Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" J.Bērziņam piedāvāja 2+2 gadu līgumu un īri "Fuenlabrada"

Agris Suveizda

"Barcelona" J.Bērziņam piedāvāja 2+2 gadu līgumu un īri "Fuenlabrada"
Jānis Bērziņš šovasar paspēja ne tikai izcīnīt Eiropas U20 sudraba godalgas, bet arī debitēt pieaugušo izlasē
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlases basketbolists Jānis Bērziņš intervijā laikrakstam "Sporta Avīze" apstiprināja, ka šovasar par viņu bija interese no Eiropas basketbola smagsvara "Barcelona". Bērziņš sacīja, ka viņam tika piedāvāts 2+2 gadu līgums un īre "Fuenlabrada", tomēr nepietiekamo garantiju dēļ Jānis izlēma palikt Rīgas VEF.

"Sarunu procesā bijām jau čempionāta laikā. Pēc tā beigām VEF piedāvāja man konkrētu līgumu, un starp pārējiem variantiem izvēlējos tieši šo," Jānis Bērziņš komentēja līguma pagarināšanu ar VEF. "Bija vairāki piedāvājumi. Ne tikai no Barselonas, taču nekā konkrēta. Protams, skan labi, taču neko garantēt Barselona man nevarēja – būtu sekojusi īre uz kādu ACB līgas lejasgala komandu, turklāt ar nosacījumu, ka par visu atbild un nodrošina šis klubs. No Barselonas tur būtu tikai nosaukums."

"Zinot, kāda šobrīd Spānijā ir nestabilitāte, situācija ar finansēm un viss pārējais, nolēmām neriskēt," Bērziņš turpināja. "Arī spēļu šādā gadījumā sezonas laikā būtu maz - tik, cik ACB līgā, bet man šobrīd jāspēlē pēc iespējas vairāk. Domāju, VEF to man šobrīd spēj sniegt, jo klubs spēlē augstā līmenī, vairākos turnīros, un, ja pats tam būšu gatavs, tad arī spēlēšu. Šobrīd jūtos gatavs paņemt savas minūtes. Protams, jebkura izvēle saistās ar risku, taču šajā gadījumā vismaz spēlēšu Latvijā. Turklāt man ar VEF vēl bija spēkā gada līgums un gribēju pabeigt to, ko esmu uzsācis, nevis pēc pirmajiem piedāvājumiem mesties kaut kur ar galvu pa priekšu. Bija vairākas sarunas gan ar aģentu, gan spēlētājiem,kas tur bijuši, un beigās nosliecos par labu šim variantam."

"Tas bija 2+2 gadu līgums, taču šos pirmos divus gadus es būtu pavadījis «Fuenlabrada" klubā, kas man attiecīgi
maksātu algu un nodrošinātu visu pārējo. Kā man teica, dzīvošana būtu kopā ar Rolandu Šmitu [arī valmierieti,
vienu no U18 izlases līderiem – A.S.], kurš arī ir šā kluba sistēmā," teica Bērziņš. "Nekādu garantiju par spēles laiku nebija. Tas būtu trenera lēmums, un pēc šiem diviem gadiem Barselonai būtu brīva izvēle – paturēt mani vai atteikties bez jebkādām sekām. Padomāju, parunājos ar cilvēkiem un sapratu, ka nav jēgas tur dzīties – tikai tāpēc, ka līgums it kā būtu ar Barselonu, kurai patiesībā nebūtu pat tuvumā. Domāju, ja divu trīs gadu laikā sasniegšu to līmeni, tad sasniegšu – to pašu vēl labāk varu paveikt tepat, Rīgā. Tad arī skatīšos, kam būs interese un kur spēlēšu."

Pilnu interviju ar Jāni Bērziņu lasiet jaunākajā "Sporta Avīzes" numurā.

