Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" paraksta trīs gadu līgumu ar Artūru Bērziņu

"VEF Rīga" paraksta trīs gadu līgumu ar Artūru Bērziņu
Artūrs Bērziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas basketbola līgas (LBL) čempionvienība "VEF Rīga" noslēgusi vienošanos ar Latvijas valstsvienības un bijušo BK "Ventspils" uzbrucēju Artūru Bērziņu, Sportacentrs.com informēja Rīgas kluba direktore Laila Spaliņa. Līgums noslēgts uz trīs gadiem.

Iepriekšējās piecas sezonas 2,04 metrus garais un 25 gadus vecais basketbolists pārstāvēja basketbola klubu "Ventspils". Aizvadītajā sezonā tā sastāvā Artūrs Bērziņš laukumā devās 61 spēlē. FIBA Izaicinājuma kausa turnīra 12 spēlēs Artūrs vidēji spēlē guva 10,0 punktus un izcīnīja 4,8 atlēkušās bumbas. 22 spēlēs Baltijas Basketbola līgā (BBL) šie rādītāji bija vidēji 9,8 punkti un 4,5 atlēkušās bumbas, bet 27 spēlēs LBL – 8,3 punkti un 3,5 atlēkušās bumbas.

Artūrs Bērziņš ir Ogres basketbola skolas audzēknis, pārstāvējis Latviju vairākās starptautiskās sacensībās, piedaloties 2008.gada Eiropas U-20 čempionātā Rīgā, 2009.gada Pasaules Universiādē Belgradā, kā arī bijis Latvijas valstsvienības sastāvā iepriekšējās divās vasarās, piedaloties 2011.gada Eiropas čempionātā Lietuvā un pagājušajā vasarā notikušajā 2013.gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā. Latvijas valstsvienības kandidātu sarakstā 25 gadus vecais uzbrucējs ir arī šogad.

Pats 204 cm garais basketbolists atklāj: "Esmu gandarīts par vienošanos ar Latvijas čempionvienību "VEF Rīga", kas būs jauns izaicinājums manā spēlētāja karjerā. Vēlos pateikt paldies basketbola klubam "Ventspils" par kopā aizvadītajām piecām aizraujošām sezonām, kurās tika izcīnītas gan lielas uzvaras, gan arī piedzīvoti sāpīgi zaudējumi. Tāpat vēlos pateikties manam aģentam Artūram Kalnītim, kurš sekmēja pievienošanos "VEF Rīga" klubam. Gaidu iespēju doties laukumā un palīdzēt komandai cīņā par jaunām uzvarām."

  +7 [+] [-]

, 2013-06-17 10:57, pirms 12 gadiem
Tas bija gaidāms.

Lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-06-17 11:01, pirms 12 gadiem
wtf? Viņš tak nekam neder 4. numuram. Vēl pasakat, ka viņš dabūja tos 150k? Rezervistam tik daudz maksāt...

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 11:02, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: wtf? Viņš tak nekam neder 4. numuram.
Ir jau labi. Nu nav jau viņš tik slikts, tik dažreiz neapdomīgi spēlē. Butauts iemācīs disciplīnu

 +14 [+] [-]

, 2013-06-17 11:03, pirms 12 gadiem
Nezinu gan vai pavilks līmeni.. Bet nu cerams Butauts viņu pacels.

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:05, pirms 12 gadiem
Nolāpīts es domāju, ka runa ir par Freimani, ne Bērziņu vef pievienošanās sakarā... Eh

  +5 [+] [-]

, 2013-06-17 11:05, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: wtf? Viņš tak nekam neder 4. numuram. Vēl pasakat, ka viņš dabūja tos 150k? Rezervistam tik daudz maksāt...
žēl ka nesaglabāju tavu komentu pirms kādiem 2-3 mēnešiem kad teicu tev par šo variantu.Ja nopietni tad no VEF puses par viņu bija doma jau decembrī.Maz jau to vietējo ir un jo vairāk labāki lietējie jo lielāka iespēja ka būs garāks un labāks soliņš.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 11:06, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: žēl ka nesaglabāju tavu komentu pirms kādiem 2-3 mēnešiem kad teicu tev par šo variantu.Ja nopietni tad no VEF puses par viņu bija doma jau decembrī.Maz jau to vietējo ir un jo vairāk labāki lietējie jo lielāka iespēja ka būs garāks un labāks soliņš.
Manas domas nemainās, priekš 4. viņš ir par švaku, bet priekš 3. par lēnu. Jahovičs ir labāks, tikai traumatisks. Noteikti pat Kalves uzbrukuma arsenāls ir nopietnāks.

