Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Kambalam divu gadu līgums ar Turcijas 2. līgas komandu

Kambalam divu gadu līgums ar Turcijas 2. līgas komandu
Kaspars Kambala
Foto: ntvspor.net

Latviešu basketbola centra spēlētājs Kaspars Kambala oficiāli vienojies ar Turcijas otrās līgas vienību no Ankaras "DSI Era" par divu gadu sadarbības līgumu.

Jau iepriekš ziņojām, ka 34 gadus vecais Kambala plānojis pievienoties Turcijas 2. līgas komandai "DSI Era", taču tagad šī informācija apstiprināta oficiāli. Basketbolists ir izgājis nepieciešamās pārbaudes un licis savu parakstu uz divu gadu līguma.

Raženais basketbolists profesionāļa karjeras laikā septiņas sezonas aizvadījis Turcijā, tostarp pagājušajā sezonā, kad pārstāvēja "PI Koleji" komandu. Tās sastāvā Turcijas otrajā līgā Kaspars vidēji mačā guva 22,4 punktus, izcīnīja 12,1 atlēkušo bumbu un atdeva 1,3 rezultatīvas piespēles. 13 no 17 spēlēm Kambala sasniedza "double-double" rādītājus.

"DSI Era" komanda pagājušajā sezonā startēja Turcijas trešajā līgā un tika pie ceļazīmes uz otro līgu.

206 centimetrus garais Kambala karjeras laikā spēlējis turku klubos "Efes Pilsen", "Fenerbahce", "Aliaga Petkim", "Turk Telekom" un jau minētajā "PI Koleji", kā arī Madrides "Real" (Spānija), Kazaņas "Unics", Krasnojarskas "Enisey" (Krievija), Rīgas ASK, Sofijas "Lukoil Academic" (Bulgārija) un Tehrānas "Mahram" (Irāna).

Kaspars Kambala karjeras laikā vairākkārt pārstāvējis Latvijas izlases vārdu dažādos turnīros, turklāt ar 434 gūtajiem punktiem ir ceturtais rezultatīvākais latviešu basketbolists FIBA turnīru spēlēs. Šogad Kambalas uzvārds netika iekļauts kandidātu pulkā, kas gatavojas rudenī gaidāmajam Eiropas čempionātam.

Izmantotie resursi:
sportando.net

1 2 37 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2013-07-23 13:00, pirms 11 gadiem
nu patīk viņam tā Turciju!
Kambis ganjau izvilks šito komandu uz 1.līgu šogad!
Slēpts komentārs: darel.bah

  +2 [+] [-]

, 2013-07-23 13:02, pirms 11 gadiem
domaju 1.liga vina vairak piestavetu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-07-23 13:06, pirms 11 gadiem
kādreiz Eirolīgā meta 41 punktu pa spēli.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-07-23 13:20, pirms 11 gadiem
Tapēc ka turcijā kapeiciņas neskaita. Un fani tur ar nav nekādi parastie. Tie kuri nav informēti iesaku noskatīties kā efes fani savu komandu atbalsta. tas nav te latvijā 300 puspliki sadzērušies idiņi kas zina tikai kā lamāt pretinieku spēlētājus. Tur fani dzied spavas dziesmas savai komandai. Bet ko nu par latvju gnīdām(ka tik kādam netiek vairāk). Un tā mēs te dzīvojam un tā attieksme pret cilvēka personīgo dzīvi ir dumja. Tiem kas noliek kambalu ka nenāk izlasē - padomājiet cik daudz latvijas vārdu viņš or iznesis pasaulē. un ne tikai ar narkotiku skandālu bet arī boksā un basī. Tas pats ir arī ar biedriņu. Bet vienmēr jau atradīsies kāds salašņa kurš uzskata ka darīt kaut ko valstij ir svarīgāk nekā paša sportista personīgā dzīve.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:20, pirms 11 gadiem
labak ir nekaa, ja butu palicis tajaa pasaa. Ar sito komandu vismaz izskatas ceribas tikt arii uz turku 1. ligu. 34 gados arii tads scenarijs ir loti labs, ka bus izvlicis divas komandas uz augsu. Piekritu, tam, ka tagad kambalu gan vaajdzeja ieklaut kandidatu sarakstaa, bet bus labi arii kaa ir.

  -1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:20, pirms 11 gadiem
Kādā sakarā uz valstsvienību būtu jāaicina karjeras norietā esošs Turcijas 2. līgas spēlētājs ar komandas garu bojājošu raksturu? Lai atkal pretiniekiem zobus izdauzītu pēc zaudējumiem?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:21, pirms 11 gadiem
KK būtu noteikti tikpat labs kā AB šajā brīdī, bet es domāju ka rezultatīvāks.

     [+] [-]

, 2013-07-23 13:23, pirms 11 gadiem
Spoži...

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:24, pirms 11 gadiem
Rodriguez rakstīja: ko liekat man miinusus, bez kaartiiga centra 0-5 chempii ir vairaak kaa garanteets!!
Jā acb Freimanis un Bērzs ir nekas. Meiers arī nav pielicis...

     [+] [-]

, 2013-07-23 13:24, pirms 11 gadiem
vf rakstīja: KK būtu noteikti tikpat labs kā AB šajā brīdī, bet es domāju ka rezultatīvāks.
Tad jautājums tev un citiem, kas iesprūduši 10 gadus tālā pagātnē - kādēļ Kambala nav spējīgs parakstīt līgumu ar klubu, kas spēlē kādā no Eiropas top 20 līgām?

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:25, pirms 11 gadiem
vf rakstīja: KK būtu noteikti tikpat labs kā AB šajā brīdī, bet es domāju ka rezultatīvāks.
rezultatīvāks viņš būtu, bet mums vajag def centru nevis caurumu aizsardzībā. Mums būs, kas iemet. Vajag reb un def spēlētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 13:30, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Tapēc ka turcijā kapeiciņas neskaita. Un fani tur ar nav nekādi parastie. Tie kuri nav informēti iesaku noskatīties kā efes fani savu komandu atbalsta. tas nav te latvijā 300 puspliki sadzērušies idiņi kas zina tikai kā lamāt pretinieku spēlētājus. Tur fani dzied spavas dziesmas savai komandai. Bet ko nu par latvju gnīdām(ka tik kādam netiek vairāk). Un tā mēs te dzīvojam un tā attieksme pret cilvēka personīgo dzīvi ir dumja. Tiem kas noliek kambalu ka nenāk izlasē - padomājiet cik daudz latvijas vārdu viņš or iznesis pasaulē. un ne tikai ar narkotiku skandālu bet arī boksā un basī. Tas pats ir arī ar biedriņu. Bet vienmēr jau atradīsies kāds salašņa kurš uzskata ka darīt kaut ko valstij ir svarīgāk nekā paša sportista personīgā dzīve.
iznest Latvijas vardu pasaule var dazadi. Tas attiecas ari uz Biedrinju.
nu un par "salashnjaam" tev vajadzetu stipri nokauneties

  -2 [+] [-]

, 2013-07-23 13:30, pirms 11 gadiem
IZLASEI KAMBALA NODERĒTU

  +7 [+] [-]

, 2013-07-23 13:45, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad jautājums tev un citiem, kas iesprūduši 10 gadus tālā pagātnē - kādēļ Kambala nav spējīgs parakstīt līgumu ar klubu, kas spēlē kādā no Eiropas top 20 līgām?
Kambala nekad nav slēpis savu mīlestību pret naudu un komfortu.
1. spēlējot Turcijas 2.līgā, viņš viennozīmīgi ir/būs šīs līgas lielākā zvaigzne, attiecīgi saņemot par to gana labu atalgojumu(kā jau rakstīju, naudas jautājums viņam vienmēr ir bijis nr.1).
2. Ankara, manuprāt, ir gana laba vieta, kur kopā ar ģimeni var baudīt sauli, mieru un komfortu.
3. spēlējot 2.līgas klubā, nav jānodzen sevi līdz pēdējam un jāsitas par vietu sastāvā un minūtēm laukumā. 34 gadu vecumā tas nav mazsvarīgi.
īsumā sakot - Kambala ir izvēlējies izdevīgu variantu, neizejot no savas komforta zonas.

