Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Ivanovskis: Izglītība ir prioritāte

Andrejs Siliņš

Ivanovskis: Izglītība ir prioritāte
Jānis Ivanovskis

eSports.lv lasītāji tikai šīs sezonas sākumā uzzināja par latviešu basketbolista Jāņa Ivanovska gaitām Britu Basketbola līgā (BBL). Bijis daudz neskaidrību, jautājumu un minējumu, tāpēc aicinājām uz sarunu pašu Jāni, lai viņš pastāsta, kas un kā tad ir patiesībā.

Sacīji, ka nupat beigusies sesija, kā nokārtoji?
- Sesija tik tiešām ir beigusies un veiksmīgi nokārtota pagājušajā nedēļā. Atlicis vēl tikai viens eksāmens vasaras sākumā un tad maģistra darba uzrakstīšana, iesniegšana, un aizstāvēšana, kas jāaizdara līdz septembra mēneša sākumam.

Kas notika spēlē pret "Plymouth", kad guvi tikai trīs punktus, kas nav gluži tas, ko esam pieraduši no tevis redzēt?
- Tā kā uzvarējām pirmajā mačā izbraukumā, un es toreiz guvu 31 punktu, tad, kā teica viņu spēlētāji, kurus pazīstu, visu nedēļu komanda esot gatavojusies, lai neitralizētu tieši mani ar "double-team" un "triple-team". Viņu galvenais mērķis esot bijis apturēt mani, un tas arī viņiem izdevās. Pie tam ātri tiku pie četriem sodiem. Tā kā esmu spēlējis produktīvi pirmo sezonas daļu, tagad pretinieku komandas fokusējas manis apturēšanai un, ja tas izdodas, tad viņiem ir lielākas iespējas uzvarēt, ko arī pierādīja otrā spēle pret "Plymouth". Mūsu komandai un man pašam būs jāatrod jauni veidi, kā būt produktīvākam. Viegli nebūs, bet tāda ir realitāte. Katrā komandā ir viens vai divi līderi, kurus neapturot iespējas uzvarēt samazinās. Tādās situācijās citiem spēlētājiem un soliņam jānāk palīgā.

Internetā ir pieejama ļoti skopa informācija par tevi. Pastāsti lielos vilcienos, no kurienes nāc, kur sāki trenēties...
- Esmu rīdzinieks un basketbola gaitas sākās aptuveni desmit gadu vecumā 3. Basketbola Jaunatnes Sporta Skolā (3. BJSS), no kuras vēlāk pārgāju uz "Rīdzenes" sporta skolu pie treneriem Aivara un Aigara Brigmaņiem. Turpmākās basketbola gaitas tika turpinātas toreizējā basketbola klubā "Lainers" un attiecīgi "Barons". "Lainerī" un "Baronā" kopā nospēlēju divas sezonas, pēc kurām devos iegūt izglītību ASV universitātē kā sporta stipendiāts.

Kā tiki Baronā savulaik un vai tev bija līgums ar klubu?
- "Baronā" automātiski pārgāju no toreizējā "Lainers", savukārt "Lainers" komandā uzreiz pēc "Rīdzenes" sporta skolas pabeigšanas. Attiecībā uz līgumu - tāds bija formalitāšu līmenī, lai varētu piedalīties LBL spēlēs.

Kas bija galvenie iemesli aizbraukšanai no Latvijas? Mācības, basketbols, sadzīve, vēl kas...?
- Uz ASV devos, lai, pirmkārt, iegūtu izglītību, un basketbols toreiz, kā arī sports kopumā šodien, ir viens no veidiem, kā to darīt.

Amerikā pabeidzi universitāti un ieguvi augstāko izglītību. Ar kādām emocijām atceries sev šo laiku gan dzīvošanas ziņā, gan mācību, gan, protams, spēlēšanas?
- Amerikā mācījos "Cumberland University", kas atrodas Tenisijas štatā, kur ieguvu bakalaura grādu "Computer Information Systems" programmā. Tagad atskatoties uz tur četriem pavadītajiem gadiem, varu secināt, ka tie biji gadi, kas tagad ļauj skatīties uz pasauli ar citu uztveri un domāšanas veidu. Izjūtas un pieredze, ko gūst tajā vidē - vai tas būtu ikdienas sadzīvē, lekcijās, vai uz basketbola laukuma - ir neaprakstāmas viena paragrāfa ietvaros, bet varu teikt, ka sociālais, ekonomiskais, politiskais, kā arī kultūras aspekts ievieš savas korekcijas un atver redzes loku uz daudz plašāku pasauli. Kopumā tas bija fantastisks laiks manā dzīvē jebkurā tās aspektā.

Kā tev šķiet, vai jaunajiem basketbolistiem Latvijā labākais ceļš ir doties pāri okeānam vai vienkārši uz ārzemēm, ja ir tādi varianti?
- Tas man tiek jautāts bieži, un atbilde nav vienkārša. Nav viens labākais ceļš jaunajiem basketbolistiem Latvijā, jo katrs jaunietis un situācija ir specifiska ar saviem plusiem un mīnusiem. No savas pieredzes varu teikt, ka, ja ir tāda iespēja doties uz ASV un iegūt izglītību, kā arī spēlēt, tad jauniešiem to noteikt vajadzētu izmantot, rūpīgi izsverot pozitīvos, un negatīvos aspektus.