 +14 [+] [-]

, 2013-06-17 11:08, pirms 12 gadiem
Diez kas tad BKV spēlēs. Garais gals pavisam švaks izskatās.

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:09, pirms 12 gadiem
Visi kuri var, mēģina no Ventspils tikt VEFā, jo zin, ka VEFs vēl daudzus jo daudzus gadus būs Nr.1 Latvijā.

 +18 [+] [-]

, 2013-06-17 11:10, pirms 12 gadiem
DoOrDie rakstīja: Diez kas tad BKV spēlēs. Garais gals pavisam švaks izskatās.
Gan jau Aivaram ir pietiekami daudz venti lai iegādātos kādu labu centru.

Varbūt to pašu Iļjinu no Valmieras

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 11:12, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Manas domas nemainās, priekš 4. viņš ir par švaku, bet priekš 3. par lēnu. Jahovičs ir labāks, tikai traumatisks. Noteikti pat Kalves uzbrukuma arsenāls ir nopietnāks.
nav ne lēnāks ne īsāks par Zavu..piestrādās pie metiena būs gana labs.Un latviskāka komanda+nav jāmaksā LBLam leģionāru nodoklis un varēs piemest kādam labākam spēlētājam to.Jācer ka pārējie jaunumi ar būs labi.

  +8 [+] [-]

, 2013-06-17 11:12, pirms 12 gadiem
Ventspilij izskatas ka bus centra vieta kadu leģionāri jāliek!

 +10 [+] [-]

, 2013-06-17 11:14, pirms 12 gadiem
a kas ar K. Bērziņu jeb Bērzu ?

  +9 [+] [-]

, 2013-06-17 11:14, pirms 12 gadiem
dj vasja rakstīja: Ventspilij izskatas ka bus centra vieta kadu leģionāri jāliek!
Vai arī SV draugu KK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 11:16, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Manas domas nemainās, priekš 4. viņš ir par švaku, bet priekš 3. par lēnu. Jahovičs ir labāks, tikai traumatisks. Noteikti pat Kalves uzbrukuma arsenāls ir nopietnāks.
Priekš 4. ir labs. Metniens nav tik labs kā Zavam, bet bumbas vāc visai labi, turklāt arī piespēles spēj dalīt. Tā ka ir OK

  +5 [+] [-]

, 2013-06-17 11:16, pirms 12 gadiem
white__tiger rakstīja: a kas ar K. Bērziņu jeb Bērzu ?
CSKA vai ''Jēkabpils''.

  +4 [+] [-]

, 2013-06-17 11:18, pirms 12 gadiem
Tā arī nekļuva par līderi BKV, lai izdodas VEF! Centīgs puika.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 11:19, pirms 12 gadiem
Rokets rakstīja: Vai arī SV draugu KK
Vai tad KK nāks ja SV nebūs?

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 11:20, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: Vai tad KK nāks ja SV nebūs?
Kāpēc lai nebūtu, ja ar BKV viņu saista 2g līgums, ir dzirdēts, ka kāds to ir izpircis?

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:21, pirms 12 gadiem
Rokets rakstīja: Tā arī nekļuva par līderi BKV, lai izdodas VEF! Centīgs puika.
Kļuva par vienu no līderiem. Un laba skola - no ''Klondaikas'' (kā rakstīja sasperjods) uz VEFu.

  -2 [+] [-]

, 2013-06-17 11:22, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: nav ne lēnāks ne īsāks par Zavu..piestrādās pie metiena būs gana labs.Un latviskāka komanda+nav jāmaksā LBLam leģionāru nodoklis un varēs piemest kādam labākam spēlētājam to.Jācer ka pārējie jaunumi ar būs labi.
Nu kas šitās par muļķībām? Kāds nodoklis, ja 4 leģionāri, a? Nē nu taisnība, ja jāizvēlas starp veco Zavu un Bērziņu, tad skaidrs, bet neticu, ka Bērziņam ir tāda psiholoģija kā Zavam.

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:22, pirms 12 gadiem
Rokets rakstīja: Kāpēc lai nebūtu, ja ar BKV viņu saista 2g līgums, ir dzirdēts, ka kāds to ir izpircis?
ne gluži izpircis..bet gan runas ka lauzīs līgumu ja SV nepiekritīs naudiņas samazinājumam.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 11:24, pirms 12 gadiem
Visus spēlētājus tik paņem no BKV... žēl...

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 11:25, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Naudiņa vēl mazāk kā vef piedāvāja?
viņš jau spēlē par daudz mazāku naudiņu kā VEFā..

