Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" iztur Klīvlendas vienveidīgo spiedienu un uzvar papildlaikā

Rolands Eliņš

"Warriors" iztur Klīvlendas vienveidīgo spiedienu un uzvar papildlaikā
Stefens Karijs un Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas finālsērijas pirmajā mačā Goldensteitas "Warriors" sīvā cīņā ar 108:100 papildlaikā pārspēja Klīvlendas "Cavaliers", kuras rindās traumas dēļ laukumu priekšlaicīgi atstāja saspēles vadītājs Kairijs Ērvings. Lebrons Džeimss šonakt uzņēmās iniciatīvu un guva 44 punktus, tiesa, spēles beigās un it īpaši papildlaikā "Warriors" ar viņa centieniem nemitīgi apspēlēt viens pret vienu tika galā.

Fināls iesākās visai nervozi, un abām komandām punktu gūšana radīja problēmas. Taču Tristana Tompsona aktīvā darbība zem groziem palīdzēja "Cavaliers" iegūt vairākas atlēkušās bumbas uzbrukumā un, izmantojot "Warriors" neveiksmes arī visai brīvos metienos, viesi izrāvās arī 14 punktu vadībā. Ceturtdaļas beigās "Warriors" līdzjutējiem prieku gan sagādāja Andrē Igudala, skaisti ar driblu apspēlējot Lebronu Džeimsu un triecot bumbu grozā no augšas.

Otrās ceturtdaļas sākumā Džeimss ar Kairija Ērvinga palīdzību noturēja "Cavs" pārsvaru, kamēr "Warriors" joprojām bija problēmas ar atlēkušajām bumbām. Taču "Warriors" atgādināja par savām spējām ātri atkopties - pāris minūšu laikā viss deficīts bija sadeldēts, Stefens Karijs bija iemetis vairākus svarīgus metienus pēc kārtas un uzņēmies iniciatīvu, tiesa, atrauties mājniekiem neļāva Īmana Šamperta un Ērla Smita tālmetieni. Pēc pirmā puslaika "Cavaliers" vadībā ar 51:48, bet Džeimss jau bija sametis 19 punktus.

"Cavaliers" jau pirmajā puslaikā ļoti bieži ļāva Džeimsam spēlēt viens pret vienu, taču pēc pārtraukuma šī tendence kļuva arvien acīmredzamāka un, kamēr "Warriors" centās izspēlēt uz brīviem metieniem vai vismaz veidot saspēli, Klīvlendas uzbrukumos piespēles kļuva par arvien retāku parādību. Tas gan nesa rezultātus, jo "Cavaliers" palika vadībā līdz trešās ceturtdaļas beigām, kad atkal īstajā brīdī veiksmīgi nospēlēja Igudala. Viņam iepriekš, sedzot Džeimsu, bija piešķirtas pāris diskusijas vērtas piezīmes, taču ceturtdaļas pēdējā uzbrukumā Igudala revanšējās, atņēma Džeimsam bumbu un trieca bumbu grozā no augšas.

Igudalas aktivitāte palīdzēja "Warriors" pārņemt vadību, taču izrāviens drošā attālumā neizdevās. "Cavaliers" turpināja spītīgi atstāt Džeimsu vienu pret aizsargu, kas turpināja nest punktus, bet vadībā tomēr nu turējās Goldensteitas komandas. Pēdējā minūtē gan tika panākts neizšķirts, kad divus svarīgus soda metienus iemeta Mozgovs. Karijs nākamajā uzbrukumā izkārtoja sev brīvu ceļu uz grozu, taču saminstinājās un Ērvings viņu bloķeja. "Cavs" pēdējā uzbrukumā uzticējās Džeimsam, taču Igudala piespieda viņu izdarīt sarežģītu metienu, un nācās spēlēt papildlaiku.