Izmantotie resursi:
"Sporya Avīze"

  +9 [+] [-]

, 2013-08-20 16:04, pirms 11 gadiem
Nesaprotu, ko visi tā "cepjas". Jānis ir pieņēmis lēmumu spēlēt VEF Rīga un man kā līdzjutējam (vairāk gan Valmieras un žēl, ka viņš nākamsezon nespēlēs Valmierā) prieks, ka varēšu just līdzi Latvijas blicei. Ar ko VEFs sliktāks par kādu ACB lejasgala klubu? Spēlēs Eirokausā (Eirolīgas kvalifikācijā), VTB līgā - tas ir zems līmenis? Ja tiešām Butauts dos Jānim iespēju spēlēt, tad tā būs laba līmeņa prakse. Visi taču saprot, ka Bērziņam vēl ir daudz kur pielikt un kāpēc lai neaugtu kā spēlētājam Rīgā?!

     [+] [-]

, 2013-08-20 16:05, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: K. Valters ar savu speeli ir padarijis labu darbu. Vismaz kaads ACB klubs neskataas ar skiibu aci uz LV speletajiem.
Vai tad viņš vienīgais spēlējis ACB? Kambala, Vītols, Blūms...

  -2 [+] [-]

, 2013-08-20 16:08, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: 2007. gadā gāji uz VEF spēlēm?Biji viens no 4, kas sēdēja OSC? Spēlēja visi jaunie perspektīvie.
Jā biju, LTV7 Eurochallenge arī skatījos. Tad ar 10 reizes lielāku budžetu sanācis piesaist'ti 4 reizes vairāk skatītāju no 300 uz 1200.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-20 16:08, pirms 11 gadiem
Orvils_Kenins rakstīja: Nesaprotu, ko visi tā "cepjas". Jānis ir pieņēmis lēmumu spēlēt VEF Rīga un man kā līdzjutējam (vairāk gan Valmieras un žēl, ka viņš nākamsezon nespēlēs Valmierā) prieks, ka varēšu just līdzi Latvijas blicei. Ar ko VEFs sliktāks par kādu ACB lejasgala klubu? Spēlēs Eirokausā (Eirolīgas kvalifikācijā), VTB līgā - tas ir zems līmenis? Ja tiešām Butauts dos Jānim iespēju spēlēt, tad tā būs laba līmeņa prakse. Visi taču saprot, ka Bērziņam vēl ir daudz kur pielikt un kāpēc lai neaugtu kā spēlētājam Rīgā?!
Es pieļauju, ka VEF vadība stingri pateica Jankam, ka viņš dabūs krietnu spēles laiku. Turklāt, ja viss aizies kā smērēts, tad JB mošk tā pati Barcelona izpirkt gribēs pēc pāris gadiem.... Jebkurā gadījumā,
pēc 3 gadiem viņam būs 23 gadi, cerams, lieliska statistika un izaugsme, un (lai man piedod VEFiņa fani) Vef nevarēs "pacelt" viņu vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-08-20 16:12, pirms 11 gadiem
sandis44442 rakstīja: Redzot vinja speles stilu un to laba nozime nekaunibu laukumā Bērziņam būtu labas šances izsisties no Fuenlabrada lidz Barselonai..

redzēs kā izvērtīsies vinja sezona VEFā, bet zinot Butauta attieksmi pret jaunajiem.. laukumā viņš tiks tikai tad ja VEFam buus +20 vai -20..

daudzi te saka ka tieši Butauts atklāja lielajam basketbolam Dairi Bertānu, bet reāli Bertānu atklāja finansiālā krize kas tolaik plosija ASK/Rīgu un tolaik ASK speleja ja nemaldos tad tikai 7ni basketbolisti un Buķikam nekas neatlika kaa likt Dairi uz laukuma..

ja situacija ar finansēm būtu savādāka visticamāk ka Dairis sēdētu uz solinja kur Butauts marinē jaunos latvijas basketbolistus..


par Bērziņu un citiem jaunajime un talantigajiem latvijas sportistiem.. kas vinjiem ir primārais? Nauda vai attīstība..??


ņemsim par piemēru hokejistus Ķēniņu un Gudļevski.. viens dzivoja un speleja labu hokeju prestižā Šveices klubā, pelnija labu naudu.. otrs visticamāk būtu Dinamo Rīga 2ais v/sargs, ar labu līgumu (savam vecumam un stāžam).. bet ko vinji izdarija.. paņēma ljooti mazus līgumus (salidzinot ar Eiropas ligumiem Amerikā nauda būs ljooti daudz mazāka) un aizbraucat cīnīties par vietu zem saules..

basketbolists Bērziņš paņēma siltu vietu Rīgā pie trenera kas vinju apraks..
Paņemam citus piemērus... Dārzs, piemēram, pēc RD dabūja lieliskus līgums iekš KHL. Izaugsme nav noliedzama, to redzējām PČ.

Atgriežoties pie JB, kādā sakarā tu domā, ka viņš nāks tik maz laukumā? Mēs tak visi redzam, ka viņš jau ir pilnībā gatavs lielajam basketam. Tas nav Blaus vai Kaufmanis, johaidī. Spēlēs, tici man, spēlēs daudz. Paskaties uz sastāvu. Paskaties uz spēļu skaitu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-08-20 16:14, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Beidz tak vienreiz muldēt. Ilasijis kkādu pīli un saka ka atdzimašan ir sākusies
maz redzēji kas darijās LBL pēdējos finālos? Pilnīks kolhoz, pie pustukšām šķūņa sienām. Tā tev atdzimšana skaitās?
nebūtu BKV tāds gaļas gabals, ko visi apspēlē bez piepūles būtu interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-20 16:16, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Beidz tak vienreiz muldēt. Ilasijis kkādu pīli un saka ka atdzimašan ir sākusies
maz redzēji kas darijās LBL pēdējos finālos? Pilnīks kolhoz, pie pustukšām šķūņa sienām. Tā tev atdzimšana skaitās?
Ja pretī VEFam būtu BKV kāds tas bija pirms 10 gadiem... ažiotāža būtu varena.

  -2 [+] [-]

, 2013-08-20 16:21, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Kādas muļķības..300 bija griesti. Es gāju no pašiem pirmsākumiem, kad tur austrālis Looks spēlēja, vēl Peiners un Zaķis..OSC bija apmēram 15 cilvēki...uz eiročelendžu pret FPM varbūt 150
VEF Riga - Panellinios | EuroChallenge 2010 |...
Un citās spēlēs bija 400 skatītāji.
Jā, tad arī bija vēl ASK/Rīga, kuras fani tagad pārslēgušies uz VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-20 16:33, pirms 11 gadiem
Gangsterz rakstīja: Visi tādi Speciālisti pēķšņi šajā jautājumā Kad VEF pirmajos gados spēlēja jaunie, tad visi nolika, jo nebija rezultāti! Sak- neesot jēga iet skatīties! Tagad grib labu basketbolu, bet lai spēlē tikai jaunie! Pamosties taču! Nebūs ne skatītāji, ne atdzims basketbols, ja Latvijā nebūs neviens klubs, kas var atvest uz mūsu valsti kādu no grandiem! Bet ar jaunajiem tikai to nevar sasniegt! Nosauc prātvēder 3 piemērus, kur tikai jaunie ir ko nozīmīgu izdarījuši Eiropas basketbolā! Ja nevari- tad labāk paklusē!!!! Jaunajiem sava vieta ir jāizcīna un nevienam neko tāpat vien nedod- un visur tā ir! Ja Tev nebūtu tik šaura domāšana- iespējams to redzētu, bet ko gan no tāda kā Tu var prasīt!
Apbrīnojami, ka var izprast manu domu un spriest par manām prāta spējām izlasot 2 teikumus. To saka cilvēks ar lietotājvārdu Gangsterz.

  +3 [+] [-]

, 2013-08-20 16:36, pirms 11 gadiem
visi tādi gudrinieki, bet Jānis viens tāds muļķis!

Tak beidziet sviestu dzīt, Barca nekādas garantijas nesniedza! Jānis paņēma drošāko variantu un nav teikts, ka sliktāko! Dzīve rādīs!

Veiksmi Jānim VEFā!

  -1 [+] [-]

, 2013-08-20 16:39, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Basketbols Latvijā ir atdzimis!
xDDDDD ja ja muldi tik Miris HOKEJS,FUTBOLS PARI VISAM

  +2 [+] [-]

, 2013-08-20 16:47, pirms 11 gadiem
Malacis Jāni!!!!! Vismaz viens spēlētājs saprot, ka nav jēga kaut kur dzīties pa galvu un kaklu tikai tāpēc, ka slavens klubs utt. Viņš pareizi pateica, ka paliks tepat trenēsies, spēlēs, progresēs un viss ir atkarīgs no viņa kas notiks tālāk! Tas, ka tu esi kādā lielā klubā vai tā sistēmā vēl neko nenozīmē un neapliecina tavu varējumu un līmeni, varējumu un līmeni ir jāapliecina laukumā! Ja spēlētājs grib strādāt un strādā, tad vienalga kur viņš spēlē!

Cik tad ir tādu, kas ir aizbraukuši uz laimes zemi un tur arī dabūjuši ko meklējuši? Bertāns, Strēlnieks, Timma - visi spēlēja latvijā, kad viņus pamanīja, tas pats Biedriņš ar!

Daudzi, kuri ir aizskrējuši prom neko daudz vairāk sasnieguši nav, Timmu nodraftēja no Ventspils, bet Mejeri no SPĀNIJAS nē. Un tagad izlasē Jānis izskatās labāk gan par Timmu, ganpar Mejeri, gan par Kuksiku!!!!! Kuksiks, starp citu, arī tika Valencijā un kam viņš tagad ir vajadzīgs?!

Rezumējot domāju labs lēmums, parādīs, ka var spēlēt un pēc 2 gadiem, iespējams, tāpati Barselona zvanīs jau ar konkrētu piedāvājumu!!!

     [+] [-]

, 2013-08-20 16:50, pirms 11 gadiem
Sharps rakstīja: 2.komanda, kas spēlē LEBA GOLD (uzreiz aiz ACB līgas), kurā kodolu veido jaunie spēlētāji.
Skaidrs. Nebiju padomājis, ka tie šādi saucas.

     [+] [-]

, 2013-08-20 16:51, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Kādas muļķības..300 bija griesti. Es gāju no pašiem pirmsākumiem, kad tur austrālis Looks spēlēja, vēl Peiners un Zaķis..OSC bija apmēram 15 cilvēki...uz eiročelendžu pret FPM varbūt 150
Tu Utenā uz BBL Challenge fināliem arī ar mums brauci?

  +1 [+] [-]

, 2013-08-20 17:04, pirms 11 gadiem
Sharps rakstīja: Labais . Jaunie spēlēja jo bija VV, pie tam neslikti, skātams, ātrs basketbols. Eiropas basketbolā ar jaunajiem neviens nav neko sasniedzis? Ivkovičs ar jaunajiem serbiem 2.vieta Polijā, FMP Eirokausā labi spēlēja, kad vēl pastāvēja, vēl Partizan liek grandiem pasvīst. 3 piemēri. Tad labāk ņemt piemēru no Real, CSKA, Barca, Brose (ieskaitot gandrīz visus vācu klubus), 3-4 vietējie un pārējie ir legi, jo galvenais ir rezultāts. Es labāk skatītos kā spēlē VV Vefs nekā Butauta. Tas ir mans viedoklis var patikt, var nepatikt. Ja nebūtu Koļa VEF'ā jaunie varētu pūt treniņos.
Savā ziņā tev ir taisnība, BET kad VEF zaudēja Valencijai mājās visi ņurdēja - lohi nemāk apspēlēt zonu, tad lūk jaunie to izdarītu?! pats Valtersarī īdēja, ka jaunajiem māci vienu sadarbību visi saprot māci trīs, piecas, sepriņas neviens nesaprot un nemāk. Tā ar jaunajiem ir! Jaunajiem klubā ir jābūt un ja viņi parāda ka var spēlēt, tad viņi arī spēlē.

Kā tad Bertāns vēl ASK laikos spēlēja pie Butauta un vēl daudz, labi tur bija arī citi iemesli, bet kad Bertāns atnāca uz VEF tāpat tika spēlēt gan pie Kurtinaiša, gan Butauta, lai gan Ventspilī viņam nemaz tā iepriekšējā sezona tik laba nebija.

Ja jaunais var spēlēt, diez vai viņu uz soliņa marinēs!

  +2 [+] [-]

, 2013-08-20 17:10, pirms 11 gadiem
viss ir vienkārši.. puisis grib pačakarēt komentētājus... iedomajies kā krievi šito izrunās.... bērziņš bērziņam tālāk piespēle bērziņām un ..... nevaru sagaidīt šitos tekstus..

     [+] [-]

, 2013-08-20 17:10, pirms 11 gadiem
KobeB24 rakstīja: Savā ziņā tev ir taisnība, BET kad VEF zaudēja Valencijai mājās visi ņurdēja - lohi nemāk apspēlēt zonu, tad lūk jaunie to izdarītu?! pats Valtersarī īdēja, ka jaunajiem māci vienu sadarbību visi saprot māci trīs, piecas, sepriņas neviens nesaprot un nemāk. Tā ar jaunajiem ir! Jaunajiem klubā ir jābūt un ja viņi parāda ka var spēlēt, tad viņi arī spēlē.

Kā tad Bertāns vēl ASK laikos spēlēja pie Butauta un vēl daudz, labi tur bija arī citi iemesli, bet kad Bertāns atnāca uz VEF tāpat tika spēlēt gan pie Kurtinaiša, gan Butauta, lai gan Ventspilī viņam nemaz tā iepriekšējā sezona tik laba nebija.

Ja jaunais var spēlēt, diez vai viņu uz soliņa marinēs!
Vienkārši, ko? Tas ka esi gados nozīmē, ka nevarētu pret zonu iemest trijnieku. Es par to vispār neko nerakstīju un nedomāju. Nesaprotu, kāpēc piemini šo spēli. Bertāns, ja kas sāka spēlēt, kad ASK sākās finansiālas grūtības un komanda knapi 10 cilvēkus uz spēli savāca. Jaunais manuprāt ir U21, Bertānam, kad atnāca pie Kurtinaiša jau bija laikam 21 vai 22 gadi. Kā arī tajā laikā VEF'am nebija tik daudz līdzekļu un ārzemnieki bija diezgan pašvaki, maza konkurence.

  +2 [+] [-]

, 2013-08-20 17:16, pirms 11 gadiem
kurš gāja 2011.gadā uz LBL pleijofu VEF-VAL, t.sk., lai redzētu kā spēlē J.Bērziņš.. un nobloķē Šeļakova danku?
tas pats J. Bērziņš, kuru Z. Jansons nepaņēma uz U-19 čempi tajā gadā

     [+] [-]

, 2013-08-20 17:22, pirms 11 gadiem
sandis44442 rakstīja: Tur jau tā lieta.. ej, brauc, sities un cīnies.. Tev dod iespēju to darīt, citam pat tāda iespēja nav..

bet nē, labāk paņēmt labu naudu un dzivot tepat Rīgā un sildīt beņķi..

kuru Bērziņš VEFā grib izkonkurēt? Janičenoku, Jahoviču, Robinsonu..

laikam viņš tiešām nezin kāda ir Butauta attieksme pret jaunajiem..
Tieši tā ies, sitīsies, cīnīsies un izsitīs savu vietu VEF!!!!! Nekur nav teikts, ka Spānijā viņam būtu devuši lielu spēles laiku. Katrā valstī tomēr skatās uz saviem jaunajiem spēlētājiem, tāpēc LV ja būs iespēja, tad dos spēlēt Jānim.

Strēlnieks aizbrauca, izkaroja savu vietu Krievijā, parādīja ka var spēlēt un ko Krievi - pateica, ka viņš ir par dārgu! Un vai pēc Strēlnieka stāvēja rinda ar lielākajiem klubiem?! Par viņu runāja kā par VEF pastiprinājumu, par tā paša VEF, kurā Bērziņš jau ir!

Jāsaprot, ka lai klubs sasniegtu augstākos mērķus viņam ir jāņem ārzemnieki!!!! Tie klubi, kuri kaut ko sasniedz starptautiskajā arēnā spēlē ar daudz un labiem ārzemniekiem. Un, ja klubam būs jaunais, kurš var spēlēt, tad diez vai klubs tīšām ņems viņa pozīcijā kādu ārzemnieku.

Tam pašam Fuenlabra vai tad nav nekādi mēķi????!! Mērķis ir tikai audzināt jaunos un tiem dot spēlēt??!!! Ja jaunais parāda sevi tad spēlē un t'atas ir VISUR!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-08-20 17:28, pirms 11 gadiem
Lai veicas Bērziņam VEFiņā un visu cieņu par to, ko viņš ir izdarījis. Jāturpina progresēt un tad ne tikai Barselona vien piedāvās.....

  -1 [+] [-]

, 2013-08-20 17:33, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: ar ko tieši tur 2 gadi būtu labāki? Šobrīd viņam priekšā ir Janičenoks un daļēji viens melnais, strēlnieks...
? Kopsh kura laika Strelnieks pa 3 spele? Prozinkim pat 16 gados dod uzspelet - ne jau uz solinja Funeralblada marinetu + normali treninjpartneri un jatusejas pa Rigu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-08-20 18:07, pirms 11 gadiem
Bonis nav nekads pajolins, kurs skrien pa puspasauli apkart, lai tikai dabutu kada slavena kluba pierakstu. Puika ir kartigs basketbola darbaholikis, kurs skali neplatas, bet rada realus darbus laukuma. Vinam Bagatskis deva iespeju sevi paradit lielaja izlase, un Berzins to izmantoja pilna mera. Atskiriba no viena sava vardabrala, kurs sovasar aiz laimes apslapinajies par izsole dabutu 60-to kartas numuru, tacu laukuma ta ari neko atbilstosu paradit nevar, kaut ari var iet gulet, nenovelkot no muguras aiz okeana dabutu kreklinu. Bonim ir cits skats uz dzivi, un tiesi tapec vins sava basketbolista karjera gan jau tiks loti talu.

     [+] [-]

, 2013-08-20 18:16, pirms 11 gadiem
VEF pareizā izvele! kā karjeras uzsākšanai prof. sportā!! Mes visi labi zinam kadi speletaji ir uzsakusi savas labakās gaitas VEF un pectam aizgajuši jaunos labos ligumos!!
Lai veicas,ja labi aizvadīs sezonu,divas ,varbut tik pie kada viduveji laba liguma eiropa!

     [+] [-]

, 2013-08-20 18:26, pirms 11 gadiem
HB rakstīja: ? Kopsh kura laika Strelnieks pa 3 spele? Prozinkim pat 16 gados dod uzspelet - ne jau uz solinja Funeralblada marinetu + normali treninjpartneri un jatusejas pa Rigu ...
Kas? Janičenoks ar laiž par 2/3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-08-20 18:36, pirms 11 gadiem
Gudrs puisis, un ļoti prātīgs lēmums. Visu cieņu Jānim!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-08-20 18:46, pirms 11 gadiem
Malacis Janka, pareiz ir, nav kur skriet, tas ka Barsa piedāvā līgumu neko negarantē, aizbrauks un pazudīs tajā Spānijā. Ticu, ka Butauts Jankam dos pietiekami lielu spēles laiku.

  +1 [+] [-]

, 2013-08-20 19:25, pirms 11 gadiem
Gangsterz rakstīja: Hahahahahaha Zināju, ka būs kāds, kas pieminēs Partizan Uzreiz var redzēt, ka tev ir nopietns sētas kranča sindroms: pamet kociņu kāds un skrien pakaļ lai tur vai kas Paskaties kas spēlē Partizan! Iedziļinies taču kaut kur nevis rej! Tikai savējie jaunie ??? LoL Vēl viens kas samīlējies VV un dzied līdzi, jo pašam savas galvas nav kā tikai klausīties kādas muļķības runā aizvainotais VV
+Partizans spēlē Eirolīgā, jo ir noslēgti līgumi jau agraķ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-08-20 19:32, pirms 11 gadiem
Izcili pareizs lēmums. Ja esi labs, tad nav svarīgi, kur, bet tevi pamanīs. Tā kā izšķiršanās reali bija starp Fuenlabrada un VEF, tad noteikti VEF ir labākais variants. Ar smagu darbu un veiksmi ar VEF Bērziņš var tikt pamanīts daudz spilgtāk, kā ar tādu Fuenlabrada.