Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņš netiek laukumā, "Warriors" sāk ar uzvaru

Jānis Pārums

Biedriņš netiek laukumā, "Warriors" sāk ar uzvaru
Karls Landrijs
Foto: AP/Scanpix

Aizvadītajā naktī Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulāro čempionātu ar uzvaru sāka latviešu basketbolista Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors", viesos ar 87:85 pārspēja Fīniksas "Suns".

Pirmo ceturtdaļu "Warriors" noslēdza četru punktu pārsvaru (25:21), bet nākamā ceturkšņa sākumā veica izrāvienu 17:4, panākot 17 punktu pārsvaru – 42:25. To gan neizdevās noturēt, jo ar Skolas un Dragiča pūlēm laukuma saimnieki starpību būtiski samazināja un puslaiks noslēdzās ar 48:42 par labu "Warriors".

Pēc pārtraukuma "kareivji" atjaunoja desmit punktu pārsvaru, taču tikai uz brīdi. Ceturtdaļas gaitā "Suns" lauza cīņas gaitu un pārņēma vadību. Pēc trešās ceturtdaļas "Warriors" jau bija iedzinēju lomā – 65:67. Izšķirošajā ceturksnī Goldensteitas deficīts sasniedza -7, taču pateicoties Lendrija lieliskajam sniegumam viesiem izdevās atspēlēties un spraigā galotnē gūt uzvaru – 87:85.

Visā spēlē Karls Landrijs guva 17 punktus, no kuriem 12 – tieši pēdējā ceturtdaļā. Viņa rēķinā arī sešas atlēkušās bumbas. 16 punkti un astoņas bumbas zem groziem Klejam Tompsonam. Komandas vadošais centra spēlētājs Endrjū Boguts 18 ar pusi minūšu laikā guva astoņus punktus un izcīnīja sešas atlēkušās bumbas. Vāja spēle četru gadu līgumu parakstījušajam Stefanam Karijam, kuram tikai pieci punkti un katastrofāla precizitāte (1p. – 1/3, 2p. – 2/8, 3p. – 0/6). Jāuzsver, ka 4.4 sekundes līdz spēles beigām Karijs nerealizēja divus soda metienus. Andris Biedriņš, kurš pavisam nesen sadziedēja savainojumu, laukumā vēl nedevās. Zaudētājiem Luiss Skola guva 15 punktus un izcīnīja 11 atlēkušās bumbas.

Pirms sezonas pārbaudes spēlēs uzsākto zaudējumu sēriju turpina Losandželosas "Lakers", kas pēc astoņām neveiksmēm pirms sezonas piedzīvojusi jau otro zaudējumu sezonā, tādejādi savu neveiksmju sēriju pagarinot līdz desmit. Aizvadītajā naktī "Lakers" viesos ar 106:116 piekāpās Portlendas "Trail Blazers". Uzvarētājiem 26 punktus guva Nikolā Batums, bet 23 punkti un 11 rezultatīvas piespēles Damienam Lilardam. "Lakers" sastāvā Dvaits Hovards izcēlās ar 33 punktiem, 14 atlēkušajām bumbām un piecām rezultatīvām piespēlēm, savukārt Kobī Braientam – 30 punkti.

Sekmīgu debiju sava jaunā kluba Hjūstonas "Rockets" rindās piedzīvoja Džeimss Hārdens, kurš ar 37 punktiem, 12 rezultatīvām piespēlēm un sešām atlēkušajām bumbām kaldināja "Rockets" uzvaru viesos pār Detroitas "Pistons" – 105:96. Sekmīga debija NBA regulārā čempionāta spēlē arī lietuvietim Jonam Valančūnam (12 punkti, 10 atlēkušās bumbas), tomēr viņa klubs Toronto "Raptors" ar 88:90 piekāpās Indiānas "Pacers".

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Raptors – Pacers88:90
76ers – Nuggets84:75
Pistons – Rockets96:105
Bulls – Kings93:87
Hornets – Spurs95:99
Jazz – Mavericks113:94
Suns – Warriors85:87
Clippers – Grizzlies101:92
Trail Blazers – Lakers116:106

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -1 [+] [-]

, 2012-11-01 11:16, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Hārdens pazuda finālā, kas OKC iespējams maksāja č titulu.
Mārtins pagājušosezon 3x iemetis 30+ punktus. Kā scorers viņš nedomāju ka ir sliktāks. Tas ka Hārdens ir daudzpusīgāks, labāks aizsardzībā un jaunāks gan ir fakts.

