Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Barons/LMT" un Vaikuļa ceļi šķiras

"Barons/LMT" un Vaikuļa ceļi šķiras
Raimonds Vaikulis
Foto: Romualds Vambuts

"Barons/LMT" un Raimonds Vaikulis ceturtdien vienojušies par līgumattiecību beigšanu. Vaikulis komandā iesaistījās pirms pagājušās sezonas, šī gada sākumā palīdzot Baroniem izcīnīt FIBA kausu un LBL čempionu titulu.

Šosezon Vaikulim tā pa īstam neizdevās apliecināt sevi "Barons/LMT" sastāvā, Baltijas Basketbola līgas sešās spēlēs laukumā vidēji aizvadot 11 minūtes, gūstot 2,3 punktus, izcīnot 1,0 atlēkušo bumbu un izpildot 0,7 rezultatīvās piespēles.

Savukārt LBL piecās spēlēs Vaikulis vidēju laukumā aizvadīja 15 minūtes, gūstot piecus punktus, izcīnot 1,8 atlēkušās bumbas un izpildot 2,8 rezultatīvās piespēles.

"Barons/LMT" vadība pateikusies Raimondam Vaikulim par ieguldījumu pagājušās sezonas panākumos, izcīnot FIBA kausu un LBL čempionu titulu. It īpaši atmiņā paliekošs esot bijis Vaikuļa sniegums FIBA kausa pusfinālā pret "Tartu Rock", kad Raimonds 28 minūtēs izcēlās ar 11 punktiem, sešām atlēkušajām bumbām un 10 rezultatīvām piespēlēm.

Izmantotie resursi:
barons.lv

Slēpts komentārs: nelo
Slēpts komentārs: gnom112

 +19 [+] [-]

, 2008-11-20 21:17, pirms 16 gadiem
nu vaikulim tas noteikti ir labāk!jāmeklee komanda kur piedava lielaaku speeles laiku!! vinjam iekshaa ir , tikai jamak izmantot!!

 +57 [+] [-]

, 2008-11-20 21:22, pirms 16 gadiem
tā jau ir - kam gan tas LATVIETIS vajadzīgs - labāk paņemt vēl pārīti otršķirīgu mello vai leišu uz pārbaudes laiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2008-11-20 21:22, pirms 16 gadiem
Iskatās tiek atbrīvota vieta leģionāriem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-20 21:26, pirms 16 gadiem
hmmm interesants pavērsiens, tagad varam zīlēt uz kurieni viņš dosies!

 +23 [+] [-]

, 2008-11-20 21:29, pirms 16 gadiem
fortheCKA rakstīja: idiot, Barona vadiiba saprot, ka Vaikulis klubam nav vajadziigs un laizh vinju valjaa, lai ar normaalu speeles laiku speelee kaadaa citaa klubaa!
Par to vai Barons vispār kaut ko saprot - tas ir ļoti labs jautājums.
Kā var paņemt uz vienu pozīciju komandā 4 (Šķēle, Vaikulis, Kravčenko, Vītols) spēlētājus un pēc tam meklēt lieko.
Nez, man liekas tā pastulbi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2008-11-20 21:30, pirms 16 gadiem
Vaikuli, mēs tevi gaidām Jelgavā.

 +10 [+] [-]

, 2008-11-20 21:32, pirms 16 gadiem
Nu varbuut pie sava jaumiesu trenera Enzela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-20 21:33, pirms 16 gadiem
fortheCKA rakstīja: bet cka jau vispaar tiek njemti piektšķiriigi latvieshi un tad skaitaas baigais latvju klubs..
prieksh piektšķiriigiem latvieshiem nemaz tik slikti nespeele

  +4 [+] [-]

, 2008-11-20 21:35, pirms 16 gadiem
fortheCKA rakstīja: a, nu bljaa, Latvijaa ir vienkaarshi taadi speeleetaaju resursi, ka zaeebis..
Bet kurš tad liek sagrābties visus LV spēlētājus, tas vai tad ir kluba uzdevums?
Un vai tad pirms slēgt ar viņiem līgumu, nebija zināms kādā pozīcijā viņi spēlē?

  +8 [+] [-]

, 2008-11-20 21:35, pirms 16 gadiem
Howard rakstīja: Nedomāju viss...

