Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Kaldvels uguņo, ''Lauvas'' izcīna 12. uzvaru LBL

Krišs Upenieks

Kaldvels uguņo, ''Lauvas'' izcīna 12. uzvaru LBL
Pīrss Kaldvels šovakar guva 32 punktus
Foto: Mārtiņš Sīlis

Šovakar Zemgales Olimpiskajā centrā (ZOC) Latvijas Basketbola līgas (LBL) ietvaros pie 12. uzvaras tika ''Liepājas Lauvas'', kas viesos pārliecinoši ar rezultātu 86:60 pārspēja ''Zemgales'' basketbolistus.

Starta piecnieki

Zemgale: Bergmanis, Mētra, E.Krūmiņš, Seņkāns, Rozītis Liepājas Lauvas: Kaldvels, Kravčenko, Ate, Aleksejevs, Mejeris

Mača sākumā abas komandas apmainījās ar neveiksmīgiem uzbrukumiem, bet rezultātu, realizējot divus soda metienus, atklāja E. Krūmiņš. Komandas arī spēles turpinājumā ļoti neveiksmīgi darbojās uzbrukumā, tādējādi rezultāts attīstījās ļoti lēni. Ceturtdaļas vidū laukumā uguņot sāka Kaldvels, kurš realizēja piecus tālmetienus pēc kārtas, ļaujot komandai iegūt 11 punktu pārsvaru – 19:8. Pirmās desmitminūtes otro pusi mazliet veiksmīgāk aizvadīja ‘’Zemgale’’, nedaudz samazinot pretinieku pārsvaru – 18:25.

Otro ceturtdaļu teicami iesāka liepājnieki, atjaunojot padsmit punktu pārsvaru (34:20). ‘’Lauvas’’ ļoti sekmīgi spēlēja uzbrukumā, kas mājiniekiem neļāva tikt pat zem desmit punktu deficīta. Spēle ritēja ļoti mierīgi, bet noslēdzoties pirmajam puslaikam, Liepājas basketbolistiem 17 punktu handikaps – 47:30. ‘’Lauvām’’ pirmajās 20 minūtes sešus trejačus realizēja Kaldvels.

Otrais puslaiks sākās līdzīgi kā pirmais – komandas neveiksmīgi spēlēja uzbrukumā. Lai arī ‘’Zemgales’’ basketbolisti spēja pievilkt līdz 12 punktiem (41:53), tomēr turpinājuma nebija –astoņi punkti pēc kārtas ‘’Lauvām’’ (61:41), kas mājinieku situāciju padarīja diezgan bezcerīgu. Ceturkšņa beigās jelgavnieki pāris punktus atspēlēja – 50:67, tomēr, redzot spēli, nešķita, ka ‘’Zemgale’’ ceturtajā ceturtdaļā varētu radīt nopietnu intrigu. Ceturtais ceturksnis aizritēja mierīgi, rezultāts uz tablo attīstījās līdzīgi, un nopietni pietuvoties rezultātā mājinieki nespēja. Mača beigās Varis Krūmiņš laukumā sūtīja arī jaunos spēlētājus, bet ‘’Lauvas’’ novadīja spēli līdz loģiskam iznākumam, izcīnot pārliecinošu uzvaru ar rezultātu 86:60.

Liepājnieku rindās šovakar pamatīgi uguņoja Pīrss Kaldvels, kurš jelgavnieku groza sameta 32 punktus (realizēti arī astoņi tālmetieni) un izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas. Savukārt ''Zemgalei'', attiecīgi 14, 13, un 12 punktus guva Salvis Mētra, Edgars Krūmiņš un Ilmārs Bergmanis. ''Lauvām'' šī bija jau 12 uzvara 17 mačos, kas ļauj viņiem saglabāt otro pozīciju turnīra tabulā, jelgavniekiem pēdējā laikā gan spēle īpaši nevedas - iekrāti jau desmit zaudējumi 16 spēlēs, kas viņiem atvēl sesto vietu.

LBL regulārā sezona, 28. janvāris

Zemgale - Liepājas Lauvas 60:86 (18:25, 12:22, 20:20, 10:19)

Zemgale: Mētra 14, E.Krūmiņš 13, Bergmanis 12, Brūniņš 11, Rozītis 6, Seņkāns 2, Justovičs 2, Vereščagins, Mateikovičs, Grasmanis, Bambis
Lauvas: Kaldvels 32, Meiers 14, Ate 9, Mejeris 8, Miglinieks 6, Kosuškins 5, Aleksejevs 5, Kravčenko 5

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-28 20:36, pirms 13 gadiem
Uzvarēt Zemgali Jelgavā, turklāt bez komandas motoriņa Mičela un Vaikuļa, tas ir apsveicami! Malači! Kaldvels centās pierādīt, lai 31.janvārī nebūtu jākravā somas atpakaļ uz Ameriku.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-28 20:38, pirms 13 gadiem
Ja Kaldvels piešausies pie groziem vēl labāk, tad Jureviča aizstājējis ir atrasts. Uz LBL playoffiem ļoti noderētu.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-28 20:41, pirms 13 gadiem
Kādā mārutka pēc Zvaigžņu spēļu balsojumā ir Efedžuku, kurš labi ja pusi spēles ir nospēlējis, bet nav Kaldvela, tas man nav skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 20:45, pirms 13 gadiem
Willy rakstīja: Ja Kaldvels piešausies pie groziem vēl labāk, tad Jureviča aizstājējis ir atrasts. Uz LBL playoffiem ļoti noderētu.
Ceru, ka Kaldvels piešausies. Ja ņem vērā to, ka Kaldvels kopš magājušā gada marta nopietnā līmenī neko nav darījis, tad tas progress, kas ir vērojams uz doto brīdi spēlētāja sniegumā ir diezgan straujš kāpums augšup.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-28 20:49, pirms 13 gadiem
ibitvai, nebiju ievērojis, ka viņam šitādi lokatori
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-28 20:59, pirms 13 gadiem
kasparello99 rakstīja: Kādā mārutka pēc Zvaigžņu spēļu balsojumā ir Efedžuku, kurš labi ja pusi spēles ir nospēlējis, bet nav Kaldvela, tas man nav skaidrs.
Kāpēc vispār jābalso par amerikāņiem???

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 21:03, pirms 13 gadiem
Basis09 rakstīja: Kāpēc vispār jābalso par amerikāņiem???
Tā ir katra cilvēka individuāla izvēle par ko balsot un vai balsot vispār. Patreiz ceļu jautājumu kā tādu, kas attiecas uz spēlētāju sarakstu, no kuriem tiek izvēlēti spēlētāji. Nekur nēesmu minējis, ka balsoju vai balsošu par amerikāņiem.

     [+] [-]

, 2011-01-28 21:11, pirms 13 gadiem
Basis09 rakstīja: Kāpēc vispār jābalso par amerikāņiem???
Piemēram es ar labpatiku atceros tos gadus, kad zvaigžņu spēļē spēlēja vietējie pret ārzemniekiem. Vot tad gan bija skaisti! Nu šitās all "stārs" spēles kkāds murgojums, kur bieži vien pat amatieri tiek sabalsoti. Cita lieta, ka tgd jau nemaz nevarētu tādu formātu pielietot. Bet šitas modelis vienalga sūkā.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-28 21:15, pirms 13 gadiem
kasparello99 rakstīja: Tā ir katra cilvēka individuāla izvēle par ko balsot un vai balsot vispār. Patreiz ceļu jautājumu kā tādu, kas attiecas uz spēlētāju sarakstu, no kuriem tiek izvēlēti spēlētāji. Nekur nēesmu minējis, ka balsoju vai balsošu par amerikāņiem.
Bet kāpēc jābalso par kādu 3 šķiras amerikāni?? Ja es vietā varu ielikt vietējo Latvieti, kurš nemaz nav sliktāks? Tāpat šie Amerikāņi ir paņemti uz dažām nedēļām, kur jēga???

  +1 [+] [-]

, 2011-01-28 21:18, pirms 13 gadiem
Willy rakstīja: Piemēram es ar labpatiku atceros tos gadus, kad zvaigžņu spēļē spēlēja vietējie pret ārzemniekiem. Vot tad gan bija skaisti! Nu šitās all "stārs" spēles kkāds murgojums, kur bieži vien pat amatieri tiek sabalsoti. Cita lieta, ka tgd jau nemaz nevarētu tādu formātu pielietot. Bet šitas modelis vienalga sūkā.
Daļēji piekrītu, bet līmenis ir tāds... Šaubos LBL1 spēlē kādi tur amatieri, bet ir daži jaunie, kas tiešām All Star nebūtu pelnījuši... Balsojumā arī nevar redzēt, kas un cik ir sabalsojuši.
Ai tā tikai viena zvaigžņu spēle...

  +2 [+] [-]

, 2011-01-28 21:20, pirms 13 gadiem
Basis09 rakstīja: Daļēji piekrītu, bet līmenis ir tāds... Šaubos LBL1 spēlē kādi tur amatieri, bet ir daži jaunie, kas tiešām All Star nebūtu pelnījuši... Balsojumā arī nevar redzēt, kas un cik ir sabalsojuši.
Ai tā tikai viena zvaigžņu spēle...
Bet nevar noliegt, ka ar kadru gadu arvien ļenganāka tā pati spēle paliek. Vienīgi konkursi vēl kkādu interesi izraisa. Tev taisnība, tāds mums tgd tas līmenis...

     [+] [-]

, 2011-01-28 23:38, pirms 13 gadiem
pat Slam dunk konkursi pec Baxtera gada ir bijuši nekaadi

     [+] [-]

, 2011-02-11 21:57, pirms 13 gadiem
tas kaldvells ir naturaals skaistulis, ladee jau vins slimi.... feisaaa