Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Video: ASK Rīga uzvar Barons/LMT

Kristaps Driķis
Piedāvājam labāko momentu apskatu no Latvijas basketbola līgas (LBL) spēles, kurā "ASK Rīga" ar 80:73 uzvarēja "Barons/LMT" komandu.
Vērtējums: +13

  +9 [+] [-]

, 2009-01-21 00:32, pirms 16 gadiem
ssito pietaati pret sskkeeli jau vareeja izbeigt un sodinju ielikt lai visi veelreiz var papriecaaties...

starpcitu-ssogad neredzeeti daudz cilveeki bija...

malaci ask!

 +11 [+] [-]

, 2009-01-21 00:33, pirms 16 gadiem
un veel nebija ielikts skeles caurgajiens, kur bertaanam sodu nosvilpa peec tam, kad skele bija kaadus 4 soljus kjipa divsoliitii veicis...
tiesaaja ssodien smuki pa labu baronam...

 +15 [+] [-]

, 2009-01-21 00:34, pirms 16 gadiem
Lai arī nekad neesmu bijis ASK fans, bet tagad šī komanda man ļoti patīk ! Malači ASK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-21 00:37, pirms 16 gadiem
nu piedod, bet varu diezgan objektiivi izveerteet...
skaidrs, ka tas bija pa skalju teikts (tiesaja par labu baronam) bet piekritiisi ka stridigas epizodes tika lemtas pa labu baronam... es varu uzskaitiit vairaakas taadas un nenaak neviena praataa, kad taadas tiktu lemtas pa labu ask... bet nu vienalga-ask malacci!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-21 00:38, pirms 16 gadiem
go ASK!

 +10 [+] [-]

, 2009-01-21 00:39, pirms 16 gadiem
vai nu skjeele vienkaarshi perfekti visus izmaaniija,vai arii patieshaam tur bija nostaigaats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-01-21 00:50, pirms 16 gadiem
Grafs beidzot dankot saacis
Slēpts komentārs: kikiwiki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 01:20, pirms 16 gadiem
Flame - ka vienmer malacis, kapec vairs neatskaņo ASK himnu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2009-01-21 02:06, pirms 16 gadiem
3:25... saskaitiet Šķēlem soļus!!!!!!!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-21 02:47, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: 3:25... saskaitiet Šķēlem soļus!!!!!!!!!!!!!!
8i!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-21 03:02, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: 3:25... saskaitiet Šķēlem soļus!!!!!!!!!!!!!!
110% nostaigāts!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 04:13, pirms 16 gadiem
tuk_tuk_te_lohs rakstīja: vai nu skjeele vienkaarshi perfekti visus izmaaniija,vai arii patieshaam tur bija nostaigaats!
vnk njemiet un noskatieties nba apskatu [nba.com vai youtube] ar nosaukumu crab drible sapratiisiet sho jauno fiiishu basketbola

  +8 [+] [-]

, 2009-01-21 08:31, pirms 16 gadiem
tā vajag tiem Baroniem!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 08:38, pirms 16 gadiem
suudiiga kvalitaate skanjai riktiigi

  -3 [+] [-]

, 2009-01-21 08:56, pirms 16 gadiem
vītola caurgājieni gandrīz vienmēr beidzas ar vienu un to pašu - BLOKU!
švaks viņš tajos caurgājienos!

 +14 [+] [-]

, 2009-01-21 09:10, pirms 16 gadiem
Neesmu ne Barona fans ne nidejs, bet varu teikt vienu - nesaportu ka sai komandai vispar ir lidzjuteji? Spele nu nekada... Aleksandram muzigais pofigisms seja, Skele pedeja laika daudz pinas savas kustibas un briziem ka flegmats kustas (ka piemeru varu minet video sakumu), tikai retais saja komanda ir aktivs, parejie tadi pasivi (tjip, nu jaiet pametat bumba, mums jau par to maksa), Sorry, bet ta no malas izskatas, atlekusas bumbas baksta nevis vaac, murgs ne basketbols... laikam bija jamaina visi treneri, jo ka Berzins speleja pie Trajkovica un ka tagad spele... atkal neka - uzplivina truliti, pabaksat bumbinu un viss... nu ka ta var spelet? Lai pamacas no Zemgales ar kadu degsmi jaspele...

 +14 [+] [-]

, 2009-01-21 09:49, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: 3:25... saskaitiet Šķēlem soļus!!!!!!!!!!!!!!
Viņam tā bieži gadās!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-21 10:27, pirms 16 gadiem
Nē nu ir jau ok, apskats ielikts tāds drīzāk ar uzsvaru kā Baronam negāja, kur ir Vītola bloks pret Aleksandru?Kur ir Uveļa cīņa zem groza?Un kur ir mācību materiāls kā nav jāmet sodiņi(Šķēles izpildījumā).

  +6 [+] [-]

, 2009-01-21 10:28, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nav ielikts kā Vītols nobloķēja Aleksanderu! Tas tak jāliek Latvijas basketbola TOP10 par šo nedēļu!
pilnīgi piekrītu, kad aizsargs lēcienā no vietas nobloķē centru, tas ir ļooti skaisti

  +6 [+] [-]

, 2009-01-21 10:29, pirms 16 gadiem
Pizonis rakstīja: Neesmu ne Barona fans ne nidejs, bet varu teikt vienu - nesaportu ka sai komandai vispar ir lidzjuteji? Spele nu nekada... Aleksandram muzigais pofigisms seja, Skele pedeja laika daudz pinas savas kustibas un briziem ka flegmats kustas (ka piemeru varu minet video sakumu), tikai retais saja komanda ir aktivs, parejie tadi pasivi (tjip, nu jaiet pametat bumba, mums jau par to maksa), Sorry, bet ta no malas izskatas, atlekusas bumbas baksta nevis vaac, murgs ne basketbols... laikam bija jamaina visi treneri, jo ka Berzins speleja pie Trajkovica un ka tagad spele... atkal neka - uzplivina truliti, pabaksat bumbinu un viss... nu ka ta var spelet? Lai pamacas no Zemgales ar kadu degsmi jaspele...
tieši tā, vakar rakstīju apmēram to pašu, nesaprotu kā šai komandai vispār ir kāds līdzjutējs
Slēpts komentārs: Rondo
Slēpts komentārs: traktorins

  +5 [+] [-]

, 2009-01-21 11:22, pirms 16 gadiem
njaa... Armandu tik slānīt un slānīt, kamēr izsit no viņa ārā to zvaigžņu slimību! uz ko tas čalis iet, tiešām nesaprotu...vai tiešām Šķēlem nav draugu un ģimenes, kam rūpētu viņa nākotne?! skumīgi, ka talants iet bojā...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 11:31, pirms 16 gadiem
gabagris rakstīja: vnk njemiet un noskatieties nba apskatu [nba.com vai youtube] ar nosaukumu crab drible sapratiisiet sho jauno fiiishu basketbola
http://www.youtube.com/watch?v=lkwKGm8eqwc&feature=related
šeit sākot ar 1.15 ir smalka analīze par šo tēmu
traveling king šito Armands laikam nebij redzējis

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 11:46, pirms 16 gadiem
traktorins rakstīja: mudaki, sods tur ir nevis nostaigats, to ari nosvilpa. Kad skele iemet caurgajiena un skatas uz tiesnesiem - bertanam 100% sods. aleksam cina par bumbu pret bertanu nav jadod sods, vitola bloks bija ar sodu, berzinam pret bertanu 2+1 nebija sods. tas ir tikai dazas stridigas epizodes, kad marekselam ir taisniba un nosviilpa par labu baronam.....
pag,pag, pret Grafu bij metienā sods, Mažuti totāli nogrūda vienā epizodē, atklātāku sodu grūti iedomāties, svilpe klusē, visa publika tad noelsās neizpratnē (nav iekš video). Aleksanderam BIJA sods pret Bertānu, nevar tā mugurā grūst, arī Bērziņa bloks- pats bloks tīrs, bet nu pagrūda vītolu no muguras, vienreiz nosvilpa, vienreiz ne. Tas pats Bērziņam pret Bertānu, sods nevis ar rokām, bet ar ķermeni. Tur kur Šķēle nostaigā, nosvilpa tikai uz pēdējo soli, pietam Bertāns spēlēja cik tīri vien spēja, un varbūt tieši tāpēc, ka šķēle veica visus to sneskaitāmos soļus beigās arī apjuka (kaut pavēro, Bertāna sods tur arī strīdīgs) Uz beigām vispār tādus jēlus sodus Baronam par labu pasvilpa, tik sodi viena daļa garām lidoja... Tāpēc NAV jēgas par šo tēmu strīdēties, bija strīdīgas epizodes uz abām pusēm, tā ir vienmēr.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 11:55, pirms 16 gadiem
Ja kas te arī youtube.com: YouTube - LeBron James Crab Dribble - Jalen... ierēc par LeBrona "crab" driblu, experti - nostaigāts. Un šķēlem tur vēl vairāk soļi bija.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-21 12:02, pirms 16 gadiem
3:08-3:15... 2 pilnīgi brīvi metieni no groza apakšas, abi garām. Kā vecis ar 2,15m nevar viens pats no apakšas iemest, tā ir mīkla...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 12:45, pirms 16 gadiem
Rondo rakstīja: idinsh
ko tu varoni grib teikt,ka tur viss kartibā bija???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 14:29, pirms 16 gadiem
nu skaidrs, ka strīdīgas epizodes uz abām pusēm un tā ir katrā spēlē. Vienkārši izbesijos, ka kāds bļauj ka viennozīmīgi baronam pietiesāja. Tiesāja tā kā viņi vienmēr tiesā. Nevienam neko nepietiesā, protam katrā spēle kļūdu skaits uz abām komandām nav vienāds, tāpēc var rasties iespaids, ka kaut kur kaut ko pietiesā.

     [+] [-]

, 2009-01-21 14:39, pirms 16 gadiem
mediss ar medni ir divreiz labaaki un talantiigaaki, nekaa tas zeidaks, panemts tur uzvaarda peec!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 15:18, pirms 16 gadiem
njā,Šķēles zvaigžņu stunda ir pagājusi,kad krita iekšā viens pec otra... pat no soda linijas lidz stipai nedavelk! ASK malači,visi leģionāri gandriz atlaisti... bet tāpat tiek galā.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-01-21 15:23, pirms 16 gadiem
Bērziņš ir kļuvis par lupatu. Pilnģi pieļauju, ka viņam būtu vismazākais koeficients no visiem Latvijas spēlētājiem, ja mērītu to sniegumu pret viņu dotumiem. Nah vajadzīgs 2-pacmit spēlētājs, kurš lādē truļus un varbūt vienu-divas reizes spēlē kādam noceļ bumbu. Kopš atlases cikla līkne ir bijusi tikai un vienīgi uz leju. Atkal treneris vainīgs? Ar šādu sniegumu izlases sākuma pieciniekā viņu vairs neredzu. Paskatās kaut vai uz Kalvi, kas lielu daļu spēles močīja kā ceturtais numurs- ir čalim azarts un vēlēšanās, cilvēks grauž to grīdas dēli. Bet mūsu Biedriņa labākais čoms Bērziņš laikam neko pilnīgi nav mācījies no sava slavenā drauga. Šis nav nodirsiens- vienkārši skumji. Drīz jau arī vairs nebūs "jaunais-perspektīvais", turklāt tā ņurdēšana uz tiesnešiem pēc katras svilpes ir kļuvusi jau vienkārši kaitinoša. Diez pašam neapnīk?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 15:30, pirms 16 gadiem
marexels rakstīja: nu piedod, bet varu diezgan objektiivi izveerteet...
skaidrs, ka tas bija pa skalju teikts (tiesaja par labu baronam) bet piekritiisi ka stridigas epizodes tika lemtas pa labu baronam... es varu uzskaitiit vairaakas taadas un nenaak neviena praataa, kad taadas tiktu lemtas pa labu ask... bet nu vienalga-ask malacci!
Tu esi par ASK.. tu tak to nespēj nemaz objektīvi vērtēt.. visas strīdīgās situācijas, kur tiesnesim ir jāpieņem lēmums, Tu uzskatīsi par pietiesāšanu, ja lēmums būs par sliktu Tevis iemīļotajai komandai. Arī es varētu sākt skaitīt un apstrīdēt epizodes, kur svilpe ir pret baronu, bet tas būs tikai tāpēc, ka man patīk tā komanda.

     [+] [-]

, 2009-01-21 15:34, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: 1:04 jau tas pats paskaties kādi 4 soļi stabili
paskaties veelreiz - vinjam peedeejais dribls ir ar soli uz labaas kaajas.. leciens arii no labaas.. tur nav iespeejami 4 solji..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 16:02, pirms 16 gadiem
adidudas rakstīja: Tu esi par ASK.. tu tak to nespēj nemaz objektīvi vērtēt.. visas strīdīgās situācijas, kur tiesnesim ir jāpieņem lēmums, Tu uzskatīsi par pietiesāšanu, ja lēmums būs par sliktu Tevis iemīļotajai komandai. Arī es varētu sākt skaitīt un apstrīdēt epizodes, kur svilpe ir pret baronu, bet tas būs tikai tāpēc, ka man patīk tā komanda.
neuztver to kā uzbraucienu vai apvainojumu, bet vai varētu man pastāstīt, kāpēc tev patīk tā komanda? es, goda vārds, nesaprotu. Viņu spēle ir vnk atbaidoša, un tas neattiecas tikai uz pēdējo spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 19:18, pirms 16 gadiem
phils rakstīja: neuztver to kā uzbraucienu vai apvainojumu, bet vai varētu man pastāstīt, kāpēc tev patīk tā komanda? es, goda vārds, nesaprotu. Viņu spēle ir vnk atbaidoša, un tas neattiecas tikai uz pēdējo spēli.
Man tā komanda patīk jau no tā laika, kad pat nebija dzimusi ideja par ASK atjaunošanu. Lielākā daļa no šeit komentējošajiem ASK faniem tad vēl pamperos sēdēja (neuztver to kā uzbraucienu vai apvainojumu). Nevar nepiekrist, ka šosezon Barons nerāda labāko spēli, bet tāpēc jau es neiešu atbalstīt citu komandu. Vienkārši esmu pārliecināts, ka ar laiku spēle uzlabosies. Vajag tikai pacietību.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 19:47, pirms 16 gadiem
traktorins rakstīja: nu skaidrs, ka strīdīgas epizodes uz abām pusēm un tā ir katrā spēlē. Vienkārši izbesijos, ka kāds bļauj ka viennozīmīgi baronam pietiesāja. Tiesāja tā kā viņi vienmēr tiesā. Nevienam neko nepietiesā, protam katrā spēle kļūdu skaits uz abām komandām nav vienāds, tāpēc var rasties iespaids, ka kaut kur kaut ko pietiesā.
Piekrītu, vismaz šoreiz noteikti bija strīdīgas epizodes uz abām pusēm, so laikam jau viss principā ok.
Par fanošanu- katram ir tiesības fanot par ko viņš grib, tas jau ok. Bet tas par pamperiem, nav gluži korekti, es noteikti pamperos nebiju, fanoju par Bročiem, un priekš manis ASK ir broču turpinājums, tāpēc man nav divu domu kam just līdzi.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 21:03, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2009-01-21 21:03, pirms 16 gadiem
Sitaads Armands man patika(Kad veel negaaja uz essiiti un labi speeleeja)

     [+] [-]

, 2009-01-21 21:51, pirms 16 gadiem
adidudas rakstīja: Man tā komanda patīk jau no tā laika, kad pat nebija dzimusi ideja par ASK atjaunošanu. Lielākā daļa no šeit komentējošajiem ASK faniem tad vēl pamperos sēdēja (neuztver to kā uzbraucienu vai apvainojumu). Nevar nepiekrist, ka šosezon Barons nerāda labāko spēli, bet tāpēc jau es neiešu atbalstīt citu komandu. Vienkārši esmu pārliecināts, ka ar laiku spēle uzlabosies. Vajag tikai pacietību.
paldies, skaidrs.tad lai tev un tavējiem izdodas
es kādreiz aktīvi jutu līdz Bonus, vot tā bija komanda! sanāca ar viņiem kopā aizbraukt arī izbraukumos. diemžēl, 90.gadu krīzi šis klubs nepārdzīvoja. tagad, man simpātiskāka gan pēc spēles satura, gan pašiem spēlētājiem šķiet ASK. Ūvels&Robis 4ever