Pēc NCAA nonāci Anglijā "Thunder" komandā. Kā tas izdevās un vai toreiz bija citi varianti?
- ASV spēlēju NAIA Division I turnīrā universitātē, kas ir pielīdzināma NCAA II divīzijas līmenim. Pēc universitātes pabeigšanas bija doma studēt tālāk maģistrantūrā un doktorantūrā, taču nolēmu izlaist vienu gadu savā izglītības procesā, lai izlemtu, ko darīt tālāk. Loģiskais variants bija doties uz Angliju, kur varētu turpināt dzīvot angliski runājošajā vidē. Sazinājos ar dažiem basketbola klubiem Anglijā, un izvēlējos par labu "Worthing Thunder", kas atrodas uz dienvidiem no Londonas, tieši skaistā Anglijas kanāla krastā.

Aizvadīji teicamu pirmo profesionāļa sezonu, bet tad izvēlējies doties uz Dāniju. Kāpēc tā?
- Pēc aizvadītās sezonas Anglijā bija piedāvājums no "Barona" Latvijā, kā arī biju nepārtrauktos sakaros ar aģentu Spānijā par profesionālās basketbola karjeras turpināšanu. Viss mainījās tiklīdz uzzināju, ka esmu uzņemts maģistrantūras studijām biznesa augstskolā Dānijā. Līdz ar to devos uz "Aarhus School of Business" ar domu pavadīt turpmākos divus gadus, studējot "Information Management" programmā.

Kāda bija sezona Dānijā?
- Uz Dāniju devos studēt maģistrantūra, nevis spēlēt basketbolu. Studiju sākumā tika piedāvāts darbs vienā no jaundibinātajām Informācijas Tehnoloģiju (IT) kompānijām, ko pieņēmu un uzsāku pilna laika studijas maģistrantūrā, kā arī darbu jaunajā kompānijā uz pilnu slodzi. Iespēja spēlēt Dānijas augstākajā līgā parādījās februāra mēnesī, kad piedalījos vienas komandas treniņos ar savu draugu, kurš jau tur spēlēja. Pēc treniņiem komanda izrādīja interesi un vēlējās, lai pievienojos tai. Es izmantoju šo iespēju un nospēlēju tur pusotru mēnesi. Tā kā laika trūkuma dēļ bija grūti apvienot pilna laika studijas, pilnas slodzes darbu IT kompānijā un sportu, tad no turpmākās basketbola spēlēšanas atteicos.

Kādā angļu sporta lapā atradu informāciju, ka vasarā notikušas aktīvas sarunas starp "Thunder" un tevi par atgriešanos Anglijā. Kāpēc piekriti?
- Pēc pirmā studiju gada Dānijā "Thunder" izrādīja pastiprinātu interesi par mani un iespējamo atgriešanos klubā. Iemesls tam bija kluba pievienošanās augtākajai Lielbritānijas Basketbola līgai jaunajā sezonā. Klubs meklēja iespējas aizpildīt ceturtā numura vietu komandā un, tā kā viņiem bija zināms mans spēles stils un kādi izaicinājumi to sagaida jaunajā sezonā, "Thunder" vēlējās mani redzēt viņu sastāvā.

Ja jāsalīdzina Dānijā un Anglijā spēlēto basketbolu – kur tas ir augstākā līmenī?
- Es nevaru objektīvi salīdzināt Dānijas basketbola līmeni ar Lielbritānijas, jo pirmkārt, Dānijā spēlēju tikai ļoti īsu brīdi, un otrkārt, tas būtu nekorekti no manas puses.

Tad cik populārs Anglijā ir basketbols, aptuveni cik lielas halles, cik līdzjutēji nāk?
- Basketbols Lielbritānijā ir populārs, bet, protams, varētu būt populārāks. Tas ir izskaidrojams ar lielo futbola, regbija, un kriketa popularitāti. Līdz ar to basketbols ieņem trešo vai ceturto lomu sportā. Attiecībā uz hallēm un apmeklētāju skaitu - ir komandas, kuru spēles apmeklē vairāki simti līdzjutēju, un ir komandas, kur skatītāju skaits sasniedz dažus tūkstošus.

Vai ir bijuši varianti doties spēlēt arī citur? Varbūt pat kaut kur Amerikā?
- Kad atsākās sarunas ar "Worthing Thunder" par atgriešanos klubā, tad bija piedāvājumi no dažiem Dānijas augstākās līgas klubiem. Noteikti, ka būtu bijuši piedāvājumi arī citur Eiropā, bet es vēlējos atgriezties Anglijā un angliski runājošajā vidē, un spēlēt ar saviem bijušajiem komandas biedriem, līdz ar to citi varianti un piedāvājumi netika nemaz meklēti.

Vai pēc aizbraukšanas uz Ameriku turpmāk neviens no Latvijas klubiem nav izrādījis interesi par tevi jebkad?
- Kad apciemoju Latviju uz pāris nedēļām vasarā pēc otrā un trešā gada studijām ASV, aizvadīju dažus koptreniņus ar "Baronu". Tā kā vienmēr augusta vidū atgriezos ASV, lai turpinātu mācības, tad nopietnu interesi neviens nav izrādījis par turpmāko spēlēšanu, jo izglītības iegūšana vienmēr ir bijusi prioritāte.

Vai vispār pieļauj iespēju atgriezties un spēlēt kādā Latvijas klubā, ja tāda iespēja rastos?
- Es uzturu pastāvīgus sakarus jau vairāku gadu garumā ar treneriem Aivaru un Aigaru Brigmaņiem un ik pa brīdim dzirdu par basketbola norisēm Latvijā. Nekad neesmu izslēdzis iespēju spēlēt Latvijā. Viss ir atkarīgs no iespējām, un konkrēto situāciju tajā brīdī. Ja tādas iespējas tiks piedāvātas, tad tās izvērtēšu un tad pieņemšu lēmumu.