Zaudētājs būs Hārdens, ja Rockets netiks playoffs, ne šogad, ne pēc gada, 2iem.
Redzēs kā ies OKC šogad....ja netiks vissmaz līdz west finālam, arī viņi būs zaudētāji...jau šogad
Hjūstona varbūt netiks, šogad. Bet komanda ir jauna un talantīga. Viss nāks ar laiku. Padomā, ko tu izvēlētos? Garantētus 52M vai tomēr garantētus 78M? Nevar vainot Hardenu, jo viņa devums OKC nebūt nebija ne sliktāks kā RW vai KD.

Un tas, ka finālā nespēja parādīt labāko sniegumu? Nu un. Džeimss to spēja tikai 3šajā reizē. Hardens ir jauns, tāpat kā visa OKC komanda, un uzreiz pārmest, ka finālā bija tuvu nekam ir stulbi. Vienmēr ir otra komanda pretī, un tā nav vāja. Pie tam, pretī spēlēja Veids nevis sētas miets.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-01 11:29, pirms 12 gadiem
Pieredzes trūkums viņiem maksāja titulu vairāk nekā tas, ka kāds neiemeta to vienu vai divus metienus. Lebrons finālos ir pabijis vairāk nekā vairums no OKC sastāva spēlējis NBA.

Also, Hārdens tikko no slēdza 80mil per 5 līgumu. Zaudējis viņš nebūs neko, ja pat Hjūstona paliks tieši aiz svītras.
Raicha rakstīja: Hārdens pazuda finālā, kas OKC iespējams maksāja č titulu.
Mārtins pagājušosezon 3x iemetis 30+ punktus. Kā scorers viņš nedomāju ka ir sliktāks. Tas ka Hārdens ir daudzpusīgāks, labāks aizsardzībā un jaunāks gan ir fakts.

Zaudētājs būs Hārdens, ja Rockets netiks playoffs, ne šogad, ne pēc gada, 2iem.
Redzēs kā ies OKC šogad....ja netiks vissmaz līdz west finālam, arī viņi būs zaudētāji...jau šogad

  +2 [+] [-]

, 2012-11-01 11:32, pirms 12 gadiem
Eh, aizmirsu piebilst. Leikeri jau zaudējuši 10 pēc kārtas. Tikko Lilards ar Aldridžu un Batūmu izplosija šo aizsardzību. Droši vien zaudējumu sērija turpināsies, ja Brauns nesāks izmantot citu uzbrukuma taktiku.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 11:35, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu pieņemsim šosezon aiztreido, un nākamsezon tikai var amnestēt?
A piemēram izpirkt uzreiz pēc treida var ne?
amnestēt komanda var tikai tos spēlētājus, kuri bija komandā pirms lokauta un ja šim spēlētājam spēkā ir pirms lokauta noslēgts līgums. Tā kā katra komanda var tikai vienu reizi veikt amnestiju šī kolektīvā līguma laikā un Warriors to jau izmantoja, tad Biedriņš nekādi nevar tikt amnestēts. izpirkt viņa līgumu var, bet tā summa tāpat jāmaksā (vai vismaz lielākā daļa, precīzi nezinu) un pats galvenais tā līguma summa nepazūd no komandas algu saraksta, ta kā nekādi brīvie līdzekļi nesanāk

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 11:40, pirms 12 gadiem
Royal rakstīja: amnestēt komanda var tikai tos spēlētājus, kuri bija komandā pirms lokauta un ja šim spēlētājam spēkā ir pirms lokauta noslēgts līgums. Tā kā katra komanda var tikai vienu reizi veikt amnestiju šī kolektīvā līguma laikā un Warriors to jau izmantoja, tad Biedriņš nekādi nevar tikt amnestēts. izpirkt viņa līgumu var, bet tā summa tāpat jāmaksā (vai vismaz lielākā daļa, precīzi nezinu) un pats galvenais tā līguma summa nepazūd no komandas algu saraksta, ta kā nekādi brīvie līdzekļi nesanāk
skaidrs. Man likās, ka aizmainot spēlētāju var viņu amnestēt. Nezināju, ka to var darīt komanda, kura noslēgusi līgumu ar viņu tikai.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-01 11:41, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Hjūstona varbūt netiks, šogad. Bet komanda ir jauna un talantīga. Viss nāks ar laiku. Padomā, ko tu izvēlētos? Garantētus 52M vai tomēr garantētus 78M? Nevar vainot Hardenu, jo viņa devums OKC nebūt nebija ne sliktāks kā RW vai KD.

