Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš: ''Apsolīt, ka vēl kādreiz spēlēšu, nevaru''

Krišs Upenieks

Biedriņš: ''Apsolīt, ka vēl kādreiz spēlēšu, nevaru''
Andris Biedriņš
Foto: AP/Scanpix

29 gadus vecais latviešu basketbolists Andris Biedriņš šobrīd nevar apsolīt, ka kādreiz atkal atgriezīsies laukumā, lai gan pilnībā šādu iespēju viņš nenoliedz, aģentūrai LETA sacīja sportists.

Biedriņš savu pēdējo spēli aizvadīja 2013.gadā, vēl pārstāvot Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubu Jūtas "Jazz", no kura viņš vēlāk tika atbrīvots, bet kopš tās reizes informācijas par viņa gaitām bijis maz. "Fiziski uzturu sevi formā. Neko baigi neiespringstot, kondīciju saglabāju - patrenējos trīs četras reizes nedēļā. Tieši basketbolā trenējos mazāk, bet formu zaudējis neesmu," izteicās Biedriņš. "Grūti pateikt, vai vispār esmu nolicis malā basketbolu. Pagaidām nav vēlmes spēlēt. Nezinu, kā būs. Varbūt pēc pusgada vai gada gribēšu spēlēt, bet šobrīd tā nav. Taču pilnībā malā to neesmu nolicis. Tomēr apsolīt, ka vēl kādreiz spēlēšu, nevaru."

"Aģentam teicu, lai mani kādu laiku netraucē. Sacīju viņam, ka tagad gribu atpūsties. Kad būšu gatavs, padošu viņam ziņu. Tad arī skatīšos, kādi būs varianti," uzsvēra Biedriņš.

Latviešu centra uzbrucējs atklāja, ka seko līdzi Latvijas izlasei un arī Kristapam Porziņģim, kurš teicami debitējis NBA. "Kā tagad kam tādam var nesekot? Ļoti liels prieks par Porziņģi - fantastisks sniegums. Zinu, cik tas ir grūti. Viņš tiešām ļoti labi sevi parāda. Tā tik turēt. Galvenais ir veselība, ar pārējo, domāju, viņam nebūs problēmu," piebilda Biedriņš, kura savulaik pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" komanda ir pašreizējā NBA čempione. "Citreiz ar draugiem pajokojam, ka varēju vēl kādus divus gadus tur palikt ilgāk. Bet nē, nekādas nožēlas nav. Tāpat joprojām sekoju līdzi viņu gaitām. Man ir liels prieks, ka viņi ieguva čempionu titulu. Zinu, ko tas nozīmē pilsētai un komandas faniem. Prieks, ka viņi tā pacēlušies - vinnējuši titulu un tagad izcili sākuši sezonu."

Biedriņš klātienē Rīgā noraudzījies arī vienu Latvijas basketbola izlases spēli Eiropas čempionātā. "Uz vienu spēli biju, vienu no pēdējām - neatceros, kuru. Viņi labi nospēlēja. Tā ir jauna komanda. Domāju, turpmākajos gadus viņiem līmenis tikai celsies. Piekrītu Latvijas izlases galvenajam trenerim Ainaram Bagatskim, ka sliktā formā neesmu. Tomēr neesam savā starpā daudz runājuši. Viņš droši vien respektē manu laiku, ko gribu nedaudz noiet no basketbola. Bagatskis mani līdz ar to netraucē, par to es viņu cienu. Tad jau redzēs, kā būs nākotnē," teica Biedriņš.

Bijušais NBA centra spēlētājs ceturtdien klātienē apmeklēja Rīgas 64.vidusskolā notikušo pasākumu, kur tika atklāta kreklu galerija par godu skolu absolvējušajiem basketbolistiem, tostarp Biedriņam."Šajā zālē bijušas labas emocijas - šeit ir ļoti laba aura. Tagad vairāk dzīvoju pa Latviju, cik sanāk, arī uz ASV aizlidoju. Pavadu laiku kopā ar ģimeni," izteicās Biedriņš, kuram ir četrus gadus vecs dēls Emīls. Viņa tēvs jau norādīja, ka sporta veids, ko atvase pamēģinās, būšot basketbols. "Tas, ka mēģināšu viņu laist basketbolā, ir skaidrs."

Ceturtdien tika aizvadīta basketbola spēle starp absolventiem un tagadējo skolas izlasi, taču ne Biedriņš, ne arī Igors un Raimonds Miglinieki tajā nepiedalījās. "Sākumā mums piedāvāja spēlēt, taču Igors un Raimonds arī ne īpaši gribēja. Domājām, nu, nekas, mierīgi atnāksim smuki saģērbušies, pasēdēsim un paskatīsimies," pauda Biedriņš.