Papildlaikā metieni no spēles nekrita nevienai komandai, taču Karijs divreiz pēc kārtas izprovocēja piezīmi metienā un panāca +4. Ērvings paslīdēja nākamajā uzbrukumā, un "Warriors" izkārtoja brīvu tālmetienu Bārnsam, kurš nepievīla, un rezultāts jau 105:98. Ērvings traumas dēļ bija spiests atstāt spēli, bet viņa komanda piedzīvoja zaudējumu 100:108, turklāt papildlaikā guva tikai divus punktus, tos pašus tik pašā izskaņā, kad uzvarētājs jau bija skaidrs.

Džeimss grozā sameta 44 punktus, kas ir viņa rekords NBA finālsērijas spēlēs un sasniegts, trāpot 18 no 38 metieniem no spēles. Ērvings pievienoja 23 punktus, kamēr ar 15 atlēkušajām bumbām izcēlās Tristans Tompsons. Jāpiebilst, ka "Cavaliers" spēli aizvadīja praktiski tikai septiņu spēlētāju sastāvā, no rezervistiem izmantojot tikai Ērlu Smitu un Džeimsu Džounsu, uz dažām minūtēm arī Metjū Delavedovu. Savukārt "Warriors" sastāvā 26 punkti Karijam, 21 Tompsonam, bet lielisku maču aizvadīja 15 punktus guvušais Igudala. Lai arī pirmajā puslaikā situācija zem groziem Zelta Štata komandai bija traģiska, mača kopējā statistika atlēkušajās bumbās tai par labu, proti, 48:45.

NBA finālsērija

VietaKomandasDatumsLaiks/Rez.
OklendaWarriors-Cavaliers05.06108:100
OklendaWarriors-Cavaliers08.063:00
KlīvlendaCavaliers-Warriors10.064:00
KlīvlendaCavaliers-Warriors12.064:00
OklendaWarriors-Cavaliers15.06ja nepieciešams
KlīvlendaCavaliers-Warriors17.06ja nepieciešams
OklendaWarriors-Cavaliers20.06ja nepieciešams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:36, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Jā es domāju - ka labākais NBA spēlētājs ir bijis Maikls Džordans. Un tāpēc es neesmu objektīvs ? Ir nu gan arguments. Maikls Džordans bija un ir karalis. (un es nekad neesmu bijis Džordana fans, vienmēr NBA finālos fanoju PRET viņa komandu)
Ne par MJ, bet par komentāru kopumu. Kaut kādu sviestu raksti - it īpaši aizrādot Lebrona "faneļiem" par objektivitātes trūkumu.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:38, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: šis ir pirmais gadījums, kad Lebrona komandai finālos ir nopietnas traumu problēmas. Hītos visus četrus gadus visi uz finālu bija veseli un tāpat pamanījās divreiz pagrūst.

Jūs, Lebrona fanboji, esiet tik smieklīgi. Tiklīdz kāds te nav pārfanojies par Lebronu tā uzreiz komentiem jāsamet 100 mīnusi un arī jāpaspēj kkas uzdi.rst
Nu, nu, nu...Veids nevienu play-off nemocījās ar ceļiem? Bošs arī nebija ārā vairākas play-off spēles (šķiet pirms 2 gadiem pret Spurs, vai arī Thunders, īsti neatceros)?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:40, pirms 9 gadiem
nesen pa NBA.TV atkārtoja 2002.gada Lakers-Sacramento svarīgu spēli, pēdējās sekundēs no apkašas garām lādēja gan Kobe, gan Šakils - bumba nejauši atlēca pie R.Horija un ar signālu viņš izrāva uzvaru ..

ar to es gribu teikt, ka gan Kobe, gan Džordans ir iemetuši svarīgus metienus, bet daudzus arī aizmetuši garām. tāpat arī Lebrons. kautkādi pārmetumi varēja būt līdz 2012.gadam ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-05 16:46, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: šis ir pirmais gadījums, kad Lebrona komandai finālos ir nopietnas traumu problēmas. Hītos visus četrus gadus visi uz finālu bija veseli un tāpat pamanījās divreiz pagrūst.

