Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Ivanovskis: Izglītība ir prioritāte

Andrejs Siliņš

Ivanovskis: Izglītība ir prioritāte
Jānis Ivanovskis

eSports.lv lasītāji tikai šīs sezonas sākumā uzzināja par latviešu basketbolista Jāņa Ivanovska gaitām Britu Basketbola līgā (BBL). Bijis daudz neskaidrību, jautājumu un minējumu, tāpēc aicinājām uz sarunu pašu Jāni, lai viņš pastāsta, kas un kā tad ir patiesībā.

Sacīji, ka nupat beigusies sesija, kā nokārtoji?
- Sesija tik tiešām ir beigusies un veiksmīgi nokārtota pagājušajā nedēļā. Atlicis vēl tikai viens eksāmens vasaras sākumā un tad maģistra darba uzrakstīšana, iesniegšana, un aizstāvēšana, kas jāaizdara līdz septembra mēneša sākumam.

Kas notika spēlē pret "Plymouth", kad guvi tikai trīs punktus, kas nav gluži tas, ko esam pieraduši no tevis redzēt?
- Tā kā uzvarējām pirmajā mačā izbraukumā, un es toreiz guvu 31 punktu, tad, kā teica viņu spēlētāji, kurus pazīstu, visu nedēļu komanda esot gatavojusies, lai neitralizētu tieši mani ar "double-team" un "triple-team". Viņu galvenais mērķis esot bijis apturēt mani, un tas arī viņiem izdevās. Pie tam ātri tiku pie četriem sodiem. Tā kā esmu spēlējis produktīvi pirmo sezonas daļu, tagad pretinieku komandas fokusējas manis apturēšanai un, ja tas izdodas, tad viņiem ir lielākas iespējas uzvarēt, ko arī pierādīja otrā spēle pret "Plymouth". Mūsu komandai un man pašam būs jāatrod jauni veidi, kā būt produktīvākam. Viegli nebūs, bet tāda ir realitāte. Katrā komandā ir viens vai divi līderi, kurus neapturot iespējas uzvarēt samazinās. Tādās situācijās citiem spēlētājiem un soliņam jānāk palīgā.

Internetā ir pieejama ļoti skopa informācija par tevi. Pastāsti lielos vilcienos, no kurienes nāc, kur sāki trenēties...
- Esmu rīdzinieks un basketbola gaitas sākās aptuveni desmit gadu vecumā 3. Basketbola Jaunatnes Sporta Skolā (3. BJSS), no kuras vēlāk pārgāju uz "Rīdzenes" sporta skolu pie treneriem Aivara un Aigara Brigmaņiem. Turpmākās basketbola gaitas tika turpinātas toreizējā basketbola klubā "Lainers" un attiecīgi "Barons". "Lainerī" un "Baronā" kopā nospēlēju divas sezonas, pēc kurām devos iegūt izglītību ASV universitātē kā sporta stipendiāts.

Kā tiki Baronā savulaik un vai tev bija līgums ar klubu?
- "Baronā" automātiski pārgāju no toreizējā "Lainers", savukārt "Lainers" komandā uzreiz pēc "Rīdzenes" sporta skolas pabeigšanas. Attiecībā uz līgumu - tāds bija formalitāšu līmenī, lai varētu piedalīties LBL spēlēs.

Kas bija galvenie iemesli aizbraukšanai no Latvijas? Mācības, basketbols, sadzīve, vēl kas...?
- Uz ASV devos, lai, pirmkārt, iegūtu izglītību, un basketbols toreiz, kā arī sports kopumā šodien, ir viens no veidiem, kā to darīt.

Amerikā pabeidzi universitāti un ieguvi augstāko izglītību. Ar kādām emocijām atceries sev šo laiku gan dzīvošanas ziņā, gan mācību, gan, protams, spēlēšanas?
- Amerikā mācījos "Cumberland University", kas atrodas Tenisijas štatā, kur ieguvu bakalaura grādu "Computer Information Systems" programmā. Tagad atskatoties uz tur četriem pavadītajiem gadiem, varu secināt, ka tie biji gadi, kas tagad ļauj skatīties uz pasauli ar citu uztveri un domāšanas veidu. Izjūtas un pieredze, ko gūst tajā vidē - vai tas būtu ikdienas sadzīvē, lekcijās, vai uz basketbola laukuma - ir neaprakstāmas viena paragrāfa ietvaros, bet varu teikt, ka sociālais, ekonomiskais, politiskais, kā arī kultūras aspekts ievieš savas korekcijas un atver redzes loku uz daudz plašāku pasauli. Kopumā tas bija fantastisks laiks manā dzīvē jebkurā tās aspektā.

Kā tev šķiet, vai jaunajiem basketbolistiem Latvijā labākais ceļš ir doties pāri okeānam vai vienkārši uz ārzemēm, ja ir tādi varianti?
- Tas man tiek jautāts bieži, un atbilde nav vienkārša. Nav viens labākais ceļš jaunajiem basketbolistiem Latvijā, jo katrs jaunietis un situācija ir specifiska ar saviem plusiem un mīnusiem. No savas pieredzes varu teikt, ka, ja ir tāda iespēja doties uz ASV un iegūt izglītību, kā arī spēlēt, tad jauniešiem to noteikt vajadzētu izmantot, rūpīgi izsverot pozitīvos, un negatīvos aspektus.

Pēc NCAA nonāci Anglijā "Thunder" komandā. Kā tas izdevās un vai toreiz bija citi varianti?
- ASV spēlēju NAIA Division I turnīrā universitātē, kas ir pielīdzināma NCAA II divīzijas līmenim. Pēc universitātes pabeigšanas bija doma studēt tālāk maģistrantūrā un doktorantūrā, taču nolēmu izlaist vienu gadu savā izglītības procesā, lai izlemtu, ko darīt tālāk. Loģiskais variants bija doties uz Angliju, kur varētu turpināt dzīvot angliski runājošajā vidē. Sazinājos ar dažiem basketbola klubiem Anglijā, un izvēlējos par labu "Worthing Thunder", kas atrodas uz dienvidiem no Londonas, tieši skaistā Anglijas kanāla krastā.

