Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

ASK apspēlē čempionus

Jānis Pārums

ASK apspēlē čempionus
Ernests Kalve
Foto: Romualds Vambuts

Šovakar Latvijas Basketbola līgas (LBL) regulārā turnīra spēlē "ASK Rīga" basketbolisti savā laukumā spraigā cīņā pirmo reizi šajā sezonā spēja uzveikt Latvijas čempionus "Barons/LMT" - 80:73. Ernests Kalve uzvarētāju labā guva 21 punktu.

Latvijas jaunāko laiku basketbola vēsturē "ASK Rīga" un "Barons/LMT" allaž izraisījušas lielu ažiotāžu un šim mačam papildu interesi deva pirms pāris nedēļām notikusī abu komandu līdzjutēju klope arēnas tribīnēs.

Abas komandas šosezon bija tikušās divreiz un abās uzvaras svinēja Latvijas čempioni "Barons/LMT". Decembra vidū SEB Baltijas Basketbola līgas turnīrā "baroni" savus principiālos pretiniekus apspēlēja kā pēc notīm , bet divdesmit dienas vēlāk tika gūta jau krietni smagāka uzvara – 91:87. Tiesa, toreiz finanšu krīze vēl nebija uzlikusi savu ķepu ASK budžetam un sastāvā vēl bija leģionāri.

Sākumsastāvi:
ASK Rīga: Vītols, Mažutis, Kalve, Valters, Grafs.
Barons/LMT: Šķēle, Bērziņš, Adomaitis, Abernetijs, Roudss.

Mača rezultāts tika atklāts otrajā minūtē, kad pēc Kaspara Bērziņa diviem punktiem un realizētā soda metiena vadībā izvirzījās "baroni". Tam sekoja "ASK Rīga" desmit punkti pēc kārtas, kas svaru kausus nosvēra jau par labu Latvijas eksčempioniem – 10:3. Ceturtdaļas vidū "Barons/LMT" izdevās pietuvoties divu punktu attālumā, tomēr pārņemt iniciatīvu savās rokās neļāva armijnieku uzmanīgā spēle aizsardzībā un precizitāte uzbrukumā. Pirmajā ceturtdaļā ASK punkti krājās galvenokārt pateicoties trio Mažutis, Valters, Kalve pūlēm, kas desmitminūtē guva 19 no 25 savas komandas punktiem. Pirmās ceturtdaļas iznākums loģisks rezultāts notikumiem laukumā – 27:20.

Otrās ceturtdaļas sākumā nedaudz veiksmīgāk darbojās "Barons/LMT", pēc Kravčenko tālmetiena sadeldējot armijnieku pārsvaru līdz trim punktiem (32:29), taču pateicoties Kalvem, Vītolam un Grafam, ASK vēlreiz atrāvās – 37:29. Mača 17. minūtē pirmo reizi tika panākts desmit punktu pārsvars – 39:29 – un "baronu" galvenais treneris Mārtiņš Zībarts bija spiests saukt savus spēlētājus laukuma malā, lai meklētu risinājumus kā mainīt cīņas gaitu. Taču līdz pirmā puslaika būtiskas svārstības rezultātā nenotika – 43:35.

Otro puslaiku ievērojami labāk sāka "Barons/LMT", gūstot septiņus punktus pēc kārtas un samazinot ASK pārsvaru līdz minimumam – 43:42. Kādi brīdi armijniekiem vēl izdevās noturēties vadībā, taču puslaika ceturtajā minūtē Donalda Kaira vadītā komanda vadību tomēr atdeva – 45:47. Tiesa, turpmākajās minūtēs vadība mainījās vairākkārt, jo abas komandas uzbruka ļoti precīzi. Ceturtdaļas beigas atkal veiksmīgāk aizvadīja laukuma saimnieki, pirms izšķirošajām desmit minūtēm iekrājot astoņu punktu pārsvaru – 62:54.

Pēdējo ceturksni ar precīzu tālmetienu Tods Abernetijs, bet brīdi vēlāk pēc viņa piespēles pie diviem punktiem tika Bērziņš, bet pēc Kravčenko trīspunktu metiena jau atkal bija līdzsvars – 62:62. ASK komandai grūtā brīdī inciatīvu uzņēmās Dairis Bertāns, gūstot vairākus punktus pēc kārtas. Turpretī "baroni" svarīgos brīžos nespēja trāpīt soda metienus (Šķēles sodiņi knapi aizlidoja līdz groza stīpai...), ko armijnieki spēja izmantot, nepilnas trīs minūtes līdz pamatlaika beigām panākot septiņu punktu pārsvaru - 75:68. Minūti vēlāk Mažutis trāpīja tālmetienu, pietuvinot savu komandu vēl tuvāk panākumam - 80:70. Atlikušajā laikā ASK nospēlēja pietiekami prātīgi, lai pārsvaru nosargātu - 80:73.

Latvijas Basketbola līga

ASK Rīga – Barons/LMT 80:73 (27:20, 16:15, 19:19, 18:19)
ASK Rīga: Kalve 21, Vītols 16, Grafs 13 (8 atl.b.), Mažutis 10, Helmanis 8, Valters 7, Bertāns 5.
Barons/LMT: Aleksanders 18 (10 atl.b.), Bērziņš 16, Šķēle 14, Kravčenko 9, Adomaitis 8, Abernetijs 6, Roudss 2.

+387 [+] [-]

, 2009-01-20 21:37, pirms 16 gadiem
Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!

 +52 [+] [-]

, 2009-01-20 21:37, pirms 16 gadiem
Pelniti

+110 [+] [-]

, 2009-01-20 21:38, pirms 16 gadiem
Krokodils, 16:24, pirms 5 stundām,Un kam tu tici?? Reāli ASK nevar paņemt, tas nav iespējams!

In your face! Ko Tu tagad teiksi??? Apsweicu ASK ar uzvaru!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +98 [+] [-]

, 2009-01-20 21:38, pirms 16 gadiem
dārgais Barons netiek galā ar entuziastu pulciņu ASK
mīļi.........

 +33 [+] [-]

, 2009-01-20 21:38, pirms 16 gadiem
Lieliska spēle! Prieks par ASK
2:0 šodien :d

 +98 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
Priecē Helmaņa caurgājieni, Kalves iespēlēšanās, Grafa 2 danki pa spēli un, protams, ASK uzvara.
p.s. Iztiekam bez kautiņiem

 +24 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
Kairys 1:0 Zībarts

 +43 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
Mr. Essential sodi spārda!

 +58 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
Prieks par to, ka latviešu džeki parādīja tiem Barona nigeriem, kā basketbolu jāspēlē!

 +16 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
Visus ar mietu iztrankāt nākamajā trenniņā!

 +59 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
prieks, ka abas Rīgas komandas pat tagad spēj spēlēt līdzīgi un priecēt mūs!

 +44 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
Pelniita uzvara ASK.
Ja Baroni nemainiis attieksmi, tad zaudees visu saakot ar chempionu titulu, beidzot ar atbalstiitaajiem, kas taa jau daudz mazaak saliidzinoshi ar paagajusho gadu.

 +14 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
Ar sirdi un dvēsli, par ASK!

 +33 [+] [-]

, 2009-01-20 21:39, pirms 16 gadiem
ARMAND,
skatos vakar labi kodi bet citās pohu spēlēs nemet tik sūdigi sodus..:p

 +19 [+] [-]

, 2009-01-20 21:40, pirms 16 gadiem
Komentātors vienā no epizodēm teica, ka Ernastam "Gulbim" 18pts.! Kursh Tas Ir?

 +16 [+] [-]

, 2009-01-20 21:40, pirms 16 gadiem
Kalve malacis

 +18 [+] [-]

, 2009-01-20 21:40, pirms 16 gadiem
in your face Krokodil

 +16 [+] [-]

, 2009-01-20 21:40, pirms 16 gadiem
patiik kaa visa ASK komanda speeleeja iipashi priex par kalvi un viitolu!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 21:40, pirms 16 gadiem
Super!malači

 +37 [+] [-]

, 2009-01-20 21:40, pirms 16 gadiem
njaa laba speele - uzvareeja stipraakais Vieniigi nezinajau, ka Ernests Guldbis speelee ASK komandaa (komenteetaajs vienreiz piemineeja, ka rezultatiivaakasi speeleetaajs ASk komandaa ir Ernests Gulbis)

 +16 [+] [-]

, 2009-01-20 21:41, pirms 16 gadiem
man jaasaka kaa 10 gadigam puishelim ka Barons suuukaa no visaaam puseem....man nav ko teikt par to ko komandu...kad tur beidzot kaads stradaat ar galvu nezinu

 +27 [+] [-]

, 2009-01-20 21:41, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!
labs

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 21:41, pirms 16 gadiem
Nu ar 17 kljuudaam ir gruuti uzvareet .... un ja grib uzvareet ir jaasaak speeleet no pasha speeles saakuma , nevis tikai 3shajaa 3eshdaljaa

 +10 [+] [-]

, 2009-01-20 21:41, pirms 16 gadiem
beidzot!!!

  +8 [+] [-]

, 2009-01-20 21:41, pirms 16 gadiem
nu bet kur taa var ietekmēt ''mājas faktors'', spēles vienā arēnā, fanu tomēr uzdrīkstēšos teikt nav tik daudz, lai tā ietekmētu, bet spēles kvalitāte tā atšķiras. CIk ask spēlēja jēli pirmajās divās, tik tgd BArons. Armnds kā nakti negulējis, Rouds vienalga cik pretī, bet ies cauri, Aleksanders kā jau Aleksanders, eh

 +30 [+] [-]

, 2009-01-20 21:41, pirms 16 gadiem
es teiktu pelniiti
tikai smiekli naaca par beerzinu ka vins katraa momentaaa kur svilpe pret baronu saaak teeelot miiksto un suudzas tiesnesiesm smiekliigi

 +10 [+] [-]

, 2009-01-20 21:41, pirms 16 gadiem
ASK malači. Helmanis dažās epizodēs ļoti labi nospēlēja aizsardzībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-01-20 21:42, pirms 16 gadiem
misters-bins rakstīja: Komentātors vienā no epizodēm teica, ka Ernastam "Gulbim" 18pts.! Kursh Tas Ir?
es dzirdēju,ka viņš teica- ASK labā 21 punktu guvis Ernests Gulbis.

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 21:42, pirms 16 gadiem
Rezultatiivakais ASK rindaas ernests gulbis ar 21 punktu...

 +13 [+] [-]

, 2009-01-20 21:42, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!
cepums tev par komentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 21:42, pirms 16 gadiem
Labs !

 +10 [+] [-]

, 2009-01-20 21:42, pirms 16 gadiem
Prieks par Kalvi dzheks baigi progresee kad dod speles laiku

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 21:43, pirms 16 gadiem
tas baloons tachu ir caurs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 21:43, pirms 16 gadiem
vai...
tas bija gaidāms - lielākā daļa esporta apmeklētāju pēc šīs spēles neko citu nevar pateikt, kā nolikt Baronu par viņu sastāvu, Šķeli par Esīti un viņa sodiņiem.
tak izaudziet! pasakiet kaut ko vērtīgu reiz!
prieks par Kalvi, kurš šodien likās ļoti iespēlējies..

