Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš atkal nāk uz maiņu, komanda zaudē Bostonā

Jānis Celmiņš

Biedriņš atkal nāk uz maiņu, komanda zaudē Bostonā
Andris Biedriņš un Kevins Gārnets
Foto: AFP/Scanpix

Zaudējumu Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārā čempionāta spēlē piedzīvojusi latviešu basketbolista Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" vienība, kas ar rezultātu 103:107 izbraukumā piekāpās Bostonas "Celtics". Biedriņš atkal spēlē iesaistījās no rezervistu soliņa un guva četrus punktus.

Mačā Bostonā 41 punktu guva Monta Eliss, taču arī tas viesus no zaudējuma neglāba. Pēc uzvaras Vašingtonā pār vietējo „Wizards” vienību šonakt „Warriors” nācās samierināties ar zaudējumu – 103:107. Uzvarētāju labā pa 27 punktiem guva Pols Pīrss un Rejs Alens, bet ar 21 punktu izcēlās Džefs Grīns.

Jau otro spēli pēc kārtas Andris Biedriņš spēlē iesaistījās no rezervistu soliņa un 17 ar pusi minūšu laikā guva četrus punktus (2p. 2/3), pārtvēra divas pretinieku piespēles un pa reizei rezultatīvi asistēja partnerim un kļūdījās.

Citā aizvadītās nakts spēlē Sanantonio „Spurs” komandas labā desmit un vairāk punktus guva astoņi basketbolisti, sekmējot laukuma saimnieku uzvaru pār Maiami „Heat” komandu – 125:95. 20 punktus uzvarētāju labā guva Manu Džinobilī, zaudētājiem 26 guva Lebrons Džeimss.

Izmantotie resursi:
Where amazing happens. | NBA.COM

 +18 [+] [-]

, 2011-03-05 09:06, pirms 14 gadiem
Biedriņš turpina plosīties. Šķiet, jauns antirekords - 17 nospēlētajās minūtēs NEVIENA atlēkusī bumba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2011-03-05 09:07, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Centram 0 atlēkušās
AB laikam tiešām ir izdomājis pasmieties par basketbolu
beidz!! Komandas biedri gan jau atkal rāvuši bumbas ārā no rokām

 +12 [+] [-]

, 2011-03-05 09:08, pirms 14 gadiem
Pa ilgiem laikiem izdomāju paskatīties Warriors spēli. Tā diemžēl izskatās drausmīga. Lī, Eliss, pat Karijs, laukumu neredz vispār. Ne tikai saistībā ar Biedriņu, bet arī ar pārējiem. Bieži vērojama pikenrola sadarbība ar Andri, 70% no tām reizē sanāktu ideāls alley-oop, bet nejau Warriors. Andris kopumā spēlē labi, nospēlē aizsardzībā, metienus, kurus iedod viņam postā, viņš iemet, tā kā ir labi. Runājot pat atlēkošajām, tās tiek rautas ārā no rokām, katrs, protams, domā par savu statistiku. Pavērojot, kā Rondo apdala savus centrus ar piespēlēm, Karijs paliek viņa ēnā. Bēdīgi, bet patiesība. Par Judo labāk neizteikšos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-05 09:11, pirms 14 gadiem
Njā.. nezinu, kas notiek arf Biedriņu bet basketbols toč viņam nav galvā...

     [+] [-]

, 2011-03-05 09:12, pirms 14 gadiem
Žēl, ka par ļoti līdzīgām spēlēm netiek gūti punkti turnīrā, ko gan citu varu pateikt, pēc kārtējā zaudējuma saspringtā spēles izskaņā.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-05 09:14, pirms 14 gadiem
kobe_2_4 rakstīja: Pa ilgiem laikiem izdomāju paskatīties Warriors spēli. Tā diemžēl izskatās drausmīga. Lī, Eliss, pat Karijs, laukumu neredz vispār. Ne tikai saistībā ar Biedriņu, bet arī ar pārējiem. Bieži vērojama pikenrola sadarbība ar Andri, 70% no tām reizē sanāktu ideāls alley-oop, bet nejau Warriors. Andris kopumā spēlē labi, nospēlē aizsardzībā, metienus, kurus iedod viņam postā, viņš iemet, tā kā ir labi. Runājot pat atlēkošajām, tās tiek rautas ārā no rokām, katrs, protams, domā par savu statistiku. Pavērojot, kā Rondo apdala savus centrus ar piespēlēm, Karijs paliek viņa ēnā. Bēdīgi, bet patiesība. Par Judo labāk neizteikšos..
Rondo ir izcils piespēļu dalītājs, taču punktu realizācija ir katastrofāla priekš PG, piekritīsi?