Aizvadīji teicamu pirmo profesionāļa sezonu, bet tad izvēlējies doties uz Dāniju. Kāpēc tā?
- Pēc aizvadītās sezonas Anglijā bija piedāvājums no "Barona" Latvijā, kā arī biju nepārtrauktos sakaros ar aģentu Spānijā par profesionālās basketbola karjeras turpināšanu. Viss mainījās tiklīdz uzzināju, ka esmu uzņemts maģistrantūras studijām biznesa augstskolā Dānijā. Līdz ar to devos uz "Aarhus School of Business" ar domu pavadīt turpmākos divus gadus, studējot "Information Management" programmā.

Kāda bija sezona Dānijā?
- Uz Dāniju devos studēt maģistrantūra, nevis spēlēt basketbolu. Studiju sākumā tika piedāvāts darbs vienā no jaundibinātajām Informācijas Tehnoloģiju (IT) kompānijām, ko pieņēmu un uzsāku pilna laika studijas maģistrantūrā, kā arī darbu jaunajā kompānijā uz pilnu slodzi. Iespēja spēlēt Dānijas augstākajā līgā parādījās februāra mēnesī, kad piedalījos vienas komandas treniņos ar savu draugu, kurš jau tur spēlēja. Pēc treniņiem komanda izrādīja interesi un vēlējās, lai pievienojos tai. Es izmantoju šo iespēju un nospēlēju tur pusotru mēnesi. Tā kā laika trūkuma dēļ bija grūti apvienot pilna laika studijas, pilnas slodzes darbu IT kompānijā un sportu, tad no turpmākās basketbola spēlēšanas atteicos.

Kādā angļu sporta lapā atradu informāciju, ka vasarā notikušas aktīvas sarunas starp "Thunder" un tevi par atgriešanos Anglijā. Kāpēc piekriti?
- Pēc pirmā studiju gada Dānijā "Thunder" izrādīja pastiprinātu interesi par mani un iespējamo atgriešanos klubā. Iemesls tam bija kluba pievienošanās augtākajai Lielbritānijas Basketbola līgai jaunajā sezonā. Klubs meklēja iespējas aizpildīt ceturtā numura vietu komandā un, tā kā viņiem bija zināms mans spēles stils un kādi izaicinājumi to sagaida jaunajā sezonā, "Thunder" vēlējās mani redzēt viņu sastāvā.

Ja jāsalīdzina Dānijā un Anglijā spēlēto basketbolu – kur tas ir augstākā līmenī?
- Es nevaru objektīvi salīdzināt Dānijas basketbola līmeni ar Lielbritānijas, jo pirmkārt, Dānijā spēlēju tikai ļoti īsu brīdi, un otrkārt, tas būtu nekorekti no manas puses.

Tad cik populārs Anglijā ir basketbols, aptuveni cik lielas halles, cik līdzjutēji nāk?
- Basketbols Lielbritānijā ir populārs, bet, protams, varētu būt populārāks. Tas ir izskaidrojams ar lielo futbola, regbija, un kriketa popularitāti. Līdz ar to basketbols ieņem trešo vai ceturto lomu sportā. Attiecībā uz hallēm un apmeklētāju skaitu - ir komandas, kuru spēles apmeklē vairāki simti līdzjutēju, un ir komandas, kur skatītāju skaits sasniedz dažus tūkstošus.

Vai ir bijuši varianti doties spēlēt arī citur? Varbūt pat kaut kur Amerikā?
- Kad atsākās sarunas ar "Worthing Thunder" par atgriešanos klubā, tad bija piedāvājumi no dažiem Dānijas augstākās līgas klubiem. Noteikti, ka būtu bijuši piedāvājumi arī citur Eiropā, bet es vēlējos atgriezties Anglijā un angliski runājošajā vidē, un spēlēt ar saviem bijušajiem komandas biedriem, līdz ar to citi varianti un piedāvājumi netika nemaz meklēti.

Vai pēc aizbraukšanas uz Ameriku turpmāk neviens no Latvijas klubiem nav izrādījis interesi par tevi jebkad?
- Kad apciemoju Latviju uz pāris nedēļām vasarā pēc otrā un trešā gada studijām ASV, aizvadīju dažus koptreniņus ar "Baronu". Tā kā vienmēr augusta vidū atgriezos ASV, lai turpinātu mācības, tad nopietnu interesi neviens nav izrādījis par turpmāko spēlēšanu, jo izglītības iegūšana vienmēr ir bijusi prioritāte.

Vai vispār pieļauj iespēju atgriezties un spēlēt kādā Latvijas klubā, ja tāda iespēja rastos?
- Es uzturu pastāvīgus sakarus jau vairāku gadu garumā ar treneriem Aivaru un Aigaru Brigmaņiem un ik pa brīdim dzirdu par basketbola norisēm Latvijā. Nekad neesmu izslēdzis iespēju spēlēt Latvijā. Viss ir atkarīgs no iespējām, un konkrēto situāciju tajā brīdī. Ja tādas iespējas tiks piedāvātas, tad tās izvērtēšu un tad pieņemšu lēmumu.

Esi sekojis līdzi Latvijas basketbolam kopš aizbraukšanas?
- Godīgi sakot, nē. Dzīvojot citā vidē ilgāku laiku tās vides ikdienas notikumi ņem virsroku. Ik pa brīdim palasu portālus par notikumiem Latvijā un ik pa brīdim dzirdu, kas notiek basketbola vidē no ģimenes un draugiem.

Cilvēki eSports.lv komentāros jau piesauc tevi izlases sakarā. Izlases līdzšinējais direktors Edgars Buļs teicis, ka tiksi aicināts uz otrās izlases treniņiem. Kāda pašam nostāja šajā jautājumā – esi gatavs vasaru veltīt, lai cīnītos par vietu izlasē?
- Es uztveru visu ar vēsu prātu. Ir prieks par izrādīto interesi Latvijas masu medijos, kā arī no izlases direktora. Šobrīd ir tikai interese un spekulācijas no dažādiem avotiem. Ja interese tiks materializēta konkrētā piedāvājumā par iespēju cīnīties par vietu Latvijas izlasē šovasar, tad izvērtēšu piedāvājumu un pieņemšu attiecīgo lēmumu, kad būs vairāk pieejamās informācijas.

Vai sekoji Latvijas izlases spēlēm šogad un iepriekš?
- Dažādu apstākļu un iemeslu dēļ neesmu spējis sekot līdzi Latvijas izlases gaitām. Varu tikai secināt, ka pēdējo gadu laikā basketbols Latvijā ir gājis uz augšu, par ko arī ir prieks.

Cik liela ir tava saikne ar Latviju šajā dzīves posmā?
- Šobrīd saikne ar Latviju ir ģimenes aspektā. Pa vasaru vai citos brīžos cenšos atbraukt uz Latviju un apciemot vecākus, kā arī satikties ar draugiem.

Kur ir tavas mājas – Latvijā, Amerikā, Anglijā vai vēl kur citur?
Interesants jautājums. Dzimtene ir Latvijā. Mājās jūtos Anglijā.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-15 22:11, pirms 16 gadiem
Paldies esportam, ka beidzot pamodās un uztaisīja interviju ar Ivanovski. Sen jau gaidīju. Ceru, ka Kemzura viņu jau ir pierakstījis savā blociņā. Noteikti jāaicina Jāni uz izlasi. Varbūt nākamgad vēl dabūs uzspēlēt ar britiem Eiropas čempja 1/4. Manuprāt, gan nepietiek, ka viņam zvana izlases direktors. Vajadzētu būt aktīvākiem arī treneriem. Saprotu, ka Trajkovičs neko nerubī, bet tagad visam jāmainās.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-15 22:31, pirms 16 gadiem
Artūrs Grodnis arii jaunaa zvaigzne ,spelee UK

  +3 [+] [-]

, 2009-01-15 22:38, pirms 16 gadiem
AndSor rakstīja: Eu, Trocki, vai tu kaut kur speelee un vai tev ir magistra graads?

Varbuut njem un iztaisi pats savu portaalu, kuraa nosaki, kas, cik daudz, kaapeec, kad tiek rakstiits utt.?

Jaanis ir pelniijis cienju par saviem sasniegumiem gan basketaa, gan maaciibaas. Kopsh sekoju liidzi sportam, neatceros, kad saaku, laikam kaut kad Rigas Dinamo un VEF ziedu laikos, iznemot intervijas ar Arturu Irbi, neesmu lasiijis sakariigaaku, pieticiigaaku, intelektuaalaaku interviju ar sportistu. Bet...visiem nekad neizdabaasi, taapeec nav brinums, ka daudziem piemiit letinju standarta skaudiiba, nenoviidiiba, taads nesleepts ljaunums.

Jaanis speelee liigaa, kuraa uz dazhaam speeleem naak vairaaki tuukstoshi liidzjuteeju, vinjam par to maksaa algu, vinjsh ir liigas liideris vairaakos raadiitajos, savas komandas izteikts liideris - tas ir ieveeriibas cieniigs rezultaats, kas mazajai Latvijai ir jaanoveertee. Ar cienju. Nepatiik un neinteresee? Neperies. Skip the article and move forwards.

Bet kaadeelj vajag savu ljaunumu, melno pusi, negatiivo energiju raadiit citiem un pavairot?
ai, labi, man apnika Ivanovskis un vinja nebeidzamie atbalstiitaaji Man saak rasties viedoklis, ka vai nu Ivanovskis pac ir uztaisiijis sev n accountus un taisa shovu (noskatieties filmu "Wag the Dog") vai arii kkaada sekta vai vinja chomi Anglijaa vinju atbalsta. Nu neticu ka domaajoshi cilveeki domaa ka tas ir normaali ka papua-jaungvinejas liimenja speeleetaaji tiek celti debesiis, saliidzinaati ar Biedrinu un suutiiti uz LV izlasi. labi, lai taa buutu. lai Ivanovskis rauj valjaa LV izlasee, kur vinju te dazhi liidzjuteeji nastoichivo suuta

un cieniitie kungi - maacaties argumenteet, nevis aiziet uz personaalijaam - kaada tam ir noziime vai es kkur speeleeju, vai man ir magjistrs, cik man ir gadi, kaada ir mana aadas kraasa??? mees visi esam muusu argumenti, nevis meeriishanaas kurshs gudraakaas skolaas maaciijies, vairaak gadi, etc. un jaa, man ir magjistrs un iespeejams peec 1.5 gada buus veelviens pilniigi citaa jomaa. bet tam nav noziimes shaadaas diskusijaas. un pat ja man buutu 4 gadi (kas iespeejams man arii ir) man ir visas tiesiibas izteikt savu viedokli par to vai Ivanovskim te ir jaaparaadas vai arii portaalaa veseligsdzivesveids.lv.

un nee, jau cik esmu teicis, man neskauzh, jo man ir viss kas man vajadziigs - peec shaadiem apgalvojumiem man liekas ka pasham Tev skauzh viss. ai, un peec shaadiem textiem: "Kopsh sekoju liidzi sportam, neatceros, kad saaku, laikam kaut kad Rigas Dinamo un VEF ziedu laikos, iznemot intervijas ar Arturu Irbi, neesmu lasiijis sakariigaaku, pieticiigaaku, intelektuaalaaku interviju ar sportistu." - man liekas ka te jau ir pilniigs apsitiens. labi, no more comments no maniim par mistisko Ivanovski. pashi tiekat ar vinju galaa

