Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Žagaram bažas par nopietnu ceļgala savainojumu Lietuvas līgas spēlē

Emils Ozerinskis

Žagaram bažas par nopietnu ceļgala savainojumu Lietuvas līgas spēlē
Roberts Štelmahers velta mierinājuma vārdus Artūram Žagaram. Foto: LKL

Izcilu Pasaules čempionātu Latvijas izlases rindās aizvadījušais Artūrs Žagars šovakar Lietuvas basketbola līgas (LKL) spēlē pret Roberta Štelmahera trenēto Paņevežas "Lietkabelis" iedzīvojās traumā un spēli nepabeidza. Pagaidām konkrēta informācija par savainojuma apmēriem nav pieejama.

23 gadus vecais Latvijas izlases saspēles vadītājs Artūrs Žagars ceļgala savainojumu guva caurgājienā pirmā pagarinājuma vidū. Cenšoties izmānīt pretspēlētāju ar māņus piespēli, Žagars sabremzējās Regimanta Miniona priekšā un nedabiski izgrieza kreiso ceļgalu. Latviešu basketbolists ar ļoti lielu sāpju grimasi pāris minūtēs turējās pie ceļgala un, pametot laukumu, nevarēja nolikt kāju pie zemes. Traumas diagnoze tiks noteikta pēc medicīnisko pārbaužu veikšanas.

Līdz savainojuma gūšanai saspēles vadītājs laukumā bija pavadījis nepilnas 22 minūtes, kuru laikā guva 21 punktu (2p. 4/9, 3p. 3/3, 1p. 4/6), veica divas rezultatīvas piespēles, pārtvēra vienu bumbu un pieļāva divas kļūdas.

Spēles uzvarētāja noskaidrošanai bija nepieciešami divi pagarinājumi, kurus ar uzvaru noslēdza Roberta Štelmahera trenētā Paņevežas "Lietkabelis", pārspējot Viļņas "Wolves" ar rezultātu 108:105. Bijušā Latvijas izlases galvenā trenera un ilggadējā saspēles vadītāja Štelmahera "Lietkabelis" šajā spēlē guva savu ceturto uzvaru piecās spēlēs, kamēr vilkiem tā bija sezonas pirmā neveiksme.

 +12 [+] [-]

, 2023-10-14 20:13, pirms 2 gadiem
Dirsā ir.

 +10 [+] [-]

, 2023-10-14 20:13, pirms 2 gadiem
Izskatījās bēdīgi.(((
Slēpts komentārs: vienigais_anonims
Slēpts komentārs: portal

  +4 [+] [-]

, 2023-10-14 20:17, pirms 2 gadiem
Bļeģ, tas basīša lāsts ar smagajām traumām turpinās. Ir vēl kāda izlase, kurai uz tik mazu spēlētāju skaitu līderi šitā rauj lielās traumas? Nu, vēl ir iespēja, ka kaut kā mistiski tiek cauri sveikā, bet ja būs kārtējais 6+ mēneši ārā, tad tas ir toč lāsts. Un Žagars ir pēdējais, kam vajadzētu papildināt sarakstu. Beidzot tika vaļā no traumām un dīkstāves, izrāviena gads. Ja šitā noraks, tad gribās iepist kādam pa tāfeli.

     [+] [-]

, 2023-10-14 20:18, pirms 2 gadiem
Jau otrs letiņš pret Lietkabeli.
Nedo dies-krusteniskais.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 20:19, pirms 2 gadiem
acl...bet nu kāju lika ļoti dīvaini...

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 20:21, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: Bļeģ, tas basīša lāsts ar smagajām traumām turpinās. Ir vēl kāda izlase, kurai uz tik mazu spēlētāju skaitu līderi šitā rauj lielās traumas? Nu, vēl ir iespēja, ka kaut kā mistiski tiek cauri sveikā, bet ja būs kārtējais 6+ mēneši ārā, tad tas ir toč lāsts. Un Žagars ir pēdējais, kam vajadzētu papildināt sarakstu. Beidzot tika vaļā no traumām un dīkstāves, izrāviena gads. Ja šitā noraks, tad gribās iepist kādam pa tāfeli.
tev bēniņos viss ok, vai baloži lido?

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 20:21, pirms 2 gadiem
striker rakstīja: Jau otrs letiņš pret Lietkabeli.
Nedo dies-krusteniskais.
Reali sūdīgākais, ka izskatās, ka tā ir krustene. Nu vismaz ja paskatās kā citi ir krustenes pārrāvuši, ļoti identiski, tam kas Žagaram. Protams, ceru ka maldos.

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 20:21, pirms 2 gadiem
Skats bija drausmīgs. Žēl. Arī paša Žagara reakcija visu pateica - sezona lielā laika nogrieznī vai pavisam noslēgusies. Bet nu jāgaida kāda oficiāla informācija. Ehhh, nebūtu Sulaimons nopūdelējis aizsardzību pēdējā Lietkabelis rezultatīvajā metienā, nebūtu šī nolādētā pagarinājuma. :-(

  -4 [+] [-]

, 2023-10-14 20:26, pirms 2 gadiem
Fūrijs rakstīja: Skats bija drausmīgs. Žēl. Arī paša Žagara reakcija visu pateica - sezona lielā laika nogrieznī vai pavisam noslēgusies. Bet nu jāgaida kāda oficiāla informācija. Ehhh, nebūtu Sulaimons nopūdelējis aizsardzību pēdējā Lietkabelis rezultatīvajā metienā, nebūtu šī nolādētā pagarinājuma. :-(
Kas būtu,ja būtu. Nebūtu šis tizlais klubs, Žagars spēlētu basketu !
Slēpts komentārs: 9KK3

     [+] [-]

, 2023-10-14 20:28, pirms 2 gadiem
traumas bez saskares ar pretinieku vienmēr ir nopietnas

     [+] [-]

, 2023-10-14 20:30, pirms 2 gadiem
velns...KP bij līdzīgi https://www.youtube.com/watch?v=Tnk...

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 20:30, pirms 2 gadiem
Kàpēc tie prieki vienmēr ir tik īsi? 🥺😔

Ātru atveseļošanos Žagsim! 🙏🙏🙏

  +6 [+] [-]

, 2023-10-14 20:31, pirms 2 gadiem
Nepadodies Zagar, ja šo lasi. Dāvis ir garāks, problemātiskāks un viņš pēc 2 krusteniskajam noslēdza 16m gadā līgumu. Zagars ir mega talants, viens no retajiem, kam jāturpina mēģināt līdz pēdējam

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 20:36, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: Nepadodies Zagar, ja šo lasi. Dāvis ir garāks, problemātiskāks un viņš pēc 2 krusteniskajam noslēdza 16m gadā līgumu. Zagars ir mega talants, viens no retajiem, kam jāturpina mēģināt līdz pēdējam
100% izlasīs!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 20:36, pirms 2 gadiem
Artūr, turies!!!

  +4 [+] [-]

, 2023-10-14 20:38, pirms 2 gadiem
Čalim super spēle veidojās, 21 punkts bija iekrāts... nu wtf

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 20:46, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: Nepadodies Zagar, ja šo lasi. Dāvis ir garāks, problemātiskāks un viņš pēc 2 krusteniskajam noslēdza 16m gadā līgumu. Zagars ir mega talants, viens no retajiem, kam jāturpina mēģināt līdz pēdējam
Jau ir izlasījis!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 20:53, pirms 2 gadiem
Es to sasaistu ar sačkošanu staipīšanas vingrinājumos bērnībā. Bērniem nepatīk, īstermiņā neko komandas sniegumā neuzlabosies un ir treneri, kas pret to izturas formāli.
Teiksim, hokejā no tiem ko treneriem, ko zinu, tikai Renārs Princis reāli ar šo lietu cīnījās un ar pieņēma mērus- beigās bērnu vecāki noēda dēļ , ka slikts treneris, liek darīt nevajīdzīgas lietas utt. un viņam bija jāpamet HS Rīgas hokeja skola.
Domāju, ka basketbolā ir līdzīgi, ja u-16 izlases kandidāts uz manu jautājumu: "kāpēc pēc spēles Tu neatsildiex", izbrīnījās un atjautāja: "kas tas ir"?

  +5 [+] [-]

, 2023-10-14 20:57, pirms 2 gadiem
Piekrītu timurietim, ka kaut kas netiek darīts pareizi ikdienas treniņos. Sapnis minēja Dāvja piemēru, ka nekas nav zaudēts. Jāsāk lietas darīt pareizi.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 20:58, pirms 2 gadiem
Fenerbahcei kaut kāda melnā līnija - Neto, vakar Dorsey, tagad Žagars. Kaut nu nebūtu nekas nopietns un atlabšana būtu ātra!

     [+] [-]

, 2023-10-14 21:00, pirms 2 gadiem
Sāpīgi skatīties… Tas ir nežēlīgi… Spēku, izturību, veseļošanos, ko lai citu saka tik smagā brīdī…

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:03, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Piekrītu timurietim, ka kaut kas netiek darīts pareizi ikdienas treniņos. Sapnis minēja Dāvja piemēru, ka nekas nav zaudēts. Jāsāk lietas darīt pareizi.
Tagad ir rezultāts tam, ko uelika jaunībā un ar katru traumu organisms tomēr kaut ko nes. Cerams, ka čalis izveseļosies un trauma nebūs nopietna!

     [+] [-]

, 2023-10-14 21:04, pirms 2 gadiem
Ir vēl viena lieta, par to publiski nesmu dzirdējis runājām, bet diezgan daudzi jauno basketbolistu vecāki pašrocīgi mēģina puikas barot ar netā pieejamajiem augšanas hormoniem, iespējams tam ar ar ir sekas.
P.S. Tas nav saistībā ar Žagaru, bet tīri vairāk skatoties uz mūsu augsta līmeņa basketbolistu traumām.

     [+] [-]

, 2023-10-14 21:07, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Es to sasaistu ar sačkošanu staipīšanas vingrinājumos bērnībā. Bērniem nepatīk, īstermiņā neko komandas sniegumā neuzlabosies un ir treneri, kas pret to izturas formāli.
Teiksim, hokejā no tiem ko treneriem, ko zinu, tikai Renārs Princis reāli ar šo lietu cīnījās un ar pieņēma mērus- beigās bērnu vecāki noēda dēļ , ka slikts treneris, liek darīt nevajīdzīgas lietas utt. un viņam bija jāpamet HS Rīgas hokeja skola.
Domāju, ka basketbolā ir līdzīgi, ja u-16 izlases kandidāts uz manu jautājumu: "kāpēc pēc spēles Tu neatsildiex", izbrīnījās un atjautāja: "kas tas ir"?
Muļķības, nekad neesmu redzējis, ka Žagars neatsildītos.
Labāk savas baumas paturiet pie sevis.

Un, mēs nezinām, par ko atlaida Renāru Princi, ne jau par atsildīšanās vingrinājumiem, nestāstiet te pekstiņus sporta sabiedrībai! Ejiet un prasiet. ko viņš bija izdarījis, nevis kutiniet te citiem nervus ar savu insajdu!

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 21:10, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Es to sasaistu ar sačkošanu staipīšanas vingrinājumos bērnībā. Bērniem nepatīk, īstermiņā neko komandas sniegumā neuzlabosies un ir treneri, kas pret to izturas formāli.
Teiksim, hokejā no tiem ko treneriem, ko zinu, tikai Renārs Princis reāli ar šo lietu cīnījās un ar pieņēma mērus- beigās bērnu vecāki noēda dēļ , ka slikts treneris, liek darīt nevajīdzīgas lietas utt. un viņam bija jāpamet HS Rīgas hokeja skola.
Domāju, ka basketbolā ir līdzīgi, ja u-16 izlases kandidāts uz manu jautājumu: "kāpēc pēc spēles Tu neatsildiex", izbrīnījās un atjautāja: "kas tas ir"?
Atsildies vai neatsildies,staipies vai nē-bet te ir jābūt trosēm saišu vietā,lai šādā ātrumā un ar tādu kājas pozīciju kā Artūram, nedabūtu traumu ! Lūdzu,skat.video.

     [+] [-]

, 2023-10-14 21:11, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Ir vēl viena lieta, par to publiski nesmu dzirdējis runājām, bet diezgan daudzi jauno basketbolistu vecāki pašrocīgi mēģina puikas barot ar netā pieejamajiem augšanas hormoniem, iespējams tam ar ar ir sekas.
P.S. Tas nav saistībā ar Žagaru, bet tīri vairāk skatoties uz mūsu augsta līmeņa basketbolistu traumām.
Kāds šādam apgalvojumam ir sakars ar šo rakstu un Žagara traumu?
Jums nav citur, kur savu sāpi izliet vai?

Zem šī raksta cilvēki pulcējas tikai un ap Žagaru!

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 21:12, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Ir vēl viena lieta, par to publiski nesmu dzirdējis runājām, bet diezgan daudzi jauno basketbolistu vecāki pašrocīgi mēģina puikas barot ar netā pieejamajiem augšanas hormoniem, iespējams tam ar ar ir sekas.
P.S. Tas nav saistībā ar Žagaru, bet tīri vairāk skatoties uz mūsu augsta līmeņa basketbolistu traumām.
Būs jāpajautā Dāvim vai sencim,kā tad tur bija ar augšanas hormonu iebarošanu Redz, Dairis tomēr ir īsāks

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:14, pirms 2 gadiem
pizdjux rakstīja: tev bēniņos viss ok, vai baloži lido?
Emocijas tās ir. Pārāk daudz mums atslēgas spēlētājiem lielās traumas, Žagara gadījumā tas ir vēl sāpīgākk, ņemot vērā pēdējos 5 gadus un to, cik ļoti šī sezona var/varēja kļūt par pagrieziena sezonu karjerā, + iekāpt nākamajā līmenī veču basketbolā. Par lāstiem tas prikols par K. Valteru. Par to uzšaušanu - vnk lirika, kas apzīmē frustrāciju.

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 21:15, pirms 2 gadiem
Skudrinieks, es šeit konkrēti nerunāju par Žagaru, bet par kopējo traumu tendenci augsta līmeņa LV basketbolistu vidū, atsildīšanās pat paliek otrajā plānā, vairāk par to, ka reti kurš tiek motivēts uz staipīšana.
Tā kā Renāru diezgan labi pazīstu, tad ar zinu kamdēļ šķīrās viņa un HS Rīga ceļi... un tas ir ļoti saistīts ar to ko uzrakstīju
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  -1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:17, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Skudrinieks, es šeit konkrēti nerunāju par Žagaru, bet par kopējo traumu tendenci augsta līmeņa LV basketbolistu vidū, atsildīšanās pat paliek otrajā plānā, vairāk par to, ka reti kurš tiek motivēts uz staipīšana.
Tā kā Renāru diezgan labi pazīstu, tad ar zinu kamdēļ šķīrās viņa un HS Rīga ceļi... un tas ir ļoti saistīts ar to ko uzrakstīju
Tu apzinies, ka pro kluvos tas tā nenotiek? Kāda vēl atsildīšanās utt? Nu nopietni?

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:18, pirms 2 gadiem
Šī ziņa sabojāja sestdienas vakaru... Atslēdzas latviešus (ka tik pašam viss kārtībā) un ceram, ka ar Artūru nav tik traki kā izskatījās - mums viņu vajag!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 21:18, pirms 2 gadiem
Skudrniek, man tel nestrādā funkcija, lai atbildētu konkrētajam komentētājam, tā mana atbilde bija vienam no pirmajiem komentētājiem, kas žēlojās par kopējo augsta līmeņa basketbolistu traumatismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2023-10-14 21:20, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: Bļeģ, tas basīša lāsts ar smagajām traumām turpinās. Ir vēl kāda izlase, kurai uz tik mazu spēlētāju skaitu līderi šitā rauj lielās traumas? Nu, vēl ir iespēja, ka kaut kā mistiski tiek cauri sveikā, bet ja būs kārtējais 6+ mēneši ārā, tad tas ir toč lāsts. Un Žagars ir pēdējais, kam vajadzētu papildināt sarakstu. Beidzot tika vaļā no traumām un dīkstāves, izrāviena gads. Ja šitā noraks, tad gribās iepist kādam pa tāfeli.
pirmajam,kam varetu iepist pa tafeli,ir Valdis Valters,tas twiteri tadu sudu raksta ,doooh

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:25, pirms 2 gadiem
ozs113 rakstīja: pirmajam,kam varetu iepist pa tafeli,ir Valdis Valters,tas twiteri tadu sudu raksta ,doooh
Vecajam W tiešām prātiņš pavājinājies. Tic skaitlīšiem un raksta huiņu

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 21:25, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Skudrniek, man tel nestrādā funkcija, lai atbildētu konkrētajam komentētājam, tā mana atbilde bija vienam no pirmajiem komentētājiem, kas žēlojās par kopējo augsta līmeņa basketbolistu traumatismu.
kāpēc jāatbild durikam, kas mazvērtības kompleksu dēļ raksta boldā

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:35, pirms 2 gadiem
Krusteniskās, varbūt.... lai, puisim veicas! Lai atgriežas vēl stiprāks! Tikai un vienīgi vēlu veselību!

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 21:39, pirms 2 gadiem
Nesen runāju par basi ar čaļiem no ārzemēm, tieši panesās jautājums kādēļ LV tik izteikti traumatiski spēlētāji ir un visa bēda, iespējams, varētu būt tieši no pašiem pamatiem, ka LV nav uzmanība pievērsta tam, lai ķermenis tiktu saglabāts veselīgs talantiem augot.

Vārdusakot LV fiziskās sagatavotības līmenis ir jāceļ latiņu augstāk jau no pašiem pamatiem, no junioriem jau ir jāsāk ar pareizām kustību iesildēm pirms, pēc treniņa un jāpievieno pareizie vingrinājumi OFF dienās.

     [+] [-]

, 2023-10-14 21:40, pirms 2 gadiem
Red Lebel:
Zini kamdēļ jāveic atsildīšanās? Par pienskābi kaut ko esi dzirdējis? Vef tikko sevi par radio reklāmā pasniedza kā vadošo LV komandu.
Cik es saprotu Tu Vefam esi diezgan pietuvināts un Tu apgalvo, ka Tevis atbalstītajai LV labākajai komandai nekas netiek darīts cīņai ar pienskābe atlētu organismos.
Salīdzinoši Kurbata Piksons uz finālsēriju pret Mogo 2018. gadā saviem čaļiem pat speciālus zābakus nopirka, ko pēc mača uzvilk.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 21:44, pirms 2 gadiem
Tā ir sānu saite kā minimums, cerams, ka nav krustenes papildus.
Diemžēl tik eksplozīviem spēlētājiem šis risks ir palielināts.
Artūrs ir cīnītājs, tiks pāri arī šim.

  -1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:46, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Red Lebel:
Zini kamdēļ jāveic atsildīšanās? Par pienskābi kaut ko esi dzirdējis? Vef tikko sevi par radio reklāmā pasniedza kā vadošo LV komandu.
Cik es saprotu Tu Vefam esi diezgan pietuvināts un Tu apgalvo, ka Tevis atbalstītajai LV labākajai komandai nekas netiek darīts cīņai ar pienskābe atlētu organismos.
Salīdzinoši Kurbata Piksons uz finālsēriju pret Mogo 2018. gadā saviem čaļiem pat speciālus zābakus nopirka, ko pēc mača uzvilk.
Kādas muļķības tu tur gvelz? Tu saproti, ka tajos klubos ir atbildīgie par fizio un neviens neļautu pro sportistam to ignorēt, neviena klubā un nē, neesmu vef pietuvināts.

     [+] [-]

, 2023-10-14 21:47, pirms 2 gadiem
Tā plīst krusteniskā! 2reiz pats pieredzēju! Sāpe nenormālākā pirmajā brīdī!

  -1 [+] [-]

, 2023-10-14 21:52, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Red Lebel:
Zini kamdēļ jāveic atsildīšanās? Par pienskābi kaut ko esi dzirdējis? Vef tikko sevi par radio reklāmā pasniedza kā vadošo LV komandu.
Cik es saprotu Tu Vefam esi diezgan pietuvināts un Tu apgalvo, ka Tevis atbalstītajai LV labākajai komandai nekas netiek darīts cīņai ar pienskābe atlētu organismos.
Salīdzinoši Kurbata Piksons uz finālsēriju pret Mogo 2018. gadā saviem čaļiem pat speciālus zābakus nopirka, ko pēc mača uzvilk.
Vo, vo-kad man savulaik pēc mača ņēma urīna analīzes,tad tur bija pienskābe ar iekšā ! Kājas piedzītas pēc slodzes, i nerunā. Labi, ka neuzkāpa līdz galvai,tad gan būtu sūdi.

  +4 [+] [-]

, 2023-10-14 21:52, pirms 2 gadiem
Purva Velns.
Es šim rakstam pievērsos, tamdēļ, ka baigā škroba par Žagaru.
Es pats līdz 24 gadiem profesionāli biju nodevies sportam, pabeidzu A.Kraukļa basketbola skolu, bet ar augumu 181 cm tālāk biju nevajadzīgs, nopietni pievērsos pludmales volēbolam, kas 90 gadu beigās LV bija baigi populārs, pat diezgan labi veicās, paralēli, LV otrajā futbola līgā (vel Čas turnīri agrāk bija) piestrādāju par vārtsargu.
Man 3 bērni, kas kopumā nodarbojas ar četriem sporta veidiem - es teiktu, ka tā pieredzīte ir tāda, ka lai ar to padalītos un varbūt no tādas nelielas atbildes Skudrniekam iegūs arī citi. Kā saka par kopēju labumu LV sportam.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 21:56, pirms 2 gadiem
Red lebel, sor. bet es nesaprotu, ko Tu gribi pateikt, pirmajā atbildē Tu raksti, ka neviens pro sportā neatsildās, bet otrajā, ka vadošajos klubos ir specialisti (kam es piekrītu), kas pa to ir atbildīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-10-14 22:01, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Red lebel, sor. bet es nesaprotu, ko Tu gribi pateikt, pirmajā atbildē Tu raksti, ka neviens pro sportā neatsildās, bet otrajā, ka vadošajos klubos ir specialisti (kam es piekrītu), kas pa to ir atbildīgi.
Nevis es teicu, ka neatsildās, tieši pretējo, pro klubos, ja ir labs un normāls fizio stafs, tad neatsildīties nemaz neļaus.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 22:08, pirms 2 gadiem
Tad nesapratāmies, es gan uzmanību vairāk gribēju pievērst tam, ka jauniešu komandās tas ne vienmēr notiek, no Tevis rakstītā sapratu un nošoķējos, ka pat Vef pat tam uzmanību nepievērš, domāju jāzvana Gungam, kas par huiņu
Bet īstenībā
Slēpts komentārs: 360

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 22:41, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Kad viņš noslēdza līgumu un tika uz leišiem izīrēts es jau teicu, ka Dievs nedod šādā, priekš saviem griestiem zemā līmenī spēlėjot ,vēl traumu nenorauj. Lūk, kur rezultāts... na&uj . Šeit arī izgaisīs NBA . Toreiz man te visādi gudrenieki teica, ka LKL sezona nākšot par labu un samīnusoja
Ko tagad darīsim? Kā lai viņi tev tagad kompensē?
Varbūt viņiem tev jāatvainojas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 22:44, pirms 2 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kāds šādam apgalvojumam ir sakars ar šo rakstu un Žagara traumu?
Jums nav citur, kur savu sāpi izliet vai?

Zem šī raksta cilvēki pulcējas tikai un ap Žagaru!
Atslābsti. Visi vēl Žagaram tikai labu, un pie viena ir interesanti palasīt arī šādu informāciju.
Tu vienkārši esi uzvilcies un viss..

  +3 [+] [-]

, 2023-10-14 22:45, pirms 2 gadiem
360, Es ar biju par iešanu uz NBA, bet tur būtu divvirzienu līgums un G līgā dabūnot būtu sliktāk - 99%, ka Žagara līgums ir apdrošināts un apdrošinātāji viņam naudiņi izmaksās.
Šroba, ka tas pats, kas ar Vecvagaru, 2 LV perspektīvākās pirmie nr. visu attīstības vecumu netraucēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 23:00, pirms 2 gadiem
Nesaprotu par ko šī "vētra". Pateicamies augstākajam ka šim puisim pēc tik smagām traumām izdevās sevi apliecināt izlases rindās! Tas ka "porcelāna" spēlētājs biją zināms jau sen. Domāju ka turki to ļoti labi zināja tādēļ arī līgumā ir salikuši visas opcijas. Miglinieks juniors bija pat priekš tiem gadiem LV izlasē vēl izcilāks pirmais sapēlnieks, bet ielaista trauma nokāva karjeru.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 23:02, pirms 2 gadiem
Bostonas fan.
Tāds meitenīšu jautājums, ka pusprovesionāli Zuti uzskati par LV labāko bokseri pāris čaļi Tev iebilstu. Un tas tā nenosperto Briedi izslēdzot.

  -2 [+] [-]

, 2023-10-14 23:04, pirms 2 gadiem
Uz olimpiādes kvalifikāciju Latvija paliek bez saspēles vadītāja. Tikai nevajag stāstīt, ka Zoriks spēj līdzvērtīgi aizstāt Žagaru !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-10-14 23:16, pirms 2 gadiem
@timurietis
Kads sakars te ir at atildīšanos vai staipīšanos, kontakta sporta veids, traumas ir neizbēgamas, īpaši tādiem ekslozīviem pipariem kā Žagars.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 23:19, pirms 2 gadiem
Bujumnra, kaut kāds neloģisks savārstijums vērsts uz apmelošanu - ar nelaiķiem, kas jau bija pametuši basketbolu, vieglas smiltis Migliniekam.
Domāju, ka Žagars ir spēcīgs būs ļoti morāli spēcīgs (viņš nāk no izlases, kas ļoti agrā vecumā saskārās ar 2 komandas biedru nāvi) u-16 izlasē pie Stendes auto avārijā nositās 2 tās izlases potenciāli dalībnieki (intervijā pēc tā čempja viens no čaļiem ar pateica, ka par un kopā ar viņiem cīnijās) u-18 komandas biedrs Vīksna gāzes sprādzienā cieta nākamajā dienā pēc čempja.
Pēc visa tā, tās krusteniskās saites - tādas pupu mizas, es ticu, ka Žagars ar savu spēli mūs priecēs ar pēc 10 gadiem.

     [+] [-]

, 2023-10-14 23:25, pirms 2 gadiem
Skatos regbiju. Traks sporta veids, bet ne par to. Kontakts neiedomājams, cīņa ļoti cieša un ļoootii fiziska salīdzinājumā ar basi. Kā viņi tur nesatraumējās pie pirmā kontakta. Šeit iet caur gājienā un bāc. Kkas nav kārtībā. Artūram veselību un ceru ka nekas nopietns.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-14 23:36, pirms 2 gadiem
360 rakstīja: Kad viņš noslēdza līgumu un tika uz leišiem izīrēts es jau teicu, ka Dievs nedod šādā, priekš saviem griestiem zemā līmenī spēlėjot ,vēl traumu nenorauj. Lūk, kur rezultāts... na&uj . Šeit arī izgaisīs NBA . Toreiz man te visādi gudrenieki teica, ka LKL sezona nākšot par labu un samīnusoja
Un turkos viņš tādu traumu nedabūtu? Da tur puse līgas ir Lietbabeļa un zemāka līmeņi klubi...

     [+] [-]

, 2023-10-14 23:38, pirms 2 gadiem
Melo90
Es nerunāju par Žagaru vai Bertānu un man nav arī pieejama kaut kādā statistika, no kuras valsts basketbolistiem visvairāk smagās traumas utt...
Bet pat tā pavirši skatoties, mums ir 2 spēles laikā mirušie (Cekuls un Jumiķis), drausmīgi daudz potenciāli izlases čaļi, kas agrā vecumā dēļ traumām beidz karjeru un tad tas ko mēs pamanām, kā Vecvagars, Bertāns un Žagars.
Pa traumām runājot, man patika Gražuļa intervija, kur viņš par sevi un Šmitu teica, ka mēs jau tādi mieti, ka pa traumām nav jauztraucas. Tur liela taisnība, dabas bērni...

  +1 [+] [-]

, 2023-10-14 23:50, pirms 2 gadiem
Būtu sēdējis uz beņķa kājas atpūstos no slodzes PK un nebūtu traumas, bet laikam jāatzīst, ka viņš ir traumatisks talants un tur neko nevar darīt !

     [+] [-]

, 2023-10-14 23:53, pirms 2 gadiem
Kāds var piedzims traumatisks, bet kāds nē. Tas viss gēnos. Neviens nevar būt kā es kas 20 gadus mauc NBA. Citi slimo, daudz citi nē, citi ir mirt tantes, bet citi nē. Tā tas ir ierīkots pasaulē !

     [+] [-]

, 2023-10-14 23:55, pirms 2 gadiem
Never skip leg day

  -1 [+] [-]

, 2023-10-14 23:59, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Red Lebel:
Zini kamdēļ jāveic atsildīšanās? Par pienskābi kaut ko esi dzirdējis? Vef tikko sevi par radio reklāmā pasniedza kā vadošo LV komandu.
Cik es saprotu Tu Vefam esi diezgan pietuvināts un Tu apgalvo, ka Tevis atbalstītajai LV labākajai komandai nekas netiek darīts cīņai ar pienskābe atlētu organismos.
Salīdzinoši Kurbata Piksons uz finālsēriju pret Mogo 2018. gadā saviem čaļiem pat speciālus zābakus nopirka, ko pēc mača uzvilk.
pastāsti vairāk par pienskābi, izklausās pēc bullshit

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 00:01, pirms 2 gadiem
Jāstiprina locītavu saites un dziļos muskuļus, tad tādas traumas būs ļoti reti !

     [+] [-]

, 2023-10-15 00:02, pirms 2 gadiem
Lubraks Džeimss rakstīja: Kāds var piedzims traumatisks, bet kāds nē. Tas viss gēnos. Neviens nevar būt kā es kas 20 gadus mauc NBA. Citi slimo, daudz citi nē, citi ir mirt tantes, bet citi nē. Tā tas ir ierīkots pasaulē !
par miršanu ir taisnība, tur viss gēnos

     [+] [-]

, 2023-10-15 00:06, pirms 2 gadiem
Rinn, Troļļo? iemet google

     [+] [-]

, 2023-10-15 00:07, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Rinn, Troļļo? iemet google
google saka ka tas ir mīts
parādi faktus

     [+] [-]

, 2023-10-15 00:08, pirms 2 gadiem
Ļoti skumīgi, skaidrs, ka nekas labs tur nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2023-10-15 00:20, pirms 2 gadiem
Ej dillēs
Pilnīgi piekrītu, bet tur vislielākā haltūrēšana ar notiek, es pabeidzu A. Kraukļa Vef basketbola skolu (98.gads), mums bija neloģiskas lietas, ko tik vēlāk sapratu, pārāk lielu svaru cilāšana savām tā laika augumam, anatomiski treneri bija pavisam tupi, par kaut kādiem dziļajiem muskuļiem neviens pat nebija vdzirdējis,
Bet ir otrs aspekts, normatīvi - Guntars Vētra, Normunds Puķe, Dzintars Jaunzems, par Zankovski pat nerunājot, mans treneris teica, ka kopš tiem vispāri reti kurš ir bijis tuvu.

     [+] [-]

, 2023-10-15 00:59, pirms 2 gadiem
Pie izcilniekiem aizmirsu čaļi, ko Valters jau būdams funkcionārs noraka - domājat, ka Vītols, A.Strelnieks, varbūt Ate ir labākie LV aizsardzības spēlētāji? Bija tāds Edmunds Stabiņš - ļoti laba fizuha, atkoda Valda gājienus un šis neko, sākās visādas netīrās spēles.
P.S. Žurnālisti uzjautājat šo Valdim.

  +1 [+] [-]

, 2023-10-15 07:29, pirms 2 gadiem
timurietis rakstīja: Pie izcilniekiem aizmirsu čaļi, ko Valters jau būdams funkcionārs noraka - domājat, ka Vītols, A.Strelnieks, varbūt Ate ir labākie LV aizsardzības spēlētāji? Bija tāds Edmunds Stabiņš - ļoti laba fizuha, atkoda Valda gājienus un šis neko, sākās visādas netīrās spēles.
P.S. Žurnālisti uzjautājat šo Valdim.
Bija tāds Edvīns Stabiņš. Edmundu gan neatceros

     [+] [-]

, 2023-10-15 10:23, pirms 2 gadiem
portal rakstīja: Jāmet miers karjerai
Piekrītu...pamēģini,kaut attālināti pabeigt pamateni(plastmasnieki un saltiņi pagaidīs) un tad uz UK zem poļa tīrīt cehu fabrikā! Guļot mansarda 2 kvadrātmetros varēsi sapņot par Bali!

     [+] [-]

, 2023-10-15 15:06, pirms 2 gadiem
LIELAIS faniņš rakstīja: Skatos regbiju. Traks sporta veids, bet ne par to. Kontakts neiedomājams, cīņa ļoti cieša un ļoootii fiziska salīdzinājumā ar basi. Kā viņi tur nesatraumējās pie pirmā kontakta. Šeit iet caur gājienā un bāc. Kkas nav kārtībā. Artūram veselību un ceru ka nekas nopietns.
Īsa auguma, resni vepri tur spēlē, tāpēc arī netraumējās.

     [+] [-]

, 2023-10-15 17:40, pirms 2 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Īsa auguma, resni vepri tur spēlē, tāpēc arī netraumējās.
Slikti skaties. Principā tikai 9. un 10. numuri ir zem 185 cm...

     [+] [-]

, 2023-10-15 18:52, pirms 2 gadiem
Jā dirsā sesdien,Atlēts Zutis ari zaudēja KOK kikboksaa