Jūs, Lebrona fanboji, esiet tik smieklīgi. Tiklīdz kāds te nav pārfanojies par Lebronu tā uzreiz komentiem jāsamet 100 mīnusi un arī jāpaspēj kkas uzdi.rst
taa jau gluzhi nav, ir veel kaadi paaris purni, kuri man ieksh NBA simpatizee, tikai to chalju komandas (Vols, M.Gazols) veel nav paspeejushas tikt taalaak, lai es par vinjiem runaatu te komentos.

Cepiens ir par to,ka ir Lebrona atbalstiitaaji un tad esat juus - Jums pofig par savaam komandaam,bet GALVENAIS, lai uzvar komandas, kuras ir pret Lebronu un Cavs. Varu sadareet, ka gribeeji, lai Bostona panjem, tad lai Bulls uzvar un visbeidzot Atlanta panjem Cavs, ka tik Lebrons netiktu finaalaa. Pasaki, ka man nav taisniiba..

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:54, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: A tu esi lasījis tādu tipu kā Irbītes, Hull, MVanaga, Eeveeles un citu viņa "cienītāju" komentārus šeit SC un ne tikai šodien, bet daudzu gadu gaitā - es esmu lasījis - tā kā es neredzu jēgu, šeit vēl kaut ko piebilst. Un es nerunāju tikai par Cavaliers laiku, bet arī Heat. Un kur palikuši tagad visi Heat fani un atbalstītāji, izņemot Raicha ? Visi ir pazuduši, kā ūdenī iekrituši.
Un? Te troļļu vienmēr nav trūcis, tas tak nenozīmē, ka viņiem ir jālīdzinās. Tieši otrādi...

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 16:57, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: nesen pa NBA.TV atkārtoja 2002.gada Lakers-Sacramento svarīgu spēli, pēdējās sekundēs no apkašas garām lādēja gan Kobe, gan Šakils - bumba nejauši atlēca pie R.Horija un ar signālu viņš izrāva uzvaru ..

ar to es gribu teikt, ka gan Kobe, gan Džordans ir iemetuši svarīgus metienus, bet daudzus arī aizmetuši garām. tāpat arī Lebrons. kautkādi pārmetumi varēja būt līdz 2012.gadam ..
Tieši tā, Džordanam pēc atgriešanās NBA play-off pret Magic izšķirošā brīdī Hārdevejs atņēma bumbu un aizskrēja ātrajā un Bulls pakāsa sēriju. Pēc tam Džordans kā traks trenējās vasarā un nāca rekorduzvaru sezona. Visi kļūdās, jo ir tikai cilvēki nevis mašīnas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-05 17:18, pirms 9 gadiem
Varbuut kaads speelee uz ps4 nba 2k15 my park!?apniik randomaa ar citiem speeleet, vareetu kochu uztaisiit !

     [+] [-]

, 2015-06-05 17:31, pirms 9 gadiem
Nekas nenogurdina vairak , par to ka pie katra NBA raksta wanabiji aizstaav savus varonus. pashiem jau nav apriebies kaut ko argumenteet , pieraadiiit , mekleet kaut kaadus faktus un ieganstus utt , pie katra raksta? cereju palasit par speli viedoklus , bet viss beidzas ka parasti - LBJ fanboyi pret parejiem. Ne tiesham , Jums pashiem nav jau noriebies?!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-05 17:37, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Jā - es esmu šādā ziņā objektīvs un atzīstu - tur tev ir taisnība - vienmēr fanošu par komandām, kas spēlē pret LJ un pret LJ komandu. Bet ja man viņš nav paticis kopš brīža, kā viņš ienāca līgā - kā visi siekalojās, klanījās viņa priekšā, sauca par Karali, veidoja viņa vajadzībām Heat utt. - tas ir tikai loģiski. No komandām Gārneta laikā man patika Celtic, tagad ja man ir jāizvēlas laikam došu priekšroku Spurs, patīk arī kā šogad Warriors spēlē. Bet vairāk NBA es pievēršu uzmanību atsevišķu spēlētāju spēlei nevis komandām. Es neesmu dzimis ASV, dzimis kādā konkrētā ASV vietā, lai manī būtu lokālpatriotisms vienas vienīgas komandas atbalstīšanā. Kā Latvijā dzimušam latvietim tas ir tikai loģiski un normāli.
es par to vienmeer esmu runaajis,ka kaa var reaali patikt tieshi viena noteikta komanda visu laiku, ja tu tur nedziivo un playeri, treneri mainaas un par to pilseetu nafig neko nezini, taapeec patiikt atseviski speeleetaaji.