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 09:17, pirms 14 gadiem
wow spurs +30 pret miami, klivlenda atkal uzvar nyk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-03-05 09:20, pirms 14 gadiem
Janis_Zirnis rakstīja: Rondo ir izcils piespēļu dalītājs, taču punktu realizācija ir katastrofāla priekš PG, piekritīsi?
Piekritīšu, taču vai saspēles vadītāja prioritātei nav jābūt piespēļu dalīšanai? Ne velti viņš vada komandu!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 09:20, pirms 14 gadiem
Janis_Zirnis rakstīja: Rondo ir izcils piespēļu dalītājs, taču punktu realizācija ir katastrofāla priekš PG, piekritīsi?
bet vinjam ir labs caurgajiens

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 09:22, pirms 14 gadiem
Esmu noskatījies pilnīgi visas šīs sezonas spēles Warriors izpildījumā. Un par Biedriņu runājot, manuprāt viss ir vienkārši.
Piekritīšu, ka ar pārliecību kaut kas nav, taču es uzskatu, ka kaut vai no soliņa atvēlētajās minūtēs var vairāk pacensties, piemēram būt aktīvākam, vairāk paskraidīt, censties iet teju uz katru atlēkušo, ko no Biedra redzējām senāk, bet ne vairs šodien, vismaz tik izteikti.
Taču par statistikas rādītājiem arī nav ko brīnīties. Pie Nellija spēles stila Biedram pārsvarā nācās gūt punktus pēc kārtējā komandas biedra nerealizētā metiena, proti pēc atlēkušās bumbas iegūšanas. Run & Gun? Vai arī pick & roll, ko bieži izspēlēja SJAX.
Kā Andris gūst puntus pie Smārta? Pārsvarā tikai Post'ā.

  +8 [+] [-]

, 2011-03-05 09:22, pirms 14 gadiem
nākamais virsraksts: Biedriņš nenāk laukumā..

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 09:23, pirms 14 gadiem
kobe_2_4 rakstīja: Piekritīšu, taču vai saspēles vadītāja prioritātei nav jābūt piespēļu dalīšanai? Ne velti viņš vada komandu!
Ar to es gribēju teikt, ka šajā ziņā Rondo būtu jāpamācās kaut vai no tā paša Karija Katram savi plusi! Taču vienozīmīgi Warriors tāds spēlētājs kā Rondo būtu ideāls. Paskat, tas pats Krističš un Greens guva punktus pēc tādām piespēlēm ko Thunder rindās viņiem nepiedzīvot!

  -3 [+] [-]

, 2011-03-05 09:26, pirms 14 gadiem
Ieteiktu Andrim sakauties ar visiem komandas biedriem, pateikt ka grib projām no komandas, aizbēgt, lai izpērk viņa līgumu un iet uz komandu kurā ir tāda lieta kā saspēles vadītajs, pašam būs enerģija sākt visu no jauna.
Protams tas tā nenotiks un jāgaida, lidz nakamajai sezonai, kurā viņs GSW 100% vairs nespēles.

  -4 [+] [-]

, 2011-03-05 09:28, pirms 14 gadiem
Heat miskastes
zaude visam play off komandam pec kartas
cerams Lakers nebus iznemums.

  +5 [+] [-]

, 2011-03-05 09:28, pirms 14 gadiem
Harington rakstīja: Ieteiktu Andrim sakauties ar visiem komandas biedriem, pateikt ka grib projām no komandas, aizbēgt, lai izpērk viņa līgumu un iet uz komandu kurā ir tāda lieta kā saspēles vadītajs, pašam būs enerģija sākt visu no jauna.
Protams tas tā nenotiks un jāgaida, lidz nakamajai sezonai, kurā viņs GSW 100% vairs nespēles.
Kurs tadu ligumu izpirks ?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-05 09:31, pirms 14 gadiem
Biedram atkal pārliecinoši vissliktākais lietderbas kofs -13, pie tam savākts tikai 17 minūtēs.
Nav skaidrs, vai tiešām komandas partneri kolīdz Andris iznāk laukumā, pārtrauc spēlēt gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, bet tiklīdz AB tiek parauts malā, metas atgūt zaudēto ar divkāršu degsmi?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-05 09:34, pirms 14 gadiem
Nu vo jau no soliņa iet spēlē!!!!

  +8 [+] [-]

, 2011-03-05 09:36, pirms 14 gadiem
Treneri tagad jau ir aizlieguši Biedriņam ņemt atlēkušās bumbas! Kas būs nākamais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-03-05 09:42, pirms 14 gadiem
Aizliegusi nemt atlekusas? Dzekins jegu pardzeris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-05 09:51, pirms 14 gadiem
Cavs pārsteidzoša uzvara!

  +6 [+] [-]

, 2011-03-05 09:58, pirms 14 gadiem
Biedriņa karjeru var glābt tikai cītīgs vasaras darbs ar izlasi. Labākās sezonas viņam bija pēc vasaras darbiem pie Kārļa Muižnieka-Zaļpētera

     [+] [-]

, 2011-03-05 10:01, pirms 14 gadiem
Tranquillo rakstīja: Kurs tadu ligumu izpirks ?
tape saku, nekas tads nenotiks

     [+] [-]

, 2011-03-05 10:01, pirms 14 gadiem
Andrim kopumā laba spēle- pret nākamajiem čempioniem rādītājus (4+0) nevar nosaukt par izcilību, bet ir labi, te pilnībā piekrītu manam draugam Pēdējam vācietim.

Izteikšu hipotēzi, ka tomēr ir sanācis neliels juceklis ar to punktu gūšanu un rebu neņemšanu. Apšaubu, ka Smārts būtu aizliedzis Biedriskajam apzināti negrābstīties gan reboundiem, tam trūkst zinātniskā pamatojuma. Cita lieta, ka joprojām spēkā ir aizliegums mest pa grozu. Mana doma, ka Andrim sanāca (nejauši vai bija aizdomājies) iemest bumbu grozā, un tikai tad viņš atcerējās trenera teikto.

Par cik izlieto ūdeni, lasi- iemestos punktus, vairs nesasmelt, viņš izlēma rīkoties neordināri un palikt uz nulles reboundu ailītē, šādā veidā izrādot cieņu Smārtam, jo ir cerība, ka Smārts spēles laikā gūtos grozus varētu nepamanīt un arī vēlāk, pētot spēles protokolu, varētu aiz pārskatīšanās noturēt 0 atlecošo ailītē par 0 punktos.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-05 10:18, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Andrim kopumā laba spēle- pret nākamajiem čempioniem rādītājus (4+0) nevar nosaukt par izcilību, bet ir labi, te pilnībā piekrītu manam draugam Pēdējam vācietim.

Izteikšu hipotēzi, ka tomēr ir sanācis neliels juceklis ar to punktu gūšanu un rebu neņemšanu. Apšaubu, ka Smārts būtu aizliedzis Biedriskajam apzināti negrābstīties gan reboundiem, tam trūkst zinātniskā pamatojuma. Cita lieta, ka joprojām spēkā ir aizliegums mest pa grozu. Mana doma, ka Andrim sanāca (nejauši vai bija aizdomājies) iemest bumbu grozā, un tikai tad viņš atcerējās trenera teikto.

