Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Bukera 47 punkti piespiež Losandželosas "Lakers" nolikt čempiones pilnvaras

Artūrs Šāblis
Artūrs Šāblis

Bukera 47 punkti piespiež Losandželosas "Lakers" nolikt čempiones pilnvaras
Lebrons Džeimss pēc pirmās ceturtdaļās, kurā "Lakers" zaudēja ar 14:36. Foto: Kirby Lee/USA Today/Scanpix

Šonakt Nacionālajā basketbola asociācijā aizvadītas divas spēles, Denveras "Nuggets" ar 126:115 uzvarot Portlendas "Trail Blazers", kas pielicis punktu sērijai (4-2), bet Fīniksas "Suns" līderis Devins Bukers ar 47 punktiem uz lāpstiņām nolika līgas čempionvienību Losandželosas "Lakers" - 113:100 mačā un 4-2 sērijā.

Portlendas "Trail Blazers" sērijas sesto un pēdējo spēli iesāka pārliecinoši, otrajā ceturtdaļā sasniedzot desmit punktu pārsvaru, bet trešajā ceturksnī sasniegts spēles lielākais pārsvars - plus 14. Nikolas Jokiča otrajā puslaikā gūtie 27 punkti tomēr ļāva Denveras "Nuggets" atgriezties un uzvarēt spēlē, noslēdzošajā ceturtdaļā izvirzoties vadībā pirmo reizi kopš mača ievada.

Uzvarētāju rindās lielisku maču aizvadīja Nikola Jokičs, kuram 36 punkti, astoņas atlēkušās bumbas un sešas rezultatīvas piespēles, bet vēl 26 punktus, no kuriem 22 pirmajā ceturtdaļā, pievienoja Maikls Porters juniors. Sezonu noslēgušās Portlendas labā ar double-double izcēlās Deimiens Lilards, kurš guva 28 punktus un 13 reizes rezultatīvi piespēlēja, un Roberts Kovingtons, kura kontā 11 punkti un desmit atlēkušās bumbas.

Tādējādi "Nuggets" jau trešo sezonu pēc kārtas iekļūst izslēgšanas spēļu otrajā kārtā - pagājušogad sezona beidzās vien konferences finālā, ar 1-4 atzīstot topošās čempiones "Lakers" pārākumu. Šogad pirmās kārtas sērijā bijis vērojams arī lielisks divu spēlētāju duelis, jo Deimiens Lilards izcēlies ar 55 punktu superspēli, trīspunktnieku rekordu "play-off" sērijā un vidēji 34.3 punktiem, kam klāt 10.2 rezultatīvas piespēles, taču pretī nācis serbs Nikola Jokičs, kurš arī sērijā vidēji krājis double-double - vidēji 33 gūti punkti un 10.5 atlēkušās bumbas.

NBA čempionvienība Losandželosas "Lakers" maču iesāka īpaši vāji, pirmajā ceturtdaļā gūstot vien 14 punktus, bet ielaižot 36, no kuriem 22 guva Devins Bukers. Entonijs Deiviss atsvaidzināta savainojuma dēļ spēli pameta jau pēc piecām nospēlētām minūtēm, bet Fīniksas "Suns" pirmajā puslaikā tālmetienus realizēja ar 60% precizitāti, kamēr pretinieki iemeta vien 35.7% metienu no spēles. Otro puslaiku veiksmīgāk iesāka Eņģeļu pilsētas pārstāvji, uzbruka precīzāk un jau trešajā ceturtdaļā nonāca aizsniedzamā attālumā no pretiniekiem, tomēr ar to bija par maz, lai šosezon nodrošinātu vēl vismaz vienu spēli - "Lakers" spiesta atzīt "Suns" pārākumu sērijā ar 2-4.

Sezonas rezultatīvāko spēli aizvadījis Fīniksas "Suns" līderis Devins Bukers, kurš atzīmējās ar 47 punktiem (3p. 8/10) un 11 atlēkušajām bumbām, sakrājot double-double, bet Kriss Pols 12 reizes rezultatīvi piespēlēja un guva astoņus punktus. "Lakers" sezonas noslēdzošo spēli Lebrons Džeimss gandrīz pabeidza ar triple-double, gūstot 29 punktus, savācot deviņas atlēkušās bumbas un septiņas reizes rezultatīvi piespēlējot, bet vēl 20 punktus pievienoja Deniss Šrēders.

"Suns" šī bija pirmā "play-off" sērija kopš 2009./2010. gada sezonas, kad konferences finālā nācās atzīt "Lakers" pārākumu, taču šogad Losandželosas vienību nomocījuši savainojumi, kas ļāvis tai izslēgšanas turnīrā iekļūt vien no "play-in" turnīra. Fīniksa otrajā kārtā šķēpus krustos ar Denveru.

NBA izslēgšanas spēļu pirmā kārta

Pāris1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Austrumi
76ers - Wizards125:118120:95.132:103114:122129:112.4-1
Nets - Celtics104:93130:108119:125141:126123:1094-1
Bucks - Heat109:107P132:98113:84120:1034-0
Knicks - Hawks105:107101:9294:10596:11389:1031-4
Rietumi
Jazz - Grizzlies109:112141:129121:111120:113126:1104-1
Suns - Lakers99:90102:10995:109100:92115:85113:1104-2
Nuggets - Trail Blazers109:123128:109120:11595:115147:140 P2126:115.4-2
Clippers - Mavericks103:113121:127118:108106:81100:105.2-3

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/
https://www.nba.com/

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:06, pirms 3 gadiem
Portlendai laiks pārbūvei un nevar vairs vilcināt laiku, jo tomēr šis duets nestrādā un nevar atnest uzvaras. Tuvāka bija laikam 2019. gada, kad viņi bija Western konferences fināla pret Warriors. Vai arī jāpiesaista trešais spēlētājs tā kā Nets duetam, tad ir visas iespējas čempiontitulu izcīnīt.

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:18, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Portlendai laiks pārbūvei un nevar vairs vilcināt laiku, jo tomēr šis duets nestrādā un nevar atnest uzvaras. Tuvāka bija laikam 2019. gada, kad viņi bija Western konferences fināla pret Warriors. Vai arī jāpiesaista trešais spēlētājs tā kā Nets duetam, tad ir visas iespējas čempiontitulu izcīnīt.
Kevin, jauzteic Tavas lieliskas latviešu valodas prasmes.
Vai neesi domājis par Latvijas pilsonības iegūšanu un spēlēšanu izlasē?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-04 11:19, pirms 3 gadiem
Par Leikeriem nekādas traģēdijas, pagājušo sezon uzvarēja, šo neizdevās.
AD un LBJ sastāvā - ja būs veseli, tad pielasot kvalitatīvus lominiekus, viss tur būs ok. Nenoliedzami kontenderi.
Leikeri gāja kā tanks līdz sākās traumas, to jau visi ātri aizmirsa, atgriezās, pusveseli un lūk arī rezultāts.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 11:19, pirms 3 gadiem
Irbiit, kur Tu esi?
#PaKruumiem
Var jau saprast, Lebrons vairs nejuta azartu, ja principiālas pretinieks Iguodala arī ir izkritis no PO
Tomēr finālu klasika ir Lebrons pret Iguodalu

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 11:20, pirms 3 gadiem
Nu ko skatīsimies vai CP3 max 2 kārtas lāsts joprojām ir aktīvs

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:22, pirms 3 gadiem
Par Portlendu - nu tur vai nu šis modelis ir sevi izsmēlis, jo bija iespējami labākais sastāvs un bez Mareja esošā Denvera bija jāņem.
Vai arī jāveic trenera maiņa un kādu sakarīgu aizsargu iemainīšana varbūt tomēr var šo komandu pacelt pretendentu līmenī.

