Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim un Dončičam iespēja izslēgt "Clippers", pirmo reizi iekļūstot otrajā kārtā

Emils Ozerinskis

Porziņģim un Dončičam iespēja izslēgt "Clippers", pirmo reizi iekļūstot otrajā kārtā
Luka Dončičs un Kristaps Porziņģis var pirmo reizi sasniegt NBA play-off otro kārtu. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asicoācijā (NBA) šonakt pulksten 4:00 pēc Latvijas laika tiks aizvadīta Rietumu konferences izslēgšanas spēļu pirmās kārtas sestā spēle starp Dalasas "Mavericks" un Losandželosas "Clippers". Teksasiešu uzvaras gadījumā Kristaps Porziņģis un Luka Dončičs pirmo reizi savās NBA karjerās sasniegs play-off otro kārtu.

Pagaidām sērijā starp "Mavericks" un "Clippers" uzvaras guvušas tikai viesos spēlējošās komandas. Pirmajās divās spēlēs Losandželosā pie panākumiem tika "Mavs", bet Dalasas komandas laukumā "Clippers" spēja sērijas rezultātu izlīdzināt. Sērijas piektajā mačā Kalifornijā atkal pārāka bija "Mavericks", nonākot vienas uzvaras attālumā līdz panākumam visā sērijā.

Losandželosas komandas aizsardzība šajā sērijā nespēj tikt galā ar slovēni Luku Dončiču. Šajā sērijā, par spīti kakla traumai, Dončičs vidēji guvis 35 punktus, izcīnījis astoņas atlēkušās bumbas zem groziem un izdarījis 9,4 rezultatīvas piespēles. Lai gan teorētiski "Clippers" vienībā ir augsta līmeņa aizsardzības spēlētāji, kuriem uz papīra būtu jāspēj piebremzēt slovēni, tomēr realitātē Dončičs, pretiniekiem mainoties pie aizsegiem, atrod ērtus pretspēlētājus, demonstrējot dominējošu un rezultatīvu sniegumu laukumā.

Salīdzinoši ar savu komandas biedru, Kristaps Porziņģis aizvadījis pieticīgāku sēriju pret "Clippers". Piecos mačos latviešu basketbolists atzīmējies ar vidēji 13,8 punktiem un 4,4 izcīnītām bumbām zem groziem. Savā rezultatīvākajā spēlē (sērijas otrais mačs) Porziņģis guva 20 punktus, bet līdz šim pēdējais mačs bija vismazrezultatīvākais, liepājniekam gūstot vien astoņus punktus.

"Clippers" rindās produktīvākais šajā sērijā bijis divkārtējais līgas čempions un finālsērijas MVP Kavai Lenards, kura rēķinā piecās spēlēs pret "Mavs" gūti vidēji 30,4 punkti, izcīnītas 7,8 atlēkušās bumbas un izdalītas četras rezultatīvas piespēles. Pols Džordžs tikmēr guvis 24.6 punktus, sagrābis 8,8 atlēkušās bumbas un 4,8 reizes spēlē atradis komandas biedrus ar rezultatīvām piespēlēm.

"Mavericks" un "Clippers" savstarpēji cīnījās jau pagājušās sezonas izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā, kad pandēmijas dēļ izšķirošie NBA mači tika aizvadīti Orlando "burbulī". Toreiz "Mavericks" cerības uz uzvaru sērijā sabojāja Porziņģa iedzīvošanās savainojumā. Šonakt Dalasas koamndai ir iespēja revanšēties un izslēgt "Clippers" no tālākas cīņas par Lerija O'Braiena trofeju.

Aizvadītajā naktī no play-off cīņām izstājoties aktuālajai čempionei Losandželosas "Lakers" un Portlendas "Trail Blazers", palikusi vairs tikai viena brīva vieta izslēgšanas spēļu labāko astotniekā. To sadalīs tieši "Mavericks" un "Clippers".