     [+] [-]

, 2013-07-23 13:45, pirms 11 gadiem
RajonRondo rakstīja: Tapēc ka turcijā kapeiciņas neskaita. Un fani tur ar nav nekādi parastie. Tie kuri nav informēti iesaku noskatīties kā efes fani savu komandu atbalsta. tas nav te latvijā 300 puspliki sadzērušies idiņi kas zina tikai kā lamāt pretinieku spēlētājus. Tur fani dzied spavas dziesmas savai komandai. Bet ko nu par latvju gnīdām(ka tik kādam netiek vairāk). Un tā mēs te dzīvojam un tā attieksme pret cilvēka personīgo dzīvi ir dumja. Tiem kas noliek kambalu ka nenāk izlasē - padomājiet cik daudz latvijas vārdu viņš or iznesis pasaulē. un ne tikai ar narkotiku skandālu bet arī boksā un basī. Tas pats ir arī ar biedriņu. Bet vienmēr jau atradīsies kāds salašņa kurš uzskata ka darīt kaut ko valstij ir svarīgāk nekā paša sportista personīgā dzīve.
Nu neteikšu kā mums vajadzētu līdzināties Dienvideriopas faniem basketbolā – cik norautas spēles un nekārtības un bars padsmitnieku, kas pagriezuši pakaļu, kaut ko auro, neredzot vispār spēli – paskatoties dažādu D-Eiropas līgu spēles, bieži izskatās, ka faniem ir pilnīgi vienalga, kas notiek uz laukuma, galvenais palēkāt un pabļaustīties, ja sanāk vēl samest uz laukuma visādus mēslus un krēslus...

  -2 [+] [-]

, 2013-07-23 13:48, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: IZLASEI KAMBALA NODERĒTU
KK vilciens uz LV izlasi jau aizbraucis...

  +2 [+] [-]

, 2013-07-23 13:53, pirms 11 gadiem
No vienas puses žēl,ka savs potenciāls jāiznieko Turcijas otrajā līgā zinot,ka viņš varētu būt līderis kādā no pirmās līgas komandām.

  +5 [+] [-]

, 2013-07-23 13:55, pirms 11 gadiem
Kapec Kambala spele 2.liga japrasa vinam,nebrinisos ja atbilde bus tapat ka Znarokam,kapec vins speleja 2 liga vacija,ne augstakaja..ka labak kaulus nelauzot pluss minuss var sanemt to pasu..bet karjeru pastiept garaku..

  -4 [+] [-]

, 2013-07-23 14:03, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: Kambala nekad nav slēpis savu mīlestību pret naudu un komfortu.
1. spēlējot Turcijas 2.līgā, viņš viennozīmīgi ir/būs šīs līgas lielākā zvaigzne, attiecīgi saņemot par to gana labu atalgojumu(kā jau rakstīju, naudas jautājums viņam vienmēr ir bijis nr.1).
2. Ankara, manuprāt, ir gana laba vieta, kur kopā ar ģimeni var baudīt sauli, mieru un komfortu.
3. spēlējot 2.līgas klubā, nav jānodzen sevi līdz pēdējam un jāsitas par vietu sastāvā un minūtēm laukumā. 34 gadu vecumā tas nav mazsvarīgi.
īsumā sakot - Kambala ir izvēlējies izdevīgu variantu, neizejot no savas komforta zonas.
1. Buļļa sūds - Turcijas 2. līgā ir līgas līmenim atbilstošs atalgojums.
2. Ankarā karsts ir tikai vasarās. Ziemās ir sniegs un klimats ir līdzīgs kā Eiropā. Nav nekāds kūrorts.
3. Tātad, tavuprāt, Kambala ir slinks un atrodas sliktā sportiskajā formā - kādēļ mums tāds spēlētājs vispār vajadzīgs? Turklāt bez jebkādām sportiskām ambīcijām, pēc tavas loģikas.

Patiesībai tuvāks variants būs tāds, ka Turcijas 2. līga ir vienīgā vai viena no retajām vietām, kur viņam vispār kāds piedāvā normālu profesionālu līgumu, jo palikuši vecie Turcijas lauri, ko Turcijā tik tiešām vēl arī atcerās.

Kambala Latvijas izlasē nebūtu pastiprinājums.

  +4 [+] [-]

, 2013-07-23 14:20, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: 1. Buļļa sūds - Turcijas 2. līgā ir līgas līmenim atbilstošs atalgojums.
2. Ankarā karsts ir tikai vasarās. Ziemās ir sniegs un klimats ir līdzīgs kā Eiropā. Nav nekāds kūrorts.
3. Tātad, tavuprāt, Kambala ir slinks un atrodas sliktā sportiskajā formā - kādēļ mums tāds spēlētājs vispār vajadzīgs? Turklāt bez jebkādām sportiskām ambīcijām, pēc tavas loģikas.

Patiesībai tuvāks variants būs tāds, ka Turcijas 2. līga ir vienīgā vai viena no retajām vietām, kur viņam vispār kāds piedāvā normālu profesionālu līgumu, jo palikuši vecie Turcijas lauri, ko Turcijā tik tiešām vēl arī atcerās.

Kambala Latvijas izlasē nebūtu pastiprinājums.
tu nu gan esi aprobezots.
1. 2. Turccijas ligas klubi ir loti bagati un savus speletajus atalgo ar luksus ligumiem. Kas tas ir? pat neskaidrosu, labak lai tu paliec nezinaa.
2. Tu prasiji kapecc vins izvelejas 2. ligas klubu. Tev paskaidroja, bet tu tik turpini noliet KK.
3. KK neatrodas sliktaa sportiskajaa formaa, lai dabutu double double katru speli, pat turcijas 3. liga, tas ir sasniegums centram. Eiropaa taa parsvaraa nenotiek.
4. 34 gadi ir vecums, kad jasasaista ir dizve ar basketbolu, un tas nenozimee ambiciju trukumu vai velmi pec pec iespejas vieglakiem trenniniem un spelem, bet gan pilnigi normalu logiku par dzivi, kur tev rup arii apkartejie (sieva,berns un citi radi).

tas ka 34 gadi un 2. liga neko nenozimee, jo kaa centrs KK ir viens no labakajiem, kas Latvijai ir. Nosauc kurs tad tavuprat ir labaks centrs par vinu? Biedrins? Jaa varbut, bet attieksmes del vins ir tikai un vienigi lupata. Patreizejaa situacija Kambala butu specigs papildinajums izlasei, bet turpini tik niist un nievat.

     [+] [-]

, 2013-07-23 14:30, pirms 11 gadiem
Manuprāt, viņš, lai arī ir pastiprinājums garajā galā, ir ļoti liels risks, kas nāk līdzi K.Kambalai. K.Kambala ir ļoti spēcīga personība kurš noder brīžiem, kad komandai ir emocionālais pacēlums, bet ļoti traucē brīžos, kad ir bedres - kaut vai atceroties EČ Lat-Ger spēles beigas pēc signāla vai Lat-Lit spēli, kurā viņš iesita pretiniekam ar elkoni. Es šaubos, ka izlase ir pelnījusi koncentrēties uz vienu cilvēku, uztraukties kā viņš reaģēs uz pārējās izlases darbībām un pretinieku provokācijām, turklāt, ja es būtu pretinieku komanda tad arī to zinātu un zinātu, ka nokaitinot viņu var izslēgt vienu spēlētāju no spēles un tajā skaitā iegūt vieglus punktus pretinieku komandai. Es nesaku, ka viņš ir slikts spēlētājs vai cilvēks, bet es viņu neredzu Latvijas izlasē. Par situāciju šobrīd garajā galā - jā, pastiprinājums nenāktu par ļaunu, bet es neticu, ka Freimanis un Meiers nespēlēs par visiem simts procentiem.
Par klubu - kāda starpība, ko viņš izvēlās. Ja vari justies komandā kā līderis (kas viņš arī tur ir), apmierina līguma summa, valstī jūties komfortabli - spēlē kaut vai kādā Āfrikas valstī/klubā.

  +4 [+] [-]

, 2013-07-23 14:35, pirms 11 gadiem
Par Kambalu izlase..nu nezinu vai Kasparam butu jakaunas par paradito speli taja visu kritizetaja cempionata,kura neuzvareja vaciju ar vajadzigo punktu starpibu..lai nu kas bet Kambala savus punktus vaca tiri pieklajigi..

     [+] [-]

, 2013-07-23 14:43, pirms 11 gadiem
noladets rakstīja: tu nu gan esi aprobezots.
1. 2. Turccijas ligas klubi ir loti bagati un savus speletajus atalgo ar luksus ligumiem. Kas tas ir? pat neskaidrosu, labak lai tu paliec nezinaa.
2. Tu prasiji kapecc vins izvelejas 2. ligas klubu. Tev paskaidroja, bet tu tik turpini noliet KK.
3. KK neatrodas sliktaa sportiskajaa formaa, lai dabutu double double katru speli, pat turcijas 3. liga, tas ir sasniegums centram. Eiropaa taa parsvaraa nenotiek.
4. 34 gadi ir vecums, kad jasasaista ir dizve ar basketbolu, un tas nenozimee ambiciju trukumu vai velmi pec pec iespejas vieglakiem trenniniem un spelem, bet gan pilnigi normalu logiku par dzivi, kur tev rup arii apkartejie (sieva,berns un citi radi).

tas ka 34 gadi un 2. liga neko nenozimee, jo kaa centrs KK ir viens no labakajiem, kas Latvijai ir. Nosauc kurs tad tavuprat ir labaks centrs par vinu? Biedrins? Jaa varbut, bet attieksmes del vins ir tikai un vienigi lupata. Patreizejaa situacija Kambala butu specigs papildinajums izlasei, bet turpini tik niist un nievat.
Ja Turcijas 2. līgas klubi ir ļoti bagāti, kādēļ tie nespēlē Turcijas 1. līgā? Nesaku, ka Kambalam nav pietiekami labs līgums, bet pilnīgi absurdi ir apgalvot, ka Turcijas 2. līga izkonkurē top līgas atalgojuma ziņā. Tātad Kambala vai nu nevar, vai negrib spēlēt labākā klubā. Loģiski? Loģiski. Ja Kambala negrib lauzt kaulus un nolietot locītavas, kādēļ viņš būtu jāņem izlasē?

Esmu redzējis pāris Kambalas spēļu atkārtojumus. Tās līgas līmenis pat nav tuvs LBL līmenim. Spēles notiek kaut kādās skolu zālēs, skatītāju skaits ir smieklīgs. Līdz ar to lepoties par double-double ir drusku smieklīgi. Iesaku apskatīties, kāda KK bija statistika Turk Telekom.

Un vēlreiz - nesaku, ka Šeļakovs ir labāks par Kambalu. Ja Kambalam būtu cits raksturs un personība, noteikti, ka varētu paņemt un arī uzlaist spēlēs no soliņa, bet tas viedoklis, ka Kambala nu tik būtu visas komandas līderis un vilcējs ir konkrēti pagātnē iesūnojis uzskats, kam nav nekāda sakara ar realitāti. Dziļāks soliņš komandā - droši, pastiprinājums - diez vai.

Gan jau, ka treneris labāk saprot lietas par mums visiem un attiecīgi arī izsvēra visus + un -, pieņemot, ka Kambalam vispār pašam bija vēlme spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 15:15, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: 1. Buļļa sūds - Turcijas 2. līgā ir līgas līmenim atbilstošs atalgojums.
2. Ankarā karsts ir tikai vasarās. Ziemās ir sniegs un klimats ir līdzīgs kā Eiropā. Nav nekāds kūrorts.
3. Tātad, tavuprāt, Kambala ir slinks un atrodas sliktā sportiskajā formā - kādēļ mums tāds spēlētājs vispār vajadzīgs? Turklāt bez jebkādām sportiskām ambīcijām, pēc tavas loģikas.

Patiesībai tuvāks variants būs tāds, ka Turcijas 2. līga ir vienīgā vai viena no retajām vietām, kur viņam vispār kāds piedāvā normālu profesionālu līgumu, jo palikuši vecie Turcijas lauri, ko Turcijā tik tiešām vēl arī atcerās.

Kambala Latvijas izlasē nebūtu pastiprinājums.
1. muļķības! Turcijas 1.līga ir vislabāk apmaksātā līga Eiropā. oficiāli, jo neoficiāli, protams, tā ir varenā Krievzeme! tiesa, Krievijā spēlētāju var pasūtīt dillēs un neizmaksāt ne santīma no tā, kas bija mutiski solīts. attiecīgi Turcijas 2.līgas algu līmenis viennozīmīgi var konkurēt ar krīzes nomocīto Spānijas un Itālijas augstākās līgas klubu algām!
2. Ankara nav Kemera, piekrītu, taču tā nav Kazaņa, Perma vai Mahačkala! par to, ka Ankara nav kūrorts, piekrītu nosacīti - jā, tā nav pie Jūras, taču tā ir 2.lielākā pilsēta Turcijā(ja nemaldos), līdz ar to tas nav nekāds miests!
3. Kamala nekad nav bijis slinks un nekad nav bijis sliktā sportiskajā formā! cik ir lasīts un dzirdēts, viņš vienmēr pats trenējas, skrien, boksējas un uztur sevi teju ideālā formā. runa ir par to, ka Kambala ir gana labi sevi savos labākajos gados pierādījis, lai tagad, 34 gadu vecumā viņam nevajadzētu treniņos sisties ar jaunajiem un izkapāt savas 15 min laukumā. tīri teorētiski viņš to varētu, taču būsim atklāti - 34 gadīgs spēlētājs nav tas, uz kuru Eirolīgas top blices skatās kā uz pamatsastāva spēlētāju. ok, pa lēto viņu paņemtu tas pats Real vai Fenerbahce, taču Kambala jau nav tas, kurš ies kkur pa lēto...

es nevienā vietā neesmu minējis, ka viņam būtu jāspēlē Latvijas izlasē, tā, ka filtrē bazaru un to, kurš ko raksta!

rezumē - Kambala mierīgi varētu noslēgt līgumu ar kādu ACB, Serie A vai Krievijas klubu, taču noteikti ne par tādu summu, kādu viņš grib saņemt!

  +1 [+] [-]

, 2013-07-23 15:21, pirms 11 gadiem
Pec diviem gadiem vares slegt ligumu ar BK Ķeakriem

     [+] [-]

, 2013-07-23 16:12, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: 1. muļķības! Turcijas 1.līga ir vislabāk apmaksātā līga Eiropā. oficiāli, jo neoficiāli, protams, tā ir varenā Krievzeme! tiesa, Krievijā spēlētāju var pasūtīt dillēs un neizmaksāt ne santīma no tā, kas bija mutiski solīts. attiecīgi Turcijas 2.līgas algu līmenis viennozīmīgi var konkurēt ar krīzes nomocīto Spānijas un Itālijas augstākās līgas klubu algām!
2. Ankara nav Kemera, piekrītu, taču tā nav Kazaņa, Perma vai Mahačkala! par to, ka Ankara nav kūrorts, piekrītu nosacīti - jā, tā nav pie Jūras, taču tā ir 2.lielākā pilsēta Turcijā(ja nemaldos), līdz ar to tas nav nekāds miests!
3. Kamala nekad nav bijis slinks un nekad nav bijis sliktā sportiskajā formā! cik ir lasīts un dzirdēts, viņš vienmēr pats trenējas, skrien, boksējas un uztur sevi teju ideālā formā. runa ir par to, ka Kambala ir gana labi sevi savos labākajos gados pierādījis, lai tagad, 34 gadu vecumā viņam nevajadzētu treniņos sisties ar jaunajiem un izkapāt savas 15 min laukumā. tīri teorētiski viņš to varētu, taču būsim atklāti - 34 gadīgs spēlētājs nav tas, uz kuru Eirolīgas top blices skatās kā uz pamatsastāva spēlētāju. ok, pa lēto viņu paņemtu tas pats Real vai Fenerbahce, taču Kambala jau nav tas, kurš ies kkur pa lēto...

es nevienā vietā neesmu minējis, ka viņam būtu jāspēlē Latvijas izlasē, tā, ka filtrē bazaru un to, kurš ko raksta!

rezumē - Kambala mierīgi varētu noslēgt līgumu ar kādu ACB, Serie A vai Krievijas klubu, taču noteikti ne par tādu summu, kādu viņš grib saņemt!
Paldies par smieklu devu.

Iesaku paskatīties kādas Turcijas 2. līgas spēles, malaci.

Varot konkurēt ar ACB algu ziņā.

Kambala baudīšot sauli sniegotajā Ankarā.

Tu esi pērļu automāts. Turpini runāt. Turcijas eks-3. līgas klubs piedāvā ACB un Krievijas līgas pārtrumpējošus algas čekus. Uz ko tieši tu balsti šādus apgalvojumus, ja neskaita izdomu?

     [+] [-]

, 2013-07-23 16:49, pirms 11 gadiem
MachimoI rakstīja: Paldies par smieklu devu.

Iesaku paskatīties kādas Turcijas 2. līgas spēles, malaci.

Varot konkurēt ar ACB algu ziņā.

Kambala baudīšot sauli sniegotajā Ankarā.

Tu esi pērļu automāts. Turpini runāt. Turcijas eks-3. līgas klubs piedāvā ACB un Krievijas līgas pārtrumpējošus algas čekus. Uz ko tieši tu balsti šādus apgalvojumus, ja neskaita izdomu?
Turcijas 2.līgā līmenis ir augstāks nekā LBL. nepūt man te pīlītes!

domāju, algu, kādu viņam šobrīd maksā turki, viņš nedabūtu ACB vai SerieA! piemēram, bijušie NBA spēlētāji brauc uz Ķīnu, jo Ķīnā viņiem maksā tik, cik viņiem vairs nemaksātu NBA. jā līmenis tur ir nesalīdzināmi zemāks kā NBA, taču tur ir nauda un tur tu esi zvaigzne.
Kambala arī tīri teorētiski par minimālu ciparu varētu pievienoties kādam Eirolīgas klubam un spēlēt 10min spēlē, taču viņš grib vairāk naudas un vairāk spēles laika - to Eiropas dižie viņam nevar piedāvāt!

nu beidz te tagad kakāt vasku! tas, ka Ankarā pašā ziemas vidū dažkārt mēdz uzsnigt pāris centimetrus biezs sniedziņš, kurš tūlīt arī nokūst, nenozīmē, ka tā ir sniegotā Ankara! humorists!

pārtrumpot ACB un Krievijas algu čekus viņi var tieši tādiem spēlētājiem kā Kambala - spēlētājiem, kuriem ir vārds, taču ir gadi un vēlme neiespringt! protams, ka šiem klubiem ne tuvu nav tādi budžeti kā Eiropas vadošajās līgās spēlējošajiem, taču viss ir relatīvi... viņi tādam Kambalam var samaksāt vairāk kā, piemēram, ACB.

     [+] [-]

, 2013-07-23 16:52, pirms 11 gadiem
Emilio rakstīja: Turcijas 2.līgā līmenis ir augstāks nekā LBL. nepūt man te pīlītes!

domāju, algu, kādu viņam šobrīd maksā turki, viņš nedabūtu ACB vai SerieA! piemēram, bijušie NBA spēlētāji brauc uz Ķīnu, jo Ķīnā viņiem maksā tik, cik viņiem vairs nemaksātu NBA. jā līmenis tur ir nesalīdzināmi zemāks kā NBA, taču tur ir nauda un tur tu esi zvaigzne.
Kambala arī tīri teorētiski par minimālu ciparu varētu pievienoties kādam Eirolīgas klubam un spēlēt 10min spēlē, taču viņš grib vairāk naudas un vairāk spēles laika - to Eiropas dižie viņam nevar piedāvāt!

nu beidz te tagad kakāt vasku! tas, ka Ankarā pašā ziemas vidū dažkārt mēdz uzsnigt pāris centimetrus biezs sniedziņš, kurš tūlīt arī nokūst, nenozīmē, ka tā ir sniegotā Ankara! humorists!

pārtrumpot ACB un Krievijas algu čekus viņi var tieši tādiem spēlētājiem kā Kambala - spēlētājiem, kuriem ir vārds, taču ir gadi un vēlme neiespringt! protams, ka šiem klubiem ne tuvu nav tādi budžeti kā Eiropas vadošajās līgās spēlējošajiem, taču viss ir relatīvi... viņi tādam Kambalam var samaksāt vairāk kā, piemēram, ACB.
Turcijas 2.līgas līmenis NAV augstāks nekā LBL. Pat Turcijas augstākās līgas apakšgala klubi ir aptuveni Valmieras līmenī. Nejauc ar Spāniju, kur ir daudz stipru komandu. Turcijā ir pāris Eirolīgas līmeņa klubi, kādi 3 klubi aptuveni pag. gada VEFa līmenī. Viss pārējais - pelēkas viduvejības ar bieziem makiem.

Un Eirolīgas klubi STABILI pat neskatās viņa virzienā.

     [+] [-]

, 2013-07-23 17:03, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Turcijas 2.līgas līmenis NAV augstāks nekā LBL. Pat Turcijas augstākās līgas apakšgala klubi ir aptuveni Valmieras līmenī. Nejauc ar Spāniju, kur ir daudz stipru komandu. Turcijā ir pāris Eirolīgas līmeņa klubi, kādi 3 klubi aptuveni pag. gada VEFa līmenī. Viss pārējais - pelēkas viduvejības ar bieziem makiem.

Un Eirolīgas klubi STABILI pat neskatās viņa virzienā.
nu paga, mēs jau salīdzinām kopējo čempionāta līmeni! Valmiera bija 3.spēcīgākā komanda Latvijā, taču ņem vērā, ka Latvijā nav tikai 3 klubi!
arī Latvijā ir vadošie klubi un ir lejasgala komandas, kuras to vidējo līmeni rauj uz leju.
jautājums jau bija par to - kāpēc Kambala nespēlē Eiropas top līgās. domāju, es gana izsmeļoši atbildēju - kāpēc viņš tur nespēlē!

     [+] [-]

, 2013-07-23 18:46, pirms 11 gadiem
bomaars
1 2 37 komentāri