  -3 [+] [-]

, 2009-01-15 23:06, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: ai, labi, man apnika Ivanovskis un vinja nebeidzamie atbalstiitaaji Man saak rasties viedoklis, ka vai nu Ivanovskis pac ir uztaisiijis sev n accountus un taisa shovu (noskatieties filmu "Wag the Dog") vai arii kkaada sekta vai vinja chomi Anglijaa vinju atbalsta. Nu neticu ka domaajoshi cilveeki domaa ka tas ir normaali ka papua-jaungvinejas liimenja speeleetaaji tiek celti debesiis, saliidzinaati ar Biedrinu un suutiiti uz LV izlasi. labi, lai taa buutu. lai Ivanovskis rauj valjaa LV izlasee, kur vinju te dazhi liidzjuteeji nastoichivo suuta

un cieniitie kungi - maacaties argumenteet, nevis aiziet uz personaalijaam - kaada tam ir noziime vai es kkur speeleeju, vai man ir magjistrs, cik man ir gadi, kaada ir mana aadas kraasa??? mees visi esam muusu argumenti, nevis meeriishanaas kurshs gudraakaas skolaas maaciijies, vairaak gadi, etc. un jaa, man ir magjistrs un iespeejams peec 1.5 gada buus veelviens pilniigi citaa jomaa. bet tam nav noziimes shaadaas diskusijaas. un pat ja man buutu 4 gadi (kas iespeejams man arii ir) man ir visas tiesiibas izteikt savu viedokli par to vai Ivanovskim te ir jaaparaadas vai arii portaalaa veseligsdzivesveids.lv.

un nee, jau cik esmu teicis, man neskauzh, jo man ir viss kas man vajadziigs - peec shaadiem apgalvojumiem man liekas ka pasham Tev skauzh viss. ai, un peec shaadiem textiem: "Kopsh sekoju liidzi sportam, neatceros, kad saaku, laikam kaut kad Rigas Dinamo un VEF ziedu laikos, iznemot intervijas ar Arturu Irbi, neesmu lasiijis sakariigaaku, pieticiigaaku, intelektuaalaaku interviju ar sportistu." - man liekas ka te jau ir pilniigs apsitiens. labi, no more comments no maniim par mistisko Ivanovski. pashi tiekat ar vinju galaa
Nē, nu galīgi traki. Tu toč laikam esi Bimbambols, kurš uztaisījis jaunu profilu un tagad aplicis savu plati uz otru pusi, lai varētu ierēkt, ka kāds ar tevi strīdās kā pret sienu. Stils arī līdzīgs: savus argumentus balstīt uz paša pirms tam izteiktajiem pieņēmumiem. Tu vispār interviju izlasīji? Par kādu eksotiku tu basīti Anglijā sauc-
1)pats Ivanovskis arī novērtē apmeklējumu no dažiem simtiem līdz vairākiem tūkstošiem uz spēli: tas ir LBL līmenī;
2) Basketbols novērtēts kā pietiekami populārs: 3.-4. vietā aiz futbola, regbija un kriketa, t.i., no indoor spēlēm pats populārākais. Ja Latvijā par poulārākajiem sportiem droši varam saukt hokeju, basketu un futbolu, tad tavuprāt, 4.-6. vietā esošie volejbols, handbols vai florbols Latvijā arī ir attīstījušies tikai līdz eksotikas līmenim- tā laikam šī logikas ķēdīte ir jāsaprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 23:18, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Nē, nu galīgi traki. Tu toč laikam esi Bimbambols, kurš uztaisījis jaunu profilu un tagad aplicis savu plati uz otru pusi, lai varētu ierēkt, ka kāds ar tevi strīdās kā pret sienu. Stils arī līdzīgs: savus argumentus balstīt uz paša pirms tam izteiktajiem pieņēmumiem. Tu vispār interviju izlasīji? Par kādu eksotiku tu basīti Anglijā sauc-
1)pats Ivanovskis arī novērtē apmeklējumu no dažiem simtiem līdz vairākiem tūkstošiem uz spēli: tas ir LBL līmenī;
2) Basketbols novērtēts kā pietiekami populārs: 3.-4. vietā aiz futbola, regbija un kriketa, t.i., no indoor spēlēm pats populārākais. Ja Latvijā par poulārākajiem sportiem droši varam saukt hokeju, basketu un futbolu, tad tavuprāt, 4.-6. vietā esošie volejbols, handbols vai florbols Latvijā arī ir attīstījušies tikai līdz eksotikas līmenim- tā laikam šī logikas ķēdīte ir jāsaprot.
es jau visu esmu pateicis, taadeelj nesaakshu te veelreiz malties. Bet nu iisumaa - Anglija nav Latvija. Anglijaa futbols ir 70% sports, regbijs 25% no sporta un krikets atlikushie 5% no sporta. Anglijaa nav vietas citiem sporta veidiem - basketbols nevienam neinteresee un tas ir seetas liimenii tur. Es intereses peec pamekleeju youtube par anglijas liigas klubiem klipus - ir intervija ar Ivanovski (uz muura fona), ir paaris mazi klipinji, kur skaidri redzams ka speeles notiek taadaas sporta nama daugava hallees, speelee taadi melniishi no getto un liimenis, cik nu var spriest no tiem dazhiem klipiem, ir ljoti zems - taads streetball liimenis, ko Latvijaa jaunieshi speelee - ne velti kaads ielika eiropas valstu chempju liimenjus un Anglija bija peedeejaa vietaa. Tiem kas netic, aizejiet uz youtube un pamekleejiet peec anglijas klubu nosaukumiem un tad sapratiisiet kaadeelj Anglijas liimenis ir peedeejaa vieta Eiropaa. Lai veicas!!!

