Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

VEF pret "Ventspili": startēs cīņa par LBL čempiona titulu

VEF pret "Ventspili": startēs cīņa par LBL čempiona titulu
Foto: www.bkventspils.lv

Latvijas Basketbola līgā (LBL) šodien tiks dots starts finālsērijai. Pirmā cīņa starp "Ventspili" un "VEF Rīgu" tiks aizvadīta ventspilnieku laukumā. Mačs sāksies plkst. 17:10, tiešraidē to rādīs LTV7.

Ceļā uz finālu ventspilnieki tikai piecās spēlēs uzveica "Jēkabpili". "Ventspils" uzvarēja pirmās divas spēles, taču jēkabpilieši panāca izšķirošo – piekto – maču. Tajā Ventspils komanda gan neatstāja nekādas cerības saviem pretiniekiem – 97:56. VEF cīņa ar "Liepāju/Triobet" noslēdzās četrās spēlēs, taču kas zina, kā būtu izvērtusies sērija, ja pirmajā spēlē Liepājā mājiniekiem būtu labāk veicies ar soda metienu izpildīšanu...

Šosezon abas komandas aizvadījušas divas savstarpējās spēles. 21. janvārī "VEF Rīga" uzņēma "Ventspili" Bauskā un piekāpās ar 85:90, bet 18. februārī Ventspilī rīdzinieki revanšējās ar 75:67.

Rubrikas "Aiz sānu līnijas" aptaujātie basketbola treneri pirms finālsērijas sākuma vairījās nosaukt šīs sezonas čempionu, norādot, ka izredzes ir līdzīgas. Būtiska loma būs sportistu veselībai. Pusfinālā ventspilniekiem nācās iztikt bez komandas kapteiņa Akseļa Vairoga un trīs spēlēs arī bez bijušā vefieša Kristapa Janičenoka, tikmēr rīdziniekiem atsevišķās spēlēs nevarēja palīdzēt Bamba Fals, Džeralds Robinsons un Anžejs Pasečņiks. Pilns ieskats sezonu beigušo komandu treneru viedoklī pieejams šeit.

"VEF Rīga" un "Ventspils" LBL finālsērijā tiksies jau piekto sezonu pēc kārtas. Pagājušajā gadā par čempioniem tika kronēti ventspilnieki, bet pirms tam trīs reizes uzvaru svinēja VEF. Pēdējās trīs sezonās čempionu noskaidrošanai pietika ar piecām spēlēm.

Ventspilnieki Latvijas čempiona titulu ir izcīnījuši kopumā deviņas reizes, līdz ar to šajā pavasarī Kurzemes klubam ir iespēja tikt pie desmitā titula. VEF ir trīs čempionu tituli, bet vēl divas reizes Rīgas klubs spēlēja finālā.

LBL finālsērijas kalendārs (līdz četrām uzvarām)

DatumsLaiksKomandasVieta
17.05.17:10Ventspils – VEF RīgaOC Ventspils
19.05.19:40VEF Rīga – VentspilsArēna Rīga
21.05.19:40Ventspils – VEF RīgaOC Ventspils
24.05.17:10VEF Rīga – VentspilsArēna Rīga
26.05.19:40Ventspils – VEF RīgaOC Ventspils
28.05.19:40VEF Rīga – VentspilsArēna Rīga
31.05.17:10Ventspils – VEF RīgaOC Ventspils

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība
BK Ventspils

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 11:12, pirms 10 gadiem
Par Lembergu

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 11:21, pirms 10 gadiem
Nevarēja sarunāt finālu uzrīkot Liepājā labāk? Mazāk jābraukā, varētu pamatīgi ieekonomēt, pa 1€ ieeju vēl varētu normālu naudiņu ievākt! Arēnā taču tāpat vējš svilpos.

     [+] [-]

, 2015-05-17 11:23, pirms 10 gadiem
Par čempiontitula atgriešanu Rīgā!! Par VEF!!

Izskatās, ka laikam tomēr Bamba spēlēs, būs interesanta spēlē!!!

     [+] [-]

, 2015-05-17 11:30, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nevarēja sarunāt finālu uzrīkot Liepājā labāk? Mazāk jābraukā, varētu pamatīgi ieekonomēt, pa 1€ ieeju vēl varētu normālu naudiņu ievākt! Arēnā taču tāpat vējš svilpos.
un vēl VEF diezgan labi "krīt" Liepājā... Un ventspilsnieki būtu priecīgāki: tuvāk un zināmāka zāle...
Šodien par Kurzemi un par 7.spēli ar čempionu kronēšanu Ventspilī!

     [+] [-]

, 2015-05-17 11:31, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Par čempiontitula atgriešanu Rīgā!! Par VEF!!