Savā NBA karjerā Biedriņš 516 regulārā čempionāta spēlēs vidēji guvis 6,3 punktus un izcīnījis septiņas atlēkušās bumbas. Goldensteitas "Warriors" komanda latvieti 2004.gadā jauno spēlētāju draftā izvēlējās ar 11.numuru.

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:32, pirms 10 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Speletajs ar visai skopu arsenalu, pret kuru var spelet loti asi zem groza. Atceroties vina NBA airbolu no linijas un 40% precipitation no tas. Es uzskata ka centram vismaz ir jabut stabilam pustalajam metienam. Rebi bloki un cina zem groza tas ir par maz lai attaisnotu savu klatbutni laukuma ilgu laiku
Kārtējais, kurš ir tālu no basketbola...
Spēles uzvar tie, kas spēj samazināt pretinieka punktus vai tie, kas spēj uzvarēt ar uzbrukumu...

Gribi teikt, ka spēlētājs, kurš iemet 2-4p, savāc 10-12 atlb 3-4 blokus, ir sliktāks par spēlētāju, kas iemet 10p, savāc 4 atlb?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:32, pirms 10 gadiem
Visam savs laiks.. bet es jau ceru, ka vel kadu sezonu uzspeles ... kaut ari nieciga ticamibas iespeja .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-04 13:39, pirms 10 gadiem
Ja atklāti, bija jau piemirsies AB kā sportists.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 13:41, pirms 10 gadiem
USA*Alex rakstīja: Paldies Biedrinjam par sniegto interviju! Manuprát tas nozímé, ka KP panákumi vinjam ir kaut kádas sajútas un emocijas uzjundíjushi un iespéjams, ka AB tieshám var uznákt vélme pasvíst b/b laukumos un treninzálés. Ja tá, tad bútu patiesi interesanti kas no tá visa sanáktu un kas bútu ieguvéji? Nu ko, jánovél AB atrast pareizo izvéli!
Domāju, ka nākamais gads būs izšķirošais. Ja Andris izvēlēsies spēlēt, tad varbūt mēs kaut ko vēl arī sagaidīsim. Neko daudz jau arī nevajag. Labu līgu, labu klubu un nopietnu attieksmi. Ja pauze ieilgs uz 4-5.gadiem, kā tas šobrīd izskatās, tad atgriezties nopietnā līmenī būs tikpat kā neiespējami. Neviens jaunāks nepaliek. Pat LBL ļoti labi var redzēt, cik grūti ir atsākt spēlēt pēc ilgāka laika nespēlēšanas. Skumji. Bet Andris šobrīd vienkārši laiž vējā laiku. Es saprotu, ka viņam viss ir. Bet tieši tāpēc, kāpēc lai neuzspēlētu?! Neticu, ka karjeras noslēgums NBA jau nu tik ļoti ir atsitis jebkuru prieku par basketbolu. Vienkārši ir viena lieta, ko viņš, manuprāt, nenovērtē. Tas ir laiks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 13:56, pirms 10 gadiem
Strēlnieks;
Bertāns;
Bertāns;
Porziņģis;
Biedrs;
--------
šīs sastāvs labā kondīcijā būtu monstruāls. Bet reāli skatoties - ja negrib pats spēlēt - nav ko piespiest, jābūt ir dzirkstelei un vēlmei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-12-04 14:02, pirms 10 gadiem
Diemžēl!Spilgts piemērs,ka "piķis" sabojā cilvēku!Ja vairāk nekas cits neinteresē,kā atpūta!Šausmīgi piekusis,gara gan tā karjera bija....ĻIMONI tā jātērē,kad spēlēs,nebūs laika!Nekas,nevienam tev nav jāsola.Personīgi man ,biedrs-biedriņš ir ,nav basketbolists ....pie kājas!

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 14:05, pirms 10 gadiem
Tomy_K rakstīja: Nezinu gan vai Biedriņš būtu baigais palīgs LV izlasei, protams, viss, ko viņš dotu aizsardzībā ir ļoti labs, bet centrs, kas uzbrukumā nevar iemest, nevar spēlēt izteiktu spēka spēli ar muguru pret grozu un met sodiņus tik slikti, būtu vnk izteikts enkurs ESOŠAJAM Latvijas izlases uzbrukuma modelim, kas cenšas spēlēt ātru un uz metieniem balstītu uzbrukuma spēli. Liekas, ka uzbrukumā mēs spēlētu praktiski 4 pret 5 ar Biedriņu laukumā.
Redzēji, kā Meiers pret Frančiem rāva pikenrolu, tad iedomājies, kā AB varētu raut pikenrolu, jo viņam pikenrols iraujoties uz grozu bija no centriem praktiski viens no labākajiem NBA!

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 14:06, pirms 10 gadiem
Biedriņš varēja iet Maikla Džordana pēdās. Labi, beisbolu viņš nespēlē, bet varēja pāris gadus uzkapāt kādā novusa vai šautriņu mešanas līgā, un tad atgriezties basketbolā, lai vēl trīs sezonas pēc kārtas pārsniegtu sodiņu precizitātes antirekordus. Un pēc tam nodibināt savu NBA komandu, piemēram, Pitsburgas "Bomāri"

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:12, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Nu doh. Tu salīdzināji nesalīdzināmas lietas. Tevis nosauktajiem piemēriem ir tieša ietekme uz sabiedrību (Tu salīdzināji lēmumu nogalināt cilvēku ar lēmumu beigt karjeru, ffs). Vai Biedriņa lēmumam ir sekas? Kādas? Es jau teicu, ka šis viņa lēmums nekā neietekmē citus cilvēkus. Izņemot tos, kuriem Andrītis salauza sirsniņas. Bet tieciet taču tam pāri.

Vai arī tu baidies, ka sīkie ies Andra pēdās? Nu lol.
Smieklīgi ir tas, ka tagad daudzi pēkšņi neuzskata viņa norietu par kko sliktu, un pat paspēj par Irbi paņirgāties. Tikt pāri un ingorēt ir divas dažādas lietas. Nožēlojami...

 +11 [+] [-]

, 2015-12-04 14:14, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Biedriņš varēja iet Maikla Džordana pēdās. Labi, beisbolu viņš nespēlē, bet varēja pāris gadus uzkapāt kādā novusa vai šautriņu mešanas līgā, un tad atgriezties basketbolā, lai vēl trīs sezonas pēc kārtas pārsniegtu sodiņu precizitātes antirekordus. Un pēc tam nodibināt savu NBA komandu, piemēram, Pitsburgas "Bomāri"
Ierosinu izveidot uz Korejas OS kamaniņu divnieku Biedriņš/Kambala.

     [+] [-]

, 2015-12-04 14:16, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Smieklīgi ir tas, ka tagad daudzi pēkšņi neuzskata viņa norietu par kko sliktu, un pat paspēj par Irbi paņirgāties. Tikt pāri un ingorēt ir divas dažādas lietas. Nožēlojami...
Par Irbi ņirgājas SC darboņi, kam te ir saveidoti vairāki konti. Nedomā, ka Kremļa troļļi darbojas tikai delfos.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 14:17, pirms 10 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Speletajs ar visai skopu arsenalu, pret kuru var spelet loti asi zem groza. Atceroties vina NBA airbolu no linijas un 40% precipitation no tas. Es uzskata ka centram vismaz ir jabut stabilam pustalajam metienam. Rebi bloki un cina zem groza tas ir par maz lai attaisnotu savu klatbutni laukuma ilgu laiku
T.chandler, DJ, Dramonds,Witheside, Gobers,Lopezs, Howards,Macgge, Ezeli,Biombo,Farīds,Noels,Osiks u.t.t Viņiem metiena nav, bet ir citas kvalitātes. Nav jābūt shakam bez metiena, lai spēlētu NBA!

     [+] [-]

, 2015-12-04 14:22, pirms 10 gadiem
Nav jau obligāti uzreiz jāspēlē, vismaz aizvadīt vēl piecas, sešas NBA sezonas tomēr varēja Tagad esot izgudrojuši īpaši vieglus dvielīšus un pienešanai īpaši ērtas pudeles, varētu nolikt īpaši ērtu klubkrēslu blakus laukumam...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:26, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Nav jau obligāti uzreiz jāspēlē, vismaz aizvadīt vēl piecas, sešas NBA sezonas tomēr varēja Tagad esot izgudrojuši īpaši vieglus dvielīšus un pienešanai īpaši ērtas pudeles, varētu nolikt īpaši ērtu klubkrēslu blakus laukumam...
Tu domā, ka esi asprātīgs?

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:39, pirms 10 gadiem
Citi raujas,ar smagu darbu cīnās katrā epizodē lai sasniegtu sapni ( Šajā gadījumā spēlēt NBA). Bet šis čalis savu milzīgo talantu sačakarēju un čakarē,jo viņš negribot patreiz spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:42, pirms 10 gadiem
V.Iļjinu atlaist un A.Biedriņu vietā BK Valmiera/Ordo sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-04 14:56, pirms 10 gadiem
arny72 rakstīja: Citi raujas,ar smagu darbu cīnās katrā epizodē lai sasniegtu sapni ( Šajā gadījumā spēlēt NBA). Bet šis čalis savu milzīgo talantu sačakarēju un čakarē,jo viņš negribot patreiz spēlēt.
Vairāk par 500 spēlēm NBA(virs 21min)- lielākā daļa spēlētāju nospēlē mazāk spēļu( prof. karjerā)...