Vieta atvēlēta Vītolam vai Janičenokam

Bet liekas ka Vitolam
nu tu dod.. kādam Janičenokam.. tas tur vairs kāju nespers!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-20 21:40, pirms 16 gadiem
fortheCKA
esi milziigs barona fans? kāpēc pie visiem komentiem tev ... ir miinusi! Laikam pilniigi nevienam nekrata tavas samociitaas domas ar aizturiiti

  +4 [+] [-]

, 2008-11-20 21:42, pirms 16 gadiem
Loģisks lēmums,ja netiek spēlēt jāmeklē cita komanda.
Kravčenko arī jālaižas prom,jo vienīgais kas viņam spīd ir spēlēt farmā .

  -2 [+] [-]

, 2008-11-20 21:43, pirms 16 gadiem
uz RNS/D Līvāni lai nāk bet žēl tagad vispār maz buus latviešu Barona

  +5 [+] [-]

, 2008-11-20 21:47, pirms 16 gadiem
fortheCKA rakstīja: Vaikulis, Kravčenko stabili uz maiņu.. Vītols vēl nemaz nav Baronaa spēlējis liidz shim..
Jap,stabili iet uz maiņu...un labi ja pa abiem spēlē savāc piecu-septiņu minūšu laiku. No Vaikuļa puses saprātīgs lēmums,jo Baronā netiek lobētas nacionālās intereses,bet gan tiek iemēģināti leģionāri,ar kuriem acīmredzot saista lielas cerības Eiropas kausā. Arī Kravčenko un,domājams,arī Zeidakam būtu jāvācas prom no turienes. Tiesa,tad vairs Baronā letiņu praktiski nepaliktu.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-20 21:48, pirms 16 gadiem
gan jau nebija ar mieru kā Kravčiks spēlēt fārmklubā!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 21:50, pirms 16 gadiem
vnk tiek atbrivota vieta Vitolam...... domaju ka vinjs nav sliktaaaks!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-20 21:50, pirms 16 gadiem
Gadijumā Vītols pirms pāris gadiem neuzspēlēja dažas spēles Baronā???

  +4 [+] [-]

, 2008-11-20 21:51, pirms 16 gadiem
Nu jā.... jau par kravcijs uzspeelejis riidzenee, varbuut pilnai laimei kādu igauni vēl paņemt?

ļoti gribēti raimondu akal vpils krekliņa redzēt, tomār, kāds viņam bijis potenciāls, tikai ar klubiem nav veicies, neviena kluba kur viņu novērtētu, ne viena kluba kur būtu piecinieka spēlētājs(lielos vilcienos) varbūt beidzot noveiktos, vpili ir lielisks kolektiivs un uzsktu ka vaikulis ar savām labākajām īpašībam iederētos spēlē, ātrs, ar metienu, bumbas kontroli, galvenais izcils cīnītājs kam nenolaižas rokas, saprotu ka jādod spēlēt kanbergam, taču ļoti vēlētos redzēt vaikuli vpilii

Ja baumas par bankevicu un vāciju peipildīsies, tad reāls variants varētu būt valmiera, ja tik ar naudām tiks galā, domāju ka vaikulis ar laiku spētu dot valmierai variāk kā ingus, arī raimonds iegūtu spēles laiku, taču tomēr labāku līmeni un iepsējas spēlēt augstākā līmenī, tikt tālāk ir ar vpili, ak cik būtu labi

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 21:52, pirms 16 gadiem
Neko neteikšu par Baroma kadru politiku, to laiks rādīs cik pareiza tā bija... Bet par Vaikuli runājot nu man domāt, ka VEF vai Liepāja čalis varētu nogrundēties!! Lai jau veicas

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 21:52, pirms 16 gadiem
Hasheks rakstīja: Gadijumā Vītols pirms pāris gadiem neuzspēlēja dažas spēles Baronā???
paris speles speleja!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 21:53, pirms 16 gadiem
nu vaikulim jau bija tikai taa viena zvaigzhnju stunda, kas paraadiija to, ka ja vinjam dos iespeeju, tad vinjsh nepievils.. ceru vinju redzeet valmieraa vai lauvaas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-20 22:00, pirms 16 gadiem
Uz Ventspili ! Vinji zina kā izmantot latviešus , atšķirība no dažiem labiem....