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:22, pirms 3 gadiem
Sanāk kā NBA toni šobrīd nosaka divi neatletiski eiropieši - Jokics un Doncic

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:22, pirms 3 gadiem
tekken rakstīja: Par Portlendu - nu tur vai nu šis modelis ir sevi izsmēlis, jo bija iespējami labākais sastāvs un bez Mareja esošā Denvera bija jāņem.
Vai arī jāveic trenera maiņa un kādu sakarīgu aizsargu iemainīšana varbūt tomēr var šo komandu pacelt pretendentu līmenī.
Nu kautkas tur nav

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:35, pirms 3 gadiem
Man patika Stots pēcspēles intervijā: "Man vēl ir 2 gadi līgumā, turpināsim strādāt". Piekrītu, visa vaina jāuzņemās GM, kas nejēdz aizmainīt CJ. 2 lielie uzbrukuma speciālisti aizsargu pārī, bez aizsardzības! Tas nekad mūžā nevar strādāt. Vienam tad jābūt arī ļoti labam aizsardzībā. Piemēram, tā kā ir Klejam ar Kariju.

     [+] [-]

, 2021-06-04 11:45, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: pirms sezonas "uz papīra" viss izskatījās monstruāli. Piesaistīti divi labākie līgas rezervisti, vēl Gazols, Dramonds. Personīgi domāju, ka viņi būs favorīti uz titulu pirms Hārdena piesaistes. Realitātē - Harels vispār visu sēriju nosēdēja beņķa tālākajā galā, Šrūders arī bija nepamanāms, Gazolam tomēr vecums klāt, Dramonds kā vienmēr izskatījās kā apdullusi muša uz laukuma.
GM ir lielākais grēkāzis, manuprāt, savācot pārāk viendimensionālu sastāvu, komandā nebija neviena uzticama metēja, kurš var spēlēt spēļu galotnēs, kā arī kad bija iespēja, neieguva Lauriju no Toronto deadlainā, tikai vien tādēļ, ka pretī negribēja dot Hortonu-Takeru
Nu tak traumas pie vainas... pārējais jau bija pietiekams konferences finālam...
Vai titulam, to gan neticu, tomēr sastāvs ir slitkāks, mazkustīgāks kā pagājušā sezonā...

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:07, pirms 3 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tak traumas pie vainas... pārējais jau bija pietiekams konferences finālam...
Vai titulam, to gan neticu, tomēr sastāvs ir slitkāks, mazkustīgāks kā pagājušā sezonā...
tad noteikti jāņem vērā arī Pola trauma. 2. un 3. spēlē viņš būtībā bija nespēlējams dēļ traumas. Vispār bez pārliecības spēlēja, tās spēles arī Fīniksa zaudēja. Pie optimālajiem sastāviem, tāpat liekas, ka Fīniksa triumfētu, ja nē, tad zaudētu 7 spēlēs. Sabalansēts sastāvs ar gada treneri un vairākiem labiem aizsardzības spēlētājiem. Uzskatu arī, ka Pols un Bukers ir līgas top clutch spēlētāji, kas plejoffos ir no svara

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:14, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Irbiit, kur Tu esi?
#PaKruumiem
Var jau saprast, Lebrons vairs nejuta azartu, ja principiālas pretinieks Iguodala arī ir izkritis no PO
Tomēr finālu klasika ir Lebrons pret Iguodalu
irbīts jau sen nav bijis.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:16, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Nu ko skatīsimies vai CP3 max 2 kārtas lāsts joprojām ir aktīvs
visu notieks, ka Jokičs drazīs āra Suns, bet CP3 tomēr ir uzlabojis Suns sniegumu un prieks, ka Suns beidzot ir play-off.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:17, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: tad noteikti jāņem vērā arī Pola trauma. 2. un 3. spēlē viņš būtībā bija nespēlējams dēļ traumas. Vispār bez pārliecības spēlēja, tās spēles arī Fīniksa zaudēja. Pie optimālajiem sastāviem, tāpat liekas, ka Fīniksa triumfētu, ja nē, tad zaudētu 7 spēlēs. Sabalansēts sastāvs ar gada treneri un vairākiem labiem aizsardzības spēlētājiem. Uzskatu arī, ka Pols un Bukers ir līgas top clutch spēlētāji, kas plejoffos ir no svara
Jā pilnīgi noteikti IR jāņem vērā.
Un kā jau raksti, tās spēles arī LAL uzvarēja. Faktors arī ir paša LBJ trauma, viņš ir rutīnas cilvēks un īsi pirms play-off izkrišana viņu domājams ietekmēja, nav jau vairs nekāds jaunietis, bet nu, tāpat tas nebūtu pietiekams faktors, lai uzvarētu.
LAL pretim saņēma, manuprāt, visneērtāko komandu, ko varēja saņemt. LAL komanda ir (bija) čempioni, čempioni parasti lēnām ieksrienas Play-off fāzē. Bet šajā gadījumā tomēr ir arī jāpaskatās uz regulāro sezonu, nu nebija nekāda pārliecinošā komanda visu sezonu, labi varēja redzēt, ka dažs labs ir savu ego apmierinājis ar gredzenu, nafig viņam vairs plēsties Totāli cits cīņas spars.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:18, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Sanāk kā NBA toni šobrīd nosaka divi neatletiski eiropieši - Jokics un Doncic
nav atlētisks, bet vismaz labs iq un saprot spēli. Šīs sezonas MVP!

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:18, pirms 3 gadiem
valjero rakstīja: Nu kautkas tur nav
Ja Iguodala pievienosies Trail Blazers, tad tituls ir garantēts.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:21, pirms 3 gadiem
basketrulz13 rakstīja: Varēja jau arī pieminēt, ka Lebronam pirmā zaudētā pirmāskārtas sērija karjerā
Jaa, Lebim vsp sanak pirmais plovu zaagis ja taa pec butibas nem jo parejie bija finali un 1x netika
Nu jsu vecums tomer dara savu, nevar vairs vienatne jaunos puishelus skolot!

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:26, pirms 3 gadiem
Lebim ar Kosmonautu jaiet pie doncica

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:27, pirms 3 gadiem
Patik ka komentetaji ierec par jokicu ka shis visu dara slow motionaa
Aizsutiet kaads sociaalos dienestus pie Karameles uz deklareeto adresi, puika taa notievejis ka man skiet vinsh ciesh badu

  -1 [+] [-]

, 2021-06-04 12:36, pirms 3 gadiem
Jokičs spēlē tā, kā to vajadzētu darīt Porziņģim

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:37, pirms 3 gadiem
chev rakstīja: Apsveicu Suns ar dominējošu performanci šinī sērijā!
Lebrons nav vilcējs, viņš vairs nevar būt komandas pirmā opcija uzbrukumā, jo bez AD nav nekādas aršanas (un tas ir tikai normāi viņa gados). Jāpierod, ka viņa loma NBA mainās mūsu acu priekšā.
Negribu neko dzirdēt par Lebi un GOAT diskusiju.
Mēs labi zinām ko MJ darīja šinī vecumā (t.i. cēla titulu virs galvas).
Paga ko? Mj pedejais tituls ir 35 gados, LBJ ir jau 36 un vel ilgi bus jaudigs.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:40, pirms 3 gadiem
Leitnants rakstīja: Tu stipri pārvērtē šo spēlētāju. Manuprāt, LAL pietrūka tādi spēlētāji kā Ron Artest un Derek Fisher, neskaitot komandu pametušo Rondo un Howard.
Sakars vispar pieminet Artestu un Fisheru, kuri jau gadiem nespēlē? mosh uzraksti, ka pietrūka Magic Johnson un Kareems Abdul-Jabbaars

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:47, pirms 3 gadiem
chev rakstīja: Negribu neko dzirdēt par Lebi un GOAT diskusiju.
ja kazai nav piena, tad nav!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-04 12:55, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Paga ko? Mj pedejais tituls ir 35 gados, LBJ ir jau 36 un vel ilgi bus jaudigs.
Tas ir tavs vienīgais arguments? Tas, ka tā ir dažu mēnešu vecuma atšķirība? Jau aizmirsi, ka īsākā laikā, savos 35 MJ sasniedza vairāk kā LBJ 36? Haha.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:55, pirms 3 gadiem
Visu izšķīra traumas Deiviss vilka komandu Lebrons viens nav cīnītājs nu bet tantei riteņu nav ja būtu nākošsezon viss atkal būs ok.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:56, pirms 3 gadiem
chev rakstīja: Tas ir tavs vienīgais arguments? Tas, ka tā ir dažu mēnešu vecuma atšķirība? Jau aizmirsi, ka īsākā laikā, savos 35 MJ sasniedza vairāk kā LBJ 36? Haha.
Tas nav mans arguments, tas bija tavs arguments, es to vnk apstrideju. Vini abi savu pedejo titulu izcinija vienada vecuma.

