Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" interesantā Ziemassvētku spēlē pieveic "Jūrmalu"

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

"VEF Rīga" interesantā Ziemassvētku spēlē pieveic "Jūrmalu"
Edgars Jeromanovs
Foto: twitter.com/OlyBetLBL

Šovakar Daugavas sporta namā risinājās "OlyBet" Latvijas Basketbola līgas (LBL) Ziemassvētku spēle, kurā "Jūrmala" uzņēma "VEF Rīga" basketbolistus. Jūrmalnieki parūpējās par intriģējošu mača galotni, bet uzvara tomēr tika rīdziniekiem - 86:82.

"Jūrmala" vēl joprojām nevar atgriezties Jūrmalas Valsts ģimnāzijas sporta zālē, tāpēc mājas spēle pret "VEF Rīga" basketbolistiem bija jāaizvada Daugavas sporta namā. Šī bija LBL Ziemassvētku spēle, uz ko norādīja arī "Jūrmalas" basketbolistiem speciāli izgatavotās formas, no kurām atteicās pretinieki. Lai arī "VEF Rīga" basketbolistus vajadzēja uzskatīt par favorītiem, jūrmalnieki pēc sekmēm Baltijas Basketbola līgā un 10 uzvarām pēc kārtas gribēja iekost vefiņam un apsteigt to turnīra tabulā.

Spēli ar labu izspēli sāka "Jūrmala", kas noslēdzās ar Uģa Pinetes trīs punktu gājienu. Jūrmalnieki izvirzījās vadībā ar 5:0, bet nākamos četrus punktus guva viesi. Ervīns Jonāts īsā laikā guva piecus punktus un labi nospēlēja aizsardzībā, ļaujot "Jūrmalai" saglabāt vadību. Komandas ļoti aktīvi darbojās aizsardzībā, kas nesekmēja rezultāta augšanu. Kā "VEF Rīga" pienāca tuvāk, tā jūrmalnieku tālmetiens viesus atsvieda atpakaļ. Kad bija jāspēlē nedaudz mazāk par divām minūtēm, Kaspars Bērziņš spēja izlīdzināt rezultātu (15:15). Jūrmalnieki ātri atjaunoja četru punktu pārsvaru, bet pirmā ceturtdaļa noslēdzās ar Mareka Mejera triecienu grozā no augšas - 21:19.

Otrā ceturtdaļa sākās ar līdzīgu abu komandu spēkošanos. "VEF Rīga" vienībai bija problēmas ar piezīmju nastu, jo norma tika sasniegta jau pēc divām ar pusi spēlētām minūtēm. Jūrmalnieki turējās minimālā vadībā, bet tad precīzs no tālās distances bija Mejeris, izvirzot savu komandu vadībā (26:24). Jūrmalnieki centās nesasteigt savus uzbrukumus, bet jo ilgāk spēlēja, jo biežāk kļūdījās. Tas viesiem ļāva pēc piecām spēlētām minūtēm būt vadībā ar 30:24. "Jūrmalas" spēlētāji ar agresīviem caurgājieniem lika pretiniekus pārkāpt noteikumus, kas ļāva biežāk izpildīt soda metienus un tikt pie viegliem punktiem. Mājiniekiem ar atspēlēšanos nesekmējās, bet tad mazliet avantūristisku tālmetienu realizēja Haralds Kārlis un to izdarīja ar pārkāpumu. Soda metiens bija precīzs, rezultāta starpībai sadilstot līdz minimumam (33:34). Pēdējās divas minūtes pirmajā puslaikā ļoti labi aizvadīja "VEF Rīga" basketbolisti, pelnīti dodoties lielajā pārtraukumā vadībā ar rezultātu 45:35.

Otrā puslaika ievadā jūrmalnieki centās izmantot priekšrocības pret Iļju Gromovu, pie aizsegiem. Gan Pinete, gan Ivars Rihards Žvīgurs apspēlēja "VEF Rīga" centru, gūstot punktus. Otrā laukuma galā Gromovs parādīja savas prasmes groza apakšā, rezultāta starpībai saglabājoties 10 punktu robežās. Līdz ceturtdaļas vidum spēle ritēja līdzīgi, rezultāta starpībai paliekot teju tādai pašai. Jūrmalnieki turpināja pieļaut nepiespiestas kļūdas, kas iegāza mājiniekus visas spēles garumā. Kaspars Bērziņš bija mājinieku lielākais drauds nākamajās minūtēs, ar kura pūlēm "VEF Rīga" veica izrāvienu. "Jūrmala" spēja nedaudz atspēlēties, bet viesi varēja justies komfortabli (62:49). Rīdzinieku komfortu trešās ceturtdaļas izskaņā izjauca Edgars Jeromanovs, kurš realizēja tālmetienu un nostādīja savu komandu 10 punktu atstatumā. Lielāks trieciens bija palikšana bez galvenā trenera, jo Mārtiņam Gulbim piešķīra otro tehnisko piezīmi un izraidīja no zāles. Trešā ceturtdaļa noslēdzās tādās pašās pozīcijās kā pēc puslaika, kas jūrmalniekiem ļāva saglabāt izredzes uz labvēlīgu iznākumu (57:67).

Spēles izšķirošo nogriezni komandas sāka līdzīgi, bet tas nesekmēja mājinieku atspēlēšanos. "VEF Rīga" tādējādi kontrolēja cīņas gaitu un drīz vien arī izvirzījās vadībā ar 75:60. Pēc minūtes pārtraukuma "Jūrmala" atguvās, sagādāja pretiniekiem piezīmju normu un turpināja cīnīties. Rīdzinieki aizrāvās ar tālmetieniem, kas nebija precīzi. Tikmēr jūrmalnieki ar caurgājieniem centās ieņemt pretinieku groza apakšu. Produktīvi spēlēja Žvīgurs, pēc ilgāka laika pirmo reizi sadeldējot deficītu zem 10 punktiem (68:76). "VEF Rīga" uzreiz nedaudz atrāvās, bet Pinetes tālmetiens atgrieza jūrmalniekus spēlē. Tiesa jāspēlē bija vairs tikai divas ar pusi minūtes. Jūrmalnieki nepadevās, pārsteidza pretiniekus ar ļoti ciešu presingu un ar milzīgu cīņassparu sadeldēja deficītu līdz trīs punktiem, kad gan bija atlicis spēlēt vien nepilnas sešas sekundes. To laikā "VEF Rīga" nosargāja uzvaru ar rezultātu 86:82.

Uzvarētāju labā 19 punktus guva un sešas atlēkušās bumbas izcīnīja Kaspars Bērziņš, bet attiecīgi 17 un 15 punkti Marekam Mejerim un Aleksam Peresam, kurš atdeva septiņas rezultatīvas piespēles. "Jūrmalas" rindās ar 18 punktiem un piecām rezultatīvām piespēlēm izcēlās Edgars Jeromanovs, bet 16 punkti un sešas atlēkušās bumbas Ivaram Rihardam Žvīguram.

"OlyBet" LBL, 23. decembris

"Jūrmala" - "VEF Rīga" 82:86 (21:19, 14:26, 22:22, 25:19)

"Jūrmala": Jeromanovs 18 (5 rp), Žvīgurs 16 (6 ab), Kārlis 14, Pinete 9, Pļavnieks 8, Krestiņins 7, Jonāts 5, Saulītis 3, Dilevka 2, Strēlnieks, Lauls.
"VEF Rīga": Bērziņš 19 (6 ab), Mejeris 17 (6 ab), Peress 15 (7 rp), Helmanis 11, Gromovs 8, Vecvagars 7, Labucks 5 (7 ab), Janičenoks 3, Ate 1, Misters, Čavars.

"Olybet" LBL kopvērtējums

VKomandaUZ%
1.Ventspils120100%
2.VEF Rīga8280.0%
3.Ogre9375.0%
4.Jūrmala8466.7%
5.Betsafe/Liepāja5645.5%
6.Valka/Valga2625.0%
7.Latvijas Universitāte31023.1%
8.Valmiera/Ordo31023.1%
9.Jēkabpils21115.4%

     [+] [-]

, 2017-12-23 22:26, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: Esmu labaks par vinu, man ir 12,4CM. cik tev???
Iestāšanās Partijas rindās nav bijusi veltīga!
:

  -4 [+] [-]

, 2017-12-23 22:26, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Man patika tas spāņu treneris Frade - atceros, ka ar viņu komanda demonstrēja labāko sniegumu pēc-Kurtinaiša ērā. Joprojām Kurtinaitis (kuru atveda Valters) ir visaugstākās klases treneris, kāds VEFam bijis.
Diemžēl pēc tam tā arī nav izdevies piesaistīt normālus speciālistus, izņemot protams šo Karloss Frade.
Kā tu domā, ir vērts Bagatskim piedāvāt VEF trenēšanu nākamsezon,
ja viņš tā arī nevar atrast darbu nekur Eiropā? Kaut kā neaicina viņu,
laikam nekotējas augstu...
Bagatskim alga kā viss vef budžets, vai nu divas trešdaļas noteikti
Domāju, ka līdz sezonas beigām būs darbs viņam...Man ir tāda mikroskopiska aizdoma, ka Barcelona varētu savu mainīt nost, tur diezgan slikti iet...

Zini, kas par lietu, Frades stils, pie šīm noteikumu izmaiņām vispār labi iederētos, nesist piezīmes, lai ātros norautu utt. tik tas, ka viņam ļoti leģionāri patika, nav kā pašlaik, kad Gailītis īpaši neskatās uz leģionāriem, piemēram, ja Perezs nespēlētu, tad Gailītis latviski gan jau stāstītu, jo Labuckas runā latviski

     [+] [-]

, 2017-12-23 22:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir vēl viens, Gailītis nav trenējis pragmatisku basketbolu...Gan Kurtinaitis, gan Butauts to nepiekopa, pats Gailītis arī nav iepriekš, ko tādu piekopis...Man pastāv aizdomas, ka Gailītis īsti nesaprot, kā izmantot šo sastāvu tieši tam stilam, jo nu tā rotācija ir reizēm dziļā tumsā. Arī šajā spēlē, bija Gromovs ar Helmani laukumā, iet viss labi, iegūst +15, nezināmu iemeslu dēļ, viņš laiž kapteini - Mejeri laukumā un rezultāts nokrīt uz +9...Vēl tā spēlētāju pārturēšana laukumā...Es saprotu, ka Gromovs pozicionāli kļūdījās un kājās slikti tika līdzi viņi mazajiem, bet tāpat, ja ir plusi, nu atļauj, lai puisis paskraida
Iespējams tāpēc, ka kapteinim treneris vairāk uzticas. Kapteinis zina, kādam jābūt vēlamajam rezultātam. VEFam beigās sākušas rokas trīcēt, pēdējās divarpus minūtēs no sešiem sodiem iemests tikai viens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-12-23 22:41, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iespējams tāpēc, ka kapteinim treneris vairāk uzticas. Kapteinis zina, kādam jābūt vēlamajam rezultātam. VEFam beigās sākušas rokas trīcēt, pēdējās divarpus minūtēs no sešiem sodiem iemests tikai viens.
Tā jau apmātība tev ar toto ir, jo nu vienīgais, kas negatīvi pārsteidza bija Perezs, jo divus netrāpīja, bet Mejeris nav bijis stabils sodu metējs, viņi kopumā slikti meta 56% laikam...Gailītis laikam slikti māca viņus

  +1 [+] [-]

, 2017-12-23 22:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā jau apmātība tev ar toto ir, jo nu vienīgais, kas negatīvi pārsteidza bija Perezs, jo divus netrāpīja, bet Mejeris nav bijis stabils sodu metējs, viņi kopumā slikti meta 56% laikam...Gailītis laikam slikti māca viņus
Perecs vienu nevis netrāpīja, bet trāpīja, pārkāpjot pāri soda līnijai.

  +1 [+] [-]

, 2017-12-23 22:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā jau apmātība tev ar toto ir, jo nu vienīgais, kas negatīvi pārsteidza bija Perezs, jo divus netrāpīja, bet Mejeris nav bijis stabils sodu metējs, viņi kopumā slikti meta 56% laikam...Gailītis laikam slikti māca viņus
Nu jā, nekāds snaiperis nav - VTB pa visam sezonām kopā 68,9%. Bet divās pēdējās sezonās tikai ap 64%.

Skatītāju daudz bija?

  -1 [+] [-]

, 2017-12-23 22:49, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Perecs vienu nevis netrāpīja, bet trāpīja, pārkāpjot pāri soda līnijai.
paldies par labojumu

  -1 [+] [-]

, 2017-12-23 22:49, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu jā, nekāds snaiperis nav - VTB pa visam sezonām kopā 68,9%. Bet divās pēdējās sezonās tikai ap 64%.

Skatītāju daudz bija?
pilns DSN, cik sapratu...Mani pārsteidz, ka VEF tur spēlēja, es nebūtu izbrīnīts, ka Jeromanova roku darbs, viņam ar Gulbi, labas attiecības ar viņiem

     [+] [-]

, 2017-12-23 23:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Saproti, ka to es nenoliedzu un tur piekrītu, tik diemžēl izskatījās, ka tie 10 punkti varēja arī 20 būt, ja daži labi nesāktu mierīgi un pašpārliecināti spēlēt....Tāpēc man šosezonas vef modelis, no spēles, atstāj rūgtumu tieši LBL, neesmu redzējis pat spēli, kur viņi pēc maksimuma būtu nospēlējuši...Kaut vai iepriekšējās spēles, kur liels laiks bija tālākajiem rezervistiem - Misters, Zotovs un Čavars (kļuva pēc Bērza pievienošanās), kas traucē to viņu spēku LBL noteikt...Es, kā fans, daudz neprasu, nu kaut vienu ierindas spēli, lai nospēlē uz maksimumu
Vecīt - uz šo spēli vefs bija mobilizējies vairāk kā uz jebkuru n o vtb! Tevis nosauktie rezervisti tā arī palika bez iespējas, kurfu saņem katrā no krievijas čempja spēlēm. Mejeris tik aktīvs parasti redzēts tikai finālsērijās (kurās parasti saņem MVP), Peress spēlēja pat vairāk nekā vidēji vtb, spēles organizācija no viņa rokām praktiski netika izlaista. nekā nesaprotu no toto, par ko te daudzi runā, bet tavējo atdeve noteikti nebija knapāka kā krievijas čempī. Problēmu redzu citur - vefam trūkst spēles ar līdzīgiem pretiniekiem ar uzstādījumu - obligāti uzvarēt, krievijā jau tiek atstrādāta skaisto zaudējumu tehnoloģija + parādīt savus līderus kā iespējamo preci (visspilgtāk - pagājušogad ar Mārtiņu Meieru), cīņa par uzvaru tur nav obligāta! Jau viarākkārt esmu tev teicis - treneri nekad neņems nost par rezultātiem krievijā, bet gan - būs sūdīga perspektīva pret BKV. Joprojām domāju, ka šeit pieminēto Fradi palaida, jo viņš laikam šos uzstādījumus vai nu nepieņēma vai nesaprata. Spēle jau patiesībā ļoti reāla - rredzējām, ka vefa garajam galam Jūrmalai īsti ko pretim likt nav, bet par katru laukuma metru viņi plēsties prot. Kā katrā spēlē, kādam veicās mazāk (Janičenokam, Artūram Strēlniekam), kādam vairāk (netipiski redzams bija Bērzs, veiksmīga spēle Žvīguram, labas epizodes Helmanim), bet - pret Jūrmalu tos +20 tavējie var paņemt tikai tad, ja ... Gulbis atlaiž grožus savējiem.

     [+] [-]

, 2017-12-23 23:22, pirms 7 gadiem
Izškirošais faktors šodien bija... ikdienas cirvis Helmanis, pret kura vienveidīgo, taču pārliecinošo spēli zem Jūrmalas groza pretzāles Gulbis neatrada. Vispār jau garais gals VEFu izvilka.

  -2 [+] [-]

, 2017-12-23 23:26, pirms 7 gadiem
brunoje rakstīja: Vecīt - uz šo spēli vefs bija mobilizējies vairāk kā uz jebkuru n o vtb! Tevis nosauktie rezervisti tā arī palika bez iespējas, kurfu saņem katrā no krievijas čempja spēlēm. Mejeris tik aktīvs parasti redzēts tikai finālsērijās (kurās parasti saņem MVP), Peress spēlēja pat vairāk nekā vidēji vtb, spēles organizācija no viņa rokām praktiski netika izlaista. nekā nesaprotu no toto, par ko te daudzi runā, bet tavējo atdeve noteikti nebija knapāka kā krievijas čempī. Problēmu redzu citur - vefam trūkst spēles ar līdzīgiem pretiniekiem ar uzstādījumu - obligāti uzvarēt, krievijā jau tiek atstrādāta skaisto zaudējumu tehnoloģija + parādīt savus līderus kā iespējamo preci (visspilgtāk - pagājušogad ar Mārtiņu Meieru), cīņa par uzvaru tur nav obligāta! Jau viarākkārt esmu tev teicis - treneri nekad neņems nost par rezultātiem krievijā, bet gan - būs sūdīga perspektīva pret BKV. Joprojām domāju, ka šeit pieminēto Fradi palaida, jo viņš laikam šos uzstādījumus vai nu nepieņēma vai nesaprata. Spēle jau patiesībā ļoti reāla - rredzējām, ka vefa garajam galam Jūrmalai īsti ko pretim likt nav, bet par katru laukuma metru viņi plēsties prot. Kā katrā spēlē, kādam veicās mazāk (Janičenokam, Artūram Strēlniekam), kādam vairāk (netipiski redzams bija Bērzs, veiksmīga spēle Žvīguram, labas epizodes Helmanim), bet - pret Jūrmalu tos +20 tavējie var paņemt tikai tad, ja ... Gulbis atlaiž grožus savējiem.
VTB jau daļēji var saprast, praktiski mazākais budžets un par pārdošanu piekrītu, ko arī Bagatskis norādīja, ka VEFam uz to oža ir...Kas saistās ar Fradi, tad viņu drīzāk atlaida, jo tas viss sastāvs bija tikai plika masa un kadru piesaiste jau no pirmajām dienām dziļā tūtē, visi to redzēja...

Par šo spēli, tad piekrītu tev, ka mobilizējušies bija, bet ne maksimums, tāpat Hawkins nespēlēja, kurš arī savus 20 punktus iemestu...Bet pat bez viņa, man šķiet, ka pie maksimālas atdeves, varēja +20 paņemt un tālu jau arī nebija. To jau norādīju Damokla zobenam, ka pie augošas starpības Gromovu noņēma un Mejeri uzlaida, kas negatīvi spēli ietekmēja, arī Janičenoks iepriekš teica, ka dažam labām spēlētājam, ir jākļūst agresīvākam ģērbtuvēs (domāju, ka pa Mejeri runāja). Tāpēc man Bērzs patīk tagad, kā iznāk viņš, tā notiek diriģēšana, Mejeris, kā kapteinis to reti veic...Pērn bija Blūms, kurš bijs dominējošais no spēlētājiem, šosezon tāda vēl nav bijis, nav līdera, kurš pateiktu - sapurinātu un vestu cīņā

     [+] [-]

, 2017-12-24 03:23, pirms 7 gadiem
Latvija basketbols iet pīlês...

     [+] [-]

, 2017-12-24 07:27, pirms 7 gadiem
Sezonas saakumaa rakstiju,ka Jurmalas vaajaa vieta ir Gulbis,nu nav vinhs nekaads treneris,uzpuusts maaksliigs burbulis,driizaak v inhs ir tiesneshu uzraugs,jo apstriid visas pieziimes gan pamatotas ,gan nepamatotas,bet savu speeleetaaju pielaistajaam kljuudaam vinjam nav laika ne sekot,ne speeli vcadiit....
kad Gulbi patrieca,tad otrais treneris speeli vadija mieriigiun saprotami ,nonjeema stresu un speeleetaaji savu darbu padarija lieliski un gandriiz uzvareeja,ja no pasha saakuma tiewsneshi nebuutu aukleejushies ar Gulbi un laikus patriekushi , vareeja BUUT CITS REZULTAATS !!!!!!

     [+] [-]

, 2017-12-24 09:11, pirms 7 gadiem
HMB - BIROJA EKSPERTS/ PARTIJAS BIEDRS! rakstīja: funi, cik tev cm???
Jau otro dienu meklēju bīdmēru, nez kur aizkritis.

  -1 [+] [-]

, 2017-12-24 19:24, pirms 7 gadiem
norden rakstīja: Sezonas saakumaa rakstiju,ka Jurmalas vaajaa vieta ir Gulbis,nu nav vinhs nekaads treneris,uzpuusts maaksliigs burbulis,driizaak v inhs ir tiesneshu uzraugs,jo apstriid visas pieziimes gan pamatotas ,gan nepamatotas,bet savu speeleetaaju pielaistajaam kljuudaam vinjam nav laika ne sekot,ne speeli vcadiit....
kad Gulbi patrieca,tad otrais treneris speeli vadija mieriigiun saprotami ,nonjeema stresu un speeleetaaji savu darbu padarija lieliski un gandriiz uzvareeja,ja no pasha saakuma tiewsneshi nebuutu aukleejushies ar Gulbi un laikus patriekushi , vareeja BUUT CITS REZULTAATS !!!!!!
Muldēt beidz! Gulbis ir talantīgs TRENERIS.