Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Runā, ka...: "Barons" papildināsies ar NBA veterānu?

Runā, ka...: "Barons" papildināsies ar NBA veterānu?
Tonijs Delks
Foto: AFP

Pēc portāla eSports.lv rīcībā esošās neoficiālās informācijas, basketbola klubs "Barons/LMT" varētu papildināt sastāvu ar Toniju Delku, kuram ir vairākus sezonu pieredze NBA.

Šobrīd vēl "Barons" nav oficiāli apstiprinājis, ka līgums ar 34 gadus veco Delku būtu noslēgts. 185 cm garais basketbolists 2006./2007. gada sezonu pavadīja "Panathinaikos" klubā Grieķijā. Tajā pašā sezonā "Panathinaikos" Eirolīgā kļuva par čempioniem. 2006. gadā ar Detroitas "Pistons" Delks pēdējoreiz bija NBA komandas sastāvā. Kā atceramies, 2006. gada NBA "Playoffs" Detroita Austrumu finālos piekāpās nākamajiem čempioniem Maiami "Heat".

Tonijs Delks koledžas gadus pavadīja Kentuki universitātē, kuras sastāvā viņš 1995. gadā kļuva par NCAA čempionu un tika atzīts par NCAA "Final Four" MVP jeb vērtīgāko spēlētāju.

Veiksmīgākā sezona Delka 10 gadu ilgajā NBA karjerā bija 2000./2001. gada sezona, kad Fīniksas "Suns" sastāvā Delks 82 regulārās sezonas spēlēs vidēji spēlē guva 12.3 punktus, izcīnīja 3.2 atlēkušās bumbas un atdeva 2 rezultatīvas piespēles. Tajā sezonā Delks uzstādīja savu rezultativitātes rekordu gūto punktu ziņā - spēlē pret Sakramento "Kings" Tonijs Delks guva 53 punktus. Vēl Delks spēlējis Atlantas, Bostonas, Goldensteitas, Sakramento un Dalasas vienībās.

Izmantotie resursi:
en.wikipedia.org
nba.com

1 2 3 4 106 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2009-01-20 09:15, pirms 16 gadiem
domaaju ka nebuutu slikts papildinaajums
tomeer pieredziite ir pieredziite

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 09:15, pirms 16 gadiem
opā...buus interesanti!

 +10 [+] [-]

, 2009-01-20 09:15, pirms 16 gadiem
spēlē pret Sakramento "Kings" Tonijs Delks guva 53 punktus
Iespaidīgi šāda auguma čalim.

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 09:20, pirms 16 gadiem
Ha ha ha - vai ta šis ir LATVIETIS, ko solīja Zonne, jeb nu kāds talantīgs jaunais perspektīvais? Tad jau nu gan - pensionāri un klibiķi (Adomaitis, Alexanders un šis)! Cik saprotu - viņam ir Barona tipa ādas krāsa:-)

 +20 [+] [-]

, 2009-01-20 09:21, pirms 16 gadiem
Atkal sākas dārgie ļeģionari utt. nekadas investicijas musu jaunajiem

  +7 [+] [-]

, 2009-01-20 09:21, pirms 16 gadiem
Kaut gan karjeras noriets, tomēr iespaidīgi

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 09:22, pirms 16 gadiem
Varēs ASK vecajiem bukiem Helmanim, Vītolam un Štelmaheram likt pretim Adomaiti, Delku un Aleksanderu Izskatās, ka arī šogad Barons visu no ASK noskatās. Abi atlaiž treneri, abi atlaiž saspēles vadītāju, abi paņem vietā veterānu...

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 09:22, pirms 16 gadiem
šito tipiņu gribētos redzēt darbībā LV basketa laukumos!!!
varētu būt ļoti labs papildinājums Baronam!!!

 +24 [+] [-]

, 2009-01-20 09:22, pirms 16 gadiem
melnais latvietis zonne turpina batonus spraust
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 09:27, pirms 16 gadiem
Mosh naturalizēs un tad būs latvietis Bet, ja nopietni, varēja taču kādu latvieti paņemt.

 +13 [+] [-]

, 2009-01-20 09:27, pirms 16 gadiem
Nu a jēga? Nesaprotu, kāda jēga ņemt papildinājumu no ārzemēm, kurš met spēle 6-8 punktus. Tik pat labi ieliek viņa vietā kādu Letiņu puiku, viņš metīs tāpat, un vismaz Latvijai ar kāds labums no tā atleks...
Saprastu, ja ņemtu tiešām labu spēlētāju kurš arī lādētu 20 punktus, vai vāktu ļoti labi bumbas utt.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 09:27, pirms 16 gadiem
domaju tikaj baumas

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 09:28, pirms 16 gadiem
speletajs jau labs bija savulaik .........
tikai wikipedia raktstits ka vins retired .......
ka tik baronam nesanak ka zalgirim ar kenny anderson...savulaik .......jo ne jau savas karjeras labakaja posma brauc uuz siem klubiem tadi speletaji .......ta ka sada veida papildinajumam es neredzu jegu ......it seviski sezonas otrajai pusei ...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-20 09:29, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Ha ha ha - vai ta šis ir LATVIETIS, ko solīja Zonne, jeb nu kāds talantīgs jaunais perspektīvais? Tad jau nu gan - pensionāri un klibiķi (Adomaitis, Alexanders un šis)! Cik saprotu - viņam ir Barona tipa ādas krāsa:-)
ko ta tagad var no LV spēlētājiem paņemt?????? kaut vai 1 piemēru.
es ar labāk redzētu uz laukuma Latviešu puikas, bet...situācija ir tāda kāda tā ir. Un starpcitu, ask nav ne par kapeiku bijuši labāki - tagad ask fani var teikt re cik daudz Letiņu mums un viesstrādnieku nav,! bet atvainojiet, bet pirms 2 mēnešiem kāda ask bij šī situācija. un ja par ieguldījumiem jaunatnē, tad ko ta ask ir izaudzinājusi - Bertānu (aizsardzībā nu ļoti vājš), Kalvi (daudz kļūdu un vājš aizsardzībā)!!! šitiem džekiem bij jau jākapā pag. sezonā, bet visu izslavētais LT trenneris marinēja šos uz soliņa!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-20 09:37, pirms 16 gadiem
Vai jāatgādina, ko Zonne teica, ka uzturot interesi PAR JEBKURU LV spēlētāju, kaut arī viņam ir līgums. Tātad - negrib maksāt kompensāciju, tā vietā samaksās LIELO dārgo licenzi par ārzemnieku un lieta darīta. Tad jāteic tā, beidz Zonne čakarēt smadzenes letiņiem kuri ir jau Klubos, ja neesi gatavs maksāt! (kaut vai atceroties stāstu par Bankevica pārvilināšanu...)

  +5 [+] [-]

, 2009-01-20 09:40, pirms 16 gadiem
Vajadziis Baronam saspeeles vadiitaajs... Nedabuuja Štelmaheru buus Delks vai kas cits, jo Abernetijs neder... jaa, varbuut kaa ortais saspeeles vadiitaajs komandaa, bet ne pirmais...

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 09:41, pirms 16 gadiem
Kaarteejais tumshaadainais paliigs...Kauns par Baronu, vispaar shiis komandas gaitas neinteresee...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 09:42, pirms 16 gadiem
tigersnevuds rakstīja: Vai jāatgādina, ko Zonne teica, ka uzturot interesi PAR JEBKURU LV spēlētāju, kaut arī viņam ir līgums. Tātad - negrib maksāt kompensāciju, tā vietā samaksās LIELO dārgo licenzi par ārzemnieku un lieta darīta. Tad jāteic tā, beidz Zonne čakarēt smadzenes letiņiem kuri ir jau Klubos, ja neesi gatavs maksāt! (kaut vai atceroties stāstu par Bankevica pārvilināšanu...)
Tu laikam dzīvo 15. gs., ja nezini, ka tirgošanās, pārsolīšana, spēlētāju pārvilināšana, utml. ir mūsdienu sporta ikdienišķa parādība.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 09:42, pirms 16 gadiem
Deportivo rakstīja: Vecīt, Barons jau visu laiku cenšas latviešus iegūt, tikai finanses neļauj - tas pats Janičenoks vai Vītols, kuru pārsolīja ASK.
Janičenokam taka biki uz zemes jānolaižas, nafig tādu klubā ņemt, un Vītols... es viņam pat izlasē vietu šogad neredzu, nu galīgi švaks palicis, tāpat kā Helmanis... Domāju, ka galīgi neko nezaudē Barons, ka nepaņēma šos abus...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 09:49, pirms 16 gadiem
krrr rakstīja: ko ta tagad var no LV spēlētājiem paņemt?????? kaut vai 1 piemēru.
es ar labāk redzētu uz laukuma Latviešu puikas, bet...situācija ir tāda kāda tā ir. Un starpcitu, ask nav ne par kapeiku bijuši labāki - tagad ask fani var teikt re cik daudz Letiņu mums un viesstrādnieku nav,! bet atvainojiet, bet pirms 2 mēnešiem kāda ask bij šī situācija. un ja par ieguldījumiem jaunatnē, tad ko ta ask ir izaudzinājusi - Bertānu (aizsardzībā nu ļoti vājš), Kalvi (daudz kļūdu un vājš aizsardzībā)!!! šitiem džekiem bij jau jākapā pag. sezonā, bet visu izslavētais LT trenneris marinēja šos uz soliņa!!!
Neesi biki Valtera interviju pārlasijies??? Un saspēles vadītāju no letiņiem varēja paņemt, nav jau tā situācija tik bezcerīa (Buškevics, Gabrāns, Blūms, kautvai "izbrāķētais" Sirsniņš)

     [+] [-]

, 2009-01-20 09:52, pirms 16 gadiem
Vienigais bez darba ir Porzingis. Tgd visi gudri, saklausijusies VV un stasta par LV basketa nakotni, bus mums nakotne tapat

  +1 [+] [-]

, 2009-01-20 09:54, pirms 16 gadiem
Abernetiju nost un tad jau būs pavisam labi

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 10:07, pirms 16 gadiem
peizdaa rakstīja: tad nosauc kaadu latvieti, es uzsveru normaala liimenja speeleetaaju , kursh pashreiz ir bez darba,.....un starp citu mums ir kaadi 5 ,varbuut, normaala liimenja speeleetaaju....un viens no tiem jau ir Baroonaa..
Kurš tad ir tas viens saspēles vadītājs?

     [+] [-]

, 2009-01-20 10:09, pirms 16 gadiem
takagi rakstīja: Vienigais bez darba ir Porzingis. Tgd visi gudri, saklausijusies VV un stasta par LV basketa nakotni, bus mums nakotne tapat
Bet cilvēki vismaz kko ir klausījušies, nevis no tukša gaisa safanojušies par neko... Turklāt tai VV teiktajā bija ļoti daudz patiesības, labi varbūt nav viņš īstais kam to teikt, jo pats pie tā visa agrāk piedalījās un viņam bija iespēja darīt to visu tā kā viņš tagad runā, bet to neizdarīja...
Protams ka nākotne būs, tāpat jau hokejā teica, ka nav pilnīgi neviens ko paņemt uz Dinamo, A skat, kā Sotnieks kapā... vaig tik dot cilvēkiem iespējas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 10:11, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Janičenokam taka biki uz zemes jānolaižas, nafig tādu klubā ņemt, un Vītols... es viņam pat izlasē vietu šogad neredzu, nu galīgi švaks palicis, tāpat kā Helmanis... Domāju, ka galīgi neko nezaudē Barons, ka nepaņēma šos abus...
Nu, Janičenoks izdarīja kļūdu, ko pats arī atzina. Vītols tomēr ir cīnītājs, īpaši aizsardzībā - būtu noderējis.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 10:15, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Bet cilvēki vismaz kko ir klausījušies, nevis no tukša gaisa safanojušies par neko... Turklāt tai VV teiktajā bija ļoti daudz patiesības, labi varbūt nav viņš īstais kam to teikt, jo pats pie tā visa agrāk piedalījās un viņam bija iespēja darīt to visu tā kā viņš tagad runā, bet to neizdarīja...
Protams ka nākotne būs, tāpat jau hokejā teica, ka nav pilnīgi neviens ko paņemt uz Dinamo, A skat, kā Sotnieks kapā... vaig tik dot cilvēkiem iespējas...
Es jau ar Valtera kungam daudz kur nepiekrītu, bet nekļūdas tikai tas, kas neko nedara. Valters ir strādājis, gan veiksmīgi (LJBL), gan neveiksmīgi turpretī daudzi viņa kritizētāji neko nav darījuši, tikai to vien kā muldējuši: "Valdis tāds un šitāds", utml.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 10:17, pirms 16 gadiem
Jacer, ka ta ir patiesiba!!! Vins mums loti palidzes!