Eiropā ir ap 50-60 spēlēm(sezonā)...

  +3 [+] [-]

, 2015-12-04 14:59, pirms 10 gadiem
Kādam varbūt liekas, ka NBA maksā neadekvāti lielas summas, bet ja paskatās cik daudz spēļu tiek nospēlēts...

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 15:03, pirms 10 gadiem
cerams atgriezīsies goldensteitā

  +4 [+] [-]

, 2015-12-04 15:05, pirms 10 gadiem
Ta ka ligumu vins pats nopelnija ar darbu un sviedriem (nevis mes to vinam sarunajam), tad pats lai izvelas - grib spelet vai ne. Nevienam neko nav parada.
Izlase varbut vareja vairak, bet uz Miglinieka, Skudras u.t.t. fona ir OK.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 15:09, pirms 10 gadiem
Liela daļa to vien dara kā skaita cik vai ne cik Biedriņš nopelnījis un ko ir vai nav sačakarējis. Galu galā, paši mēs arī lemjam ko un kā mums darīt vai nedarīt. Mums te daudz ko var gribēties, bet Biedriņa izvēle , patreiz , nav par labu basketbolam. Tomēr tas neapgāž faktu, ka Latvijas basketbolam viņš ir devis lielu artavu.

     [+] [-]

, 2015-12-04 15:12, pirms 10 gadiem
NBA & ABA Basketball Statistics &...

Saits, kur var apskatīties(Eiropā spēlējošos)- 400-700 spēles...

Eiropas normu- Biedriņš izpildīja

NBA jau daudziem iet pāri 1000 un arī minūtes pieaug..

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 15:18, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Nolamātais Biedriņš pēc NBA karjeras ir atgriezies Latvijā, kamēr patriots Irbe stāsta kā ASV viņam labi.
Trolli atradi salidzīnāt,ja nezināji tad viņam dēls tur mācās .....!!!!ej uz skolu labāk, tā tev noderēs dzīvē

  -1 [+] [-]

, 2015-12-04 15:20, pirms 10 gadiem
Viss jau labi. Navajadzēja tikai sevi padarīt par apsmieklu un apkaunot savu valsti.

     [+] [-]

, 2015-12-04 15:33, pirms 10 gadiem
neesmu tāds eksperts, bet kā tieši viņš savu valsti ir apkaunojis? iznāk, ka labāk bija spēlēt vietējā klubā un aiz okeāna nebraukt. Man liekas, ka savu Valsti vairāk apkauno mūsu saeima ar saviem lēmumiem, nekā viens indivīds, kas ar savu talantu tika tālāk, nekā citi. Kā viņs to visu lika lietā nav mūsu darīšana, bet no biznesa viedokļa, labs deal.
Karalis Lauva rakstīja: Viss jau labi. Navajadzēja tikai sevi padarīt par apsmieklu un apkaunot savu valsti.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-04 15:38, pirms 10 gadiem
Ja godīgi, ņemot vērā, ka liela daļa gudro komentētāju ar to naudu, kas ir viņam, jau sen būtu nonarkojušies, ar pilnu komplektu STS un absolūti izd.irstu dzīvi, tad Andris ļoti sakarīgi runā par dzīvi. Ar to, cik agri viņš jau tika ierauts profesionālā basketbola gaļas mašīnā, nospēlēt līdz 28 gadu vecumam nav nemaz tik slikti.

     [+] [-]

, 2015-12-04 15:41, pirms 10 gadiem
yankeezulu rakstīja: Ja godīgi, ņemot vērā, ka liela daļa gudro komentētāju ar to naudu, kas ir viņam, jau sen būtu nonarkojušies, ar pilnu komplektu STS un absolūti izd.irstu dzīvi, tad Andris ļoti sakarīgi runā par dzīvi. Ar to, cik agri viņš jau tika ierauts profesionālā basketbola gaļas mašīnā, nospēlēt līdz 28 gadu vecumam nav nemaz tik slikti.
Šitam es riktīgi piekrītu

  +5 [+] [-]

, 2015-12-04 15:43, pirms 10 gadiem
Ņemot vērā, ka amerikāņi pēc drafta Porziņģi salīdzināja ar diviem citiem eiropas spēlētāji, kas bija izgāzušies NBA līmenī nevis ar Andri, tad nekādu kaunu viņš Amerikā nav atstājis, bija arī ļoti solīdas sezonas un ir vairāk vilšanās par to, ka nebija vēl tādu nevis, ka būtu bijis slikts spēlētājs vai kā vēl.