NBA izslēgšanas spēļu pirmā kārta

Pāris1.spēle2.spēle3.spēle4.spēle5.spēle6.spēle7.spēleSērijā
Austrumi
76ers - Wizards125:118120:95.132:103114:122129:112.4-1
Nets - Celtics104:93130:108119:125141:126123:1094-1
Bucks - Heat109:107P132:98113:84120:1034-0
Knicks - Hawks105:107101:9294:10596:11389:1031-4
Rietumi
Jazz - Grizzlies109:112141:129121:111120:113126:1104-1
Suns - Lakers99:90102:10995:109100:92115:85113:1104-2
Nuggets - Trail Blazers109:123128:109120:11595:115147:140 P2126:1154-2
Clippers - Mavericks103:113121:127118:108106:81100:1052-3

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/

 +14 [+] [-]

, 2021-06-04 16:36, pirms 3 gadiem
Gribas redzēt, kā KP vazās Gobēru pa 3pt līniju nākamajā kārtā Par uzvaru šonakt.

  +5 [+] [-]

, 2021-06-04 16:44, pirms 3 gadiem
Kliperiem būtu pēdējais laiks beidzot likt Kawhi un PG13 uz Lukas.CIk var skraidīt pēc KP un apskaut viņu visu spēles laiku.
Reāli vienīgais sedza Beverlijs kurš vairs pat laukumā netiek
Slēpts komentārs: SnP
Slēpts komentārs: Guru no geto

     [+] [-]

, 2021-06-04 17:00, pirms 3 gadiem
SnP - sen neesmu pirdis. Kā parādās, tā iepirž.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-04 17:12, pirms 3 gadiem
ja Luku nežēlīgi segs, Mavs nav nekādu izredžu, jo tas čalis jau īsti nejēdz atdot bumbu kādam, ja vien uzbrukumā nav palikušas 2 sekundes.
Slēpts komentārs: Hujaabels
Slēpts komentārs: Hujaabels
Slēpts komentārs: Hujaabels
Slēpts komentārs: SnP
Slēpts komentārs: Hujaabels
Slēpts komentārs: Hujaabels
Slēpts komentārs: huters

  +5 [+] [-]

, 2021-06-04 17:33, pirms 3 gadiem
KP vajag Mūža spēli un DAL jāuzvar beidzot mājās!!!!

  -4 [+] [-]

, 2021-06-04 17:35, pirms 3 gadiem
Peec uzvaras fakings lepni vares tuset pa strip klubiem
Slēpts komentārs: huters
Slēpts komentārs: Hujaabels

     [+] [-]

, 2021-06-04 17:42, pirms 3 gadiem
Carams Porziņģis pamodīsies un sāks spēlēt beidzot.
Slēpts komentārs: Hujaabels

  +5 [+] [-]

, 2021-06-04 17:57, pirms 3 gadiem
Vienu lietu nesaprotu - kāpēc nespēlē pret Luku doubleteam? Atceros pret Hārdenu tas nesa augļus. Bet atkal rīt būs virsraksts - KP 9 punkti, Lukam no 37 izmestiem metieniem 33 punkti un uzvara

  -1 [+] [-]

, 2021-06-04 17:58, pirms 3 gadiem
Bet pret Jazz diemžēl bez variantiem - KP vispār bezcerīgs pret Gobertu, visās savstarpējās spēlēs bezvariantiem.