Un tas, ka finālā nespēja parādīt labāko sniegumu? Nu un. Džeimss to spēja tikai 3šajā reizē. Hardens ir jauns, tāpat kā visa OKC komanda, un uzreiz pārmest, ka finālā bija tuvu nekam ir stulbi. Vienmēr ir otra komanda pretī, un tā nav vāja. Pie tam, pretī spēlēja Veids nevis sētas miets.
Es drīzāk domāju ka te nav OKC vaina, bet paša Hārdena.
Viņš gribēja vairāk, MAX deal (cik zinu WB piekrita nedaudz mazāk kā max deal).
+ gan jau gribēja būt komandas līderis un galvenais spēlētājs. OKC viņš bija tikai viens no līderiem

Ja viņš Hou pacels citos augstumos un ja ne šogad, tad tuvākajos gados tiks playoff + cīnīsies nevis par 1.raundu, bet gan finālu, tad cita lieta.

Savādāk, no stabila pretendenta uz NBA finālu OKC un varbūt tikt pie čempiona gredzena viņš ir aizgājis pie pastarīšiem, kur varēs spīdēt.

Un manā skatījumā Linns ir pārvērtēts, Ašīks kā pamatacentrs....skatīsimies. Un vienu interesantu prospektu, ko šogad draftēja viņi atdeva prom - J Lambu.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-01 11:52, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Es drīzāk domāju ka te nav OKC vaina, bet paša Hārdena.
Viņš gribēja vairāk, MAX deal (cik zinu WB piekrita nedaudz mazāk kā max deal).
+ gan jau gribēja būt komandas līderis un galvenais spēlētājs. OKC viņš bija tikai viens no līderiem

Ja viņš Hou pacels citos augstumos un ja ne šogad, tad tuvākajos gados tiks playoff + cīnīsies nevis par 1.raundu, bet gan finālu, tad cita lieta.

Savādāk, no stabila pretendenta uz NBA finālu OKC un varbūt tikt pie čempiona gredzena viņš ir aizgājis pie pastarīšiem, kur varēs spīdēt.

Un manā skatījumā Linns ir pārvērtēts, Ašīks kā pamatacentrs....skatīsimies. Un vienu interesantu prospektu, ko šogad draftēja viņi atdeva prom - J Lambu.
Nē, Asiks vispār nekam neder par pamatcentru. Tad drīzāk, tas pats Biedriņš.

Lins - nav nekas viņš tiešām. Bet nu parasts starta spēlētājs no viņa var sanākt. Viņam ir tās spējas, ka viņš var spēlēt tiešām labi un tad, kad to vajag. Viņš var pavilkt komandu vajadzīgajā brīdī. Nevar viņš būt konstanti labs, bet nu slikts viņš nav.

Bet nu reali skatoties. Nu nevarēja tā būt, ka tik daudz lielisku spēlētāju spēlē vienā komandā. Varbūt Hardens aizejot uz Hjūstonu kļūs pa īstam par superzvaigzni. Iekš OKC viņš nekad tāds nekļūtu.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-01 11:59, pirms 12 gadiem
Sporta centrs ilgi domā uzturēt šo eksperimentu ar NBA sadaļu? Interesanti, kuram likās, ka pārāk izstiepta un tādēļ miglaina un pikseļaina bilde par visu ekrānu, uz kuru skatoties sāp acis, ir labāk nekā vecais variants?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 12:07, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nē, Asiks vispār nekam neder par pamatcentru. Tad drīzāk, tas pats Biedriņš.

Lins - nav nekas viņš tiešām. Bet nu parasts starta spēlētājs no viņa var sanākt. Viņam ir tās spējas, ka viņš var spēlēt tiešām labi un tad, kad to vajag. Viņš var pavilkt komandu vajadzīgajā brīdī. Nevar viņš būt konstanti labs, bet nu slikts viņš nav.

Bet nu reali skatoties. Nu nevarēja tā būt, ka tik daudz lielisku spēlētāju spēlē vienā komandā. Varbūt Hardens aizejot uz Hjūstonu kļūs pa īstam par superzvaigzni. Iekš OKC viņš nekad tāds nekļūtu.
Lieliski jau bija tikai divi Hardens un Durants, Westbrūks ir dumjš pārpratums, tādi kā viņš nekļūst par izciliem 1. Nr. viņš ir mazliet muskuļotāks Aiversons...

Hardens bija īsts komandas balsts, publikas un pilsētas mīlulis, papildinājums no soliņa, tas nav mazsvarīgi, turklāt spēlēt viņš varēja no 1-3 nr. Tie nav vienkārši 30+ punktu trijās spēlēs.
Superzvaigzne? Jā Duranta statusu viņam nebūtu izdevies pārspēt, lai gan daudzu apskatnieku acīs viņš bija tā komandas atslēdziņa, nevis Durants, bet jebkurā gadījumā, ja Hārdens pa visām varītēm būtu gribējis palikt, tad OKC būtu tikuši vaļā no Westbrūka, kas viņiem mazāk skādētu.
Bet protams, nevar cilvēkam liegt būt pirmajam ciematā...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 12:17, pirms 12 gadiem
Mazliet par maniem Lakers: Sezona ir iesākta vāji, bet tas nav man negaidīti. Šeit jāatceras Duranta, Boša un citu "they are good on paper" komantāri pirms sezonas. Talanta ir daudz, bet paies laiks, lai redzētu kā tas ir salīmējies kopā. Pagaidām Nešs nespēj pielāgoties princentonam, Hovards vēl nav atguvis formu, bet Lakers rezervisti ir vismaz tik pat slikti kā vienmēr, ieskaitot Džemisonu. Bet lielākā problēma ir spēle aizsardzībā, ar šādu aizsardzību Lakers būtu starp vājākajām 5 aizsardzības komandām līgā pagāšsezon. Tas ir akmens Brauna dārziņā, aizsardzība ir viņa stiprā puse, kas kompensē trūkumus uzbrukumā, tātad, ja tas turpināsies, viņa krēsls ļodzīsies...

Bija arī pāris ļoti pozitīvasievirzes: Kobes un Gasola spēle. Pirms sezonas ļoti daudzi apšaubīja to, vai Gasols ir spējīgs spēlēt tādā līmenī kā čempionu sezonās. Pagaidām šaubām nav nekāda pamata. Vēl vairāk tika apšaubīta Braienta vēlme dalīties ar bumbu - pirmajās divās spēlēs Mamba ir metis vidēji metis 5 reizes mazāk nekā pagāšsezon gūstot vairāk punktu nekā vidēji karjerā. Mazāk metienu Braientam nozīmē vairāk iespēju garajiem un lūk, Kobem nav problēmu dalīties ar bumbu, ja ir kam piespēlēt

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 12:23, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Mazliet par maniem Lakers: Sezona ir iesākta vāji, bet tas nav man negaidīti. Šeit jāatceras Duranta, Boša un citu "they are good on paper" komantāri pirms sezonas. Talanta ir daudz, bet paies laiks, lai redzētu kā tas ir salīmējies kopā. Pagaidām Nešs nespēj pielāgoties princentonam, Hovards vēl nav atguvis formu, bet Lakers rezervisti ir vismaz tik pat slikti kā vienmēr, ieskaitot Džemisonu. Bet lielākā problēma ir spēle aizsardzībā, ar šādu aizsardzību Lakers būtu starp vājākajām 5 aizsardzības komandām līgā pagāšsezon. Tas ir akmens Brauna dārziņā, aizsardzība ir viņa stiprā puse, kas kompensē trūkumus uzbrukumā, tātad, ja tas turpināsies, viņa krēsls ļodzīsies...

Bija arī pāris ļoti pozitīvasievirzes: Kobes un Gasola spēle. Pirms sezonas ļoti daudzi apšaubīja to, vai Gasols ir spējīgs spēlēt tādā līmenī kā čempionu sezonās. Pagaidām šaubām nav nekāda pamata. Vēl vairāk tika apšaubīta Braienta vēlme dalīties ar bumbu - pirmajās divās spēlēs Mamba ir metis vidēji metis 5 reizes mazāk nekā pagāšsezon gūstot vairāk punktu nekā vidēji karjerā. Mazāk metienu Braientam nozīmē vairāk iespēju garajiem un lūk, Kobem nav problēmu dalīties ar bumbu, ja ir kam piespēlēt
Izmest mazāk nenozīmē dalīties, pagaidām es zinu tikai vienu treneri, un komandu, kurā Kobe ir spējis apmierinaties ar sēdēšanu uz soliņa un 5 izmestiem metieniem no spēles - Križenovskis un ASV izlase.
Viņš var nemes 20+metienus, bet savus 15-20 viņš tāpat mauks, krīt tur vai nekrīt, viņš vnk tāds ir.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 12:25, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Lieliski jau bija tikai divi Hardens un Durants, Westbrūks ir dumjš pārpratums, tādi kā viņš nekļūst par izciliem 1. Nr. viņš ir mazliet muskuļotāks Aiversons...

Hardens bija īsts komandas balsts, publikas un pilsētas mīlulis, papildinājums no soliņa, tas nav mazsvarīgi, turklāt spēlēt viņš varēja no 1-3 nr. Tie nav vienkārši 30+ punktu trijās spēlēs.
Superzvaigzne? Jā Duranta statusu viņam nebūtu izdevies pārspēt, lai gan daudzu apskatnieku acīs viņš bija tā komandas atslēdziņa, nevis Durants, bet jebkurā gadījumā, ja Hārdens pa visām varītēm būtu gribējis palikt, tad OKC būtu tikuši vaļā no Westbrūka, kas viņiem mazāk skādētu.
Bet protams, nevar cilvēkam liegt būt pirmajam ciematā...
Ciematā. Kas zin, mož ar Hardena palīdzību ar laiku Hjūstona atkal kļus par pilsētu. Un jā, par RW piekrītu. Viņš var atnest gan laba, gan slikta OKC. Viņš tāds ganstera tipa spēlētājs, kurš domā tikai par savu statistiku un nav gatavs sadarboties. Ekspresīvs. Durantam ir jāpielāgojas viņam, nevis RW - Durantam. Un tas nekam neder.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 12:34, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Lieliski jau bija tikai divi Hardens un Durants, Westbrūks ir dumjš pārpratums, tādi kā viņš nekļūst par izciliem 1. Nr. viņš ir mazliet muskuļotāks Aiversons...

Hardens bija īsts komandas balsts, publikas un pilsētas mīlulis, papildinājums no soliņa, tas nav mazsvarīgi, turklāt spēlēt viņš varēja no 1-3 nr. Tie nav vienkārši 30+ punktu trijās spēlēs.
Superzvaigzne? Jā Duranta statusu viņam nebūtu izdevies pārspēt, lai gan daudzu apskatnieku acīs viņš bija tā komandas atslēdziņa, nevis Durants, bet jebkurā gadījumā, ja Hārdens pa visām varītēm būtu gribējis palikt, tad OKC būtu tikuši vaļā no Westbrūka, kas viņiem mazāk skādētu.
Bet protams, nevar cilvēkam liegt būt pirmajam ciematā...
Tikai nevajag atkal ar RW heitošanu. Sen jau tas viss ir izrunāts un vieni uzskatīs ka viņš ir komandas grāvējs un citi ka bez viņa KD un OKC nebūtu tas kas viņš ir tagad. Nevajag aizmirst ka Wesbruks un Hardens ir viena vecuma. WB vienkārši ar savu atlētismu un punktu gūšanas vēlmi ir pateicīgs temats nolikšanai.

OKC ir ieguvuši nesliktāku punktu guvēju (vissmaz uz papīra), sliktāku aizsargu un mazpusīgāku un vecāku spēlētāju.

Nevajag aizmirst ka OKC dabūja arī Lambu, kas varētu būt ne sliktāks spēlētājs kā Hārdens nākotnē (+ vēl kaut kādi draft picki). Hjūstona vispār uz viņu lika lielas cerības. Bet tā jau ir nākotne, tāpat kā Hou cerības par kaut ko pacīnīties NBA.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 12:38, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Izmest mazāk nenozīmē dalīties, pagaidām es zinu tikai vienu treneri, un komandu, kurā Kobe ir spējis apmierinaties ar sēdēšanu uz soliņa un 5 izmestiem metieniem no spēles - Križenovskis un ASV izlase.
Viņš var nemes 20+metienus, bet savus 15-20 viņš tāpat mauks, krīt tur vai nekrīt, viņš vnk tāds ir.
No viņa vienkārši to arī gaida, jo iemest taču var.

     [+] [-]

, 2012-11-01 13:26, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Izmest mazāk nenozīmē dalīties, pagaidām es zinu tikai vienu treneri, un komandu, kurā Kobe ir spējis apmierinaties ar sēdēšanu uz soliņa un 5 izmestiem metieniem no spēles - Križenovskis un ASV izlase.
Viņš var nemes 20+metienus, bet savus 15-20 viņš tāpat mauks, krīt tur vai nekrīt, viņš vnk tāds ir.
Šeit jau vaina ir tajā kā to formulē. Tik pat labi es varētu pateikt, ka ir bijis tikai viens treneris pie kura Kobem NAV BIJIS jāmet 20 reizes spēlē - - Križenovskis un ASV izlase. Un tiešām ir tik daudz treneru, kuri vispār gribētu, lai kobe met zem 15 metieniem spēlē? Tas taču nav nopietni

Mest mazāk nenozīmē dalīties? Teorētiski nē, bet, ja skatāmies jautājumu pēc būtības, tad kāda starpība? Galvenais, ka bumba pietiekoši bieži tiek līdz garajiem poustā.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 13:43, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Lieliski jau bija tikai divi Hardens un Durants, Westbrūks ir dumjš pārpratums, tādi kā viņš nekļūst par izciliem 1. Nr. viņš ir mazliet muskuļotāks Aiversons...

Hardens bija īsts komandas balsts, publikas un pilsētas mīlulis, papildinājums no soliņa, tas nav mazsvarīgi, turklāt spēlēt viņš varēja no 1-3 nr. Tie nav vienkārši 30+ punktu trijās spēlēs.
Superzvaigzne? Jā Duranta statusu viņam nebūtu izdevies pārspēt, lai gan daudzu apskatnieku acīs viņš bija tā komandas atslēdziņa, nevis Durants, bet jebkurā gadījumā, ja Hārdens pa visām varītēm būtu gribējis palikt, tad OKC būtu tikuši vaļā no Westbrūka, kas viņiem mazāk skādētu.
Bet protams, nevar cilvēkam liegt būt pirmajam ciematā...
Nē, nē, nē! Man arī nepatīk Vestbrūks, bet Tu nodevi mazliet par smagu! OKC tiktu vaļā no Vestbrūka, ja tas būtu palīdzējis saglabāt Hārdenu? Absurds! Ja tā, tad OKC nebūtu devusi MAX līgumu Vestbrūkam, bet Hārdenam. Tāpat nebūtu viņam devusi 24h laika, mazāk kā nedēļu līdz sezonas sākumam, lai izvēlētos starp maiņu un mazāku līgumu. Un Tāpat kā Hārdenu, arī Vestbrūku varēja pārdot. Par tāda līmeņa jaunu PG atrastos vairākas komandas, kuras pusi sastāva būtu gatavas atdot (atceries kā bija ar to pašu Linu). Un vēl, Thunder vispirms noslēdza līgumu ar Ibaku... Tātad Hārdens OKC sistēmā drīzāk tika uzskatīts par 4. numuru aiz Ibakas, nevis otro aiz Duranta

Vestbrūkam ir jākļūst gudrākam, bet viņam ir potenciāls kļūt par līgas top3 saspēles vadītāju. Pats taču teici: "muskuļaināks aiversons" (taisnības labad arī krietni garāks), nu kā tur var nebūt superzvaigznes potenciāla?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 13:49, pirms 12 gadiem
Šī būs interesanta sezona!! Lai gan nedomāju, ka Miami kāds apturēs šogad! Interesanti ir pavērot Lakers, interesanti kā OKC spēlēs bez Hārdena, interesanti kā Valančūns iespēlēsies un, protams, Andris - vai viņš šo sezon iemetīs kādu punktu vai nē..

     [+] [-]

, 2012-11-01 14:24, pirms 12 gadiem
Nu pa ātro noskatījos spēli, GS ir normāls teams, smieklīgi bija vērot Biedru - visu laiku sēž malā un ne tik daudz spēli vēro,kā glūn uz treneri moš pasauks , aber ne kā. NU ja vien garajiem nebūs traumas , domājams Biedrs Andris būs 12. spēlētajs....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 14:27, pirms 12 gadiem
GSW tiks PO 70% dodu.
West ies karsti,pieminiet manus vārdus.
Būs tpt kā 2008g ,8team ar 50uzvarām,minimums 5team.
Par Jonu prieks,jauna zvaigzne .

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 14:30, pirms 12 gadiem
Dodu 70%, ka viens no stikliniekiem (Boguts vai Karijs) nenospēlēs visu sezonu.
Bulls-Celtics rakstīja: GSW tiks PO 70% dodu.
West ies karsti,pieminiet manus vārdus.
Būs tpt kā 2008g ,8team ar 50uzvarām,minimums 5team.
Par Jonu prieks,jauna zvaigzne .

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 14:39, pirms 12 gadiem
Tu saki? rakstīja: Dodu 70%, ka viens no stikliniekiem (Boguts vai Karijs) nenospēlēs visu sezonu.
Man fascinē tavas antipātijas pret Kariju un Bogutu. Viņi nav vainīgi pie AB sliktā sniegumu. Ne viena grama.

Pie tam, 70% ir pārāk mazs skaitlis. 90% spēlētāju NBA neaizvada pilnu sezonu. Tu gribēji teikt, ka 70% notraumēsies? Cerams nē. Jo šai komandai ir PO potenciāls. Un ir ļoti interesanti skatīties viņu spēles.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 14:42, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Nē, nē, nē! Man arī nepatīk Vestbrūks, bet Tu nodevi mazliet par smagu! OKC tiktu vaļā no Vestbrūka, ja tas būtu palīdzējis saglabāt Hārdenu? Absurds! Ja tā, tad OKC nebūtu devusi MAX līgumu Vestbrūkam, bet Hārdenam. Tāpat nebūtu viņam devusi 24h laika, mazāk kā nedēļu līdz sezonas sākumam, lai izvēlētos starp maiņu un mazāku līgumu. Un Tāpat kā Hārdenu, arī Vestbrūku varēja pārdot. Par tāda līmeņa jaunu PG atrastos vairākas komandas, kuras pusi sastāva būtu gatavas atdot (atceries kā bija ar to pašu Linu). Un vēl, Thunder vispirms noslēdza līgumu ar Ibaku... Tātad Hārdens OKC sistēmā drīzāk tika uzskatīts par 4. numuru aiz Ibakas, nevis otro aiz Duranta

Vestbrūkam ir jākļūst gudrākam, bet viņam ir potenciāls kļūt par līgas top3 saspēles vadītāju. Pats taču teici: "muskuļaināks aiversons" (taisnības labad arī krietni garāks), nu kā tur var nebūt superzvaigznes potenciāla?
būtībā jau Vestbrukam nav ne vainas - eksplozīvs, atlētisks, labs aizsardzībā, labi cīnās par bumbām, centīgs. vienīgā problēma - izšķirošos momentos bieži pārdeg, jo pārlieku vienatnē grib izšķirt maču likteni. izšķir, taču nereti par sliktu savai komandai... ja gadiem ejot Vestbruks kļūs apdomīgāks, viņam ir visas iespējas kļūit par izcilu saspēlnieku - tieši saspēlnieku, nevis uzbrūkošo aizsargu, kas viņš pēc savas būtības ir tagad. un patiesībā tieši šī iemesla dēļ arī vajadzēja pieņem t šo nepopulāro lēmumu - aizmainīt Hārdenu, nevis Vestbruku, jo grozi kā gribi - basketbolā ir 2 pozīcijas, kurās vienmēr trūkst izcilu meistaru - centri un saspēlnieki. Hārdens nekad nebūs saspēlnieks - viņš var kādu laiku novadīt saspēli, taču tas nav viņa pamata ampluā, kamēr Vestbruks, kā jau teicu - ar laiku var kļūt par izcilu 1.nr. ja arī nekļus, tad uzbrukumā kā 2.nr viņš noteikti nav sliktāks kā Hārdens.
p.s. un 37 ačus pret Pistons varētu samest arī Martins, ja kas!

     [+] [-]

, 2012-11-01 15:27, pirms 12 gadiem
OKC nevar pavilkt 3 max kontraktus, turklāt Hardens saņems kopsummā par 25M vairāk no HOU kontrakta. Galīgi nav slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-01 16:03, pirms 12 gadiem
Kādas vēl antipātijas? Tu gribi teikt, ka abiem ir dzelzs potītes un viņi izturēs visu sezonu? Nospēlēs, max, 47 spēles, un tas arī viss. Neskrien vilcienam pa priekšu.
One Man Show! rakstīja: Man fascinē tavas antipātijas pret Kariju un Bogutu. Viņi nav vainīgi pie AB sliktā sniegumu. Ne viena grama.

Pie tam, 70% ir pārāk mazs skaitlis. 90% spēlētāju NBA neaizvada pilnu sezonu. Tu gribēji teikt, ka 70% notraumēsies? Cerams nē. Jo šai komandai ir PO potenciāls. Un ir ļoti interesanti skatīties viņu spēles.

     [+] [-]

, 2012-11-01 16:04, pirms 12 gadiem
OKC nav neviena MAX kontrakta. Brooks, KD un Ibaka atteicās no saviem pāris miljoniem, lai komanda vispār varētu pavilkt visu kontraktu slogu.
Sub Radiis rakstīja: OKC nevar pavilkt 3 max kontraktus, turklāt Hardens saņems kopsummā par 25M vairāk no HOU kontrakta. Galīgi nav slikti.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 16:19, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: būtībā jau Vestbrukam nav ne vainas - eksplozīvs, atlētisks, labs aizsardzībā, labi cīnās par bumbām, centīgs. vienīgā problēma - izšķirošos momentos bieži pārdeg, jo pārlieku vienatnē grib izšķirt maču likteni. izšķir, taču nereti par sliktu savai komandai... ja gadiem ejot Vestbruks kļūs apdomīgāks, viņam ir visas iespējas kļūit par izcilu saspēlnieku - tieši saspēlnieku, nevis uzbrūkošo aizsargu, kas viņš pēc savas būtības ir tagad. un patiesībā tieši šī iemesla dēļ arī vajadzēja pieņem t šo nepopulāro lēmumu - aizmainīt Hārdenu, nevis Vestbruku, jo grozi kā gribi - basketbolā ir 2 pozīcijas, kurās vienmēr trūkst izcilu meistaru - centri un saspēlnieki. Hārdens nekad nebūs saspēlnieks - viņš var kādu laiku novadīt saspēli, taču tas nav viņa pamata ampluā, kamēr Vestbruks, kā jau teicu - ar laiku var kļūt par izcilu 1.nr. ja arī nekļus, tad uzbrukumā kā 2.nr viņš noteikti nav sliktāks kā Hārdens.
p.s. un 37 ačus pret Pistons varētu samest arī Martins, ja kas!
Es uzskatu, ka robeža, kuru Vestbrūks pārkāpj ir metienu skaits. Nav taču pieļaujami, ka saspēles vadītājs met vairāk kā līgas rezultatīvākais spēlētājs. Tur gan daļa vainas ir jāuzņemas arī Durantam, kuram atkal reizēm pietrūkst tādas Vestbrūka agresivitātes.

Par Hārdenu gan nepiekrītu, viņš var būt saspēles vadītājs, pie kam, var novadīt uzbrukumu pat labāk nekā Vestbrūks to parasti dara. Pagāšgad daži apskatnieki diskutēja par to, vai Hārdenu nevajadzētu laist pamatsastāvā kā saspēles vadītāju, atbīdot Vestbrūku uz otro numuru.

Un Martins varētu samest 37 punktus pret Pistons (ja spēlētu īstajā komandā un būtu vesels, kas līdz šim viņa karjerā ir reti sakritis). Bet ne ar 12 piespēlēm, 6 atlekušajām un bloķētu metienu. Tādu statistikas ierakstu pēdēju 25 gadu laikā ir iespējuši tikai Džordans, Lebrons, Veids un Bērds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-11-01 20:23, pirms 12 gadiem
Andrim būs gredzens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 21:02, pirms 12 gadiem
Andris vienalga labākais.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-01 21:02, pirms 12 gadiem
Nez pēc cik ilga laika Oklahoma sāks kost pirkstos? Atrada arī no kā atteikties... varēja labāk no kā nevērtīgāka atteikties, Westbrooka piemēram.
Žēl, ka Lakers pagaidām sākuši pavāji, bet cerams, ka ieskriesies... Nasham vajag gredzenu pirms karjeras beigām. viņš to ir pelnījis.