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 11:25, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Kļuva par vienu no līderiem. Un laba skola - no ''Klondaikas'' (kā rakstīja sasperjods) uz VEFu.
Manuprāt BKV gaidīja no viņa vairāk, stabilitāte nebija un pēdējā sezona parādīja, ka attīstība mazliet apstājās, varbūt VEF to iedvesīs no jauna.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 11:26, pirms 12 gadiem
badijs4 rakstīja: Visus spēlētājus tik paņem no BKV... žēl...
Nevis paņem, bet paši spēlētāji pāriet no BKV uz VEF

  +5 [+] [-]

, 2013-06-17 11:27, pirms 12 gadiem
badijs4 rakstīja: Visus spēlētājus tik paņem no BKV... žēl...
Tas jau ir labi, BKV vārds Eiropā vienmēr kotējas, kā labs tramplīns kam lielākam jaunajiem spēlētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 11:28, pirms 12 gadiem
vel tikai valmieras bērziņu uz vefu un tad mēs te visi sapi.... ar to par kuru ir runa

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 11:29, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Kļuva par vienu no līderiem. Un laba skola - no ''Klondaikas'' (kā rakstīja sasperjods) uz VEFu.
Īsti par līderi nekļuva. Tad kad vajadzēja, tad neuzņēmās līdera lomu. Šosezon to darīja Kempbels un centās darīt Timma.
Varbūt nespēja pierast pie Robja taktikas? Varbūt

Gan jau ka Butauts zinās, kā izmantot Bērziņa stiprās puses un kā uzlabot viņa vājās puses.

  +4 [+] [-]

, 2013-06-17 11:30, pirms 12 gadiem
cancel rakstīja: vel tikai valmieras bērziņu uz vefu un tad mēs te visi sapi.... ar to par kuru ir runa
Varētu visu piecinieku no Bērziņiem izveidot. Tik jāatrod divi labi aizsargi ar uzvārdu Bērziņš

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 11:30, pirms 12 gadiem
Vareja jau ko labaku VEF dabut!! aiiiiiiiiiiii.
Besi man šis spēlētājs,nepeistāv vinš VEF!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-06-17 11:34, pirms 12 gadiem
15 štukas sezonā, stārs pievienojas superklubam ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 11:39, pirms 12 gadiem
Ludzu kads varetu man pastastit, kas ir tie numuri, un kadas ir vinu funkcijas.

Paldies jau ieprieks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-06-17 11:44, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: KĀDS SAKARS? spēlētājs, kas pret Bērzu, Kavaļausku, Danielu neko nespēj izdarīt...jeibogu, vēlviens Blaus komandā būs..
Jaunups...
Blauam labs progress sanāca. Kļuva daudz drošāks un pārliecinātāks par sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 11:50, pirms 12 gadiem
viņš tk nav basketbolits vai VEFs tikai lbl kapās nākošgad?

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:51, pirms 12 gadiem
nu kam šitas vajadzīgs??? 3 gadus benķis garantēts..

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 11:51, pirms 12 gadiem
Nu jaa nav neko labaks par blausu! Normāls iegrabiens Vefam.

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:52, pirms 12 gadiem
WOW tad nu gan pirkums! Prosta benka silditajs bus nekas vairak!

Saprastu ja nopirktu kaut vai Kambalu, bet ne jau shito! da ladna.

     [+] [-]

, 2013-06-17 11:54, pirms 12 gadiem
ļoti spēcīgs pastiprinājums

  +6 [+] [-]

, 2013-06-17 11:56, pirms 12 gadiem
Rugiks rakstīja: Ludzu kads varetu man pastastit, kas ir tie numuri, un kadas ir vinu funkcijas.

Paldies jau ieprieks...
1.numurs - PG - Saspēles vadītājs
2.numurs - SG - uzbrūkošais aizsargs
3.numurs - SF - vieglais uzbrucējs
4.numurs - PF - Spēka uzbrucējs
5.numurs - C - Centrs
Slēpts komentārs: aksels82inbox.lv

     [+] [-]

, 2013-06-17 12:05, pirms 12 gadiem
Varbūt tad es neko nesaprotu no basketbola bet.. tad visi sie basketbola eksperti komentaros saka ka nevajadzeja vinju tad jus apgalvojat ka Butauts ir idiots un no basketbola neko nesaprot??? ļoti saubos ja Butauts būtu pateicis ka man vinju nevajag un ka vinjam nav jau gatavas vizijas ko ar vinju darīt tad vefs būtu vinju pircis...

     [+] [-]

, 2013-06-17 12:12, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: WOW tad nu gan pirkums! Prosta benka silditajs bus nekas vairak!