     [+] [-]

, 2009-01-15 23:28, pirms 16 gadiem
[quote trozzkis]
TO: oscarsq
TO: SHII PORTAALA REDAKTORIEM

Oscarsq - ir taada lieta kaa redakcionaalais freims, jeb info kuru liek iekshaa un kuru neliek un apsveerumi kaadeelj kkas tiek likts iekshaa un kkas nee - JO VISU INFO PAR SPORTU NEKAD NESALIKSI IEKSHAA. Luuk, tad tas ko es domaaju un kaa vienmeer esmu uztveeri sho portaalu - shis ir portaals PAR:

[1] Profesionaalo sportu LV un PASAULEE;
[2] Sportu Latvijaa - gan amatieru liigaam, kur nav profesionaalaas, gan LV sporta saimnieciibu - jo cilveekiem ir interese kur virzas latvijas sporta sisteema.

Shis portaals NAV par:

[1] Dazhaadiem LV amatieriem kas speelee visaadaas valstiis sava prieka peec kopaa ar chomiem. Iznjemot var ielikt interviju ar kaadu agraak zinaamu LV sportistu - par to ar ko vinjshs nodarbojas tagad;

[2] Par citu valstu sporta saimnieciibaam, ja tam nav sakars ar LV.

Taadeelj luugums esports.lv redakcijai ignoreet zinjas par LV amatieriem dazhaadaas pasaules amatieru liigaas, kur cilveeki savaacas ar chomiem uzspeeleet vakaros. Tajaa skaitaa ignoreet zinjas par IT speciaalistu Ivanovski, jo tas nevienam sporta fanam neinteresee, iznjemot vinja draugus, kas var ar vinju sazinaaties citaa portaalaa personiigi. Paldies.

ko tu te lej. ja tevi tas neinteresē tad nesaki ka neinteresē nevienam. man teiksim bija patīkami palasīt ka vismaz kādam latvietim iet dzīvē un iespējams, ka BBl tas līmenis nav daudz zemāks kā LBL. vismaz redzot pēdējās spēles sāk likties, ka vietējie čomiņi ir lielāki amatieri nekā Ivanovskis.

     [+] [-]

, 2009-01-15 23:32, pirms 16 gadiem
youtube.com: YouTube - Interview with Worthing Thunder's... - intervija ar Ivanovski - shii LV legjenda dziivajaa

youtube.com: YouTube - Worcester Wolves v Plymouth Raiders... - Worcester Wolves v Plymouth Raiders BBL 12/10/2008 - perfekts 10 mins klipinjshs no 2 anglijas liigas klubu speeleem - pavisam nesena speele no 12/10/2008 - kur redzams ka speele notiek Kjeizarmezha tipa hallee un speelee 2 Kjeizarmezha tipa komandas - tikai melniishi - padzenaajam basketbolu.

common, ja veel kaadam kaadi jautaajumi par Anglijas liimeni, tad pamkleejat youtube, tur viss kaa uz delnas. un beidziet luudzu to vaajpraatu ar Ivanovski - lai vinjam veicas IT sakaraa, bet nelieciet vinju profesionaala sporta portaalaa.
Slēpts komentārs: goga papukašvili

     [+] [-]

, 2009-01-15 23:37, pirms 16 gadiem
[quote trozzkis]
youtube.com: YouTube - Interview with Worthing Thunder's... - intervija ar Ivanovski - shii LV legjenda dziivajaa

youtube.com: YouTube - Worcester Wolves v Plymouth Raiders... - Worcester Wolves v Plymouth Raiders BBL 12/10/2008 - perfekts 10 mins klipinjshs no 2 anglijas liigas klubu speeleem - pavisam nesena speele no 12/10/2008 - kur redzams ka speele notiek Kjeizarmezha tipa hallee un speelee 2 Kjeizarmezha tipa komandas - tikai melniishi - padzenaajam basketbolu.

common, ja veel kaadam kaadi jautaajumi par Anglijas liimeni, tad pamkleejat youtube, tur viss kaa uz delnas. un beidziet luudzu to vaajpraatu ar Ivanovski - lai vinjam veicas IT sakaraa, bet nelieciet vinju profesionaala sporta portaalaa

ko tu te smirdi. itkā LBL līgas spēles notiktu dīži krutākās hallēs. dōmā līdzi. neiet runa par Baronu ASK vai Ventspili, bet pārējās komandas spēlē kautkādās skolās utt.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 23:43, pirms 16 gadiem
Trozzki, tu esi demogogs. Turklaat ar sportu laikam neesi nodarbojies.

     [+] [-]

, 2009-01-15 23:44, pirms 16 gadiem


un mans nu jau pavisam peedeejais secinaajums - nevaru 100% droshi apgalvot, BET 95% dotu:

Mezmuiza = goga papukašvili = miiledy = AndSor - visi ir viens lietotaajs. varat pasekot peec runas veida. shie ir tikai no shiis lapas, vareetu buut veel chari ieprieksheejaas lapaas. Un gan jau arii bimbambols ir tas pats (nezinu kas tas bimbambols, jo esmu sheit regjistreejies kaadus 2 meeneshus). Un nebriiniishos ja shie visi chari ir pac Ivanovskis
Slēpts komentārs: goga papukašvili

     [+] [-]

, 2009-01-15 23:59, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: youtube.com: YouTube - Interview with Worthing Thunder's... - intervija ar Ivanovski - shii LV legjenda dziivajaa

youtube.com: YouTube - Worcester Wolves v Plymouth Raiders... - Worcester Wolves v Plymouth Raiders BBL 12/10/2008 - perfekts 10 mins klipinjshs no 2 anglijas liigas klubu speeleem - pavisam nesena speele no 12/10/2008 - kur redzams ka speele notiek Kjeizarmezha tipa hallee un speelee 2 Kjeizarmezha tipa komandas - tikai melniishi - padzenaajam basketbolu.

common, ja veel kaadam kaadi jautaajumi par Anglijas liimeni, tad pamkleejat youtube, tur viss kaa uz delnas. un beidziet luudzu to vaajpraatu ar Ivanovski - lai vinjam veicas IT sakaraa, bet nelieciet vinju profesionaala sporta portaalaa.
Noskatījos pāris video no BBL un radās pāris komentāri un secinājumi.

1) Pēc halles nekā nevar spriest par spēlējošo basketbolistu līmeni. Halle ir sūdīga, jo neatmaksājas īrēt šikāku halli. Neatmaksājas īrēt, jo skatītāji nav psiholoģiski pieraduši pie basketa un tur galvenais ir laiks - ar laiku futene, krikets un regbijs daļu popularitātes atvēlēs basketam un tad sāks nākt vairāk skatītāju.

2) Tu saki - pilns ar meļņiem. Es arī paskatījos, ir tur daži tādi, kam fiziskie dotumi kā Akinam un Roudsam. Fakts - Jānis ir #3 līgā pēc atlēcošajām bumbām. Camon! Nevar būt top3 bumbu vākšanā, ja tev nav prasmes, tādā līgā, kur spēlē viesspēlētāji ar atsperi kā sienāzim. Noteikti Jānim ir čujs uz bumbām, līdzīgi kā AB. Tas mums vajadzīgs, jo, piemēram, Bērzs ar saviem centimetriem sūdīgi cīnās par bumbām.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 00:03, pirms 16 gadiem
PAskaties, kur spēlē Barons pret Valmieru. - 49. vidusskola, pirms pāris sezonām Barons spēlēja par 3. vietu Mežaparka zālē, kas ir daudz, daudz nožēlojamākā līmenī kā tās zāles, kas ir Anglijas līgā.
Trozzki, tu esi pārāk ieciklējies uz to, ka Anglijā basketbols ir amatieru līmenī. Diemžēl. Latvijā ir tikai nedaudz labāks līmenis, tāpēc labāk paklusē, ja tev kaut kas nepatīk.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-16 00:06, pirms 16 gadiem
Ja jau ķeramies pie nomelnosanas kampaņas, varam paraudzīties arī citu vidusmēra basketbola valstu vietējo čempju fragmentus, youtube daudz kas ir pieejams, neredzu ne lielāku apmeklējumu, ne labākus shpīlerus, kā vidusmēra britu komandās.

Bulgārijas vasaras līga:
youtube.com: YouTube - BG "Summer League" (Part1)

Rumānija:
youtube.com: YouTube - 2008 Romanian Basketball Championship...

Portugāle:
youtube.com: YouTube - Joey Harrell's Portugal Highlights

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 00:42, pirms 16 gadiem
hehe rakstīja: Amatieris žurnālists A.Siliņš ir uzcepis vāju interviju ar basketbolistu J.Ivanovski, kurš pēc intervijas teksta patiešām vairāk izklausās pēc amatiera.
Visus interesē tikai viens jautājums - "Cik stipra, pie velna, ir tā līga", bet vienīgā atbilde, ko Tu vari izdabūt no J.Ivanovska ir "nevaru objektīvi salīdzināt Dānijas basketbola līmeni ar Lielbritānijas..."
Aļaušos apgalvot, ka raksta ievads ir maldinošs, jo aicinot J.Ivanovski uz interviju, autors tā arī nav noskaidrojis "kas un kā tad ir patiesībā".
(varbūt tomēr, ka ir noskaidrojis, bet, lai nesagrautu dažu kolorītu personāžu ilūzijas, to ir augstsirdīgi noklusējis? Ja tā, tad es A.Siliņu sāku cienīt kā augsti profesionālu sava aroda meistaru).
tikai nez kaapeec shie abi amatieri - silinjshs un ivanovskis - ar to ko dara pelna naudu bet tev aciimredzot savus sapnjus nav izdevies piepildiit.. pat porzingjis tam pasham amatierim silinjam sheit pat intervijaa eesportaa atklaaja ka basketbols ir vinja sapnju darbs un vinjsh to grib dariit ar baudu.
shodien sanaaca buut uz divaam speleem - vefa pret kalevu un peec tam uz amatieru liigas speeles otro puslaiku. augstaa liimenja (saliidiznaajumaa arz britu liigu, vai ne, trocki?) bbl speelee bija labi ja kaadi 50 skatiitaaji un vareeja labi dzirdeet ko komandas runaa uz solinja (zheel ka nezinu igaunju bvalodu) speeles laikaa. aizgaaju uz amatieru liigas speeli netaalu turpat un skat 20 cilveeki apmeeram skaitot triis beernus kas skraidiija gar laukuma malu kjerstot viens otru.
nujaa, trocki tagad saprotu tavu izmisumu - kaa gan nevienu nmuusu amatieru liigas shpiileri neinterve...


un taa tava it guru piemineeshana izklausaas pec situaacijas kad tu nevari saprast kaapeec neviens neatsaucas uz to ka esi jaani nosaucis par it guru, jo kaa gan shittaads joks var nebuut smiekliigs, vaio ne? un taapeec piemini visu laiku no vienas vietas.
pastaasti, kuraa vietaa vinjsh intervijaa saka, ka shobriid anglijaa straadaa it uznjeemumaa? tas ir laikaa daanijaa nevis anglijaa.
tad jau arii par denisu rodemnu nevajadzeetu rakstiit un benu volesu jo kas gan vinji taadi ir - bez maz vai pameta basi bet pashu neatlaidiibaas deelj toomeer izsitaas liidz daudzmiljonu liigumiem. ok, saliidzinaajums nav iidz gal;am korekts bet tu saprati domu (a varbuut nee, jo gruuti spriest par tavu IQ liimeni).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 01:07, pirms 16 gadiem
maaaa rakstīja: PAskaties, kur spēlē Barons pret Valmieru. - 49. vidusskola, pirms pāris sezonām Barons spēlēja par 3. vietu Mežaparka zālē, kas ir daudz, daudz nožēlojamākā līmenī kā tās zāles, kas ir Anglijas līgā.
Trozzki, tu esi pārāk ieciklējies uz to, ka Anglijā basketbols ir amatieru līmenī. Diemžēl. Latvijā ir tikai nedaudz labāks līmenis, tāpēc labāk paklusē, ja tev kaut kas nepatīk.
to gan nevajag dariit,kaa saliidzinaat Anglijas un Latvijas zaales,kur notiek dajebkaadas indor sporta speeles...no saakuma saliidzinaat vajag valstu liimeņus un ekonomiku!!! tik pat labi muusu Valmieras 49 videnes zaali var saliidzinaat ar Āfriku,un ņirgaaties kaa Manute Bols,jauniibaa Sudaanaa,savaa aitkopju ciemaa,meta kokosriekstu koka stiipaa,kas piestiprinaats pie palmas!!! fakts ir tikai viens,ka Anglijaa ir lielas un modernas multifunkcionaalas halles,kas nav paredzeetas tikai primaari basketam,bet daudz kam arii citam,bet kaa primaaro minot populaaros koncertus,un citus pasaakumus! BET arii attieciigajaas hallees basi speelee vieteejaas komandas,un taadaas lielpilseetaas,kur iedziivotaaju skaits ir +/- 1 miljons,taadi 5000 skatiitaaji (piemeers Everton Tigers),nemaz nav tik liels cipars+tam visam...britam ieejas biļete naudas izteiksmee lielu lomu nespeelee,ko nevar teikt,par muusu nabadziigaas un nolaistaas Latvijas staavokli,kad visi gribeetaaji nemaz nevar atļauties aiziet uz taadiem pasaakumiem!(abriinoju jostas savilceejus kas apmeklee RD speeles ) iedomaajaties,kas dariitos muusu hallees ja biļetes cena buutu apmeeram 0,30-0,50Ls???

     [+] [-]

, 2009-01-16 04:12, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: to gan nevajag dariit,kaa saliidzinaat Anglijas un Latvijas zaales,kur notiek dajebkaadas indor sporta speeles...no saakuma saliidzinaat vajag valstu liimeņus un ekonomiku!!! tik pat labi muusu Valmieras 49 videnes zaali var saliidzinaat ar Āfriku,un ņirgaaties kaa Manute Bols,jauniibaa Sudaanaa,savaa aitkopju ciemaa,meta kokosriekstu koka stiipaa,kas piestiprinaats pie palmas!!! fakts ir tikai viens,ka Anglijaa ir lielas un modernas multifunkcionaalas halles,kas nav paredzeetas tikai primaari basketam,bet daudz kam arii citam,bet kaa primaaro minot populaaros koncertus,un citus pasaakumus! BET arii attieciigajaas hallees basi speelee vieteejaas komandas,un taadaas lielpilseetaas,kur iedziivotaaju skaits ir +/- 1 miljons,taadi 5000 skatiitaaji (piemeers Everton Tigers),nemaz nav tik liels cipars+tam visam...britam ieejas biļete naudas izteiksmee lielu lomu nespeelee,ko nevar teikt,par muusu nabadziigaas un nolaistaas Latvijas staavokli,kad visi gribeetaaji nemaz nevar atļauties aiziet uz taadiem pasaakumiem!(abriinoju jostas savilceejus kas apmeklee RD speeles ) iedomaajaties,kas dariitos muusu hallees ja biļetes cena buutu apmeeram 0,30-0,50Ls???
Pilnīgi piekrītu + vēl arī tas, ka Latvijas basketbola spēku (salīdzinot ar GB komandām) attaino piedalīšanās eirokausos - ok, galvenokārt krīzes iespaidā, ne pārāk veiksmīgu, bet tomēr mēs tur spēlējam.. un par hallēm te vispār nav ko runāt - kādas hallēs Krievijā spēlē miljonus pelnošie leģionāri..?!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 04:57, pirms 16 gadiem
Liels paldies par interviju! Lasot komentāru sadaļu riktīgi ierēcu un uzlaboju garastāvokli. Žēl tikai, ka Bimbo&Co nav neko paspējuši nokomentēt.
Šeit, Trozzki, nebrauc augumā, ka jāiet uz anekdotes.lv noskaņojumu uzlabot, nu neesmu es atradis labāku portālu, kurā iepazīties ar jaunumiem sporta jomā un vienlaicīgi uzjautrināties.
Labi, labi, saprotu, ka tavs kreņķis bija par to, ka sporta portālā nonāk raksti, kas par tēmu nav 100 %, bet nu jāatzīst, ka vismaz 20 % jau pa tēmu gan ir.
Lai nav cepiens, uztver šo kā sporta & izklaides portālu un rakstus lasi izlases kārtībā.
No otras puses, 100% piekrītu, ka, ņemot vērā Latvijas un Lielbritānijas attīstības līmeni un iedzīvotāju skaitu, nav korekti salīdzināt to sporta zāļu līmeni un apmeklētāju skaitu. Nu toč, tauta, calm down. Ja Ķīnā uz domino spēles čempinātu atnāk 50 000 skatītāju, so what, vai tas skaitās ļoti daudz? Ievērojiet taču proporcionalitāti!
Kas attiecas uz Ivanovski, respect, malacis čalis. Tas gan nenozīmē, ka mums par viņu vajadzētu runāt izlases kontekstā. Spēlētprasmi neesmu redzējis, bet kaut vai tikai tādēļ, ka viņam pašam tas nav necik aktuāli - spriežot pēc intervijas, diplomātisks "tad jau redzēs", lai nepateiktu nē.
Tā kā nav ko daudz cepties un vairāk pozitīvu emociju!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 05:06, pirms 16 gadiem
Un nevajag tikai atkal šito liet! Nav jātērē līdzekļi, lai braukātu pa visu pasauli visādus klaida letiņus skatīties. A moš kāds talants kaut kur Ugandā aizķēries. Ja čalis grib cīnīties par spēlēšanu izlasē, lai atsūta savu pēdējo spēļu ierakstus. Lai viņu nečakarētu, izvērtēs, un, ja būs vērts, paaicinās uz treniņiem. Pierādīs sevi treniņos, palaidīs uz pārbaudes spēli, varbūt tiks uz čempi. Nu ir taču sistēma, lai tiktu izlasē.
Bet būsim reāli,skatoties, ar kādiem spēlētājiem viņam jākonkurē attiecīgajā pozīcijā, izredzes ir maksimums 4 %. Protams, ja nesāksies mistiska masveida traumu lavīna, kas iespējama tikai force majeur gadījumā.
miiledy rakstīja: Paldies esportam, ka beidzot pamodās un uztaisīja interviju ar Ivanovski. Sen jau gaidīju. Ceru, ka Kemzura viņu jau ir pierakstījis savā blociņā. Noteikti jāaicina Jāni uz izlasi. Varbūt nākamgad vēl dabūs uzspēlēt ar britiem Eiropas čempja 1/4. Manuprāt, gan nepietiek, ka viņam zvana izlases direktors. Vajadzētu būt aktīvākiem arī treneriem. Saprotu, ka Trajkovičs neko nerubī, bet tagad visam jāmainās.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 05:08, pirms 16 gadiem
Bet prikols labs - komentāru 9 reizes vairāk nekā Kambalas intervijai.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 09:04, pirms 16 gadiem
Kaut kā nemana ne Bimbo, ne Leo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 10:47, pirms 16 gadiem
shitaa rakstīja: opreģeļis burkān!
Varbūt iemācies lasīt?

  -3 [+] [-]

, 2009-01-16 11:25, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: 1)Tīri teorētiski ''vairāki tūkstoši'' tur nemaz nevar nākt, jo visiem klubiem(izņemot vienu) Arēnu ietilpība nepārsniedz 1500 sēdvietu...Es pieņemu, ka dažas komandas var savākt savus 1000 skatītājus, bet ne jau tas parāda līmeni...
Vari ieiet BBL mājas lapā un tur katram klubam ir galerija no spēlēm- un nekādi tūkstoši tur tribīnēs nav...Bet vari jau pierādit pretējo...Droši

2)Nu sorry, ko tu te vispār salīdzini...mūsu Dinamo ar Anglijas futbola tradīcijām?? Viņiem pat uz 5.līgas spēlēm nāk vairāki tūkstoši skatītāju, no 24 komandām 19 ir stadioni ar ietilpību 5000-15k...Ta starpība starp futbolu, regbiju,kriketu un pārejiem sporta veidiem, ir kā Latvijā starp hokeju un beisbolu
Man nekas nav jāpierāda, es citēju intervijas fragmentu. Ja uzskati Ivanovski par meli vai arī raksta autoru par tādu, lūdzu, vari tā arī uzrakstīt, katram ir tiesības viedokli izteikt.
Fakts vien tāds, ka uz LBL pat tik daudz tautas nenāk, tāda Itālijas 2. līga, kur Janičenoks tagad spēlē, vispār ir n-tās reizes priekšā LBL gan apmeklējuma, gan līmeņa ziņā (vari paskatīties youtubee)

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 11:54, pirms 16 gadiem
Es tomēr vēlreiz gribētu pateikties A. Siliņam. Var redzēt, ka cilvēks orientējas savā sporta veidā.

     [+] [-]

, 2009-01-16 12:19, pirms 16 gadiem
Izlasot šo interviju sapratu,ka Ivanovskis ir vienkāršs džeks,kas plāno savu nākotni saistīt ar kko nopietnu,basketbols nav viņa prioritāte,tas apmēram tā,tiku skolā,ir iespēja brīvajā laikā uzspēlēt basīti skolas komadā.Domājiet UK ir tik dauz līgu kā pie mums,1.divīzija,2.divīzija,ABL,SJBL?
Paspīdēja puika,viss..Lv ir tik maza,ka nākas rakstīt par ikvienu,kurš ārzemēs kko dara.
Tikpat labi,es aizbraukšu mācīties uz ārzemēs,tikšu skolas komandā,labi spēlēšu,poh kādā līgā un par mani arī būs tādas pašas diskusijas kā Ivanovski,ja esports.lv pēc katrras spēles manus status publicēs un Buļs solīs izlasē ņemt,nav svarīgi,ka basītis hobijs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 13:11, pirms 16 gadiem
JānisEglīte rakstīja: aa, jaa, un Trozzki, cik dzhekus lbl ir uztaisiijis par nba vechus?
Ideāls koments Pēc Trozzki izteiksmes un tekstiem jau ir tā, ka Latvijā puse ir Eirolīgas klubi un pilns NBA ar šādiem džekiem .

P.S. Intervija bija vajadzīga jo parāda to, ka arī sportojot var iegūt labu izglītību . Un varbūt tiešām kādam viduvējam LBL spēlētājam labāk ir braukt spēlēt uz ASV iegūt bezmaksas izglītību dēļ tā, ka viņš normāli spēlē basketbolu . Un Trozzki, ko pats esi sasniedzis, ka šitā kritizē cilvēku ?
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 13:25, pirms 16 gadiem
Goga, tev vēl nepielec par apmeklējumu? Anglijā ir 57 pilsētas ar iedzīvotāju skaitu virs 100 000. Cik Latvijā?