Esi sekojis līdzi Latvijas basketbolam kopš aizbraukšanas?
- Godīgi sakot, nē. Dzīvojot citā vidē ilgāku laiku tās vides ikdienas notikumi ņem virsroku. Ik pa brīdim palasu portālus par notikumiem Latvijā un ik pa brīdim dzirdu, kas notiek basketbola vidē no ģimenes un draugiem.

Cilvēki eSports.lv komentāros jau piesauc tevi izlases sakarā. Izlases līdzšinējais direktors Edgars Buļs teicis, ka tiksi aicināts uz otrās izlases treniņiem. Kāda pašam nostāja šajā jautājumā – esi gatavs vasaru veltīt, lai cīnītos par vietu izlasē?
- Es uztveru visu ar vēsu prātu. Ir prieks par izrādīto interesi Latvijas masu medijos, kā arī no izlases direktora. Šobrīd ir tikai interese un spekulācijas no dažādiem avotiem. Ja interese tiks materializēta konkrētā piedāvājumā par iespēju cīnīties par vietu Latvijas izlasē šovasar, tad izvērtēšu piedāvājumu un pieņemšu attiecīgo lēmumu, kad būs vairāk pieejamās informācijas.

Vai sekoji Latvijas izlases spēlēm šogad un iepriekš?
- Dažādu apstākļu un iemeslu dēļ neesmu spējis sekot līdzi Latvijas izlases gaitām. Varu tikai secināt, ka pēdējo gadu laikā basketbols Latvijā ir gājis uz augšu, par ko arī ir prieks.

Cik liela ir tava saikne ar Latviju šajā dzīves posmā?
- Šobrīd saikne ar Latviju ir ģimenes aspektā. Pa vasaru vai citos brīžos cenšos atbraukt uz Latviju un apciemot vecākus, kā arī satikties ar draugiem.

Kur ir tavas mājas – Latvijā, Amerikā, Anglijā vai vēl kur citur?
Interesants jautājums. Dzimtene ir Latvijā. Mājās jūtos Anglijā.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-15 14:50, pirms 16 gadiem
kkriizz rakstīja: p.s
tad jau par Rihardu Kuksiku, ar nav vērt rakstīt, un par StudentuBasketbola līgu ar...tas pēc jūsu definīcijas
common, kaa var saliidzinaat Kuksiku un NCAA (kas ir viena no pasaules vadoshajaam liigaam liimenja zinjaa) ar seetas (amatieru) basketbolu Anglijaa???

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 15:01, pirms 16 gadiem
Par šo interviju mums paldies ir jāsaka bimbambolam
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 15:09, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: common, kaa var saliidzinaat Kuksiku un NCAA (kas ir viena no pasaules vadoshajaam liigaam liimenja zinjaa) ar seetas (amatieru) basketbolu Anglijaa???
dažs labs musu lbl džeks nav paņemts uz Angliju, jo vnk konkurence ir bijusi pa lielu un kuksiks jau nu nav labāks par viniem(jo vēl pieredzes un meitsariibas gana daudz jākrāj!)

Un noniecināt Ivanovski ar nedrīkst tikai tapēc ka mums automātiski ielsēdzas galva tas ka ir jāatspēko bimbo bezgalīga diršana un ivanovska slavināšana! skaidrs ka tur līmenis nav no augstakajiem, bet tomēr... Varbuut viņs ir progreseejis, jo ir spleeles laiks un stati arii labi(laia ri kads liimenis) ir japaksatas un jaasaliidzina ar paarejiem! bet skaidrs(tpu tpu tpu, ceru ka traumu nebuus) viņš nav tāda līmeņa spēlētajs kas varētu spēlēt izlasē, jo šobrīd garajā galā situācija izskatās cerīga, atliek tikai savākt stabilus rezervistus, kas spētu dot atpūsties līderiem un sūdu nepietaisīt

     [+] [-]

, 2009-01-15 15:11, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Speciāli paskatījos komentus par pēdējo Kuksika spēli, vismaz no šī profila neesi nokomentejis neko. Par Ivanovski, kurš neesot pieminēšanas vērts, šodien gan jau 12 esi uzcepis.
Tātad interese ir liela un par ignorēšanu to grūti nosaukt. Līdz ar to, domajams, esports turpinās sekot līdzi šai tēmai.
[1] Man ir tikai 1 profils, es neesmu Ivanovskis
[2] Tieshaam neesmu komenteejis par Kuksiku, jo man nav nekas sakaams par to - dzheksons normaali kapaa un mees visi esam prieciigi;
[3] Man nav interese par Ivanovski, bet gan ir viedoklis par to ka esports.lv nevajadzeetu ievietot IT speciaalistu intervijas - IT speciaalistu, kas speelee kkaadaa amatieru liigaa. Tas arii ir mans luugums esports.lv redakcijai ignoreet LV amatierus, kas speelee kkaadaas amatieru liigaas liimenii kas ir stipri zem LV liimenja, speelee kaa hobiju ar chomiem, jo tam ir mazs sakars ar sportu. Varbuut interviju ar Ivanovski vareetu ielikt taados potraalos kaa:

it.lv - nu ka IT cilveeki ne tikai straadaa bet arii atpuushas
veseliigaatpuuta.lv - ka Ivanovskis ir labs piemeers veseliigam dziivesveidam
anglija.lv - par latvieshiem anglijaa
etc.

     [+] [-]

, 2009-01-15 15:18, pirms 16 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: dažs labs musu lbl džeks nav paņemts uz Angliju, jo vnk konkurence ir bijusi pa lielu un kuksiks jau nu nav labāks par viniem(jo vēl pieredzes un meitsariibas gana daudz jākrāj!)

Un noniecināt Ivanovski ar nedrīkst tikai tapēc ka mums automātiski ielsēdzas galva tas ka ir jāatspēko bimbo bezgalīga diršana un ivanovska slavināšana! skaidrs ka tur līmenis nav no augstakajiem, bet tomēr... Varbuut viņs ir progreseejis, jo ir spleeles laiks un stati arii labi(laia ri kads liimenis) ir japaksatas un jaasaliidzina ar paarejiem! bet skaidrs(tpu tpu tpu, ceru ka traumu nebuus) viņš nav tāda līmeņa spēlētajs kas varētu spēlēt izlasē, jo šobrīd garajā galā situācija izskatās cerīga, atliek tikai savākt stabilus rezervistus, kas spētu dot atpūsties līderiem un sūdu nepietaisīt
Es nekaadaa zinjaa negribeeju vinju noniecinaat - es tak raxtiiju ka man baigais respekts ka latvietis ir izsities pasaulee un normaali mochii IT jomaa. Tas ko es vienkaarshi negribu,ka tiek nests sviests par lietaam par kuraam nav viedoklja - taada fantazeeshana. Neviens objektiivs cilveeks nav pateicis ka Ivanovskis ir labs - e.g. kaads LV treneris redzeejis vinja speeli, vai kas tamliidziigs. Ir kkaads beernudaarzs ka vinja chomi te raxta bezpregjelaa kko ka vinjam jaapiesleedzas LV izlasei, etc.

VARBUUT var teikt par daudzaam lietaam. Varbuut arii mans liimenis ir LV zaales futbola izlases liimenii. Common, mums nav jaasaak pieraadiit ka kaads cilveeks NAV tik labs kaa tiek pasniegts no vinja draugu puses, bet gan saakumaa ir jaabuut objektiiviem faktiem, kurus tad taalaak var analizeet un attiistiit...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 15:25, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: [1] Man ir tikai 1 profils, es neesmu Ivanovskis
[2] Tieshaam neesmu komenteejis par Kuksiku, jo man nav nekas sakaams par to - dzheksons normaali kapaa un mees visi esam prieciigi;
[3] Man nav interese par Ivanovski, bet gan ir viedoklis par to ka esports.lv nevajadzeetu ievietot IT speciaalistu intervijas - IT speciaalistu, kas speelee kkaadaa amatieru liigaa. Tas arii ir mans luugums esports.lv redakcijai ignoreet LV amatierus, kas speelee kkaadaas amatieru liigaas liimenii kas ir stipri zem LV liimenja, speelee kaa hobiju ar chomiem, jo tam ir mazs sakars ar sportu. Varbuut interviju ar Ivanovski vareetu ielikt taados potraalos kaa:

it.lv - nu ka IT cilveeki ne tikai straadaa bet arii atpuushas
veseliigaatpuuta.lv - ka Ivanovskis ir labs piemeers veseliigam dziivesveidam
anglija.lv - par latvieshiem anglijaa
etc.
- Amerikā mācījos "Cumberland University", kas atrodas Tenisijas štatā, kur ieguvu bakalaura grādu "Computer Information Systems" programmā IT speziaalists jau varetu ari pačakareties ar citiem profiliem

  +5 [+] [-]

, 2009-01-15 15:27, pirms 16 gadiem
Bombambolam gan vajadzēja būt drusku morālai paģirai pēc šitās intervijas...hmmm... janka izrādās stjūdents, kas uzkapā lai apmaksātu dzīvošanu un mācības Lielbritānijā.
Slēpts komentārs: goga papukašvili

 +10 [+] [-]

, 2009-01-15 15:41, pirms 16 gadiem
bija interesanti palasiit,un ieviest dažas neskaidriibas,kas bijušas! tieši Jānis arii uzsver,ka triis sporta veidi anglijaa ir domineejoši,un basketbols starp viņiem nav(kaa daži abgalvoja preteeji,bezmaz vai basis konkuree aaraa futbolu,tas man visvairaak izraisiija smieklus ) otrkaart skaidrs ir,ka piedaavaajumi bijuši no Daanijas,un senaakaa pagaatnee no Barona,un nevis kaa atkal daži ar bimbi priekšā meloja par Kazaņas ''Unics'' piedaavaajumu utt...nekaa taada nav bijis treškaart kaarteejie bimbja&co meli par Buļa viesošanos pie Ivanovska Anglijaa izlases sakaraa...arii tas taa nav bijis! beigaas sanaak ka bimja&co peripeetijas diskusijaas par basketbolu ir bijušas vieni vieniigi meli,un lai sev nebojaatu nervus ar dezinformaacijas sistemaatisko atspeekošanu,visies iesaku uzlikt ignore!!! bet pašam Jānim Ivanovski var tikai noveeleet lai turpina mieriigi dziivot,straadaat un uzspeeleet basiiti tur kur pats buus izveeleejies to dariit,un neņemt veeraa dažus ''idiotus'',kas ar savaam intrigaam esportaa(visa taa saliidzinaašana ar citiem LV labaakajiem speeleetaajiem;celšana nebijušos augstumos;pirmaas nacionaalaas izlases piesaukšana utt..),panaaca,ka cilveeku(JI) pataisiija bez maz vai par antivaroni,lielaakajai esporta lietotaaju daļai,kas intereseejas par basketbolu! lai veicas!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-15 16:13, pirms 16 gadiem
man patīk,ka tauta dir š uz viņu par to,ka čalis ir atradis savu vietu,pelna naudu,mācās,ir laimīgs. (!) un spēlē labāk par jebkuru,kurš te raksta gudrības.

ēsporta tauta vnk kritizē par to,ka redz viņš nav esīša stārs,vai pat nba un par viņu neraksta,bet redz viņs kaut kad ir pats spēlējis,bet par šamējo neraksta!

nu mīļie latvieši,cik var tā dzīvot? mums visu laiku TIKAI skauž.. šausmas...

  +7 [+] [-]

, 2009-01-15 16:34, pirms 16 gadiem
kobergs rakstīja: man patīk,ka tauta dir š uz viņu par to,ka čalis ir atradis savu vietu,pelna naudu,mācās,ir laimīgs. (!) un spēlē labāk par jebkuru,kurš te raksta gudrības.

ēsporta tauta vnk kritizē par to,ka redz viņš nav esīša stārs,vai pat nba un par viņu neraksta,bet redz viņs kaut kad ir pats spēlējis,bet par šamējo neraksta!

nu mīļie latvieši,cik var tā dzīvot? mums visu laiku TIKAI skauž.. šausmas...
nu nav tā skaudība.. tā ir loģiska negatīva reakcija pret spēlētaju kas to nav pelnījis ,tikai tāpēc ka divi tirliņi (vai viens) sacerēja murgus noliekot vienu citu spēlētaju (ka to bija pelnijis vel mazak resp. Biedriņu) un debesiis celjot Jāni... loģiska pretreakcija...

p.s. tas nenozīmē ka to atbalstu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-01-15 16:53, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Domu sapratu- jebkurš basketbolists, ja ir ieguvis vēl kādu izglītību ir automātiski norakstāms, jo iegūtā izglītība momentāni pārvelk strīpu jebkādai sakarīgai spēlētprasmei.
Savulaik Sanantonio spēlēja tāds Deivids Robinsons, sanāk visa viņa basketbola karjera bija 1 liels pārpratums, jo džeks bija ieguvis augsta līmeņa militaro izglītību, par ko pat bija iesaukts par "Admirāli", nesaprotu, ko viņu tik ilgi NBA turēja, uz armiju vajadzēja patriekt!
Ja nopietni, kāpēc no*irst to, par ko (kā pats izsakies) praktiski neko nezini? No zila gaisa kaut kādu frāzi par amatierismu uzbur un visu laiku ap to vien ciklējies, nav konstruktīvisma. :-|
Eu, nu common, savaada argumentaacija Tev!!! Nu nevar saliidzinaat nesaliidzinaamas lietas un es to neesmu dariijis:

[1] Deivids Robinsons ir maaciijies un ir NBA staars;

[2] Ivanovskis ir maaciijies, ir kruts, gudrs dzheks, bet vinjshs nespeelee NBA un pat nevienaa normaalaa liigaa nav speeleejis, iznjemot mistiskaa Anglijas liigaa (pat Daanijaa vinjam nebija laika speeleet, taakaa arii to gadu vinjshs maaciijaas + straadaaja, nevis speeleeja basiiti). Un nee, maaciishanaas neizsleedz normaalu basketbolistu, es neesmu kko taadu apgalvojis. Pofig vai ir maaciijies vai nee, jautaajums kur cilveeks bija speeleejis un kur shobriid speelee. Ivanovskis rukaa Anglijaa tikai;

[3] Veelreiz uzsveru, ka man nav jaapieraada preteejais, ka Janis Ivanovskis NAV LV izlases speeleetaajs. Man nav jaapieraada ka e.g. papua jaungvinejas chempionaata rezultatiivaakais speeleetaajs nav tas pats kas LV chempionaats. Un bija tabula ka Anglijas chempis ir peedeejaa vietaa Eiropaa. Un tas ka sponsoree Nike veel neko nenoziimee - sponsoree bumbas vai teerpus. common. Es nevienu nenolieku, es tieshi preteeji - pacelju Ivanovski - ka vinjshs ir kruts IT guru un vienkaarshi lai vinjam liek mieru basketbola sakaraa, jo vinjam ar basiiti nav nekaa kopeeja - hobijs ko vakaris uzrukaat ar saviem chomiem. Taadeelj veelreiz luudzu esports.lv redakciju ignoreet visus latvieshus papua-jaungvinejaa un citaas eksotiskaas valstiis, vai attiistiitas valstis, kuraas e.g. basketbols ir exotikas liimenii. paldies.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-15 17:01, pirms 16 gadiem
kobergs rakstīja: man patīk,ka tauta dir š uz viņu par to,ka čalis ir atradis savu vietu,pelna naudu,mācās,ir laimīgs. (!) un spēlē labāk par jebkuru,kurš te raksta gudrības.

ēsporta tauta vnk kritizē par to,ka redz viņš nav esīša stārs,vai pat nba un par viņu neraksta,bet redz viņs kaut kad ir pats spēlējis,bet par šamējo neraksta!

nu mīļie latvieši,cik var tā dzīvot? mums visu laiku TIKAI skauž.. šausmas...
nekas taads manaa argumentaacijaa nebija nekas no aplikshanas - es esmu prieciigs ka letinjshs ir normaali izsities pasaulee, ir IT guru, ir IT magjistrs, straadaa krutaa IT uznjeemumaa, etc. Tikai shis ir sporta portaals un par taadiem cilveekiem ir jaaraxta citos portaalos. Atvaino, man nav ar vinju jaasacenshas basketbola speelee, jo es esmu speeleejis visu muuzhu futbolu, nevis basketbolu. Es tak te neizaicinu visus uz futbola machu. Es vinju nekritizeeju, es vienkaarshi saku ka shajaa sporta portaalaa nevajadzeetu likt taadu info daudzumu par cilveeku, kas sporto hobija peec amatieru liigaa. Shis nav portaals par veseliigu dziivesveidu.

Ej ieskrieties nu es tak teicu ka man neskauzh. Es esmu prieciigs par visiem latvieshiem kam izdodas izsisties sportaa, IT un visaas jomaas. Kuraa textaa ir kkaada skaudiiba no maniim??? Es vienkaarshi saku ka ir kkaads redakcionaals freims - lietas ko iekljauj shajaa portaalaa un lietas ko neiekljauj, jo visu par sheit iekljaut nevar. Un luuk amatieru sportistu hobija aktivitaates amatieru liigaas aarzemees es domaaju ka nevajadzeetu iekljaut. Jo mums tak ir daudz amatieri futbolaa, hokejaa, basketbolaa un citos sporta veidos dazhaadaas pasaules malaas. kaadeelj tad netiek interveeti visi LV speeleetaajii, kam ir tas hokeja klubs anglijaa vai iirijaa??? un arii es esmu amatieru sportists un kaa jau teicu, buutu prieciigs ja arii mani nointerveetu...taakaa beidzam te spamot par Ivanovskiem, etc.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-15 17:08, pirms 16 gadiem
Krisīc rakstīja: izklausās tads drusku iedomīgs
Pamataa dominee vaards es, man, utt, kaa arii tas joks par double-team un triple-team! Zvaigznes, zvaigzniites!
Nesaprotu, kapeec neviens neraksta par Raimondu Feldmani vai Chundu, speelee apmeeram tai pashaa liimenii!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 17:10, pirms 16 gadiem
taakaa man liekas diezgan aizdomiigi ka daudziem cilveekiem peekshnji ir radusies super interese par vienu IT letinju, kurshs savam hobijam padzenaa bumbu Anglijaa, tad mans luugums esports.lv managementam paarbaudiit vai te daudzie komenteetaaji, kas fano par Ivanovski nav vienas un taas pashas personas - ka tas tiek dariits no identiskiem IP. Jo man tas viss izskataas par viena cilveeka shovu - kur Ivanovskis aiz gara laika uztaisa legjendu par Ivanovski un tad no daudz accountiem kachaa augshaa publicitaati.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 17:12, pirms 16 gadiem
Spararats rakstīja: Pamataa dominee vaards es, man, utt, kaa arii tas joks par double-team un triple-team! Zvaigznes, zvaigzniites!
Nesaprotu, kapeec neviens neraksta par Raimondu Feldmani vai Chundu, speelee apmeeram tai pashaa liimenii!
un intervijas ar visiem latvijas hokeja komandas daliibniekiem iirijaa laikam, etc.

  -5 [+] [-]

, 2009-01-15 17:13, pirms 16 gadiem
nu ja vinam nebutu prioritate izglitiba tad vinu varetu saukt par profesionalu basketbolistu!
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  -3 [+] [-]

, 2009-01-15 17:32, pirms 16 gadiem
domāju intervija bija ļoti noderīga, jo pateicoties dažam labam esporta lietotājam čalim tika pievērsta uzmanība, bet sakarīga info praktiski par viņu nekur nebija pieejama.
pēc šīs intervijas ar domāju, daudziem radās savs priekšstats par to, kas par putnu šis īsti ir. mans iespaids: džeks nav profesionāls basketbolists un diez vai par tādu kādreiz kļūs. un ne jau tāpēc, ka nebūtu pietiekoši talantīgs vai uzņēmīgs, centīgs, bet vienkārši viņš pats to īsti nevēlas, viņam dzīvē ir citas prioritātes. ja izvēlē starp studijām, darbu un basketbolu tu izvēlies studijas un darbu, tas tomēr parāda tavu attieksmi pret basketbolu kā profesiju. nekādā ziņā nenosodu viņa izvēli, bet neticās ka tādā veidā basketbolā viņš varētu sasniegt ievērojamus panākumus.

p.s. radās ar mazliet iespaids ka Latvijai viņš ir zudis, mājas anglijā, par notikumiem LR īpaši neinteresējas, tik vien vēl kā ģimene šeit. lai veicas!

  -3 [+] [-]

, 2009-01-15 17:48, pirms 16 gadiem
Ja būtu izsaukums uz NBA , brauktu ?

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 17:48, pirms 16 gadiem
edijs7 rakstīja: Remy Bonjarski - vairākas augstākās izglītības un 2kartejs K1 čempions
OK labi,var piesaukt visus ASV koledžu absolventus,kas ar saviem sporta veidiem ir nodarbojušies koledžās,un tagad speelee NBA,NHL,NFL vai Major Leuge,arii viņiem visiem ir augstaakaas izgliitiibas,tikai jautaajums ir kur citur-nav nosleepums,kaados veidos liela daļa to speeleetaaju(paarsvaraa lielaakie talanti) ir tikuši taajaas koledžās(ar praatu un gudriibu šoreiz buus mazs sakars),kur viņiem primaarais ir bijis sports,nevis maaciibas(arii tas ir zinaams,ka augskolas interesees ir nesti cauri maaciibaas,un atziimes tiek daavinaatas,jo svariigaakais ir uzvareetas speeles),atkaartojos-ne visi,bet liela daļa iipatsvara!!! taapeec taada izgliitiiba ir tikai nosaciits jeedziens,ja tas pats sportists,savaa muužā vairaak nekad nestraadaas profesijaa,kas ierakstiita viņā diplomaa,bet profesionaali nodarbosies ar sportu....