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 21:43, pirms 16 gadiem
Paarliecinosha uzvaraBeidzot ASK paarsvars paraadaas arii punktu izteiksmee

 +15 [+] [-]

, 2009-01-20 21:43, pirms 16 gadiem
man kā neitrālam skatītājam vienalga vairāk tomēr simpatizē ASK, jo viņiem darbības laukumā bija krietni vien saliedētākas, uznrukums bija kustīgāks!! nu kkā tā!!!

 +29 [+] [-]

, 2009-01-20 21:43, pirms 16 gadiem
Izsaku liidzjuutiibu Zonnem, ka vinjam shiem klauniem jaamaksaa algas!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 21:43, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Visus ar mietu iztrankāt nākamajā trenniņā!
Ziibarts arii nav bez vainas ... 4tajaa , kad noluuza speele, vinjsh minuutes vietaa stulbi bolijaas

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 21:43, pirms 16 gadiem
misters-bins rakstīja: Komentātors vienā no epizodēm teica, ka Ernastam "Gulbim" 18pts.! Kursh Tas Ir?
Celmiņš. Bet katram var gadīties, zinot, ka viņš ar komentēšanu nepelna maizi

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 21:44, pirms 16 gadiem
Labi cīnījās abas komandas, bet jāpsveic ASK.
veiksmi arī Baronam turpmāk

 +17 [+] [-]

, 2009-01-20 21:44, pirms 16 gadiem
he he tagat liksu katrreiz uz ASK 50nieku kad spelees pret baronu

Krokodils turpmāk prognozē LBL 2divīziju

 +11 [+] [-]

, 2009-01-20 21:44, pirms 16 gadiem
Fantastika! ''Barons'' ir izgāzies pēc pilnas programmas, kaut kas traks ar to komandu notiek! Radās toč tāds iespaids, ka visi pirms spēles kolektīvi ''kodējuši''. Šķēlem pēdējais laiks ''nokāpt no korķa'', šīsdienas sniegums bija vienkārši katastrofāls, tāpat pārējā komanda pilnīgi nekāda. Tiešām neticami, ka komanda ar tādu sastāvu var spēlēt tik briesmīgi...

Malači ASK, it sevišķi Kalve!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 21:44, pirms 16 gadiem
malachi ASK...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 21:45, pirms 16 gadiem
Njaa kautkas ar Baronu nav labi,bet joprojaam nevar saprast kas

     [+] [-]

, 2009-01-20 21:45, pirms 16 gadiem
misters-bins rakstīja: Komentātors vienā no epizodēm teica, ka Ernastam "Gulbim" 18pts.! Kursh Tas Ir?
džīzus kraist nu pārteicās! kkas no tā tagad mainījās?
Slēpts komentārs: ninzulis

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 21:47, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!
Sitas labs

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 21:47, pirms 16 gadiem
Paldies esportam, par iespeeju skatiities speeli, jo citaadi buutu jaacholee kopaa ar skuji fucking dailjlidoshana

  -4 [+] [-]

, 2009-01-20 21:47, pirms 16 gadiem
paldies par tiesraidi jo musu ltv7 tik kkadas dailslidosanas man radit

 +29 [+] [-]

, 2009-01-20 21:47, pirms 16 gadiem
nu jāsaka viens - uzvarēja tie, kas vairāk gribēja. Un diezin vai vai kāds, kas skatījās spēli varēs man nepiekrist.
Interesanti, ka Barons tā arī neizmantoja savu auguma pārsvaru un tā vietā lai aktīvi spēlētu uz groza apakšu (gan 4ajā ceturtdaļā bik tomēr pacentās) mēģināja visdažādākos variantus.
Skaidri redzams, ka Baronam trūkst kārtīga saspēles vadītāja. Nepateikšu precīzi, taču vismaz 3 reizes uzbrukums aprāvās jau pirmajā piespēlē (pārsvarā no Abernetija), kas arī ļāva ASK panākt to 5-7 punktu atrāvienu, kas spēles laikā +/- turējās.
Aleksanderam vienkārši kauns. Acīmredzot 2 sezonas labā līmenī leģionāri Latvijā (Rīgā) nevar noturēties, manāms slinkums aizsardzībā, par bumbām tā īsti cīnīties negribas (ko arī pierāda Helmaņa uzbrukumā izcīnītās bumbas), un arī uzbrukumā viens no garākajiem spēlētājiem pie pretinieku groza ierodas kā pēdējais. Par Šķēles sodiem runāt negribas.
Paslavēšu Adomaiti. Par spīti mūžīgai (gandrīz jādomā, ka mode) kritikai par viņu esportā - praktiski vienīgais barona spēlētājs, kas visu laiku, ko pavada laukumā, to dara ar jūtamu pašatdevi.
Par ASK pat nezinu vai var kādu atsevišķi slavēt. Komanda nospēlēja veiksmīgi tieši kā komanda. Protams problēmas ar "garo galu" ir jūtamas, kaut Grafs rāda labu spēli un arī Kalve ar Helmani šodien labi nospēlēja, ir jūtams, ka trūkst auguma centimetru ASk garajā galā.
Ārpus visa cita - paldies komentētājam. bija ok, un atsevišķas pērles pat palika atmiņā. 1.Adomaiti nomaina Valters (tas gan būtu interesanti) un 2. spēles beigās uzzinām, ka 20dažus punktus ir guvis neviens cits, kā Ernests Gulbis. Nu prieks, ka viņš ir tik vispusīgs cilvēks.

Par skaistu basketbolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 21:48, pirms 16 gadiem
sanemat barons
ask labakie

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 21:48, pirms 16 gadiem
skaisti!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 21:49, pirms 16 gadiem
par šādu spēli šķēlem vajag uz pusi vismaz algu apgriezt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-20 21:51, pirms 16 gadiem
starp citu, misters-bins, kas ir komentātors, ja jau tā patīk piekasīties???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 21:52, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: nu jāsaka viens - uzvarēja tie, kas vairāk gribēja. Un diezin vai vai kāds, kas skatījās spēli varēs man nepiekrist.
Interesanti, ka Barons tā arī neizmantoja savu auguma pārsvaru un tā vietā lai aktīvi spēlētu uz groza apakšu (gan 4ajā ceturtdaļā bik tomēr pacentās) mēģināja visdažādākos variantus.
Skaidri redzams, ka Baronam trūkst kārtīga saspēles vadītāja. Nepateikšu precīzi, taču vismaz 3 reizes uzbrukums aprāvās jau pirmajā piespēlē (pārsvarā no Abernetija), kas arī ļāva ASK panākt to 5-7 punktu atrāvienu, kas spēles laikā +/- turējās.
Aleksanderam vienkārši kauns. Acīmredzot 2 sezonas labā līmenī leģionāri Latvijā (Rīgā) nevar noturēties, manāms slinkums aizsardzībā, par bumbām tā īsti cīnīties negribas (ko arī pierāda Helmaņa uzbrukumā izcīnītās bumbas), un arī uzbrukumā viens no garākajiem spēlētājiem pie pretinieku groza ierodas kā pēdējais. Par Šķēles sodiem runāt negribas.
Paslavēšu Adomaiti. Par spīti mūžīgai (gandrīz jādomā, ka mode) kritikai par viņu esportā - praktiski vienīgais barona spēlētājs, kas visu laiku, ko pavada laukumā, to dara ar jūtamu pašatdevi.
Par ASK pat nezinu vai var kādu atsevišķi slavēt. Komanda nospēlēja veiksmīgi tieši kā komanda. Protams problēmas ar "garo galu" ir jūtamas, kaut Grafs rāda labu spēli un arī Kalve ar Helmani šodien labi nospēlēja, ir jūtams, ka trūkst auguma centimetru ASk garajā galā.
Ārpus visa cita - paldies komentētājam. bija ok, un atsevišķas pērles pat palika atmiņā. 1.Adomaiti nomaina Valters (tas gan būtu interesanti) un 2. spēles beigās uzzinām, ka 20dažus punktus ir guvis neviens cits, kā Ernests Gulbis. Nu prieks, ka viņš ir tik vispusīgs cilvēks.

Par skaistu basketbolu!
Ljoti labs koments!
Tiem, kas neredzeeja speeli, izlasiet sho un +/- buus skaidrs, kas tur notika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 21:52, pirms 16 gadiem
ASK!!!
pelnīti Barona attieksme man visvairāk nepatīk..Aleksanders "baigais" stārs..visās spēlēs knapi skrien labs anjo Komentētājam kkas "biku" sajuka
Par LIELU ASK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: wolzha

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 21:55, pirms 16 gadiem
laba spele no ASK puses,paldies par speli live

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 21:55, pirms 16 gadiem
Ernests Gulbis

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 21:55, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Jā, spēku samērs LBL, ir izlīdzinājies, visas stiprākās komandas palikušas tādā Valmieras, Liepājas Lauvu līmenī, BBL jau Final 4 nebūs variantu, ja nu nejauši kāds tur tiks, kur nu vēl sapņot par kaut ko vairāk... Vispār jau MR. Essential sodos=S.V. 3 pt metienos, abi tirliņi
tu vari tikai sapnot lai skele mestu ta 3pts ka valters( protams ne vienmer tie 3pts iekriit bet ko dariit)

+ tu vari tikai sapnot kad skele metis sodus kaa velters

ja skele sita turpinas speleet vins varees tiaki sapnot par tada limena klubiem kuros ir spelejis valters

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 21:55, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Vienkārši IDEĀLI !

Ceru,ka tā ir huiņa ko tas komentētājs teica par Valteru....
cerams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 21:56, pirms 16 gadiem
Man vajag balderjāņus!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 21:56, pirms 16 gadiem
viesis 82 rakstīja: Njaa kautkas ar Baronu nav labi,bet joprojaam nevar saprast kas
Alexanders

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 21:57, pirms 16 gadiem
misters-bins rakstīja: Komentātors vienā no epizodēm teica, ka Ernastam "Gulbim" 18pts.! Kursh Tas Ir?
Uzvara trijos setos! Kopa 18 uzvaretu geimu...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 21:57, pirms 16 gadiem
gorks13 rakstīja: Alexanders
Man ir sanaacis taads konkursa jautaajums

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 21:58, pirms 16 gadiem
YEAH!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 21:58, pirms 16 gadiem
Lieliski ASK nospeeleeja... Nospeeleeja kaa komanda... Kalva arii iepriecina ar katru speeli vairaak un vairaak...

Barons gan taadi maigi sakot švaki izskatījās...

 +13 [+] [-]

, 2009-01-20 21:58, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Man vajag balderjāņus!
da ko rausties aizej uz essiiti sadod armandam

norauj jumtu , aizmirsties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-01-20 21:59, pirms 16 gadiem
Nu man vienalga kurs uzvar.....bet ka netraalam skatiitaajam, pirmais kas kriit aciis ir spelaataju deksme, veelme, paskatoties uz Skeeli, liekas ka kaads nomiris!!!Nu jebal, kaa var ta mest sodus, pat viens klusais bija
Ask cali, normaali noskanojusies...ciiniijaas, ka lauvas.....visi par vienu, viens par visiem....apsveicu!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 21:59, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: tu vari tikai sapnot lai skele mestu ta 3pts ka valters( protams ne vienmer tie 3pts iekriit bet ko dariit)

+ tu vari tikai sapnot kad skele metis sodus kaa velters

ja skele sita turpinas speleet vins varees tiaki sapnot par tada limena klubiem kuros ir spelejis valters
un kuros tad augsta līmeņa klubos Valters ir spēlējis?
1994-2001: Brocēni-LMT
2001-2003: BK Skonto
2003-2004: TBB Trier (Vācija)
2004-2005: TSK Wuerzburg (Vācija)
2004-2005: Azovmash (Ukraina)
2005- : ASK Rīga

Jo īpaši ņemot vērā, ka azovmash sastāvā tie stati nemaz tik spoži nebija.
Nu nevajag rakstīt muļķības tikai tādēļ lai šamās uzrakstītu. Bik objektīvāk uz lietām jāskatās un nebūs lieku kašķu

  -2 [+] [-]

, 2009-01-20 21:59, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Man vajag balderjāņus!
da ko rausties aizej uz essiiti sadod armandam

norauj jumtu , aizmirsties ta ka to dariis essential*tm ar Armandu essential*kapteini prieksgalaa

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 21:59, pirms 16 gadiem
Kamazist, ko teica par Valteru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:00, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: ja skele sita turpinas speleet vins varees tiaki sapnot par tada limena klubiem kuros ir spelejis valters
Ja raksti muljkjiibas, neizcel vismaz boldaa
Kuri tad ir tie mega klubi, kur Sandis ir speeleejis???

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 22:00, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Man vajag balderjāņus!
tiesaam veciit tik loti tev nepatik sis ASK modelis , tu esi anti-latvietis vai ari tev mazutis besii vairaak ka jebkuri 7 legionari kopaa nemti uz pasaules ?

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:00, pirms 16 gadiem
Gunijs rakstīja: Nu man vienalga kurs uzvar.....bet ka netraalam skatiitaajam, pirmais kas kriit aciis ir spelaataju deksme, veelme, paskatoties uz Skeeli, liekas ka kaads nomiris!!!Nu jebal, kaa var ta mest sodus, pat viens klusais bija
Ask cali, normaali noskanojusies...ciiniijaas, ka lauvas.....visi par vienu, viens par visiem....apsveicu!!!
Vo vo es jau speeles saakumaa rakstiiju,ja barons turpinaas speeleet taadaa pohujismaa tad zaudees

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:01, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Tevi te noēd galīgi bet tapēc nevajag to huiņu dzīt PIRMS spēlēm
un speeles laikaa arii

  -4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:02, pirms 16 gadiem
es saku ka būs ~20 bani šajā rakstā. veiksmi

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:03, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: un kuros tad augsta līmeņa klubos Valters ir spēlējis?
1994-2001: Brocēni-LMT
2001-2003: BK Skonto
2003-2004: TBB Trier (Vācija)
2004-2005: TSK Wuerzburg (Vācija)
2004-2005: Azovmash (Ukraina)
2005- : ASK Rīga

Jo īpaši ņemot vērā, ka azovmash sastāvā tie stati nemaz tik spoži nebija.
Nu nevajag rakstīt muļķības tikai tādēļ lai šamās uzrakstītu. Bik objektīvāk uz lietām jāskatās un nebūs lieku kašķu
es biju domajis avzomashu + rytas ari SV gribeja bet tas neskaitas.....

nu es domaju ja tu avzomash neuzskati par labu klubu tad tu esi reali iedomiigs

es nesaku ka skele neko nesasniegs , potencials vinam ir bet ... attieksme diemzel nav uz visiem 100 ka izskatas....

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:03, pirms 16 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: es saku ka būs ~20 bani šajā rakstā. veiksmi
Ko luudzu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vinardo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:05, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: un kuros tad augsta līmeņa klubos Valters ir spēlējis?
1994-2001: Brocēni-LMT
2001-2003: BK Skonto
2003-2004: TBB Trier (Vācija)
2004-2005: TSK Wuerzburg (Vācija)
2004-2005: Azovmash (Ukraina)
2005- : ASK Rīga

Jo īpaši ņemot vērā, ka azovmash sastāvā tie stati nemaz tik spoži nebija.
Nu nevajag rakstīt muļķības tikai tādēļ lai šamās uzrakstītu. Bik objektīvāk uz lietām jāskatās un nebūs lieku kašķu
stati ..... tu runa par statiem ...

nu iebazisi tur krav4iku , vai bertanu ka piemeru stati viniem ar drosvien nebuutu nekadi spozie...bet ir tada atskiriiba... vai tads krav4iks vai bertans paslaik speetu tada limena klubaa iekluut.... tur jau tas sals

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:05, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: No neoficiālas informācijas S.Valters drīzumā varētu pamest ASK un doties uz k;adu no ārzemju klubiem....neoficeālas, bet drošas informācijas...tjipa, bet cerams, ka taa itkaa drošā inform;acija ir tāda pati k;a par to barons nba speletaju.....
Par Valteru tas izklausās ticamāk nekā par to NBA čali!

  +8 [+] [-]

, 2009-01-20 22:06, pirms 16 gadiem
KROKODIL, nu ko tu shodien pa dienu rakstiji ???? es jau aizmirsu kaut kaa stulbi sanaaca ne ?

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:06, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: Finālā būs Barons pret Valmieru
mazajaa finalaa

bet par LBL es gaidu ASK : BKV (klasiiku)

 +12 [+] [-]

, 2009-01-20 22:06, pirms 16 gadiem
Valters jau nereklamee ka dzer

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:06, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!
Labs....sen nebiju taa nosmeejies.................ASk malachi, paraada iistu basketbolu.

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:06, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: es biju domajis avzomashu + rytas ari SV gribeja bet tas neskaitas.....

nu es domaju ja tu avzomash neuzskati par labu klubu tad tu esi reali iedomiigs

es nesaku ka skele neko nesasniegs , potencials vinam ir bet ... attieksme diemzel nav uz visiem 100 ka izskatas....
Nu tad 1. Valters nekad nav spēlējis rytas un 2. es nesaku, ka azovmash nav spēcīgs klubs, tikai ja Tu būsi bik čaklāks un pameklēsi, tad secināsi, ka ne jau tā pat vien Valters atnāca uz vēl neizveidoto ASK, bet Tu te ziņo tā, it kā viņš būtu bijis vismaz viens no Azovmaš līderiem. Statistiku pameklē, noteikti būs atrodama

  +8 [+] [-]

, 2009-01-20 22:07, pirms 16 gadiem
vēl no spēles palika atmiņā kā helmanis šķēlem reboundu no rokām izrāva vnk jaņos šķēli tajā brīdī atstāja!!! saņem!!! ej patrenējies sodus ar šaku Lasvegasā vasarā!!!! būsiet ideāli treninpartneri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 22:07, pirms 16 gadiem
hmm man liekas ka riktigu stieni šodien ierija balons fani kuri skandināja ka bez variantiem paņems ASK... (lol)
par lielu ASK....

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 22:07, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: No neoficiālas informācijas S.Valters drīzumā varētu pamest ASK un doties uz k;adu no ārzemju klubiem....neoficeālas, bet drošas informācijas...tjipa, bet cerams, ka taa itkaa drošā inform;acija ir tāda pati k;a par to barons nba speletaju.....
Novēlu jau SV to labāko, tomēr ļoti negribas viņu zaudēt. ASK jau tā jau ir knapi ar spēlētājiem.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:07, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: Finālā būs Barons pret Valmieru
Tu saki?.....Es domaju finaala vareetu uzspeleet ASK-BKV...vo ta but stele

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:08, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Cik Var esīšus essential kluba vip utt. Ko nepiesienies Valteram, kad neiet, viņš jau ari nav atturībnieks
zini veciit kad valters bija bedree es sadu tadu kritiku ar uzdrukaaju

bet sodien ja neskaita 3pts metienus tad parejais bija limenii ( acimredzot pietiekosaa lai uzveretu baronu sodien)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:08, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: KROKODIL, nu ko tu shodien pa dienu rakstiji ???? es jau aizmirsu kaut kaa stulbi sanaaca ne ?
vins bija tikko pamodies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bardax
Slēpts komentārs: Krokodils

  -4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:10, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Man vajag balderjāņus!
Atceries es Tev vienreiz teicu par to ,ka Aleksanderam nav atieksme,a Tu man sauci viņa buevīgo statistiku..bet neuztraucies,finālā būs Barons pret Valmieru..un tad lai nu uzvar stiprākais

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:10, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Nu tad 1. Valters nekad nav spēlējis rytas un 2. es nesaku, ka azovmash nav spēcīgs klubs, tikai ja Tu būsi bik čaklāks un pameklēsi, tad secināsi, ka ne jau tā pat vien Valters atnāca uz vēl neizveidoto ASK, bet Tu te ziņo tā, it kā viņš būtu bijis vismaz viens no Azovmaš līderiem. Statistiku pameklē, noteikti būs atrodama
es neteicu kad vins ir spelejis rytas bet es teicu ja tu parlasiisi tad redzeesi kad vinu gribeeja rytas bet vins neaizgaja... tad es ari pierakstiju ka tas protams neskaitas bet fakts

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:10, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: stati ..... tu runa par statiem ...

nu iebazisi tur krav4iku , vai bertanu ka piemeru stati viniem ar drosvien nebuutu nekadi spozie...bet ir tada atskiriiba... vai tads krav4iks vai bertans paslaik speetu tada limena klubaa iekluut.... tur jau tas sals
Nu ja tu visam pieej pēc principa - labāk pirmais pagalmā nekā pēdējais miestā, tad mēs protams varam iziet uz Kravčenko un Bertāna salīdzināšanu ar Valteru, bet tikpat labi mēs varam salīdzināt kaut vai abus Valterus. nav jau liela māka salīdzināt tikko sākušu Bertānu ar Valteru, kurš būtībā ir labākajā basketbola vecumā. Tu taču runā par Augstu līmeni, nevis lbl. (vai varbūt tas "tāda līmeņa klubos" tā nebija domāts?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 22:11, pirms 16 gadiem
Bez variantiem ASK labāks.
Slēpts komentārs: cr0ssf1re

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:11, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: es biju domajis avzomashu + rytas ari SV gribeja bet tas neskaitas.....

nu es domaju ja tu avzomash neuzskati par labu klubu tad tu esi reali iedomiigs

es nesaku ka skele neko nesasniegs , potencials vinam ir bet ... attieksme diemzel nav uz visiem 100 ka izskatas....
vienkārši aizveries!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:11, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Vo b.lje zelta vārdi
nesen kaa skirstiiju privaato un re Skeele coyoty fly ar corona alu pie letes seez taalaak zurnaala Valters bija smuki safotograafeejies uz Studio 69 atklaasanu bet rokaa vinam alkohola pudeli/glazi nemaniiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 22:12, pirms 16 gadiem
ninzulis rakstīja: Nu ar 17 kljuudaam ir gruuti uzvareet .... un ja grib uzvareet ir jaasaak speeleet no pasha speeles saakuma , nevis tikai 3shajaa 3eshdaljaa
triis treshdaljas ir hokejaa ..

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:12, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Nu tad 1. Valters nekad nav spēlējis rytas un 2. es nesaku, ka azovmash nav spēcīgs klubs, tikai ja Tu būsi bik čaklāks un pameklēsi, tad secināsi, ka ne jau tā pat vien Valters atnāca uz vēl neizveidoto ASK, bet Tu te ziņo tā, it kā viņš būtu bijis vismaz viens no Azovmaš līderiem. Statistiku pameklē, noteikti būs atrodama
kur es te kko par lideri esmu teicis vot atrodi......

panem acis pieree....

es ar visu gribeju pateikt (atkartosos ) lai tads klubs gribetu tevi redzeet sava sastavaa , tev sevi vienozimigi ir japieraada lai tas notiktu un acimredzot sv to izdarija

viss peace ej padzer kafiju savadaak jau skatos luzti nost un nefiltree bazaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:14, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: es biju domajis avzomashu + rytas ari SV gribeja bet tas neskaitas.....

nu es domaju ja tu avzomash neuzskati par labu klubu tad tu esi reali iedomiigs

es nesaku ka skele neko nesasniegs , potencials vinam ir bet ... attieksme diemzel nav uz visiem 100 ka izskatas....
Tu laikam joko izskataas ka skeeles attieksme nepaarsnieedz 0(: Agrak man vinjs tiesham patika kaa speeletaajs........bet manu prat tagad daudziem skiet ka vinjs ir iedomiigs aksts!

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:15, pirms 16 gadiem
pateikkk

  -2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:15, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!
Stulbs joks, vecs joks. Get real, nav nozīmez, kur viņš izkalidējas.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:16, pirms 16 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: vēl no spēles palika atmiņā kā helmanis šķēlem reboundu no rokām izrāva vnk jaņos šķēli tajā brīdī atstāja!!! saņem!!! ej patrenējies sodus ar šaku Lasvegasā vasarā!!!! būsiet ideāli treninpartneri
man atkal atmiņā palikusi epizode, kur Šķēle izņēma bumbu Grafam no rokām. Tas tā ka bišķi apkaunojošāk nekā, ja Helmanis augumā mazākam un svarā vieglākam Šķēlem atņem bumbu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:17, pirms 16 gadiem
vot to es saprotu varbut ta jau no sakuma bez melnajiem un parejiem tagad dzeki vismaz kapa un cita atdeve bet barona jamaina pussastavs rs essenchel karali prieksgala par ko vinjam maksa tadu piki ka roce barons nerulle sastavs ir rezultats nav vienalga kas trene

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:17, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Vidzemniek, šī ir atsevišķa kauja kurā ASK uzvarēja, bet Finālā Barons spēlēs jebkurā gadījumā un arī cerams, ka uzvarēs!
tas ko es ierakstiju ask : bkv ta ir lieta ko es velos , bet no realas situacijas protams daudz ko izteiks papildinajumi..... protams lielakie klubi var atlauties spozakus papildinajumus ... kas ar izsaka daudzko

japiekriit realakais variants tomer bus tas pats barons : ask

(ja valters neaziet + panem kaut 1 centru puslidz normalu)

protams bkv vel var patrauceeet....

valmiera uzskatu parak nestabili spelee , jo reg. sez spele ir 1 spele bet playoffu seerija ir pavisam cita darisana kaut ari neko nevar zinaat

visu var prognozet bet ka bus to nezin neviens..
Slēpts komentārs: vinardo

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:17, pirms 16 gadiem
baac,bet lbl cempii tik un taa vinees barons

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:17, pirms 16 gadiem
viesis 82 rakstīja: Valters jau nereklamee ka dzer
Šķēle reklamē? nedomāju viss.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:18, pirms 16 gadiem
kamilla rakstīja: Stulbs joks, vecs joks. Get real, nav nozīmez, kur viņš izkalidējas.
Ja vinjs pohains skrien pa laukumu tad ir Un joks nedzirdeets un labs Man agraak patika Armanda speeles stils,bet peedeejaa laikaa....nepavisam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:18, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: kur es te kko par lideri esmu teicis vot atrodi......

panem acis pieree....

es ar visu gribeju pateikt (atkartosos ) lai tads klubs gribetu tevi redzeet sava sastavaa , tev sevi vienozimigi ir japieraada lai tas notiktu un acimredzot sv to izdarija

viss peace ej padzer kafiju savadaak jau skatos luzti nost un nefiltree bazaru

Vidzemnieks, 21:55, pirms 20 minūtēm

tu vari tikai sapnot lai skele mestu ta 3pts ka valters( protams ne vienmer tie 3pts iekriit bet ko dariit)

+ tu vari tikai sapnot kad skele metis sodus kaa velters

ja skele sita turpinas speleet vins varees tiaki sapnot par tada limena klubiem kuros ir spelejis valters
Sāki tik skaļi, bet kad nonācām pie fakta, ka nemaz tik augsta līmeņa klubos Valters nav spējis sevi pierādīt, tad sūti mani pēc kafijas, jo es jau guļot. Žēl, bet nu laikam jau tāds ir vidēji statistiskais esporta lietotājs. kad beidzas argumenti, sākas "tu nefiltrē bazaru".

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:18, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Vidzemniek, šī ir atsevišķa kauja kurā ASK uzvarēja, bet Finālā Barons spēlēs jebkurā gadījumā un arī cerams, ka uzvarēs!
Veciit es 1.sez puse dzirdeju no 1 cilveka kko apmeram tadu ka 2.sez pusee barons ieskriesies un bus neapturami... nezini par cik esi sis 1 cilveks kad tas iisti saskies ?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:18, pirms 16 gadiem
kamilla rakstīja: Šķēle reklamē? nedomāju viss.
Ieskaties bulvarpresee

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:19, pirms 16 gadiem
ASK nospēlēja viduvēji, Barons zem katras kritikas. Bet nu vislabāk spēja uzjautrināt MR. Esential ar saviem sodiem kas tāds sen nebija redzēts, pag cik viņam maksā? ja nemaldos ap 20štukām gāja runa, tad jautājums vai krīzes laikā nevajag pārskatīt līgumu?

bet nu prieks par ASK, kas spēj uzvarēt neskatoties uz savām problēmām!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 22:19, pirms 16 gadiem
No Barona puses laikam sagaidīsim vēl ne vienu vēl "brīnumu". Izskatās ka " poh..isms" iestājies absolūtais. Ja komanda iekļūs LBL finālā, tad tas šogad būs vienkārši neticami, ja izcīnīs LBL bronzu, tad sponsori noteikti būs stāvā sajūsmā...

 +10 [+] [-]

, 2009-01-20 22:19, pirms 16 gadiem
AIR rakstīja: man atkal atmiņā palikusi epizode, kur Šķēle izņēma bumbu Grafam no rokām. Tas tā ka bišķi apkaunojošāk nekā, ja Helmanis augumā mazākam un svarā vieglākam Šķēlem atņem bumbu...
paskaties kaads uvelim cinjasspars savos 36 gados!! kaa vinjsh kapaa... katru speeli ir gatavs ''grauzt griidu'' !

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 22:20, pirms 16 gadiem
Super spēle!
Pelnīta, skaista un ļooti svarīga uzvara
ASK pārsvarā visu spēli bija vadibā, tik otrajā puslaikā bik pazaudēja savu spēli! Abās reizēs kad eiguva +8, +9, tā atslāba un Barons pievilka! Bet pēc tam nokārtoja ASK visu!
Letiņi ar mažuti izkapāja! Kalve malacis, 21p, helmis vispār zvērs, kā cīnās!
Par pretiniekiem, nu ko tur... sodiņi... un Rouds šodien nulle! Vispar kā pirms spēles teicu, tā VISS piepildījās!
Un beidzot publika daudz, kadi 4500 štuki!!!
Tā turpināt, 5dien mega mačs pret Kalev, jacer ka Štelmis būs ierindā!!!
PAR LIELU ASK!!!
Slēpts komentārs: Zirgu zaglis

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 22:20, pirms 16 gadiem
Agraak skeele bija daudzpusiigaaks...tagad palicis tikai caurgaajiens

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:20, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Nu ja tu visam pieej pēc principa - labāk pirmais pagalmā nekā pēdējais miestā, tad mēs protams varam iziet uz Kravčenko un Bertāna salīdzināšanu ar Valteru, bet tikpat labi mēs varam salīdzināt kaut vai abus Valterus. nav jau liela māka salīdzināt tikko sākušu Bertānu ar Valteru, kurš būtībā ir labākajā basketbola vecumā. Tu taču runā par Augstu līmeni, nevis lbl. (vai varbūt tas "tāda līmeņa klubos" tā nebija domāts?)
nestridesos , sava taisniba tev ir bet mums jau LBL nav pliks 1 pats

LBL + BBL + uleb reg .sez vs. ACB protams ACB ir eiropas labaka liga bet runa gaja par skeli un valteru takaa nenovirzies , nemocies
coffe time
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:21, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nujau ieliec vardu- cerams
+5

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:22, pirms 16 gadiem
paņēma uz pieredzīti! Armanda sodi ir VNK KATASTROFA! ar tādu spēli toč uz izlasi netiks,pat,ja gribēs.Vislielākais prieks par Kalvi! Ja spēle neiet Šķēlem un pietiekami labi nesokas Bērziņam vai Aleksanderam,tā dubī..vismaz pagaidām izskatās,ka Gusts pietrūkst..vismaz laukumā, tie viņa caurgājieni jau toč

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 22:22, pirms 16 gadiem
viesis 82 rakstīja: Agraak skeele bija daudzpusiigaaks...tagad palicis tikai caurgaajiens
Viņam nekad nekas vairāk nav bijis.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:23, pirms 16 gadiem
cr0ssf1re rakstīja: žēl ka šitā sanāca
biju ļoti pārliecināts ka vinnes , bet nu visādi gadās.
btw - kad ASK karsējmeitenes iemācisies dejot? Viņas varbūt ir simpātiskas , bet dejošanā viņas smagi iesūkā baronesēm.
Apsveicu ASK ar uzvaru.
Puis, ja tev nav ko pateikt sakara par barons zaudejumu, tad pieturi mutīti, jo tavas baroneses salīdzinājumā ar ASK ir sētas meitenes un tērpi viņām no cirka ņemti un pašas 11.klases skolnieces ar celulītu

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:24, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Nu ir daudz varianti, lai ASK nebūtu labākie.
berons nav nemaz paraaks (paslaik)

(nerunasim par potencialiem kuri ta ari paliek par potencialiem )

taka viss kas draud ASK draud ari Baronam (sini bridii)

kad papildinasies tad redzes...

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 22:24, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Viņam nekad nekas vairāk nav bijis.
Spaanijaa vinjs vadiija saspeeli meta trulus ,paartveera bumbas,un vareeja iemest no 2 sodiem vienu A tagad...

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:24, pirms 16 gadiem
Haa, cik ļoti negaidīti Kā jau parasti, izpaužas latviešu sportiskā mentalitāte - kad visi saka, ka komandai nav izredžu uzvarēt un pretinieks tiešām ir potenciāli labākā sastāvā, latviešiem tipiski ir saņemt visus savus spēkus un parādīt uz ko ir spējīgi. Bet, kad viss, kas ir jāizdara - jānospēlē savā līmenī, tā jau latvietim ir augstakā pilotāža, reti kuram sanāk nospēlēt cienīgi prognozēs uzvarētā spēlē.
Kā arī ASK šodien ļoti labi krita, viss notika tikai loģiski.
Paldies liels esports.lv par translāciju - tas ir kruti, ko Jūs džeki daraT! Paldies, again.
Spēles beigas saistošas, bet Baroni paši visu noraka.
Jāgaida nākais mačs. Cerams, ka tajā favorīti būs ASK, lai Barons var uzvarēt!
Slēpts komentārs: vinardo

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:25, pirms 16 gadiem
viesis 82 rakstīja: Spaanijaa vinjs vadiija saspeeli meta trulus ,paartveera bumbas,un vareeja iemest no 2 sodiem vienu A tagad...
Nē nu to jau viņš darīja, tikai cits jautājums, cik veiksmīgi

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:26, pirms 16 gadiem
Barons pagajusas sezonas panakumu atslega bija

1.Gars solins

2.Komandas spele
Paslaik baronam nav neviena no siem 2

realitate

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:27, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Nē nu to jau viņš darīja, tikai cits jautājums, cik veiksmīgi
Pietiekami labi ...a tagad ...bet nu labi lai jau ...

 +12 [+] [-]

, 2009-01-20 22:27, pirms 16 gadiem
Armands vakar koda,
Nevar iemest ne soda,
Tagad sadomaajis kachaat presi,
Nebraukaas vairs uz Esi.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:27, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Tu spēli redzēji? Un pirms diiem gadi spēli pret Spāniju esi redzējusi? Ja nezini, runā mazāk.. šķēle šogad, tāpat kā S.Valters, rāda visai nesaturīgu sniegumu, nemaz nerunājot par izlasi un iemesliem, kāpēc Šķēle tanī nespēlēja, krāns tāds..
+kad SV iemeta pedeja sek 3pts un nolidzinaja ja nemaldos pa 110:110 rezultatu tad strategis muiznieks vinu nonema no laukuma

spele bija tiesam pret spanijas izlasi

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:28, pirms 16 gadiem
Nu Baronu varētu pat "zirgs" trenēt un vienalgi viņi spēlē kā aizmiguši,nu vienkārši nekapā.Turklāt Rīga vinnēja ar daļēji vājāku sastāvu,bet atdeve no spēlētājiem bija daudz lielāka.Protams ,ka es esmu no Barona atbalstītājiem ,un Zonnem vajadzētu kārtīgu inventūru uztaisīt.Jā to latviešu spēlētāju jau nav,jo viens otrs ir palaists gar degunu,varbū arī nauda vainīga,taču bieži vien tā spēle no Barona puses ir neskatāma.Žēl,gribēju ko vairāk,ja ne uzvaru,tad cīņu par uzvaru.
Slēpts komentārs: vinardo

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:28, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: nestridesos , sava taisniba tev ir bet mums jau LBL nav pliks 1 pats

LBL + BBL + uleb reg .sez vs. ACB protams ACB ir eiropas labaka liga bet runa gaja par skeli un valteru takaa nenovirzies , nemocies
coffe time
Nu manuprat runa gāja par Valtera augsto līmeni (man taču nevajag atkal citēt Tavu 1o postu.
Ja jau nonācām līdz Šķēlei, tad nu komandas ir visnotaļ zolīdas.
* 1999-2000: Latvija BK Brocēni (LBL)
* 2000-2001: Latvija Rīgas "LMT" (LBL)
* 2001-2004: Polija Vloclavekas "Anwil" (PLK)
* 2004-2005: Beļģija Liēžas "Euphony" (BBC)
* 2005-2006: Beļģija Šarleruā "Spirou" (BBC)
* 2006-pašlaik:Latvija Rīgas "Barons" (LBL)

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:29, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Un labākais, ka komentetajs teica, ka tos tjipa ultras nevarot dzirdet vispar tikai ASK sektoru
nja tas man ar patika...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:29, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Sāki tik skaļi, bet kad nonācām pie fakta, ka nemaz tik augsta līmeņa klubos Valters nav spējis sevi pierādīt, tad sūti mani pēc kafijas, jo es jau guļot. Žēl, bet nu laikam jau tāds ir vidēji statistiskais esporta lietotājs. kad beidzas argumenti, sākas "tu nefiltrē bazaru".
vienkarsi tu runa par vina statistiku es par ieklusanu avzomash

tu gribi teikt ka avzomash nem kuru katru speletaju ????

protams NE ....to es tev gribeju pateikt

(kur nu vel tiesak uzrakstiit) par ko talak strideties ?

gribi strideties aprecies....

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:29, pirms 16 gadiem
vinardo rakstīja: nu par V 19 štukām esmu jau izteicies,bet varu pateikt vēlreiz-neadekvāts atalgojums.. kā izklausījās?.un ja vēl par naudas lietām ,tad principā Barons zaudēja šodien Latvijas valsts sponsorētai izlasei... Tādu pašu valsts naudu Zemgalei no Latvijas valsts un domāju Varis labāku blici nokomplektētu
es neko nesaku par Valetra atalgojumu, kas arī šajā situācijā šķiet pārāk astronomisks, priekš viņa snieguma pēdējā laikā un finasiālās situācijas kopumā, bet barons šķiet pārāk ucinās ar Šķēli, bija labs spēlētājs un var būt vēl arī tagad, bet disciplīna šim zvaigžņu puisim ir jāierāda. sen bija laiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: shitaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:31, pirms 16 gadiem
viesis 82 rakstīja: Agraak skeele bija daudzpusiigaaks...tagad palicis tikai caurgaajiens
+ atspeelet bumbu tomer vins var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-01-20 22:32, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kapēc tev liekas ASK:Barons ir reālākais fināls LBL, Baronam, BKV un ASK ir pa 2 zaudējumiem, tik pat labi fināls var būt BKV:Valmiera, jo sestdien varēja redzēt, ka ASK nav par kapeiku stiprāki par ASK, tikai pagarinājumā uzvarot, pie tam izskatās, ka ASK jau nut tiešām nebūs tie, kas var paņemt reālu papildinājumu līdz transfēru beigām....

P.S. Atraduši baigo problēmu, ka Šķele iemeta 1-6 sodiņus, S.V. tieši tāpat ar 3 pt (1-7) metieniem nod.irsās...
Ir atskiriiba 3p vai sodi,ja truli Sv nekriit tad nekriit,bet kad aiziet tad var iemest no 8m ar pagriezienu Bet sodi jaamet preciizi regulaari!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:34, pirms 16 gadiem
Labaak staigaat uz Dinamo speeleem tur vismaz taadi esiisi nespeelee,visi kapaa pa 100%,un var guut pozitiivas emocijas !

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 22:34, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Nu manuprat runa gāja par Valtera augsto līmeni (man taču nevajag atkal citēt Tavu 1o postu.
Ja jau nonācām līdz Šķēlei, tad nu komandas ir visnotaļ zolīdas.
* 1999-2000: Latvija BK Brocēni (LBL)
* 2000-2001: Latvija Rīgas "LMT" (LBL)
* 2001-2004: Polija Vloclavekas "Anwil" (PLK)
* 2004-2005: Beļģija Liēžas "Euphony" (BBC)
* 2005-2006: Beļģija Šarleruā "Spirou" (BBC)
* 2006-pašlaik:Latvija Rīgas "Barons" (LBL)
nav sliktas , bet avzomash kalibra seit nav ne vienas....

+ es neatdzistu belgijas liigu , nekas ipasi dizaks par LBL nav , bet tas ir tikai mans viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:34, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Ko Jūs plēšās par to Valteru - diezgan droši, ka jau nākamnedēļ uzzināsim viņa jauno klubu.

Par spēli neko neteikšu. Nesaku, ka gaidīju es ASK uzvaru, bet sišanos līdz pēdējam brīdim gan es gaidīju, jo Baronam jau bez Aleksandra šobrīd nekādu plusu, salīzinot ar ASK, nav. Ja vēl šis pluss spēlē ar sāpošu kāju, tad ASK dēļ savas saliedētības ir pārāka par Baronu (soliņi abām komandām vienādi - pa 7 spēlētājiem).

P.S. Pat arēnā šodien nekādas emocijas neguvu - vakar viss tika paņemts un atdots Dinamo spēlē.
Aleksandrs nav +,drīzāk gan mīnus ar savu attieksmi pret spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:36, pirms 16 gadiem
Man nepatīk, ka vēl nav PG iegādāts un vajag vēl, kaut vai Bankevicu, vajag papildinājumu!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:36, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vienā no sešām spēlēm viņam tiešām krīt..
Bet tad taa pamatiigi

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:36, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: vienkarsi tu runa par vina statistiku es par ieklusanu avzomash

tu gribi teikt ka avzomash nem kuru katru speletaju ????

protams NE ....to es tev gribeju pateikt

(kur nu vel tiesak uzrakstiit) par ko talak strideties ?

gribi strideties aprecies....
Un kādēļ tad viņš tajā Azovmašā nenoturējās? Nu nevajag salīdzināt 2 labus spēlētājus un apgalvot, ka vienam meistarība ir klasi augstāka tikai tādēļ, ka viņš ir uzvarējis spēlē. (un ja jau par šķēli - apskati kaut vai viņa pirmo komandu aiz robežām Anwilu. tikai pavisam neko nesaprotoši komentētāji var apgalvot, ka polijā ir vāja līga, un tā kā anwil ir potenciāli 3niekā, tad nu piedod man).
Nu brauc tu auzās ar to savu līmeņošanu. Tas, ka spēlētājs deldē beņķi labā komandā nenozīmē, ka viņš ir augstas klases spēlētājs. Nozīmē tikai to, ka viņam ir bijusi iespēja par tādu kļūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:36, pirms 16 gadiem
Jā, ESPORTAM,speciāli rakstu ar lieliem burtiem,paldies par šo līmeni no Jūsu puses, ka nodrošinājāt šīs pārraides tiešraidi.Nu viss bija līmenī!Super!Paldies!
P.S.Varbūt,ka Jums vēl citreiz arī sanāks!

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:36, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: A kapēc tev liekas ASK:Barons ir reālākais fināls LBL, Baronam, BKV un ASK ir pa 2 zaudējumiem, tik pat labi fināls var būt BKV:Valmiera, jo sestdien varēja redzēt, ka ASK nav par kapeiku stiprāki par ASK, tikai pagarinājumā uzvarot, pie tam izskatās, ka ASK jau nut tiešām nebūs tie, kas var paņemt reālu papildinājumu līdz transfēru beigām....

P.S. Atraduši baigo problēmu, ka Šķele iemeta 1-6 sodiņus, S.V. tieši tāpat ar 3 pt (1-7) metieniem nod.irsās...
mana kluuda , es nedaduz ne ta pateicu.... es gribeju teikt kad sis ir komandas kuras uz parejo fona tomer nedaudz izcelas un vinam ir lielakas izredzes ieklut Finalaa salidzinot ar citam LBL komandaam

...kas notiks ja tiksies 1/2 finala protams es neuznemos prognozet , jo kad bus visi papildinajumi tad bilde bus skaidraaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:37, pirms 16 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: nav sliktas , bet avzomash kalibra seit nav ne vienas....

+ es neatdzistu belgijas liigu , nekas ipasi dizaks par LBL nav , bet tas ir tikai mans viedoklis
Un vācijas līga būtu tas salīdzināmais līmenis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:39, pirms 16 gadiem
shitaa rakstīja: Barons ir pārāks jebkurā pozīcijā (Adomaitis - Kalve, Aleksanders - Grafs, Šķēle - Valters...utt) , un tas, ka ASK vinnēja ir applausu un 400 komentu vērts sniegums
Skele = valters neteiksu ka skele daduz labaks , vini abi ir aizsargi bet dazadi... kas ir viena trumpis tas 2. nav apmeram kka taa

+ kluda pret Adomaiti = Vitols / Jahovics (bus uz playoff) padoma 2.reiz ..... kalve speles par 4 nr tapat ka speleja sodien, bet par 3 ari var spelet

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:39, pirms 16 gadiem
Kalve vnk progresē.. monstrs.
malači ASK!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:39, pirms 16 gadiem
Nu ko Barona fani ejiet maajas!
ASK Malaci! Man prieks labaakie vienmēr uzvar!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:39, pirms 16 gadiem
shitaa rakstīja: Barons ir pārāks jebkurā pozīcijā (Adomaitis - Kalve, Aleksanders - Grafs, Šķēle - Valters...utt) , un tas, ka ASK vinnēja ir applausu un 400 komentu vērts sniegums
PG pozicija

Ambernetijs vs. Stelmahers / mazutis
atkal iepisies uz vel 1 poziciju

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:40, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Pelniita uzvara ASK.
Ja Baroni nemainiis attieksmi, tad zaudees visu saakot ar chempionu titulu, beidzot ar atbalstiitaajiem, kas taa jau daudz mazaak saliidzinoshi ar paagajusho gadu.
Viņi nekad nav bijuši daudz

Piekrītu, Kalve malacis!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:41, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vienā no sešām spēlēm viņam tiešām krīt..
nevis 1 no sesaam bet sezonas sakumaa kad bija dadudz krutu legionaru tad loma mazaaka , bet tag lielaaka.... iesepeljas vairaak lidz ar to

bet tev jau to nesaprast

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:42, pirms 16 gadiem
Kalve riktigs zveers!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:43, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Un kādēļ tad viņš tajā Azovmašā nenoturējās? Nu nevajag salīdzināt 2 labus spēlētājus un apgalvot, ka vienam meistarība ir klasi augstāka tikai tādēļ, ka viņš ir uzvarējis spēlē. (un ja jau par šķēli - apskati kaut vai viņa pirmo komandu aiz robežām Anwilu. tikai pavisam neko nesaprotoši komentētāji var apgalvot, ka polijā ir vāja līga, un tā kā anwil ir potenciāli 3niekā, tad nu piedod man).
Nu brauc tu auzās ar to savu līmeņošanu. Tas, ka spēlētājs deldē beņķi labā komandā nenozīmē, ka viņš ir augstas klases spēlētājs. Nozīmē tikai to, ka viņam ir bijusi iespēja par tādu kļūt.
es nemaz negribu nolikt skeli , vienigais ko es vina nosodu ta butu attieksme... bet ok ta ir vina darisana,

pilnigi piekriitu abi ir aizsargi bet pavisam dazadi speletaji kas 1 pus tas 2. minus

viss es eju kafiju dzert liec man mieru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:43, pirms 16 gadiem
Kaa juus domajat kurs ir labāks Valters vai Skele?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 22:44, pirms 16 gadiem
Lai cik slikti Šķēle mestu sodus, tie caurgājieni bija fenomenāli, un truli arī var iemest, un var mest arī diezgan precīzi, bet ar sodiem ir kā ir !
Slēpts komentārs: Krokodils

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:45, pirms 16 gadiem
Ko tu man piep*isies

neiedzilinies SV problemaas....

runa gaja par skeeeli vai vins tiks taada kalibra klubaa

+ ok nenoturejaas saki.... paradijaas ASK kurs bija gatavs maksaat tikpat ... + jauns projekts (vietejais) nu i Valters ta ari aizgaja no avzomash

un saki 1. SV sezona ASK bija slikta ?

cik es atceros vins bija 1 no lideriem kas palidzeja tikt pie LBL zelta

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 22:46, pirms 16 gadiem
shitaa rakstīja: Barons ir pārāks jebkurā pozīcijā (Adomaitis - Kalve, Aleksanders - Grafs, Šķēle - Valters...utt) , un tas, ka ASK vinnēja ir applausu un 400 komentu vērts sniegums
man gan liekas tieshi otraadi (vsmz Kalves gadiijumā) jo E. Kalve ir sācis tikai iespēlētieus un ir daudz ātrāks par Adomaiti, un tpc Vsmz vienā vietā ASK ir pārsvars + no Grafa ASk ir lielāks ieguvums, nekā, ja vuinja vietā spēlētu Aleksanders, jo Aleksanders ir baigais pohujists :p

  -2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:46, pirms 16 gadiem
Abertnijs sāk simpatizēt kā saspēlēs vadītājs!

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:47, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: Un vācijas līga būtu tas salīdzināmais līmenis?
vacijas liga , protams ka nekas ipas , viss 4aliit peace NOPIETNI

(____(___________(x) time

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:47, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, ka Šķēle, tas jau ir pierādījies!
Uz so briidi es tik vienoziimiigi neteiktu,katram savi + -
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:49, pirms 16 gadiem
edziic rakstīja: cik no cik Šķēle sameta?
1/100
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:49, pirms 16 gadiem
Tā tam bija jābūt!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 22:49, pirms 16 gadiem
Malači! Izskatās, ka spēle ir bijusi jautra. Bet mana priekšroka šodien daiļslidošanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-20 22:52, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!
vo vo

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:53, pirms 16 gadiem
viesis 82 rakstīja: Uz so briidi es tik vienoziimiigi neteiktu,katram savi + -
Bet Valteram kaut ka peedeja laika labaak iet neka Skelem, tas ir manas domas, un jaa.. Skelem veel daudz jatrenejas..lai tiktu liidz Valtera limenim!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 22:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Lai cik slikti Šķēle mestu sodus, tie caurgājieni bija fenomenāli, un truli arī var iemest, un var mest arī diezgan precīzi, bet ar sodiem ir kā ir !
nu nedziedi kad skele ir snaiperis

protams ir bijusas speles kad vins tiesam met un iemet bet sorry ja jus sakat kad sv ladee 3pts 1no 6 tad sorry skele 1 no 106

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 22:55, pirms 16 gadiem
Kads zin kad buus Jahovics atpakal, kur tas ir palicis..buutu ASK sastava..varbuut butu veel labāks rezultāts!?

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 22:58, pirms 16 gadiem
Tieši tas, ko biju gaidījis. AR LV spēlētājiem ASK paliek arvien labāki, Kalve un Bertāns pilnībā var atvērties. Nu nesaprotu, kā Butauts tādus marinēja...

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 23:00, pirms 16 gadiem
Blin jau zināju, ka pirmais koments toč būs par Šķēli un Esīti!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 23:00, pirms 16 gadiem
Priecē Kalves sniegums. Un prieks, ka šoreiz ASK vinnēja, vismaz pielika pie vietas Baronus, točna izskatījās, ka komanda vakar būtu bliezusi, par Princi vispār nerunājot...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 23:00, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, ka Šķēle, tas jau ir pierādījies!
ok salidzinam

1pts = SV
2pts( ka pustaalo) = SV
2pts ( no groza apaksas) = skele
reb= 50 uz 50 ( pirms kads kko saka tad fakts ..pret valmieru ja nemaldos valteram bija visvairak rebu komandaa)
asisti= skele
caurgajieni=skele
TO= 50 uz 50
BS = 1% uz 2% par labu skelem

atkartosos , ka parsvara visas lietas kas SV ir plus skelem ir - un otradi.... vini ir pavisam dazadi speletaji

mans viedoklis ir kad skelem vajaka vieta ir metienu precizitate ja neskaita no groza apaksas , bet SV piespelu dalisanas zinaa pedejaa laikaa nemaz neatpaliek no skeles ta kaa

ja tev krokodil ir kads arguments esmu gatavs uzklausiit

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 23:03, pirms 16 gadiem
Valterss rakstīja: Kaa juus domajat kurs ir labāks Valters vai Skele?
Protams, ka Šķēle, labi viņam šodien katasrofāli negāja, bet savus punktus (14) vienalga sameta. Un izlasi Spānijā galvenokārt vilka AB un AŠ arī KJ!
Basketbolā ir nerakstīts likums, ja netrāpīji 3,4 metienus no spēles pēc kārtas, nemet palīdzi komandai savādāk( aizsardzība, piespēles). Diemžēl uz SV tas neattiecas - 1/7 vai 1/9 un tik turpina lādēt..
Goldensteitā viņš būtu savējais

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 23:03, pirms 16 gadiem
Apsveicu ASK ar uzvaru,Malači,Nenožēloju ka aizbraucu uz spēli jo ko vērti bija Armanda ''klusie'' sodiņi un Vītola uzliktais bloks Aleksanderam,Vēlreiz malači,

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 23:06, pirms 16 gadiem
Juhuuuuu, ASK labaakie!!!

Diemzheel neredzeeju speeli, jo nebiju Riigaa, bet palasot speeles apraxtu un komentaarus saprotu ka nu jau kaarteejo uzvaru ASK ir izciiniijis ar lielaaku sirdi. pret pofigistu komandu. un tas mani ljoti priecee, jo nav svariigi cik tev auguma cm vai kaadi stati, bet gan cik liela sirds. un ASK taa ir liela Par lielu ASK!!! un veiksmi visiem.

p.s. un nezinu kaadeelj man e.g. vakar bija tik daudz miinusu par to ka ASK uzvarees un to ka Shkjeele buus Esiitii. Ok, Shkjeele tomeer piesleedzaas speelei, bet cik saprotu atkal bija nekaads. un arii Alexanderaa nekaadas paarmainjas nebija manaamas. taadeelj vienmeer esmu teicis un teikshu ka Shkjeele LV izlasei nav vajadziigs. ne jau deelj speeles, bet deelj pofigisma. un prioritaateem. saliidzinot ar Helmani, kurshs uzkurina citus, Shkjeelem pofig gan par savas komandas speeli, gan arii par izlasi. nu tas ir mans subjektiivais viedoklis.

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 23:08, pirms 16 gadiem
ASK malachi!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 23:14, pirms 16 gadiem
Nav lielāka prieka kā Arēnā klātienē vērot kā ASK pieveic mūsu valsts čempionus ar superzvaigzni ierindā, kurš soda metienu pirstdams nevar līdz stīpai aizmest
Veinīgais, ko nevaru saprast, ko tie barons fani darija ASK VIP`os, kur salīmētas bija A4 formāta lapas ar "Barons". Es vēl draugam noteicu, žēl, ka nebija flomasters līdzi, būtu sarakstijis uz lapām klāt "Balons/USA"

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 23:15, pirms 16 gadiem
The one and the only rakstīja: Nav lielāka prieka kā Arēnā klātienē vērot kā ASK pieveic mūsu valsts čempionus ar superzvaigzni ierindā, kurš soda metienu pirstdams nevar līdz stīpai aizmest
Veinīgais, ko nevaru saprast, ko tie barons fani darija ASK VIP`os, kur salīmētas bija A4 formāta lapas ar "Barons". Es vēl draugam noteicu, žēl, ka nebija flomasters līdzi, būtu sarakstijis uz lapām klāt "Balons/USA"
jaa es arii nezinu ko vinji tur darija, laikam bija izluugushies, man piemeram vinji trauceja sitot savas miikstaas plaukstinjas
es kad gaju prom ar pildspalvu uzraxtiju

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 23:16, pirms 16 gadiem
Re, kā: Kalve un parējie var vinnēt Baronu, bez melnaja bračakam un monster algām.
Butautam bija grūtāk to izdarīt.
Žel ka Šundovs aizgajis, a uz parejiem - pajat.

Ventspils - ASK būs perfekts fināls.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 23:17, pirms 16 gadiem
WOOOOOOOOW, vienkārši neticami!!!
Nu ko mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!
Latvieši labākie!!!! :p

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 23:17, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: jaa es arii nezinu ko vinji tur darija, laikam bija izluugushies, man piemeram vinji trauceja sitot savas miikstaas plaukstinjas
es kad gaju prom ar pildspalvu uzraxtiju
es arī nekautrējos skaļi izteikt savas domas par to, ka tie gnīdas bija atnākuši uz mūsu VIP`iem žēl, ka koks nebija līdzi, būtu patriecis

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 23:18, pirms 16 gadiem
Kaaaaaaaa šķēle sodus meta, gandrīz 4 klusie!!!!!!! :O

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 23:18, pirms 16 gadiem
Baroni bija vienkārši slinki šodien. Plus vēl lēni. Tas, kā ''raķete'' Alexanders un Šķēle slampā atpakaļ uz savu grozu, vienmēr ir aizraujoši. Nedomāju, ka tas uzkurina komandas biedrus.
Salīdzinot Helmani, kurš velk no auta ārā bumbas, Vītolu un Grafu, kuri jau kuro spēli ir līmenī, Baroniem nav vairs komandas spēka. Nu kaut kādi gaudeni viņi.
Pēc tādās pēdējās statistikas, nezinu, kam Sandis būs vajadzīgs pa tādu naudu. Ja nu vienīgi Janičenoks ko sarunājis pie sevis.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 23:21, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: WOOOOOOOOW, vienkārši neticami!!!
Nu ko mazs cinīts gāž lielu vezumu!!!
Latvieši labākie!!!! :p
Nu neko mazs jau nav, komandā 5 izlases kandidāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-20 23:24, pirms 16 gadiem
Armands jau nu nekad snaiperis nav bijis gan,par V,nu trīni ielaist var,bet solīti uz priekšu un auzas.Vispār Latvijas basketbolā tādu nopietnu snaiperu patreiz nav ,kas varētu no jebkuras pozīcijas ar tādu diezgan apmierinošu % mest,kādreiz bija Štelmahers,bet redzēju viņa spēli pret Valmieru,gaužām blāvs sniegums,nu nez , man likās ka viņš būs labākā formā ,bet nu ...ir kā ir...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 23:25, pirms 16 gadiem
Te nu jums bija baronēnu fani! Pirms spēles baltoja visi, ka ask nav varianti un ta...
Bet ASK šodien bija labaki un spēlēja daaudz sakarīgāk! Pelnīta uzvara! Barons katastrofa!
Sarauj ASK!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-20 23:26, pirms 16 gadiem
žēl, bet nu tāda negribīga spēle no Baronu puses izskatījās, divreiz parādīja, ka var atspēlēties no nelieliem mīnusiem (-10 un -7, ja nemaldos), bet vairāk arī neko negribēju. nešaubos, ka mainot attieksmi uzvaras nāktu vieglāk!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 23:29, pirms 16 gadiem
Bandito777 rakstīja: Te nu jums bija baronēnu fani! Pirms spēles baltoja visi, ka ask nav varianti un ta...
Bet ASK šodien bija labaki un spēlēja daaudz sakarīgāk! Pelnīta uzvara! Barons katastrofa!
Sarauj ASK!!!
ASK šodien spēlēja par 100%, taču Barons labi, ja pa 50%, vienkārši ASK gribēja uzvarēt, tas arī viss!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 23:29, pirms 16 gadiem
Nosmaceejaam!!!!! ..biju speelee...neesmu nu jau no tiem aktiivaakajiem no sektora..bet nu vienalga ..ar godu ar sirdi par ASK!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 23:30, pirms 16 gadiem
Mjā par ātri norakstīja visi ASK, es tai skaitā prieks, ka kļūdijos

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 23:32, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: ASK šodien spēlēja par 100%, taču Barons labi, ja pa 50%, vienkārši ASK gribēja uzvarēt, tas arī viss!
un??? Ko ta Barons ar galvu nedomā?? šī bija spēle ar palielu nozīmi starpcitu...!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 23:32, pirms 16 gadiem
ASK apspēlē bijušos čempionus
Baroni nedabūs pat 3.v ar tādu spēli!
ASK kapājas ko var un uzvar! Labs mačs!
Un arī publikas atbalsts viennozīmīgi par labu ASK!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 23:33, pirms 16 gadiem
jaa un par lielu prieku visiem man apjkaart esoshajiem liidzjuteejiem shodien skjeele izmeta speciaalo essential " KLUSO"

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 23:33, pirms 16 gadiem
speele vnk super beidzot ASK nolika pie vietas Balons/USA roudsam jaiemacas nenostaigat un spelet godiigi,skeelee varetu meeginat kaut liidz tiiklinjam vismaz bumbu aizmest (maksaa tadu pikji par to ka dzeks lidz stipai neaizmet) :

paldies jums vechi par lielisko speeli

Helmanis un Grafs paradija melnajiem un beerzam kas ir iisti latvju puikas super !!!!

Latvieshi 1:0 USA

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 23:34, pirms 16 gadiem
Smacee nost rakstīja: jaa un par lielu prieku visiem man apjkaart esoshajiem liidzjuteejiem shodien skjeele izmeta speciaalo essential " KLUSO"
tas bija ideaals

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 23:41, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Vienkārši IDEĀLI !

Ceru,ka tā ir huiņa ko tas komentētājs teica par Valteru....
a ko teica ?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 23:42, pirms 16 gadiem
kkers rakstīja: ok, domāju nav 2 domu, kura kluba atbalstītāji ir vai nu lielākie lox.i vai arī vienkārši mazi bērni... cerēsim, ka tam dzeltenajam sūdu klubam šī būs pēdējā sezona...
skauzh

  -1 [+] [-]

, 2009-01-20 23:46, pirms 16 gadiem
ya33 rakstīja: a ko teica ?
Teica, ka Valters parkstīja līgumu līdz sezonas beigām ar GSW, šiem ļoti patīk Valtera spēles stils..

     [+] [-]

, 2009-01-20 23:49, pirms 16 gadiem
Zel, ka neredzeju Video bus?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-20 23:51, pirms 16 gadiem
kkers rakstīja: ok, domāju nav 2 domu, kura kluba atbalstītāji ir vai nu lielākie lox.i vai arī vienkārši mazi bērni... cerēsim, ka tam dzeltenajam sūdu klubam šī būs pēdējā sezona...
Klonētā aitiņa Dolija arī nodzīvoja tikai 3.gadus

  +8 [+] [-]

, 2009-01-21 00:13, pirms 16 gadiem
apsveicu ask fanus

ask fani bija 10x skaljaaki
ask SODIEN izskatijas tieshaam stipraaaki.... viena no barona sliktakajam speles shosezon....

p.s sosezon pagaidam 1:2 barons laba

  -2 [+] [-]

, 2009-01-21 00:16, pirms 16 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja: Teica, ka Valters parkstīja līgumu līdz sezonas beigām ar GSW, šiem ļoti patīk Valtera spēles stils..

No kuras valsts tas klubs? un kas tas vsp pa kluybu? pirmo reizi kko par tādu dzirdu

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 00:40, pirms 16 gadiem
ASK bija vareni ir un būs jājājājājājājāj ājājājājājājājā jājājā
Slēpts komentārs: mare

     [+] [-]

, 2009-01-21 00:45, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: ASK šodien spēlēja par 100%, taču Barons labi, ja pa 50%, vienkārši ASK gribēja uzvarēt, tas arī viss!
atdzīsti, ka tavs balons ir uzsprādzis un beidz raudāt ASK bez viena spēlētāja(5Nr) ir ļoti labi nokomplektēta a balonam zonne meklē lētos leģionārus kuram komandas rez ir pie kājas galvenais ir stats un kur ir super tetovētā zvaigzne Armands apstājies pie izaugsmes esītī - tās iepriekšējās 2 uzvaras balonam bij tīra veiksme uz ASK traumēto rēķina un Balons bez gusta nav Balons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-01-21 01:58, pirms 16 gadiem
Vītola Aleksanderam uzliktais bloks, nedēļas NR.1.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-21 02:04, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: Vītola Aleksanderam uzliktais bloks, nedēļas NR.1.
Pilnīgi piekrītu, Aleksandrs to nevarēja aptvert.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-21 02:05, pirms 16 gadiem
Gan ASK, gan junioriem gandrīz vienāds rezultāts. Ar ko arī apsveicam.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 07:13, pirms 16 gadiem
YES. ta tik bija spele Kalve ir sav;a labākajā formā

  +5 [+] [-]

, 2009-01-21 08:52, pirms 16 gadiem
Es personigi gribetu uzteikt shaja spele Mazuiti. Tik daudz partvertas bumbas, labas piespeles. Bet ASK malaci!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 08:54, pirms 16 gadiem
skaista uzvara, prieks par ASK, malači! Helmanis labus un drosmīgus caurgājienus taisīja! Valters daudz truļus lidināja garām! Grafs izskatījās pārliecinoši un Kalve arī patika!
No pretiniekiem jāizceļ Šķēle, kurš vairāk apelēja pie tiesnešiem nekā nopietni cīnījās un protams sodi, sodi, sodi!

     [+] [-]

, 2009-01-21 09:47, pirms 16 gadiem
Nu cerams ,nākamajā spēlē vinnēs čempji ,bet atzīstu ,ka ASK izskatījās pārāki

  -3 [+] [-]

, 2009-01-21 09:53, pirms 16 gadiem
ya33 rakstīja: speele vnk super beidzot ASK nolika pie vietas Balons/USA roudsam jaiemacas nenostaigat un spelet godiigi,skeelee varetu meeginat kaut liidz tiiklinjam vismaz bumbu aizmest (maksaa tadu pikji par to ka dzeks lidz stipai neaizmet) :

paldies jums vechi par lielisko speeli

Helmanis un Grafs paradija melnajiem un beerzam kas ir iisti latvju puikas super !!!!

Latvieshi 1:0 USA
Nomirsti pajol.

  +7 [+] [-]

, 2009-01-21 10:35, pirms 16 gadiem
Linky rakstīja: nu jāsaka viens - uzvarēja tie, kas vairāk gribēja. Un diezin vai vai kāds, kas skatījās spēli varēs man nepiekrist.
Interesanti, ka Barons tā arī neizmantoja savu auguma pārsvaru un tā vietā lai aktīvi spēlētu uz groza apakšu (gan 4ajā ceturtdaļā bik tomēr pacentās) mēģināja visdažādākos variantus.
Skaidri redzams, ka Baronam trūkst kārtīga saspēles vadītāja. Nepateikšu precīzi, taču vismaz 3 reizes uzbrukums aprāvās jau pirmajā piespēlē (pārsvarā no Abernetija), kas arī ļāva ASK panākt to 5-7 punktu atrāvienu, kas spēles laikā +/- turējās.
Aleksanderam vienkārši kauns. Acīmredzot 2 sezonas labā līmenī leģionāri Latvijā (Rīgā) nevar noturēties, manāms slinkums aizsardzībā, par bumbām tā īsti cīnīties negribas (ko arī pierāda Helmaņa uzbrukumā izcīnītās bumbas), un arī uzbrukumā viens no garākajiem spēlētājiem pie pretinieku groza ierodas kā pēdējais. Par Šķēles sodiem runāt negribas.
Paslavēšu Adomaiti. Par spīti mūžīgai (gandrīz jādomā, ka mode) kritikai par viņu esportā - praktiski vienīgais barona spēlētājs, kas visu laiku, ko pavada laukumā, to dara ar jūtamu pašatdevi.
Par ASK pat nezinu vai var kādu atsevišķi slavēt. Komanda nospēlēja veiksmīgi tieši kā komanda. Protams problēmas ar "garo galu" ir jūtamas, kaut Grafs rāda labu spēli un arī Kalve ar Helmani šodien labi nospēlēja, ir jūtams, ka trūkst auguma centimetru ASk garajā galā.
Ārpus visa cita - paldies komentētājam. bija ok, un atsevišķas pērles pat palika atmiņā. 1.Adomaiti nomaina Valters (tas gan būtu interesanti) un 2. spēles beigās uzzinām, ka 20dažus punktus ir guvis neviens cits, kā Ernests Gulbis. Nu prieks, ka viņš ir tik vispusīgs cilvēks.

Par skaistu basketbolu!
eSporta "žurnālistiem" būtu ko pamācīties kādām jāizskatās rakstam par basketbola spēli! Apnikuši jau tie rezultāta gaitas pārstāsti bez nekādas analīzes par komandu un spēlētāju sniegumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 11:24, pirms 16 gadiem
Vnk malachi,nav ko citu teikt!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-21 11:47, pirms 16 gadiem
Paldies komandām par spēli! Tīešām bija laba.
Arēnā pārsteidzoši daudz cilvēku - var redzēt, ka krīzes laikā dērbijs popularitāti nav zaudējis. Tas priecē.
Par ASK. Komanda. Kalve, Raitis, Mažutis, arī Vītols zvēri. Cilvēks-Enigma Valters šodien uzbrukumā nebija līmenī. Arī Bertāns varēja labāk nospēlēt (trenē sodus! TRENĒ SODUS, DAIRI!). Bet īpaši uzteikt gribu Uvi. Atceros, ka pats sezonas sākumā gandrīz trieku dabūju uzzinot, ka Uvis pāriet uz ASK, bet tagad saprotu, ka komanda ir ļoti daudz no viņa ieguvusi. Cīņasspars, pašatdeve, līdera īpašības. Vienkārši zvērs.
Par Baronu. Šī ir komanda, kurā nekas nav kārtībā. Ir talanti, bet kopā neiet. Minūtes pārtraukumos vispār neviens neklausās, Aleksanders vispār krata galvu mūzikas ritmā(!?!?!?).
Par Šķēli. Barona administrācijai steidzami kaut kas ir jādomā, jo šādā garā tas nevar turpināties. Vajag viņu nosūtīt uz Straupi vai kaut kur citur, uzlikt mājas arestu, dariet kaut ko!!!!!! Es nezinu, ko viņš rij, dzer vai smērē, bet lai pārtrauc. Atrodiet kādu treneri, kas viņam iestāda smadzenes atpakaļ. Šo gadu laikā, kopš viņš ir Baronā, kur viņš ir progresējis? Ko savā spēlē uzlabojis? Tālmetienu? Aizsardzību? Sodiņus? NEKO!!! Šobrīd jau ir regress. Žēl talanta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 12:53, pirms 16 gadiem
Beidzot! Basketbola laukums pieder ASK. VNK superīgas sajūtas vakar sēžot arēnā un atbalstot klātienē mūsējos.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-21 12:58, pirms 16 gadiem
Bērnu dārzs.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-21 13:13, pirms 16 gadiem
Lai vai kaa Uvis, Dairis, Ernests, RAicha un Mazhutis man simpatizee visvairaak, it iipashi Mazhutis....taadu kapaataaju NEKAD nebiju redzeejis! Butu letinjiem taadi vechi kaa vinjsh!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 13:14, pirms 16 gadiem
patiess prieks, ka mūsu vietējie spēki ar ko var
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 13:34, pirms 16 gadiem
cr0ssf1re rakstīja: Nomirsti pajol.
Centies pārdzīvot, mīlīt.

     [+] [-]

, 2009-01-21 13:37, pirms 16 gadiem
ASK LABAAKIE MALACI!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 14:35, pirms 16 gadiem
2 grozus, jo biežāk Esīša apmeklētājs ir Bērziņš!!

anjo rakstīja: Esītī jāuzliek grozs, lai Armands patrenē sodus!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 14:39, pirms 16 gadiem
parsportu.lv: parSportu.lv

un ja tā?? tad ko tālāk?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-21 14:58, pirms 16 gadiem
Uvio77 rakstīja: parsportu.lv: parSportu.lv

un ja tā?? tad ko tālāk?
nu tad ir baigi labi!
Slēpts komentārs: Ventspils.S

  -1 [+] [-]

, 2009-01-21 16:00, pirms 16 gadiem
Ventspils.S rakstīja: kpc , viniem bija javine vareja barons vinet
naivums

  +4 [+] [-]

, 2009-01-21 16:17, pirms 16 gadiem
Ventspils.S rakstīja: kpc , viniem bija javine vareja barons vinet
vareeja....vareeja arii Lembis samaksaat nodokljus kaadreiz 25% par visiem saviem ienaakumiem..kaa mees visi to daraam..daudz jau ko var..

  +4 [+] [-]

, 2009-01-21 16:19, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Tikai tiesnesis bija par "ASK"
jaa jaa bija gan ..iipashi kad skjeele veica rokasbbumbas cieniigus manevrus

  +2 [+] [-]

, 2009-01-21 16:39, pirms 16 gadiem
Prieks,ka ASK arī bez leģionāriem apspēlē Baronu

PS - ja esi sporta draugs,aizpildi - visidati.lv: Aptauja "Sporta veidu dažādība" - VisiDati.lv

  -2 [+] [-]

, 2009-01-21 17:44, pirms 16 gadiem
janchuxn rakstīja: Prieks par to, ka latviešu džeki parādīja tiem Barona nigeriem, kā basketbolu jāspēlē!
Aizej tiem melnajiem to acīs pasaki, skaties, ka pa kotleti neuztaisa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-21 18:09, pirms 16 gadiem
parsportu.lv: parSportu.lv
psc psc psc psc

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 18:30, pirms 16 gadiem
Superr GO ASK!

     [+] [-]

, 2009-01-21 18:31, pirms 16 gadiem
Devilman rakstīja: Prieks,ka ASK arī bez leģionāriem apspēlē Baronu

PS - ja esi sporta draugs,aizpildi - http://www.visidati.lv/aptauja/223233035/
Un tavuprāt, kas ir Mažutis?? - Letiņš??

  -1 [+] [-]

, 2009-01-21 18:38, pirms 16 gadiem
lovelyyy rakstīja: Un tavuprāt, kas ir Mažutis?? - Letiņš??
Starpcitu viņš nav vienīgais kas to domā.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-21 18:49, pirms 16 gadiem
cr0ssf1re rakstīja: Starpcitu viņš nav vienīgais kas to domā.
Nu varteikt jau ka Mažutis nav nekāds leģionārs, ja no tāda viedokļa skatās!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-21 19:02, pirms 16 gadiem
';

  +3 [+] [-]

, 2009-01-21 19:11, pirms 16 gadiem
lovelyyy rakstīja: Un tavuprāt, kas ir Mažutis?? - Letiņš??
Un tavuprāt kas ir barona melnie ? Latvieši ?

Kas mažutis pa ārzemnieku , lietuvietis . 1 leģionārs a baronam ?

     [+] [-]

, 2009-01-21 19:11, pirms 16 gadiem
Atkal treninj speele bija no Barona puses...
Neciiniijaas normaali, tapee arii zaudeeja...

     [+] [-]

, 2009-01-21 19:58, pirms 16 gadiem
sudīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-21 20:57, pirms 16 gadiem

     [+] [-]

, 2009-01-21 20:58, pirms 16 gadiem
Saads skeele man patika (Tad veel negaja uz essiti un labi speleja)

     [+] [-]

, 2009-01-21 21:33, pirms 16 gadiem
ASK nebeidz priecet!!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-21 21:40, pirms 16 gadiem
Kam negadās? - vismaz ASK arī kāda uzvara "derbijos"