  -4 [+] [-]

, 2021-06-04 17:59, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Vienu lietu nesaprotu - kāpēc nespēlē pret Luku doubleteam? Atceros pret Hārdenu tas nesa augļus. Bet atkal rīt būs virsraksts - KP 9 punkti, Lukam no 37 izmestiem metieniem 33 punkti un uzvara
Var redzet no basketa neko nesaproti!
Ej zekes adit

     [+] [-]

, 2021-06-04 18:01, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kliperiem būtu pēdējais laiks beidzot likt Kawhi un PG13 uz Lukas.CIk var skraidīt pēc KP un apskaut viņu visu spēles laiku.
Reāli vienīgais sedza Beverlijs kurš vairs pat laukumā netiek
Gan jau tā arī būs. 2 reizes lādiņš vienā vietā netrāpa, Kleperiem tomēr resursu vairāk, un tos pareizi izmantojot, viņiem jāuzvar
Slēpts komentārs: Blondais6
Slēpts komentārs: maox

  +4 [+] [-]

, 2021-06-04 18:47, pirms 3 gadiem
SC bērnu dārzu mammas ir palaidušas pie kompjiem! Tagad visi trīs ņemās kā smilšu kastē. Laikam savā starpā kaut ko vervelē.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 18:57, pirms 3 gadiem
Interesanti kāpēc Go3 nerāda Dallasas mājas spēles?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 19:03, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Vienu lietu nesaprotu - kāpēc nespēlē pret Luku doubleteam? Atceros pret Hārdenu tas nesa augļus. Bet atkal rīt būs virsraksts - KP 9 punkti, Lukam no 37 izmestiem metieniem 33 punkti un uzvara
Doubleteem var epizodiski spēlēt, piespiest Luku kļūdīties var diezgan bieži. Lielākā izšķiršanās Kliperiem - ko atdot? Krampēt Luku un atstāt relatīvā brīvībā Hārdeveju, KP, Bobanu(! beidzot Kārlails par viņu atcerējās, tas taču baigais spēks tomēr). Vai arī atļaut Lukam iemest kaut 60, vienatnē maču vinnēt nevar. Kliperu vietā es būtu par otro variantu, varbūt ne no sākuma, bet pēdējās minūtes 15-18 gan. Lai spēlē viens pats.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 19:15, pirms 3 gadiem
[quote eermss]
Doubleteem var epizodiski spēlēt, piespiest Luku kļūdīties var diezgan bieži. Lielākā izšķiršanās Kliperiem - ko atdot? Krampēt Luku un atstāt relatīvā brīvībā Hārdeveju, KP, Bobanu(! beidzot Kārlails par viņu atcerējās, tas taču baigais spēks tomēr). Vai arī atļaut Lukam iemest kaut 60, vienatnē maču vinnēt nevar. Kliperu vietā es būtu par otro variantu, varbūt ne no sākuma, bet pēdējās minūtes 15-18 gan. Lai spēlē viens pats.
[/quote
Luka jau otro reizi pret Kleperiem 4/4 iemet 2 punktus. Tā ka beigās viņu tiešām var nesegt. THJ - nestabils, Bobans fiziski daudz neizvilks, atliek , ka visas cerības uz KP ?

     [+] [-]

, 2021-06-04 19:33, pirms 3 gadiem
pelmenim lielākais ego visā NBA

  -3 [+] [-]

, 2021-06-04 19:37, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Vienu lietu nesaprotu - kāpēc nespēlē pret Luku doubleteam? Atceros pret Hārdenu tas nesa augļus. Bet atkal rīt būs virsraksts - KP 9 punkti, Lukam no 37 izmestiem metieniem 33 punkti un uzvara
Ko tu tur vari čīkstēt par to metienu skaitu?

Kad viņam bija 37 metieni un 33 punkti? Viņam bija 42 punkti ar 46% precizitāti, kas ir normāli.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-04 19:37, pirms 3 gadiem
Blondais6 rakstīja: Par Cloppers uzvaru būs 7 spēle!
Bet tad jau Cloppers zaudēs, jo mājās jau nav priekšrocības. Esot tikai grūtāk.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-04 20:15, pirms 3 gadiem
Var gadīties arī ka KP... Nu tur jau tādas analītiķu bandas, kam par spēles plāniem naudu maksā... Tā pa rupjo jau skaidrs, ka ''lielā diena" visiem vienlaicīgi neienāksies, pa tām 30 minūtēm jau noskaidrosies, kurš vairāk jāuzpasē. Tas, ka Luka jebkurā gadijumā skries ar pieri sienā, nebūs nekas negaidīts. Es liktu apmēram 65/35 uz kliperiem, resurss lielāks, variantu vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 20:19, pirms 3 gadiem
Par Bobanu - tak 3 minūtes ceturtdaļā izskriet viņš var. Uzbrukumā var iet pīpēdams - Luka tāpat sekundes 15-18 driblēsies. Nu, tik atpakaļ gan jāskrien.