Saprastu ja nopirktu kaut vai Kambalu, bet ne jau shito! da ladna.
Komanda nesastaav tikai no stara 5nieka

     [+] [-]

, 2013-06-17 12:22, pirms 12 gadiem
jezusmarija,kur prats!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 12:52, pirms 12 gadiem
Ja jau sezonas gaitā runāja,baumoja kad VEF budžets nakamsezon augs,tad šāds pirkums no VEF puses nesaprotams.Ja jau ar katru gadu VEF meistarības līmenis ir audzis,tad ar šādiem spēlētājiem kā Bērziņš,viennozīmīgi solis tiek sperts atpakaļ!Nav viņš VTB,Uleb līmeņa spēlētājs!Bet lai jau izdodās...

     [+] [-]

, 2013-06-17 12:55, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Manas domas nemainās, priekš 4. viņš ir par švaku, bet priekš 3. par lēnu. Jahovičs ir labāks, tikai traumatisks. Noteikti pat Kalves uzbrukuma arsenāls ir nopietnāks.
Pilnībā piekrītu, VEF līmenim 4 par švaku, 3 par lēnu. A. Strēlnieka līmeņa spēlētājs. Daudz jāpieliek. Lai veicas.

  -2 [+] [-]

, 2013-06-17 12:57, pirms 12 gadiem
Un VEF tikai ņem no BKV spēlētājus, jo sev nevienu vēl nav varējuši izaudzināt Drīz VEF varēs saukt par BKV-2.

Anyway, Veiksmi Artūram, manuprāt ir ļoti progresējis , tāpēc ceru, ka būs Starta 5ieka spēlētājs!

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 12:58, pirms 12 gadiem
Nezinu, vai bija pareizi slēgt tik ilgu līgumu. Ka tik nav kā ar Kasparu Bērziņu, ka klubs viņu nelaiž prom. Būtu labāk nospēlējis vēl gadu BKV un, tad tikt kaut kur augstākā līmenī par VEF. Cerams, ka puisim nesanāks regress.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 12:59, pirms 12 gadiem
entuziasts rakstīja: Nezinu, vai bija pareizi slēgt tik ilgu līgumu. Ka tik nav kā ar Kasparu Bērziņu, ka klubs viņu nelaiž prom. Būtu labāk nospēlējis vēl gadu BKV un, tad tikt kaut kur augstākā līmenī par VEF. Cerams, ka puisim nesanāks regress.
Piekrītu. Ja nebūs stabils spēles laiks, tad iegrābsies ar tik garu līgumu. Pagaidām viņam tā līkne gāja tikai uz augšu, redzēs kā būs tālāk. Cerēsim!

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 13:05, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Un VEF tikai ņem no BKV spēlētājus, jo sev nevienu vēl nav varējuši izaudzināt Drīz VEF varēs saukt par BKV-2.

Anyway, Veiksmi Artūram, manuprāt ir ļoti progresējis , tāpēc ceru, ka būs Starta 5ieka spēlētājs!
Toties Ventspili jau tagad var saukt par Liepāju-2, jo savāc spēlētājus, kas sevi ir pierādījuši tur.

     [+] [-]

, 2013-06-17 13:14, pirms 12 gadiem
funkyz rakstīja: Toties Ventspili jau tagad var saukt par Liepāju-2, jo savāc spēlētājus, kas sevi ir pierādījuši tur.
Kāda muļķības. BKV tur uz sezonu izīrē savus jaunos, lai tiem tiktu spēles laiks un pēc sezonas ņem pie sevis.

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 13:14, pirms 12 gadiem
Pirmā doma kas iešāvās galvā izlasot šo ziņu bija, priekš kam, bet var jau būt, ka bija Ventspilī par daudz aizsēdējies un pārmaiņas, kā spēlētājam nāks tikai par labu.

     [+] [-]

, 2013-06-17 13:17, pirms 12 gadiem
bus kautka neierasti redzet vinju vef formaa!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 13:21, pirms 12 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: bus kautka neierasti redzet vinju vef formaa!
Man ar Strēlnieku tā sākumā bija, bet ātri apradu. Gan ar Bērziņu ar tā būs

     [+] [-]

, 2013-06-17 13:23, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Un VEF tikai ņem no BKV spēlētājus, jo sev nevienu vēl nav varējuši izaudzināt Drīz VEF varēs saukt par BKV-2.

Anyway, Veiksmi Artūram, manuprāt ir ļoti progresējis , tāpēc ceru, ka būs Starta 5ieka spēlētājs!
Geks, Pasečniks, Žvīgurs, Pļavnieks neskaitās? Jā, viņi vēl nav starta 5nieka spēlētāji, bet ar katru sezonu progresē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-17 13:26, pirms 12 gadiem
cancel rakstīja: Varbūt tad es neko nesaprotu no basketbola bet.. tad visi sie basketbola eksperti komentaros saka ka nevajadzeja vinju tad jus apgalvojat ka Butauts ir idiots un no basketbola neko nesaprot??? ļoti saubos ja Butauts būtu pateicis ka man vinju nevajag un ka vinjam nav jau gatavas vizijas ko ar vinju darīt tad vefs būtu vinju pircis...
BUTAUTAM AR ŠO PIRKUMU NAV NEKADA SAKARA ES DOMAJU

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 13:35, pirms 12 gadiem
slikts papildinajums

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 13:41, pirms 12 gadiem
Kā LBL spēlētājs jau nav slikts, tāpēc iepējams ši mērķim arī iegādāts. Citādi nezinu vai Bērziņš reāli pastiprinās VEFu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 13:55, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Kāda muļķības. BKV tur uz sezonu izīrē savus jaunos, lai tiem tiktu spēles laiks un pēc sezonas ņem pie sevis.
1. kārt tā ir sezona, kurā viņi ieiet pieaugušo basketbolā un 2.kārt, ko nozīmē savus? Timma ir no Krāslavas, pirms Liepājas labi, ja gadu bija Ventspilī, Meijers no Jūrmalas un tas pats stāsts. Izaudzina mazās pilsētas, paceļ vīriešu basketbolā Liepāja, bet skaitās Ventspils auglis?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 13:56, pirms 12 gadiem
tads rakstīja: BUTAUTAM AR ŠO PIRKUMU NAV NEKADA SAKARA ES DOMAJU
es domāju, ka VEFā pilnīgi visiem pirkumiem ir ļoti liels sakars ar Butautu.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 14:16, pirms 12 gadiem
ahahaha wo tas ir pizgec...............KAAAAAAAAAAAADA JEEEGA????

  -3 [+] [-]

, 2013-06-17 14:29, pirms 12 gadiem
žeel ka Bērziņš nebūs vairs BKV!! patika ļoti šis spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-17 15:07, pirms 12 gadiem
entuziasts rakstīja: Nezinu, vai bija pareizi slēgt tik ilgu līgumu. Ka tik nav kā ar Kasparu Bērziņu, ka klubs viņu nelaiž prom. Būtu labāk nospēlējis vēl gadu BKV un, tad tikt kaut kur augstākā līmenī par VEF. Cerams, ka puisim nesanāks regress.
idiņš, kur vēl augstāk? Redzēsim, ko BKV līderis spēj vtb līgā. Cerams, ka Butauts laukumā uzlaidīs. Vēljoprojām man interesē par cik sezonā viņš ir. Pilnīgs fail. Būtu labāk Freimani dabūjuši.

Katrā ziņā es gaidīju Freimani, Kalvi vai Jurēviču... Dabūjam Bērziņu - švakāko no visiem Bērziem...

     [+] [-]

, 2013-06-17 15:09, pirms 12 gadiem
Kaaaaaaapēeeec?

     [+] [-]

, 2013-06-17 15:10, pirms 12 gadiem
Šoreiz pievienosimies VV:
Ģenerālis ‏@ValdisValters
"Bērza vietā Bērziņš.Tāds salīdzinājums būs arī meistarības ziņā..."

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 15:26, pirms 12 gadiem
trakais_v21 rakstīja: kāds cipars viņam sezonā?

bet vispār nav labs pirkums..
no drosiem avotiek ka 150K

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 15:29, pirms 12 gadiem
visi sietie heiteri klus par faniem kad saksies sezona, vot tas ir visnozelojamakas teiks, tas berzins tak ir vecis

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 15:42, pirms 12 gadiem
AAKKARI rakstīja: visi sietie heiteri klus par faniem kad saksies sezona, vot tas ir visnozelojamakas teiks, tas berzins tak ir vecis
es būšu vairāk kā priecīgs mainīt savas domas par viņu sezonas laikā

  -2 [+] [-]

, 2013-06-17 15:47, pirms 12 gadiem
Nepatik ka vins spele, visu laiku tads nedrosh, bet vienalga labak vietejais ar iespejam izsisties neka papildus arzemnieks.

     [+] [-]

, 2013-06-17 15:51, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Nepatik ka vins spele, visu laiku tads nedrosh, bet vienalga labak vietejais ar iespejam izsisties neka papildus arzemnieks.
Butauts viņu iedrošinās

Par to, ka vietējais, piekrītu.
Visi baigi d...a, ka VEF vel leģionāri utt, tagad ka ņem kādu vietējo atkal turpina d...t

  -2 [+] [-]

, 2013-06-17 16:31, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: wtf? Viņš tak nekam neder 4. numuram. Vēl pasakat, ka viņš dabūja tos 150k? Rezervistam tik daudz maksāt...
Kā jau agrāk bija gadijies - BKV nevajdzīgais spēlētājs kļūst par vef zvaigzni. Rezāsim

     [+] [-]

, 2013-06-17 16:32, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: CSKA vai ''Jēkabpils''.
Abos variantos gaida soliņš

  -3 [+] [-]

, 2013-06-17 16:33, pirms 12 gadiem
funkyz rakstīja: 1. kārt tā ir sezona, kurā viņi ieiet pieaugušo basketbolā un 2.kārt, ko nozīmē savus? Timma ir no Krāslavas, pirms Liepājas labi, ja gadu bija Ventspilī, Meijers no Jūrmalas un tas pats stāsts. Izaudzina mazās pilsētas, paceļ vīriešu basketbolā Liepāja, bet skaitās Ventspils auglis?
Ķipa tā vieta, kur viņi piedzima ir noteicošā? Varbūt kāds cits piedzims vietā, kur baskets nav un nebūs, visu mūžu trenēsies citur, bet vienalga skaitīsies savējais tikai pagalma grozam?

Par šiem ... Nē nu Meijers tad jau ir Jūrmalas Fēniksa audzēknis , tas nekas, ka visu profesionālo karjeru BKV spēlēja un bez BKV nebūtu nemaz ticis pamanīts?
Patīk tava loģika čalīt

  +2 [+] [-]

, 2013-06-17 16:38, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Ķipa tā vieta, kur viņi piedzima ir noteicošā? Varbūt kāds cits piedzims vietā, kur baskets nav un nebūs, visu mūžu trenēsies citur, bet vienalga skaitīsies savējais tikai pagalma grozam?

Par šiem ... Nē nu Meijers tad jau ir Jūrmalas Fēniksa audzēknis , tas nekas, ka visu profesionālo karjeru BKV spēlēja un bez BKV nebūtu nemaz ticis pamanīts?
Patīk tava loģika čalīt
nē, Meijers ir Jūrmalas audzēknis, jo visus jaunatnes gadus nospēlēja Jūrmalā, tu domā, ka paņem čali pēc jaunatnes līgas un esi viņu izaudzinājis? Un Ventspilī viņš nospēlējis tikpat, cik Liepājā. Patīk tava loģika, kad Ventspils izaudzē jaunos, tikai neviens jaunais ventspilnieks nav Tas, ka Ventspils ir vieta, kur jaunajiem, kas jau pārauguši LBL līmeni, bet vēl nav gatavi Eirokausiem, iegūt nopietnu pieredzi, es piekrītu, bet te tagad visiem postulēt, ka Ventspils ir izaudzējusi jaunos ir pilnīgas muļķības, reāli Gražuli tagad varbūt izaudzēs. Tikpat labi var teikt, ka Rīga izaudzē visus jaunos, kurus uz A grupu savāc no lauku pilsētām.

  -3 [+] [-]

, 2013-06-17 16:53, pirms 12 gadiem
T.G.H. rakstīja: Kā jau agrāk bija gadijies - BKV nevajdzīgais spēlētājs kļūst par vef zvaigzni. Rezāsim
zvaigzni? Paldies par Strēlnieku un Blauu, labi spēlētāji no soliņa. Šitas būs tāds pats.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 16:55, pirms 12 gadiem
Bērziņu ņem kā Zavas aizvietotāju, jo spēlē viņš tiešām ļoti līdzīgā manierē. Šosezon krietni pielika spēlē ar muguru pret grozu, bet pa laikam pazuda 3p. Gaidām sezonu, kad īdētāji plaudēs par Bērziņa 10-12 punktiem spēles. Nedomāju, ka Artūru ņem kā tālu rezervi, ja Butauts tā tiešām rīkosies, tad VEF kļūs par kārtīgu Latvijas basketa kaitnieku. Šī sezona Bērziņam noteikti bija labākā karjerā, nepieciešams atspēriens, lai vēl progresētu

     [+] [-]

, 2013-06-17 17:45, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Un VEF tikai ņem no BKV spēlētājus, jo sev nevienu vēl nav varējuši izaudzināt Drīz VEF varēs saukt par BKV-2.

Anyway, Veiksmi Artūram, manuprāt ir ļoti progresējis , tāpēc ceru, ka būs Starta 5ieka spēlētājs!
Bertāns pei Butauta izauga par to,kas ir tagad, Jānim Bērziņam vēl ir līgums ar vef,tagad arī Artūram,gan jau izirēs kādam ja nevajadzēs..

     [+] [-]

, 2013-06-17 17:57, pirms 12 gadiem
coldasice rakstīja: Bertāns pei Butauta izauga par to,kas ir tagad, Jānim Bērziņam vēl ir līgums ar vef,tagad arī Artūram,gan jau izirēs kādam ja nevajadzēs..
Bertāns izauga pie Butauta? Kaut kādu progresu tur saķēra gan, bet lielā mērā nejaušības dēļ, jo ASK palika bez naudas un leģiona. Ņemt A.Bērziņu un pēc tam kaut kur viņu izīrēt? Protams, labāk, nekā marinēt uz soliņa, bet skaidrs, ka Artūrs nav tas lētākais vietējais šobrīd, tāpēc tāda rīcība būtu vienkārši dumja

     [+] [-]

, 2013-06-17 18:09, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Ķipa tā vieta, kur viņi piedzima ir noteicošā? Varbūt kāds cits piedzims vietā, kur baskets nav un nebūs, visu mūžu trenēsies citur, bet vienalga skaitīsies savējais tikai pagalma grozam?

Par šiem ... Nē nu Meijers tad jau ir Jūrmalas Fēniksa audzēknis , tas nekas, ka visu profesionālo karjeru BKV spēlēja un bez BKV nebūtu nemaz ticis pamanīts?
Patīk tava loģika čalīt
Artūrs Bērziņš ir Ogres basketbola skolas audzēknis!

Izlasi rakstu šmurguli!

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 18:14, pirms 12 gadiem
Savā būtībā diezgan parupjš cirvis ar visai augstu pašnovērtējuma slieksni. Tai pat laikā noteikti VEFā būs kā stabils 8. vai 9. vīrs uz komandas soliņa. Nervozs tips, taču savu reizi var tālmetienu iemest. Ko tagad vefiņā čaļi darīs - būs Bērzs, Bērziņš un Ogres Bērzs?

     [+] [-]

, 2013-06-17 18:40, pirms 12 gadiem
bubba rakstīja: Ķipa tā vieta, kur viņi piedzima ir noteicošā? Varbūt kāds cits piedzims vietā, kur baskets nav un nebūs, visu mūžu trenēsies citur, bet vienalga skaitīsies savējais tikai pagalma grozam?

Par šiem ... Nē nu Meijers tad jau ir Jūrmalas Fēniksa audzēknis , tas nekas, ka visu profesionālo karjeru BKV spēlēja un bez BKV nebūtu nemaz ticis pamanīts?
Patīk tava loģika čalīt
Tad pēc tavas loģikas sanāk, ka ja manā miestā nav pro klubs, tad es nebūšu sava miesta basketbola skolas audzēknis?

Tas nozīmē, ka pro klubs ir pamatā? Tad jau Loukss ir VEF audzēknis, jo pirmais pro klubs viņam bija VEF pēc universitātes beigām.

     [+] [-]

, 2013-06-17 18:41, pirms 12 gadiem
Tagad vācietim būs jāpierāda, ka ir atbilstošs šim līmenim!

  -2 [+] [-]

, 2013-06-17 18:52, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: Bertāns izauga pie Butauta? Kaut kādu progresu tur saķēra gan, bet lielā mērā nejaušības dēļ, jo ASK palika bez naudas un leģiona. Ņemt A.Bērziņu un pēc tam kaut kur viņu izīrēt? Protams, labāk, nekā marinēt uz soliņa, bet skaidrs, ka Artūrs nav tas lētākais vietējais šobrīd, tāpēc tāda rīcība būtu vienkārši dumja
Nopērc smadzenes, ekspert. Bertāns dabūja pirmās iespējas ASK bankrotā, tad BKV viņu izniekoja uz soliņa, bet vef viņš atvērās pie Butauta, kad bija problēmas ar pg. Pēc tam arī izlasē uzlaida par pg.

Katrā ziņā Butauta un Bērziņ 3g nav nejaušība un bez trenera ziņas kadrs netiktu ņemts, bet ja viņš būs atkal švaks tad beņķis ir garantēts+drošvien $$$ zaudējumi.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-17 19:21, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: bet vef viņš atvērās pie Butauta, kad bija problēmas ar pg. Pēc tam arī izlasē uzlaida par pg.
nejauc Butautu ar Kurtinaiti?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 19:25, pirms 12 gadiem
Laikam VEFam nav augstu mērķu nākošai sezonai, ja jau paņēmuši šo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-06-17 19:30, pirms 12 gadiem
Edgars Bērziņš rakstīja: nejauc Butautu ar Kurtinaiti?
taisnība Bet butauts vef sāka laist laukumā pretēji ask laikam.