     [+] [-]

, 2009-01-20 10:18, pirms 16 gadiem
hoops rakstīja: speletajs jau labs bija savulaik .........
tikai wikipedia raktstits ka vins retired .......
ka tik baronam nesanak ka zalgirim ar kenny anderson...savulaik .......jo ne jau savas karjeras labakaja posma brauc uuz siem klubiem tadi speletaji .......ta ka sada veida papildinajumam es neredzu jegu ......it seviski sezonas otrajai pusei ...
Es neparbaudiju wikiii.. bet pieljauju, ka tur mineets- retired from NBA ....

  -3 [+] [-]

, 2009-01-20 10:27, pirms 16 gadiem
kesh rakstīja: Neesi biki Valtera interviju pārlasijies??? Un saspēles vadītāju no letiņiem varēja paņemt, nav jau tā situācija tik bezcerīa (Buškevics, Gabrāns, Blūms, kautvai "izbrāķētais" Sirsniņš)
izlasīt jau izlasīju, bet VV man nekad nav paticis viņa kā trennera stils un visa tā tukšā muldēšana it sevišķi. VV jūtas nenormālākais experts, bet nu es tam nepiekrītu. šiem visiem Tevis nosauktajiem jau ir līgumi un vienai daļai arī tīri sakarīgi - vienīgi Barons nogulēja Gabrānu un Bušiņu!!! tur jāpiekrīt, bet šobrīd...es arī uzskatu, ka nebūtu prāta darbs vilkt ārā tos spēlētājus no klubiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-20 10:28, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Zonne: "Prioritāte šobrīd ir latviešu spēlētāji"

hmm...
Da viņš tik pienu lej... Sen jau neuztveru viņa teikto nopietni...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-20 10:33, pirms 16 gadiem
Es protmas atvainojos, bet vai jums nav po kur cilvēks tērē savu naudu ? Ko grib to dara, privāts klubs takš. Tad jau labāk lai privātais pērk, nevis kaut kāds makslīgais klubs, par manu, kā nodokļa maksātāja naudu, iepērk un maksā nesamērīgas algas visādiem ķēmiem.

  +9 [+] [-]

, 2009-01-20 10:47, pirms 16 gadiem
Komentos redzu neko vairaak kaa vienu lielu skaudiibu. Kad veel kaadu laiku atpakalj dziivojaam "paarpilniibaa" un triis lielie valji katrs algoja vairaakus legionaarus, visiem bija pofig, ka klubi neruupeejas par LV naakotni - galveais bija panjemt titulu ar jebkaadiem liidzekljiem. Tagad uz shiis tacinjas palicis viens klubs, paareejiem tas liekas amoraali, nepienjemami... Bat izmainiijies ir tikai tas, ka Barons veel var atljauties dziivot kaa grib, savukaart paareejiem "grandiem" jaadziivo kaa $ atljauj.
Neredzu lielu atskjiriibu vai komandaa panjem bijusho Eiroliigas "zvaigzniiti" ar latvieshu pasi, vai panjem bijusho NBA "zvaigzniiti" - nelatvieti. Taa pat no shiem abiem Latvijas izlasei naakotnee nepaliidzees ne viens, ne otrs.
Visa shitaa dir.shana liecina tik par to, ka daudzi ir nobijushies no Barona kaa no potenciaalaa chempiona...

Lai naak, lai naak,
Lai naak stipras blices.
Mees vinneesim taas
Vienu peec otras.
---BKV---

     [+] [-]

, 2009-01-20 10:59, pirms 16 gadiem
krrr rakstīja: izlasīt jau izlasīju, bet VV man nekad nav paticis viņa kā trennera stils un visa tā tukšā muldēšana it sevišķi. VV jūtas nenormālākais experts, bet nu es tam nepiekrītu. šiem visiem Tevis nosauktajiem jau ir līgumi un vienai daļai arī tīri sakarīgi - vienīgi Barons nogulēja Gabrānu un Bušiņu!!! tur jāpiekrīt, bet šobrīd...es arī uzskatu, ka nebūtu prāta darbs vilkt ārā tos spēlētājus no klubiem.
Viņi jau visticamāk pussezonā nekur vairs neskrietu, jo tos klubus jau tā pagrūti bija atrast.
1 2 3 4 106 komentāri