     [+] [-]

, 2021-06-04 20:47, pirms 3 gadiem
Ehh kaut nu Porziņģis aizvadītu rezultatīvo nakti, bet galvenais ir uzvara!

     [+] [-]

, 2021-06-04 21:04, pirms 3 gadiem
Mavs tikai 30 proči ka vinnēs. Dončičam diez vai tā kritīs. Ja pārējie nospēlēs tad ir cerības.

     [+] [-]

, 2021-06-04 21:24, pirms 3 gadiem
fuelis rakstīja: Mavs tikai 30 proči ka vinnēs. Dončičam diez vai tā kritīs. Ja pārējie nospēlēs tad ir cerības.
Kā kritīs? Cobhams saka, ka šim nekrīt un nav jēga no 37 metieniem.

  -3 [+] [-]

, 2021-06-04 21:43, pirms 3 gadiem
fuelis rakstīja: Mavs tikai 30 proči ka vinnēs. Dončičam diez vai tā kritīs. Ja pārējie nospēlēs tad ir cerības.
Pec heiteru teiktaa es ta saprotu ka Luka Magic nekad nekrit, piedevam shis rok komandu nost BET tie maitas tapat nem un uzvar

     [+] [-]

, 2021-06-04 21:43, pirms 3 gadiem
Sportacentra darbinieki gan tādi aktīvi šodien hujbale turies vecais

  +3 [+] [-]

, 2021-06-04 21:45, pirms 3 gadiem
Uzvar tāpēc ka pārējie spēles beigās dsbun strēbt ārā poņčika hui*nas.. Un paldies dievam ka pagaidām tas ir izdevies

  -2 [+] [-]

, 2021-06-04 21:48, pirms 3 gadiem
Vardc rakstīja: Uzvar tāpēc ka pārējie spēles beigās dsbun strēbt ārā poņčika hui*nas.. Un paldies dievam ka pagaidām tas ir izdevies
Ipashi tas juras vinsh visas uzvaras ir savarijis 3q ja? Tadus meslus taisija ka lidz +14 aiztaisijas

     [+] [-]

, 2021-06-04 21:50, pirms 3 gadiem
8 pivoniem pietiks?

  +5 [+] [-]

, 2021-06-04 21:58, pirms 3 gadiem
Vai nav pohuj galvenais lai uzvar.. Tpt pretīgi skatīties to viņa pārdriblēšanu ar purnu zemē skatoties.. Svarīgi lai beigās komanda uzvar.. Man pie pakaļā kam viņš dod bumbas vai nē.. Vnk pretīgi skatīties viņa darbības laukumā.. Pilnīgi tizlas pārsvarā.. Kā jau pirmīt pāris dienas atpakaļ minēju, labi ka viņam krīt.. Nu pusē vai biki mazāk.. Bet nu kā ir tā ir.. Un mpv viņš nekad dzīvē nebūs

  -2 [+] [-]

, 2021-06-04 22:01, pirms 3 gadiem
Vardc rakstīja: Vai nav pohuj galvenais lai uzvar.. Tpt pretīgi skatīties to viņa pārdriblēšanu ar purnu zemē skatoties.. Svarīgi lai beigās komanda uzvar.. Man pie pakaļā kam viņš dod bumbas vai nē.. Vnk pretīgi skatīties viņa darbības laukumā.. Pilnīgi tizlas pārsvarā.. Kā jau pirmīt pāris dienas atpakaļ minēju, labi ka viņam krīt.. Nu pusē vai biki mazāk.. Bet nu kā ir tā ir.. Un mpv viņš nekad dzīvē nebūs
He he kepons

  +3 [+] [-]

, 2021-06-04 22:11, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Pec heiteru teiktaa es ta saprotu ka Luka Magic nekad nekrit, piedevam shis rok komandu nost BET tie maitas tapat nem un uzvar
Tavs mīļais Doncicītis bez komandas neuzvarētu. Var jau katru spēli puļīt 30-40 metienus, bet kurš blakus tādam gribēs kapāt aizsardzību kā muļķis.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-04 22:15, pirms 3 gadiem
Hujbale izēd dirsu

  +3 [+] [-]

, 2021-06-04 22:15, pirms 3 gadiem
Idiots

  -4 [+] [-]

, 2021-06-04 22:38, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Tavs mīļais Doncicītis bez komandas neuzvarētu. Var jau katru spēli puļīt 30-40 metienus, bet kurš blakus tādam gribēs kapāt aizsardzību kā muļķis.
Magic normali deffa spele, protams nav vinsh Kosmonauts bet nu nekrit ara!

     [+] [-]

, 2021-06-04 22:49, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: Kā kritīs? Cobhams saka, ka šim nekrīt un nav jēga no 37 metieniem.
nekas, mēginās 47 izmest, kur problēma?!

     [+] [-]

, 2021-06-04 22:50, pirms 3 gadiem
Bet tur vaig sarunāt ka pārējiem nav uzbrukumā jāieiet, lieka skraidīšana sanāk.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-04 22:53, pirms 3 gadiem
kinasstulbais rakstīja: nekas, mēginās 47 izmest, kur problēma?!
Tu esi tas stulbais kiinas triperis kas pa visu pasauki klejo?
Anuka pisies prom!!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-06-04 23:04, pirms 3 gadiem
Būtībā mavs jau nav slikta blice - brīžos, kad visi kustina bumbu un skrien (un krīt iekšā arī). Ar cik viņi regulārajā vienreiz salieca kleperus - vai tur nebija tuvu pie plus sešdesmit?
Kleperiem vienkārši ir pieredzējušāks sastāvs, viens pats Kavai ir zelta vērts.
Autoram nav taisnība, vai man atmiņa galīgi šreijā. Pērn pret Kleperiem tieši Dončičs norāvās traumu un Kristaps (arī traumēts) vilka Mavs.
Abām komandām gan treneri tādi hujaabeļi, neviens no abiem nav Popoviča kreisās kājas mazā pirkstiņa vērts. Laukumā viss būs atkarīgs tikai no spēlētāju pieņemtajiem lēmumiem. Lenards ar Džordžu tomēr mazliet vairāk ir pretinieku sviedrus paostījuši par Luku, Keipī, Timofeju un visu pārējo mavs bariņu.
Šis basītis ar to ir skaists, jo uzvarētāju iepriekš prognozēt nav vērts. Cik kuram tumšie minkas būs pārskrējuši pār taciņu, to taču nevarētu paredzēt ne Finks un pat ne Novikmāris.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 23:09, pirms 3 gadiem
Iepriekšējā spēlē KP pirmos punktus guva ar izgājienu no stūra uz grozu un pēdējos trīs arī ar fantastisku metienu no stūra. Nezinu, ko treneris būs taktikā atkal izstrādājis, bet skaidrs ir viens-pretiniekam KP jāsedz. Tikai ar ko: garo KP pārspēj ātrumā, ar īso, ātro- garais nogulēs cita izrāvienu.Eju gulēt.Skatāmies rīt četros, kas sanāks.

     [+] [-]

, 2021-06-04 23:10, pirms 3 gadiem
DTRHighlights rakstīja: Tavs mīļais Doncicītis bez komandas neuzvarētu. Var jau katru spēli puļīt 30-40 metienus, bet kurš blakus tādam gribēs kapāt aizsardzību kā muļķis.
Cik Karijs šogad vienā spēlē palaida truļus????

Un Grīns kaut kā grib tur blakus būt. Man liekas bija 23 tikai truļi... vai pat vairāk.

     [+] [-]

, 2021-06-04 23:11, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Būtībā mavs jau nav slikta blice - brīžos, kad visi kustina bumbu un skrien (un krīt iekšā arī). Ar cik viņi regulārajā vienreiz salieca kleperus - vai tur nebija tuvu pie plus sešdesmit?
Kleperiem vienkārši ir pieredzējušāks sastāvs, viens pats Kavai ir zelta vērts.
Autoram nav taisnība, vai man atmiņa galīgi šreijā. Pērn pret Kleperiem tieši Dončičs norāvās traumu un Kristaps (arī traumēts) vilka Mavs.
Abām komandām gan treneri tādi hujaabeļi, neviens no abiem nav Popoviča kreisās kājas mazā pirkstiņa vērts. Laukumā viss būs atkarīgs tikai no spēlētāju pieņemtajiem lēmumiem. Lenards ar Džordžu tomēr mazliet vairāk ir pretinieku sviedrus paostījuši par Luku, Keipī, Timofeju un visu pārējo mavs bariņu.
Šis basītis ar to ir skaists, jo uzvarētāju iepriekš prognozēt nav vērts. Cik kuram tumšie minkas būs pārskrējuši pār taciņu, to taču nevarētu paredzēt ne Finks un pat ne Novikmāris.
KP nespēlēja abas pēdējās spēles burbuļa PO pret LAC.

     [+] [-]

, 2021-06-04 23:21, pirms 3 gadiem
Vai KP mūs var pārsteigt beidzot ar līdera cienīgiem statiem un uzvaru sērijā?

     [+] [-]

, 2021-06-04 23:32, pirms 3 gadiem
Heiteris parastais rakstīja: KP nespēlēja abas pēdējās spēles burbuļa PO pret LAC.
Laikam tev taisnība. Tomēr cik spēles no sešām nespēlēja Dončičs?

     [+] [-]

, 2021-06-04 23:57, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Laikam tev taisnība. Tomēr cik spēles no sešām nespēlēja Dončičs?
Man liekas, ka spēlēja visas!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-05 00:28, pirms 3 gadiem
Kliperi ir galīgi švaki šajā sērijā aizsardzībā un nebūs brīnums, ja MAVS paņems šonakt šo sēriju.
Ja sanāks tikt nākamajā kārtā, tad gan būs pretī komanda ar aizsardzību (JAZZ), un tad jau redzēsim kur "vēži ziemo".

P.S. Kliperi izteikti negatīvi pārsteidz šajā sērijā. Palikusi tikai vāja atblāzma no tās komandas, kura ļoti labi sevi parādīja regulārās sezonas otrajā pusē.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-05 00:28, pirms 3 gadiem
eevelee rakstīja: Vai KP mūs var pārsteigt beidzot ar līdera cienīgiem statiem un uzvaru sērijā?
Nevar! PO basi noteikti ne.
Regularka 3-4 speles sezona varbut. Max ligums kaa jenki sak ir busted

  -1 [+] [-]

, 2021-06-05 00:29, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Kliperi ir galīgi švaki šajā sērijā aizsardzībā un nebūs brīnums, ja MAVS paņems šonakt šo sēriju.
Ja sanāks tikt nākamajā kārtā, tad gan būs pretī komanda ar aizsardzību (JAZZ), un tad jau redzēsim kur "vēži ziemo".