     [+] [-]

, 2013-06-17 19:41, pirms 12 gadiem
Nezinu , kāpēc to nūģi vajadzēja ??

     [+] [-]

, 2013-06-17 19:43, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: taisnība Bet butauts vef sāka laist laukumā pretēji ask laikam.
ASK laikos Bertāns bija jauns un zaļš. Kurtinaiša laikā, Dairis jau bija paspēlējis (turklāt daudz spēlējis) BKV rindās, līdz ar to VEFā viņš jau ienāca kā labs spēlētājs

     [+] [-]

, 2013-06-17 20:01, pirms 12 gadiem
3 Bērzi ja Kaspars paliks...laikam jau paliks un Jānis atnaaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 22:48, pirms 12 gadiem
Ferdinands Lieliskākais rakstīja: Starkov, aizej ar labu
nebuus

     [+] [-]

, 2013-06-17 23:04, pirms 12 gadiem
nu tu pasarg! man kā VEF'iņa fanam tas ir trieciens! kam viņš VEF'ā? Tie laikam pāragri Jāņus sākuši svinēt, tādu lēmumu tak skaidrā galvā grūti pieņemt!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-17 23:39, pirms 12 gadiem
Viņam ir iekšā, tikai jādabū ārā. Reizēm nospēlē skaisti ar muguru pret grozu, aiziet garām vai iemet truli. Vajag tik dot vienmērīgu sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 01:03, pirms 12 gadiem
KĀDS ZIN CIK APMĒRAM BŪS VEF BUDŽETS NĀKOŠGAD!!!!!!????????????

  -3 [+] [-]

, 2013-06-18 09:32, pirms 12 gadiem
Lukstins88 rakstīja: ASK laikos Bertāns bija jauns un zaļš. Kurtinaiša laikā, Dairis jau bija paspēlējis (turklāt daudz spēlējis) BKV rindās, līdz ar to VEFā viņš jau ienāca kā labs spēlētājs
bkv viņu nelaida laukumā, par kādu spēlēšanu tu runā?

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 10:27, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nopērc smadzenes, ekspert. Bertāns dabūja pirmās iespējas ASK bankrotā, tad BKV viņu izniekoja uz soliņa, bet vef viņš atvērās pie Butauta, kad bija problēmas ar pg. Pēc tam arī izlasē uzlaida par pg.

Katrā ziņā Butauta un Bērziņ 3g nav nejaušība un bez trenera ziņas kadrs netiktu ņemts, bet ja viņš būs atkal švaks tad beņķis ir garantēts+drošvien $$$ zaudējumi.
Tavs zelta pauris kārtējo fēleri izšāva. Ka tik uzirst, cits nekas tev nesanāk. Butauts NEKAD nav ņēmies ar jauniem un perspektīviem, viņam vajag tikai gatavus produktus. Tāpēc nestāsti muļķības par to, kā nu Butauts līdzdarbojies Daira progresā. Arī pagājušajā sezonā viņš NEBIJA pamata spēlētājs pie lisā leiša.

     [+] [-]

, 2013-06-18 10:27, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: bkv viņu nelaida laukumā, par kādu spēlēšanu tu runā?
Dumš auns, goda vārds

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 10:31, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: bkv viņu nelaida laukumā, par kādu spēlēšanu tu runā?
Apskaties šo, zeltgalvīt - basketball.eurobasket.com

Ja 25-30 min. vidēji spēlē ir - nelaida laukumā - tad es nezinu, ko nozīmē spēlēt... Tā kā, kad kaut ko brauc virsū par ekspertiem, derētu padomāt, mož citu vārdu tomēr lietot, ekspert

  +1 [+] [-]

, 2013-06-18 13:31, pirms 12 gadiem
VISIEM KAS TE MULD - BERTĀNS IR TUR KUR VIŅŠ IR (ACB) 1)Kurtinaiša un 2) Butauta dēļ... Kurtinaitis viņam daudz deva spēlēt, aizsardzībā, izmantot kreiso roku un lika daudz spēlēt, kā nekā viņš 2010. gada sezonā aizvadija NBA sezonu spēļu skaitu ziņā... LBL, BBL, VTB, EK....Nevienu spēli Bertāns neizlaida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja