Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš: ''Apsolīt, ka vēl kādreiz spēlēšu, nevaru''

Krišs Upenieks

Biedriņš: ''Apsolīt, ka vēl kādreiz spēlēšu, nevaru''
Andris Biedriņš
Foto: AP/Scanpix

29 gadus vecais latviešu basketbolists Andris Biedriņš šobrīd nevar apsolīt, ka kādreiz atkal atgriezīsies laukumā, lai gan pilnībā šādu iespēju viņš nenoliedz, aģentūrai LETA sacīja sportists.

Biedriņš savu pēdējo spēli aizvadīja 2013.gadā, vēl pārstāvot Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubu Jūtas "Jazz", no kura viņš vēlāk tika atbrīvots, bet kopš tās reizes informācijas par viņa gaitām bijis maz. "Fiziski uzturu sevi formā. Neko baigi neiespringstot, kondīciju saglabāju - patrenējos trīs četras reizes nedēļā. Tieši basketbolā trenējos mazāk, bet formu zaudējis neesmu," izteicās Biedriņš. "Grūti pateikt, vai vispār esmu nolicis malā basketbolu. Pagaidām nav vēlmes spēlēt. Nezinu, kā būs. Varbūt pēc pusgada vai gada gribēšu spēlēt, bet šobrīd tā nav. Taču pilnībā malā to neesmu nolicis. Tomēr apsolīt, ka vēl kādreiz spēlēšu, nevaru."

"Aģentam teicu, lai mani kādu laiku netraucē. Sacīju viņam, ka tagad gribu atpūsties. Kad būšu gatavs, padošu viņam ziņu. Tad arī skatīšos, kādi būs varianti," uzsvēra Biedriņš.

Latviešu centra uzbrucējs atklāja, ka seko līdzi Latvijas izlasei un arī Kristapam Porziņģim, kurš teicami debitējis NBA. "Kā tagad kam tādam var nesekot? Ļoti liels prieks par Porziņģi - fantastisks sniegums. Zinu, cik tas ir grūti. Viņš tiešām ļoti labi sevi parāda. Tā tik turēt. Galvenais ir veselība, ar pārējo, domāju, viņam nebūs problēmu," piebilda Biedriņš, kura savulaik pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" komanda ir pašreizējā NBA čempione. "Citreiz ar draugiem pajokojam, ka varēju vēl kādus divus gadus tur palikt ilgāk. Bet nē, nekādas nožēlas nav. Tāpat joprojām sekoju līdzi viņu gaitām. Man ir liels prieks, ka viņi ieguva čempionu titulu. Zinu, ko tas nozīmē pilsētai un komandas faniem. Prieks, ka viņi tā pacēlušies - vinnējuši titulu un tagad izcili sākuši sezonu."

Biedriņš klātienē Rīgā noraudzījies arī vienu Latvijas basketbola izlases spēli Eiropas čempionātā. "Uz vienu spēli biju, vienu no pēdējām - neatceros, kuru. Viņi labi nospēlēja. Tā ir jauna komanda. Domāju, turpmākajos gadus viņiem līmenis tikai celsies. Piekrītu Latvijas izlases galvenajam trenerim Ainaram Bagatskim, ka sliktā formā neesmu. Tomēr neesam savā starpā daudz runājuši. Viņš droši vien respektē manu laiku, ko gribu nedaudz noiet no basketbola. Bagatskis mani līdz ar to netraucē, par to es viņu cienu. Tad jau redzēs, kā būs nākotnē," teica Biedriņš.

Bijušais NBA centra spēlētājs ceturtdien klātienē apmeklēja Rīgas 64.vidusskolā notikušo pasākumu, kur tika atklāta kreklu galerija par godu skolu absolvējušajiem basketbolistiem, tostarp Biedriņam."Šajā zālē bijušas labas emocijas - šeit ir ļoti laba aura. Tagad vairāk dzīvoju pa Latviju, cik sanāk, arī uz ASV aizlidoju. Pavadu laiku kopā ar ģimeni," izteicās Biedriņš, kuram ir četrus gadus vecs dēls Emīls. Viņa tēvs jau norādīja, ka sporta veids, ko atvase pamēģinās, būšot basketbols. "Tas, ka mēģināšu viņu laist basketbolā, ir skaidrs."

Ceturtdien tika aizvadīta basketbola spēle starp absolventiem un tagadējo skolas izlasi, taču ne Biedriņš, ne arī Igors un Raimonds Miglinieki tajā nepiedalījās. "Sākumā mums piedāvāja spēlēt, taču Igors un Raimonds arī ne īpaši gribēja. Domājām, nu, nekas, mierīgi atnāksim smuki saģērbušies, pasēdēsim un paskatīsimies," pauda Biedriņš.

Savā NBA karjerā Biedriņš 516 regulārā čempionāta spēlēs vidēji guvis 6,3 punktus un izcīnījis septiņas atlēkušās bumbas. Goldensteitas "Warriors" komanda latvieti 2004.gadā jauno spēlētāju draftā izvēlējās ar 11.numuru.

Izmantotie resursi:
LETA

 +10 [+] [-]

, 2015-12-04 11:54, pirms 10 gadiem
Citi vēl 40 gados gribētu un raujās, bet šis nabadziņš jau 29 gados noguris no beņķa sildīšanas. Skumji...
Slēpts komentārs: WeAreFamily

 +39 [+] [-]

, 2015-12-04 11:55, pirms 10 gadiem
Ja Andris būtu atpakaļ savos ziedu laikos, tad LV izlases groza apakša būtu ASV līmenī. Rebos mēs pat varētu paņemt. Jācer, ka izdomās viņš vēl uzspēlēt kaut vai atlases turnīrā uz eč.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 11:56, pirms 10 gadiem
rihardilio rakstīja: Citi vēl 40 gados gribētu un raujās, bet šis nabadziņš jau 29 gados noguris no beņķa sildīšanas. Skumji...
šis nabadziņš spēlējis NBA, bet tu pirdējiņ, vairāk par klaviatūras pogu spaidīšanu ticis neesi...

 +25 [+] [-]

, 2015-12-04 12:00, pirms 10 gadiem
Nolamātais Biedriņš pēc NBA karjeras ir atgriezies Latvijā, kamēr patriots Irbe stāsta kā ASV viņam labi.

 +38 [+] [-]

, 2015-12-04 12:04, pirms 10 gadiem
Ja Biedriņš gribētu, viņš kaut vai tūlīt, esošajā kondīcijā un bez vairāku gadu spēļu prakses, varētu iet izlases pamatsastāvā un reāli būt galvastiesu pārāks par mūsu patreizējiem centriem - Meijeriem, Šeļakoviem utt. Kā saka - meistarību nenodzersi un, domāju, uz Andri šo teicienu var attiecināt jo īpaši... Gribētu jau, lai tomēr uzspēlē vēl tepat Eiropā un arī izlasē.

     [+] [-]

, 2015-12-04 12:04, pirms 10 gadiem
baigais brīnums

     [+] [-]

, 2015-12-04 12:07, pirms 10 gadiem
z-korejā var uzrambāt.
Slēpts komentārs: Bayern/Heat fans

 +26 [+] [-]

, 2015-12-04 12:09, pirms 10 gadiem
Pagaidām nav vēlmes spēlēt.
---------------
Diemžēl pēdējos NBA gados tas bija redzams. Bet nu katrs pats pieņem lēmumus un nav iemesla viņu par tiem nosodīt. Lai gan, protams, gribējās viņu redzēt vēl spēlējam...
Slēpts komentārs: Tomy_K

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 12:09, pirms 10 gadiem
Eu nu šitā ir zelta intervija, tik ilgi kko gaidījām, beidzot džeks sāka runāt. Domāju, ka atgriezīsies un uzspēlēs tajā pašā Vefā VValteram par godu, jo šaubos ka skries pēc naudas. Būtu jau kruta, paceltu Vefu jaunā līmenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 12:10, pirms 10 gadiem
Synco rakstīja: šis nabadziņš spēlējis NBA, bet tu pirdējiņ, vairāk par klaviatūras pogu spaidīšanu ticis neesi...
Ak šie trulie salīdzinājumi, viņš ir spēlējis NBA, kamēr cits tik tastatūru spaida, tiešām 3.klases līmenī pašam jānolaižas. Ja viss būtu tik balts un rožains, tad jau nevienam neparko nebūtu jāsūdzās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-12-04 12:14, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Bet...tā ir viņa dzīve. Viņš pats var izlemt, ko ar to darīt.
+++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 12:16, pirms 10 gadiem
Prieks ka sevi uztur formā, neaizmirst danku tehniku utt... patiešām negribētos redzēt Biedru ar alus vēderu tikai sēžam veterānu rindā žūrijā...

  +6 [+] [-]

, 2015-12-04 12:17, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Bet...tā ir viņa dzīve. Viņš pats var izlemt, ko ar to darīt.
Kāpēc tad visi pārmet hokejistiem ka par to ka viņi negrib spēlēt izlasē. Tā ir viņu dzīve.

 +27 [+] [-]

, 2015-12-04 12:20, pirms 10 gadiem
AB mums sagādāja vairākus aizraujošus gadus vakaros/naktīs pie TV un to neviens vairs nevarēs atņemt, jo sevišķi sulīgo izslēgšanas spēļu sēriju pret Dallasu. Nekad neesmu sapratis to aizvainojumu, ko kāds tur uz AB. Cilvēks, profesionāls sportists, kurš agri sācis savu karjeru un agri to pārtraucis vai beidzis.
Laiks izaugt, beigt smirdēt un attīstīties.
Slēpts komentārs: fagcentrs
Slēpts komentārs: fagcentrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-12-04 12:22, pirms 10 gadiem
Kādam ir jābūt inteliģences līmenim,aizņemtam SAVAS naudas tērētājam,attālam cilvēkam no sporta,lai nespētu atcerēties vienīgo apmeklēto Latvijas izlases spēli Eiropas čempionātā......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-12-04 12:25, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Nepārspīlē, viņš bija labs un meistarība paliek, bet tas basketbols tomēr mainās un pie pašreizējā izlases modeļa nevar pagalvot, ka viņš par Meieri būtu labāk, Mārtiņš tomēr kustīgāks centrs un var veidot izspēli, kamēr Biedriņam uzbrukuma arsenāls ir kāds ir un soda metieni arī nekādi labie nav...


Statiski centri- nespēlē NBA, bet sēž uz beņķa Eirolīgā, Eirokausā vai citās līgās...

Neaizmirsti, ka NBA vidējais līmenis ir augstāks par EČ vidējo līmeni...

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 12:25, pirms 10 gadiem
Ļoti ceru,ka Andrim pietiks smadzeņu, lai spēlētu izlase beidzot nākamgad,kad to viss vairāk vajadzēs, jo Latvija izlase tiks uz Rio Olimpisko spēļu kvalifākācijas spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 12:29, pirms 10 gadiem
hugaboss rakstīja: Kādam ir jābūt inteliģences līmenim,aizņemtam SAVAS naudas tērētājam,attālam cilvēkam no sporta,lai nespētu atcerēties vienīgo apmeklēto Latvijas izlases spēli Eiropas čempionātā......
SC komentētājam viena spēle ir liels notikums, bet cilvēkam kura visa dzīve bijusi un vēljoprojām ir basketbols tādas lietas ātri aizmirstas

     [+] [-]

, 2015-12-04 12:31, pirms 10 gadiem
Vai Biedra uzreiz ielektu Eirolīgā?

 +23 [+] [-]

, 2015-12-04 12:31, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Cik Biedriņš ilgi jau nespēlē?

Tagad teikt, ka nu būtu labāks par Mārtiņu ir lieki.....
Iepriekš par sportu vispār neinteresējies?
Skaidrs, ka cilvēkam vajag mēnešus, lai dabūtu atpakaļ formu...

Balderis 4 gadus hokeju nespēlēja, bet pēctam aizbrauca uz NHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2015-12-04 12:32, pirms 10 gadiem
Ja Biedriņš kādu dienu izdomātu atgriezties basketbolā tas būtu milzīgs ieguvums Latvijas izlasei!

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 12:33, pirms 10 gadiem
Nu nav cilvēkam motivācija spēlēt. Poršs ir, nauda ir, sieva ir. Viss. Priekš kam pūlēties? Pilnīgi to pareizi. Domāju daudzi tā darītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-12-04 12:39, pirms 10 gadiem
Jūs visi varat teikt ko gribat par Biedriņu, taču arī pēc tādas pauzes atgriežoties un es nebrīnīšos, ja tā notiks - 70% iespēja, ka Latvija tiks uz RIO kvalifikāciju tas nozīme, Biedriņš vēlēsies piepildīt jaunu sapni un domāju, ka kandidēs uz sastāvu, tas nozīmē... - Biedriņš+Porzinģis groza apakšā, Siliņš, Bertāni, Strēlnieks, Janičenoks labākajā formā... Tā varētu būt izlase, kas reāli cīnītos par vietu RIO.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-12-04 12:43, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Ja Andris būtu atpakaļ savos ziedu laikos, tad LV izlases groza apakša būtu ASV līmenī. Rebos mēs pat varētu paņemt. Jācer, ka izdomās viņš vēl uzspēlēt kaut vai atlases turnīrā uz eč.
Tu tiešām neatceries, kas notika tad, kad Latvijai jau reiz bija "ziedu laiki" un labākais sastāvs!??

Lai gan, šajā situācijā, ar vairāk nobriedušu prātu, labā formā esošs AB + KB + KP būtu nereāls spēks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 12:45, pirms 10 gadiem
Vēl tikai izlasei ir vajadzīgs vēlviens saspēles vadītājs,kas aizvietotu Jāni Strelnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-12-04 12:46, pirms 10 gadiem
tieši tik pat liels ieguvums kā Kambalas atgriešanās! neesiet tik lieli optimisti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 12:46, pirms 10 gadiem
Pieminiet manus vārdus - viņš vēl atgriezīsies izlasē un kopā ar KP6 rādīs brīnumus!!

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 12:47, pirms 10 gadiem
Un Biedriņš uz Kristaps Porzinģis apakša tas būtu mūsu beidzot spēks,kad mums pēdejos gados ir bijušas problēmas ar Centra spēletājiem tagad,ja Biedriņš spēlētu izlasē, tad šīs problēmas atrisinātos

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 12:49, pirms 10 gadiem
Ceru,ka nākamgad viņš atgriezisies

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 12:52, pirms 10 gadiem
Jācer jau, ka vēl kādreiz uzspēlēs!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 12:53, pirms 10 gadiem
ficuks rakstīja: Tu tiešām neatceries, kas notika tad, kad Latvijai jau reiz bija "ziedu laiki" un labākais sastāvs!??

Lai gan, šajā situācijā, ar vairāk nobriedušu prātu, labā formā esošs AB + KB + KP būtu nereāls spēks!!!
Kas ir KB? Kobe?

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 12:54, pirms 10 gadiem
Atkal nākas pabrīnīties par drausmīgo intelekta trūkumu komentāru sadaļā. Plusus krāmē infantīlajiem argumentiem ''sasniedz kko, tad komentē'' vai ''tā ir viņa dzīve, nav ko kritizēt''. Davai vnk slēdzam komentārus ciet, jo kurš gan te vsp ir kko sasniedzis, un sportisti pieņem lēmumus par SAVU dzīvi visu laiku, ne jau par citu. Daži cirvji pat Irbem sāk braukt virsū, drausmas, atraduši, ko salīdzināt. Viens, vēl pavisam jauns būdams, sapelnījis lielo piķi tagad sutina uz savas naudas kaudzes, kamēr otrs cenšas pelnīt iztiku, ko visvieglāk izdarīt ASV, kur aug arī viņa dēls. Bet ko gan var gaidīt no sadaļas, kur galvenie komentētāji un lasītāji vēl nav sasnieguši ne pilngadību, ne prāta briedumu.
Slēpts komentārs: lacis67

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 13:01, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas ir KB? Kobe?
Droši vien bija domāts Kaspars Bērziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:04, pirms 10 gadiem
Nebūtu jau slikti ja Biedriņš atsāktu spēlēt..Ja Bagjs teica,k viņs joprojām ir labā formā ,tad jau vismaz Eirokausa līmeni varētu pavilkt..UZspēlēt kaut sākumā tai paša V-pilī (kurai tieši garais prasās) vai Vefā ,mazliet aprast ar Eiropas basi ,atgūt spēles garšu,pārliecību,jo ,lai dominētu LBL,BBL vai FIBA ,tāpat arī pār2/3 VTB komandu viņam pietiktu ar labi ja pusi no vecās meistarības un tad jau tiešam varētu pasapņot par Latvijas izlasi ar nereāli spēcīgu garo galu..

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 13:04, pirms 10 gadiem
Joprojām ar smaidu atceros SA karikatūru, kurā AB sēž un beņķa, smagi piekusis, un komandas biedri piedāvā viņam atlaisties uz dīvāna blakus soliņam. Tas bija pirms 2 gadiem, bet viņam joprojām vajag atpūtu... Vnm dziļi cienīšu večus, kas lielā vecumā ar sirdi turpina kapāt, nevis tādus mīkstos, kas pie pirmajām grūtībām un lielās naudas aiziet pa burbuli.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 13:08, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Un kas tur infantils? Nodrist kādu, jo, redz, pieņēma kādam nepatīkamu lēmumu (kurš nodrisēju dzīvi neietekmē), gan ir infantili, manuprāt. Vēl 60 gadus par to kunkstēt ir infantili.
Dzīves lēmumi ir arī sākt lietot narkotikas, iesaistīties bandās un nogalināt cilvēkus. Bet tie jau ir privāti lēmumi, kas gan tur ko kritizēt, ne? Esmu vairākkārt teicis, ka varbūt pats rīkotos, kā AB, bet tas jau nenozīmē, ka viņa karjeras beigas nav nožēlojamas un apkaunojošas un kā piemērs jauniešiem, kā nedarīt.

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:11, pirms 10 gadiem
Varbūt arī nevajag mēģināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-12-04 13:12, pirms 10 gadiem
man liekas, daudzi te reāli ignorē acīmredzamu patiesību? Visa diskusija sākas un beidzas ar vienu faktu - "cilvēks negrib spēlēt, nejūt izsalkumu,interesi,vēlmi sevi pierādīt jebkādā veidā caur basketbolu". Muļķīgi noliegt to, ka, pat ar visiem mīnusiem un trūkumiem, Biedriņš ir mūsdienu Latvijas basketbola labākais centrs. Pat bez metiena. Viņš bija nereāli labs, ātrs,kustīgs, tik ilgi,kamēr gribēja spēlēt un sevi pierādīt. Tas pārgāja. Tā gadās. Tā ir vienkārši bēdīga sagadīšanās un neveiksme, ka talantīgs cilvēks nav ieinteresēts pilnvērtīgā sava talanta realizēšanā. Tur neko nevar darīt, ne pirmā, ne pēdējā līdzīgā situācija. Mums ir mazums nerealizēto talantu, kuri neizdarīja pat 1/10 no tā, ko sasniedza AB?

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 13:15, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Nu ļoti līdzvērtīgs salīdzinājums. Bravo.
Es tikai centos ilustrēt to, cik debils ir arguments, ka dzīves lēmumus nevar kritizēt. Gribi kādu labāku salīdzinājumu? Paņemam MJ un viņa lēumu uzmest basim un spēlēt beisbolu. Par šo soli ņirgājas vēl šodien, bet komon, tas bija viņa lēmums ko darīt ar savu dzīvi, aizverieties, vai ne? Varam arī Kobi ņemt, viņam jau pirms pāris gadiem vajadzēja iet prom, bet nē, tagad viņš ir totāls enkurs, ko neredz tikai viņa fanboyi.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 13:16, pirms 10 gadiem
Jā, tikai pēc gadiem 4-5 jau vairs nebūs jautājums tikai par gribēšanu. Tad varbūt arī gribēsies, bet vai vairs varēs...?

  +6 [+] [-]

, 2015-12-04 13:16, pirms 10 gadiem
Mums tepat skatāms svaigākais piemērs ir A. Pasečņiks, kurš vēl pirms pāris gadiem stāvēja vienā līmenī ar KP, mega talantīgs potenciālais supercentrs, kurš nevar vai negrib sasniegt nākamos augstākos līmeņus, jo tie pieprasa necilvēcīgu koncentrēšanos, ziedošanos un atdevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:17, pirms 10 gadiem
cheij rakstīja: Jūs visi varat teikt ko gribat par Biedriņu, taču arī pēc tādas pauzes atgriežoties un es nebrīnīšos, ja tā notiks - 70% iespēja, ka Latvija tiks uz RIO kvalifikāciju tas nozīme, Biedriņš vēlēsies piepildīt jaunu sapni un domāju, ka kandidēs uz sastāvu, tas nozīmē... - Biedriņš+Porzinģis groza apakšā, Siliņš, Bertāni, Strēlnieks, Janičenoks labākajā formā... Tā varētu būt izlase, kas reāli cīnītos par vietu RIO.
Ja tiesham, ta notiktu es uzreiz uzblieztu fricheni ka AB. Bet tas butu kolosali, ja veretu specigakos kadrus savakt.

  -3 [+] [-]

, 2015-12-04 13:18, pirms 10 gadiem
Speletajs ar visai skopu arsenalu, pret kuru var spelet loti asi zem groza. Atceroties vina NBA airbolu no linijas un 40% precipitation no tas. Es uzskata ka centram vismaz ir jabut stabilam pustalajam metienam. Rebi bloki un cina zem groza tas ir par maz lai attaisnotu savu klatbutni laukuma ilgu laiku

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 13:20, pirms 10 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Mums tepat skatāms svaigākais piemērs ir A. Pasečņiks, kurš vēl pirms pāris gadiem stāvēja vienā līmenī ar KP, mega talantīgs potenciālais supercentrs, kurš nevar vai negrib sasniegt nākamos augstākos līmeņus, jo tie pieprasa necilvēcīgu koncentrēšanos, ziedošanos un atdevi.
Cik ļoti cienu AB panākumus, ienesto Latvijas vārdu NBA un priecējot mūs ar saviem double-double, tik ļoti izraisa riebumu viņa karjeras beigas. AB ir izcils piemērs tam, kā vajag sākt savu karjeru un kā nevajag to pabeigt.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 13:26, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Cik ļoti cienu AB panākumus, ienesto Latvijas vārdu NBA un priecējot mūs ar saviem double-double, tik ļoti izraisa riebumu viņa karjeras beigas. AB ir izcils piemērs tam, kā vajag sākt savu karjeru un kā nevajag to pabeigt.
nesmukums pēdējos gados bija,tas nav noliedzams. Tomēr jāsaprot, ka naudas summa bija milzīga, neviens negribētu to zaudēt. Cits būtu centies sakostiem zobiem atstrādāt, AB izvēlējās nesmukāko ceļu. Viņa izvēle. Tieši tāpēc es atbalstu AB šībrīža komunikāciju, jo viņš atklāti saka, ka nevēlas spēlēt, nejūt interesi. Man, un domājams, arī daudziem citiem, nebija saprotama viņa rīcība, kad pēdējos gados visur viņš teica vienu, bet rīcība visu laiku runāja par pavisam citu. Vārdos bija "es vēl noteikti pierādīšu sevi no labākas puses, es to vēlos", bet darbos reāli bija "huže ņekuda"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:32, pirms 10 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Speletajs ar visai skopu arsenalu, pret kuru var spelet loti asi zem groza. Atceroties vina NBA airbolu no linijas un 40% precipitation no tas. Es uzskata ka centram vismaz ir jabut stabilam pustalajam metienam. Rebi bloki un cina zem groza tas ir par maz lai attaisnotu savu klatbutni laukuma ilgu laiku
Kārtējais, kurš ir tālu no basketbola...
Spēles uzvar tie, kas spēj samazināt pretinieka punktus vai tie, kas spēj uzvarēt ar uzbrukumu...

Gribi teikt, ka spēlētājs, kurš iemet 2-4p, savāc 10-12 atlb 3-4 blokus, ir sliktāks par spēlētāju, kas iemet 10p, savāc 4 atlb?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:32, pirms 10 gadiem
Visam savs laiks.. bet es jau ceru, ka vel kadu sezonu uzspeles ... kaut ari nieciga ticamibas iespeja .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:39, pirms 10 gadiem
Ja atklāti, bija jau piemirsies AB kā sportists.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 13:41, pirms 10 gadiem
USA*Alex rakstīja: Paldies Biedrinjam par sniegto interviju! Manuprát tas nozímé, ka KP panákumi vinjam ir kaut kádas sajútas un emocijas uzjundíjushi un iespéjams, ka AB tieshám var uznákt vélme pasvíst b/b laukumos un treninzálés. Ja tá, tad bútu patiesi interesanti kas no tá visa sanáktu un kas bútu ieguvéji? Nu ko, jánovél AB atrast pareizo izvéli!
Domāju, ka nākamais gads būs izšķirošais. Ja Andris izvēlēsies spēlēt, tad varbūt mēs kaut ko vēl arī sagaidīsim. Neko daudz jau arī nevajag. Labu līgu, labu klubu un nopietnu attieksmi. Ja pauze ieilgs uz 4-5.gadiem, kā tas šobrīd izskatās, tad atgriezties nopietnā līmenī būs tikpat kā neiespējami. Neviens jaunāks nepaliek. Pat LBL ļoti labi var redzēt, cik grūti ir atsākt spēlēt pēc ilgāka laika nespēlēšanas. Skumji. Bet Andris šobrīd vienkārši laiž vējā laiku. Es saprotu, ka viņam viss ir. Bet tieši tāpēc, kāpēc lai neuzspēlētu?! Neticu, ka karjeras noslēgums NBA jau nu tik ļoti ir atsitis jebkuru prieku par basketbolu. Vienkārši ir viena lieta, ko viņš, manuprāt, nenovērtē. Tas ir laiks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 13:56, pirms 10 gadiem
Strēlnieks;
Bertāns;
Bertāns;
Porziņģis;
Biedrs;
--------
šīs sastāvs labā kondīcijā būtu monstruāls. Bet reāli skatoties - ja negrib pats spēlēt - nav ko piespiest, jābūt ir dzirkstelei un vēlmei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-12-04 14:02, pirms 10 gadiem
Diemžēl!Spilgts piemērs,ka "piķis" sabojā cilvēku!Ja vairāk nekas cits neinteresē,kā atpūta!Šausmīgi piekusis,gara gan tā karjera bija....ĻIMONI tā jātērē,kad spēlēs,nebūs laika!Nekas,nevienam tev nav jāsola.Personīgi man ,biedrs-biedriņš ir ,nav basketbolists ....pie kājas!

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 14:05, pirms 10 gadiem
Tomy_K rakstīja: Nezinu gan vai Biedriņš būtu baigais palīgs LV izlasei, protams, viss, ko viņš dotu aizsardzībā ir ļoti labs, bet centrs, kas uzbrukumā nevar iemest, nevar spēlēt izteiktu spēka spēli ar muguru pret grozu un met sodiņus tik slikti, būtu vnk izteikts enkurs ESOŠAJAM Latvijas izlases uzbrukuma modelim, kas cenšas spēlēt ātru un uz metieniem balstītu uzbrukuma spēli. Liekas, ka uzbrukumā mēs spēlētu praktiski 4 pret 5 ar Biedriņu laukumā.
Redzēji, kā Meiers pret Frančiem rāva pikenrolu, tad iedomājies, kā AB varētu raut pikenrolu, jo viņam pikenrols iraujoties uz grozu bija no centriem praktiski viens no labākajiem NBA!

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 14:06, pirms 10 gadiem
Biedriņš varēja iet Maikla Džordana pēdās. Labi, beisbolu viņš nespēlē, bet varēja pāris gadus uzkapāt kādā novusa vai šautriņu mešanas līgā, un tad atgriezties basketbolā, lai vēl trīs sezonas pēc kārtas pārsniegtu sodiņu precizitātes antirekordus. Un pēc tam nodibināt savu NBA komandu, piemēram, Pitsburgas "Bomāri"

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:12, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Nu doh. Tu salīdzināji nesalīdzināmas lietas. Tevis nosauktajiem piemēriem ir tieša ietekme uz sabiedrību (Tu salīdzināji lēmumu nogalināt cilvēku ar lēmumu beigt karjeru, ffs). Vai Biedriņa lēmumam ir sekas? Kādas? Es jau teicu, ka šis viņa lēmums nekā neietekmē citus cilvēkus. Izņemot tos, kuriem Andrītis salauza sirsniņas. Bet tieciet taču tam pāri.

Vai arī tu baidies, ka sīkie ies Andra pēdās? Nu lol.
Smieklīgi ir tas, ka tagad daudzi pēkšņi neuzskata viņa norietu par kko sliktu, un pat paspēj par Irbi paņirgāties. Tikt pāri un ingorēt ir divas dažādas lietas. Nožēlojami...

 +11 [+] [-]

, 2015-12-04 14:14, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Biedriņš varēja iet Maikla Džordana pēdās. Labi, beisbolu viņš nespēlē, bet varēja pāris gadus uzkapāt kādā novusa vai šautriņu mešanas līgā, un tad atgriezties basketbolā, lai vēl trīs sezonas pēc kārtas pārsniegtu sodiņu precizitātes antirekordus. Un pēc tam nodibināt savu NBA komandu, piemēram, Pitsburgas "Bomāri"
Ierosinu izveidot uz Korejas OS kamaniņu divnieku Biedriņš/Kambala.

     [+] [-]

, 2015-12-04 14:16, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka tagad daudzi pēkšņi neuzskata viņa norietu par kko sliktu, un pat paspēj par Irbi paņirgāties. Tikt pāri un ingorēt ir divas dažādas lietas. Nožēlojami...
Par Irbi ņirgājas SC darboņi, kam te ir saveidoti vairāki konti. Nedomā, ka Kremļa troļļi darbojas tikai delfos.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 14:17, pirms 10 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Speletajs ar visai skopu arsenalu, pret kuru var spelet loti asi zem groza. Atceroties vina NBA airbolu no linijas un 40% precipitation no tas. Es uzskata ka centram vismaz ir jabut stabilam pustalajam metienam. Rebi bloki un cina zem groza tas ir par maz lai attaisnotu savu klatbutni laukuma ilgu laiku
T.chandler, DJ, Dramonds,Witheside, Gobers,Lopezs, Howards,Macgge, Ezeli,Biombo,Farīds,Noels,Osiks u.t.t Viņiem metiena nav, bet ir citas kvalitātes. Nav jābūt shakam bez metiena, lai spēlētu NBA!

     [+] [-]

, 2015-12-04 14:22, pirms 10 gadiem
Nav jau obligāti uzreiz jāspēlē, vismaz aizvadīt vēl piecas, sešas NBA sezonas tomēr varēja Tagad esot izgudrojuši īpaši vieglus dvielīšus un pienešanai īpaši ērtas pudeles, varētu nolikt īpaši ērtu klubkrēslu blakus laukumam...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:26, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Nav jau obligāti uzreiz jāspēlē, vismaz aizvadīt vēl piecas, sešas NBA sezonas tomēr varēja Tagad esot izgudrojuši īpaši vieglus dvielīšus un pienešanai īpaši ērtas pudeles, varētu nolikt īpaši ērtu klubkrēslu blakus laukumam...
Tu domā, ka esi asprātīgs?

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:39, pirms 10 gadiem
Citi raujas,ar smagu darbu cīnās katrā epizodē lai sasniegtu sapni ( Šajā gadījumā spēlēt NBA). Bet šis čalis savu milzīgo talantu sačakarēju un čakarē,jo viņš negribot patreiz spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:42, pirms 10 gadiem
V.Iļjinu atlaist un A.Biedriņu vietā BK Valmiera/Ordo sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:56, pirms 10 gadiem
arny72 rakstīja: Citi raujas,ar smagu darbu cīnās katrā epizodē lai sasniegtu sapni ( Šajā gadījumā spēlēt NBA). Bet šis čalis savu milzīgo talantu sačakarēju un čakarē,jo viņš negribot patreiz spēlēt.
Vairāk par 500 spēlēm NBA(virs 21min)- lielākā daļa spēlētāju nospēlē mazāk spēļu( prof. karjerā)...

Eiropā ir ap 50-60 spēlēm(sezonā)...

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 14:59, pirms 10 gadiem
Kādam varbūt liekas, ka NBA maksā neadekvāti lielas summas, bet ja paskatās cik daudz spēļu tiek nospēlēts...

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 15:03, pirms 10 gadiem
cerams atgriezīsies goldensteitā

  +4 [+] [-]

, 2015-12-04 15:05, pirms 10 gadiem
Ta ka ligumu vins pats nopelnija ar darbu un sviedriem (nevis mes to vinam sarunajam), tad pats lai izvelas - grib spelet vai ne. Nevienam neko nav parada.
Izlase varbut vareja vairak, bet uz Miglinieka, Skudras u.t.t. fona ir OK.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 15:09, pirms 10 gadiem
Liela daļa to vien dara kā skaita cik vai ne cik Biedriņš nopelnījis un ko ir vai nav sačakarējis. Galu galā, paši mēs arī lemjam ko un kā mums darīt vai nedarīt. Mums te daudz ko var gribēties, bet Biedriņa izvēle , patreiz , nav par labu basketbolam. Tomēr tas neapgāž faktu, ka Latvijas basketbolam viņš ir devis lielu artavu.

     [+] [-]

, 2015-12-04 15:12, pirms 10 gadiem
NBA & ABA Basketball Statistics &...

Saits, kur var apskatīties(Eiropā spēlējošos)- 400-700 spēles...

Eiropas normu- Biedriņš izpildīja

NBA jau daudziem iet pāri 1000 un arī minūtes pieaug..

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 15:18, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Nolamātais Biedriņš pēc NBA karjeras ir atgriezies Latvijā, kamēr patriots Irbe stāsta kā ASV viņam labi.
Trolli atradi salidzīnāt,ja nezināji tad viņam dēls tur mācās .....!!!!ej uz skolu labāk, tā tev noderēs dzīvē

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 15:20, pirms 10 gadiem
Viss jau labi. Navajadzēja tikai sevi padarīt par apsmieklu un apkaunot savu valsti.

     [+] [-]

, 2015-12-04 15:33, pirms 10 gadiem
neesmu tāds eksperts, bet kā tieši viņš savu valsti ir apkaunojis? iznāk, ka labāk bija spēlēt vietējā klubā un aiz okeāna nebraukt. Man liekas, ka savu Valsti vairāk apkauno mūsu saeima ar saviem lēmumiem, nekā viens indivīds, kas ar savu talantu tika tālāk, nekā citi. Kā viņs to visu lika lietā nav mūsu darīšana, bet no biznesa viedokļa, labs deal.
Karalis Lauva rakstīja: Viss jau labi. Navajadzēja tikai sevi padarīt par apsmieklu un apkaunot savu valsti.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 15:38, pirms 10 gadiem
Ja godīgi, ņemot vērā, ka liela daļa gudro komentētāju ar to naudu, kas ir viņam, jau sen būtu nonarkojušies, ar pilnu komplektu STS un absolūti izd.irstu dzīvi, tad Andris ļoti sakarīgi runā par dzīvi. Ar to, cik agri viņš jau tika ierauts profesionālā basketbola gaļas mašīnā, nospēlēt līdz 28 gadu vecumam nav nemaz tik slikti.

     [+] [-]

, 2015-12-04 15:41, pirms 10 gadiem
yankeezulu rakstīja: Ja godīgi, ņemot vērā, ka liela daļa gudro komentētāju ar to naudu, kas ir viņam, jau sen būtu nonarkojušies, ar pilnu komplektu STS un absolūti izd.irstu dzīvi, tad Andris ļoti sakarīgi runā par dzīvi. Ar to, cik agri viņš jau tika ierauts profesionālā basketbola gaļas mašīnā, nospēlēt līdz 28 gadu vecumam nav nemaz tik slikti.
Šitam es riktīgi piekrītu

  +5 [+] [-]

, 2015-12-04 15:43, pirms 10 gadiem
Ņemot vērā, ka amerikāņi pēc drafta Porziņģi salīdzināja ar diviem citiem eiropas spēlētāji, kas bija izgāzušies NBA līmenī nevis ar Andri, tad nekādu kaunu viņš Amerikā nav atstājis, bija arī ļoti solīdas sezonas un ir vairāk vilšanās par to, ka nebija vēl tādu nevis, ka būtu bijis slikts spēlētājs vai kā vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 15:57, pirms 10 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Viss jau labi. Navajadzēja tikai sevi padarīt par apsmieklu un apkaunot savu valsti.
1. Viņš neapkaunoja Latviju.
2. Bija tikai viena lieta, kur viņš bija starp sliktākajiem NBA- soda metieni...

Nevajag domāt, ka Eiropa, ASV- nav redzējusi spēlētājus, kas pazūd pēc pirmā liela kontrakta- tādu ir simtiem, bet vienīgais Latvijai, jo viņam arī bija lielākais kontrakts(Latvijas vēsturē)...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 16:01, pirms 10 gadiem
Varu tikai atkārtoties - paldies, Andri, par jau paveikto! Ceru, ka vēl izdosies papildināt devumu, bet arī bez tā - PALDIES!

     [+] [-]

, 2015-12-04 16:09, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Nolamātais Biedriņš pēc NBA karjeras ir atgriezies Latvijā, kamēr patriots Irbe stāsta kā ASV viņam labi.
nuu vrb jau visu naudu vnk notriecis... tpc atgriezies LV

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 16:17, pirms 10 gadiem
Cilvēkam ir tiesības izveeleeties buut veseliem un mekleet savu piepildiijumu dazaadaas darba sfeeraasprofesionalais sports ir darbs zem stresa un spiediena,it seviskji ,ja speele saak nevesties un progress apstaaties!un tas notiek ar visiem kaadaa momentaa!tā idiotu banda ,kas akli apreeja vinju par karjeras neturpinashanu bija tikai neizpratnee par to,ka seezjot Jūtaa uz solinja vinjsh 7 meeneshos nopelnija vairaak par visiem 100 Latvijas Saeimas deputaatiem kopaastarp citu tām 100 lellju teatra marioneteem arii maksaaa Saeimaa par solinju sildiishanu ,un ja kaads no vinjiem izveelas mainiit sho ""traumatisko" profesiju haha tad reti kaads kliedz, bet driizaak aplaudeeenesezjam kastees,vertejam cilveekus vienliidziigi un cienaam vinju izveeles ja ir runa par veseliibu un patiesu atklatiibu pret sevi

     [+] [-]

, 2015-12-04 16:22, pirms 10 gadiem
Hah, šie lielie daiļrunātāji. Vienkārši fascinē. Visu laiku(pēdējās viņa sezonas, jeb pēdējos gadus) Andri nolikuši, bet tagad jau kaut ko slavē. Reāli izskatāties pēc jeņķiem, kas nolika Porziņģi drafta naktī, bet tagad jau viņu slavē.

     [+] [-]

, 2015-12-04 16:25, pirms 10 gadiem
tur domājams pie vainas ir psihe. Ja atgriezīsies, kas zin, var atkal būt labā līmenī bet galvenais ir sākumā gribēt

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 16:26, pirms 10 gadiem
MTech rakstīja: Hah, šie lielie daiļrunātāji. Vienkārši fascinē. Visu laiku(pēdējās viņa sezonas, jeb pēdējos gadus) Andri nolikuši, bet tagad jau kaut ko slavē. Reāli izskatāties pēc jeņķiem, kas nolika Porziņģi drafta naktī, bet tagad jau viņu slavē.
kritika, ja ir pamatota, nedod pamatu apvainoties

     [+] [-]

, 2015-12-04 16:26, pirms 10 gadiem
Taisni brīnums kāds cepiens Biedriņa sakarā. Čalis uzkāris botas uz naglas un bauda dzīvi. Ko viņam var pārmest, neko un tas ka nav iemantojis cieņu sporta līdzjutēju vidū ir viņa problēma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 17:11, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: Ja Biedriņš gribētu, viņš kaut vai tūlīt, esošajā kondīcijā un bez vairāku gadu spēļu prakses, varētu iet izlases pamatsastāvā un reāli būt galvastiesu pārāks par mūsu patreizējiem centriem - Meijeriem, Šeļakoviem utt. Kā saka - meistarību nenodzersi un, domāju, uz Andri šo teicienu var attiecināt jo īpaši... Gribētu jau, lai tomēr uzspēlē vēl tepat Eiropā un arī izlasē.
Nepiekritīšu, viņš nav spēlējis ilgi un nba jau bija ar pārliecību problēmas. Ja viņš nevar iemest sodus, no viņa nav jēgas laukumā.

     [+] [-]

, 2015-12-04 17:33, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: 1. Viņš neapkaunoja Latviju.
2. Bija tikai viena lieta, kur viņš bija starp sliktākajiem NBA- soda metieni...

Nevajag domāt, ka Eiropa, ASV- nav redzējusi spēlētājus, kas pazūd pēc pirmā liela kontrakta- tādu ir simtiem, bet vienīgais Latvijai, jo viņam arī bija lielākais kontrakts(Latvijas vēsturē)...
Ozoliņam arī 34 ļimaku ienākumi....

     [+] [-]

, 2015-12-04 17:33, pirms 10 gadiem
rihardilio rakstīja: Citi vēl 40 gados gribētu un raujās, bet šis nabadziņš jau 29 gados noguris no beņķa sildīšanas. Skumji...
Varbūt cienīsim viņa izvēli, lai kā mums liktos pareizi...?!!!

     [+] [-]

, 2015-12-04 17:46, pirms 10 gadiem
Viss atkarīgs no Madaras.....

     [+] [-]

, 2015-12-04 18:02, pirms 10 gadiem
GrantsHills rakstīja: Kāpēc tad visi pārmet hokejistiem ka par to ka viņi negrib spēlēt izlasē. Tā ir viņu dzīve.
a kas vispar ar Spruktu notiek? ar Biedrinu kopa atpusas?

     [+] [-]

, 2015-12-04 18:40, pirms 10 gadiem
Meijeriem un Šeļakoviem ir vēlēšanās spēlēt izlasē. Tas ir daudz vērtīgāk par Biedriņa esošo kondīciju, nenodzerto meistarību un galvastiesu.
Emilio rakstīja: Ja Biedriņš gribētu, viņš kaut vai tūlīt, esošajā kondīcijā un bez vairāku gadu spēļu prakses, varētu iet izlases pamatsastāvā un reāli būt galvastiesu pārāks par mūsu patreizējiem centriem - Meijeriem, Šeļakoviem utt. Kā saka - meistarību nenodzersi un, domāju, uz Andri šo teicienu var attiecināt jo īpaši... Gribētu jau, lai tomēr uzspēlē vēl tepat Eiropā un arī izlasē.

  -2 [+] [-]

, 2015-12-04 18:50, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ozoliņam arī 34 ļimaku ienākumi....
un cik no NHL karjeras viņš nodzēra? un ne tikai karjeras

     [+] [-]

, 2015-12-04 18:52, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: un cik no NHL karjeras viņš nodzēra? un ne tikai karjeras
Lol , un cik viņam pieder iestādījumi valstī? Jautājums ir , ko cilvēks dara ar saviem ienākumiem, investē? Vai arī nē .

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 18:54, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: un cik no NHL karjeras viņš nodzēra? un ne tikai karjeras
Bet, cik ilgi sportoja un spēlēja LV izlasē?

     [+] [-]

, 2015-12-04 19:04, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet, cik ilgi sportoja un spēlēja LV izlasē?
neko nesaku par izlasi, bet NHL viņš neizmantoja visu ko būtu varējis.

     [+] [-]

, 2015-12-04 19:14, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: Ja Biedriņš gribētu, viņš kaut vai tūlīt, esošajā kondīcijā un bez vairāku gadu spēļu prakses, varētu iet izlases pamatsastāvā un reāli būt galvastiesu pārāks par mūsu patreizējiem centriem - Meijeriem, Šeļakoviem utt. Kā saka - meistarību nenodzersi un, domāju, uz Andri šo teicienu var attiecināt jo īpaši... Gribētu jau, lai tomēr uzspēlē vēl tepat Eiropā un arī izlasē.
nu ja it ipashi varetu sodinju mest 1 no 50 un dot piespeles no groza apakshas uz trulja jo pats apatiski baidas no bumbas un protams vinja miljaka nodarbe padod pareiem dvieljus uz solinja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 19:41, pirms 10 gadiem
yankeezulu rakstīja: Ja godīgi, ņemot vērā, ka liela daļa gudro komentētāju ar to naudu, kas ir viņam, jau sen būtu nonarkojušies, ar pilnu komplektu STS un absolūti izd.irstu dzīvi, tad Andris ļoti sakarīgi runā par dzīvi. Ar to, cik agri viņš jau tika ierauts profesionālā basketbola gaļas mašīnā, nospēlēt līdz 28 gadu vecumam nav nemaz tik slikti.
labi labi, Porziņģis 14 gados uz Spāniju aizbrauca, kamēr Biedriņš vēl savos 18 pa Rīgu dauzījās

     [+] [-]

, 2015-12-04 19:53, pirms 10 gadiem
Es un visi basketbola cienītāji cer arī uz tevi,Andri.Mūsu valstij jūs varat izdarīt tik dauz,ko pats pat neaptverat.Ceru,ka nav par vēlu.CERU UZ TEVI,ANDRI.

     [+] [-]

, 2015-12-04 20:13, pirms 10 gadiem
Biedrs, Porziņģis, Bērzs, Mejeris, Zaķis. Ja godīgi, garajā galā mums būtu no kā izvēlēties un tas būtu diezgan monstruāls. Ja traumas nevajātu dažus un vēl ar sportisko formu notrāpītu, tad Eiropas top5 ir reāls!

     [+] [-]

, 2015-12-04 20:37, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: kritika, ja ir pamatota, nedod pamatu apvainoties
Nejauc kritiku ar apdir..nu. Tā otrā te SC ir baigā cieņā. Sāk ar sportistiem, bet beidz viens uz otru.

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 21:04, pirms 10 gadiem
Iz Baronu pi puikim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 21:21, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: labi labi, Porziņģis 14 gados uz Spāniju aizbrauca, kamēr Biedriņš vēl savos 18 pa Rīgu dauzījās
18 gados viņš jau bija NBA. AB 16, 17 gados pa Fiba kausiem ārdijās!

     [+] [-]

, 2015-12-04 22:02, pirms 10 gadiem
Redneck rakstīja: Nepārspīlē, viņš bija labs un meistarība paliek, bet tas basketbols tomēr mainās un pie pašreizējā izlases modeļa nevar pagalvot, ka viņš par Meieri būtu labāk, Mārtiņš tomēr kustīgāks centrs un var veidot izspēli, kamēr Biedriņam uzbrukuma arsenāls ir kāds ir un soda metieni arī nekādi labie nav...
Kā tad...un Balderi par Latvijas hokeja izlases līderi...

     [+] [-]

, 2015-12-04 22:03, pirms 10 gadiem
Sapelnīja savus citronus, kam viņam tagad basis...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 22:15, pirms 10 gadiem
es nesaprotu ideju cilvekiem, kas neko dzive nav sasniegusi, aplikt keksu, kurs NBA spele vacis pat 26 bumbas, metis 31 punktu, blokejis 7 reizes pretiniekus, viena spele pat 3 reizes blokejis timu dankanu utt. nu vienkarsi piziks...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 22:44, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: neko nesaku par izlasi, bet NHL viņš neizmantoja visu ko būtu varējis.
jokainīts, pa lielam Ozoliņa lielākā zvaigžņu stunda bija tieši pirms visām jezgām un skandāliem, Stenlija kauss, zvaigžņu spēles, nereāli rezultativitātes rādītāji, par kuriem skaudība ir pat daudziem uzbrucējiem, pat nezinu, kad mūsu "megatalantīgais" Girgensons sevi tik labi parādīs. Bet Ozo sevi bija parādījis maksimāli, izspieda visu, tad sākās traumas un sliktie laiki, alkohols un skandāli.

     [+] [-]

, 2015-12-04 22:47, pirms 10 gadiem
Nu es personīgi ceru ka Andris vēl mūs priecēs pēc tā līguma beigām!!!Lai atnāk lielais iekāriens!

     [+] [-]

, 2015-12-04 23:05, pirms 10 gadiem
GrantsHills rakstīja: Kāpēc tad visi pārmet hokejistiem ka par to ka viņi negrib spēlēt izlasē. Tā ir viņu dzīve.
Tāpēc, ka Grants Hils dzer Sprite, un - viņam vairs neslāpst.

     [+] [-]

, 2015-12-04 23:08, pirms 10 gadiem
Emilio rakstīja: Ja Biedriņš gribētu, viņš kaut vai tūlīt, esošajā kondīcijā un bez vairāku gadu spēļu prakses, varētu iet izlases pamatsastāvā un reāli būt galvastiesu pārāks par mūsu patreizējiem centriem - Meijeriem, Šeļakoviem utt. Kā saka - meistarību nenodzersi un, domāju, uz Andri šo teicienu var attiecināt jo īpaši... Gribētu jau, lai tomēr uzspēlē vēl tepat Eiropā un arī izlasē.
beidzot kāds viedoklis, kas varbūt nesakrīt ar manu 100%, bet tomēr - vismaz nav vecais, labais: "ee, ko tas Biedriņš, neko nevar utt"

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 23:12, pirms 10 gadiem
Nevajag Biedriņam spēlēt basi vairs - vismaz ne izlases mērogā - būs labi tāpat!!! Gan jau kāds mums vēl arī varēs divus reboundus savākt!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 23:14, pirms 10 gadiem
Cerams, ka izlase tiks uz Rio Olimpiādi un viņš varētu atgriezties.
Tad būtu ļoti laba komanda:
Porziņgis, Badingers (būtu jāpierunā), Kaspars Bērziņs, Dairis Bertāns, Dāvis Bertāns, Jānis Strēlnieks, Siliņš, Timma, Biedriņš, Blūms, Janičenoks

  +1 [+] [-]

, 2015-12-05 00:55, pirms 10 gadiem
remylat rakstīja: Cerams, ka izlase tiks uz Rio Olimpiādi un viņš varētu atgriezties.
Tad būtu ļoti laba komanda:
Porziņgis, Badingers (būtu jāpierunā), Kaspars Bērziņs, Dairis Bertāns, Dāvis Bertāns, Jānis Strēlnieks, Siliņš, Timma, Biedriņš, Blūms, Janičenoks
Ja ir K.Bērziņš, Timma un KP - ko Biedriņam tur darīt? Sēdēt uz soliņa un uzmundrināt pārējos? Taču sen jau skaidrs ka sporta ziņā viņš ir pilnīgi norakstīts kadrs - dabūja kautkādu piķīti un ar to bija gana. Turklāt sasniegumu ziņā viņam nav tik daudz iekšā kā KP - piekusis cilvēks, jāatpūšas - ap 40 varbūt sagribēs uzspēlēt basīti

     [+] [-]

, 2015-12-05 01:23, pirms 10 gadiem
Biedriņš jau nebija slikts tas pirmas sezonas-izmaiņas jau sāk rasties kad paraxtijas tas lielais ligums un summa bija iespaidiga !!! Taču Porziņģis vismaz man liekas ienak NBA ar lielaku troksni

     [+] [-]

, 2015-12-05 12:12, pirms 10 gadiem
rihardilio rakstīja: Citi vēl 40 gados gribētu un raujās, bet šis nabadziņš jau 29 gados noguris no beņķa sildīšanas. Skumji...
kads sakars noguris? vai tad vins teica,ka noguris ir? vienkarsi motivacijas nav un viss

  +1 [+] [-]

, 2015-12-05 15:40, pirms 10 gadiem
Vins jau gadiem trenne trispunktu metienu veca netira open air basketbola korta kaut kur US nosturi un driz jus redzesiet jaunu Biedrinu - Biedrzingis dzimst

     [+] [-]

, 2015-12-05 16:10, pirms 10 gadiem
Lielas ticības jau nav , bet būtu jau fantastiski, ja tomēr atrastu motivāciju atgriezties un spēlē augstā līmenī, jo spēlētājs jau bija labs un Eiropā jau spēlēt varētu noteikti.

     [+] [-]

, 2015-12-05 16:11, pirms 10 gadiem
2strong4me rakstīja: tieši tik pat liels ieguvums kā Kambalas atgriešanās! neesiet tik lieli optimisti
Arī Kambala būtu labāks par tagdējiem centriem !!!! Nav mums labu centra spēlētāju

     [+] [-]

, 2015-12-05 17:42, pirms 10 gadiem
GrantsHills rakstīja: Kāpēc tad visi pārmet hokejistiem ka par to ka viņi negrib spēlēt izlasē. Tā ir viņu dzīve.
ja vins speeleetu kaadaa klubaa un nespeeleetu izlasee tas buutu cits staasts, bet ja vins vispaar nespeelee basketbolu un ir pieveersies kam citam tad kaads sakars saliidzinaat?