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 17:51, pirms 16 gadiem
Kas tad tiek iegūts tādā veidā manipulējot ar pūli!? Kaut kāds morālais orgasms? Vai varbūt pat fiziskais? Katrā ziņā neko labu tas kopējam labumam nedod

Tāpec jau notiek visādas "huiņas" pasaulē, ka samāca cilvēkiem bez goda un veselā saprāta visādas manipulēšanas "spējas" un tad viņi izpaužas..Ja sakarīgs cilvēks ar pietiekami augstu intelekta līmeni un goda prātu ir iemācījies argumentēti diskutēt un pārliecināt cilvēkus, viņš neskraida apkārt un nemēģina cilvēkus pārliecināt par pilnīgi aplamām lietām. Ja aplams, tad reti kad tas noved pie kā laba. Šādā veidā mēs jau esam dabūjuši visādus "traktoristus" un "cūkmenus", tik maļ savu un pārliecina. Manu argumentu apstiprina šo pieminēto personāžu iegūtā oficiālā izglītība ("līderisma akadēmijas" neskaitot).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 17:58, pirms 16 gadiem
Trozzki, beidz pieminēt IT guru. Liela daļa asketbolistu ir ieguvuši maģistra grādu dažādās specialitātēs, tas nenozīmē, ka viņi tagad ir Ekonomikas vai Ģeogrāfijas Guru.
Un Anglijas līgas līmenis nav tas pats, kas te Amatieru līmenis, bet pusprofesionālas un profesionālas komandas, kas piedalās pietiekoši spēcīgā līgā, kas ir varbūt nedaudz zemāka līmeņa kā Igaunijas basketbola līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 18:01, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: OK labi,var piesaukt visus ASV koledžu absolventus,kas ar saviem sporta veidiem ir nodarbojušies koledžās,un tagad speelee NBA,NHL,NFL vai Major Leuge,arii viņiem visiem ir augstaakaas izgliitiibas,tikai jautaajums ir kur citur-nav nosleepums,kaados veidos liela daļa to speeleetaaju(paarsvaraa lielaakie talanti) ir tikuši taajaas koledžās(ar praatu un gudriibu šoreiz buus mazs sakars),kur viņiem primaarais ir bijis sports,nevis maaciibas(arii tas ir zinaams,ka augskolas interesees ir nesti cauri maaciibaas,un atziimes tiek daavinaatas,jo svariigaakais ir uzvareetas speeles),atkaartojos-ne visi,bet liela daļa iipatsvara!!! taapeec taada izgliitiiba ir tikai nosaciits jeedziens,ja tas pats sportists,savaa muužā vairaak nekad nestraadaas profesijaa,kas ierakstiita viņā diplomaa,bet profesionaali nodarbosies ar sportu....
Taisnība jau itkā tev ir, bet šeit tu runā tikai un vienīgi par ASV

  -1 [+] [-]

, 2009-01-15 18:05, pirms 16 gadiem
ingars31 rakstīja: OK labi,var piesaukt visus ASV koledžu absolventus,kas ar saviem sporta veidiem ir nodarbojušies koledžās,un tagad speelee NBA,NHL,NFL vai Major Leuge,arii viņiem visiem ir augstaakaas izgliitiibas,tikai jautaajums ir kur citur-nav nosleepums,kaados veidos liela daļa to speeleetaaju(paarsvaraa lielaakie talanti) ir tikuši taajaas koledžās(ar praatu un gudriibu šoreiz buus mazs sakars),kur viņiem primaarais ir bijis sports,nevis maaciibas(arii tas ir zinaams,ka augskolas interesees ir nesti cauri maaciibaas,un atziimes tiek daavinaatas,jo svariigaakais ir uzvareetas speeles),atkaartojos-ne visi,bet liela daļa iipatsvara!!! taapeec taada izgliitiiba ir tikai nosaciits jeedziens,ja tas pats sportists,savaa muužā vairaak nekad nestraadaas profesijaa,kas ierakstiita viņā diplomaa,bet profesionaali nodarbosies ar sportu....
Par pēdējo nepiekrītu- cik tad ilgs ir tas profesionāļa sportošanas posms? Līdz 30-35 gadiem un tad pie nosacījuma, ja kādas nopietnas traumas nedabū. Ko tālāk, ja neko citu neproti un izglītības nav? Tādam, kurš mācījies, piem. LSPA- Latvijas variantā, ir iespējas par treneri vai sporta menedžeri kļūt, ja paralēli sportam ir kādas PR zinības apgūtas, var par labu sporta žurnālistu mēgināt, utt. Skaidrs, ka visiem izbijušiem prof. sportistiem vieta ap sportu saistītā industrijā nav garantēta, jo īpaši neizglītotajiem un nezinošajiem.
Nepatīkams piemērs jau bija kaut vai ar mūsu olimpieti- biatlonistu J. Nākumu: no prof. sportista uz automazgātuvi Anglijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-15 18:08, pirms 16 gadiem
oscarsq rakstīja: nu nav tā skaudība.. tā ir loģiska negatīva reakcija pret spēlētaju kas to nav pelnījis ,tikai tāpēc ka divi tirliņi (vai viens) sacerēja murgus noliekot vienu citu spēlētaju (ka to bija pelnijis vel mazak resp. Biedriņu) un debesiis celjot Jāni... loģiska pretreakcija...

p.s. tas nenozīmē ka to atbalstu!
Tieši tā, pilnībā piekrītu. Ja vēl no sākuma, šķiet, tika runāts tikai par Ivanovski, tad vēlāk paķēra klāt Biedriņu. Vispretigākais jau bija tas, ka GSW ir diezgan neizdevusies sezona, ko vēl vairāk pastiprina ar visu problēmu novelšanu uz Andra pleciem!
Bet jāatzīst, tam bijis arī pozitīvs efekts. Jo kādu laiku es arī biju apradusi ar domu, ka Andris iekš NBA - tā ir norma, viņš aizvada labas spēles utt. Tad šobrīd esmu pastiprināti atsākusi interesēties, skatīties tieši GSW spēles, kas kopumā nav patīkams process, vienīgi Andris

No otras puses, ir izveidojusies diezgan spēcīga nepatika pret Ivanovski; ja iepriekš man viņš bija vienaldzīgs, tad šobrīd jau skatos diezgan ...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 18:36, pirms 16 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Par pēdējo nepiekrītu- cik tad ilgs ir tas profesionāļa sportošanas posms? Līdz 30-35 gadiem un tad pie nosacījuma, ja kādas nopietnas traumas nedabū. Ko tālāk, ja neko citu neproti un izglītības nav? Tādam, kurš mācījies, piem. LSPA- Latvijas variantā, ir iespējas par treneri vai sporta menedžeri kļūt, ja paralēli sportam ir kādas PR zinības apgūtas, var par labu sporta žurnālistu mēgināt, utt. Skaidrs, ka visiem izbijušiem prof. sportistiem vieta ap sportu saistītā industrijā nav garantēta, jo īpaši neizglītotajiem un nezinošajiem.
Nepatīkams piemērs jau bija kaut vai ar mūsu olimpieti- biatlonistu J. Nākumu: no prof. sportista uz automazgātuvi Anglijā.
par muusu sportistiem pilniigi piekriitu-tie kas peec tam nesaista taalaak savu dziivi ap sportu,vai neatrod kaadu labu biznesu normaalai dziivošanai,tiek AIZMIRSTI!!! bet pasaules liimeņa sportisti,peec karjeras beigaam parasti izveelas turpinaat darbu tajaa pašaa savaa sporta veidaa(variantu daudz),vai arii karjeras laikaa(vai peec),jau iegulda nopleniito naudu biznesaa(veel vairaak iespeejas),un tur arii gudriiba nav vajadziiga,jo caur saviem aģentiem tiek noliigti attieciigi cilveeki kas ar to nodarbojas...arii tas ir fakts! ir protams izņēmumi,kas nolaiž savu naudiņu,tiktaal,ka gandriiz jaaiet uz ielas guleet,bet arii tiem ir izeja,proti-dzeltenaa prese savam piaaram par naudu var sagatavot sensacionaalu reportaažu par to pašu indiviidu! (tas taa vairaak jokam bet no otras puses,kaapeec ne,ja atmiņa neviļ,tad kaut kaadi pasaulee zinaami kadri liidziigaa veidaa ir atkal paceelušies virspusee!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-15 19:05, pirms 16 gadiem
Amatieris žurnālists A.Siliņš ir uzcepis vāju interviju ar basketbolistu J.Ivanovski, kurš pēc intervijas teksta patiešām vairāk izklausās pēc amatiera.
Visus interesē tikai viens jautājums - "Cik stipra, pie velna, ir tā līga", bet vienīgā atbilde, ko Tu vari izdabūt no J.Ivanovska ir "nevaru objektīvi salīdzināt Dānijas basketbola līmeni ar Lielbritānijas..."
Aļaušos apgalvot, ka raksta ievads ir maldinošs, jo aicinot J.Ivanovski uz interviju, autors tā arī nav noskaidrojis "kas un kā tad ir patiesībā".
(varbūt tomēr, ka ir noskaidrojis, bet, lai nesagrautu dažu kolorītu personāžu ilūzijas, to ir augstsirdīgi noklusējis? Ja tā, tad es A.Siliņu sāku cienīt kā augsti profesionālu sava aroda meistaru).

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 19:50, pirms 16 gadiem
hehe rakstīja: Amatieris žurnālists A.Siliņš ir uzcepis vāju interviju ar basketbolistu J.Ivanovski...
...Ja tā, tad es A.Siliņu sāku cienīt kā augsti profesionālu sava aroda meistaru.
opreģeļis burkān!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-15 21:21, pirms 16 gadiem
Eu, Trocki, vai tu kaut kur speelee un vai tev ir magistra graads?

Varbuut njem un iztaisi pats savu portaalu, kuraa nosaki, kas, cik daudz, kaapeec, kad tiek rakstiits utt.?

Jaanis ir pelniijis cienju par saviem sasniegumiem gan basketaa, gan maaciibaas. Kopsh sekoju liidzi sportam, neatceros, kad saaku, laikam kaut kad Rigas Dinamo un VEF ziedu laikos, iznemot intervijas ar Arturu Irbi, neesmu lasiijis sakariigaaku, pieticiigaaku, intelektuaalaaku interviju ar sportistu. Bet...visiem nekad neizdabaasi, taapeec nav brinums, ka daudziem piemiit letinju standarta skaudiiba, nenoviidiiba, taads nesleepts ljaunums.

Jaanis speelee liigaa, kuraa uz dazhaam speeleem naak vairaaki tuukstoshi liidzjuteeju, vinjam par to maksaa algu, vinjsh ir liigas liideris vairaakos raadiitajos, savas komandas izteikts liideris - tas ir ieveeriibas cieniigs rezultaats, kas mazajai Latvijai ir jaanoveertee. Ar cienju. Nepatiik un neinteresee? Neperies. Skip the article and move forwards.

Bet kaadeelj vajag savu ljaunumu, melno pusi, negatiivo energiju raadiit citiem un pavairot?