec titula, go go!!!
Tie, kuri to līdz šim nezināja un nebija pamanījuši, nebūs pārāk pastiprināti sekojuši basim līdzi. Ne velti ir dzirdēts, ka Igijs tiek nosaukts par neapgreidotu Lebrona versiju.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 11:09, pirms 10 gadiem
valjero rakstīja: Skatos viens otrs komentetajs ari beidzot ieverojis igija lielisko speli aizsardziba un nesavtigo uzbrukumu, uzskatu Igijs bija sodienas key playeris, tie bloki steali, assisti, punkti nosvera kausus par labu GSW!
Igijs pec titula, go go!!!
Nja pagarinājumā nosedza Lebronu un varēja gūt pats punktus, bet atmeta uz 3pt, kas bija nesavtīguma paraugs un uzveda GSW uz uzvaras takas. Visi brēc, ka heat nav po bez Lebrona, bet to, ka nuggets pat tuvumā nav po bez Igija neviens neredz!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 11:16, pirms 10 gadiem
Skatījos spēli. Jāatzīst, ka palika sajūta, ka ''Cavaliers'' vairāk vai mazāk šie ir spēju griesti, bet ''Warriors'' vēl gan var pielikt.
Kā jau paredzēju lielu lomu spēlēs Andre Iguodala ar kuru laukumā vienmēr ''Cavaliers'' sākās problēmas un arī Lebrons neskatoties uz 44 pts. svarīgajos brīžos tika noturēts.
Baigi spiedās cauri tas, ka ''Cavaliers'' soliņš ir ļoti īss, kamēr ''Warriors'' soliņš ir stipri garš. Arī Speights pēc traumas ir atpakaļ un savās minūtēs bija ļoti produktīvs. ''Cavaliers'' būs ļoti grūti kaut ko izdarīt. Es saku 4:2 ''Warriors'' labā.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 12:22, pirms 10 gadiem
Tu saki? rakstīja: Karīma Abdula-Džabāra dēls labi spēlē.
Kurš ir Džabara dēls?

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 12:45, pirms 10 gadiem
Bet prieks par visiem, kuri tagad lēkā! LBJ ieliktu to metienu, būtu kapa klusums, ka es saku! Protams ir arī šeit objektīvi komentāri, pat ja to autori nav Cavs pusē!
Vienīgais iemesls par ko dažiem "priecāties" ir K.Irving trauma! Uz tā rēķina arī Warriors palielina savas iespējas pacelt titulu!

Joprojām par LBJ un Cavs! Pat ja sērija beigsies nelabvēlīgi!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 13:03, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Bet prieks par visiem, kuri tagad lēkā! LBJ ieliktu to metienu, būtu kapa klusums, ka es saku! Protams ir arī šeit objektīvi komentāri, pat ja to autori nav Cavs pusē!
Vienīgais iemesls par ko dažiem "priecāties" ir K.Irving trauma! Uz tā rēķina arī Warriors palielina savas iespējas pacelt titulu!

Joprojām par LBJ un Cavs! Pat ja sērija beigsies nelabvēlīgi!
Bet viņš neielika viņš bez Alena,Bosha un Veida šādās situācijās finālā parasti bliež kluso.

     [+] [-]

, 2015-06-05 13:05, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Bet viņš neielika viņš bez Alena,Bosha un Veida šādās situācijās finālā parasti bliež kluso.
Āmur, ej citur komentēt!

  +4 [+] [-]

, 2015-06-05 13:14, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Bet prieks par visiem, kuri tagad lēkā! LBJ ieliktu to metienu, būtu kapa klusums, ka es saku! Protams ir arī šeit objektīvi komentāri, pat ja to autori nav Cavs pusē!
Vienīgais iemesls par ko dažiem "priecāties" ir K.Irving trauma! Uz tā rēķina arī Warriors palielina savas iespējas pacelt titulu!

Joprojām par LBJ un Cavs! Pat ja sērija beigsies nelabvēlīgi!
Tas jau ir tas interesantākais, ka GSW labi, labāki, pārāki, kas tik vēl ne, bet patiesībā pēdējās sekundēs viņi ar sažnaugtu sirdi skatījās groza vizrienā... varēja zaudēt...
Ar to groibēju teikt, ka Cavs ir nepabeigta un paplucināta komanda šobrīd, bet vienalga, to traktoru, kuram bija 'jāpārbrauc pāri' spēja noturēt.
Bet tāpat neticu, ka Cavs ir resursi, lai spētu pretoties GSw, kuri nu jau būs ieguvuši ritmu...
Cavs lai cīnītos bija jāņem pirmā spēle, kad GSW nav spēļu ritmā un nav īsti iepazinusies ar Austrumu pretinieku...
Šobrīd, ja Cavs spēs uzvarēt kaut divas spēles, tad jau tas būs tuvu pieminekļu celtniecībai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 14:31, pirms 10 gadiem
zb nogulēju labu spēli, centos piecelties, bet bija tād sajūta, ka nomiršu

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 14:31, pirms 10 gadiem
cavs ir pamatiigaakie underdogi, un ne velti - kaa var taa nebuut, ja nav Lovs un iespeejams arii Kairijs, divi vieniigie aiz Lebrona, kuri vareetu kko mainiit uzbrukumaa. Es negribu atkaartoties, bet kursh liktu ceriibas uz GSW, ja shiem nebuutu 2. un 3. labaakais speeletajs, teiksim Tompsons un Griins ?

"Lebronam jau jaaizvelk vienam, citaadi jau vinjs nav nekaads MJ" ha, es nezinu nevienu no labaakajiem playeriem (ar vairaakiem gredzeniem), kuriem buutu bijusi tik slikta komanda, cik Cavs ir bez Lebrona. Ir gruuti to atziit kaa Cavs atbalstiitaajam, bet nu taa reaali ir, sakiet, ka Lebrons pa daudz met? A kursh veel bez Kairija no taas komandas sev var izkaartot punktus? Un shis ir finaals, regularajaa jau visi var bliezt valjaa uz nebeedu. Jaaskataas naakamaas speeles, ja Lebrons dabuu rinkji ar Kairiju aaraa, es nezinu, kaadu veel argumentu var likt preet Lebronu.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-05 14:41, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: cavs ir pamatiigaakie underdogi, un ne velti - kaa var taa nebuut, ja nav Lovs un iespeejams arii Kairijs, divi vieniigie aiz Lebrona, kuri vareetu kko mainiit uzbrukumaa. Es negribu atkaartoties, bet kursh liktu ceriibas uz GSW, ja shiem nebuutu 2. un 3. labaakais speeletajs, teiksim Tompsons un Griins ?

"Lebronam jau jaaizvelk vienam, citaadi jau vinjs nav nekaads MJ" ha, es nezinu nevienu no labaakajiem playeriem (ar vairaakiem gredzeniem), kuriem buutu bijusi tik slikta komanda, cik Cavs ir bez Lebrona. Ir gruuti to atziit kaa Cavs atbalstiitaajam, bet nu taa reaali ir, sakiet, ka Lebrons pa daudz met? A kursh veel bez Kairija no taas komandas sev var izkaartot punktus? Un shis ir finaals, regularajaa jau visi var bliezt valjaa uz nebeedu. Jaaskataas naakamaas speeles, ja Lebrons dabuu rinkji ar Kairiju aaraa, es nezinu, kaadu veel argumentu var likt preet Lebronu.
Tur kur Lebrons spēlē vnm ir slikta komanda heat arī bija drausmīgi komandas biedri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 15:16, pirms 10 gadiem
Manuprāt Warriors nospēlēja ļoti vāji, bet tāpat uzvarēja. Jāskatās, kā CLE klāsies, kad Warriors sāks ieskrieties. OK, Karijs sameta punktus, kko arī Tompsons, bet kopumā likās, ka abi aizvada viduvēju spēli.

     [+] [-]

, 2015-06-05 15:20, pirms 10 gadiem
Lebronam vispār karjerā nav paveicies ar komandas biedriem.
Spēlējis ar tādiem ņuņām kā Šaks, Veids, Bošs, Īrvings, Lovs, JR, Viljamss, Būzers, Iglauskas, Varežao. Tādi viduvēji spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-06-05 15:22, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Un kāpēc Maikls Džordans ir varenāks spēlētājs kā Lebrons Džeims? Ļoti vienkārši - tāpēc ka beigās neiemeta. Lebronam nepiemīt slepkavas instinkts un uzvarētāja psiholoģija. Viņš nav un nebūs Karalis.
Esi paskaitījis, cik reizes MJ ir neiemeti un komanda pat līdz finālam nav tikusi?
Cik reizes ir izkritusi, tapēc, ka MJ pārāk visu velk uz sevi?
Neviens neko tādu līderiem nepārmet. Play-off un kur nu vēl fināli, tie ir tie brīži, kad tu vai nu uzvari, vai zaudē, bet līderis iet un met... ņem uz sevi, atspēlē... vienalga ko, bet viņš pieņem lēmumu, vai nu ir vai nav... Un visiem ir abejādi.... gan ir, gan nav.

     [+] [-]

, 2015-06-05 15:24, pirms 10 gadiem
lets go sun city

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 15:27, pirms 10 gadiem
Nu , bet kā LJB nomuhļija OT 1/10 FG tas ir vienkārši ārprāc, viens metiens beigās no groza apakšas , kad viņu vairs nesedza!Visu cieņu GSW ar team play izcīnija uzvaru. Prieks par IGUODALA laba spēlē viņam. Es par GSW!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 15:41, pirms 10 gadiem
Tupie heiteri pat pamanās šeit heitot Lebronu.. Kamon, ja visi liek tupa garām plis JR visu laiku dara vienu un to pašu, tad rezultātam bija jābūt skaidram.. GSW var priecāties, ka CAVS notupīja pamatlaiku.. Diemžēl, ja Kairijs ir ārā tad CAVS ir ziepēs..

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 15:43, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Esi paskaitījis, cik reizes MJ ir neiemeti un komanda pat līdz finālam nav tikusi?
Cik reizes ir izkritusi, tapēc, ka MJ pārāk visu velk uz sevi?
Neviens neko tādu līderiem nepārmet. Play-off un kur nu vēl fināli, tie ir tie brīži, kad tu vai nu uzvari, vai zaudē, bet līderis iet un met... ņem uz sevi, atspēlē... vienalga ko, bet viņš pieņem lēmumu, vai nu ir vai nav... Un visiem ir abejādi.... gan ir, gan nav.
Galvenais, ka LeBronam jau nebija daudz varianti, jo visi čomaki met garām.. JR vnk sāka tracināt mani ar savām paredzamajām fadeaway zilajām troikām.. Žēl LeBrona, cilvēks ar visu sirdi kapāja un neko 44punkti nedeva.. :/

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 15:45, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Manuprāt Warriors nospēlēja ļoti vāji, bet tāpat uzvarēja. Jāskatās, kā CLE klāsies, kad Warriors sāks ieskrieties. OK, Karijs sameta punktus, kko arī Tompsons, bet kopumā likās, ka abi aizvada viduvēju spēli.
Un Izņemot LeBronu kurš vēl aizvadīja kko sakarīgu?? Ne JR, ne Irvings ne tuvu nebija savam vidējam līmenim.. Nokāpsi vienreiz no Kobes daikta nost?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 15:51, pirms 10 gadiem
Es lasu tos komentārus un tiešām nesaprotu tos tupos komentētājus, kas vnk norok LeBronu. Kā var kko teikt viņam, ja viņš dod asistus, vāc rebus un sauc viņu par 1 man show? Protams, ka visi liek garām tad ir jāspēlē pašam, cik tad pietrūka, lai viens uzvarētu GSW???!? Ja arī GSW pacels, labākais spēlētājs šosezon būs un paliks LeBrons.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 15:55, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lebronam vispār karjerā nav paveicies ar komandas biedriem.
Spēlējis ar tādiem ņuņām kā Šaks, Veids, Bošs, Īrvings, Lovs, JR, Viljamss, Būzers, Iglauskas, Varežao. Tādi viduvēji spēlētāji.
ehh, viens un tas pats, atkal un atkal... es runaaju par TAGADNI. Es par heat laikiem neko nesaku un vinjam tachu TAGAD nav Veids un Bosh,kuri peec tavaam domaam ir superzvaigznes un labaakie liigaa,ne? ;d oo jaa, Shaks jau nu tieshaam tajaa sezonaa bija ljoti domineejosh, Viljamss,chalis kuram Lebrons 1x all star dabuja, Buuzers un Big Z Tu esi komikjis.

Lovs un Varezhao tagad ir veseli un speelee? Vieniigais, kas no tiem ir Kairijs,kursh tagad jau atkal ir out, tu esi heiterisma max paraugs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-05 16:09, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Par Maiklu Džordanu arī Lebrons nav labāks - nu kāds viņš ir Karalis? Nu, nu Lebrona faneļi - skrieniet nu mani fiksi mīnusot ar savām drebošajām roķelēm.
Mjā, ierunājās mr Objektīvais. Man vienalga, kas uzvar finālā un neesmu Lebrona fans. Ieliku mīnusu jo herņu konkrētu raksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 16:26, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Esi paskaitījis, cik reizes MJ ir neiemeti un komanda pat līdz finālam nav tikusi?
Cik reizes ir izkritusi, tapēc, ka MJ pārāk visu velk uz sevi?
Neviens neko tādu līderiem nepārmet. Play-off un kur nu vēl fināli, tie ir tie brīži, kad tu vai nu uzvari, vai zaudē, bet līderis iet un met... ņem uz sevi, atspēlē... vienalga ko, bet viņš pieņem lēmumu, vai nu ir vai nav... Un visiem ir abejādi.... gan ir, gan nav.
tikai tads MJ nekad finālos nezaudēja, prefekts 6 no 6 rekords.

Lebronam briest tūlīt jau ceturtais zāģis finālos.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:29, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: ehh, viens un tas pats, atkal un atkal... es runaaju par TAGADNI. Es par heat laikiem neko nesaku un vinjam tachu TAGAD nav Veids un Bosh,kuri peec tavaam domaam ir superzvaigznes un labaakie liigaa,ne? ;d oo jaa, Shaks jau nu tieshaam tajaa sezonaa bija ljoti domineejosh, Viljamss,chalis kuram Lebrons 1x all star dabuja, Buuzers un Big Z Tu esi komikjis.

Lovs un Varezhao tagad ir veseli un speelee? Vieniigais, kas no tiem ir Kairijs,kursh tagad jau atkal ir out, tu esi heiterisma max paraugs
Es runāju vispārināti, ka te visi pīkst par to, ka Lebronam vienmēr ir slikti komandas biedri. Skaidrs ir tas, ka LBJ viens nevar aizvest komandu līdz titulam, viņam vajag vēl klāt vismaz vienu superzvaigzni. Lovs un Īrvings ir uzpūsti burbuļi. Veids tāds nebija.

Bez tam, vainīgs jau nav LBJ vai komandas biedri, prosta Blats ir muļķis. Dara to pašu ko Eirolīgā.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:31, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: ehh, viens un tas pats, atkal un atkal... es runaaju par TAGADNI. Es par heat laikiem neko nesaku un vinjam tachu TAGAD nav Veids un Bosh,kuri peec tavaam domaam ir superzvaigznes un labaakie liigaa,ne? ;d oo jaa, Shaks jau nu tieshaam tajaa sezonaa bija ljoti domineejosh, Viljamss,chalis kuram Lebrons 1x all star dabuja, Buuzers un Big Z Tu esi komikjis.

Lovs un Varezhao tagad ir veseli un speelee? Vieniigais, kas no tiem ir Kairijs,kursh tagad jau atkal ir out, tu esi heiterisma max paraugs
šis ir pirmais gadījums, kad Lebrona komandai finālos ir nopietnas traumu problēmas. Hītos visus četrus gadus visi uz finālu bija veseli un tāpat pamanījās divreiz pagrūst.

Jūs, Lebrona fanboji, esiet tik smieklīgi. Tiklīdz kāds te nav pārfanojies par Lebronu tā uzreiz komentiem jāsamet 100 mīnusi un arī jāpaspēj kkas uzdi.rst

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:32, pirms 10 gadiem
Ilgi meklēju, bet nevarēju atrast, bet būtu interesanti paskatīties, cik ilgu laiku LBJ pavadīja ar bumbu kopsummā, domāju, ka cipars būtu diezgan iespaidīgs. Man liekas, ka tur arī meklējams Cavs zaudējuma iemesls šajā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:36, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Jā es domāju - ka labākais NBA spēlētājs ir bijis Maikls Džordans. Un tāpēc es neesmu objektīvs ? Ir nu gan arguments. Maikls Džordans bija un ir karalis. (un es nekad neesmu bijis Džordana fans, vienmēr NBA finālos fanoju PRET viņa komandu)
Ne par MJ, bet par komentāru kopumu. Kaut kādu sviestu raksti - it īpaši aizrādot Lebrona "faneļiem" par objektivitātes trūkumu.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:38, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: šis ir pirmais gadījums, kad Lebrona komandai finālos ir nopietnas traumu problēmas. Hītos visus četrus gadus visi uz finālu bija veseli un tāpat pamanījās divreiz pagrūst.

Jūs, Lebrona fanboji, esiet tik smieklīgi. Tiklīdz kāds te nav pārfanojies par Lebronu tā uzreiz komentiem jāsamet 100 mīnusi un arī jāpaspēj kkas uzdi.rst
Nu, nu, nu...Veids nevienu play-off nemocījās ar ceļiem? Bošs arī nebija ārā vairākas play-off spēles (šķiet pirms 2 gadiem pret Spurs, vai arī Thunders, īsti neatceros)?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:40, pirms 10 gadiem
nesen pa NBA.TV atkārtoja 2002.gada Lakers-Sacramento svarīgu spēli, pēdējās sekundēs no apkašas garām lādēja gan Kobe, gan Šakils - bumba nejauši atlēca pie R.Horija un ar signālu viņš izrāva uzvaru ..

ar to es gribu teikt, ka gan Kobe, gan Džordans ir iemetuši svarīgus metienus, bet daudzus arī aizmetuši garām. tāpat arī Lebrons. kautkādi pārmetumi varēja būt līdz 2012.gadam ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 16:46, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: šis ir pirmais gadījums, kad Lebrona komandai finālos ir nopietnas traumu problēmas. Hītos visus četrus gadus visi uz finālu bija veseli un tāpat pamanījās divreiz pagrūst.

Jūs, Lebrona fanboji, esiet tik smieklīgi. Tiklīdz kāds te nav pārfanojies par Lebronu tā uzreiz komentiem jāsamet 100 mīnusi un arī jāpaspēj kkas uzdi.rst
taa jau gluzhi nav, ir veel kaadi paaris purni, kuri man ieksh NBA simpatizee, tikai to chalju komandas (Vols, M.Gazols) veel nav paspeejushas tikt taalaak, lai es par vinjiem runaatu te komentos.

Cepiens ir par to,ka ir Lebrona atbalstiitaaji un tad esat juus - Jums pofig par savaam komandaam,bet GALVENAIS, lai uzvar komandas, kuras ir pret Lebronu un Cavs. Varu sadareet, ka gribeeji, lai Bostona panjem, tad lai Bulls uzvar un visbeidzot Atlanta panjem Cavs, ka tik Lebrons netiktu finaalaa. Pasaki, ka man nav taisniiba..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:54, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: A tu esi lasījis tādu tipu kā Irbītes, Hull, MVanaga, Eeveeles un citu viņa "cienītāju" komentārus šeit SC un ne tikai šodien, bet daudzu gadu gaitā - es esmu lasījis - tā kā es neredzu jēgu, šeit vēl kaut ko piebilst. Un es nerunāju tikai par Cavaliers laiku, bet arī Heat. Un kur palikuši tagad visi Heat fani un atbalstītāji, izņemot Raicha ? Visi ir pazuduši, kā ūdenī iekrituši.
Un? Te troļļu vienmēr nav trūcis, tas tak nenozīmē, ka viņiem ir jālīdzinās. Tieši otrādi...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:57, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: nesen pa NBA.TV atkārtoja 2002.gada Lakers-Sacramento svarīgu spēli, pēdējās sekundēs no apkašas garām lādēja gan Kobe, gan Šakils - bumba nejauši atlēca pie R.Horija un ar signālu viņš izrāva uzvaru ..

ar to es gribu teikt, ka gan Kobe, gan Džordans ir iemetuši svarīgus metienus, bet daudzus arī aizmetuši garām. tāpat arī Lebrons. kautkādi pārmetumi varēja būt līdz 2012.gadam ..
Tieši tā, Džordanam pēc atgriešanās NBA play-off pret Magic izšķirošā brīdī Hārdevejs atņēma bumbu un aizskrēja ātrajā un Bulls pakāsa sēriju. Pēc tam Džordans kā traks trenējās vasarā un nāca rekorduzvaru sezona. Visi kļūdās, jo ir tikai cilvēki nevis mašīnas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-05 17:18, pirms 10 gadiem
Varbuut kaads speelee uz ps4 nba 2k15 my park!?apniik randomaa ar citiem speeleet, vareetu kochu uztaisiit !

     [+] [-]

, 2015-06-05 17:31, pirms 10 gadiem
Nekas nenogurdina vairak , par to ka pie katra NBA raksta wanabiji aizstaav savus varonus. pashiem jau nav apriebies kaut ko argumenteet , pieraadiiit , mekleet kaut kaadus faktus un ieganstus utt , pie katra raksta? cereju palasit par speli viedoklus , bet viss beidzas ka parasti - LBJ fanboyi pret parejiem. Ne tiesham , Jums pashiem nav jau noriebies?!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 17:37, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Jā - es esmu šādā ziņā objektīvs un atzīstu - tur tev ir taisnība - vienmēr fanošu par komandām, kas spēlē pret LJ un pret LJ komandu. Bet ja man viņš nav paticis kopš brīža, kā viņš ienāca līgā - kā visi siekalojās, klanījās viņa priekšā, sauca par Karali, veidoja viņa vajadzībām Heat utt. - tas ir tikai loģiski. No komandām Gārneta laikā man patika Celtic, tagad ja man ir jāizvēlas laikam došu priekšroku Spurs, patīk arī kā šogad Warriors spēlē. Bet vairāk NBA es pievēršu uzmanību atsevišķu spēlētāju spēlei nevis komandām. Es neesmu dzimis ASV, dzimis kādā konkrētā ASV vietā, lai manī būtu lokālpatriotisms vienas vienīgas komandas atbalstīšanā. Kā Latvijā dzimušam latvietim tas ir tikai loģiski un normāli.
es par to vienmeer esmu runaajis,ka kaa var reaali patikt tieshi viena noteikta komanda visu laiku, ja tu tur nedziivo un playeri, treneri mainaas un par to pilseetu nafig neko nezini, taapeec patiikt atseviski speeleetaaji.

Tev nepatik Lebrons, jo ap vinju taa njemaas? Apskaties,kaadas sensaacijas ir ap Kariju, medijos,internetaa par vinju tik runaa, vinju pat saukaa jau par jauno NBA "ikonu", kaadaa veidaa? Ja pat Dzhordans nav ticis priekshaa Dzherijam Vestam kaa NBA ikona, kaada runa vispaar var buut par Kariju?!

Karalis jau vien taada iesauka ir,nav jau taa, ka vinjam iesauka ir GOAT, vienkaarshi savas paaudzes labaakais speeletaajs, nemini nemaz Kobi,Lebronam pret Kobi savstarpeejaas speelees ir paaraakums, diezgan liels, arii punktu, ast, reb u.c. paasvars taapat.

Par Spurs piekriitu,arii patiik organizaacija un Timijs ar Paarkeru, un protams Pops, Dzhinobili gan nekad. Bet taa kaa ir sanaacis,ka Lebrons vs Spurs ir shiis desmitgades lielaakais rivalry,un ka esmu par Lebronu,tad naacaas buut pret Spuraam,bet paarejos citos gadiijumos esmu par vinjiem, lai gan liekas, ka nu jau eera iet uz beigaam ar Popa un Dankana driizo aizieshanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 18:22, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Tu spēli redzēji?? Jā, var būt attaisnojums karjeras sākumā, ka liek garām un pa daudz uzņemas spēli uz sevis, kā arī mēģina sarežģitus metienus. Bet ne jau tagad, kad spēlētājs ir nobriedis, ar pieredzi... Paskaties cik sarežģītus metienus viņš uzņēmās mest un cik iemeta!? Sajūta bija, ka pārējā CAVS komanda stāvēja un gaidīja, kas tagad notiks.. Nesaprotu kapēc nevarēja James uzvilkt piemēram uz sevi spēlētājus un atdot kaut vai Mozgovam kuram ir auguma pārsvars pār visiem GSW zem groza, turklā GSW spēlēja ar mazo sastāvu beigās. Tas vien pierāda Lebrona domāšanas spējas mača galotnēs, viņš domā ka vienatnē tagad iz...s visus. 1 cilvēks, kaut tas Lebrons vai Džordans, nevar uzvarēt.
jā redzēju. un nesaprotu sašutumu? Lebrons bija pārliecinoši labākais vecis laukumā, vilka komandu, meta vieglus un grūtus metienus, deva piespēles - pēc 6 iemeta un pēc daudzām vēl neiemeta. puslaika beigās pakalusīgi pēc trenera plāna izmeta autu uz Smitu. spēles beigās pēc tava gaišā plāna uzvilka uz sevis un atdeva Mozgovam. vai pēdējais metiens bija ideāls? protams nē, tur nav laika filozofēt - tas ir sekundes desmitdaļu lēmums. šoreiz neiemeta, citreiz iemeta. tāpēc viņam maksā to algu un tāpēc mazāk meistarīgie komandas biedri pārsvarā paiet malā - līderiem jāizšķir galotne.

     [+] [-]

, 2015-06-05 18:29, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Tu spēli redzēji??

Nesaprotu kapēc nevarēja James uzvilkt piemēram uz sevi spēlētājus un atdot kaut vai Mozgovam kuram ir auguma pārsvars pār visiem GSW zem groza, turklā GSW spēlēja ar mazo sastāvu beigās.
spēli redzēji? Mozgovs pašās beigās bija nomainīts malā ..

nez kāpēc neviens neatcerās, ka sezonas MVP 26 sek pirms beigām neiemeta no apakšas un ļāva nobloķēt Irvingam ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-06-05 20:49, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: A tu esi lasījis tādu tipu kā Irbītes, Hull, MVanaga, Eeveeles un citu viņa "cienītāju" komentārus šeit SC un ne tikai šodien, bet daudzu gadu gaitā - es esmu lasījis - tā kā es neredzu jēgu, šeit vēl kaut ko piebilst. Un es nerunāju tikai par Cavaliers laiku, bet arī Heat. Un kur palikuši tagad visi Heat fani un atbalstītāji, izņemot Raicha ? Visi ir pazuduši, kā ūdenī iekrituši.
Tpc, ka Heat ir sūdu bedre, ja tur nebūtu bijis Lebrons.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 20:54, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tieši tā, Džordanam pēc atgriešanās NBA play-off pret Magic izšķirošā brīdī Hārdevejs atņēma bumbu un aizskrēja ātrajā un Bulls pakāsa sēriju. Pēc tam Džordans kā traks trenējās vasarā un nāca rekorduzvaru sezona. Visi kļūdās, jo ir tikai cilvēki nevis mašīnas
nu, hardaway tajaa seerijaa bija fantastisks. starp citu - lebrona jauniibas dienu elks. bet - kaut kas cavs ir jaamaina. lebrons viens so seeriju neizvilks.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-05 21:00, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Jā - es esmu šādā ziņā objektīvs un atzīstu - tur tev ir taisnība - vienmēr fanošu par komandām, kas spēlē pret LJ un pret LJ komandu. Bet ja man viņš nav paticis kopš brīža, kā viņš ienāca līgā - kā visi siekalojās, klanījās viņa priekšā, sauca par Karali, veidoja viņa vajadzībām Heat utt. - tas ir tikai loģiski. No komandām Gārneta laikā man patika Celtic, tagad ja man ir jāizvēlas laikam došu priekšroku Spurs, patīk arī kā šogad Warriors spēlē. Bet vairāk NBA es pievēršu uzmanību atsevišķu spēlētāju spēlei nevis komandām. Es neesmu dzimis ASV, dzimis kādā konkrētā ASV vietā, lai manī būtu lokālpatriotisms vienas vienīgas komandas atbalstīšanā. Kā Latvijā dzimušam latvietim tas ir tikai loģiski un normāli.
Tak beidz te kultivēt to savu ideju, ka MIA uzbūvēja priekš Lebrona. Viņiem bija attiecīgie līdzekļi un viņi to izdarīja.

     [+] [-]

, 2015-06-05 22:35, pirms 10 gadiem
Bez brazīļa un Love nekas nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 00:00, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Ko tu d...irs. Heat ar Veidu jau bija ieguvuši titulu, kad tur tāda Lebroniņa nebija ne tuvumā. Kādi jūs esat mauc...īgi liekuļi. Tad kad tur bija lebroniņš, tad jūs to komandu cēlāt vai debesīs. Bet tagad nod...iršat visi pēc kārtas, jo tur tāda lebroniņa vairs nav.
Pfff... ja nerubī, ko es domāju, tad nevajag te muti brūķēt. Biju par DAL 2011, par MIA, kad spēlēja pret OKC un par SAS, kad šie divus gadus spēlēja. Un tā kā nepiesien te man "lebroniņu"(kā tu saki mīļvārdiņā).

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 00:03, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Tā nav mana ideja dunduk, palasi gudrāku cilvēku domas un viedokļus nekā es par to laiku, palasi speciālistus. Tika izveidots Big3+ Allens priekš Lebrona. Viņi pat tādēļ aizgāja uz algas samazināšanu. Tas bija ļoti izplatīts viedoklis, to teica ļoti daudzi cilvēki un es šim viedoklim pilnībā piekrītu.
Nu taču iemet kādu linku ar gudrajiem cilvēkiem, lai man nav jāmeklē.

Kas tad atteicās no algas?!?! Līga? Līga sev paņēma algas samazinājumu, vai divi spēlētāji paņēma katrs par 2M mazāk, lai varētu cīnīties par gredzeniem??? Atbildi uz elementāru jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 00:40, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Protams, ka spēlētāji - Līga (piemēram, Railija personā, kuram pasvieda šo ideju) kuluāros mīļi palūdza Lebronam, Veidam un Bošam savākties kopā, paņemt nedaudz mazāk un doties gājienā pēc gredzeniem, tā bija pirmā reize līgā, kad 3 superzvaigznes šitā čomiski sarunāja savākties kopā. Tu teiksi Bošs nebija zvaigzne ? A ta tagad Heat viņam tādu līgumu iedeva laikam tikai par zilām acīm?
MIA ir muļķi, ka iedeva Bošam tādu līgumu. Sezonā redzējām, kas no viņa ir. Gan jau ar Bošu tiktu PO, bet neko vairāk par 1. kārtu viņiem tāpat nedotu. Tagad varēs gudrot, kā viņu atlaist, kad nonāks līdz Amares vecumam ar 22M līgumu kaklā. Būs NYK nr. 2.

Laikam, neviens cits nav agrāk atteicies no naudas, lai komandai būtu iespēja nolīgt papildspēkus (izcilākais piemērs? SAS! TP un TD abi ir max spēlētāji... kad viņiem ir bijis max? )

MIA tajā gadā bija 46M(bik mazāk pēc pāris resign)!!!!!!!! brīvā nauda. Tas ir diviem superstāriem. Abi tika iegūti maiņu ceļā. Kur problēma. NYK tagad arī būs daudz brīvā nauda. Jautājums vai viņi māk pierunāt divas zvaigznes un vai ir divas tādas pieejamas, ka būtu pa pozīcijām visi. Liekas, ka vairāk vasarā brīvie aģenti būs top garie, bet NYK ideālā variantā būtu C vai PF (Gazols/Aldridžs, kuri it kā nekur netaisās iet) un PG,SG... (pat nezinu kas no tiem ir sakarīgs. MIA patrāpījās, ka SG bija un paņēma SF, PF un tad jau PG ar Lebronu ir vajadzīgs vnk šūteris vai defenderis un no C tikai vajag rebus un defu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-06 01:14, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: MIA ir muļķi, ka iedeva Bošam tādu līgumu. Sezonā redzējām, kas no viņa ir. Gan jau ar Bošu tiktu PO, bet neko vairāk par 1. kārtu viņiem tāpat nedotu. Tagad varēs gudrot, kā viņu atlaist, kad nonāks līdz Amares vecumam ar 22M līgumu kaklā. Būs NYK nr. 2.

Laikam, neviens cits nav agrāk atteicies no naudas, lai komandai būtu iespēja nolīgt papildspēkus (izcilākais piemērs? SAS! TP un TD abi ir max spēlētāji... kad viņiem ir bijis max? )

MIA tajā gadā bija 46M(bik mazāk pēc pāris resign)!!!!!!!! brīvā nauda. Tas ir diviem superstāriem. Abi tika iegūti maiņu ceļā. Kur problēma. NYK tagad arī būs daudz brīvā nauda. Jautājums vai viņi māk pierunāt divas zvaigznes un vai ir divas tādas pieejamas, ka būtu pa pozīcijām visi. Liekas, ka vairāk vasarā brīvie aģenti būs top garie, bet NYK ideālā variantā būtu C vai PF (Gazols/Aldridžs, kuri it kā nekur netaisās iet) un PG,SG... (pat nezinu kas no tiem ir sakarīgs. MIA patrāpījās, ka SG bija un paņēma SF, PF un tad jau PG ar Lebronu ir vajadzīgs vnk šūteris vai defenderis un no C tikai vajag rebus un defu.
L-Train ies prom, Portlendas māju jau ir ielicis izsolē.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 09:15, pirms 10 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Man vienalga ko jūs par mani domājat bet Cavs dabūs gredzenus
Vecīt?Es arī gribētu,lai tā notiek,bet tomēr tas būs grūti..
-Grūti,bet ne neiespējami..

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 09:20, pirms 10 gadiem
More Than a Game rakstīja: Un?! Tāpēc metīsi plinti krūmos? Man piemēram vienalga kā beigās būs, es turpinu ticēt - naivi/akli, sauc to kā gribi! Pie 0:1 sērijā nolaist ausis, sorry, kas tad tie par atbalstītājiem?! Vismaz nickname tad nomaini.
No Cavs beņķa ir vīri, kas var izšaut, tas pats M.Miller!
Protams, K.Irving trauma atvieglo rokas Warriors, bet tāpēc nevajag izkārt uzreiz balto karogu!
Viens normāls čalis..Savādāk visi raud,ka sērija beigusies..Viss tikai sāksies,Būs jānāk laukumā Milleram un jārāda spēle,kāda bija pie Heat pret Spurs..

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 09:43, pirms 10 gadiem
eevelee rakstīja: Es lasu tos komentārus un tiešām nesaprotu tos tupos komentētājus, kas vnk norok LeBronu. Kā var kko teikt viņam, ja viņš dod asistus, vāc rebus un sauc viņu par 1 man show? Protams, ka visi liek garām tad ir jāspēlē pašam, cik tad pietrūka, lai viens uzvarētu GSW???!? Ja arī GSW pacels, labākais spēlētājs šosezon būs un paliks LeBrons.
Vienkārši ir tā,ka LeBrons ir Labākais.Daudziem tas nepatīk.Viņi heito par LeBronu,nodi#š viņu un ir par visām tām komandām,kurās nav LeBrons.Šobrīd pēkši liela daļa fano Par GSW,tieši tāpēc,ka viņiem vienkārši nepatīk LeBrons.Tas ir tik stulbi un nožēlojami..
LeBrons ir un paliek Labākais,pat,ja zaudēs finālā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-06 11:21, pirms 10 gadiem
Pagaidām bez pārsteigumiem un favorīti uzvar.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 17:41, pirms 10 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Viena rieva smadzenēs, bet toties dziļa .... Tu kļūdies, man Karijs un Warriors patīk arī bez visa tava Lebrona. Un uzvara būs mūsējā, un tiem taviem tekstiem, kas tur bija vai nebija labākais, vairs nebūs nekāda nozīme, LJ stāvēs pie ratiem un izliksies, ka neraud, nebūs Cavaliers šogad nekāda pirmā titula. Jūs viena daļa LJ fanu sākat reāli besīt un uzdzīt dusmas.
Man toties besī tie,kuri pēkšņi sāk fanot par GSW un arī visi tie,kuri noliek LeBronu ,tikai tāpēc,ka nu pēkšņi iepaticies Karijs..Esmu LeBrona,tātad arī Klīvlendas fans,Bet tāpēc nenolieku Kariju,Tompsonu vai citus,Tikai tāpēc,ka es neesmu par viņiem..

     [+] [-]

, 2015-06-06 20:41, pirms 10 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Man toties besī tie,kuri pēkšņi sāk fanot par GSW un arī visi tie,kuri noliek LeBronu ,tikai tāpēc,ka nu pēkšņi iepaticies Karijs..Esmu LeBrona,tātad arī Klīvlendas fans,Bet tāpēc nenolieku Kariju,Tompsonu vai citus,Tikai tāpēc,ka es neesmu par viņiem..
es tev, Lebrona fan, neieteiktu sevi saukt par Klīvlendas fanu. Ka tik nesanāk nākamsezon par citu komandu fanot. LBJ škiet uz nākamo gadu ir player option, nekur jau nav teikts, ka atkal neaizmūk prom