Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" problēmas ar saspēles vadītājiem

"Lakers" problēmas ar saspēles vadītājiem
Džordans Hils (no kreisās), Meta Vorlds Pīss, Dvaits Hovards, Stīvs Nešs un Kobe Braients
Foto: AFP

107 : 105

Rockets - Lakers

Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) komandu Losandželosas "Lakers" piemeklējušas problēmas saspēles vadītāja pozīcijā - Stīvs Nešs joprojām nezina, kad atgriezīsies, bet Stīvs Bleiks nevarēs spēlēt sešas līdz astoņas nedēļas.

Nešs ir piedalījies tikai divās "Lakers" regulārās sezonas spēlēs. Basketbolists svētdien pirms komandas spēles ar Orlando "Magic" piedalījās skriešanas un veiklības treniņos, kā arī izpildīja metienus pa grozu, taču viņš nezina, kad atgriezīsies laukumā.

"Kārtējās desmit dienas līdz divām nedēļām?" Nešs skaļi domāja. "Tā kā es nevaru paskriet, tad šonedēļ nespēlēšu."

Problēmas ar veselību ir arī otram "Lakers" komandas Stīvam - Bleikam. Trešdien viņam tiks veikta operācija, lai varētu salabot ieplīsušos vēdera muskuļus. Paredzams, ka laukumā Bleiks atgriezīsies tikai pēc sešām līdz astoņām nedēļām.

Tas nozīmē, ka Maikam D'Antoni nāksies paļauties uz atlikušajiem diviem saspēles vadītājiem - Krisu Duhonu un Dariusu Morisu. Nākamais mačs "Lakers" būs jau naktī uz trešdienu, kad pretī stāsies Hjūstonas "Rockets".

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 45 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2012-12-04 16:27, pirms 12 gadiem
būtu labāk starpsezonā mēģinājuši dabūt Kalderonu, nevis veco Nešu+nekam nejēdzīgus papildus 3 backup saspēlniekus... bet, kā saka - pēc kara jau visi gudri.
p.s. nekā personīga pret Bleiku, bet jājautā - vai maz viņam vispār ir muskuļi ko savainot? vizuāli viņš šķiet tik tievs un vārgs, ka brīziem rodas iespaids, ka viņu kopā satur tikai āda... saprotu, ka tas ir ļauns joks, bet nu fakts paliek fakts!

  +8 [+] [-]

, 2012-12-04 16:33, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: būtu labāk starpsezonā mēģinājuši dabūt Kalderonu, nevis veco Nešu+nekam nejēdzīgus papildus 3 backup saspēlniekus... bet, kā saka - pēc kara jau visi gudri.
p.s. nekā personīga pret Bleiku, bet jājautā - vai maz viņam vispār ir muskuļi ko savainot? vizuāli viņš šķiet tik tievs un vārgs, ka brīziem rodas iespaids, ka viņu kopā satur tikai āda... saprotu, ka tas ir ļauns joks, bet nu fakts paliek fakts!
Tad kā tur beigās paliek - tas ir joks vai fakts?

  -1 [+] [-]

, 2012-12-04 16:51, pirms 12 gadiem
Pljeps rakstīja: Tad kā tur beigās paliek - tas ir joks vai fakts?
joks ir tāds, ka viņam nav muskuļu un viņu kopā satur āda. fakts ir tāds, ka viņam ir muskuļi, taču ļoti mazi!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 17:01, pirms 12 gadiem
Nešu es gaidu atpakaļ, bet par Bleiku - nezinu cik daudz tā ir problēma Bleiks bija drausmīgs aizsardzībā, viņš netur ātrumā līdzi gandrīz nevienam citam PG un pretinieku komandas to izmanto izspēlējot uzbrukuma kombinācijas caur viņu pat izmantojot dubultos pikus, kuriem viņam vnk nav nekādu izredžu tikt garām.

Bleika trūkums ir nosacīta problēma uzbrukumā, jo D'Antoni sistēmā spot up šūteri ļoti labi iederas un Bleiks ir snaiperis, tomēr, to pašu Mīksu, kurš neatpaliek no Bleika, mēdz marinēt uz soliņa.

Aizsardzībā labākais saspēles vadītājs Lakers rosterī (tādi ir 4) ir jaunais Moriss, bet faktiski saspēli vada Kobe.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-04 17:06, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: būtu labāk starpsezonā mēģinājuši dabūt Kalderonu, nevis veco Nešu+nekam nejēdzīgus papildus 3 backup saspēlniekus... bet, kā saka - pēc kara jau visi gudri.
p.s. nekā personīga pret Bleiku, bet jājautā - vai maz viņam vispār ir muskuļi ko savainot? vizuāli viņš šķiet tik tievs un vārgs, ka brīziem rodas iespaids, ka viņu kopā satur tikai āda... saprotu, ka tas ir ļauns joks, bet nu fakts paliek fakts!
Nu nu, proporcionāli arī Biedrs izskatās kalsns, ja ņem vērā garuma/platuma attiecību. Bleiks ir 191 cm tātad, uz ielas nākot pretī, nevājs tēvainis. Varbūt, ja salīdzina ar Veidu, vai Deivisu, tad muskuļu masa, protams, ir mazāka, bet salīdzinājumā ar avarage joe - skapis ar iespaidīgākām auguma aprisēm par pusi RD sastāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-12-04 17:34, pirms 12 gadiem
Prasas kadu spaani saspelnieku un atpakalj Neshu, tad bus viss bus kartiba !

  +4 [+] [-]

, 2012-12-04 18:00, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Nu nu, proporcionāli arī Biedrs izskatās kalsns, ja ņem vērā garuma/platuma attiecību. Bleiks ir 191 cm tātad, uz ielas nākot pretī, nevājs tēvainis. Varbūt, ja salīdzina ar Veidu, vai Deivisu, tad muskuļu masa, protams, ir mazāka, bet salīdzinājumā ar avarage joe - skapis ar iespaidīgākām auguma aprisēm par pusi RD sastāvu.
Tas gan ir skapis ar 78 kg.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-04 18:00, pirms 12 gadiem
Jancux97 rakstīja: 1.91m 78kg tas visu izsaka
Tad jau nevis iespaidīgākas aprises kā pusei RD, bet gan tādas pašas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 18:11, pirms 12 gadiem
Pofig par saspēles vadītājiem. Ja tas bērns un reizē dalbajobs Hovards kaut pusi savu sodiņu iemestu, Lakers bilance nebūtu tāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 18:19, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: Tu kurmi, paskaties uz vinja karjeras FT proci un tad lej te pilniigaako bullshitu !! Ir lietas, kuras nevar mainiit un naakas opereet ar citiem speeles elementiem lai kompenseetu sho Hovarda nepilniibu!
Nepīksti. Viņš ir zaudējis pēdējās 3-6 spēles tieši priekš Lakers, tikai tāpēc, ka nav spējis iemest sodiņus. Visas komandas, kurām nav žēl, hako viņu, un Hovards šīs nepeiviļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-04 18:28, pirms 12 gadiem
Heat ar aizsardzību galīgi nekas nav kārtībā šogad. Tāpēc nav pamata baigi lēkāt, jo šobrīd Memfisa, Ņujorka, Spurs ir priekšā Heat.

Kas attiecas uz Lakers - tad, irbiiit kā bija ar Heat pirmajā sezonā kopš apvienojās trio? Gadījumā sākums nebija plus/mīnus līdzīgs?

Un par Kobi, kā par pārvērtētāko spēlētāju - Tu saki, ka citi ir tālu no basketbola, bet tai pat laikā pats izvirzi šādas muļķības. Bet domāju, ka pats saproti, ka Kobe nav slikts, vienkārši izsaki šādas muļķības dēļ naida pret dažiem Lakers faniem.

  -3 [+] [-]

, 2012-12-04 18:36, pirms 12 gadiem
kobe ir visu laiku sliktāko SF top 10niekā

  +2 [+] [-]

, 2012-12-04 18:38, pirms 12 gadiem
wifebeater rakstīja: kobe ir visu laiku sliktāko SF top 10niekā
Kobe nav uzbrucējs, un lūdzu, kur tas tops ir pieejams? Tādu Topu var sastādīt tādi, kuriem vienkārši ir dusmas uz apkārtējo Pasauli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-12-04 18:54, pirms 12 gadiem
Neviens jau neiedziļinās tajā, kāpēc Kobe ņem tik ļoti uz sevi. Tāpēc, ka viņam blakus nav Veids, vai Bošs, kuri ir izcili savas pozīcijas spēlētāji. Nav viņam otra cilvēka kurš spēj vilkt uzbrukumu. Un kā jau redzams arī šogad pēdejās spēlēs, tad kad neviens nevar iemest - tad Kobe spēlē uz sevi. Un tā tas arī bija pirms Pau pievienojās LAL. Un par to, ka LAL problēmas ir daudz dziļākas - tas jau ir fakts. Bet komandā ir pieredze, gan spēs izdomāt kā tikt laukā no situācijas.

  -1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:01, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Heat ar aizsardzību galīgi nekas nav kārtībā šogad. Tāpēc nav pamata baigi lēkāt, jo šobrīd Memfisa, Ņujorka, Spurs ir priekšā Heat.

Kas attiecas uz Lakers - tad, irbiiit kā bija ar Heat pirmajā sezonā kopš apvienojās trio? Gadījumā sākums nebija plus/mīnus līdzīgs?

Un par Kobi, kā par pārvērtētāko spēlētāju - Tu saki, ka citi ir tālu no basketbola, bet tai pat laikā pats izvirzi šādas muļķības. Bet domāju, ka pats saproti, ka Kobe nav slikts, vienkārši izsaki šādas muļķības dēļ naida pret dažiem Lakers faniem.
heat vismaz nevienu brīdi zaudējumi nebija vairāk kā uzvaras..

  +3 [+] [-]

, 2012-12-04 19:07, pirms 12 gadiem
wifebeater rakstīja: kobe ir visu laiku sliktāko SF top 10niekā
Vakar lasīju, ka viņu droši var dēvēt par top 3 sliktāko centru, un top10 sliktāko PF...
Puisi stipri pārvērtēts laikam...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:09, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Neviens jau neiedziļinās tajā, kāpēc Kobe ņem tik ļoti uz sevi. Tāpēc, ka viņam blakus nav Veids, vai Bošs, kuri ir izcili savas pozīcijas spēlētāji. Nav viņam otra cilvēka kurš spēj vilkt uzbrukumu. Un kā jau redzams arī šogad pēdejās spēlēs, tad kad neviens nevar iemest - tad Kobe spēlē uz sevi. Un tā tas arī bija pirms Pau pievienojās LAL. Un par to, ka LAL problēmas ir daudz dziļākas - tas jau ir fakts. Bet komandā ir pieredze, gan spēs izdomāt kā tikt laukā no situācijas.
Bošs nekad nav bijis un nebūs izcils PF, kur nu vēl Centrs, kur viņš tiek iespelēts šogad.
Komanda neapšaubāmi ir viena no līgas pieredzējušākajām komandām, bet jaunais censonsi, šķiet būs palaidis garām kādus pāris sportiskos sīkumus, komplektējot pēdējās ieskices sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:21, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Bošs nekad nav bijis un nebūs izcils PF, kur nu vēl Centrs, kur viņš tiek iespelēts šogad.
Komanda neapšaubāmi ir viena no līgas pieredzējušākajām komandām, bet jaunais censonsi, šķiet būs palaidis garām kādus pāris sportiskos sīkumus, komplektējot pēdējās ieskices sastāvā.
Izbeidz, Bošs ir pavisam noteikti ir savas pozīcijas monstrs. Jo viņš spēja vilkt Toronto, varbūt ne tik ļoti kā LBJ Cavs vai Veids Heat, bet tas ir saprotami priekš garā gala spēlētājiem. Bet nav līgā daudz tādu, kuri spēj vest komandu aiz sevis. Tas, ka tagad liekās, ka Bošs nav lielisks, tikai tāpēc, ka viņš ir fons vienam lieliskam spēlētājam. Manuprāt par maz novērtē Bošu. Jā par centru viņš neder, bet kā PF viņš ir pat ļoti labs. Labi, izcils šobrīd, bet laikam vārds par skaļu, piekritīšu.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:29, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Izbeidz, Bošs ir pavisam noteikti ir savas pozīcijas monstrs. Jo viņš spēja vilkt Toronto, varbūt ne tik ļoti kā LBJ Cavs vai Veids Heat, bet tas ir saprotami priekš garā gala spēlētājiem. Bet nav līgā daudz tādu, kuri spēj vest komandu aiz sevis. Tas, ka tagad liekās, ka Bošs nav lielisks, tikai tāpēc, ka viņš ir fons vienam lieliskam spēlētājam. Manuprāt par maz novērtē Bošu. Jā par centru viņš neder, bet kā PF viņš ir pat ļoti labs. Labi, izcils šobrīd, bet laikam vārds par skaļu, piekritīšu.
Uzbrukumā jā, piekrītu, viņš ir izcils, spējīgs mest pa visu uzbrukuma zonu, tāls, tuvs metiens, bet viņam nav izpratnes, kā spēlēt aizsarzdībā un kā vadīt komandas spēli, izspēli, saspēli, no garā spēlētāja pozīcijas. Tāpēc uz piemēram, Dankana fona, viņš man liekas ir pabāls. Bet nu, taisnība, ka veda Rators, cepuri nost... Arī no tāda troņa ir jāmāk nokāpt, kas viņam nācās GAUŽĀM GRŪTI.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:36, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: Pirmaas heat 20 speeles tieshaam bija te augshaa/lejaa.. bet tad heat ritenis ieskreejaas un viss aizgaaja pareizajaas sliedees! Bet ar lakers ir savaadaak, esmu paskatiijies paaris speeles un teikshu, ka vinjiem probleemas ir daudz pamatiigaakas, jo pat ar nesha atgrieshanos vinji uzreiz nesaaks domineet... mana prognoze liidz sezonas vidum lakers buus apmeeram 20-20 uzvareeto/zaudeeto speelju seerija! Pat ar neshu laukumaa vinjiem buus jaameklee sava speele un iespeejams pat buus arii 30-30 .. un tikai sezonas beigaas kkas saaks aiziet..

Par kobi... vinjsh paaraak biezji uznjemaas speeli uz sevi un neljauj iesaistiit speelee citus.. jo kaa tie citi dabuus paarlieciibu ja viens kobe visu laiku speelee 1 pret 5 .. Un tas kaa vinjsh publiski nokauninaaja gazolu arii paraadiija, ka vinjsh ir diezgan suudains komandas biedrs... taatad taada lieta kaa komandas kjiimija vinjam ir svesha padariishana..
2011 gadaa novitckis vnk uzmii*a tavam heat balagaanam, drosvien tad ieriji un raudaaji kaa maza meitene. Es tev saku ka sogad buus jauns cempions, tie nebuus heatelji, nesaku ka tie buus arii lakeri, bet tev kaa heat faninjam vajadzeetu nonjemt rozaa brilles un saprast ka heat aizsardziiba galiigi nav tajaa labaakajaa liimenii.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-04 19:36, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Uzbrukumā jā, piekrītu, viņš ir izcils, spējīgs mest pa visu uzbrukuma zonu, tāls, tuvs metiens, bet viņam nav izpratnes, kā spēlēt aizsarzdībā un kā vadīt komandas spēli, izspēli, saspēli, no garā spēlētāja pozīcijas. Tāpēc uz piemēram, Dankana fona, viņš man liekas ir pabāls. Bet nu, taisnība, ka veda Rators, cepuri nost... Arī no tāda troņa ir jāmāk nokāpt, kas viņam nācās GAUŽĀM GRŪTI.
Nē, nu Dankans tomēr ir Hall Of Fame'rs, tāpēc gluži nav godīgi Bošu salīdzināt ar šo spēlētāju. Bošam vēl dikti daudz jāizdara, lai būtu tajā kategorijā. Bet nu dēļ tieši šīs apvienošanās, viņš zaudēja iespēju manuprāt pēc karjeras tikt HOF. Nav jau daudz to PF līgā, kuri ir spējīgi vilkt.

Dankans
Dirks
Garnets
Bošs

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:41, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: Tu kurmi, paskaties uz vinja karjeras FT proci un tad lej te pilniigaako bullshitu !! Ir lietas, kuras nevar mainiit un naakas opereet ar citiem speeles elementiem lai kompenseetu sho Hovarda nepilniibu!
oo tupusmii*eeji arii ar mums

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:43, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: Viens ir skaidrs - Lakers tituls nespiid, lai arii kaa te tuulinjh visi protesteetu es paskaidroshu kaapeec! Taatad - pirmkaart Kobe.. lielaakais egoists pasaulee.. iespeejams visspaarveerteetaakais basketbolists nba veesturee! Otrkaart.. diezgan leenais, neveiklais.. soda metienus iemest nespeejoshais Hovards.. staigaajoshaa pieziime.. nu shii kombinaacija ir aarpraatiiga.. taalaak.. individuaalists Pasaules miers ar ljoti vaaju uzbrukuma potenciaalu .. taalaak .. Nesh ... vecs un raadaas arii traumatisks... es tomeer ceru, ka vinjsh bish pacels taa jau grimstosho lakers... Taalaak.. Miiks.. - nav nemaz tik slikts, savu darbu paveic labi ... Dzeiminsons taapat.. Un Gazols... speelee tik sliktu basketbolu, ka godiigi sakot man skjebiigi ap duushu paliek... Nu beediigi ..

Heat tomeer ir labaakie pasaulee!! Sakaartota speele i uzbrukumaa i aizsardziibaa, MVP JAMES un lieliski paliigi ar katram uzticeetu lomu! Lielisks treneris, izcila personiiba!! GO HEAT!
Sakaartotaaka speele i uzbrukumaa i aizsardziibaa ir tieshi spuriem, popovics ar otro sastaavu uzvilka gandriiz tavus ''varenos'' heatus

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:44, pirms 12 gadiem
Kur juus esat mazaas heat irbiites!!! Gaidu kaarteejo tupo argumentaaciju, ka lebrunis ir visuma labaakais

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:52, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: būtu labāk starpsezonā mēģinājuši dabūt Kalderonu, nevis veco Nešu+nekam nejēdzīgus papildus 3 backup saspēlniekus... bet, kā saka - pēc kara jau visi gudri.
p.s. nekā personīga pret Bleiku, bet jājautā - vai maz viņam vispār ir muskuļi ko savainot? vizuāli viņš šķiet tik tievs un vārgs, ka brīziem rodas iespaids, ka viņu kopā satur tikai āda... saprotu, ka tas ir ļauns joks, bet nu fakts paliek fakts!
Nu nez nez... Nashs tomēr jau daudzus gadus ir neapstrīdami labākais saspēlnieks līgā, tā kā ja ir iespēja dabūt viņu, tad nav brīnums, ka Lakers izmantoja iespēju.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 19:55, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu nez nez... Nashs tomēr jau daudzus gadus ir neapstrīdami labākais saspēlnieks līgā, tā kā ja ir iespēja dabūt viņu, tad nav brīnums, ka Lakers izmantoja iespēju.
Visa taa buutiiba jau ir taa ka, nesham tieshaam spoza karjera bijusi, bet pedejaa vilcienaa gribaas gredzenu dabuut, redzees, kas no taa iznaaks, ka tik nesanaak melouna variants, shis jau arii karjeras norietaa veel meegjinaaja ar lakeriem titulu dabuut, bet nekaa

  -2 [+] [-]

, 2012-12-04 19:55, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu nez nez... Nashs tomēr jau daudzus gadus ir neapstrīdami labākais saspēlnieks līgā, tā kā ja ir iespēja dabūt viņu, tad nav brīnums, ka Lakers izmantoja iespēju.
Viens no, nevis neapstrīdami. PG nav tikai jādod rez. piespēles, bet jāveido komandas uzbrukums un arī pašam jāgūst punkti. Tiešais uzdevums protams ir vadīt saspēli, bet teikt neapstrīdami ir par skaļu. Tomēr Rouzs pirms traumas, Vestrbruks šobrīd, Rondo, Pols šie vīri jau ir labākā līmenī nekā Nešs.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-04 20:05, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Viens no, nevis neapstrīdami. PG nav tikai jādod rez. piespēles, bet jāveido komandas uzbrukums un arī pašam jāgūst punkti. Tiešais uzdevums protams ir vadīt saspēli, bet teikt neapstrīdami ir par skaļu. Tomēr Rouzs pirms traumas, Vestrbruks šobrīd, Rondo, Pols šie vīri jau ir labākā līmenī nekā Nešs.
Rouzs, vestbrooks, arii rondo ir ljoti atleetiski speeleetaaji, nash nekad nav bijis ljoti atleetisks, nash ir vairaak taads stoktona kida tipa saspeelnieks

  -1 [+] [-]

, 2012-12-04 20:07, pirms 12 gadiem
Es viņus nesalīdzinu ...

  +2 [+] [-]

, 2012-12-04 20:11, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es viņus nesalīdzinu ...
Tomēr Rouzs pirms traumas, Vestrbruks šobrīd, Rondo, Pols šie vīri jau ir labākā līmenī nekā Nešs.

Taa ir vistiešākā salīdzināšana
1 2 45 komentāri