Par cik izlieto ūdeni, lasi- iemestos punktus, vairs nesasmelt, viņš izlēma rīkoties neordināri un palikt uz nulles reboundu ailītē, šādā veidā izrādot cieņu Smārtam, jo ir cerība, ka Smārts spēles laikā gūtos grozus varētu nepamanīt un arī vēlāk, pētot spēles protokolu, varētu aiz pārskatīšanās noturēt 0 atlecošo ailītē par 0 punktos.
tiešām. ļoti gudri. Nebiju par to iedomājies no tāda skatu punkta!

  +3 [+] [-]

, 2011-03-05 10:32, pirms 14 gadiem
Clevlenda uzvilka ambiciozo Knick!
Beidzot L. Harangody ir ticis pie spēlēšanas! un rezūltāts ir redzams 18pts.

     [+] [-]

, 2011-03-05 10:41, pirms 14 gadiem
36 ļimas rezervē - interesanti cik ilgi?

     [+] [-]

, 2011-03-05 10:46, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kāpēc neieliek visu spēļu rezultātus? tik daudz spēles, bet tikai par divām uzraksta! skatos Heat atkal zaudē līderiem

Andris ļoti labi nospēlējis, pret Čempioniem topošajiem 4punkti ir stabils vidējais rādītājs, ar reboundiem ar visu laiku nevar nodarboties, skatos highlaidus un redzu to,ka Andris mēģina sākt visu no jauna, jo darbojas pie 3punktu līnijas uzbrukumos, tātad drīz vien būs atpakaļ spēles garša,tad lielajiem Andra nolicējiem- Ludwigam, Bimbim, basketam 666- mutes būs ciet un nevarēs parakstīt komentus, jo trīcēs rokas.
pašam neliekas smieklīgi - centrs kurš nemet tālos darbojas ap perimetru. Pats pavēroju, kā AB spēlē un uzreiz bija skaidrs kapē viņam tik maz punktu, jo tieši tāpēc, ka darbojas ap perimetru un zem groza nevis ap soda laukumu, kā tas šāda stila centram pienāktos. AB spēlē nesaprotu tikai vienu, kā cilvēks ar labu metienu(pirms aizbrauca uz NBA) var vienkārši vienas sezonas laikā to pakāst. Runā, ka meistarību nodzert nevarot.

     [+] [-]

, 2011-03-05 10:48, pirms 14 gadiem
Pārējiem jau arī nekādi dižie stati. Udohs arī neko neparādīja. Izskatās ka šo spēli Eliss spēlējies viens pats, 45 minūtēs 41 punkts un vēl puse aizpiļīta garām. Biedriņam varētu tikai pārmest lielāko mīnusu kooficentu. Tur viņš diemžēl ir līderis.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-05 10:52, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Centram 0 atlēkušās
AB laikam tiešām ir izdomājis pasmieties par basketbolu
Jā bet kur viņs varēja tās atlēkošās dabūt? Eliss kā raķete aizsaujas līdz grozam un uzreiz met. Kamēr Biedrs tiek līdz centra līnijai jau jaskrien atpakaļ. Bez tam Bostona met precīzi,ka nam nemaz ko savākt.

     [+] [-]

, 2011-03-05 11:00, pirms 14 gadiem
parasti virsrakstā rakstīja-Biedriņš,atkal guvis grozu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-05 11:20, pirms 14 gadiem
Tad jau Blaus vairāk bumbas būtu savācis nekā AB, nemaz nepieminot Bērziņu un citus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-05 11:32, pirms 14 gadiem
Janis_Zirnis rakstīja: Rondo ir izcils piespēļu dalītājs, taču punktu realizācija ir katastrofāla priekš PG, piekritīsi?
Tu domā, ka virs 50% mest no spēles ir katastrofa priekš PG?

     [+] [-]

, 2011-03-05 11:39, pirms 14 gadiem
Neskatos GSW spēles, jo naktīs patīk nodarboties ar gulēšanu, bet vai gadījumā nav tā, ka AB vnk baidās būt agresīvs, lai tikai negūtu atkal kādu traumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-05 11:44, pirms 14 gadiem
Igijam triple double!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 11:45, pirms 14 gadiem
Vai kādam nav vēlēšanās turpināt Pēdējā Vācieša domu?Kas notiek ar latviešu centriem (garajiem)?Ņem kuru gribi,stāsts vienāds.No 17 līdz 22 gadiem liekās, nu tik būs,bet tā vietā iesākās regress.Un tā ar visiem.Kādēļ tā notiek,vai ir kāds skaidrojums?Būšu pateicīgs par sakarīgu atbildi.

     [+] [-]

, 2011-03-05 12:05, pirms 14 gadiem
Andris Biedriņš???!!........Kas ir Andris Biedriņš???

  +4 [+] [-]

, 2011-03-05 12:15, pirms 14 gadiem
Skatijos speli Biedrs nemaz tik slikti neizskatijas ,cik nu vinam deva iespejas mest tik arii meta un diezgan parliecinoshi,,,koro4 bi oke taads nu tai komandai speles stils,vairak spelet uz arejo liniju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-05 14:26, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Tu domā, ka virs 50% mest no spēles ir katastrofa priekš PG?
Rondo met tikai caurgājienos.

     [+] [-]

, 2011-03-05 14:53, pirms 14 gadiem
lai tik Andris brauc un LU spēlē....ā, nu jā, viņu jau LU neņems, jo izglītības ar nekādas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-05 16:59, pirms 14 gadiem
Bet kas par sezonu Lovam!!! Jau 11 spēle ar 20+ atlecošajām bumbām.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-05 21:20, pirms 14 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Centram 0 atlēkušās
AB laikam tiešām ir izdomājis pasmieties par basketbolu
Tik viena maza lieta, ko tiem, kas redzēja spēli, itkā jau vaidzēja piefiksēt - bija vismaz 2-3 epizodes, kurās patiešām izpaudās, cik ļoti GW starteri strādā uz saviem statiem: piemēram, Biedrs stāv pie sava groza, pretinieka metiens, viegla atlēkusī jo nav konkurences, un tad kad jau bumba praktiski rokās, Eliss, bez nekāda redzama iemesla, uzlec un izrauj Biedram bumbu no rokām......vismaz viena tamlīdzīga epizode bija arī Lee izpildījumā. UN tagad visi čārliji, kuri te Biedru visu laiku noliek, ka viņa zemie stati ir tikai viņa vaina un mazais metienu skaits ar u.t.t., pasakat vēl man, ka GW nav individuālistu komanda kas strādā uz saviem statiem! Es piekritu, ka Biedra stati ir slikti, bet šādas epizodes skaidri parāda, ka tā nav tikai viņa vaina. Ceru, ka viņu starpsezonā aizmainīs uz kādu citu komandu, kur spēlē normālu komandas basketbolu.

p.s. Ideāli jau būtu, ja nākošgad komentētāji par Biedru varētu teikt līdzīgi kā šajā spēlē par Krističu, ka viņš nav vienkārši radis, ka viņam dod tik daudz bumbu un, ka šajā komandā viņam pie tā būs jāpierod, kā arī vēl vairākas pozitīvas lietas šai sakarā (noskataties spēli, ja gribat dzirdēt pilnu komplektu ).

     [+] [-]

, 2011-03-05 21:27, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Vai kādam nav vēlēšanās turpināt Pēdējā Vācieša domu?Kas notiek ar latviešu centriem (garajiem)?Ņem kuru gribi,stāsts vienāds.No 17 līdz 22 gadiem liekās, nu tik būs,bet tā vietā iesākās regress.Un tā ar visiem.Kādēļ tā notiek,vai ir kāds skaidrojums?Būšu pateicīgs par sakarīgu atbildi.
Domāju, ka vaina jāmeklē vēl agrākā vecumā - jau no bērnu dienām ir jāiemāca cīņas gars, mīlestība uz spēli un daudzas citas lietas, bet LV gadījumā nekas tāds parasti netiek darīts, un tad parādās vai nu apnikums ar laiku, vai "nauda ir - man pietiek" vai vēl kādi citi niķi, kas nāk no zemapziņas, jo bērnībā nav audzināts raksturs.