P.S. Kliperi izteikti negatīvi pārsteidz šajā sērijā. Palikusi tikai vāja atblāzma no tās komandas, kura ļoti labi sevi parādīja regulārās sezonas otrajā pusē.
Vsp jau Kosmonauts ar PG spele izcili, viena otra spele met pat 60% BET ja preti ir Magic, tad pat ar to var nepietikt

     [+] [-]

, 2021-06-05 00:32, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Vsp jau Kosmonauts ar PG spele izcili, viena otra spele met pat 60% BET ja preti ir Magic, tad pat ar to var nepietikt
Komandā ir pieci uz laukuma, it īpaši, ja runā par aizsardzību......

  -1 [+] [-]

, 2021-06-05 00:34, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Komandā ir pieci uz laukuma, it īpaši, ja runā par aizsardzību......
Tu tagas gribi teikt ka Kosmonauts ar PG ir flopi deffa? Viens ir deffa izlases izcilnieks kamer otrs ir zagligaks pat par Sabiles chiganiem

  -1 [+] [-]

, 2021-06-05 00:36, pirms 3 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tu tagas gribi teikt ka Kosmonauts ar PG ir flopi deffa? Viens ir deffa izlases izcilnieks kamer otrs ir zagligaks pat par Sabiles chiganiem
Pārējie spēlē vienlīdz lielu lomu komandas aizsardzības sistēmā un abas zvaigznes drusku haltūrē šajā sērijā.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-05 00:42, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Pārējie spēlē vienlīdz lielu lomu komandas aizsardzības sistēmā un abas zvaigznes drusku haltūrē šajā sērijā.
PG nedaudz jaa, bet Kosmonauts nehalture. Iedod bumbu paintaa Fakingam, redzesi pec 3 sek vinam bumba vairs nebus
Doncic regulari pret vinu met supersarezgitus metienus,.

Paradi vek kadu allstaru kura deffs tik loti turetu lidzi uzbrukuma potencialam!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-05 00:43, pirms 3 gadiem
Panem tos pashus irvingus, bardu un durantu, jaa uzbrukums bez robezham bet deffa biezi aprij super vieglus punktus, jo visi 3 ir shvaki!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-05 00:46, pirms 3 gadiem
Ko gribu pateikt? Kosmonauts ar PG bliezh tuvu griestiem BET tapat pagaidam zaude Magic!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-05 00:54, pirms 3 gadiem
Aizmirsu piebilst - cepta cucingal ar jauniem kartupelishiem!

IESAKU

  -1 [+] [-]

, 2021-06-05 05:24, pirms 3 gadiem
Dončičs pirms pārtraukuma jau tik daudz sūdus savārījis ka jebkuru citu nosēdinātu malā pārdomāt dzīvi!

     [+] [-]

, 2021-06-05 05:42, pirms 3 gadiem
Alpaville rakstīja: Dončičs pirms pārtraukuma jau tik daudz sūdus savārījis ka jebkuru citu nosēdinātu malā pārdomāt dzīvi!
sak laboties kapaajot aizsardziibaa nopietni !

  -2 [+] [-]

, 2021-06-05 05:44, pirms 3 gadiem
Ja paņems šonakt tad reālais un galvenais varonis būs Bobans !

  -2 [+] [-]

, 2021-06-05 05:46, pirms 3 gadiem
Bet Kosmonauts ljoti labs ! Bet jūtu ka ar to būs par īsu šonakt ..

  +1 [+] [-]

, 2021-06-05 06:43, pirms 3 gadiem
Treneris ir vienkārši d----. Abi ar Pončiku nolēja spēli. Redzēsim, ko te komentos vaņos SC bērneļu bars. Vēl jau izguļ dzērumu laikam, jo visdrīzāk spēli neskatījās

     [+] [-]

, 2021-06-05 06:46, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Treneris ir vienkārši d----. Abi ar Pončiku nolēja spēli. Redzēsim, ko te komentos vaņos SC bērneļu bars. Vēl jau izguļ dzērumu laikam, jo visdrīzāk spēli neskatījās
Tieši tāpat arī gribēju uzrakstīt! Pilnīga Kārlaila un Dončiča vaina!