Tev nepatik Lebrons, jo ap vinju taa njemaas? Apskaties,kaadas sensaacijas ir ap Kariju, medijos,internetaa par vinju tik runaa, vinju pat saukaa jau par jauno NBA "ikonu", kaadaa veidaa? Ja pat Dzhordans nav ticis priekshaa Dzherijam Vestam kaa NBA ikona, kaada runa vispaar var buut par Kariju?!

Karalis jau vien taada iesauka ir,nav jau taa, ka vinjam iesauka ir GOAT, vienkaarshi savas paaudzes labaakais speeletaajs, nemini nemaz Kobi,Lebronam pret Kobi savstarpeejaas speelees ir paaraakums, diezgan liels, arii punktu, ast, reb u.c. paasvars taapat.

Par Spurs piekriitu,arii patiik organizaacija un Timijs ar Paarkeru, un protams Pops, Dzhinobili gan nekad. Bet taa kaa ir sanaacis,ka Lebrons vs Spurs ir shiis desmitgades lielaakais rivalry,un ka esmu par Lebronu,tad naacaas buut pret Spuraam,bet paarejos citos gadiijumos esmu par vinjiem, lai gan liekas, ka nu jau eera iet uz beigaam ar Popa un Dankana driizo aizieshanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 18:22, pirms 9 gadiem
9ball rakstīja: Tu spēli redzēji?? Jā, var būt attaisnojums karjeras sākumā, ka liek garām un pa daudz uzņemas spēli uz sevis, kā arī mēģina sarežģitus metienus. Bet ne jau tagad, kad spēlētājs ir nobriedis, ar pieredzi... Paskaties cik sarežģītus metienus viņš uzņēmās mest un cik iemeta!? Sajūta bija, ka pārējā CAVS komanda stāvēja un gaidīja, kas tagad notiks.. Nesaprotu kapēc nevarēja James uzvilkt piemēram uz sevi spēlētājus un atdot kaut vai Mozgovam kuram ir auguma pārsvars pār visiem GSW zem groza, turklā GSW spēlēja ar mazo sastāvu beigās. Tas vien pierāda Lebrona domāšanas spējas mača galotnēs, viņš domā ka vienatnē tagad iz...s visus. 1 cilvēks, kaut tas Lebrons vai Džordans, nevar uzvarēt.
jā redzēju. un nesaprotu sašutumu? Lebrons bija pārliecinoši labākais vecis laukumā, vilka komandu, meta vieglus un grūtus metienus, deva piespēles - pēc 6 iemeta un pēc daudzām vēl neiemeta. puslaika beigās pakalusīgi pēc trenera plāna izmeta autu uz Smitu. spēles beigās pēc tava gaišā plāna uzvilka uz sevis un atdeva Mozgovam. vai pēdējais metiens bija ideāls? protams nē, tur nav laika filozofēt - tas ir sekundes desmitdaļu lēmums. šoreiz neiemeta, citreiz iemeta. tāpēc viņam maksā to algu un tāpēc mazāk meistarīgie komandas biedri pārsvarā paiet malā - līderiem jāizšķir galotne.