Izskatās, ka laikam tomēr Bamba spēlēs, būs interesanta spēlē!!!
Tā noteikti ir labā ziņa VEF, bet tanī pat laikā galvas lauzīšana treneriem, jo bez Bambas BKV tika uzvarēti pārliecinoši, bet ar Bambu bija zaudējums... Vai 4.leģionārs ir pieteikts vai tomēr kāds paliks malā?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 11:33, pirms 10 gadiem
figo700 rakstīja: Par Lembergu
Šo vari skandēt pie Ventspils domes, kad kārtējo kriminālprocesu izskatīs.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-17 11:35, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: un vēl VEF diezgan labi "krīt" Liepājā... Un ventspilsnieki būtu priecīgāki: tuvāk un zināmāka zāle...
Šodien par Kurzemi un par 7.spēli ar čempionu kronēšanu Ventspilī!
mosties!

  -3 [+] [-]

, 2015-05-17 11:42, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nevarēja sarunāt finālu uzrīkot Liepājā labāk? Mazāk jābraukā, varētu pamatīgi ieekonomēt, pa 1€ ieeju vēl varētu normālu naudiņu ievākt! Arēnā taču tāpat vējš svilpos.
Kad VEF svešās zālēs spēlēja, tad bija bomži, tagad, kad Arēna Rīga, atkal slikti? Un Akselim vismaz tribīnēs arī vieta atradīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 12:13, pirms 10 gadiem
angrybird rakstīja: Tā noteikti ir labā ziņa VEF, bet tanī pat laikā galvas lauzīšana treneriem, jo bez Bambas BKV tika uzvarēti pārliecinoši, bet ar Bambu bija zaudējums... Vai 4.leģionārs ir pieteikts vai tomēr kāds paliks malā?
Arī, bet tajā pašā laikā ja viņš spēlēt, tad BKV mazajiem ir grūtāk caurgājienos, it īpaši Žanim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 12:25, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nezinu, bet man šķiet, ka VEFs paņems pilnīgi bez variantiem vismaz šo spēli. Par sēriju nezinu, bet neredzu īsti nekādus variantus BKV. Vienīgais, kas biedē ir Krisītis. Protams, visādi jau var būt, var jau mistiski Gulbim uzkrist kaut kādi trīņi, bet īsti neredzu nekādus variantus ventspilij. Šodien +8, +12 vefam. Interesanti, ka koeficenti pēdējās 2 dienās arī krietni pamainījušies un nu jau favorīta lomā ir VEFs. Vēl aizvakar Rasa teica, ka viensviens.lv kantoros uz pirmo spēli favorīti būs BKV. Laikam daudzi krāmē uz VEF un nav diža iemesla uzskatīt citādāk. - 4.5 uz vef ar kofu 2.41 izskatās ārkārtīgi kārdinoši !
Visticamāk nokritās Bambas dēļ, gan jau uzskata, ka spēlēs un tas jau daudz ko maina

  -2 [+] [-]

, 2015-05-17 12:31, pirms 10 gadiem
Nu tad beidzot fināli klāt!! Domāju ka būs interesanta un spraiga sērija.
PAR LIELU VENTSPILI!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 12:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Visticamāk nokritās Bambas dēļ, gan jau uzskata, ka spēlēs un tas jau daudz ko maina
vēl nesen redzot kā Bamba staigā - droši vien, ka spēlēs bet 100% noteikti nebūs, 80% jau būtu labi

  -2 [+] [-]

, 2015-05-17 12:50, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: VEF 4 - 0 BKV !!!
aizver acis , kad sapņo!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-17 13:00, pirms 10 gadiem
Par BK Ventspils ! Mēs jums ticam puiši !

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 13:04, pirms 10 gadiem
vefs un liepāja.

     [+] [-]

, 2015-05-17 13:14, pirms 10 gadiem
Par Ventspils uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 14:34, pirms 10 gadiem
GO BKV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 14:46, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Principā pēc komentāru daudzuma vien jau mēs redzam, cik "ļoti labi" savu produktu ir pārdevuši un noreklamējuši LBS, VEF un Ventspils....diezgan nožēlojami. Atceros kādreiz ASK, Barons laikos, komentāri bija simtos pirms spēles un vēl vairāk pēc. A te 20 komentāri un tie paši no vieniem un tiem pašiem Jāsaka jau kā ir, nekādas reklāmas TV, ne radio, ne internetaa medijos...nekā. Kā vispār cilvēki var zināt, tie kas nav kaislīgi vienas, vai otras komandas fani? Kā vispār LBS domā kaut ko attīstīt neko nedarot? tak vajag sākt ar līguma slēgšanu par translācijām TV visas sezonas garumā, nevis parāda tikai fināla spēles. Tas ir nožēlojami. Kādreiz visas LBL spēles vairākas reizes nedēļā rādīja pa LNT, komentēja Bergmanis ar Simsonu, no tā arī vairojās tā popularitāte. Tak vajag nedaudz pacensties pārdot savu produktu. Ko vispār LBS dara? noslēguši līgumu ar kaut kādu best4sport lēto interneta kantori. Vauu! Mega darbs. Nekas jau te nemainīsies, jo tur tak nevienam neinteresē kaut ko attīstīt tāpat kā VEFā un Ventspilī. Visu cieņu vismaz Jēkabpilij, tur cilvēki kas ir pie ruļļiem māk savu produktu pārdot, zāle pilna vienmēr, daudz fanu, brauc līdzi komandai utml, lai gan komanda nav nekāda eiropas līmeņa blice. Kopumā liels kauns LBS....ieliek 2 programmas reklāmas pa dienu, ka spēle un domā, ka ar to pietiek. Tieši šosezon jau pirms sezonas bija skaidrs, ka būs aizraujoša sezona pēc tā kā komandas komplektējās, tieši tad arī vajadzēja ķert momentu un štukot kā efektīvāk pārdot šo čempionātu patērētājam/ skatītājam. Bet nē....viss kā parasti.
PIEKRĪTU TEV!! LBS GALĪGI NEKO NEDARA. PAT NEKUR NEIZVIETO REKLĀMAS PAR IZSĶIROŠAJĀM SPĒLĒM LBL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 14:53, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Šodien visa Latvija sadevusies rokās, jo jūt ka čempiona tituls var atgriezties savās mājās! Mēs visi ticam un lūdzam, jo tikai kopā mēs varam sasniegt savu mērķi. Čalas un nemiers, visapkārt kņada, lielā diena ir klāt, lielais brīdi tuvojas, visi nervozi taustās un rīvē rokas pret biksēm, jo plaukstas ir slapjas no uztraukuma kas pārņem iedomājoties vien, ka pēc divām stundām sāksies lielais ilgi gaidītais mačs starp Latvijas VEF un ventspils komandām. biļetes ir izpārdotas jau nedēļu pirms, spekulanti berzē rokas, jo šodien tiem būs lielā peļņa, biļetes tiekot tirgotas pat par 500 eiro un uz augšu, jo cilvēki, kas nepaspēja iegādāties biļetes, kuras izķēra 15 minūšu laikā, vēl cer nokļūt uz šo desmitgades maču Ventspilī!
beidz dzert.
Runājot par maču, ja Timma un Robinsons netaisīs sūdus, tad neredzu variantu BKV, visās pozīcijās vājāki spēlētāji. Un ja patiesība par trenera un spēlētāju attiecībām komandā, tad nekas tur nebūs. Sērijā 4:1 vef uzvara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 15:01, pirms 10 gadiem
švakauskas ar interesi
es jau ar skatīšos Dpils Liepāja fūzīti

     [+] [-]

, 2015-05-17 15:02, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nevarēja sarunāt finālu uzrīkot Liepājā labāk? Mazāk jābraukā, varētu pamatīgi ieekonomēt, pa 1€ ieeju vēl varētu normālu naudiņu ievākt! Arēnā taču tāpat vējš svilpos.
Sirsniņa sāp? Gan jau ar laiku pāries..

  -3 [+] [-]

, 2015-05-17 15:08, pirms 10 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: beidz dzert.
Runājot par maču, ja Timma un Robinsons netaisīs sūdus, tad neredzu variantu BKV, visās pozīcijās vājāki spēlētāji. Un ja patiesība par trenera un spēlētāju attiecībām komandā, tad nekas tur nebūs. Sērijā 4:1 vef uzvara.
K mon , to pašu arī var teikt par BKV Janičenoku , Peineri ja viņi spēlēs labi tad vefam arī nav varianti..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 15:09, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Principā pēc komentāru daudzuma vien jau mēs redzam, cik "ļoti labi" savu produktu ir pārdevuši un noreklamējuši LBS, VEF un Ventspils....diezgan nožēlojami. Atceros kādreiz ASK, Barons laikos, komentāri bija simtos pirms spēles un vēl vairāk pēc. A te 20 komentāri un tie paši no vieniem un tiem pašiem Jāsaka jau kā ir, nekādas reklāmas TV, ne radio, ne internetaa medijos...nekā. Kā vispār cilvēki var zināt, tie kas nav kaislīgi vienas, vai otras komandas fani? Kā vispār LBS domā kaut ko attīstīt neko nedarot? tak vajag sākt ar līguma slēgšanu par translācijām TV visas sezonas garumā, nevis parāda tikai fināla spēles. Tas ir nožēlojami. Kādreiz visas LBL spēles vairākas reizes nedēļā rādīja pa LNT, komentēja Bergmanis ar Simsonu, no tā arī vairojās tā popularitāte. Tak vajag nedaudz pacensties pārdot savu produktu. Ko vispār LBS dara? noslēguši līgumu ar kaut kādu best4sport lēto interneta kantori. Vauu! Mega darbs. Nekas jau te nemainīsies, jo tur tak nevienam neinteresē kaut ko attīstīt tāpat kā VEFā un Ventspilī. Visu cieņu vismaz Jēkabpilij, tur cilvēki kas ir pie ruļļiem māk savu produktu pārdot, zāle pilna vienmēr, daudz fanu, brauc līdzi komandai utml, lai gan komanda nav nekāda eiropas līmeņa blice. Kopumā liels kauns LBS....ieliek 2 programmas reklāmas pa dienu, ka spēle un domā, ka ar to pietiek. Tieši šosezon jau pirms sezonas bija skaidrs, ka būs aizraujoša sezona pēc tā kā komandas komplektējās, tieši tad arī vajadzēja ķert momentu un štukot kā efektīvāk pārdot šo čempionātu patērētājam/ skatītājam. Bet nē....viss kā parasti.
Pilnībā piekrītu tev!!!

Bet ja skatās no otras puses, tad jebkurš basketbola un LBL fans zinās, kad būs fināli.....Ja cilvēkam nav intereses par LBL finālu, tad nekāda reklāma tur diemžēl nelīdzēs....Tas tomēr ir fināls un liekus vārdus tas neprasa

     [+] [-]

, 2015-05-17 15:13, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: K mon , to pašu arī var teikt par BKV Janičenoku , Peineri ja viņi spēlēs labi tad vefam arī nav varianti..
Nu ja Bamba spēlēs, tad Peineram ļoti grūti būs aiziet līdz groza nenobloķlētam + Janičenoks aizsardzībā ja strādās pret Robinsonu, tad tur viņam nekādu variantu nav, savukārt VEF aizsardzībā viņu krampēs Timma, kurš ir ātrāks un atlētiskāks par viņu + Strēlnieks un Bērziņš

Vēl ir atklāts jautājums, kādu formu Pasečņiks pa nedēļu būs uzņēmis

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 15:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nu ja Bamba spēlēs, tad Peineram ļoti grūti būs aiziet līdz groza nenobloķlētam + Janičenoks aizsardzībā ja strādās pret Robinsonu, tad tur viņam nekādu variantu nav, savukārt VEF aizsardzībā viņu krampēs Timma, kurš ir ātrāks un atlētiskāks par viņu + Strēlnieks un Bērziņš

Vēl ir atklāts jautājums, kādu formu Pasečņiks pa nedēļu būs uzņēmis
Tad jau redzesim sovakar

     [+] [-]

, 2015-05-17 15:27, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Tad jau redzesim sovakar
tieši tā

     [+] [-]

, 2015-05-17 15:28, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: tieši tā
bet nu nav jau Janicenoks tik svaks lai nenosegtu Robinsonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 15:29, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: bet nu nav jau Janicenoks tik svaks lai nenosegtu Robinsonu.
viņš ir diez gan lēnāks kājās, viņu vienkārši noskrien un nekad īpaši izcili Janičenoks nav bijis aizsardzībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 15:31, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nē nu runa jau ir par to, ka LBS nedara neko, lai šos jaunos fanus, līdzjutējus, interesentus "izdzemdētu". Viss balstās tikai vēl uz vecajiem, uzcītīgākajiem līdzjutējiem, kas basketbolam nav atmetuši ar roku Latvijā kopš Tagad vai nekad laikiem. Viņi vienkārši īpaši neiespringst, lai atgūtu pazudušos, vai ieinteresētu jaunus. Tu taču arī nepiedzimi kā sporta līdzjutējs, tāpat kā es un pārējie. Arī mani piesaistīja tieši basītim Latvijā, kad man ASK fanu vadītājs kurš mani kaut kā uzmeklēja caur citām personām, uzrunāja un piedāvāja aizbraukt paskatīties basīti nesen celtajā arēnā starp ASK un Rytas. Un tieši tajā spēlē ASK uzvilka Rytas pēdējā sekundē un bija tāda atmosfēra, iedeva fanu kreklus, kā sīkais toreiz, iedzēru paslepus alu, ko viņi deva faniem par velti bārā...Jā it kā mani uzpirka, var teikt arī tā, bet pēc tam jau man iepatikās tas viss un tagad pērku pats biļetes, alu un suvenīrus, jo man tā štelle patīk. Vajag vienkārši kaut ko darīt, lai piesaistītu tos cilvēkus un likt viņiem iepatikties tam pasākumam un viss...Dinamo jau tikai tā sevi pārdod....tur iet ģimenes, bērni, meitenes utml, jo tur ir forši aiziet, daudz cilvēku, laba atmosfēra, mūzika utml... LBS nemāk iesaiņot to pasākumu. Nevajag jau mainīt saturu, komandas vai ko tamlīdzīgu, galvenais ir mācēt apgreidot to kas ir, bet ja pat bišku nepacenšas, tad laikam jau nav arī baigā vēlme.
Tā LBS vadība pilnīgi garām, tur derētu veikt kādas pārmaiņas lai beidzot kautkas iet uz labo pusi un cilvēki nāktu uz spēlēm!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 15:33, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Nē nu runa jau ir par to, ka LBS nedara neko, lai šos jaunos fanus, līdzjutējus, interesentus "izdzemdētu". Viss balstās tikai vēl uz vecajiem, uzcītīgākajiem līdzjutējiem, kas basketbolam nav atmetuši ar roku Latvijā kopš Tagad vai nekad laikiem. Viņi vienkārši īpaši neiespringst, lai atgūtu pazudušos, vai ieinteresētu jaunus. Tu taču arī nepiedzimi kā sporta līdzjutējs, tāpat kā es un pārējie. Arī mani piesaistīja tieši basītim Latvijā, kad man ASK fanu vadītājs kurš mani kaut kā uzmeklēja caur citām personām, uzrunāja un piedāvāja aizbraukt paskatīties basīti nesen celtajā arēnā starp ASK un Rytas. Un tieši tajā spēlē ASK uzvilka Rytas pēdējā sekundē un bija tāda atmosfēra, iedeva fanu kreklus, kā sīkais toreiz, iedzēru paslepus alu, ko viņi deva faniem par velti bārā...Jā it kā mani uzpirka, var teikt arī tā, bet pēc tam jau man iepatikās tas viss un tagad pērku pats biļetes, alu un suvenīrus, jo man tā štelle patīk. Vajag vienkārši kaut ko darīt, lai piesaistītu tos cilvēkus un likt viņiem iepatikties tam pasākumam un viss...Dinamo jau tikai tā sevi pārdod....tur iet ģimenes, bērni, meitenes utml, jo tur ir forši aiziet, daudz cilvēku, laba atmosfēra, mūzika utml... LBS nemāk iesaiņot to pasākumu. Nevajag jau mainīt saturu, komandas vai ko tamlīdzīgu, galvenais ir mācēt apgreidot to kas ir, bet ja pat bišku nepacenšas, tad laikam jau nav arī baigā vēlme.
DR nav tas variants uz ko balstīties....aiziet vienkārši pakliegt var arī mežā....Es vairāk vēlētos balstīties uz Vācijas basketbola klubu sistēmu, tieši sakarā ar faniem....Latvijā fanus var piesaistīt lielākoties ar uzvarām visas sezonas garumā un principiāliem dueļiem (ja vef tomēr turpinās vtb spēle't, tad ceru, ka BKV uzņems un Žalgiris atgriezīsies)....To neieinteresēto fanu plika reklāma nepiesaistīs, viņš vienkārši tai paies garām, tur vajag kaut ko iedarbīgāku

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 15:35, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Tā LBS vadība pilnīgi garām, tur derētu veikt kādas pārmaiņas lai beidzot kautkas iet uz labo pusi un cilvēki nāktu uz spēlēm!!
Es atvainojos, bet LBS neietekmēs, piemēram, fanus Saldū....Var radīt ažiotāžu ap līgu utt. Bet tam arī ir savas robežas...Daudzus pavelk tas lokālpatriotisms, bet nu to es līdz zināmai robežai tikai atbalstu, labs piemērs Jēkabpils ir tajā sakarā, bet ja sāk runāt par to, ka komandai nav jēgas, ja nespēlē tikai vietējies spēlētāji no tā reģiona, tad piedodied, tas nav vairs nopietni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 15:48, pirms 10 gadiem
tieši tā, vaina jānovēl arī uz klubiem kas nestrādā pie skatītāju piesaistīšanas. ka nerīko akcijas, vai pašā pilsētā.visiem gaduma iedzīvotājiem nepopularizē savu klubu un līgu. par vef attieksmi vispār nerunāsim kas katru gadu spļauj sejā saviem līdzjūtējiem..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 15:52, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Saproti, ka reklāma ir vajadzīga. Ja tev LNT, vai tv3 diendienā rādīs reklāmas par LBL par spēlēm tajās un tajās dienās. Komentēs labākais basketbola komentētājs Bergmanis, tad agri vai vēlu, bet interese augs. Bez nekā jau nekas arī neradīsies. Var jau smieties par zobu pastu reklāmām un pulveriem, bet ja tev colgate, vai Areal nereklamētos, tad tu nekad viņus arī nepirktu veikalā. Tas tak ir tik loģiski.
Tur piekrītu gan

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 15:56, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: tieši tā, vaina jānovēl arī uz klubiem kas nestrādā pie skatītāju piesaistīšanas. ka nerīko akcijas, vai pašā pilsētā.visiem gaduma iedzīvotājiem nepopularizē savu klubu un līgu. par vef attieksmi vispār nerunāsim kas katru gadu spļauj sejā saviem līdzjūtējiem..
Kādā veidā? Nu aizvada pāris spēles reģionā, jā tas ir slikti, bet pārējais tiek jau darīts....Ir samazinājies reklāmas apgrozījums, bet tāpat tā ir, ir akcijas, piemēram par ginesa rekordu, kur uz spēli bija brīva ieeja un pretī bija CSKA!!! Tas klubs pat reklāmu neprasa, lai ietu skatīties, bet skatītāju tāpat nebija, var jau nefanot par VTB utt. bet tomēr tas bija CSKA, viens no eiropas spēcīgākajiem klubiem....Vēl bija akcija, ka ej uz 4 spēlēm un 5 par brīvu utt.

Vienkārši daudz ko jau palaiž garām un nepaziņo tieši tv, ir akcijas, kuras esmu uzzinājis tikai no twitter.....Protams vēl nepaziņošana, ka VEF piedalos dažādos projektos, piemēram, One Team....Es ieeju uleb mājas lapā palasīt un ieraugu, ka vef tur piedalījies, kamēr LV vidē pat vārda nebija par to

     [+] [-]

, 2015-05-17 16:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kādā veidā? Nu aizvada pāris spēles reģionā, jā tas ir slikti, bet pārējais tiek jau darīts....Ir samazinājies reklāmas apgrozījums, bet tāpat tā ir, ir akcijas, piemēram par ginesa rekordu, kur uz spēli bija brīva ieeja un pretī bija CSKA!!! Tas klubs pat reklāmu neprasa, lai ietu skatīties, bet skatītāju tāpat nebija, var jau nefanot par VTB utt. bet tomēr tas bija CSKA, viens no eiropas spēcīgākajiem klubiem....Vēl bija akcija, ka ej uz 4 spēlēm un 5 par brīvu utt.

Vienkārši daudz ko jau palaiž garām un nepaziņo tieši tv, ir akcijas, kuras esmu uzzinājis tikai no twitter.....Protams vēl nepaziņošana, ka VEF piedalos dažādos projektos, piemēram, One Team....Es ieeju uleb mājas lapā palasīt un ieraugu, ka vef tur piedalījies, kamēr LV vidē pat vārda nebija par to
nu redz. cik vefs ir tik tālu noveduši rīdziniekus, ka viņi pat pa velti neiet uz spēli. vai arī vienkārši vefs nav tik simpātiska komanda kā savu laik bija ask un barons, kad uz spēlēm nāca pilnas arēnas it seviški pret Ventspili!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 16:12, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: Savukārt Aivariņš laikam bargu naudu prasa par biļetēm, ja reiz šiem tur laukos, kur prakstiski nav ko darīt, tā halle pat pusfinālos bija maigi izsakoties pustukša
Prieks ventspilniekiem pusfināls tas nekas nav. uz fināliem gan vajadzētu būt diezgan daudz skatītājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 16:13, pirms 10 gadiem
Par Ventspili! Go BKV!!!!!

     [+] [-]

, 2015-05-17 16:19, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: nu redz. cik vefs ir tik tālu noveduši rīdziniekus, ka viņi pat pa velti neiet uz spēli. vai arī vienkārši vefs nav tik simpātiska komanda kā savu laik bija ask un barons, kad uz spēlēm nāca pilnas arēnas it seviški pret Ventspili!!
Tas jau ir par daudz, tur nekāda vef vaina nav.....VEF arī pielasīja gandrīz pilnu arēnu pret žalgiri, bilbao utt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 16:30, pirms 10 gadiem
Ventspils!!

     [+] [-]

, 2015-05-17 16:47, pirms 10 gadiem
Ir zināms vai kāds strīms būs pieejams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 16:48, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: bet nu nav jau Janicenoks tik svaks lai nenosegtu Robinsonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:02, pirms 10 gadiem
Trijatā komentēt? Nu nezinu gan.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:08, pirms 10 gadiem
figo700 rakstīja: Par Lembergu
Latvija - valsts, kur pielūdz čaļus, kuru kriminālprocesā miruši jau 11 apsūdzības liecinieki.

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:08, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: pamēģini vēlāk aivarslembergs.tv
varbūt pamēģini ar galvu sienā ieskriet, palīdzēs!

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:08, pirms 10 gadiem
CLAN LV STREAM

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:09, pirms 10 gadiem
Homo cilvekus rakstīja: http://stream.clan.lv/?id=9yxp3o
Paldies!

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:14, pirms 10 gadiem
ltv7 lapa, apstās page source un tur var dabūt linku uz video normālā izmērā

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:19, pirms 10 gadiem
vef jaunie spēlētāji sarauj lupatās bkv.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:20, pirms 10 gadiem
Sākums labs ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:22, pirms 10 gadiem
Kads diez bus atbildinajums hutem pec padirsiena?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:25, pirms 10 gadiem
Sanemaas Ventspils,

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:25, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Kads diez bus atbildinajums hutem pec padirsiena?
taa tik pirmaa ceturdala!!

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:28, pirms 10 gadiem
Es vienkarshi prasu, VEF vnk vazaa ventspilniekus ^^
Maikls Skolfilds rakstīja: taa tik pirmaa ceturdala!!

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:29, pirms 10 gadiem
Nu ko vairs tikai -3

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:29, pirms 10 gadiem
Pirmā ceturtdaļa laba, redzams, ka vef vēl ir dziļas rezerves - Robinsons, Mejeris, Loverijs...

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:29, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Es vienkarshi prasu, VEF vnk vazaa ventspilniekus ^^
tgd pedejaas minutes BKV bisk pavazaaja vef

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:31, pirms 10 gadiem
Skatītāju gan Ventspilī nav daudz....

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:31, pirms 10 gadiem
esmu negatiivi parsteigts ka Ventspili nav pilna halle

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:31, pirms 10 gadiem
Izlaidis pamatu sstaavaa un aiziesim ka vilciens garaam
Maikls Skolfilds rakstīja: tgd pedejaas minutes BKV bisk pavazaaja vef

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:31, pirms 10 gadiem
Zanis Peiners!!

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:33, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Izlaidis pamatu sstaavaa un aiziesim ka vilciens garaam
beidziet tak paarspileeet jus vef faneli, vefs tak nav iipasi paraaks par Ventspili, speele buus lidziiga..

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:34, pirms 10 gadiem
Pec tava sanak, ka vef ir paraks, bet ne ljoti :d likumsakariigs tituls vef shogad
Maikls Skolfilds rakstīja: beidziet tak paarspileeet jus vef faneli, vefs tak nav iipasi paraaks par Ventspili, speele buus lidziiga..

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:35, pirms 10 gadiem
Vēl pat Robinsons nav ieskrējies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:36, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Pec tava sanak, ka vef ir paraks, bet ne ljoti :d likumsakariigs tituls vef shogad
es teicu ka abas komandas ir liidzigas, ka vefs nav paraaks.

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:37, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: es teicu ka abas komandas ir liidzigas, ka vefs nav paraaks.
teici gan, ka parāks, bet ne īpaši......tas nozīmē, ka uzskati, ka vef tomēr ir pārāks

tavs komentārs - beidziet tak paarspileeet jus vef faneli, vefs tak nav iipasi paraaks par Ventspili, speele buus lidziiga..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:38, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: teici gan, ka parāks, bet ne īpaši......tas nozīmē, ka uzskati, ka vef tomēr ir pārāks

tavs komentārs - beidziet tak paarspileeet jus vef faneli, vefs tak nav iipasi paraaks par Ventspili, speele buus lidziiga..
taa es neuzskatu, vnk nepareizi uzrakstiiju

es uzskatu ka vefs ir nabagi

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:38, pirms 10 gadiem
Nav ipashi paraks. Tu labak cerejis butu ka bus 4:0 vef, lai tavai komandai nomaina to nejeegu robi
Maikls Skolfilds rakstīja: es teicu ka abas komandas ir liidzigas, ka vefs nav paraaks.

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:39, pirms 10 gadiem
Jakovics slotas kaatu izsauj??

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:39, pirms 10 gadiem
Jakovičs 4/4 3 pt....

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:39, pirms 10 gadiem
Vef bez spriedzites pashlaik ar jako un pashu njem prieksha
Maikls Skolfilds rakstīja: taa es neuzskatu, vnk nepareizi uzrakstiiju

es uzskatu ka vefs ir nabagi

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:39, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Jakovics slotas kaatu izsauj??
nē, viņš visu sezonu normāli trīņus met....Štelmahers to garām ir palaidis

  -2 [+] [-]

, 2015-05-17 17:40, pirms 10 gadiem
debiilie tiesnesi

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:42, pirms 10 gadiem
Pret jako bija tas pats, ko tu piiksti. Re tomer atrada jau atbildinajumu
Maikls Skolfilds rakstīja: debiilie tiesnesi

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:43, pirms 10 gadiem
Bayern/Heat fans rakstīja: Vef bez spriedzites pashlaik ar jako un pashu njem prieksha
BKV arii nav iespringusi, pret Jekabpili pedejaa spele tad gan Ventspilis bija iesleegusi maksimaalo koncentraaciju un speeli

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:45, pirms 10 gadiem
Baarnijs ka jau ieprieks esmu teicis pilniigi nabags

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:46, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Baarnijs ka jau ieprieks esmu teicis pilniigi nabags
piekritīsi, ka pēdējo gadu sliktākais pirkums

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:46, pirms 10 gadiem
Barnies šodien galīgi skumīga diena... Timma ar Meijeri viņu galīgi apspēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:46, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Baarnijs ka jau ieprieks esmu teicis pilniigi nabags
Tad kad es smējos, ka ar viņu aizstās Timmu visi lika mīnusus.

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:48, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: piekritīsi, ka pēdējo gadu sliktākais pirkums
Piekriitu!!! BKV iegrabaas ar vinju

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:48, pirms 10 gadiem
Bkv pashi saprot ko dara? :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:49, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: Pleinics tak ir labākais GM visā LBL vēsturē kā te viedie Valterēni twiterī bļaustījās
Tāpēc, ka Sandis tur spēlēja
Paskaties, ka viņa attieksme mainījas šis sezonas laikā, kā vairs Sandis nav BKV

Pa lielam tas bija apdomīgi, jo nu nespļaus akā no kuras dēls dzer

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:50, pirms 10 gadiem
Vairaak jaspelee uz Grantu

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:52, pirms 10 gadiem
Labs puslaiks, tā tikai VEF ir jāturpina!!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 17:53, pirms 10 gadiem
BKV jasakaarto spele aizsardziiba

  +2 [+] [-]

, 2015-05-17 17:53, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Labs puslaiks, tā tikai VEF ir jāturpina!!
mazliet atlaida. tomēr vajdzēja jau sasniegt +16

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:56, pirms 10 gadiem
Vieniga vieta, kur bkv varetu but normals parsvars ir apaksha - grants, bet robim lkm jasagaida -20 lai domat saktu :d

     [+] [-]

, 2015-05-17 17:58, pirms 10 gadiem
Janičs tāds saspringts biku...

Timmam jau pirmie zvaigžņu slimības simptomi - bļaustās kad kāds nesatver viņa piespēles utt daudz runāt sācis džeks, bet spēlē vēl VEFā.

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:03, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Janičs tāds saspringts biku...

Timmam jau pirmie zvaigžņu slimības simptomi - bļaustās kad kāds nesatver viņa piespēles utt daudz runāt sācis džeks, bet spēlē vēl VEFā.
Tas ir viņa darbs, viņš ir kapteinis un tā labi uzvelk pārējos + viņš reizēm ir karstasinīgs, vismaz tāds novērojums, tas protams ir slikti

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:04, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Timmam jau pirmie zvaigžņu slimības simptomi - bļaustās kad kāds nesatver viņa piespēles utt daudz runāt sācis džeks, bet spēlē vēl VEFā.
Tas ir normāli. Šajā komandā viņam (pēc potenciāla un meistarības) neviens pat tuvu nestāv, tāpēc tā var uzvesties... Ja nokļūs Real Madrid vai CSKA, kur savākti labākie, tad tā neuzvedīsies, lōģiski.

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:05, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Tas ir normāli. Šajā komandā viņam (pēc potenciāla un meistarības) neviens pat tuvu nestāv, tāpēc tā var uzvesties... Ja nokļūs Real Madrid vai CSKA, kur savākti labākie, tad tā neuzvedīsies, lōģiski.
šāda vecumā tāpat tur uzvestos, viņš vēl jauns un grūti saglabāt viņam vēsu prātu ir

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 18:19, pirms 10 gadiem
Ventspilnieki spilgti parāda cik ļoti mīl basketbolu, play off finala pustukšas tribīnes...
no comment
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 18:21, pirms 10 gadiem
Visu cieņu pārraides režisoriem. Interesanti, 2 komentētāji (nu Buļs ir keks, bet nu..) + viesis. Ošenieks ziņo ik pa laikam. Ir ok, saskatījušies NBA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 18:24, pirms 10 gadiem
dimwit rakstīja: Ventspilnieki spilgti parāda cik ļoti mīl basketbolu, play off finala pustukšas tribīnes...
no comment
galvenais, ka pārmet vēl vef par apmeklējumu

  -2 [+] [-]

, 2015-05-17 18:25, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: galvenais, ka pārmet vēl vef par apmeklējumu
Kur vafeles, tur kepka sporta novērotājs klāt..

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:25, pirms 10 gadiem
dimwit rakstīja: Ventspilnieki spilgti parāda cik ļoti mīl basketbolu, play off finala pustukšas tribīnes...
no comment
Nu iespējams, otrā pusē pilns ; )

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 18:26, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Nu iespējams, otrā pusē pilns ; )
cik pirms spēles parādīja, tad apmēram tas pats, iespējams nedaudz vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-17 18:37, pirms 10 gadiem
Nedaudz par veelu BKV pamodusies..

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:37, pirms 10 gadiem
Nu tik saks spelet :ddd

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:38, pirms 10 gadiem
v akselis rakstīja: Laikam pašiem kauns, tā arī neviens man nav atbildējis cik ta Aivariņš par biļeti prasa?
paskaties bk ventspils majas lapa!!

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:38, pirms 10 gadiem
1-3 eiro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:43, pirms 10 gadiem
VEF atkal bija atslābinājušies....cik var šosezon to Mazurs pieļaut?

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:45, pirms 10 gadiem
Ja BKV nebuutu bijusi taadi amatieri tresajaa ceturdalaa, tad buutu labi

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:45, pirms 10 gadiem
nesaprotu kapec tik BKV saaka spelet ceturtajaa ceturdalaa

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:46, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: nesaprotu kapec tik BKV saaka spelet ceturtajaa ceturdalaa
Viss vienkārši, jo vef atslābinājās un atļāva BKV sajust spēli

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:52, pirms 10 gadiem
Vef ierasti, bet uzvara paliek uzvara, 3 no 4 ceturdaljam vef bija labaaki

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:53, pirms 10 gadiem
aahh likteniiga kluuda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:54, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viss vienkārši, jo vef atslābinājās un atļāva BKV sajust spēli
BKV bija pirmaas tris ceturdalas atslabinaajusies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:54, pirms 10 gadiem
Mazurs ir uzvaru izlaišanas talants.

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:56, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: VEF spēlējas kā kaķis ar peli!!!
paveicaas ka ventspils pirmas tris ceturdalas bija nabagi.. ja sita visu speeliu speleetu tad vefs kaastu

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:56, pirms 10 gadiem
Ko BKV dara , jamet tak uzreiz metiens, nevis visu uzbrukuma jaspelee

  +1 [+] [-]

, 2015-05-17 18:57, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: paveicaas ka ventspils pirmas tris ceturdalas bija nabagi.. ja sita visu speeliu speleetu tad vefs kaastu
interesanti, ka BKV atmošanās sakrita ar VEF nomierināšanos

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:57, pirms 10 gadiem
No serijas ka butu ja butu
Maikls Skolfilds rakstīja: paveicaas ka ventspils pirmas tris ceturdalas bija nabagi.. ja sita visu speeliu speleetu tad vefs kaastu

     [+] [-]

, 2015-05-17 18:57, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: paveicaas ka ventspils pirmas tris ceturdalas bija nabagi.. ja sita visu speeliu speleetu tad vefs kaastu
Beidz sapņot, Vef uzbrukums apstājās 4/4.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja