Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Valmiera 114 punktu kaujā panāk septīto spēli

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Valmiera 114 punktu kaujā panāk septīto spēli
Valmieras basketbolisti
Foto: Edgars Vaivads

"Valmiera/Ordo" basketbolisti svētdien, 29. maijā, viesos uzvarēja "VEF Rīga" ar 58:56, "Aldaris" LBL finālsērijā panākot 3-3.

Puslaika pārtraukumā “VEF Rīga” padomes priekšsēdētājs Edgars Jaunups un Jevgeņijs Kisiels režisoram Dzintaram Dreibergam pasniedza balvu par basketbola reputācijas spodrināšanu. Viņa rēķinā ir divas dokumentālās filmas: 1) par VEF 2013. gada sezonu, 2) par “EuroBasket 2015”. Otrā balva tika veltīta Jāņa Petroņa ģimenei.

Starta piecinieki

VEF Rīga: Kruss, Jakovičs, Bostiks, Mejeris, Harelsons
Valmiera/Ordo: Mičels, Armands Šķēle, Laksa, Bērziņš, Blaus

Pirmajā ceturtdaļā komandas samērā daudz kļūdījās, taču ātru pāreju uzbrukumā un vieglo punktu gandrīz nebija. Groza tuvumā sekmīgāk spēlēja Valmieras basketbolisti, izcīnot vairāk atlēkušo bumbu un nopelnot vairāk brīvmetienu (0/1 pret 5/8). Šajā ziņā izcēlās Mārtiņš Laksa un Lauris Blaus. Pilnai laimei pietrūka divi netrāpīti tālmetieni, toties Blaus guva otrās iespējas punktus. Īsi pirms tam VEF ar tālmetienu vadībā izvirzīja Kruss (11:9), bet nākamos septiņus punktus sameta valmierieši – 11:16. Pēc pirmās ceturtdaļas 13:16 Valmieras labā.

Džoša Harelsona astoņu punktu sērija, kuru izdaiļoja divi tālmetieni, ļāva VEF pāris reizes pārņemt vadību, taču Valmieras sniegumā gaišo brīžu bija vairāk. Komanda turpināja ļoti agresīvi cīnīties par bumbām, spēlē perfekti iegāja Dāvis Rozītis, pirmo tālmetienu iemeta Mārtiņš Laksa, bet puslaika beigās uzbrukumā uguņoja “zaļi-balto” aizsargi. Armands Šķēle un Kvameins Mičels dažādos veidos apspēlēja VEF aizsardzību, īsi pirms pārtraukuma panākot deviņu punktu pārsvaru – 30:39. Paliekot 3,1 sekundei, Laurim Blaus tika nosvilpta tehniskā piezīme. Kruss iemeta brīvmetienu, savukārt bumbas kontrole beidzās ar neprecīzu tālmetienu – 31:39.

Valmierai vajadzēja trīs minūtes, lai Kvameins Mičels gūtu pirmos punktus otrajā puslaikā. Pirms tam Krusa divpunktnieks un Mejera divi punkti ar sodu samazināja starpību līdz trīs punktiem – 36:39. Mičels septiņu minūšu garumā palika vienīgais Valmieras punktu guvējs, tādēļ VEF tuvošanās turpinājās. Rīdzinieki sāka izcīnīt daudz atlēkušo bumbu uzbrukumā, izcīnot papildus uzbrukuma iespējas. Blaus un Jonāts pretējā pusē iemeta tikai vienu no četriem brīvmetieniem, bet Kruss samazināja starpību līdz minimumam – 43:44. Meksikāņa nopelnītais brīvmetiens palika neizmantots, taču kārtējā savāktā bumba uzbrukumā rezultējās Jakoviča tālmetienā – 46:44. Mičels tā arī palika vienīgais Valmieras spēlētājs, kurš trešajā ceturtdaļā guva punktus no spēles, pusstundas izskaņā ar tālmetienu atgūstot vadību savai komandai – 46:47.

Bostika tālmetiens un Krusa divi punkti panāca VEF četru punktu pārsvaru – 51:47, tiesa, amerikānim drīz nācās atstāt laukumu piezīmju limita sasniegšanas dēļ. Valmieras aizsargi nebija gatavi padoties. Armands Šķēle sameta piecus punktus pēc kārtas, ar tālmetienu atgūstot vadību, bet neatlaidīgais Mičels pārsvaru palielināja – 51:54. Pusminūti vēlāk Jānis Bērziņš atstāja laukumu ar piecām piezīmēm, bet vecākais no brāļiem Šķēlēm netrāpīja nevienu brīvmetienu. Pēc aizsarga otrā neveiksmīgā mēģinājuma valmierieši izcīnīja atlēkušo bumbu, Blaus gūstot otrās iespējas punktus – 51:56. Valmierai bija iespēja palielināt pārsvaru, taču Artūra Bērziņa mestā bumba izgriezās no tīkliņa.

Trīs minūtes pirms pamatlaika beigām Ingus Jakovičs iemeta tikai pirmo no diviem brīvmetieniem, taču Harelsons savāca atlēkušo bumbu un guva otrās iespējas punktus – 54:56. Laukuma otrajā pusē Mičels netrāpīja nevienu brīvmetienu, savukārt Harelsons izmeta kluso tālmetienu. Jakovičs uz trešās piezīmes rēķina groza apakšā aizkavēja Aigara Šķēles lidojumu. Aizsargs trāpīja tikai otro brīvmetienu – 54:57. VEF atkal izcīnīja vairākas bumbas uzbrukumā, ofensīvas noslēgumā Marekam Mejerim samazinot starpību līdz minimumam – 56:57. Sekoja neprecīzu tālmetienu apmaiņa Mičela un Strēlnieka izpildījumā. Komandām neizdevās tikt pie groza arī nākamajās bumbas kontrolēs. Pusminūti pirms pamatlaika beigām Valmiera sāka pēdējo uzbrukumu. Dāvis Rozītis zaudēja bumbu, kad līdz finālsvilpei palika 11,5 sekundes. Visi skatītāji piecēlās kājās. Valmierieši nobloķēja Mejera metienu, turklāt tiesneši uzbrucējam fiksēja ceturto personisko piezīmi. Aigars Šķēle iemeta pirmo brīvmetienu, Kruss aizskrēja ātrajā uzbrukumā un piespēlēja bumbu Harelsonam, taču metiens nebija precīzs.

"Aldaris" LBL fināls, 29. maijs, Rīgas arēna

VEF Rīga – Valmiera/Ordo 56:58 (13:16, 18:23, 15:8, 10:11)
VEF Rīga: Kruss 10 (5rp), Harelsons 10 (11ab), Bostiks 10 (5pp), Jakovičs 10, Mejeris 5 (5ab), Strēlnieks 5, Rubio 2, Bērziņš 2 (5pp), Meiers 2, Geks; Mailzs, Vilde.
Valmiera/Ordo: Mičels 15 (6ab, 9ip), Armands Šķēle 13 (6ab), Laksa 8, Rozītis 7, Blaus 6 (8ab), Kaufmanis 2, Artūrs Bērziņš 2, Aigars Šķēle 2, Vairogs 2, Jonāts 1; Gabrāns, Iļjins.
Tiesneši: Juris Kokainis, Oskars Lucis, Mārtiņš Kozlovskis.
Komisārs: Viesturs Ozols.

Statistika. VEF Rīga 56, Valmiera/Ordo 58

Metieni no spēles: 22/69 vs 22/51
2p: 15/38 vs 15/35
3p: 7/31 vs 5/16
1p: 5/8 vs 13/26
AB: 37 (13/24) vs 43 (9/34)
RP: 12 vs 12
Kļ.: 10 vs 14
PB: 7 vs 5
BM: 2 vs 4
Personiskās piezīmes: 26 vs 20
Punkti pēc kļūdām: 10 vs 15
Punkti soda laukumā: 18 vs 20
Otrās iespējas punkti: 10 vs 7
Punkti ātrajos uzbrukumos: 4 vs 9
Starta piecinieki: 45 vs 44
Rezerves: 11 vs 14

LBL finālsērijas spēļu kalendārs

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
21.05.17:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF59:70
22.05.19:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF73:71
24.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo70:79
25.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo82:77
27.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF76:85
29.05.17:10Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo56:58
31.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF-

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:03, pirms 9 gadiem
Krusa spēja apspēlēt miss mačus apaļa nulle...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-05-29 19:03, pirms 9 gadiem
Es esmu par Valmieru, sorry jau vēmiens nāk no šito leģionāru sačošanas aizsardzībā. Harelsons vienā galā tik lādē troikas, bet aizsardzībā ar pusatdevi strādā.
Šodien meksikānis neko neiemeta, tad Valmierai ir šance.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2016-05-29 19:05, pirms 9 gadiem
eu nu kapitali. vefs dabūn pa muguru arēnā.... malaci valmiera, 7 spele ir jāņem tur nav variantu

 +17 [+] [-]

, 2016-05-29 19:05, pirms 9 gadiem
ŠĶēles sodiņš episks.

 +12 [+] [-]

, 2016-05-29 19:05, pirms 9 gadiem
Šodien Valmiera pelnīti izcīnija 7.spēli !

 +13 [+] [-]

, 2016-05-29 19:05, pirms 9 gadiem
Valmiera malaci!!! Vocā uzvara būs mūsu, vafeles varēs braukt mājās ar nolaistām galvām.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:05, pirms 9 gadiem
Gailītis laikam ar pakaļu domā - laist pēdējajās sekundēs uzbrukumā lamzaku Strēlnieku var tikai izcils treneris
Slēpts komentārs: zefons

  -4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:05, pirms 9 gadiem
MigelsElo rakstīja: Valmiera malaci!!! Vocā uzvara būs mūsu, vafeles varēs braukt mājās ar nolaistām galvām.
Gan jau LBL viduvējības atrausies 7. spēlē

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:06, pirms 9 gadiem
Nekas, svētki turpinās.
Valmiera uzvarēja minimāli, šķiet, visliktāko playoff spēli aizvadījušo VEF
Pašiem Vef bija jāiemet savi metieni, mazāk kļūdu.
Nepatika man pirmā puslaika tiesāšanas maniere..... bet nu lai paliek, ko tur sīkāk par to, nav vērt.
7.spēle saliks visu pa vietām.

  +7 [+] [-]

, 2016-05-29 19:06, pirms 9 gadiem
1. Armands Šķēle, gūstot 5 punktus pēc kārtas, ievilka Valmieru atpakaļ spēlē
2. Ceru, ka Rozīšu/Jonātu/Bērziņu nevarība vairs nebūs jāskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-05-29 19:06, pirms 9 gadiem
Gsw iesāka labo rītu, valmiera turpina veiksmīgo dienas sākumu. Dzeru 7up un staroju par 7.spēļu sēriju.
Slēpts komentārs: WKS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-05-29 19:07, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Gailītis laikam ar pakaļu domā - laist pēdējajās sekundēs uzbrukumā lamzaku Strēlnieku var tikai izcils treneris
Strēlnieks šodien bija labs, komandas kapteinis kā nekā. Un ko laist, ja Bērziņš, Bostičs ar 5 foli malā?! Pirmajā pusē jau tā sasvilpa sodus, kādi 13:5 bija foli....

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:08, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Valmiera ir lauku mazpilsēta.
prātiņ nāc mājas mazpilseta tu.... priekš lv viena no lielākajam... priekš eiropas miestiņš

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:09, pirms 9 gadiem
Armands Šķēle

 +11 [+] [-]

, 2016-05-29 19:09, pirms 9 gadiem
zefons rakstīja: Apsveicu lauķus un tiesnešu korpusu ar uzvaru! Es saprotu, ka no mārketinga viedokļa vajag 7 spēli, bet brīžiem metas slikti, ka no tiesnešu korpusa lauķiem tiek ļauts stipri vairāk kā rīdziniekiem.
Izņemot Geku, vafeles nav neviena rīdzinieka.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:11, pirms 9 gadiem
Spēle miskastes līmeņa,jāsaka man riebjās šis antibaskets. PIrmo reizi ieslēdzu domāju jāpaskatās,spēlē(ķipa) 2 labākās LV komandas. Viss ko redzēju ir run and gun tipa basi,kurā dominēja kļūdas un daudz garām aizmestu sodu un metienu no spēlēs. Rezultāts pats par sevi pasaka cik švakas ir šīs abas komandas.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:12, pirms 9 gadiem
Vef faneļi panikā vaino tiesnešus ha zūdiet krūmos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:12, pirms 9 gadiem
zefons rakstīja: Apsveicu lauķus un tiesnešu korpusu ar uzvaru! Es saprotu, ka no mārketinga viedokļa vajag 7 spēli, bet brīžiem metas slikti, ka no tiesnešu korpusa lauķiem tiek ļauts stipri vairāk kā rīdziniekiem.
sveiks lauķi! nemuldi gan te, uz abām pusēm bija šādas tādas kļūdas no tiesnešu puses.. stiprākais uzvarēs!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:12, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Valmierai. Bertāns labi starplaika intervijā izcēlās - jūt līdzi VEF, bet būs 7 spēles. Pieauca...
Tieši domāju, uz ko Gailītis spiedīs pēdējā uzbrukumā. Ja Krūzs šovakar būtu līmenī, laikam būtu diezgan skaidrs, bet likme uz Mareku neattaisnojās. Es katrā ziņā pat nezinu, jo neviens jau īsti stabilu caurgājienu VEF sastāvā par visiem 100% neizveic. Vai nu arī cerēja uz sodu.

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:13, pirms 9 gadiem
Valmiera malači. Tikai nesaprotu, kāpēc Armands palika malā pēdējās 2 min. Bet pa lielam Valmiera dāvināja n-tās iespējas Vefam. Cerams, ka Valmiera savās mājās paņems, vot tas būtu kaut kas!

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:13, pirms 9 gadiem
Apsveicu Valmieru!! Kas pa sveetkiem bus otrdien Vocaa!! Bet nu Vefam drausmiigi sodien izskatijas LV speletaaaji..Jakovics un Strelnieks veel taa,bet parejie nu loti vaaaaji...Ari Kruzam sodien pievila precizitate..

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:14, pirms 9 gadiem
Valmiera-malači!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:14, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Izņemot Geku, vafeles nav neviena rīdzinieka.
Geks nav rīdzinieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:15, pirms 9 gadiem
un atkal skaisti uz valmieru var izcelt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:16, pirms 9 gadiem
Cepuri nost, ka provinces komanda var apspēlēt Rīgas komandu ar 2x lielāku budžetu utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:19, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tulit atnaaks Jaunpupa algotni un teiks ka taa jau gluzhi nav
Viņi pa krūmiem izklīduši. Es dzeru 7up par septīto spēli. Ierēcu par vafeļu iedomību.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:19, pirms 9 gadiem
Valmiera čempioni

  -2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:19, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Cepuri nost, ka provinces komanda var apspēlēt Rīgas komandu ar 2x lielāku budžetu utt.
Ar normālu treneri VEFs to Valmieras pabiras un viduvējības būtu ar 4:0 sērijā paņēmuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:20, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ar normālu treneri VEFs to Valmieras pabiras un viduvējības būtu ar 4:0 sērijā paņēmuši.
Nebūtu kārļa trauma visās spēlēs būtu valmieras uzvara ar 18+

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:20, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kas par spēli!

Žēl, ka paši VEF sev noraka iespēju uzvarēt ar piezīmēm un Mejera interesanto caurgājienu....Septītā spēle būs traka, interesanti, ka VEF tieši Valmierā labāk veicas Bet nu VEF garais gals atkal spēlēja bez enerģijas, izņemot vienīgo Mejeri, lūzuma brīdis bija tad, kad Bostiks saņēma 5.piezīmi
spēlētājs ar mejera augumu un pederi caurgājienā nevis uzlido pāri visiem, bet maigi iesoļo un pakāš bumbu. lieliska trenera izvēle, izvēloties spēlētāju, kurš spēles laikā atsakās mest brīvus metienus(turklāt apveltīts ar ļoti pieklājīgu metienu), tā vietā izvēloties meklēt sarežģītas piespēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:22, pirms 9 gadiem
Citēju sevi šodien pirms spēles iepreikšējā rakstā: Atceries manus vārdus pēc spēles, Valmiera ar putām uz lūpām, graužot parketu, izcīnīs smagu uzvaru

Sejā visām vafelēm - Par lielu VALMIERU!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:22, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: HE he, skatos manus komentus lasi tikai teelo vienaldzigo. Cik jaunpups tev maksa?
Viens teikums par vafeli.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:23, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Vispār jau algu budžeti ir praktiski vienādi. tas nav slēpts - vent, vef un valm algu budž šogad ir vienādi. Atšķirības 5-10% max
Noteikti atskiriiba 5-10%% Kaaatad!!Vefam Mejeris,Kruzs,Rubio,Harelsons sanem robezas no 8-10k menesii,Berzins,Bostiks,Meiers 5-7k..Tad vel 2-4k menesi sanem parejie spileri...Valmierai visi parsvara sanem no 2-4k..Dazi kadri maksimums 5-6k(Skeele vecakais,laksa,Micels..) Valmiera ir Malaci!!! Ja panems cempi tas buus fantastiski!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:23, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Nebūtu kārļa trauma visās spēlēs būtu valmieras uzvara ar 18+
kārlis kaut kā ne izlasē, ne arī lbl līmenī joprojām sevi nekādi un nekur nav pierādījis. nezinu, no kurienes var rasties iespaids, ka ar viņu sastāvā valmiera parādītu kaut ko labāku?
šajā ziņā Laura Blaua un Akseļa piebiedrošanās ir daudz jūtamāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:24, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Uzbrukumā jā, bet otrajā puslaikā savāktās bumbas bija vērtīgas
nu es nestrīdos par mejera spējām izkapāt sarežģitas bumbas, tur viņam cīņas spara, prasmes un rakstura netrūkst.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:25, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kārlis kaut kā ne izlasē, ne arī lbl līmenī joprojām sevi nekādi un nekur nav pierādījis. nezinu, no kurienes var rasties iespaids, ka ar viņu sastāvā valmiera parādītu kaut ko labāku?
šajā ziņā Laura Blaua un Akseļa piebiedrošanās ir daudz jūtamāka.
Defa kārlis ir ļoti labs un atlētisks.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:25, pirms 9 gadiem
Labi, īstā finālā jābūt septiņām spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:25, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Neatbilst patiesībai īsti, pa lielam neviena komanda parketu negrauza, tikai daudz kļūdījās un tiesneši spēli raustīja....diezgan neskatāms basketbols un spēli izšķīra kam veiksmīgāks pēdējais metiens
Valmiera katru cm izgrauza līdz uzvarai

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:25, pirms 9 gadiem
WKS baigais rīdzinieks! Ceru, ka nav aizmirsis no zābakiem vistas sūdus noslaucīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-05-29 19:27, pirms 9 gadiem
Visa Vidzeme par Valmieru .

  +6 [+] [-]

, 2016-05-29 19:27, pirms 9 gadiem
Paldies visiem Valmieras faniem, kas kopā ar mani kājās stāvēdami atbalstīja topošos LBL čempionus!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:28, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Visa Vidzeme par Valmieru .
Visa Latvija ja neskaita iedomīgos rīdzeniekus

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:28, pirms 9 gadiem
Rozītis malacis, labi šodien defā nospēlēja!

Valmiera - Čempioni!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:28, pirms 9 gadiem
abām komandām bija diezgan haotisks samērā drudžains uzbrkums. jautājums tik, uz labas aizsardzības vai tikai pašu satraukuma rēķina? es teiktu, vefam traucē pārāk raibais sastāvs, valmierai tas, ka trūkst spēlētāju ar tik augsta līmeņa pieredzi, ar labu finālspēlu pieredzi.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:28, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tu ar to zilo aci biji?
Aizšāvi garām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:29, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Visa Latvija ja neskaita iedomīgos rīdzeniekus
Pietiek vienas rokas, lai tos rīdziniekus saskaitītu. Tā ka līdzutēji ir tikai Valmierrai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:30, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nepārspīlē, esmu vidzemnieks/latgaliets, uz robežas dzīvoju
o, kur tas būtu?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:30, pirms 9 gadiem
Pie normāla menedžmenta un laba trenera Vefs Latvijā brauktu pāri visiem ar šo sastāvu, jo brīžiem Valmiera pēc amatieriem izskatījās. Reāli Vefs zaudēja nevis Valmiera uzvarēja un cerams, ka Vefs zaudēs arī izšķirošajā spēlē. Nu nav tas balagāns ar Jaunupu priekšgalā pelnījis kļūt par čempionu.

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:31, pirms 9 gadiem
ES tač to biļeti uz septīto spēli nopirku nedēļu atpakaļ.....

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:31, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ierunājies par šito, un man nez kāpēc šķiet, ka vajadzēja Jakoviču izvirzīt uzbrukumam, jo pēdējie metieni ir viņa stihija
man ar liekas, ka kruss vai jakovičs ir vienīgie patiesie kandidāti vef pēdējam uzbrukumam, vēl varēja būt bostiks, bet viņš jau bija nopelnījis sēdēšanu maliņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:32, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Mosh gulbene?
Domāju, ka kāda no Teiču rezervāta salām.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:32, pirms 9 gadiem
Ko laukumā dara Jakovičs, Strēlnieks un Geks?
Absolūti beztalantīgi spēlētāji
Uz sola sēž Mails un Smits
Ja nejēdz, kam jāspēlē, tad lai zaudē

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:32, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ar normālu treneri VEFs to Valmieras pabiras un viduvējības būtu ar 4:0 sērijā paņēmuši.
Štelmahers pirms sezonas bija pieejams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:34, pirms 9 gadiem
biju Arēnā. Tādu gaļinieku nebiju redzējis daudz gadus. Valmieras aizsardzība bija neticama. Blaus monstrs - pilnība izslēdz Meieri no spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:35, pirms 9 gadiem
Bet spēle ļoti patika, riktīga mazrezultatīva gaļasmašīna, kas finālam piestāv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:36, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Defa kārlis ir ļoti labs un atlētisks.
lūk, varbūt pat piekrītu, bet mēs redzējām, ka valmiera kopumā visai labi tiek galā ar defu, ja izdodas sevi noskaņot un piespiest, savukārt galvenā problēma bija uzbrkums, kur reāli bija divi spēlētāji, kuri spēja sevi parādīt, šķēle un mičels. un uzbrukumā kārlis ir parāk progozējams, taisnvirziena spēlētājs, kurš ne ar ko nepārsteidz, nespēj pats izveidot situāciju ne sev, ne komandai.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:36, pirms 9 gadiem
Beidziet ķengāt viens otru. Par spēli jāraksta, kuras kvalitātes līmenis bija ļoti zems. Brīžiem šķita , ka skatos divu kolhoza komandu spēli. Nu nedrīkst , ja šie skaitās profesionāļi, spēlēt ar tik daudzām kļūdām un tehniskā brāķa. VEF trenerim derētu pamācīties pie kāda pieredzējuša sporta skolas trenera.

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:36, pirms 9 gadiem
Tāds lepnums man vēl nav bijis par VALMIERU!! Vēl joprojām nespēju noticēt tam kas notika... Varu iedomāties ja vafeles paceltu zeltu kā viņus izsvilptu, svinības tur nebūtu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:36, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Pie tam, Jakovičs tomēr būtu izdevīgāks variants arī tāpēc, ka stabilāks tālmetienu metējs ir, kamēr Mejeris varēja uzmest, bet nobijās un gāja caurgājienā
jakovičs ir 0
Aizsardzībā nesaprot, kur atrodas
Uzbrukumā ja iemet, tad tie ir kaut kādi zilie metieni
Nav tur nekāda talanta

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:37, pirms 9 gadiem
inokentijs371 rakstīja: Beidziet ķengāt viens otru. Par spēli jāraksta, kuras kvalitātes līmenis bija ļoti zems. Brīžiem šķita , ka skatos divu kolhoza komandu spēli. Nu nedrīkst , ja šie skaitās profesionāļi, spēlēt ar tik daudzām kļūdām un tehniskā brāķa. VEF trenerim derētu pamācīties pie kāda pieredzējuša sporta skolas trenera.
Viņi arī ir tikai cilvēki, un tādā spēlē, protams, kad ir stress, kura rezultātā ir kļūdas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:38, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Pie tam, Jakovičs tomēr būtu izdevīgāks variants arī tāpēc, ka stabilāks tālmetienu metējs ir, kamēr Mejeris varēja uzmest, bet nobijās un gāja caurgājienā
man jau liekas, ka mejeris nevis nobijās un aizgāja, bet tieši bija uzstādījums iet agresīvi iekšā, pie reizes cerot uz piezīmi, bet, nu mēs redzējām, cik agresīvi mejeris aizgāja. laikam iegāja pat neatraujot papēžus no parketa. vienvārdsakot - "riktīgi uzlidoja"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:39, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nedzirdēji, ko komentētāji teica, ka diezgan VEF atbalstītāju bijis
Es esmu bijis visās 6 finālspēlēs, man nav ne jausmas ko komentētāji saka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:40, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Pēdējās trīss spēle ir labi nospēlējis, un aizsardzībā nemaz tik traki vairs nav + Jakovičs vismaz ātrumā neatpaliek
Kur viņš neatpaliek?
Mičels iet garām kā stabam
Nav tur nekāda talanta. Dažreiz uz veiksmi kaut ko iemet, bet tā nekas prātīgs nav
Kas ir iedomājies, ka Geks ir basketbolists. Pagalmā simtiem tādu geku skraida

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:40, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet spēle ļoti patika, riktīga mazrezultatīva gaļasmašīna, kas finālam piestāv.
100% piekrītu, nebija pārāk daudz smuku momentu, tikai daži, toties kapiņš ar raksturu.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:41, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: 100% piekrītu, nebija pārāk daudz smuku momentu, tikai daži, toties kapiņš ar raksturu.
Absolūts mēsls, ne basketbols

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:42, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tagad zināsi
Varbūt fani bija diezgan, bet 90% bija dzelzīši, kas knapi pie iemestā aplaudē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-05-29 19:43, pirms 9 gadiem
Redneck aizveries un izklīsti pa krūmiem, apnika jau nenoskaņojās, sliktākā spēle, tiesneši noraka. Būtu Valmiera sametusi sodiņus būtu 18+ jau beigās.
Pat ja VEFeles paceļ tāpat pazors.
Armands kārtējo reizi izskoloja, neskatoties uz vecumu un fizuhas trūkumu.
Go Armand, Go Valmiera!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:43, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Kur viņš neatpaliek?
Mičels iet garām kā stabam
Nav tur nekāda talanta. Dažreiz uz veiksmi kaut ko iemet, bet tā nekas prātīgs nav
Kas ir iedomājies, ka Geks ir basketbolists. Pagalmā simtiem tādu geku skraida
Interesanti ar sevi diskutēt?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:45, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ne visiem ir jāklaigā utt. Es pats tāds esmu, man nevajag visu laiko kaut ko skandināt utt. Tādu fanu ir daudz un ne tikai Latvijā, bet eiropā arī
A kā tad tu vai komentētāji zin ka viņi ir Vef fani, varbūt neitrāli, apmēram tā - ja neplaudē par valmieru tad ir vefiešu. Murgs..

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 19:45, pirms 9 gadiem
''ka lauķiem tiek ļauts stipri vairāk kā rīdziniekiem''
''Valmiera ir lauku mazpilsēta.''

Jūsu zināšanai Valmiera ir viena no deviņām Latvijas Republikas pilsētām!
Prieks, ka uzvarēja Valmieras komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:46, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: Interesanti ar sevi diskutēt?
Parasti saka kad ja cilvēks runā ar sevi tad runā ar visgudrāko cilvēku, bet šoreiz divi lohi

  +5 [+] [-]

, 2016-05-29 19:46, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Valmiera ir lauku mazpilsēta.
Atradies te pilsētnieks. Visa Latvija kopā ar saviem nepilniem 2 miljoniem ir province uz Eiropas lielo pilsētu fona. No Rīgas uz valmieru var laiski aizbraukt pusotrā stundā. Šķērsot Londonu ar mašīnu: 3 stundās Tā kā Latvijas ietvaros veikt šādus dalījumus pats par sevi ir pāķiski. Turklāt Valmierā ir vairāk dzimušu rīdzenieku, nekā VEFā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:48, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kur es teicu, ka VEF fani? Tādi ir arī neitrāli līdzjutēji
Tu tač teici, ka vef fani esot bijuši diezgan, es ļoti labi redzēju, kad tie bija 12gadnieki, kuri atnākuši karsējas papētīt

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:49, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tads lohs. Zaudee - tiesnesi noraka, sliktaka speele,nenoskanojas. Geks un Jakovichs 0 - vini ir aatri, labi redz laukumu, nekur neatpaliek utt. Fani kaa kapos - es ari tads esmu, taadi pilna Eiropa. Vafeles braukaa pa paaku skuniem - popularizee basi. Jaunpups zog cik uziet,braukaa ar 50k mashinu un privato shoferi- taa mashina 50k nemaksa un soferi es neredzeju. Vafeles tiesajas ar visiem kam nav slinkums - taa ir normala prakse. Vafeles nav izaudzinajusi nevienu jauno - tas nav vinu uzdevums, jaunpups neko tadu nav teicis utt

Sitaa varetu visu dienu
Jakovičs un Geks ir ātri?
LBL 3 līmenim varbūt
Jakovičs tik labi redz laukumu, ka katrā otrajā epizodē zaudē bumbu
Ja netiks sūtīti laukumā Mails ar Smitu, Valmierai ir lieliskas iespējas izmantot šos divus jefiņus, lai paņemtu titulu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:51, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Jakovičs un Geks ir ātri?
LBL 3 līmenim varbūt
Jakovičs tik labi redz laukumu, ka katrā otrajā epizodē zaudē bumbu
Ja netiks sūtīti laukumā Mails ar Smitu, Valmierai ir lieliskas iespējas izmantot šos divus jefiņus, lai paņemtu titulu
Tu gan esi zinoš savos jautājumos, nav iespējams, kad abi būs laukumā, jo nu rubio netiks atstāts uz beņķa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 19:51, pirms 9 gadiem
Cepuri nońemu vecā, labā Armanda priekšā!!!! Koks, šnabis, viskijs, hepatīts... AŠ tāpat labāks

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:51, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tas gan, bet nu paši vainīgi, tās piezīmes vispār šausmas, Bonis šodien vispār kā apmaldījies bija
Bonis manā skatījumā velk uz kārtējo nerealizēto talantu, ir fiziskās dotibas, augums, metiens, kuras īsti netiek līdz galam realizētas. nav viņā tās nekaunības un asuma, vēlmes iemest un uzvarēt, kā teikim, Armandām Šķēlem. vispār, tā ir hroniska latvijas uzbrucēju/aizsargu slimība, ļoti ierobežots arsenāls uzbrukumā, nav laba dribla, kāju darbības, nav izdomas. principā, viņš vairākas reizes saasināja spēli, izveida visai labus momentus, bet nerealizēja. varbūt vienkārši nepaveicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:52, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Un? Fani paliek fani, bet otro daļu es vairāk domāju par tiem neitrālajiem faniem....Aizej savu aci labāk aparstē
Ok pieņemsim kad tas biju es ar zilo aci, kā zini kad nedabūju viņu glābjot kādu bērnu no zagļiem utt.?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-05-29 19:53, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Dzelzs viirs!!!
Nu, jā. Tādi čorti reti dzimst

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:54, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Tak palasi RedREX komentus. Jakovichs 2. PG izlasee, Geks vispar ar superstara potenciaalu. Berjozkins arii aug kkur, tikai nez kur. Meijejreiri vispar NBA blice, viens lasa bumbas kas ir tik vertigas ka statos skaita uzreiz 2 reboundi
VEF mēģina šos divus virzīt, lai teiktu, ka audzina jaunos talantus
Jēga tur nav nekāda. Mičels, prasts leģionārs, iet garām bez problēmām. Par kādu talantu te var runāt?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:54, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: Dzelzs viirs!!!
Neko neheitoju, bet banu kings pateica itkā AŠ nebūtu citas iespējas kā nonarikot dzīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:55, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: izdomā vēl ko
Izdomā kā izārstēsi savu iedzimto smadzeņu slimību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:56, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Tu gan esi zinoš savos jautājumos, nav iespējams, kad abi būs laukumā, jo nu rubio netiks atstāts uz beņķa
Nezinu, kas būs laukumā, bet Jakovičs ar Geku nav nopietni spēlētāji
Leģionāri vismaz ir metuši savā karjerā nopietnus ciparus, kamēr Jakovičam paveicas, ja uzkrīt kāds zilais. Geks ir Zonne 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 19:57, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Neko neheitoju, bet banu kings pateica itkā AŠ nebūtu citas iespējas kā nonarikot dzīvi
Nu, AŠ ir tāds tēls, ko katrs pagalma puika vēletos izdzīvot. Amerikãń kalnińi. Man patík
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:58, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Nezinu, kas būs laukumā, bet Jakovičs ar Geku nav nopietni spēlētāji
Leģionāri vismaz ir metuši savā karjerā nopietnus ciparus, kamēr Jakovičam paveicas, ja uzkrīt kāds zilais. Geks ir Zonne 2
Aizej izlasi nolikumu - nedrīkst vienā spēlē pieteikt vairāk kā 5 citas tautības spēlētājus

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:59, pirms 9 gadiem
te daži nevis priecājas par V/0 uzvaru, bet nepārtraukti apsaukā VEF zīmolu. Sekas var iestāties neatkarīgi no laika un formāta

     [+] [-]

, 2016-05-29 19:59, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Bonis manā skatījumā velk uz kārtējo nerealizēto talantu, ir fiziskās dotibas, augums, metiens, kuras īsti netiek līdz galam realizētas. nav viņā tās nekaunības un asuma, vēlmes iemest un uzvarēt, kā teikim, Armandām Šķēlem. vispār, tā ir hroniska latvijas uzbrucēju/aizsargu slimība, ļoti ierobežots arsenāls uzbrukumā, nav laba dribla, kāju darbības, nav izdomas. principā, viņš vairākas reizes saasināja spēli, izveida visai labus momentus, bet nerealizēja. varbūt vienkārši nepaveicās.
Nedramatizee..Vins saja serija ir pazaudejies.Nespeej realizet savus metienus,kadus realizeja VTB sezona pret daudz stiprakiem pretiniekiem.Tas viss ir galvaa....IZskatas,ka ari treneris vinu paraak rausta,nelauj sajust speeli,bet nu jaa ari man si finalserija ir liela vilsanas kopumaaa

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:01, pirms 9 gadiem
Kāds tolks atbraukt tam Mailzam un Smitam, lai sēdētu uz beņķa VEF maikā, un vērotu atmosfēru? Tas pats ar Vildi

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:01, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: He he papiiksti veeel! Katrs redz ko grib redzet. Un valmiera tev skaitas lauki??? Pasaules merogaa jaa, bet ne LV
tieši Lv merogā,jo šeit ir tikai viena pilsēta RĪGA... pārējie ir lauku,nekā personīga,bet ,kad lielākā daļa lauķu nestrādās Rīgā,tad parunāsim par pretējo,jo citur darba iespēju ir stipri mazāk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 20:03, pirms 9 gadiem
Pelnīta uzvara Valmierai. Malači un 7. spēlē arī jābūt uzvarai.

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:03, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Aizej izlasi nolikumu - nedrīkst vienā spēlē pieteikt vairāk kā 5 citas tautības spēlētājus
Mailzs bija pieteikumā, tā kā varēja spēlēt vai arī Mailza vietā varēja spēlēt Smits
Nezinu, vai būtu stipri labāk, bet iespējams, ka būtu
Šie divi latvieši nevelk līmeni

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:03, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Nedramatizee..Vins saja serija ir pazaudejies.Nespeej realizet savus metienus,kadus realizeja VTB sezona pret daudz stiprakiem pretiniekiem.Tas viss ir galvaa....IZskatas,ka ari treneris vinu paraak rausta,nelauj sajust speeli,bet nu jaa ari man si finalserija ir liela vilsanas kopumaaa
kur ir drāma? tajā, ka es tieši izsakos par to, ko redzu? skatīties uz lietām reāli bez rozā brillēm tev jau skaitās drāma? es saku to, ko redzu, arī to, ko daudzi citi jau ir pamanījuši, no Boņa tika gaidīts lielāks progress, visi uz viņu cerēja, kā uz uzbrukuma līderi. Pagaidām nekā tāda nav. gluži jauns puika viņš vairs nav, jau skaitās pieaudzis. nevar būt mūžīgi daudzsološais, kaut kad ir tas jāpierāda.

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:06, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kur ir drāma? tajā, ka es tieši izsakos par to, ko redzu? skatīties uz lietām reāli bez rozā brillēm tev jau skaitās drāma? es saku to, ko redzu, arī to, ko daudzi citi jau ir pamanījuši, no Boņa tika gaidīts lielāks progress, visi uz viņu cerēja, kā uz uzbrukuma līderi. Pagaidām nekā tāda nav. gluži jauns puika viņš vairs nav, jau skaitās pieaudzis. nevar būt mūžīgi daudzsološais, kaut kad ir tas jāpierāda.
Tavuprat VTB liga videji 30 speles 20min 10.5pts+3,5reb+2,1ast,eff10.6 nav progress?Labaka sezona vina karjeraa...Bet finalserijaa sniegums ir vilsanaas ,tur es tev piekriitu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:06, pirms 9 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Es esmu bijis visās 6 finālspēlēs, man nav ne jausmas ko komentētāji saka
Komentetajiem taisniiba - shodien Arenaa bija vairaak VEF fanu kaa ierasts, bija sajutushi shampaniesha tuvumu, taapeec ieradaas. Pats biju Areenaa un kad Valmieras speletaji meta sodus, vareeja dzirdeet diezgan lielu svilpsanu

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:07, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Nedramatizee..Vins saja serija ir pazaudejies.Nespeej realizet savus metienus,kadus realizeja VTB sezona pret daudz stiprakiem pretiniekiem.Tas viss ir galvaa....IZskatas,ka ari treneris vinu paraak rausta,nelauj sajust speeli,bet nu jaa ari man si finalserija ir liela vilsanas kopumaaa
nevar tak noliegt to, ka spēlētājs, kurš skaitās talantīgs un spēj sevi pierādīt, vispirms kļūst par vienu no stabilajiem uzbrukuma līderiem savā komandā un visai pašsaprotams ir tas, ka tālāk viņš jau sevi pierāda ārpus latvijas, kā tas ir timmas, strēlnieka, daira bertāna gadījumā.

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:09, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Tavuprat VTB liga videji 30 speles 20min 10.5pts+3,5reb+2,1ast,eff10.6 nav progress?Labaka sezona vina karjeraa...Bet finalserijaa sniegums ir vilsanaas ,tur es tev piekriitu
ok, vtb līmenī cipari ir neslikti.

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:10, pirms 9 gadiem
Finālā ļoti gribējās septīto spēli. Ir, tātad fināls jau ir izdevies. Nav labi teikt VIENALGA, tad labāk teikšu , lai pēdējā spēlē uzvar stiprākais.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:24, pirms 9 gadiem
Ventspils izvilks 5.spēli pret Liepāju pirmdien?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:26, pirms 9 gadiem
Banzai rakstīja: Valmiera uzvarēja minimāli, šķiet, visliktāko playoff spēli aizvadījušo VEF
7.spēle saliks visu pa vietām.
ņifiga, sliktāko spēli vefs vēl aizvadīs Valmierā

  +4 [+] [-]

, 2016-05-29 20:27, pirms 9 gadiem
Te bija komentārs,ka rīdzenieki par Vef .... Muļķības mēs ar draugiem šodien bijām uz arēnu atbalstīt Valmieriešus!!! Super komanda turās 7tajā spēlē!!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:28, pirms 9 gadiem
zefons rakstīja: Apsveicu lauķus un tiesnešu korpusu ar uzvaru! Es saprotu, ka no mārketinga viedokļa vajag 7 spēli, bet brīžiem metas slikti, ka no tiesnešu korpusa lauķiem tiek ļauts stipri vairāk kā rīdziniekiem.
Ja tev liekas,ka pilsetnieki dzivo tikai piegruzitaja Riga,tad maldies.Ja shita mes runajam, tad vismaz kads no tavas gimenes ir laukis , jo nevar but ta ka visi dzivo Rigaa! Padoma pirms runa!Varbut tev kadreiz ari bus jadzivo kada no Latvijas pilsetam iznemot Rigu!

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:30, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Valmiera ir lauku mazpilsēta.
Tad Latvijaa parastas pilsetas ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitamas?!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:32, pirms 9 gadiem
ma4o128 rakstīja: Geks nav rīdzinieks.
Vel labak,tad jau visi lautji Vefaa!Ablomijaties pashi!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:34, pirms 9 gadiem
smaga spēle bija abām komandām, pēdējās sekundēs abām bija iespēja uzvarēt, abas cīnijās līdz galam, veiksme nostājās valmieras pusē. veiksme mīl stiprākos. visu sezonu man simpatizē valmiera. Gan tāpēc, ka sastāvs ir vietējais, Latvijas, gan tāpēc, ka netrūkst spilgtu spēlētāju, brāļi Šķēles, Kaufmanis, Laksa, Vairogs. nepārdzīvošu arī, ja Vef vinnēs, galvenais, lai būtu intriga un spraigs kapiņš līdz galam. es esmu par to.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:35, pirms 9 gadiem
coldasice rakstīja: tieši Lv merogā,jo šeit ir tikai viena pilsēta RĪGA... pārējie ir lauku,nekā personīga,bet ,kad lielākā daļa lauķu nestrādās Rīgā,tad parunāsim par pretējo,jo citur darba iespēju ir stipri mazāk..
Ja tev liekas ,ka Riga ir vieniga normala pilseta ,tad maldies.Taja Rigaa nav ko darit.Tur neka nav.Iznemot atseviskus svetkus un pasakumus.Tur nav ko redzet tapat ka lauku pilsetaa.Vienigi atskiras ar to,ka daudz cilveku,trasnoprts un majas.Riga ir liela tika tapec,ka atrodas centra.Lidzvertigas pilsetas ir Ventspils,Liepaja!Tur vismaz ir ko redzet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:40, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Ar normālu treneri VEFs to Valmieras pabiras un viduvējības būtu ar 4:0 sērijā paņēmuši.
Pabira esi tu!
Visi Valmieras speletaji,katrs atseviski ir par tevi bagataki vismaz 2-3 reizes.Tas ka Vef komanda ir galvaspilsetas komanda neko nenozime.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:41, pirms 9 gadiem
Skatos vacieaus pret slovakiem Hehe laukums bij tik slapjs ka bumba neripo, dzeru alu edu auksto zupu, Tu?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:42, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Skatos ignorētā kucīte hulijs trako kā traks, bet nu ko var gribēt no lamzaka, kurš savu biroju izdomā
Viars nav ko teikt?Labak neraksti neko.Tvas multjibas nevienam neinterese.Ja nu vienigikadam,kas grib ieriebt visai Valmierai,lai ari neko sliktu vini nav izdarijushi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:44, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kārlis kaut kā ne izlasē, ne arī lbl līmenī joprojām sevi nekādi un nekur nav pierādījis. nezinu, no kurienes var rasties iespaids, ka ar viņu sastāvā valmiera parādītu kaut ko labāku?
šajā ziņā Laura Blaua un Akseļa piebiedrošanās ir daudz jūtamāka.
Jutamaka tapec,ka Karlis vispar nespelee

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:45, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Kur Tu kasies pie manis? Es visu daudz maz normāli saku, tas, ka daudziem heiteriem, lokālpatriotiem utt. tas neaiziet, nav mana problēma, it īpaši tiem, kas bezjēgā pie VEF kasās
Taka tu kasies pie BKV!
Kadam tacu jaizstav sava komanda!Respect!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:46, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: WKS baigais rīdzinieks! Ceru, ka nav aizmirsis no zābakiem vistas sūdus noslaucīt.
Shis labs.Ta norecos!

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 20:46, pirms 9 gadiem
Armands-the best!!!

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:46, pirms 9 gadiem
Slyyp rakstīja: Jutamaka tapec,ka Karlis vispar nespelee
Kaarlis uzvalkaa iesildiisanaas laikaa padeva bumbas komandas biedriem, peec speeles beigu sireenas bija ljoti prieciigs par sho uzvaru

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:46, pirms 9 gadiem
Slyyp rakstīja: Jutamaka tapec,ka Karlis vispar nespelee
tur jau tā lieta, spēlēja kārlis, nespēlēja, pilnīgi nekādas atšķirības valmieras sniegumā, jo viņš to baigi neietekmēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:48, pirms 9 gadiem
Matiss123 rakstīja: Ventspils izvilks 5.spēli pret Liepāju pirmdien?
Protams!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:49, pirms 9 gadiem
Valmiera pacels zeltu mājās- skaisti!!

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:49, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Cik reāl esmu kasījies pie BKV? Pat sezonas laikā es kā skatītājs izteicu novērojumu tā visi uzreiz, ka kasos vai heitoju, citi pat nezin, kas ir heitošana
Ja par VEF kaads kaut ko negatiivu pasaka, tad tu uzreiz meties aizstaaaveet, pat ja taa nav heitosana...

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:50, pirms 9 gadiem
Puse jau pasludina Valmieru par čempioniem. Cruzam nesakrita, citādi šeit dziedātu citu dziesmu visi

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:51, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Cik reāl esmu kasījies pie BKV? Pat sezonas laikā es kā skatītājs izteicu novērojumu tā visi uzreiz, ka kasos vai heitoju, citi pat nezin, kas ir heitošana
Nu ja jau ta saki,tad labi! Shito atcereshos uz nakamo sezonu!
Par parejiem Vef faniem ta gan nevar teikt.Ka tik no*irst pie pirmas izdevibas!Un tad kad ir zaudejums,tad tik klusi kaa mironis zarkaa!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 20:52, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tik muļķīgs secinājums cik vien varbūt, komandās nav jābūt vietējiem, tā ir augstākā divīzija, nevis LBL2 utt. lokālpatriotisms ir bezjēdzīgs ja runā par augstākajām divīzijām jebkurā sportā
daļēji, jā, tomēr tas, ko mēs redzam ir smieklīgi, šosezon vispār lbl kopumā ir maz leģionāru, kuri jūtami pastiprina un uzlabo komandu spēli, konkkurence ar kuriem, mūsējiem it kā dotu iespēju un stimulu izaugsmei. neko tādu neredzu. līdz ar to, atomātiskās simpātijas iegūst valmiera, jo sastāvs ir vietējais, izcīna pirmo vietu sezonā, turklāt pirmo reizi, beigās izkapā 7to spēli finālsērijā. manuprāt, tikai loģiski atbalstīt valmieru, viņi ir to pelnijuši.

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:54, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja par VEF kaads kaut ko negatiivu pasaka, tad tu uzreiz meties aizstaaaveet, pat ja taa nav heitosana...
Par Vefu jau neko sliktu nevar pateikt.Tad tev preti uz*irsh piecreiz vairak preti!Protams,Bkv komandu aplamas vairak,jo Riga tacu dzivo vairak cilveku un ari sportacentra vairak ir ridzenieku,kas pats par sevi saprotams!

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:54, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaarlis uzvalkaa iesildiisanaas laikaa padeva bumbas komandas biedriem, peec speeles beigu sireenas bija ljoti prieciigs par sho uzvaru
nu jā, arī izlases sastāvā viņš bija pamanāmākais karsējs un atbalstītājs. es viņu saprotu, tomēr sūriem sviedriem noplnīta vieta vislabākā skatītāja vieta eiropas čempionātā,. kur vēl tuvāk laukumam?

     [+] [-]

, 2016-05-29 20:54, pirms 9 gadiem
Slyyp rakstīja: Par Vefu jau neko sliktu nevar pateikt.Tad tev preti uz*irsh piecreiz vairak preti!Protams,Bkv komandu aplamas vairak,jo Riga tacu dzivo vairak cilveku un ari sportacentra vairak ir ridzenieku,kas pats par sevi saprotams!
Redneck nav riidzinieks.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:55, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Redneck nav riidzinieks.
Bet vins atbalsta VEF!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:55, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu jā, arī izlases sastāvā viņš bija pamanāmākais karsējs un atbalstītājs. es viņu saprotu, tomēr sūriem sviedriem noplnīta vieta vislabākā skatītāja vieta eiropas čempionātā,. kur vēl tuvāk laukumam?
Tikt izlases 12niekaa tas jau tomeer kaut ko noziimee, taa ka velti vinju apsmej...

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 20:56, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tik muļķīgs secinājums cik vien varbūt, komandās nav jābūt vietējiem, tā ir augstākā divīzija, nevis LBL2 utt. lokālpatriotisms ir bezjēdzīgs ja runā par augstākajām divīzijām jebkurā sportā
daļēji, jā, tomēr tas, ko mēs redzam ir smieklīgi, šosezon vispār lbl kopumā ir maz leģionāru, kuri jūtami pastiprina un uzlabo komandu spēli, konkkurence ar kuriem, mūsējiem it kā dotu iespēju un stimulu izaugsmei. neko tādu neredzu. līdz ar to, automātiskās simpātijas iegūst valmiera, jo sastāvs ir vietējais, izcīna pirmo vietu sezonā, turklāt pirmo reizi, beigās izkapā 7to spēli finālsērijā. manuprāt, tikai loģiski atbalstīt valmieru, viņi ir to pelnijuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 21:01, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Reāli cik pamatotu? Šodien par degradēšanu, Jaunups krievu aģents utt. daļa pat reāli patiesībai neatbilst vai tuvu pat nav un loģiski, ka es oponēšu....Vai vēl labāk, tas Pasečņika gadījums, kad Šēnhos reāli pasaka kā bija, bet tik un tā Anžejs ir labs un tīrs, bet VEF sačakarējuši, jo nav auklējuši brīvajā laikā viņu....

Pie tam vēl ir visi to komentāri, kur neskaitāmas reizes atkārtojas
Jeega huljikam oponeet????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 21:02, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikt izlases 12niekaa tas jau tomeer kaut ko noziimee, taa ka velti vinju apsmej...
a man tomēr likās, ka viņš tur tika ar baigo avansu no bagatska puses, kuru viņš beigās nekādi neattaisnoja, ja vecvagars arī tika ar avansu, jo bagijam nebija izvēles, tad viņš sevi pierādīja no labākās puses, tad kārlis sevi neparādīja necik, līdzīgi, kā vilde. Kārļa un Vildes vietā mierīgi varēja būt BLaus kaut vai Kaufmanis. kuri tomēr sevi spēj jūtami paradīt LBL līmenī, ko nevar teikt ne par Vildi, ne Kārli.

     [+] [-]

, 2016-05-29 21:03, pirms 9 gadiem
Mēs Valmieras fani labākie! Patika ka karsējmeitas meta vef krekliņus tribīnēs un to noķēra protams Valmieras fans un uzreiz lidināja atpakaļ to sūda gabalu! Sēdēja blakus vafeļu fanelis, tikko kā mēs cēlāmies kājās šis aizladās nu ja traki ka tā atkal bija Valmieras mājas spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-29 21:08, pirms 9 gadiem
Sāniņš rakstīja: Mēs Valmieras fani labākie! Patika ka karsējmeitas meta vef krekliņus tribīnēs un to noķēra protams Valmieras fans un uzreiz lidināja atpakaļ to sūda gabalu! Sēdēja blakus vafeļu fanelis, tikko kā mēs cēlāmies kājās šis aizladās nu ja traki ka tā atkal bija Valmieras mājas spēle
Seedeeju netaalu no dazhiem nekulturaaliem Valmieras faniem, bija kauns, ka pieaugushi viriesi var tik zemu nolaisties Tachu kopumaa man atmosfera patika, pats atbalstiiju Valmieru.

     [+] [-]

, 2016-05-29 21:08, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikt izlases 12niekaa tas jau tomeer kaut ko noziimee, taa ka velti vinju apsmej...
es jau arī tā īsti negribu apsmiet Kārli, viņš noteikti ir feins džeks, tomēr paņemt viņu izlasē bija kļūda. Jo, kā mēs redzam, viņš arī lbl līmenī nespēj sevi apliecināt. no izlases dalībniekiem tak gaida mazliet augstāku sniegumu lbl līmenī, vai ne? viņiem tak būtu katram jabūt sava veida līderim savā klubā? teiksim, par meijeri man nav šaubu, kāpēc viņš ir izlasē, jo viņš sevi pierāda, ja ne ar punktu skaitu, tad raksturu, tad cīņassparu, atdevi aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2016-05-29 21:10, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ja mani atmiņa neviļ, tad Kārlis tikai tika uz Jakoviča traumas rēķina, ne?
es teiktu, uz Jakoviča traumas rēķina, tur tika Vecvagars. man tā šķiet. A kārlis? nu jā, sākumposmā izkrita tak vēl arī šķēle jaunākais.

     [+] [-]

, 2016-05-29 21:10, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Seedeeju netaalu no dazhiem nekulturaaliem Valmieras faniem, bija kauns, ka pieaugushi viriesi var tik zemu nolaisties Tachu kopumaa man atmosfera patika, pats atbalstiiju Valmieru.
Labi vienmēr būs kāds āksts! Bet vef vien var pasapņot par tādu atbalstu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-29 21:15, pirms 9 gadiem
vispār, Šķēle juniors tomēr jūtami atpaliek no vecākā asuma ziņā. Abi ar Peineri ļoti labi, savdabīgi, talantīgi, bet trūkst fiziskais. abi nopietnā līmenī pie asas aizsardzības sāk nosēsties. kamēr negrūst un nepresē pa riktīgo, abi spēj darīt baigi labās lietas, tiklīdz piežmiedz, tā sāk buksēt. tāpēc man tik ļoti patīk armands, jo viņš neraustās pie asas spēles, pats iet uz kontaktu, saasina. rets talants latvijas basītī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 21:16, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: laikam tā bija, tā kā Kārlim diezgan sakrita, tā teikt, kārtis un tika izlasē
sakrita gan,rēķinot, ka Bonis bija rehabilitācijā, Siliņš ārstējās, Bertāns jaunākais ārstējās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-29 21:26, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tā gadās, piemēram, tagad tam pašam Bonim ir laba iespējja tikt izlasē ar Janičenoka izkrišnau, bet nu tas sniegums pašlaik netur līdzi
nu tur būs ne tikai janičenoka faktors. tur man liekas,sākas mazliet cita matemātika. ārā ir blūms, janičenoks, tomēr iekšā vajadzētu nākt Bertānam jaunākajam un Siliņam. tā ka, divi ārā, divi iekšā. ok, kārlis šogad netiks izlasē, kaut vai tikai tāpēc, ka pēc traumas, pat ja ne snieguma dēļ. tātad bonis. tomēr, šogad gan jakovičs, gan vecvagars jau skaitās veseli. es teiktu, ka Armands būtu pelnījis pabūt kandidātos un pat tikt. Man liekas, diezin vai Jānis Strēlnieks un Dairis Bertāns atteiks izlasei olimpiskās kvalifikācijas brīdī. tad vēl atliek Timma, kurš būtu ļoti vēlams, jo šogad sevi parāda ļoti labi, tomēr pēdejās ne'dēļas viņš mokās ar muguras sāpēm un kāju. nezin, cik tur viss nopietni. es pat teikti, ka pastāv iespēja redzēt andžeju pašečņiku izlases rindās. viņš tomēr ir spānijā un ne zemākajā līgā. viņš mums patiesībā, gandrīz vai vienīgais īstais centrs

  -2 [+] [-]

, 2016-05-29 21:34, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Pašlaik izskaties tāds tu, jo nezinu kādam cilvēkam būtu jābūt, lai parastu kreklu nosauktu par sūda gabalu?
Mēs varam ar jūsu vafeļu krekliem grīdas mazgāt! Redzēs cik melnie urļiki pie mums atbrauks! Drošvien sievas un jaunpups atkal tupēs ha ha!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 21:35, pirms 9 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Ļoti gribētos lai sēriju uzvar Valmiera un paņem čempionu. Ne mūžīgie jau VEF, BKV, bet Valmiera.
Tieši tā pārmaiņas vajag!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 21:43, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tā gadās, piemēram, tagad tam pašam Bonim ir laba iespējja tikt izlasē ar Janičenoka izkrišnau, bet nu tas sniegums pašlaik netur līdzi
redz, man liekas, ka pareizā situācija būtu tad, ja būtu nevis iespēja tikt izlasē tāpēc, ka kāds cits labāks, veselības dēļ netiek, bet gan tāpēc, ka spēlētājs ar savu spēli pierāda, ka pelnījis tikt izlasē. teiksim, šķēle pierādā, ka viņš būtu noderīgs izlasē, jo man tomēr škīet, ka viņš ir labāks par peineri, kuram arī bija sava veida avanss no bagija puses, kuru viņš noteiktos mirkļos neattaisnoja. šķēle, atšķirībā no peinera, nebaidās no asas spēles. tālāk, man liekas, ka spēlētāji, kā Timma, brāļi bertāni, Strēlnieks, Siliņš tiek izlasē gluži vai automātiski tikai dēļ tā, kādā līmeņa turnīoros, komandās viņi spēlē. te vēl varētu piemest klāt Andžeju. ar mazu avansiņu. lai apskatītos, kā viņš šobrīd patiesībā izskatās. viņa gadījumā gan, es arī nekauktu, ja viņš izvēlētos vasaru aizvadīt individuālos treniņos, ja vien viņš tam tiešām nopietni veltītu visu vasaru. būtu tikai labāk izlases perspektīvai. kas vēl mums atliek? Mejeris, Meijeris, varbūt Zaķis, Freimanis, kas vēl? Ā, Berjozkins tak vēl ir. cik vietas vēl paliek?

  -2 [+] [-]

, 2016-05-29 22:10, pirms 9 gadiem
Nu ká varēja pad..rst, idioti... tāda iespəja bija pielikt punktu sezonai. Vāks vnk... septiņas spēles vajadzīgas pret Valmieru, cmon

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 22:49, pirms 9 gadiem
Īsumā-robis labs,letiņi vefa nigeru bandai parādīs,ka arī mums ir velns,kuru māle kā grib tāpat mells..

     [+] [-]

, 2016-05-29 22:53, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tā gadās, piemēram, tagad tam pašam Bonim ir laba iespējja tikt izlasē ar Janičenoka izkrišnau, bet nu tas sniegums pašlaik netur līdzi
tas, ko tu tagad raksti atgādina situāciju ar latvijas hokeja izlasi, kur savulaik tika uzsākta māksliga atajunināšana bāžot iekšā jaunos "perspektīvos", kuri paši saviem spēkiem tur nespēja tikt iekšā.

     [+] [-]

, 2016-05-29 23:01, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tā gadās, piemēram, tagad tam pašam Bonim ir laba iespējja tikt izlasē ar Janičenoka izkrišnau, bet nu tas sniegums pašlaik netur līdzi
un vēl tak Rolands Šmits, nē, nebūs Bonim lielas iespējas izkapāt izlasē vietu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-29 23:04, pirms 9 gadiem
LETS GO VEF!!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-29 23:36, pirms 9 gadiem
Medaļas pienākas tiesnešiem! Tik zemas kvalitātes tiesāšanu nekad nebiju redzējis! Ja tiesnesim bail no atbildības un svilpj tentenciozi, tad bez komentāriem! Vai tad LBL tik nabadzīga un vismaz uz finālu nevar noalgot kmopetentus tiesnešus?

     [+] [-]

, 2016-05-30 09:04, pirms 9 gadiem
Vefogradas kepons aka petjkurs kārtējo reizi pēc zāģa izklīdis pa krūmiem, lielā bravūra izplēnējusi.
Aiziet Armand, pēc kārtējā titula!

     [+] [-]

, 2016-05-30 09:05, pirms 9 gadiem
Lin#7 rakstīja: LETS GO VEF!!!!
Uz cik Vefa spēlēm esi bijis?