     [+] [-]

, 2015-06-05 18:29, pirms 9 gadiem
9ball rakstīja: Tu spēli redzēji??

Nesaprotu kapēc nevarēja James uzvilkt piemēram uz sevi spēlētājus un atdot kaut vai Mozgovam kuram ir auguma pārsvars pār visiem GSW zem groza, turklā GSW spēlēja ar mazo sastāvu beigās.
spēli redzēji? Mozgovs pašās beigās bija nomainīts malā ..

nez kāpēc neviens neatcerās, ka sezonas MVP 26 sek pirms beigām neiemeta no apakšas un ļāva nobloķēt Irvingam ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-06-05 20:49, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: A tu esi lasījis tādu tipu kā Irbītes, Hull, MVanaga, Eeveeles un citu viņa "cienītāju" komentārus šeit SC un ne tikai šodien, bet daudzu gadu gaitā - es esmu lasījis - tā kā es neredzu jēgu, šeit vēl kaut ko piebilst. Un es nerunāju tikai par Cavaliers laiku, bet arī Heat. Un kur palikuši tagad visi Heat fani un atbalstītāji, izņemot Raicha ? Visi ir pazuduši, kā ūdenī iekrituši.
Tpc, ka Heat ir sūdu bedre, ja tur nebūtu bijis Lebrons.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-05 20:54, pirms 9 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tieši tā, Džordanam pēc atgriešanās NBA play-off pret Magic izšķirošā brīdī Hārdevejs atņēma bumbu un aizskrēja ātrajā un Bulls pakāsa sēriju. Pēc tam Džordans kā traks trenējās vasarā un nāca rekorduzvaru sezona. Visi kļūdās, jo ir tikai cilvēki nevis mašīnas
nu, hardaway tajaa seerijaa bija fantastisks. starp citu - lebrona jauniibas dienu elks. bet - kaut kas cavs ir jaamaina. lebrons viens so seeriju neizvilks.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-05 21:00, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Jā - es esmu šādā ziņā objektīvs un atzīstu - tur tev ir taisnība - vienmēr fanošu par komandām, kas spēlē pret LJ un pret LJ komandu. Bet ja man viņš nav paticis kopš brīža, kā viņš ienāca līgā - kā visi siekalojās, klanījās viņa priekšā, sauca par Karali, veidoja viņa vajadzībām Heat utt. - tas ir tikai loģiski. No komandām Gārneta laikā man patika Celtic, tagad ja man ir jāizvēlas laikam došu priekšroku Spurs, patīk arī kā šogad Warriors spēlē. Bet vairāk NBA es pievēršu uzmanību atsevišķu spēlētāju spēlei nevis komandām. Es neesmu dzimis ASV, dzimis kādā konkrētā ASV vietā, lai manī būtu lokālpatriotisms vienas vienīgas komandas atbalstīšanā. Kā Latvijā dzimušam latvietim tas ir tikai loģiski un normāli.
Tak beidz te kultivēt to savu ideju, ka MIA uzbūvēja priekš Lebrona. Viņiem bija attiecīgie līdzekļi un viņi to izdarīja.

     [+] [-]

, 2015-06-05 22:35, pirms 9 gadiem
Bez brazīļa un Love nekas nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 00:00, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Ko tu d...irs. Heat ar Veidu jau bija ieguvuši titulu, kad tur tāda Lebroniņa nebija ne tuvumā. Kādi jūs esat mauc...īgi liekuļi. Tad kad tur bija lebroniņš, tad jūs to komandu cēlāt vai debesīs. Bet tagad nod...iršat visi pēc kārtas, jo tur tāda lebroniņa vairs nav.
Pfff... ja nerubī, ko es domāju, tad nevajag te muti brūķēt. Biju par DAL 2011, par MIA, kad spēlēja pret OKC un par SAS, kad šie divus gadus spēlēja. Un tā kā nepiesien te man "lebroniņu"(kā tu saki mīļvārdiņā).

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 00:03, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Tā nav mana ideja dunduk, palasi gudrāku cilvēku domas un viedokļus nekā es par to laiku, palasi speciālistus. Tika izveidots Big3+ Allens priekš Lebrona. Viņi pat tādēļ aizgāja uz algas samazināšanu. Tas bija ļoti izplatīts viedoklis, to teica ļoti daudzi cilvēki un es šim viedoklim pilnībā piekrītu.
Nu taču iemet kādu linku ar gudrajiem cilvēkiem, lai man nav jāmeklē.

Kas tad atteicās no algas?!?! Līga? Līga sev paņēma algas samazinājumu, vai divi spēlētāji paņēma katrs par 2M mazāk, lai varētu cīnīties par gredzeniem??? Atbildi uz elementāru jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 00:40, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Protams, ka spēlētāji - Līga (piemēram, Railija personā, kuram pasvieda šo ideju) kuluāros mīļi palūdza Lebronam, Veidam un Bošam savākties kopā, paņemt nedaudz mazāk un doties gājienā pēc gredzeniem, tā bija pirmā reize līgā, kad 3 superzvaigznes šitā čomiski sarunāja savākties kopā. Tu teiksi Bošs nebija zvaigzne ? A ta tagad Heat viņam tādu līgumu iedeva laikam tikai par zilām acīm?
MIA ir muļķi, ka iedeva Bošam tādu līgumu. Sezonā redzējām, kas no viņa ir. Gan jau ar Bošu tiktu PO, bet neko vairāk par 1. kārtu viņiem tāpat nedotu. Tagad varēs gudrot, kā viņu atlaist, kad nonāks līdz Amares vecumam ar 22M līgumu kaklā. Būs NYK nr. 2.

Laikam, neviens cits nav agrāk atteicies no naudas, lai komandai būtu iespēja nolīgt papildspēkus (izcilākais piemērs? SAS! TP un TD abi ir max spēlētāji... kad viņiem ir bijis max? )

MIA tajā gadā bija 46M(bik mazāk pēc pāris resign)!!!!!!!! brīvā nauda. Tas ir diviem superstāriem. Abi tika iegūti maiņu ceļā. Kur problēma. NYK tagad arī būs daudz brīvā nauda. Jautājums vai viņi māk pierunāt divas zvaigznes un vai ir divas tādas pieejamas, ka būtu pa pozīcijām visi. Liekas, ka vairāk vasarā brīvie aģenti būs top garie, bet NYK ideālā variantā būtu C vai PF (Gazols/Aldridžs, kuri it kā nekur netaisās iet) un PG,SG... (pat nezinu kas no tiem ir sakarīgs. MIA patrāpījās, ka SG bija un paņēma SF, PF un tad jau PG ar Lebronu ir vajadzīgs vnk šūteris vai defenderis un no C tikai vajag rebus un defu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-06 01:14, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: MIA ir muļķi, ka iedeva Bošam tādu līgumu. Sezonā redzējām, kas no viņa ir. Gan jau ar Bošu tiktu PO, bet neko vairāk par 1. kārtu viņiem tāpat nedotu. Tagad varēs gudrot, kā viņu atlaist, kad nonāks līdz Amares vecumam ar 22M līgumu kaklā. Būs NYK nr. 2.

Laikam, neviens cits nav agrāk atteicies no naudas, lai komandai būtu iespēja nolīgt papildspēkus (izcilākais piemērs? SAS! TP un TD abi ir max spēlētāji... kad viņiem ir bijis max? )

MIA tajā gadā bija 46M(bik mazāk pēc pāris resign)!!!!!!!! brīvā nauda. Tas ir diviem superstāriem. Abi tika iegūti maiņu ceļā. Kur problēma. NYK tagad arī būs daudz brīvā nauda. Jautājums vai viņi māk pierunāt divas zvaigznes un vai ir divas tādas pieejamas, ka būtu pa pozīcijām visi. Liekas, ka vairāk vasarā brīvie aģenti būs top garie, bet NYK ideālā variantā būtu C vai PF (Gazols/Aldridžs, kuri it kā nekur netaisās iet) un PG,SG... (pat nezinu kas no tiem ir sakarīgs. MIA patrāpījās, ka SG bija un paņēma SF, PF un tad jau PG ar Lebronu ir vajadzīgs vnk šūteris vai defenderis un no C tikai vajag rebus un defu.
L-Train ies prom, Portlendas māju jau ir ielicis izsolē.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 09:15, pirms 9 gadiem
MVanags34OBS rakstīja: Man vienalga ko jūs par mani domājat bet Cavs dabūs gredzenus
Vecīt?Es arī gribētu,lai tā notiek,bet tomēr tas būs grūti..
-Grūti,bet ne neiespējami..

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 09:20, pirms 9 gadiem
More Than a Game rakstīja: Un?! Tāpēc metīsi plinti krūmos? Man piemēram vienalga kā beigās būs, es turpinu ticēt - naivi/akli, sauc to kā gribi! Pie 0:1 sērijā nolaist ausis, sorry, kas tad tie par atbalstītājiem?! Vismaz nickname tad nomaini.
No Cavs beņķa ir vīri, kas var izšaut, tas pats M.Miller!
Protams, K.Irving trauma atvieglo rokas Warriors, bet tāpēc nevajag izkārt uzreiz balto karogu!
Viens normāls čalis..Savādāk visi raud,ka sērija beigusies..Viss tikai sāksies,Būs jānāk laukumā Milleram un jārāda spēle,kāda bija pie Heat pret Spurs..

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 09:43, pirms 9 gadiem
eevelee rakstīja: Es lasu tos komentārus un tiešām nesaprotu tos tupos komentētājus, kas vnk norok LeBronu. Kā var kko teikt viņam, ja viņš dod asistus, vāc rebus un sauc viņu par 1 man show? Protams, ka visi liek garām tad ir jāspēlē pašam, cik tad pietrūka, lai viens uzvarētu GSW???!? Ja arī GSW pacels, labākais spēlētājs šosezon būs un paliks LeBrons.
Vienkārši ir tā,ka LeBrons ir Labākais.Daudziem tas nepatīk.Viņi heito par LeBronu,nodi#š viņu un ir par visām tām komandām,kurās nav LeBrons.Šobrīd pēkši liela daļa fano Par GSW,tieši tāpēc,ka viņiem vienkārši nepatīk LeBrons.Tas ir tik stulbi un nožēlojami..
LeBrons ir un paliek Labākais,pat,ja zaudēs finālā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-06 11:21, pirms 9 gadiem
Pagaidām bez pārsteigumiem un favorīti uzvar.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-06 17:41, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Viena rieva smadzenēs, bet toties dziļa .... Tu kļūdies, man Karijs un Warriors patīk arī bez visa tava Lebrona. Un uzvara būs mūsējā, un tiem taviem tekstiem, kas tur bija vai nebija labākais, vairs nebūs nekāda nozīme, LJ stāvēs pie ratiem un izliksies, ka neraud, nebūs Cavaliers šogad nekāda pirmā titula. Jūs viena daļa LJ fanu sākat reāli besīt un uzdzīt dusmas.
Man toties besī tie,kuri pēkšņi sāk fanot par GSW un arī visi tie,kuri noliek LeBronu ,tikai tāpēc,ka nu pēkšņi iepaticies Karijs..Esmu LeBrona,tātad arī Klīvlendas fans,Bet tāpēc nenolieku Kariju,Tompsonu vai citus,Tikai tāpēc,ka es neesmu par viņiem..