     [+] [-]

, 2021-06-04 12:57, pirms 3 gadiem
Varētu Makalumu pret KP iemainīt, algas apmēram līdzīgas. Visas puses būtu ieguvējas.

     [+] [-]

, 2021-06-04 13:19, pirms 3 gadiem
tekken rakstīja: Varētu Makalumu pret KP iemainīt, algas apmēram līdzīgas. Visas puses būtu ieguvējas.
Portlenda jā, būtu ieguvēja. Mavs galīgi nē. Pirmkārt viņiem nevajag mazu SG bez aizsardzības. Viņiem tieši tāds bija (Karijs) un šo aiztirgoja gandrīz par velti, it kā pret aizsardzības spēlētāju ričardsonu, kurš izrādās nav aizsardzības spēlētājs. Tātad viņi dabūtu pretī tādu pašu Kariju, bet tikai ar 3X lielāku algu. Tam nav ne mazākās loģikas. Mavs vajadzētu veterānu PG ar labu metienu. Pieejami visdrīzāk būs šādi: CP3, Dragič, Laurijs.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-04 13:21, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Tas nav mans arguments, tas bija tavs arguments, es to vnk apstrideju. Vini abi savu pedejo titulu izcinija vienada vecuma.
Nu okey, tev ir taisnība, MJ 35 gados bija 6/6 un Džemsam 4/10.

     [+] [-]

, 2021-06-04 13:50, pirms 3 gadiem
Charly Skymaker rakstīja: Portlenda jā, būtu ieguvēja. Mavs galīgi nē. Pirmkārt viņiem nevajag mazu SG bez aizsardzības. Viņiem tieši tāds bija (Karijs) un šo aiztirgoja gandrīz par velti, it kā pret aizsardzības spēlētāju ričardsonu, kurš izrādās nav aizsardzības spēlētājs. Tātad viņi dabūtu pretī tādu pašu Kariju, bet tikai ar 3X lielāku algu. Tam nav ne mazākās loģikas. Mavs vajadzētu veterānu PG ar labu metienu. Pieejami visdrīzāk būs šādi: CP3, Dragič, Laurijs.
Karijs tomēr ir tikai 20 minūšu spēlētājs - snaiperis, Makalums ir daudzpusīgāks un stabilāks. Stati gan pasos gan skoringā x2 par labu CJ. īsti nav salīdzināmi.
Diez vai Mavs ņems ball hendleru, augsta līmeņa dārgu saspēlnieku, tas pamatos mainīs viņu spēli un filozofiju, ka visu nosaka un bumbu ir LD.

     [+] [-]

, 2021-06-04 13:53, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kuzma nākošgad Ķīnā būtu jāspēlē.
Portlendai droši Stots tiks atlaists.Nemāk viņš trenēt PO.Čelendžus turpina izmantot bezjēgā,bet nelieto kad vajag.
CJ droši tiks aiztreidots beidzot.
+1

     [+] [-]

, 2021-06-04 14:53, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Prieks par serbu superzvaigzni! Es domāju Lakers nākošajā sezona cīnīsies par titulu, kad visi spēlētāji būs veseli un labāka sastāva komplektācija, jo tika pazaudēti daudzi spēlētāji, kuri būtu ietekmējuši komandas rezultātu (Rondo un Hovards). Šrūders būs notiekti prom, jo LA viņam nepatīk un viņš to atzina, kad vēl bija OKC un nebija aizmainīts.
Neko necīnīsies par titulu. L. Džeimsam jāsaprot, ka laiks iet. Viņš vairs nav labākais NBA spēlētājs. Nākamgad būs K. Braianta beidzamo karjeras gadu stāsts. L. Džeims vāks punktus un centīsies karjeras laikā gūto punktu tabulā apsteigt K. Melounu un K. A. Džabaru.

     [+] [-]

, 2021-06-04 14:54, pirms 3 gadiem
chev , 10:07, pirms 5 stundām
sapnis rakstīja: 'neko negrbu dzirdēt' un pats uzsāc Visi uzķērušies uz to ASV mediju klikšķu pasauli, kur saruna par GOAT vienmēr liks saausīties visiem trakajiem. Kāds te sakars? Cik lebronam gadu, lai kaut ko spriestu? Ar AD sastāvā vinnējot- arguments mainītos? Priekš kam to vispār runāt?
Pirmkārt, ja tu spētu lasīt "starp rindām", tad saprastu, ka ar to biju domājis, ka neredzu nevienu loģisku argumentu LBJ labā šāda tipa diskusijā, nevis negribu par to runāt vispār
Otrkārt, pats LBJ ir uzsācis šo diskusiju pie katras iespējas un katras uzvaras vai nu pašpasludinot to, ka ir GOAT vai vismaz dodot tādus mājienus. Lūk MJ par to klusēja savā karjerā un sporta pasaule viņu tā nodēvēja, bet Kareliene sevi kronēja pati. Tādēļ diskusijas.

Ir 2 varianti, vai nu tu esi tumši apsēsts vai tev galīgi nav nekāds priekšstats par to kas ir noticis. MJ nav sevi lielījis? - kam to stāsti 😁😁😁😁

     [+] [-]

, 2021-06-04 14:56, pirms 3 gadiem
tekken rakstīja: Karijs tomēr ir tikai 20 minūšu spēlētājs - snaiperis, Makalums ir daudzpusīgāks un stabilāks. Stati gan pasos gan skoringā x2 par labu CJ. īsti nav salīdzināmi.
Diez vai Mavs ņems ball hendleru, augsta līmeņa dārgu saspēlnieku, tas pamatos mainīs viņu spēli un filozofiju, ka visu nosaka un bumbu ir LD.
Pirmkārt apskaties ko play-offos šogad ir izdarījis Karijs un ko CJ. CJ vislaik met 9-21, šogad es teiktu tiešām stabils un bez aizsardzības. Un pavilkt viņš neko nevar priekš max spēlētāja. Un play-offi beifušies.
Turpretī Karijs ar saviem 9 milj./sez. līdera prombūtnē sameta 30p. 31 min. no visām pozīcijām ar augstu precizitāti un pavilka komandu izšķirošajā spēlē, kad vajadzēja. Kāds vēl 20 min spēlētājs!!??
Laurijam un Dragičam nu gan bumbu nevajag, ko tu tur muldi. CP3 gan laikam nederēs viņiem.

     [+] [-]

, 2021-06-04 16:56, pirms 3 gadiem
Raimis969x rakstīja: chev , 10:07, pirms 5 stundām
sapnis rakstīja: 'neko negrbu dzirdēt' un pats uzsāc Visi uzķērušies uz to ASV mediju klikšķu pasauli, kur saruna par GOAT vienmēr liks saausīties visiem trakajiem. Kāds te sakars? Cik lebronam gadu, lai kaut ko spriestu? Ar AD sastāvā vinnējot- arguments mainītos? Priekš kam to vispār runāt?
Pirmkārt, ja tu spētu lasīt "starp rindām", tad saprastu, ka ar to biju domājis, ka neredzu nevienu loģisku argumentu LBJ labā šāda tipa diskusijā, nevis negribu par to runāt vispār
Otrkārt, pats LBJ ir uzsācis šo diskusiju pie katras iespējas un katras uzvaras vai nu pašpasludinot to, ka ir GOAT vai vismaz dodot tādus mājienus. Lūk MJ par to klusēja savā karjerā un sporta pasaule viņu tā nodēvēja, bet Kareliene sevi kronēja pati. Tādēļ diskusijas.

Ir 2 varianti, vai nu tu esi tumši apsēsts vai tev galīgi nav nekāds priekšstats par to kas ir noticis. MJ nav sevi lielījis? - kam to stāsti 😁😁😁😁
Padalies, padalies tad ar faktiem. Kad viņš sevi ir nosaucis par GOAT karjeras laikā?