  -1 [+] [-]

, 2008-11-20 22:00, pirms 16 gadiem
Nu tad beidzot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-11-20 22:02, pirms 16 gadiem
Vajadzētu Veikalas paņemt no Nežvežiem...
Bet saprotams ka vaikulis nebija tas kam būtu jāsilda soliņš, pieredzējis spēlētājs, līdzīgi kā ar Grafu.. ja netic treneris, un uzlaižot uz pāris minūtēm, sakarīgu sniegumu grūti parādīt - soliņš regresē spēlētājus..

  +5 [+] [-]

, 2008-11-20 22:03, pirms 16 gadiem
fortheCKA rakstīja: idiot, Barona vadiiba saprot, ka Vaikulis klubam nav vajadziigs un laizh vinju valjaa, lai ar normaalu speeles laiku speelee kaadaa citaa klubaa!
tad to muļķi vajadzēja darīt pirms sezonas!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 22:08, pirms 16 gadiem
vAIRAK VIETAS BUUS AMERIKANJIEM....SKARBA PATIESIIBA

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 22:11, pirms 16 gadiem
Bija jūtams, ka tas ir neizbēgami! 5min laukuma nu nezinu vai kādu tas apmierina! tāpat kā Kravčenko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-20 22:22, pirms 16 gadiem
nu ja labaak lajut 5 neegjeriem spleeet !

  +3 [+] [-]

, 2008-11-20 22:23, pirms 16 gadiem
Priekšs Vaikuļa labākais variants Ventspils,Valmiera ar nav sliktākais variants.
Liepāja,Vef vai Gulbene tomēr solis atpakaļ,diezin vai viņš to vēlas .

     [+] [-]

, 2008-11-20 22:23, pirms 16 gadiem
cerams ka chalis vismaz atradiis klubu !
saak nepatikt tas barons taa vairs nav latvieshu komanda

     [+] [-]

, 2008-11-20 22:36, pirms 16 gadiem
Nu jā, Muižnieks spēli veido uz ārzemniekiem...

     [+] [-]

, 2008-11-20 22:36, pirms 16 gadiem
Nu kādam vnk bija jābūt liekajam - šoreiz tas ir Vaikulis! Viņa pozīcijā Baronā ir pārprodukcija un nerādādīja jau arī šis nekādu super sniegumu... Lai džekam veicas citā klubā!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-20 22:44, pirms 16 gadiem
Ar Raimonda iesaistisanso Līvānu komandā tā cīnisies pa augstām vietām LBL!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-20 22:46, pirms 16 gadiem
smUX rakstīja: Vajadzētu Veikalas paņemt no Nežvežiem...
Bet saprotams ka vaikulis nebija tas kam būtu jāsilda soliņš, pieredzējis spēlētājs, līdzīgi kā ar Grafu.. ja netic treneris, un uzlaižot uz pāris minūtēm, sakarīgu sniegumu grūti parādīt - soliņš regresē spēlētājus..
pilnībā piekrītu,kāds bertāns un grafs bija pagājušā sezonā un kas notiek šosezon

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 22:47, pirms 16 gadiem
adidudas rakstīja: nu vaikulim jau bija tikai taa viena zvaigzhnju stunda, kas paraadiija to, ka ja vinjam dos iespeeju, tad vinjsh nepievils.. ceru vinju redzeet valmieraa vai lauvaas..
taadu zvaigžņu stundu viņam ir bijis daudz , diemžēl neviens tās neizmantoja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-20 22:53, pirms 16 gadiem
Dzirdēts, ka Vaikulim "nogrieza" algu un šamais loģiski ka nebija ar to mierā. Barona izcilais menedžeris Cvaņķis ne tādu vien gājienu var izdomāt! Bet atceries, Raimond, viss kas notiek notiek uz labu. Lai veicas nākamajā klubā (gribētos Lauvās) bet laikam jau Valmierā.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-20 22:55, pirms 16 gadiem
Vaikulis sagribeeja speeleet- negeelis, labi ka vanags atlaida savaadaak veel vaikulis kaadreiz pieraadiitu ka speelee labaaku komandas speeli nekaa individuaalists- gailis gusts
p.s. un juus veel jautaasiet kas man shajaa klubaa var nepatikt, tagad jau jaaprasa kas var patikt- atlaida jo chalis gribeeja speeleet, nemaniiju ka chalim shogad baigi deva iespeeju pieraadiit ka ir labaaks par legionaariem, da vanag paardod barona akcijas valstij pa 2lvl savaadaak klubu pa grunti nolaidiisi

     [+] [-]

, 2008-11-20 22:58, pirms 16 gadiem
Uz Līvāniem

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:00, pirms 16 gadiem
bkv tewi gaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:09, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: pilnībā piekrītu,kāds bertāns un grafs bija pagājušā sezonā un kas notiek šosezon
varbūt ,ka vasarā ir mazliet jānodarbojās ar basketbola treniņiem ?

  -2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:11, pirms 16 gadiem
ferma22 rakstīja: Vaikulis sagribeeja speeleet- negeelis, labi ka vanags atlaida savaadaak veel vaikulis kaadreiz pieraadiitu ka speelee labaaku komandas speeli nekaa individuaalists- gailis gusts
p.s. un juus veel jautaasiet kas man shajaa klubaa var nepatikt, tagad jau jaaprasa kas var patikt- atlaida jo chalis gribeeja speeleet, nemaniiju ka chalim shogad baigi deva iespeeju pieraadiit ka ir labaaks par legionaariem, da vanag paardod barona akcijas valstij pa 2lvl savaadaak klubu pa grunti nolaidiisi
Ar kādu slimību ir jāslimo,lai šādu garadarbu sarakstītu (pat ja ņem vērā tavu nievājošo attieksmi visos rakstos par Baronu) ???

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:12, pirms 16 gadiem
Bardax rakstīja: Nu kādam vnk bija jābūt liekajam - šoreiz tas ir Vaikulis! Viņa pozīcijā Baronā ir pārprodukcija un nerādādīja jau arī šis nekādu super sniegumu... Lai džekam veicas citā klubā!
un tavuprāt pārprodukcija vienā pozīcijā ir normāla parādība?!
es vienmēr esmu tā uzskatījis un uzskatīšu arī turpmāk - Vanags ir absolūti neprofesionāls menedžeris! jopcik, vai tad tiešām LV trūkst jaunu un talantīgu cilvēku, kuri varētu nomainīt šo psrs stagnātu?! laikam jau Zonnem šis pajolis patīk...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-20 23:15, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Dzirdēts, ka Vaikulim "nogrieza" algu un šamais loģiski ka nebija ar to mierā. Barona izcilais menedžeris Cvaņķis ne tādu vien gājienu var izdomāt!
vai tu to pašu teiksi par ASK menedžeriem(n-tajiem) ????

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:16, pirms 16 gadiem
Labvēlis
Nē, jo to es nezinu.
Emilio
SUPER pateici, es pat labāk neizdomātu:-)

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:23, pirms 16 gadiem
fortheCKA rakstīja: idiot, Barona vadiiba saprot, ka Vaikulis klubam nav vajadziigs un laizh vinju valjaa, lai ar normaalu speeles laiku speelee kaadaa citaa klubaa!
Tu toč esi idiots

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:25, pirms 16 gadiem
Howard rakstīja: Nedomāju viss...

Vieta atvēlēta Vītolam vai Janičenokam

Bet liekas ka Vitolam
peec shitaa komentaaru man liekas tu esi VEEEEL LIELAAKS idiots Un nenormaalaakais "REAALISTS"
tu gadiijuma kko nelieto pirms raxti te kkaadus komentaarus ??!?!?!?

  -2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:33, pirms 16 gadiem
nu 1kart domaju Vitols nebuus sliktaaaks......
2kart iespeeja vinjam tika dota :

21min pret Liepaaju
19min pret Keizarmezhu
22min pret Bukiem
16min pret ROCK
19min pret Rytas
16min pret KALEV
7min pret ASK
7min pret Valmieru

nu un shaja laikaa vinjs taa ari neko neparadija.... uzskatu ka gan klubs,gan vaicis ir ieguveeji!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-20 23:36, pirms 16 gadiem
Tad jau vissdrīzāk priekšroku dodu Lauvām!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-20 23:37, pirms 16 gadiem
Tā vietā lai atlaistu kadu amerikāni atlaizh Vaikuli.. bik stulbi no barona puses, bet ja jau jutas tik gudri tad tik uz priekshu,kgan es domaju ka barona spele tas neko nemainis,barons laikam arii grib splet taka ASK:starta pieciniekā visi legionāri, tā tik tureet,labi ka ventspils saprata ka jaudzina jaunie nevis kkadi otrskirigi amerikani,cerams ka barons sapratis savas kludas

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:39, pirms 16 gadiem
vajadzeeja laist vinu uz laukuma..!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-20 23:52, pirms 16 gadiem
Tikai Barona un ASK vadībai jāiegaumē - ar katru pret ārzemnieku nomainīto latvieti viņi zaudē pulku līdzjutēju. Tad lai nebrīnās, ka cilvēki neiet uz basketbolu. Piedodiet, bet man ir pie dir..., kā 5 ASK kreklos tērpti ārzemnieki spēlē pret 5 Barona kreklos tērptiem ārzemniekiem.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-20 23:55, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Dzirdēts, ka Vaikulim "nogrieza" algu un šamais loģiski ka nebija ar to mierā. Barona izcilais menedžeris Cvaņķis ne tādu vien gājienu var izdomāt! Bet atceries, Raimond, viss kas notiek notiek uz labu. Lai veicas nākamajā klubā (gribētos Lauvās) bet laikam jau Valmierā.
Tā laikam tagad realitāte - nauda spiež visus. Tos jeņķus laikam var dabūt lēti, kamēr šie nostiprinās Eiropā.

     [+] [-]

, 2008-11-21 00:01, pirms 16 gadiem
tā tam bija jābūt...

  +7 [+] [-]

, 2008-11-21 00:02, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: Ar kādu slimību ir jāslimo,lai šādu garadarbu sarakstītu (pat ja ņem vērā tavu nievājošo attieksmi visos rakstos par Baronu) ???
nu nemaz tik nievaajosh neesmu domaaju ka esmu bijis uz vairaak barona speeleem nekaa te lielaakaa dala esporta barona fanu, vnk zzeel ka vaikulim nevar pateikt paldies vasaraa, jo arii pagaajushogad nekaads briinumdaris nebija tagadfig znajet vai atradiis pietiekami aatri labu klubu( tas pats kas ar bushinu un ask) pasaki pats vai tu barona menedzmentu uzskati par apmierinoshu nesaistot iekshaa legionaaru lietu vnk viss ko dara vanags vinsh neizdara liidz galam pat nozeelojamaas ekstrakartes gribu aiziet ar draugiem uz basiiti paskatiities no katra pa 5 lvl kameer siiki pokemoni seezz maajaas uz 10 ekstrakarteem un tie kas tieshaam regulaari iet maksaa 5, labaak vareeja no katra prasiit kaadu 2 lvl un vsjo gan skatiitaaju buutu vairaak gan nopelniitu arii kaut ko, speelu laikaa kaut kaads kretiins kliedz ne tikai speeleetaajus kas iemet + veel paaris speeles komenteetaaja pienaakumus, bet veel kaut ko kliedz bravo aiziet tas tik bija uzbrukums (labi ka vismaz matainie vairs pa stiigaam nesit). Fani nevar fanot pa komandu kam sastaavs mainaas tik aatri un biezzi ka iisti nevar saprast kursh tad iisti buus reaalais sastaavs + laikam vasaraa nav vajadziigs straadaat ar komplektaaciju.Liels miinus ka netiek galaa ar savu fanklubu sory liekat kaadus plakaatus gribat, dzerat cik gribat bet duumu sveces gan nav jaadedzina telpaas
Sory barona fani bbl un uleb esmu par jums bet lbl tomeer gruuti meeginaat atbalstiit komandu kura nespeej izraisiit simpaatijas nevis speeles zinaa bet tieshi komandas paarvaldes probleemaas es ceru ka vanags driiz ies pensijaa gribas jaunas asinis

  -3 [+] [-]

, 2008-11-21 00:02, pirms 16 gadiem
Chalim pārāk sakāpis galvā.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-21 00:06, pirms 16 gadiem
Vaikulis manuprāt bija ļoti perspektīvs pirms pāris gadiem, tad viņu laikam Maskavieši-Dinamo paņēma, bet tur bez prakses pazuda, bet pirms tam laikam Polijā spēlēja, bet tā arī neatvērās, viņam laikam vajag treneri kas dod lielu spēles laiku... Viss būs OK, Raimond, turies!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-21 00:33, pirms 16 gadiem
šosezon tiešām Vaikulim negāja spēle, tomēr no pag.sez.prātā stāv viņa spēle BBL playoff'os, pret Šauļiem, kad bija uzvara no lieliem mīnusiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-21 00:56, pirms 16 gadiem
Ferma,ja cilvēks TIEŠĀM vēlas ko pateikt,tad dara to saprotamā valodā.
Sapratu to,ka nav "lielas šķirbas" kāds ir temats -tev nepatīk Barons,tev nepatīk Vanags,tev nepatīk fani,tev nepatīk muziķi,tev nepatīk komentators,tev nepatīk leģionāri,tev nepatīk komandas komplektācija un to tu deklarē katrā rakstā,kas saistīts ar šo klubu. tad pasaki - KAS TEV VISPĀŖ PATĪK? Un kāda velna pēc,ja tev tik daudz lietu nepatīk,tu ej un skaties ???? PARADOKSSSSS. Labi vēl,ka Barons(un visi kas ar to saistīti)nav vainīgi pie Buškevica nedienām
Norman, vaina,manuprāt,nav tik daudz treneros,cik spēlētājos. Cik mums ir bijuši "perspektīvie" ? Un kā vienīgo argumentu minēt spēles laiku ir muļķīgi. Lai nu kuram,bet Raimondam ,šo 1.5 gadu laikā,tika dots tik daudz reižu sevi pierādīt,ka atrunas ir pilnīgi nevietā.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-21 02:47, pirms 16 gadiem
Paldies dievam ka atlaida vismaz viena trula balgimisa mazak komanda. Tagad vismaz vares normali paskatities ka melnie onkas taisa shovu

  +3 [+] [-]

, 2008-11-21 08:27, pirms 16 gadiem
lasu, ka daži te saka ka Vaikulis uz VEF!!!! tas ir galīgi garām...Valdis šito neņems!!!! kā viņš pats teica: Vaikulim ir par maz talanta!!!!
manuprāt labākās spēles vaikulis aizvadīja u-18 un u-20 čempī un ar to viņa izaugsme apstājās!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 08:40, pirms 16 gadiem
Latvji pulcējaties zem BKV karoga!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 08:55, pirms 16 gadiem
eh, ka Liepājā Vaikulis noderētu!

     [+] [-]

, 2008-11-21 08:59, pirms 16 gadiem
Malacis Vaikulis, ka aizgāja prm no Barona. Kravčenko ar steigu jādara tas pats.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 09:13, pirms 16 gadiem
Vaikuli atpakaļ ventspilī!

     [+] [-]

, 2008-11-21 10:39, pirms 16 gadiem
Ja godīgi sen vajadzēja Vaikulim to izdarīt - manuprāt tomēr Vaikulim potenciāls ir stipri lielāks kā viņš to ir devis ārā jau pēdējos 2-3 gadus. Varbūt derētu uz VEF aiziet ? protams tas karjerā būtu kritums - tomēr VV ir diezgan liels talants (manuprāt ) lai attīstītu vai atspodrinātu kādu bijušo-esošo talantu. Cits jautājums - par maksu. Ka nesanāk tā kā parasts pēdējā laikā - Latvijas sportisti izvēlas deldēt benķi kādā klubā par labu naudu nekā spēlēt un daudz par mazāku "kāpostu".....

     [+] [-]

, 2008-11-21 10:41, pirms 16 gadiem
Hmm kauč kā neatceros ņujorkas policista citēto tekstu par VV un Vaikuli...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 10:53, pirms 16 gadiem
naac ti uz Liepāju Raimond!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 11:17, pirms 16 gadiem
par vienu latvieti mazak

     [+] [-]

, 2008-11-21 11:40, pirms 16 gadiem
Viens no atlaišanas iemesliem varētu būt arī tas kad latviešu basketbolisti ir gandrīz 2x dārgāki nekā amīši .
Cik es biju dzirdējis tad pagāšsezon Valmierā sezonu sākušais Ilmārs Bergmanis bijis gandrīz 2x dārgāks nekā viņa vietā nākušais Hosē Oliveiro .
Visticamāk kad priekšs rezervista pārāk lielu algu saņēma .
Lai veicas cita kluba meklējumos !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja